نوشته شده توسط : نیکنام

هتل جم مشهد:

هتل جم مشهد چدر خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل در فاصله 20 دقیقه از حرم مطهر رضوی واقع سده است. همچنین فاصله هتل از فرودگاه 25 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 30 دقیقه است. در این هتل 5 آسانسور با ظرفیت 500 نفر در نظر گرفته شده است.

هتل جم

امکانات هتل جم مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، لابی، کافی نت، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل جم2

هتل جم3

هتل 3 ستاره اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) احداث شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.هتل اعیان میزبان میهمانان تور مشهد  خود می باشد.

_آریان_مشهد_1.jpg

 

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

_آریان_مشهد_1.jpg

_آریان_مشهد_2.jpg

_آریان_مشهد.jpg

هتل 3 ستاره صدر مشهد :

هتل 3 ستاره صدر مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی بنا شده است. این هتل از 148 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای 2  فاز می باشد. یکی از امکانات این هتل سرویس حرم است که برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل صدر2

امکانات هتل صدر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، تاکسی سرویس، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

هتل 5 ستاره هما 2 مشهد :

هتل 5 ستاره هما 2 مشهد در بلوار خیام مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 202 اتاق تشکیل شده است. همه اتاق های هتل هما 2 مشهد به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. این هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه فاصله دارد. همچنین مرکز شهر مشهد در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.

 

هتل هما2.1

امکانات هتل هما 2 مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، فروشگاه، ماهواره، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آمفی تئاتر، ساکن کنفرانس، سالن بدنسازی، سونا، استخر، جکوزی، زمین تنیس، کافی نت، اینترنت در لابی و واحد، خشکشویی، لاندری، صبحانه در اتاق، اتوکشی و...

هتل هما2.4

هتل هما2.3

 

هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدسمشهد افتتاح شدهه است.ابتدا در فروردین سال 13911 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 13933 همزمان با گرفتنن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر راحت و بدون دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماسمشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

 
سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 


:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد،بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 1855 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی میی باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده کهدر محیطی آرام و به دور ازز ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهرر  دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد بوده  که در بهترین منطقه ییلاقی خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد با چشم اندازی زیبا، رو به کوهستان مشرف به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است.این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب وو فضایی دل انگیز همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امکانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد دارای امکااتی همچون: پارکینگ اختصاصی، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتی، لابی، کافی شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال، زمین اختصاصی تنیس، زمین مخصوص مینی گلف، تالار همایش و کنفرانس ها، سالن مراسم ضیافت و مجالس، لاندری، اینترنت و وسایل بازی کودکان ،یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، نمازخانه،، ماهواره و...می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد بهار 96

تور مشهد فروردین 96

تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مقبره پیر پالان دوز مشهد

مقبره پیر پالان دوز مشهد واقع در قسمت شمال شرقى مجموعه حرم حضرت رضا (ع) و شامل بنایى چهارگوش با گنبدى بر فراز آن،  ‌و ایوانى آجرى در مقابل می باشد. در داخل بقعه، شاه‌نشینى می باشد که در بالاى آن، یزدى‌بندى‌هایى طراحی شده که در اصل داراى نقاشى بوده و به داخل بقعه جلوه ی منحصر به فرد داده است. بدنه‌هاى بنا، از دوران صفویه،با نقاشى طراحی شده است که بر اثر گذر زمان و نفوذ رطوبت، جز بخش کمى از آن که مرمت و ثابت گردیده، بقیه از میان رفته است. در زیر کاسه ی گنبد نیز ترنج زیبایى با نگاره‌هاى گیاهى طنین اندازی شده است. نماى خارجى مقبره به ایجاد طاق‌ نماهاى تیزه‌ دار آجرى و پشت‌‌ بغل‌ هاى کاشى و قاب‌ هاى مستطیل تزئینى بر فراز آن‌ها، در عین سادگى، چشم اندازی زیبا دارد. سطح گنبد پیازى شکل فراز بنا که بر روى گردنى استوانه‌اى شکل استوار شده، داراى پوشش ساده‌اى از کاشى فیروزه‌اى می باشد. شکل کلى بنا و بازمانده‌‌هاى نقاشى‌ هاى درون آن، بنا را اثرى از دوران صفوى معرفى مى‌کند که در سال 985 ( هـ.ق ) تاسیس شده است. تاریخ مزبور، بر کتیبه ی سنگ سفید مربعى تراشیده شده است.


شخصیت به خاک سپرده شده در مقبره پیر پالان دوز مشهد، با توجه به نوشته ی سنگ مزارش، «محمد عارف عباسی»، از عرفاى سلسله ی ذهبیه‌ می باشد. لقب «پالان‌دوز» ازاین جهت به او داده شده که براى گذران زندگى خود، با وجود مقام والایى که نزد مردم داشته، به کار پالان‌ دوزى مشغول بوده است. از این‌ شخصیت، قرآن هفت‌سوره‌اى به جا مانده که به خط خوش ثلث نوشته شده است و حکایت از توانایى او در کار خطاطى می کند.سالی گشت به مسافران عزیز تور مشهد پیشنهاد به زیارت این مقبره را  می دهد. 

 

 

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (ع)

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام)، با پروا به متن سنگ قبر، نام کامل مدفون در گنبد خشتی «امیرغیاث الدین محمد» نام پدرش «امیرطاهر الموسوی» است که نسب شریفش با هفده واسطه به شرح زیربه حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) می رسد:
امیرغیاث الدین محمد بن محمودشاه بن حسین بن طاهر بن حسن بن علی بن محمد بن موسی بن جعفر بن محمد بن اسماعیل بن ستوده تر بن محمد بن ستوده تر بن محمد بن قاسم بن امام موسی کاظم (علیه السلام) موعد ولادت امامزاده پادشاه محمد (علیه السلام) معلوم نیست؛ ولی وفاتش بنا بر کتیبه سنگ قبر وى در ماه رمضان سنه 832 قمری بوده است.
اجداد امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در قرن پنجم لغایت نهم هجرى که حکومت ها دخالتی در پیشه آستانه رضوى نداشتند، اداره کننده اصلى حرم حضرت امام رضا (علیه السلام) بوده اند. بدان سبب نامشان بر روى اغلب اشیاء و آثار قدیمی آستان قدس رضوى همانند کاشی کاریهاى سنجری، سنگاب خوارزمشاهى و در مسجد بالاسر کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم الی نهم، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن هاى نهم تا یازدهم از آنگونه بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند. به رغم اطمینان از هویت امیرسلطان محمد (علیه السلام) و انتساب وی به امام موسی بن جعفر (علیه السلام) اسم و نسب کامل امامزاده محمد به صورت «مرتضی، اعظم، سلطان، النقباد، غیاث الدنیا والدین، امیرسلطان محمد بن سلطان النقبا امیر بدالمله والدین طاهر… » تا حضرت پیشوا علی (علیه السلام) بر روی سنگ قبر صندوقی بسیار نفیس او کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم ـ نهم هجری، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن های نهم و یازدهم هجری از دسته بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند.از قدیم چنین مرسوم شده که زائران پیش از ادای حاجت خویش و هم پس متعلق به نان و ماست در محل گنبد خشتی انفاق می کرده اند که این سنت هنوز هم کم و بیش جاری و باقی است. گر چه کل روزه گنبد خشتی زیارت می شود؛ اما روزهای چهارشنبه که ویژه زیارت موسی بن جعفر (علیه السلام) و اعقاب ایشان است و نیز جمعه روزها خاص زیارت مزار پادشاه محمد است.
آستان امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام) در شهر مشهد، در برزن باستانی نوغان، در فاصله پانصد متری حرم مطهر حضرت رضا (علیه السلام) در کوچه اى به اسم گنبد خشتى مجاور فلکه طبرسی و چهارسوى نوغان واقع شده است.

بناى ساختمان بقعه معروف به گنبد خشتى آنسان که پیداست همزمان با فوت امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در زمان سلطنت شاهرخ تیمور ساخته شده؛ لذا پس از حرم رضوى از قدیمى ترین بناهای مشهد و فقط نشان بارز باقى باقیمانده از سادات موسوى در این شهر است. گنبد بنا دو پوششه است. پوشش داخلى آراسته به مقرنس هایی زیباست. گنبد بیرونى هم به نظر می رسد از ابتدا آجرپوش بوده، بدین سبب به گنبد خشتى شهرت مکشوف است. سوره ملک با خط خوش ریحان در ذیل پوشش داخلى کتیبه شده. لبه هاى چهار بالکن آن هم با سوره اتفاق به خط ثلث آراسته گردیده است. این بنا ظاهراً در موعد قاجار مرمت و داخل آن نقاشى و تزئین شده است. در این تزئین ابیاتى بر روى کتیبه سوره ملک تحریر شده است.

 

پارک بزرگ ملت مشهد

Mellat-park-mashhad.jpg

پارک ملت مشهد این پارم با زمینی به مساحت 72 هکتار در سال 1345 اول بازار وکیل آباد ساخته شده است.این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و توریستی شهر مشهد برای مسافران تور مشهد محسوب می شود . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد و این پارک دارای زمین های بازی فوتبال، والیبال، اسکیت، استخر شنا و زمین وسایل بازی کودکان است.

یکی از قابلیت‌های مهم این بوستان وجود مجموعه شهربازی است که در آن سعی شده از وسایل جدید بازی برای پر کردن اوقات زائرین، مسافران و اهالی شهر مشهد استفاده شود. از طرفی این مکان علاوه بر جنبه تفریحی به لحاظ وجود مجتمع فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) در محدوده آن، از نظر فرهنگی نیز حايز اهمیت است. 

Mellat-park-mashhad2.jpg

 

سد چالیدره مشهد

sad-chalidre-mashhad1.jpg

سد چالیدره مشهد یک سد خاکی با هسته رسی است که برای آبیاری باغ های اطراف طرقبه بهره گیری می شود. این ناحیه از دره های فرعی منطقه طرقبه بوده و یک محیط تفریحی و توریسم را برای مسافران تور مشهد نوروز 96 به اتفاق آورده است. جداره غربی آن، دره ای با قنات خصوصی و باغ می باشد و اراضی آن منابع طبیعی بوده و شمال آن نیز دره ها و ارتفاعات بایر و بکر است. در جداره شرقی نیز علاوه بر جاده نغندر، مجموعه مسکونی فرهنگیان و اراضی تپه ماهوری بکر قرار دارد. و دارای امکانات تفریحی مانند قایق پدالی، قایق سواری، ماهیگیری، رستوران و آلاچیق می باشد.  این سد در ابتدای جاده روستای نغندر و در سمت چپ جاده در دره ای با همین نام  بنا شده است.سد چالیدره مایه پیشباز گردشگران تور مشهد نوروز 96 شده است.

باغ خونی مشهد

باغ خونی مشهد در بخش جنوبی شهر مشهد قرار دارد.باغ خونی مربوط به دوره قاجار در خیابان عنصری واقع شده و این اثر در تاریخ 25 اسفند 1379 با شمارهٔ ثبت ۳۲۴۰ بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.این باغ با وسعت 5/6 هکتار ساخته شد که به باغ خونی معروف است و این باغ دارای سه عمارت مستقل بوده که دو ساختمان آن تخریب شده است. بنا بر روایات در سال 1330 شمسی 1912 میلادی از این باغ مسجد گوهرشاد را به توپ بستند. این مکان امروزه در ضلع شمال شرقی میدان بسیج (در محدوده خیابان عنصری) قرار گرفته است.باغ خونی  در فاصله 500 متری از حرم مطهر قرار دارد.باغ خونی مدتی به عنوان کنسولگری روسیه در مشهد و سپس مدتی به نام دفتر بازرگانی دولت روسیه، در اختیار روس ها قرار گرفت.

baghkhoni.jpg

سرانجام با فروپاشی کمونیسم، روس ها در سال 1369 شمسی باغ را برای همیشه ترک کردند.اولین سند باغ در سال 1317 شمسی به نام اداره مالیه زده شده است که در سال های پس از انقلاب به بانک کشاورزی تعلق می گیرد. بعد از آن نیز این باغ به نیروی انتظامی تعلق می گیرد.مسافران تور مشهد نوروز 96 که علاقمند به مناطق تاریخی هستند می توانند از این منطقه بازدید کنند.

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96 

تور مشهد بهار 96

تور مشهد فروردین 96 

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل 4 ستاره زمرد مشهد :

هتل 4 ستاره زمرد مشهد در خیابان امام رضا و در جوار حرم مطهر رضوی احداث شده است. مراکز خرید مشهد در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد. این هتل 6 طبقه می باشد.

هتل زمرد1

امکانات هتل زمرد مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت در اتاق و لابی، آسانسو، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره، چایخانه، سالن کنفرانس، اعلام حریق و...

هتل زمرد 2

هتل زمرد4

 

هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدس مشهد افتتاح شده است.ابتدا در فروردین سال 13911 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 13933 همزمان با گرفتن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر  راحت و بدون دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماسمشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

 
سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافرانتور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلها مشهد

هتل گلها مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،دارای 10 واحد آپارتمان 70 متری 2 خوابه است که هر واحد آن دارای امکاناتی نظیر 4 تخت خواب و 2 کاناپه تخت شو، مبلمان ، آشپزخانه اپن با تمام وسایل مورد نیاز، سیستم اعلام نشت گاز و اطفاء حریق و کولر می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین است و همچنین زائران تور مشهد با 15 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر رضوی برسند.

golha.jpg

امکانات هتل گلها مشهد:

از جمله امکانات هتل گلها مشهد می توان به : رستوران،لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل، آسانسور،اینترنت در لابی و...اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

golha-.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محسنين مشهد

mohsenin1.jpg

هتل محسنين مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه بوده و همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 15 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.این هتل با کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران عزیز مشهد می باشد.

mohsenin4.jpg

امکانات هتل محسنين مشهد:

رستوران،كافي شاپ، ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، اینترنت بی سیم داخل لابی و اتاقها، تلویزیون ،ماهواره ،سیستم ویدیو مرکزی، صندوق امانات اختصاصي ،آسانسور،لاندري ،پاركينگ و... از جمله امکانات هتل محسنين مشهد می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

mohsenin3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل المپیا مشهد :

هتل 3 ستاره المپیا مشهد در یکی از نزدیکترین خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) واقع شده است.این هتل در زمینی به مساحت 3337 متر مربع در سال 1390 مصادف با ولادت امام رضا (ع) در خیابان امام رضا احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر 600 متر می باشد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و همچنین ایستگاه راه آهن 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

_المپیا.jpg

_المپیا_1.jpg

امکانات هتل المپیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس،سونا، صرافی، ماهواره، یخچال،  پارکینگ، تلفن،آسانسور، اینترنت، سالن بدنسازی،  ایر کاندشن، لباسشویی، خشکشویی،سرویس حرم،  سالن امانات، مرکز خرید و...

_المپیا_3.jpg

_المپیا_4.jpg

_المپیا_5.jpg

هتل آنا مشهد

هتل آنا مشهد از هتل آپارتمان های مشهد می باشد. این هتل فقط 8 دقیقه تا حرم فاصله دارد.این هتل آپارتمان دارای یک لابی با فضایی دل انگیز و رستورانی با انواع غذاهای ایرانی می باشد.این هتل آماده پذیرایی از زائران تور مشهد می باشد.

ana1.jpg

امکانات هتل آنا مشهد :

رستوران، آسانسور، لابی، پارکینگ سرپوشیده ،اینترنت، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...می باشد که زائران تور مشهد می توانند سفر خوب و خوشی راسپری کنند.
 ana.jpg
ana2.jpg
 آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا8، رجب زاده 10، هتل آپارتمان آنا

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد در دامنه زیبای  رشته کوه بینالود و در منطقه‌ی‌ بکر و خوش اب و هوا ییلاقی طرقبه  برای زائران حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) و جلب گردشگران داخلی و خارجی در مساحتی به وسعت سی و یک هزار متر مربع  با 317اتاق ساخته شده است. این هتل انواع مختلف اتاق ها را دارا می باشد كه میهمانان تور مشهد مقدس می توانند یکی از آپارتمان،سوئیت لوکس، کانکت دو تخترا که مجهز به سرویس کامل بهداشتی، تلویزیون، یخچال و سیستم مرکزی ویدئو، تلفن و سرمایشي و گرمایشي  می باشد را انتخاب نمایند این هتل را یکی از بهترین و بزرگترین هتل ها در سطح کشور می باشد و همچنین هتل بزرگ طرقبه مشهد  دارای رستوران بزرگ و کافه تریا با ظرفیت پذیرایی 1500 نفر در هر نوبت با چشم اندازی زیبا و ارام بخش در مناطق ییلاقی در هوای پاک اماده پذیرایی از میهمانان محترم تور مشهد می باشد  و همچنین مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و فضای سبز وسیع و دلپذیر به همراه زمین بازی کودکان، میدان ورزشی و پارکینگ های مناسب  و دارای سالن های خاص مراسم جشن ها، عروسی ها و یکی از بزرگترین سالن های همایش در سطح استان و در شهر مشهد با 6000 متر مربع زیربنا و دارای سیستم صوتی و کنفرانس در کلیه سالن های هتل، سالن های کنفرانس و جشنها به صورت اختصاصی آماده پذیرایی با ظرفیت دو هزار را می باشد

 

 

 

هتل 3 ستاره صبا مشهد:

هتل 3 ستاره صبا مشهد در بلوار شهید قرنی مشهد احداث شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر رضوی 30 دقیقه می باشد. فاصله این هتل با ایستگاه راه آهن 25 دقیقه است.همچنیناین هتل با فرودگاه 40 دقیقه فاصله دارد. هتل صبا مشهد باخدمات خود خاطرات خوشی را برای مسافران تور مشهد می سازد. 

saba.jpg

_صبا2.jpg

امکانات هتل صبا مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ،  سونا، صرافی، ماهواره، سالن بدنسازی، آسانسور، سرویس حرم، تاکسی سرویس، تلویزیون، ایر کاندشن، خشکشویی، لباسشویی،جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

_صبا3.jpg

 

هتل سهند مشهد

 

_سهند_1.jpg

 

هتل سهند مشهد یکی ازهتل های 3 ستاره مشهدمی باشد که در آبان ماه سال نود ویک افتتاح شده و با دکوراسیونی بسیار شیک و مجلل آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد .این هتل دارای 60 اتاق 2 و 3 تخته در 6 طبقه با ظرفیت 144 تخت و 23 کاناپه جمعا 167 نفر می باشد . نهار و شام درهتل سهند مشهدبصورت بوفه آزاد می باشد .این هتل 6 طبقه در مجوع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل دارای 59 واحد مجزا می باشد.

 

sahand.jpg

امکانات هتل سهند مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در اتاق و لابی، چایخانه، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه، بیلیارد، پارکینگ اختصاصی، سرویس حرم، آسانسور، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه روی بام، صبحانه، گیم نت و...

 

_سهند_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95 

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پارمیدا مشهد

 

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا و در جوار بارگاه منور ثامن الحجج (ع) احداث شده است. لابی هتل با فضایی دلنشین و آرامش بخش و با تلفیق آثار و هنر نوین روز دنیا و با استاده از زیبا ترین دکوراسیون و مبلمان ,آکواریوم منحصر به فرد آرامش نهفته خود رادر فضایی خاطره انگیز به میهمانانش اهدا می کند.اکافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع ایرانی و فرنگی پذیرای میهمانان ارجمند تور مشهد می باشد.رستوران پارمیدا محیطی زیبا و آرامش بخش و با امکان سرو غذاهای ایرانی و فرنگی و برخوردار از میزبانان مجرب آماده ارائه خدمات می باشد.در این هتل هزينه اقامت كودكان 2 تا 7 سال نيمه بها و براي كودكان بالاي 7 سال تمام بها است. همچنین نرخ فولبرد با احتساب سونا و جکوزی می باشد.

_پارمیدا_مشهد2.jpg

_پارمیدا_مشهد1.jpg

امکانات هتل پارمیدا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، کافی شاپ، اعلام حریق، لاندری، تاکسی سرویس، کافی نت، پارکینگ، اینترنت در لابی و...

_پارمیدا_مشهد6.jpg

_پارمیدامشهد4.jpg

 

هتل ژاله مشهد

jaleh.jpg

هتل ژاله مشهد در خیابان اما رضا(ع) مشهد قرار دارد و یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد است.از هتل ژاله مشهد تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 5 دقیقه با ماشین فاصله دارد و زائران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم دارند.

امکانات اتاق ها:

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز که دارای 64 تخت و امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های این هتل دارای خدماتی همچون يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون ، تلفن، تهويه مطبوع، مبلمان و...می باشند که زائران تور مشهد می توانند در این هتل احساس راحتی کنند.

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس،  پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و... در اختیار مسافران تور مشهد قرار می دهد.

جهت خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از ارزانترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل 3 ستاره کیان مشهد :

هتل 3 ستاره کیان مشهد در حدود ۱۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا (ع) واقع شده است. این هتل در مجموع از 112 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل به مراکز اصلی خرید بازارها و مراکز دیدنی شهر نزدیک است. همچنین هتل در نزدیکی بازار رضا قرار دارد.این هتل امکانات خوبی را برای میهمانان تور مشهدخور ارائه می دهد.

_کیان_1.jpg

امکانات هتل کیان مشهد برای مسافران تور مشهد:
رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابي، كافي شاپ، ماهواره، آسانسور، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری,اینترنت در لابی، فروشگاه، فولبرد، سالن ورزشی، تهویه، گرمایش، صندوق امانات و...

_کیان_2.jpg

 

هتل سهند مشهد

 

_سهند_1.jpg

 

هتل سهند مشهد یکی ازهتل های 3 ستاره مشهدمی باشد که در آبان ماه سال نود ویک افتتاح شده و با دکوراسیونی بسیار شیک و مجلل آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد .این هتل دارای 60 اتاق 2 و 3 تخته در 6 طبقه با ظرفیت 144 تخت و 23 کاناپه جمعا 167 نفر می باشد . نهار و شام درهتل سهند مشهدبصورت بوفه آزاد می باشد .این هتل 6 طبقه در مجوع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل دارای 59 واحد مجزا می باشد.

 

sahand.jpg

امکانات هتل سهند مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در اتاق و لابی، چایخانه، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه، بیلیارد، پارکینگ اختصاصی، سرویس حرم، آسانسور، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه روی بام، صبحانه، گیم نت و...

 

_سهند_5.jpg

 

 

هتل خانه سبز مشهد :

هتل 3 ستاره خانه سبز مشهد در مرکز شهر مشهد احداث شده است. به فاصله 1200 متري از حرم مطهر در مجاورت مجتمع بزرگ تجاري نصر با تنوع در انواع اتاقها,این هتل در مجموع از 64 اتاق تشکیل شده است.هتل خانه سبز موفق به دريافت دو لوح برتر از نمايشگاه بين المللي ايرانگردي و جهانگردي شده است.

_خانه_سبز_4.jpg

_خانه_سبز_5.jpg

 

امکانات هتل خانه سبز مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، لاندری، کافی شاپ،  پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده، آسانسور،نمازخانه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_خانه_سبز_مشهد_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95 

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ژاله مشهد

هتل ژاله مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد می باشد که درخیابان امام رضا واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 5 دقیقه با ماشین می باشد و مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم مطهر دارند.

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز و بسیار وسیع دارد که مجموعا دارای 64 تخت و با امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های هتل ژاله مشهد دارای امکاناتی همچون يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون ، تلفن، تهويه مطبوع، مبلمان و...می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند اوقات آرام و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

jaleh2.jpg

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس،  پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و...از جمله امکانات و خدمات هتل ژاله مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

jaleh3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل کوروش مشهد

koorosh1.jpg

هتل کوروش مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،از بهترین اقامتگاه‌های مشهد بوده و فاصله کمی با حرم مطهر دارد.این هتل در سال 1382 در بلوار مدرس مشهد افتتاح گردیده و در سال 1391 نیز بازسازی آن انجام شده است.فاصله این هتل تا حرم رضوی 15 دقیقه و تا فرودگاه و راه آهن 20 دقیقه با ماشین می باشد و به مراکز خرید و دیدنی مشهد بسیار نزدیک می باشد که مسافران تور مشهد می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

koorosh2.jpg

 هتل کوروش مشهد دارای 5 طبقه شامل 20 باب آپارتمان یک خوابه بوده و اتاق‌ها و آپارتمان‌های آن بسیار تمیز و مجهز و دارای ظرفیت‌های مختلف برای آسایش و راحتی مسافران تور مشهد می باشد.از جمله امکانات این اتاق ها می توان به آشپز خانه مجهز به وسایل طبخ،گاز،پانل های صوتی،یخچال، تلویزیون، تلفن،سوئیت، سرویس بهداشتی  فرنگی و ایرانی،تهویه مطبوع اتاق‌ها و...می باشد.همچنین این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی،بوده که آماده خدمت‌ به زائران گرامی تور مشهد می باشد.

koorosh3.jpg

امکانات هتل کوروش مشهد:

هتل کوروش مشهد دارای امکاناتی از جمله :رستوران،کافی شاپ،صبحانه رایگان،پارکینگ،نمازخانه،روم سرویس،لابی شیک،اینترنت،صندوق امانات،آسانسور،خشکشویی،لاندری،تاکسی سرویس و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

koorosh4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل سام مشهد

sam1-.jpg

هتل سام مشهد از جمله هتل آپارتمان های 3 ستاره است که  بین چهارراه شهدا و میدان شهدا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و به اماکن دیدنی و مراکز خرید مشهد دسترسی آسانی دارد.این هتل در سال 1389 افتتاح شده و فاصله آن تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر نیز 10 دقیقه می باشد.این هتل شیک و تمیز با ارائه خدمات مناسب، اقامت خوب و دلپذیری را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورد.

sam3.jpg

این هتل دارای اتاق های بزرگ 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته و آپارتمان های یک خوابه بوده و همگی آنها دارای یخچال ، تلویزیون ، اسپیلت ، سرویس فرنگی یا سنتی ، فضای آشپزخانه و...می باشند که باعث شده میهمانان تور مشهد از اسکان در این هتل رضایت داشته باشند.همچنین از جمله خدمات رستوران هتل سام مشهد می توان به صبحانه به صورت بوفه و منو انتخابی ناهار و شام اشاره کرد.

sam2.jpg

sam4.jpg

امکانات رفاهی هتل سام مشهد:

 

لابي،كافي شاپ،نمازخانه،پارکینگ اختصاصی،سرویس رایگان رفت به حرم مطهر،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان،تاکسی سرویس 24 ساعته و....از جمله امکانات و خدمات هتل سام مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و آرامی را تجربه نمایند.

 

sam5.jpg

 

sam6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل صادقیه مشهد

sadeghiyeh1.jpg

هتل صادقیه مشهد که از جمله هتل های 3 ستاره مشهد می باشد،در سال 1385 ،در فاصله‌ای کمتر از ۳۰۰ متر از حرم مطهر امام رضا و در کوچه آیت الله خامنه‌ای مشهد افتتاح گردید. این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم مطهر امام رضا می‌باشد. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh3.jpg

sadeghiyeh4.jpg

هتل صادقیه مشهد 4000 متر زیر بنا و نیز 39 اتاق و آپارتمان یک خوابه دارد که دارای امکاناتی همچون یخچال ، تلویزیون،شبکه های ماهواره ای (مخصوص میهمانان خارجی) ، تلفن و سیستم سرمایشو گرمایش مرکزی و سرویس بهداشتی می باشند.این هتل همچنین دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 80 نفر مجهز به سیستم صوتی، جهت برپایی همایش ها و مراسم مذهبی مسافران تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh2.jpg

امکانات هتل صادقیه مشهد:

سوئیت، رستوران، اینترنت،صندوق امانات مرکزی، کتابخانه،پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس،تلفن، تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی،نمازخانه، لابی، کافی شاپ و...از امکانات هتل صادقیه مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند. همچنین این هتل دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت پذیرائی از 150 نفر در هر نوبت می باشد. استفاده از اینترنت پر سرعت بیسیم هم در اکثر قسمتهای هتلمهیاست.

sadeghiyeh5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آنا مشهد

ana4.jpg

هتل آنا مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در نزدیکی حرم و در فاصله 8 دقیقه ای از آن واقع شده است.این هتل آپارتمان دارای یک لابی با فضایی دل انگیز و رستورانی با انواع غذاهای با کیفیت ایرانی می باشد.همچنین این هتل با واحدهای دو، سه و چهار تخته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی تور مشهد می باشد.

ana1.jpg

امکانات هتل آنا مشهد:

هتل آنا مشهد دارای امکاناتی همچون: رستوران،  آسانسور، لابی، پارکینگ سرپوشیده ،اینترنت، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...می باشد که زائران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را تجربه نمایند.

ana2.jpg

ana3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

 

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

هتل جواد (ع) مشهد :

هتل جواد (ع) مشهد در سال 1389  در خیابان امام رضا احداث شده و به عنوان نزديكترين هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع) می باشد.این هتل  میزبانی زائران حرم رضوی را برای خود افتخاری می دانددر این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و برای كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.هتل جواد مشهد  و همواره تلاش دارد با بهترین خدمات و امکانات پذیرای مسافران تور مشهد باشد.

_جواد_مشهد.jpg

_جواد_مشهد3.jpg

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

_جواد_مشهد_1.jpg

Javad3.JPG

Javad2.jpg

هتل مشهد مشهد 

هتل مشهد مشهد ازبا قدمت ترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا با  منظره ای دل نواز رو به حرم ملکوتی امام رئوف  در سال 1354 تاسیس شده است. این هتل  در 10 طبقه با 137 واحد با پرسنلی مجرب  و اموزش دیده اماده خدمات رسانی به میهمانان  عزیز تور مشهد می باشند.

 

 

امکانات هتل مشهد مشهد :

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی،سالن کنفرانس برای کنفرانس ها و همایش های دولتی  و خصوصی،نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ 24 ساعته، اینترنت در لابی با فضایی ارام و دل نشین، هتل آسانسور و لاندری دارد. هزینه اقامت برای کودکان زیر 4 سال سال رایگان و 4 تا 8 سال نیم بها و بالای 8 سال نفر اضافه محسوب میشود. و رستورانی با انواع غذا های لذیذ ایرانی و فرنگی و فست فود در محیطی زیبا ، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد می باشد . 

هتل المپیا مشهد :

هتل 3 ستاره المپیا مشهد در یکی از نزدیکترین خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) واقع شده است.این هتل در زمینی به مساحت 3337 متر مربع در سال 1390 مصادف با ولادت امام رضا (ع) در خیابان امام رضا احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر 600 متر می باشد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و همچنین ایستگاه راه آهن 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

_المپیا.jpg

_المپیا_1.jpg

امکانات هتل المپیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس،سونا، صرافی، ماهواره، یخچال،  پارکینگ، تلفن،آسانسور، اینترنت، سالن بدنسازی،  ایر کاندشن، لباسشویی، خشکشویی،سرویس حرم،  سالن امانات، مرکز خرید و...

_المپیا_3.jpg

_المپیا_4.jpg

_المپیا_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95 

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهدمیباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

 

 

 

 

 

 

هتل سام مشهد

sam1-.jpg

هتل سام مشهد از جمله هتل آپارتمان های 3 ستاره است که  بین چهارراه شهدا و میدان شهدا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و به اماکن دیدنی و مراکز خرید مشهد دسترسی آسانی دارد.این هتل در سال 1389 افتتاح شده و فاصله آن تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر نیز 10 دقیقه می باشد.این هتل شیک و تمیز با ارائه خدمات مناسب، اقامت خوب و دلپذیری را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورد.

sam3.jpg

این هتل دارای اتاق های بزرگ 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته و آپارتمان های یک خوابه بوده و همگی آنها دارای یخچال ، تلویزیون ، اسپیلت ، سرویس فرنگی یا سنتی ، فضای آشپزخانه و...می باشند که باعث شده میهمانان تور مشهد از اسکان در این هتل رضایت داشته باشند.همچنین از جمله خدمات رستوران هتل سام مشهد می توان به صبحانه به صورت بوفه و منو انتخابی ناهار و شام اشاره کرد.

sam2.jpg

sam4.jpg

امکانات رفاهی هتل سام مشهد:

 

لابي،كافي شاپ،نمازخانه،پارکینگ اختصاصی،سرویس رایگان رفت به حرم مطهر،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان،تاکسی سرویس 24 ساعته و....از جمله امکانات و خدمات هتل سام مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و آرامی را تجربه نمایند.

 

sam5.jpg

 

sam6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

 

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مجموعه تفریحی کوهسنگی

_مشهد3.jpg

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و آرامگاه فردوسی کسب کرده است.

_مشهد5.jpg

کوهسنگییکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین گردشگاه های مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود و در کنار رشته کوه های جنوبی مشهد واقع شده است.هوای لطیف و دید مناسب ,پارک کوهسنگی مشهد گردشگاه ها قدیمی مشهد از فراز کوه هایی که رسیدن به بالای آنها سهل وآسان است، این پارک زیبای مثلثی شکل را از دیر باز مورد استقبال زائران و مجاوران تور مشهد قرار داده است.

_مشهد1.jpg

_مشهد2.jpg

 

 

بنای هارونیه مشهد :

_هارونیه_3.jpg

بنای هارونیه، بنايى ناشناخته و پررمز و راز و يگانه اثر برجاى مانده از شهر باستانى طوس است  که در 25 کیلومتری شمال غربیمشهددر حاشیه غربی جاده مشهد-طوس،بنایی ناشناخته و پر رمزو راز قراردارد.بقعه هارونیه بنایی است مکعب شکل و آجری که در قلب دشت طوس واقع گردیده است.در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند.همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است.  فضاهای داخلی آن نیز شامل ورودی ایوان، چهارشاه‌نشین، گنبدخانه و سهاتاق فرعی است که تمامی این قسمت‌ها در معرض دید عموم قرار دارد.

_هارونیه_4.jpg

 

گنبد سبز مشهد :

_سبز_مشهد_1.jpg

بنای تاریخی گنبد سبز مشهد در خیابان آخوند خراسانی و در وسط میدان گنبد سبز واقع شده است.این بنا داراى گنبدى فیروزه‌اى رنگ متمایل به سبز، چهار ایوان و هشت ضلع می‌باشد که علاوه بر ایوان و طاق نماها، کاشی‌کاری زیبای آن به بقعه جلوه خاص بخشیده است. این بنا مدفن شیخ محمد مومن عارف است که در دوره صفویه می زیسته و در سال 904 قمری وفات یافته . شرح زندگانی این عارف در کتابی به نام گنبد سبز آورده شده که به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر شده است . این بقعه در دوران صفویه در میان قبرستانی به نام  "میر هوا" بوده که بعدها پیرامون آن محوطه سازی شد و با توسعه شهر مشهد این بقعه در میان میدان قرار گرفت و در سال 53 نمای این بنا کاشی کاری شد .دیدن از این بقعه زیبا به مسافران تور مشهد پیشنهاد می شود .

_سبز_مشهد_2.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95 

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (عدر كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.

_پارس_مشهد.JPG

Pars2.JPG

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، باشگاه ماهیگیری، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

Pars3.jpg

Pars4.jpg

_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

جاذبه های گردشگری مشهد

پارک طبیعی هفت حوض مشهد

پارک طبیعی هفت حوض یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مشهد که در دل کوه های خلج در 7 کیلومتری مشهد واقع شده است که این منطقه گردشگری با ۷ حوضچه طبیعیِ که بعضی از این حوضچه ها به اندازه یک استخر کوچک وسعت دارد که آب جاری در این حوضچه ها بعد از عبور از این هفت حوضچه به حوضی بزرگتر ریخته می شود و رودخانه مسیرش رو ادامه می دهد. این پدیده طبیعی حوض ها یا «دولین های» مختلف، به علت تخریب شیمیایی توسط باران های اسیدی در بستر یکی از سرشاخه های رودخانه طرق از ارتفاعات رو به جنوب بینالود شگل گرفته است.این منطقه توریستی بکر و با صفا یکی از پر بازدید ترین منطقه گردشگری تور مشهد می باشد.برای رسیدن به زیباترین وارامش بخش ترین جاذبه گردشگری شهر مشهد، باید به دل کوه های خلج در اطراف مشهد سفر کرد و بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج، بعد از طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده،گردشگران تور مشهد  به دوراهی می رسند. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ رو ادامه بدهند تا به میدان مانندی برسند وگردشگران باید بدانند اگر قصد سفر به این منطقه رو دارند  بعد از رسیدن به این میدان باید مابقی راه را که حدود ۲ کیلومتر است را  پیاده روی کنند و همچنین گردشگران تور مشهد مراقب  سنگ های صاف و صیقلی باشند  تا صحیح و سالم به «پارک طبیعی هفت حوض مشهد » برسند.

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد در مکانی به مساحت بیست هکتار در اطراف بلوار وحدت در شرق مشهد به عنوان بزرگترین پارک مشهدمقدس می باشد و هرساله گردشگران تور مشهد زیادی را به خود جلب می کند.این پارک درسال ۱۳۴۵ شمسی تاسیس شده و از آن زمان تاکنون بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی درآن بنا شده است و هم اکنون نیز در حال به روز رسانی و پیشرفت وگسترش بیشتری برای پارک می باشند .

 

 


این پارک بخاطر داشتن امکانات سیاحتی و تفریحی و ورزشی همچون فضای سبز ، دریاچه مصنوعی ، آب نما و آبشار ،تئاتر و سینما های تابستانی ، و امکانات ورزشی از قبیل سکوهای تنیس روی میز ، شطرنج ، زمین های ورزشی و زمین اسکیت و …جز بهترین مناطق گردشگری تور مشهد می باشد . در این پارک علاوه بر این با احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) توسط اداره کل ارشاد اسلامی خراسان ، کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری باعث رفاه حال مسافران تور مشهد شده است.


 

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96


:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل های 4 ستاره ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با ميدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چاي ساز و يخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ايتاليایی و كافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل داراي استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرويس اياب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.

 
 

هتل یوروپ ارمنستان

هتل یوروپ ارمنستان واقع در مرکز سنت پترزبورگ در نزدیکی اکثر سفارتخانه ها و شرکت ها، و در فاصله 10 دقیقه ای از  فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در سال 2003 و در مجموع 47 اتاق شاخته شده است  و جز بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان می باشد. اتاق های هتل4 ستاره یوروپ ایروان دارای تلویزیون کابلی، دو خط تلفن مستقیم ، دسترسی به اینترنت، سشوار، مینی بار و حسگرها آتش، کنترل آب و هوا فردی می باشد.این هتل با ۳۴ اتاق دو نفره، ۱۰ اتاق یک نفره، دو سوئیت جوانان و یک سوئیت لوکس و کادری مجرب  و کار ازموده  و مسلط به چند زبان در تمام شبانه روز اماده خدمات دهی و پذیرایی به میهمانان عزیز تور ارمنستان می باشند.

 

 

امکانات هتل یوروپ ارمنستان :

این هتل 4 ستاره ارمنستان دارای ستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، خدمات حمل و نقل فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، خدمات حمل و نقل فرودگاه، تخت مخصوص آفتاب، اینترنت وایرلس، مینی بار، سشوار، حسگر آتش، ماساژ، سونا،مرکز تناسب اندام، خشکشویی، پرستار کودک، مرکز تناسب اندام،امکانات اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان و... برای مسافران محترم تور ارمنستان  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ایساتیس مشهد

هتل ایساتیس مشهد یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر مشهد مقدس در خیابان امام رضا ۳۴ میباشد . این هتل در بلوار امام رضا در سال ۱۳۹۲ با طراحی و معماری زیبایی احداث شده و جز هتل هایی با ارائه خدمات خوب و قیمتی مناسب است.

هتل ایساتیس مشهد با ارائه امکانات مناسب با قیمتی خوب ، با حضور پرسنل مجرب رفاه حال مسافران تور مشهد را فراهم میکنند . از این رو با وجود ترانسفر آماده پذیرایی از مسافران عزیز حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) در تور مشهد می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل ایساتیس مشهد :

اتاق های 2 و 3 و چهار تخته با سیستم تهویه مطبوع،  لابی ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی ) ، ویدئوی مرکزی، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، یخچال، صندوق امانات.

هتل ایساتیس مشهد اقامتگاهی مناسب برای زائران و گردشگران عزیز بوده و سفری لذت بخش را برای میهمانان تور مشهد رغم میزند.

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائرانبارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهد میباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

  مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

  هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد واقع در خیابان امام رضا اول و سوم در سال 1354 بنا شده است. این هتل چهار ستاره در سال 1392 بازسازی کامل شده و دارای محوطه زیبایی میباشد. 

_مشهد_مشهد.jpg

 هتل مشهد مشهد در نزدیکی میدان بیت المقدس در فاصله بسیار کمی تا حرم واقع شده و به اکثر مراکز خرید مشرف است. این هتل اقامتگاهی خوب برای زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) میباشد. در هتل مشهد مشهد با حضور پرسنل آموزش دیده، همچنین با وجود بهترین خدمات رفاهی میزبان میهمانان تور مشهد نوروز 96 هستند.

هتل مشهد مشهد با ارائه کامل ترین امکانات رفاهی سفر خاطره انگیزی را یرای مسافران تور مشهد نوروز 96 فراهم میکند. این هتل در 10 طبقه دارای 445 تخت میباشد.

میهمانان تور مشهد نوروز 96 با وجود تمامی خدمات رفاهی در بنایی زیبا، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

امکانات رفاهی هتل مشهد مشهد:

سرویس 24 ساعته، 137 اتاق و مجهز به سیستم تهویه مطبوع, رستوران با انواع غذاهای ایرانی و سنتی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96، کافی شاپ با متنوع ترین نوشیدنی های تازه جهت مسافران محترم تور مشهد نوروز 96،  اینترنت, کافی نت, صندوق امانات, اتاق چمدان و ...

mashhad21.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مشهد مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل بین المللی قصر الماس مشهد

هتل بین المللی قصر الماس مشهد با قرار گرفتن در جاذبه اصلی شهر همچون  آرامگاه نادر ، آرامگاه شیخ بهایی و گنبد خشتی می توانید به راحتی به این اماکن دسترسی داشته باشید. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

این هتل پنج ستاره دارای امکانات فوق العاده ای است که خاطراتی خوش را برای شما مسافران تور مشهد  به ارمغان می آورد. در رستوران های لوکس هتل می توانید غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و نوش جان نمایید. کافی شاپ هتل آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد  با انواع نوشیدنی ها می باشد. از پارکینگ اختصاصی هتل می توان با آرامش خاطر استفاده نمایید.

 

 

 

در اتاق ها و در لابی هتل اینترنت رایگان در اختیار شما قرار دارد و شما می توانید با استفاده از آن با دنیای مجازی در ارتباط باشید. دیگر امکانات هتل شامل اتاق نگهداری کودک – سوناوجکوزی – باشگاه بیلیارد – بانک – خدمات پزشکی – صندوق امانات – تهویه مطبوع – تلفن – تلویزیون – یخچال – سرویس بهداشتی فرنگی – اینترنت بی سیم – کافی نت – آسانسور – خشکشویی – سالن پذیرایی – آنتن مرکزی – مینی بار – تاکسی سرویس – خانه داری ۲۴ساعته برای مسافران تور مشهد  – اعلام حریق – پاورسوئیچ و آرایشگاه بانوان می باشد.کارکنان مجرب و بسیار صمیمی هتل نهایت تلاش خود را برای آسایش و جلب رضایت شما مسافران تور مشهد  بکار خواهند گرفت.

 

 

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی مشهد که از نظر امکانات در حد بسیار ممتازی قرار دارد و از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد میباشد.اصلی ترین خیابان منتهی به حرم خیابان امام رضا(ع) است که هتل درویشی نیز در این خیابان قرار دارد.فاصله هتل تا حرم حدود چهار کیلومتر است و در واقع تنها ده دقیقه پیاده روی تا حرم فاصله دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل لحظات خوشی خواهند داشت.

 

 

 

امکانات هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی دارای بیست و پنج طبقه است و مرتفع ترین مرکز اقامتی و بزرگترين هتل آتریوم کشور با سطح شيشه اي و نماي اسپايدار می باشد. برای اقامت کودکان ۳ تا ۶ سال نیم بها و برای اقامت کودکان زیر ۳ سال هیچ هزینه ای را پرداخت نمی نمایید. در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کافی شاپ به نوشیدن انواع نوشیدنی ها بپردازید. با استفاده از خدمات اسپا می توانید آرامشی دیگر را کسب کنید. در محموعه آبی هتل می توانید از خدمات سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدنسازی ،دوش های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن استفاده نمایید و لذت ببرید .این امکانات باعث جذب مسافران تور مشهد میشود.

 

 

 

فضای تجاری نیز بخشی از این هتل است که می توانید سوغاتی های متنوع را از آن جا تهیه نمایید. بیش از ۸۰۰ متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن از ویژگی های خاص هتل درویشی است.

 

 

 

 هتل مدینه الرضا مشهد

 

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

 

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

 

 

 

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

 

  

تور مشهد شهریور 95 

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تارا مشهد

 

 

هتل تارا مشهد در سال ۱۳۷۴ احداث شده استو این هتل 4 ستاره درمجموع 113 اتاق دارا می باشد. هتل تارا یکی از نزدیکترین به بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (علیه السلام) می باشد که از داخل اتاق ها میتوان گنبد و بارگاه باشکوه حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) را که زیباترین نماهاست را مشاهده کرد. این هتل آماده پذیرایی از شما گردشگران تور مشهد می باشد.از امکانات هتل تارا مشهد می توان به لابی،رستوران،بیلیارد،سالن همایش،سالن کتابخانه،سینماريال،کافی نت،صندوق امانات شخصی،پخش 24 ساعته فیلم سینمایی در شبکه ویدئویی هتل، کافی شاپ و روم سرویس 24 ساعته اشاره کرد.

 

 

 

 

هتل ایران مشهد 

 

هتل ایران مشهد با قدمتی ۴۰ ساله، از باسابقه‌ترین هتل‌ها در صنعت مهمانداری می‌باشد که در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 4 ستاره به مراکز عمده خرید بازار رضا، بازار مرکزی و بازار جنت و همچنین موزه‌های آستان قدس رضوی، آرامگاه و موزه نادری و پارک کوهسنگی، امکان خریدی راحت و بازدید از این اماکن را برای مسافران تور مشهد عزیز فراهم کرده است. امکانات این هتل یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی شامل می شود.

 

 

 

 

هتل جواد مشهد

 

هتل جواد مشهد با چشم‌اندازی زیبا از بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(علیه السلام) واقع درخیابان امام رضا در سال ۱۳۹۱ احداث شده است.اتاق های این هتل بسیار زیبا و آرامش بخش می باشد.این هتل دارای امکاناتی نظیر کافی شاپ دنج باانواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با محیطی آرام و دلنشین، اتاق چمدان،لابی،کافی شاپ،سالن ورزشی،سونا و جکوزی،رستوران، صندوق امانات و روم سرویس با کارکنان آموزش دیده آماده‌ پذیرای از شما میهمانان عزیز تور مشهد می باشد و مسافران با انتخاب این هتل 4 ستاره سفر خوبی را سپری می کنند.

 

 

 

تور مشهد شهریور 95 

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 

تور مشهد مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد،بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ایران مشهد 

 

هتل ایران مشهد با قدمتی ۴۰ ساله، از باسابقه‌ترین هتل‌ها در صنعت مهمانداری می‌باشد که در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 4 ستاره به مراکز عمده خرید بازار رضا، بازار مرکزی و بازار جنت و همچنین موزه‌های آستان قدس رضوی، آرامگاه و موزه نادری و پارک کوهسنگی، امکان خریدی راحت و بازدید از این اماکن را برای مسافران تور مشهد عزیز فراهم کرده است. امکانات این هتل یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی شامل می شود.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بین المللی عماد مشهد 

هتل بین المللی عماد مشهد با شرایط کاملا خاص به عنوان اولین هتل چهار ستاره واقع در خیابان طبرسی در فاصله ۳۵۰ متری حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه السلام) در سال ۱۳۸۹ احداث شده است. هتل عماد در ۹ طبقه با گنجایش ۲۰۰ نفر و ۵۵ اتاق شامل: ۱۵ سوئیت رویال، ۴۰ اتاق دو تخته و سه تخته لوکس، ۲ سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش ۱۶۰ نفر، فست فود، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم، مجموعه‌ آبی با گنجایش ۳۰ نفر در هر نوبت، استخر، سالن کنفرانس ،لاندری، لابی,سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و پارکینگ اختصاصی افتخار دارد میزبان زائران تور مشهد می باشد. 

 

هتل کیانا مشهد

یکی از هتل های مطرح و شیک در مشهد مقدس هتل کیانا است این هتل ۴ ستاره با امکانات مناسب از توریست های تور مشهد پذیرایی می کند.هتل کیانا  ، درست در فاصله ی ۱۳۰۰ متری حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارد. اگر به صورت آرام و تفریحی بخواهید از هتل به حرم مشرف شوید کافیست ۱۵ دقیقه زمان بگذارید.هتل کیانا  در محوطه ای ۸ هزار متر مربعی، برپا شده است . از نظر معماری نیز از ابتدای امر این هتل را به صورت ۸ طبقه پی ریزی کرده اند. در این هتل ۱۰۰ اتاق وجود دارد. البته برای رزرو آپارتمان نیز می توانید روی این هتل حساب کنید و آپارتمان های تک خوابه، و فیستا سوئیت را رزرو کنید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل کیانا مشهد:

هتل کیانا دارای دو فضای صرف غذا است که فضای اولی مربوط به نوشیدنی و غذا بوده و حدود ۹۰ نفر ظرفیت دارد اما رستوران مرسوم هتل کیانا ۱۵۰ نفره است اما بخش صبحانه خوری حدود ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد.کودکان در این هتل می توانند در فضای باز و جذابی در امنیت کامل به تفریح خود بپردازند.سرویس خانه داری، کافی شاپ شبانه روزی، و امکانات رفاهی و تفریحی این هتل، از امتیاز های آن است.در بخش آرایشگاه زنانه، می توانید سرویس مطلوب خود را دریافت کنید و از فروشگاه های منتسب به هتل نیز برای خرید سوغاتی و هدایا و حتی موارد مورد نیاز خود استفاده کنید.همچنین برای تهیه بلیط اماکن گردشگری مشهد نیز می توانید از هتل کیانا و بخش مربوطه استفاده کنید.کسانی که به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارند نیز می توانند از رستوران سنتی این هتل بهره مند شوند. سالن همایش و کنفرانس نیز برای همایش های رسمی و کاری شما مکانی مجهز، شیک و مفیدی است. اگر احتیاج به تغییر واحد پولی دارید نیز می توانید از صرافی های این هتل استفاده کنید.اینترنت رایگان در برخی بخش های هتل در اختیار شماست. همچنین می توانید اوقات تفریح خود را در سالن ورزشی و حتی با سونا جکوزی هتل بگذرانید. برای تمام توریست های تور مشهد، این هتل یک نوبت سونا و جکوزی و مینی بار میوه رایگان در نظر گرفته است که می توانید از آن نیز بهره مند شوید.

در اتاق های هتل کیانا امکانات کافی مثل سیستم تصویری، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام و دیگر امکانات ضروری برای یک اقامت کوتاه چند روزه وجود دارد.ساعت ورود و خروج به اتاق های هتل کیانا مشهد، ساعت ۱۴ هر روز می باشد. این هتل از پارکینگ نیز بهره مند است که می توانید به راحتی با استفاده از آن از ایمنی و سلامت خودروی خود بهره مند باشید. در هتل کیانا برای آقایان نیز خدمات پیرایشی وجود دارد. برای اینکه به مکان های مختلف شهر بروید می توانید از تاکسی سرویس های این هتل در تمام ساعت های روز بهره مند شوید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود ۵ دقیقه می باشد.این هتل 4 ستاره میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد.

امکانات هتل آزادی مشهد:

این هتل بزرگ دارای رستوران,پارکينگ,اينترنت در لابي که بدون پرداخت هزينه و رايگان می باشد و همچنین در اتاق های هتل آزادی مشهد وای فای وجود دارد و بدون هزینه جداگانه می باشد و همچنین اتاق دو تخته و آپارتمان یک خوابه که داراي دو تخت وظرفيت سه نفر اضافه را دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل آزادی مشهد می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

اتاق های بزرگ هتل آزادی مشهد سوئیت سه تخته که داراي سه تخت و ظرفيت يک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که داراي چهار تخت وظرفيت دو نفر اضافه را دارد .همچنین نکته ای که باید یادآوری کنیم این است که برای همکاران بانک صادرات بنا بر عنوان رئیس هیئت امناء، مدیر منابع انسانی به عنوان نایب رئیس و مدیر امور خدمات و پشتیبانی، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، رئیس اداره کل رفاه، سرپرست شعب خراسان رضوی و مدیریت هتل می باشند برای ارائه خدمات به همکاران بانکی تسهیلات و تخفیفات خاصی در نظر گرفته شده است .

 

هتل کیانا مشهد

یکی از هتل های مطرح و شیک در مشهد مقدس هتل کیانا است این هتل ۴ ستاره با امکانات مناسب از توریست های تور مشهد پذیرایی می کند.هتل کیانا  ، درست در فاصله ی ۱۳۰۰ متری حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارد. اگر به صورت آرام و تفریحی بخواهید از هتل به حرم مشرف شوید کافیست ۱۵ دقیقه زمان بگذارید.هتل کیانا  در محوطه ای ۸ هزار متر مربعی، برپا شده است . از نظر معماری نیز از ابتدای امر این هتل را به صورت ۸ طبقه پی ریزی کرده اند. در این هتل ۱۰۰ اتاق وجود دارد. البته برای رزرو آپارتمان نیز می توانید روی این هتل حساب کنید و آپارتمان های تک خوابه، و فیستا سوئیت را رزرو کنید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل کیانا مشهد:

هتل کیانا دارای دو فضای صرف غذا است که فضای اولی مربوط به نوشیدنی و غذا بوده و حدود ۹۰ نفر ظرفیت دارد اما رستوران مرسوم هتل کیانا ۱۵۰ نفره است اما بخش صبحانه خوری حدود ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد.کودکان در این هتل می توانند در فضای باز و جذابی در امنیت کامل به تفریح خود بپردازند.سرویس خانه داری، کافی شاپ شبانه روزی، و امکانات رفاهی و تفریحی این هتل، از امتیاز های آن است.در بخش آرایشگاه زنانه، می توانید سرویس مطلوب خود را دریافت کنید و از فروشگاه های منتسب به هتل نیز برای خرید سوغاتی و هدایا و حتی موارد مورد نیاز خود استفاده کنید.همچنین برای تهیه بلیط اماکن گردشگری مشهد نیز می توانید از هتل کیانا و بخش مربوطه استفاده کنید.کسانی که به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارند نیز می توانند از رستوران سنتی این هتل بهره مند شوند. سالن همایش و کنفرانس نیز برای همایش های رسمی و کاری شما مکانی مجهز، شیک و مفیدی است. اگر احتیاج به تغییر واحد پولی دارید نیز می توانید از صرافی های این هتل استفاده کنید.اینترنت رایگان در برخی بخش های هتل در اختیار شماست. همچنین می توانید اوقات تفریح خود را در سالن ورزشی و حتی با سونا جکوزی هتل بگذرانید. برای تمام توریست های تور مشهد، این هتل یک نوبت سونا و جکوزی و مینی بار میوه رایگان در نظر گرفته است که می توانید از آن نیز بهره مند شوید.

در اتاق های هتل کیانا امکانات کافی مثل سیستم تصویری، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام و دیگر امکانات ضروری برای یک اقامت کوتاه چند روزه وجود دارد.ساعت ورود و خروج به اتاق های هتل کیانا مشهد، ساعت ۱۴ هر روز می باشد. این هتل از پارکینگ نیز بهره مند است که می توانید به راحتی با استفاده از آن از ایمنی و سلامت خودروی خود بهره مند باشید. در هتل کیانا برای آقایان نیز خدمات پیرایشی وجود دارد. برای اینکه به مکان های مختلف شهر بروید می توانید از تاکسی سرویس های این هتل در تمام ساعت های روز بهره مند شوید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد.از هتل الغدیر تا حرم ۵ دقیقه پیاده روی دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل الغدیر مشهد:

منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.

هتل الغدیر مشهد دارای ۲۸۹ باب اتاق به صورت ۱۱۹ اتاق دوتخته دابل و توین، ۱۳۱ اتاق سه تخته تریپل، ۲۳ سوئیت و ۱۶ دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها مجهز به تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلویزیون با ۶ کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام , کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان تور مشهد می باشد. نوع اتاق : اتاق دو تخته, اتاق سه تخته, سوئیت دو نفره, سوئیت سه نفره, آپارتمان یک خوابه سه نفره, آپارتمان دو خوابه چهار نفره, آپارتمان دو خوابه پنج نفره میباشد.لابی بزرگ و زیبا به مساحت 1000 متر مربع هم از دیگر ویژگی های خوب این هتل برای مسافران تور مشهد میباشد.

 لابی ، کافی شاپ ، سالن کنفرانس ، تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، آسانسور ، خود پرداز ، اینترنت در لابی ، گیم نت ، سالن ورزشی ، خشک شویی ، فروشگاه ، سونا ، جکوزی ، سیستم اطفاء حریق,تاکسی اختصاصی هتل,فست فود سلطان با ظرفیت 500 نفر,گیم نت برای سرگرمی کودکان,دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر و... را میتوان نام برد که مسافران تور مشهد را به خود جذب میکند.

 

هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس مشهد دارای ۹۸ واحد و ظرفیت حدود ۲۵۰ تخت می باشد که در خیابان امام رضا ۸ و در ۱۰ طبقه بنا گردیده است. از مزیتهای این مجموعه میتوان: نزدیکی به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)، بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره نمود. هتل فردوس با امکانات رفاهی مناسب درخور هتل چهار ستاره با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از شما عزیزان و میهمانان گرانقدر حضرت امام رضا (علیه السلام) می باشد.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیزتور مشهد می باشد. 

امکانات هتل فردوس مشهد:

این هتل دارای لابی گسترده با فضایی گرم و دلنشین بهمراه آکواریومی زیبا،رستوران با ظرفیت 350 نفر با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند.

از دیگر خدمات هتل : اینترنت وایرلس رایگان ،کافی نت، گیم نت، لاندری، اتاق بازیهای کودکان، پارکینگ، خدمات گشت و تورهای نیم روزه و یک روزه. سوئیت، رستوران،  سرویس (فرنگی و ایرانی )،کافی شاپ، اینترنت در لابی اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود ۵ دقیقه می باشد.این هتل 4 ستاره میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد.

امکانات هتل آزادی مشهد:

این هتل بزرگ دارای رستوران,پارکينگ,اينترنت در لابي که بدون پرداخت هزينه و رايگان می باشد و همچنین در اتاق های هتل آزادی مشهد وای فای وجود دارد و بدون هزینه جداگانه می باشد و همچنین اتاق دو تخته و آپارتمان یک خوابه که داراي دو تخت وظرفيت سه نفر اضافه را دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل آزادی مشهد می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

اتاق های بزرگ هتل آزادی مشهد سوئیت سه تخته که داراي سه تخت و ظرفيت يک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که داراي چهار تخت وظرفيت دو نفر اضافه را دارد .همچنین نکته ای که باید یادآوری کنیم این است که برای همکاران بانک صادرات بنا بر عنوان رئیس هیئت امناء، مدیر منابع انسانی به عنوان نایب رئیس و مدیر امور خدمات و پشتیبانی، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، رئیس اداره کل رفاه، سرپرست شعب خراسان رضوی و مدیریت هتل می باشند برای ارائه خدمات به همکاران بانکی تسهیلات و تخفیفات خاصی در نظر گرفته شده است .

 

هتل اترک مشهد

هتل چهار ستاره اترک مشهد با حدود نیم قرن تجربه و خدمات رسانی به زائران و مجاوران حضرت ثامن الحجج(علیه السلام)، از نزدیکترین هتلهای احداث شده در میدان بیت المقدس می باشد. این هتل در سال ۱۳۵۷ افتتاح شده است و آخرین بازسازی مجموعه در سال جاری رو به اتمام می باشد. هتل اترک  مشهد دارای رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، چایخانه، خدمات خانه داری و باربری، صندوق امانات، مرکز خرید و دیگر امکانات رفاهی می باشد که در ۱۳ طبقه و با ظرفیت ۴۰۰ تخت و با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان تور مشهد می باشد. از مزایای دیگر می توان به نزدیکی هتل اترک مشهد به مراکز تجاری چون بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در هتل اترک مشهد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل اترک مشهد:

فروشگاه و غرفه , دستگاه ATM, آسانسور , تلويزيون در لابي , صندوق امانات ,لابي , سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی,تاکسی سرویس , کافی شاپ , روم سرویس, خشکشویی می باشد. کارکنان مجرب هتل حداکثر تلاش خود را برای ایجاد آرامش شما و فراهم آوردن فضایی پاکیزه بکار می گیرند تا شما نهایت رضایت را از  هتل اترک مشهد داشته باشید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تیر 95 

تور مشهد مرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تیر 95 

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بقعه پیرپالاندوز مشهد

مقبره پیر پالاندوز مربوط به دوره صفوی ـ دوره معاصر است و در مشهد، خیابان نواب صفوی، ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) واقع شده و این اثر در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۵۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.پیر پالاندوز که نام اصلی اش شیخ محمد عارف کارندهی است از عارفان سده دهم هجری و اهل روستای کارنده یا کارده درنزدیکی مشهد بود و به سبب شغل خود یعنی پالاندوزی بدین نام مشور شد. بنای مزبور چهار ضلعی بوده و دارای گنبد پیازی شکل و ایوان آجری زیبا است. در داخل بقعه بر سقف ها بقایای نقاشی هایی از دوران صفویه وجود دارد. بنا با کاشی های ساده فیروزه ای رنگ تزئین شده است.شیخ محمد عارف در خط ثلث نیز تبحر فراوان داشت و امروزه بخش هایی از یک قرآن که باخط این عارف وارسته نوشته شده است باقی است.مسافران تور مشهد با رفتن به این مکان تاریخی لحظات خوشی را میتوانند سپری کنند.

 

 

 


روستای مج مشهد

روستای مج مشهد در دامنه کوههای بلند واقع و از اطراف به روستاهای مغان، ازغد، مایانات و طرقبه و از سوی دیگر به روستای تجر، سربرج و سد طرق منتهی می شود و در دیگر سو به روستاهای پیوه ژن، زشک و روستای دیزباد راه می یابد.

جاده اصلی روستا از طرف سیدی مشهد به مسافت ۲۸ کیلومتر در منطقه کوهستانی و روستای شلگرد عبور می کند که در فصل بهار پذیرای جشنواره گل های وحشی، شقایق ها و انواع گیاهان دارویی است و انبوه مشتاقان طبیعت را به سوی خود می کشاند. روستای مج در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه آثار بجا مانده تاریخی روستا بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد. و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حکایت از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن می کند.قبر پهلوانی نامدار در دامنه یکی از کوههای مج قرار دارد.اهالی روستای مج به کار باغداری و دامداری مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می باشد و علاوه بر آن هوای مطبوع، دشت های سرسبز مملو از گیاهان وحشی استعداد پرورش زنبور عسل در منطقه را ایجاد کرده و رشد داده است که باعث جذب مسافران تور مشهد میشود.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هلیا مشهد

از جمله هتل های چهار ستاره شهر مشهد هتل هلیا مشهد می یاشد که گزینه مناسبی برای کسانی است که می خواهند اوقات خود را به خوشی و در محیطی آرام بگذرانند. هتل هلیا دارای ۹۶ اتاق میباشد.در صورت تمایل می توانید از ترانسفر فرودگاه استفاده نمایید.هتل هلیا در موقعیت جغرافیایی خوبی در شهر مشهد قرار گرفته است. هتل هلیا مشهد روزهای خوشی را برای شما و خانوادتان فراهم خواهد نمودو از انتخاب این هتل بدون تردید پشیمان نخواهید شد. مسافران تور مشهد با اقامت در هتل هلیا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل هلیا مشهد:

دارای امکانات همچون تلويزيون ، سيستم تلفن بين المللي و كانالهاي متعدد موسيقي و راديو و تهويه مطبوع می باشد.مراسم ها و جلسه های مهم خود را می توانید در سالن مهمانی و سالن سمینار هتل برگزار نمایید که این امر باعث جذب مسافران تور مشهد میشود.  پذیرائی (صبحانه، ناهار، شام با منوی باز) و میز بوفه برای شما به بهترین نحو انجام می شود. کارکنان مجرب هتل حداکثر تلاش خود را برای ایجاد آرامش شما و فراهم آوردن فضایی پاکیزه بکار می گیرند تا شما نهایت رضایت را از  هتل هلیا مشهد داشته باشید.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا مشهد,لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

حرم امام رضا (ع) مشهد

حرم علی بن موسی الرضا، که با نام مرسوم حرم امام رضا (ع) شناخته می‌شود، دربرگیرنده آرامگاه هشتمین امام شیعیان در شهر مشهد، ایران است. این مجموعه در سال ۱۳۹۲ خورشیدی ۷۰ هکتار مساحت داشته و دارای ۲۶ رواق (بنای سرپوشیده) و ۹ صحن (فضای باز) و ۶ مدخل ورودی به نام بست است.بنای حرم قدیمی‌ترین و اولین بنای مجموعه آستان قدس رضوی است که مزار علی بن موسی الرضا در زیر آن قرار دارد.که هر ساله مسافران تور مشهد زیادی برای زیارت به این حرم  میروند.

علی بن موسی الرضا در ۱۱ ذیقعده سال ۱۴۸ قمری در مدینه متولد شد و در سن ۵۵ سالگی به دست مامون عباسی کشته شد. در ادب فارسی روضه به معنی باغ و گلستان و گلزار است و محل مضجع و در برگیرنده پیکر علی بن موسی‌الرضا را روضه منوره می‌خوانند. این مکان شامل فضایی مربع شکل که مساحت آن ۱۸۹٫۰۳ متر مربع بوده که از این فضا ۱۷٫۱۵ متر مربع آن مساحت ضریح می‌باشد. روضه منوره از طریق چهار صفه بزرگ در چهار جانب به داخل و خارج حرم مرتبط می‌شود.


غار کارده مشهد

روستاي «کارده» در فاصلة 48 کيلومتري شمال مشهد واقع گرديده و غار کارده در 3 کيلومتري آن قرار دارد. در محل مذكور كه موسوم به دره آل است دو غار در دو سمت دره قرار دارند. 

غار شرقي موسوم به غار اسكلت و غار غربي موسوم به غار کارده است. دهانه غار به صورت يک شکاف سنگي است که عرض تقريبي آن 1 تا 3 متر و طول آن حدود 100 متر مي‌باشد. اين غار کاملاً خشک است و پرتگاه‌هايي خطرناک دارد. کوهنوردان تور مشهد، اسکلت‌هايي از انسان مربوط به زمان‌هاي قديم را در درون اين غار مشاهده کرده‌اند.

 از مشخصه های این غار تعداد زیاد راه های فرعی است که هر راه فرعی خود به ۲ تا ۵ شاخه فرعی دیگر منتهی می شود. همچنین اغلب راه های فرعی و اصلی دارای یک ارتفاع هستند.لذا با توجه به عدم وجود نشانه گذاری در داخل غار کارده احتمال گم کردن مسیر اصلی وجود دارد. مسافران تور مشهد در غار کارده میتوانند لحظاتی به یاد ماندنی را سپری کنند.
 
 

سد کارده مشهد

سد کارده در فاصله 40 کیلومتری شمال مشهد و از کیلومتر 16 جاده کلات به سمت چپ منشعب می‌گردد. سد از نوع بتنی دو قوسی متقارن مخزن و متشکل از 15 بلوک 10 متری با ارتفاع 67 متر از پی و حجم 32 هزار مترمکعب بتن‌ریزی می‌باشد. حجم آب آن معادل 36 میلیون مترمکعب می‌باشد. رودخانه کارده با آب دائمی و مناظر زیبای کوهستانی و مجموعه تفریحی دنیای آبی در ساحل سد، یکی از بهترین تفریحگاه‌های خوش آب و هوایمشهد می‌باشد که مسافران تور مشهد را به خود جذب میکند.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی، که دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و هم اکنون بزرگترین هتل ایران و اولین هتل آترویوم، بزرگترین و مرتفع ترین ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد. هتل 5 ستاره بین المللی قصر توانسته حداکثر رضایتمندی را در زمینه آسایش و امکانات که هدف نهایی کادر هتل می باشد از مسافران تور مشهد جلب نماید.از آنجا که هتل قصر طلایی استانداردهای روز دنیا را رعایت نموده و فضای مطلوب را برای عزیزان فراهم آورده، توانسته عنوان تنها هتل برتر را در کشورمان به دوش بکشد. اختصاص ۵۰۰۰ متر مربع زمین و بیست طبقه، و با دارا بودن امکاناتی ویژه و معماری فوق العاده از ویژگی های این هتل می باشد. 

 

امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

اتاق های تک نفره، دونفره، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت پذیرای مهمانان تور مشهد عزیز است تا بتوانند خاطره وصف ناپذیر همراه با نمای دید به حرم چشم نواز آقا علی بن موسی الرضا(ع)  برای خود به ارمغان ببرند.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد همچون بانک، صرافی، واحدهای تجاری، تشریفات،  مجموعه های ورزشی، استخر و سونا، انفورماتیک، سالن زیبایی و تعداد ۵ رستوران و کافی شاپ،آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر با معماری فوق العاده و  ارائه خدمات در سطح بسیار بالایی از کیفیت آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز تور مشهد می باشد. سالن های سمینار همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل می باشد. پارکينگ سرپوشيده با ظرفيت بالغ بر ۲۰۰ دستگاه اتومبيل جهت رفاه حال مسافران محترم تور مشهد طراحی شده است.

 

 


هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . هتل پارس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

 

امکانات رفاهی هتل پارس مشهد:

اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد می باشد. مسافران تور مشهد  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 


هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش احداث شده است. این هتل در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل کوثر ناب مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانانتور مشهد خود بجا می گذارد.

 

 

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت ، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است .بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام از دیگر خدمات این هتل است. مسافران تور مشهد با اقامت در هتل کوثر ناب می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کیانا مشهد

یکی از هتل های مطرح و شیک در مشهد مقدس هتل کیانا است که با گرید ۴ ستاره، و با امکانات مناسب، از مسافرانتور مشهد پذیرایی می کند. این هتل ۴ ستاره در مشهد، درست در فاصله ی ۱۳۰۰ متری حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارد. اگر به صورت آرام و تفریحی بخواهید از هتل به حرم مشرف شوید کافیست ۱۵ دقیقه زمان بگذارید. هتل کیانا در محوطه ای ۸ هزار متر مربعی، برپا شده است . از نظر معماری نیز از ابتدای امر این هتل را به صورت ۸ طبقه پی ریزی کرده اند.

امکانات هتل کیانا مشهد:

 در این هتل ۱۰۰ اتاق وجود دارد. البته برای رزرو آپارتمان نیز می توانید روی این هتل حساب کنید و آپارتمان های تک خوابه، و فیستا سوئیت را رزرو کنید.هتل کیانا دارای دو فضای صرف غذا است که فضای اولی مربوط به نوشیدنی و غذا بوده و حدود ۹۰ نفر ظرفیت دارد اما رستوران مرسوم هتل کیانا ۱۵۰ نفره است اما بخش صبحانه خوری حدود ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد.کودکان در این هتل می توانند در فضای باز و جذابی در امنیت کامل به تفریح خود بپردازند.سرویس خانه داری، کافی شاپ شبانه روزی، و امکانات رفاهی و تفریحی این هتل، از امتیاز های آن است.در بخش آرایشگاه زنانه، می توانید سرویس مطلوب خود را دریافت کنید و از فروشگاه های منتسب به هتل نیز برای خرید سوغاتی و هدایا و حتی موارد مورد نیاز خود استفاده کنید.کسانی که به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارند نیز می توانند از رستوران سنتی این هتل بهره مند شوند. سالن همایش و کنفرانس نیز برای همایش های رسمی و کاری شما مکانی مجهز وشیک است. اگر احتیاج به تغییر واحد پولی دارید نیز می توانید از صرافی های این هتل استفاده کنید.

 برای تمام مسافران تور مشهد این هتل یک نوبت سونا و جکوزی و مینی بار میوه رایگان در نظر گرفته است که می توانید از آن نیز بهره مند شوید.در اتاق ها امکانات کافی مثل سیستم تصویری، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام و دیگر امکانات ضروری برای یک اقامت کوتاه چند روزه وجود دارد.ساعت ورود و خروج به اتاق های هتل کیانا مشهد، ساعت ۱۴ هر روز می باشد. این هتل از پارکینگ نیز بهره مند است که می توانید به راحتی با استفاده از آن از ایمنی و سلامت خودروی خود بهره مند باشید.درهتل کیانا برای آقایان نیز خدمات پیرایشی وجود دارد. برای اینکه به مکان های مختلف شهر بروید می توانید از تاکسی سرویس های این هتل در تمام ساعت های روز بهره مند شوید.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه اردیبهشت 95

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور مشهد اردیبهشت 95 
 


:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آرامگاه فردوسی مشهد 

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی با صفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است.ساختمان فعلی آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است. نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد. بخش فوقانی بنا بصورت توخالی ساخته شده و فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است. در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌ هایی از فریدون صدیقی نصب گردیده که نمایش صحنه هایی از روایات شاهنامه است. مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن کرده و از اشعار فردوسی لذت ببرند.


غار کارده مشهد

روستاي «کارده» در فاصلة 48 کيلومتري شمال مشهد واقع گرديده و غار کارده در 3 کيلومتري آن قرار دارد. در محل مذكور كه موسوم به دره آل است دو غار در دو سمت دره قرار دارند. 

غار شرقي موسوم به غار اسكلت و غار غربي موسوم به غار کارده است. دهانه غار به صورت يک شکاف سنگي است که عرض تقريبي آن 1 تا 3 متر و طول آن حدود 100 متر مي‌باشد. اين غار کاملاً خشک است و پرتگاه‌هايي خطرناک دارد. کوهنوردان تور مشهد، اسکلت‌هايي از انسان مربوط به زمان‌هاي قديم را در درون اين غار مشاهده کرده‌اند.

 از مشخصه های این غار تعداد زیاد راه های فرعی است که هر راه فرعی خود به ۲ تا ۵ شاخه فرعی دیگر منتهی می شود. همچنین اغلب راه های فرعی و اصلی دارای یک ارتفاع هستند.لذا با توجه به عدم وجود نشانه گذاری در داخل غار کارده احتمال گم کردن مسیر اصلی وجود دارد. مسافران تور مشهد در غار کارده میتوانند لحظاتی به یاد ماندنی را سپری کنند.
 
 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95


:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سینور مشهد

هتل 4 ستاره سینور مشهد تازه تاسیس است و در سال ۹۳ راه اندازی شده است و دارای ۲۲ طبقه و مجموعا ۳۰۰ واحد مجزا که امکاناتی چون مراکز تجاری و اداری، چندین رستوران با چشم انداز بی نظیر، سالن آمفی تئاتر و همایش، کلوپ ورزشی، سونا و استخر در سه طبقه و کافی شاپ ۲۴ ساعته برای مسافران تور مشهد را به عنوان سرویس های خود در نظر گرفته است.فاصله هتل سینور گرچه به نزدیکی خیلی از هتل های دیگر نیست ولی ۱۰۰۰ متر آنقدر ها هم زیاد نیست و شما با چند دقیقه پیاده روی می توانید به حرم مشرف شوید.همچنین فاصله مناسب هتل سینور مشهد تا مراکزی همچون بازار رضا و یا فرودگاه و دیگر مکان های مهم مشهد دلیلی مناسب برای انتخاب این هتل می باشد. به زودی مجموعه ای آبی در این هتل راه اندازی خواهد شد. این هتل همچنین دارای روف گاردن و کافی شاپی شیک برای سرویس رسانی به مسافران تور مشهد می باشد.

امکانات هتل سینور مشهد:

 در طبقات ۱۶ و ۱۷ هتل سینور رستوران های آن قرار دارند که چشم اندازی بسیار فوق العاده از حرم مطهر به شما نمایش می دهند. اتاق های خود را می توانید با توجه به سلیقه خودتان رو به حرم و یا مشرف به شهر انتخاب کنید. همچنین کارکنان این هتل می توانند به عربی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی صحبت کنند.

فروشگاه و غرفه، پاركينگ، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، تلويزيون در لابي، اتاق عقد، فروشگاه سوغاتي، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، لابي، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، كافي شاپ، رستوران، رستوران فضاي باز، كافي شاپ ۲۴ ساعته برای زائران تور مشهد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، اتاق ميهماني و جلسات كاري، سالن بدنسازي، استخر، اسپا، سونا خشك، سونا بخار، جكوزي، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش هاي آبي، سالن بيليارد، استخر فضاي بسته، اتاق غير سيگاري ها، اتاق براي سيگاري ها، حمام تركي، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق، شبكه پخش فيلم داخلي، امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي، تلويزيون LED و LCD در لابي از دیگر امکانات هتل سینور مشهد برای مسافران تور مشهد هستند.

 


هتل آسیا مشهد

فاصله هتل 4 ستاره آسیا مشهد  از حرم ۵ دقيقه با ماشين و ۲۰ دقيقه پياده  مي باشد. این هتل چهار ستاره با گريد A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. رستوران هتل انواع غذاها را برای شما طبخ و سرو می نماید.

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استفاده نمایید. در مرکز سونا و استخر سرپوشید تجدید نیرو نمایید و شاد و سرزنده شوید. اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما مسافران تور مشهد سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. پاکیزگی هتل در حدی بسیار عالی قرار دارد و راحتی آن شما را بینهایت راضی نگه خواهد داشت. کارکنان مجرب هتل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان تور مشهد می باشند. در هتل آسیا مشهد با چهار ستاره درخشانش روزهای خوب و خوشی را سپری خواهید نمود و از اقامت خود لذت خواهید برد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اعیان مشهد

اعیان1

یکی از هتل های خوب 3 ستاره مشهد هتل اعیان است که در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) بنا شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم مطهر بروند و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.این هتل امکانات خوبی را ذر اختیار مسافرانتور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

اعیان 

اعیان2

اعیان4

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور مشهد نوروز 95، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

اعیان3

اعیان5

 

 

هتل آزادی مشهد

آزادی3

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 4 ستاره آزادی است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا برای مسافران تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل امکات خوبی را در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

آزادی

آزادی1

آزادی2

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص تور مشهد نوروز 95، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

آزادی4

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مینو مشهد

هتل ۴ ستاره مینو مشهد یکی از هتل های معروف در مشهد می باشد. این هتل مجلل و لوکس در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر بنا شده است.هتل مینو در ۱۵ دقیقه ای فرودگاه مشهد واقع شده است که باعث شده تا مورد توجه زائرین تور مشهد نوروز 95 قرار بگیرد. همچنین ایستگاه  راه اهن تنها ۲۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

امکانات هتل مینو مشهد:

این هتل ۴ ستاره با داشتن ۹۰ اتاق به صورت اتاق های دبل ، تریپل ، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد.همگی اتاق ها مجهز به اتاق های با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هتل مینو می باشد. امکانات ورزشی هتل شامل سونا ، استخر ، بیلیارد و سالن ورزشی کاملا مجهز می باشد که مسافران تور مشهد نوروز 95 میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

 

از امکانات هتل مینو می توان به كافی شاپ ،اينترنت در لابی ، پارکینگ اختصاصی ، سالن ورزشی ، گیم نت ، کافی نت ،تاکسی سرویس ، گشت درون و برون شهری ، ترانسفر رایگان فرودگاه و چایخانه سنتی اشاره کرد.


هتل هاترا مشهد

هتل  ۴ ستاره  هاترا مشهد یکی دیگر از هتل های زیبا در شهر مقدس مشهد می باشداین هتل لوکس در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره در خيابان امام رضا ، دانش غربي،كوچه سرشور و نبش سرشور۳۷ واقع شده است. همچنین هتل هاترا درفاصله  ۱۰ دقیقه ای از حرم امام رضا قرار گرفته است.هتل هاترا دارای سرویس رایگان به صورت چندین نوبت در روز به حرم  می باشد.این هتل زیبا تا فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در ۳۰ دقیقه ای هتل واقع شده است.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. 

 

امکانات هتل هاترا مشهد:

هتل هاترا دارای اتاق های ۲ تخته و ۴ تخته و سوئیت های بزرگ و خانوادگی برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. اتاق هایی با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، حمام با ست کامل ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هاترا می باشد.میهمانان تور مشهد می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. همچنین در رستوران هتل ناهار ، شام ومنوی غذای انتخابی شامل ۶ نوع در هر وعده می باشد که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند. از امکانات هتل هاترا می توان به  سالن کنفرانس، کافی نت ، گیم نت ،صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس ، کافی شاب و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

بهترین هتل 4 ستاره مشهد هتل الغدیر است که در چهارراه شهدا مشهد قرار دارد.این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم بروند. این هتل در مجموع از 289 اتاق خوب تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. همچنین در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز برای مسافران تور مشهد نورز 95 در نظر گرفته شده است. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل الغدیر مشهد1

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت مخصوص مسافرانتور مشهد نوروز 95، خدمات خانه داری، سرویس حرم، سونا، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، تاکسی سرویس، پارک کودکان، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...

هتل الغدیر مشهد2

 

 

 

 

هتل آزادی مشهد

آزادی3

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 4 ستاره آزادی است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا برای مسافران تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل امکات خوبی را در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

آزادی

آزادی1

آزادی2

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص تور مشهد نوروز 95، فروشگاه، پاركینگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی، آتلیه عكاسی، صندوق امانات، لابی، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

آزادی4

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های 3 ستاره مشهد , بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رضویه مشهد :

_رضویه_مشهد_1.jpg

_رضویه_مشهد_2.jpg

هتل 3 ستاره رضویه مشهد در مساحتی حدود 900 متر مربع احداث شده است. این هتل 14 طبقه از 90 اتاق و سوییت تشکیل شده است. اتاق های این هتل اشراف کامل به حرم مطهر امام رضا (ع) دارند به طوری که میهمانان تور مشهد می توانند از داخل اتاقها به امام علي بن موسي الرضا (ع) عرض ارادت نمایند. همچنین هتل به بازار رضا نزدیک می باشد.

_رضویه_مشهد_3.jpg

_رضویه_مشهد_4.jpg

 

امکانات هتل رضویه مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،   فروشگاه، خشکشویی، کافی نت، آسانسور، پارکینگ، خدمات گردشگری،اینترنت در لابی، لاندری، خودپرداز، آرایشگاه، روم سرویس، اعلام حریق، کافی شاپ، روم سرویس، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...


هتل المپیا مشهد :

هتل 3 ستاره المپیا مشهد در یکی از نزدیکترین خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) واقع شده است.این هتل در زمینی به مساحت 3337 متر مربع در سال 1390 مصادف با ولادت امام رضا (ع) در خیابان امام رضا احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر 600 متر می باشد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و همچنین ایستگاه راه آهن 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

_المپیا.jpg

_المپیا_1.jpg

امکانات هتل المپیا مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس،سونا، صرافی، ماهواره، یخچال، پارکینگ، تلفن،آسانسور، اینترنت، سالن بدنسازی،  ایر کاندشن، لباسشویی، خشکشویی،سرویس حرم،  سالن امانات، مرکز خرید و...

_المپیا_3.jpg

_المپیا_4.jpg

_المپیا_5.jpg

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مجموعه تفریحی کوهسنگی

_مشهد3.jpg

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و آرامگاه فردوسی کسب کرده است.

_مشهد5.jpg

کوهسنگییکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین گردشگاه های مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود و در کنار رشته کوه های جنوبی مشهد واقع شده است.هوای لطیف و دید مناسب ,پارک کوهسنگی مشهد گردشگاه ها قدیمی مشهد از فراز کوه هایی که رسیدن به بالای آنها سهل وآسان است، این پارک زیبای مثلثی شکل را از دیر باز مورد استقبال زائران و مجاوران تور مشهد قرار داده است.

_مشهد1.jpg

_مشهد2.jpg

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهرمشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارايه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

_مشهد_4.jpg

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد ,بهترین دیدنی های مشهد,مکان های جذاب و دیدنی مشهد, زیباترین دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 3 ستاره سهند مشهد :

هتل 3 ستاره سهند مشهد در سال 91 در فاصله پانصد متری حرم مطهر ثامن الحجج (ع) و در نزدیکی بازار بزرگ امام رضا (ع) احداث شده است. این هتل 6 طبقه در مجوع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل دارای 59 واحد مجزا می باشد.این هتل خاطرات خوشی را برای مسافران تور مشهد خود می سازد.

هتل سهند 1

امکانات هتل سهند مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در اتاق و لابی، چایخانه، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه، بیلیارد، پارکینگ اختصاصی، سرویس حرم، آسانسور، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه روی بام، صبحانه، گیم نت و...

هتل سهند 2

هتل سهند 5


هتل 5 ستاره هما 1 مشهد :

هتل 5 ستاره هما 1 مشهد در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع در میدام احمدآباد مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع 173 اتاق دارد. این هتل شامل 7 تالار مجلل، کافی شاپ، سالن غذاخوری، باغ های سرسبز می باشد. هتل 15 دقیقه با ماشین از حرم مطهر فاصله دارد. همچنین هتل دارای پارکینگ اختصاصی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد. ایستگاه راه آهن 6 کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

هتل هما1.4

امکانات هتل هما 1 مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات پزشکی، زمین تنیس، سالن کنفرانس، اعلام حریق، فضای سبز، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، چایخانه، صندوق امانات و...

هتل هما1.2

هتل هما1.3

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران احسان مشهد :

_احسان_5.jpg

_احسان_4.jpg

رستوران احسان مشهد  یکی از رستوران های قدیمی مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد مطلوب است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت خوبی برخوردار است . محیط این رستوران نیز در حد مطلوب می باشد با ورود به رستوران با استقبال و خوش آمدگویی سرگارسون و خدمه روبرو می شوید. غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگرانتور مشهدرا به خود جلب کرده است .

_احسان_مشهد1.jpg

_احسان_مشهد3.jpg

قیمت غذاها کمی گران است و شامل میز اردو نیز می باشد که منوی این میز شامل : سالاد فصل ، سالاد ماکارونی در چند نوع ، ماست و خیار ، ماست موسیر ، زیتون ، خیارشور ، دو نوع سوپ ، دسر و انواع میوه است . مسافرانتور مشهدمی توانندلحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند.

 


رستوران ترکیش فود :

_ترکیش_فود.jpg

در این فست فود غذاهای ترکی مانند :سارما بیتی ، پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب وچند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت این غذاها خوب است و از سرویس دهی خوبی نیز برخوردار می باشند .مسافران تور مشهدمی توانند برای صرف غذا و چشیدن غذاهای خوشمزه استانبول به این رستوران آمده و از غذاهای آن لذت ببرند.

_ترکیش_فود2.jpg

_فود1.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد ,بهترین رستوران های مشهد ,رستوران های خوب مشهد, رستوران های مناسب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل امیر مشهد

هتل 3 ستاره امیر مشهد در خیابان فدائیان اسلام سیزده فارابی واقع شده است . این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد نوروز 95 خود می باشد.

-امیر-مشهد1.jpg

امکانات هتل امیر مشهد :

از امکانات این هتل میتوان به آنتن مرکزی ، سرویس حرم ، کافی نت ، رم سرویس ، آسانسور و سرویس اعلام حریق اشاره کرد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-امیر-مشهد2.jpg


هتل سیمرغ مشهد 

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد.

-سیمرغ-مشهد1.jpg

امکانات هتل سیمرغ مشهد :

ساختمان هتل سیمرغ مشهد  دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. این هتل دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد. مسافران تور مشهد نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-سیمرغ-مشهد2.jpg

-سیمرغ-مشهد3.jpg

 


هتل دیپلمات مشهد

هتل سه ستاره دیپلمات مشهد که در نزدیکی میدان راه آهن قرار دارد یکی از هتل های نو ساز مشهد مقدس می باشد این هتل که در سال ۹۱ افتتاح شده است آماده پذیرایی از شما که قصد سفر و رزرو هتل در مشهد دارید می باشد این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

-دیپلمات-مشهد-2.jpg

هتل دیپلمات مشهد که ساختمانی ده طبقه می باشد و دارای ۶۰ اتاق و سوئیت می باشد ,اتاق های یک خوابه,دو خوابه و اتاق های خانوادگی بسیار مرتب و شیک دارد که امکانات رفاهی خوب و مناسب ماننده مبلمانی شیک و چشم اندازی فوق العاده از حرم مطهر دارد که بسیار خاطره انگیز می باشد.

-دیپلمات4.jpg

امکانات هتل دیپلمات مشهد:

رستوران هتل دیپلمات مشهد واقع در طبقه همکف که فضای مناسب و ظرفیت ۱۰۰ نفره برای پذیرایی دارد ,طمع بی نظیر غذا های رستوران هتل دیپلمات هم مثال زدنی می باشد .در این هتل سه ستاره مشهد کافی شاپ هم وجود دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را دارد و در لابی هتل قرار گرفته است و شما مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانید بعد از زیارت و برگشتن از حرم نگران تهیه غذا نباشید ,زیرا در هتل همه امکانات فراهم شده است.امکانات دیگر هتل که برای شما بازگو می کنیم,اینترنت در اتاق,اینترنت در لابی ( ۵۰ مگابایت اول رایگان )و هم چنین استخر ، جکوزی ، حمام ترکی،(رایگان می باشد)اتاق ماساژ هم در این هتل فعال می باشد که سرگرمی مناسبی برای شما می باشد ,سرویس گشت درون شهری و پارکینگ اختصاصی  هم برای رفاه مهمانان هتل در نظر گرفته اند.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-دیپلمات3.jpg

-دیپلمات5.jpg

-دیپلمات2.jpg

-دیپلمات7.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های 3 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل های 3 ستاره مشهد , بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد