نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا

koronliaan3jpg.jpg

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل تا فرودگاه 35 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا در اطراف دریای مدیترانه و در فضایی سرسبز واقع شده است. این هتل دارای یک ساحل اختصاصی به مساحت 250 متر نیز می باشد. 

امکانات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا در مجموع 571 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات بی نظیری برای گردشگرانتور آنتالیا برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... اشاره کرد. این هتل دارای 9 رستوران و کافه می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای اروپایی ، بین المللی و ..... برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا دارای یک پارک آبی و 8 استخر می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند بهترین لحظات را سپری کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به زمین گلف ، میز بیلیارد ، فوتبال و همچنین ورزش های آبی برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

خدمات لباسشویی و خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین ، فروشگاه ، سالن زیبایی و ...... 

 koronliaan1jpg.jpg

 koronliaan2jpg.jpg

koronliaan4jpg.jpg

koronliaan5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

riveran4jpg.jpg

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا جز هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این هتل تا فرود گاه بین المللی تنها 30 کیلومتر فاصله دارد. هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد. این هتل مجلل در سال 2011 در زمینی به مساحت 65 هزار متر مربع افتتاح شده است و در سال 2014 برای گردشگران تور آنتالیا مورد بازسازی قرار گرفته است. 

امکانات هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا :

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا در مجموع 360 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. اتاق ها دارای بالکن می باشند که چشم اندازی زیبا به سوی باغ دارند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز طبخ می شود. هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله باشگاه تناسب اندام ، زمین تنیس و گلف ، استخر ، سونا ، حمام ترکی و .... برای گردشگران عزیز تورآنتالیا می باشد. در ضمن خدمات هتل به صورت UALL نیز می باشد. 

 

 riveran6jpg.jpg

RIVERAN8JPG.jpg

RIVERAN7JPG.jpg

riveran2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 هتل بلیس آنتالیا

blisan1jpg.jpg

هتل بلیس آنتالیا جزء هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این هتل در سال 1992 میلادی در یک محوطه ی بزرگ و وسیع که سر تا سر آن با درختان نخل پوشیده شده است برای گردشگران تور آنتالیا افتتاح شده است. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تورآنتالیا نیز می باشد. در ضمن هتل بلیس آنتالیا در سال 2013 مورد بازسازی قرار گرفته است و خدمات هتل برای گردشگران تور آنتالیا به صورت UALL می باشد. این هتل تا فرودگاه 31 کیلومتر و با مرکز شهر 40 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل بلیس آنتالیا :

هتل بلیس آنتالیا دارای 557 اتاق لوکس می باشد که اتاق ها از امکانات ویژه ای برخودار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. هتل بلیس آنتالیا دارای 5 کافی شاپ و 4 رستوران می باشد که انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... در این رستوران ها برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی از جمله سالن تناسب اندام ، حمام ترکی ، سونا ، زمین والیبال و فوتبال ، زمین تنیس ، 5 استخر روباز ، 1 پارک آبی ، استخر سرپوشیده و .... بر ای گردشگران عزیز تور آنتالیا نیز می باشد. 

 blisan2jpg.jpg

 blisan5jpg.jpg

 blisan4jpg.jpg

blisan3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 80 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

 

تور آنتالیا اردیبهشت 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا

 

 

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا 5 ستاره در ماه می سال 2016 افتتاح گردید. این هتل لوکس در ساحل لارا آنتالیا قرار دارد.از هتل  ساحلی آدلیا الیت لارا تنها 1 کیلومتر تا مرکز خرید پرمیوم و 15 کیلومتر تا مرکز خرید ترا سیتی و پارک دودن فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.این هتل از 525 اتاق تشکیل شده که تمامی آتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و دکوراسیون شیک می باشد و دارای خدماتی نظیر سیستم تعویه مطبوع، حمام،  LCD، مینی بار، بالکن مبله و ... هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 امکانات هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا:

سونا ، ماساژ ، حمام ترکی ، بوفه صبحانه ،  رستوران اصلی هتل ( با انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، دریایی ، ژاپنی و مکزیکی) ، ساحل اختصاصی ، استخر فضای باز و داخلی ، باغ ، تراس آفتاب ، پارک آبی ، مرکز اسپا ،حمام ترکی ، ورزش های آبی ، مرکز تناسب اندام ، زمین تنیس ، بیلیارد ، بولینگ ، دارت ، زمین بازی کودکان ،امکان اجاره خودرو ، اتاق جلسه ، سالن زیبایی و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

تور آنتالیا  به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا را  پیشنهاد میکند.

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_5.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_3.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_2.jpg

 

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم وحوا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است.

_آدم_و_حوا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدم_و_حوا_آنتالیا_1.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_2.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_3.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_5.jpg

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

 

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در فاصله 150 متری از ساحل دریا قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگاه مجهز می باشد. این هتل در 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا ودر 45 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قراردارد.

_مجیک_سان_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مجیک_سان_آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_4.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_3.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کمپینسکی آنتالیا

هتل کمپینسکی آنتالیا 5 ستاره در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد و در نزدیکی ساحل مدیترانه است.این هتل در گروه هتل های زنجیره ای کمپینسکی قرار دارد و از حسن های ابنه تل داشتن زمین گلف است.از هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  ۲۵ کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا ۴۰۰ کیلومتر است . هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 ارئه می دهد و شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

امکانات اتاق ها:

 

این هتل از 157 اتاق ( دو تخته، استاندارد و خانوادگی) تشکیل شده است و تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان منحصر به فرد است .اتاق ها دارای خدماتی نظیر مبلمان، میز کار ، سیستم سرمایشی و گرمایشی، روم سرویس، لاندری، تلفن، حمامی لوکس، مینی بار و دارای بالکن اختصاصی رو به دریا ز و زمین گلف می باشد. مسافران  تور آنتالیا نوروز 96  با انتخاب این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل کمپینسکی آنتالیا:

 

 استخر های روباز و سرپوشیده مخصوص کودکان و بزرگسالان ، سونا و جکوزی ، ماساژ ، مرکز اسپا، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، میز پینگ پنگ ، بیلیارد ، مرکز تجاری، سرویس نگه داری از کودک ، سالن کنفرانس، اجرای شوهای شاد و برنامه های مفرح و سرگرم کننده ، بار ، فروشگاه ، سالن زیبایی ، کرایه ماشین ، ترانسفر فرودگاهی آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته و...

تور آنتالیا  بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در هتل 5 ستاره لوکس را دارند می باشد. با انتخاب  تور آنتالیا نوروز 96 بهترین سفر خود را تجربه کنید.

جهت رزرو  تور آنتالیا نوروز 96  با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل 5 ستاره یلکن بلو لایف آنتالیا در سال 2011ميلادي در منطقه بلدیبی آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 332 اتاق تشکیل شده است. هتل در فاصله 28 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل یلکن در فاصله بسیار کمی از دریا واقع شده است. فاصله هتل تا مركز شهر كمتر از 10كيلومتر است. فاصله فرودگاه با این هتل 40 کیلومتر می باشد. هتل مجهز به اینترنت وای فای می باشد. 

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل یلکن بلو لایف آنتالیا:

2 سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز( کودکان و بزرگسالان)، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، کلاس غواصی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ماساژ و اسپا، آرایشگاه، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور ، تهویه، اینترنت وایرلس رایگان، پزشک، ترانسفر فرودگاه، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، گیم نت، کافی نت، برنامه های شاد شبانگاهی، مینی کلاب، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، رستوران، لابی، بار، کافه، استخر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_5.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_3.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_4.jpg

 

هتل سندر آنتالیا

 هتل سندر 5 ستاره در آنتالیا بنا شده است. این هتل زیبا در کناره دریای مدیترانه قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی از هتل تنها 80 متر تا ایستگاه اتوبوس، تا فرودگاه یازده كیلومتر و تا دروازه ی هادریان ۱٫۳ کیلومتر فاصله دارد.گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنی را سپری می کنند.

امکانات اتاقها:

هتل سندر از ۱۵۶ اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها رنگ آمیزی آن شاد هستد و مطابق با سلیقه مسافران است .تمامی اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر سیستم تهویه مناسب، تلویزیون ،بالکن اختصاصی رو به طبیعت، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته و... می باشد. این هتل ۵ ستاره بهترین اقامتگاه برای گردشگران تور آنتالیا می باشند .

امکانات هتل سندر آنتالیا:

سونا و حمام ترکی ، نگهداری کودکان،صرافی،مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و زمین بازی ویژه کودکان و.... مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل سندر آنتالیا می توانند لحظات خوشی داشته باشند. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل رویال تاج محل آنتالیا 

هتل رویال تاج محل آنتالیا در سال 2015 در منطقه سیده آنتالیا افتتتاح شده است.این هتل 5 ستاره دارای سرویس دهی uall می باشد.در مساحت ۴۰٫۰۰۰ متر مربع بنا شده است و معماری هتل الهام گرفته از بنای باستانی تاج محل هند هست و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد. هتل تاج محل آنتالیا در ماناوگات سیده قرار دارد و منطقه سیده بهترین شرایط آب و هوایی دارد . این هتل در ۷۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و در ۴۸ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و تا مرکز شهر فقظ 7.5 کیلومتر فاصله دارد. دارای ۴۵۰ اتاق هتل که تمامی اتاق ها شیک و دلباز هستند و دارای بالکن هست و بعضی از اتاقها منظره دریا دارند.

امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا :

استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سالن بدنسازی ، سینما ، سولاریوم ، مراکز ماساژ ، یوگا و ایروبیک ، حمام ترکی ، مرکز بازی های ویدئویی ، زمین والیبال ساحلی ، بیلیارد ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ، تیم انیمیشن و نمایش ، سرگرمی شبانه ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، اتاق بازی ، سرویس کودک ، محل نگه داری کودک ، رستوارن ، کافه ، پزشک ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، سالن آمفی تئاتر برای نمایش ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته ،  و … البته برای استفاده از آرایشگاه ، انواع ماساژ ، تلفن و فکس ، ورزشهای آبی و زمین گلف باید بصورت جداگانه وجه پرداخت کنید. مسافران تور آنتالیا با نتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 5 ستاره در منطقه ساحلی بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس در شمار هتل های ساحلی آنتالیا قرار دارد.از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل  ۲۰۰۰۰۰ متر مربع جنگل های انبوه کاج ، ساحلی شنی و آب های زلال و شفاف دریای مدیترانه احاطه شده است . از این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد .سرویس دهی این هتل بصورت  UALL می باشد. گردشگران  تور آنتالیا نوروز 96   که قصد رزرو هتل در هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را دارند رزروهتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

امکانات اتاقها:

 

این هتل در مجموع 571 اتاق که شامل ( استاندارد ، خانوادگی ، دلوکس و سوئیت)  است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن می باسد و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مبلمان شیک،تهویه مطبوع،رنگ امیزی شاد،لاندری ،مینی بار،وان و... در اختیار گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 قرار می دهد . دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز است .امکان دسترسی مستقیم از برخی اتاق ها به استخر و باغ نیز فراهم شده است و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

زمین گلف ، زمین تنیس ، 8 استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، فوتبال ،  بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی مختلف ، اجرای کنسرت و برنامه های شاد شبانه  ، ۱۰ بار و ۹ رستوران مجلل که دارای طراحی و غذاهایی متنوع و لذیذ بوده و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 از این غذاها لذت میبرند.

 جهت رزرو  تور آنتالیا نوروز 96 با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

تور آنتالیا نوروز 96

//آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تور آنتالیا نوروز 96 را با بهترین قیمت و برترین کیفیت، خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تورهای آنتالیا ویژه نوروز 96 در بین آژانس های ایرانی می باشد.

// آژانس مسافرتی سالی گشت در کنار اجرای تور آنتالیا اقدام به اخذ و تهیه بلیط  و رزرو هتل در آنتالیا و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.

// آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تا بهترین و متنوع ترین پکیج های تور آنتالیا نوروز 96 را با نازلترین قیمت در اختیار مسافرین عزیز قرار دهد تا شما عزیزان بهترین نحوه از تعطیلات نوروز 96 استفاده نمایید

// قیمت های درج شده در پکیج ها صرفا قیمت پایه میباشد و این امکان وجود دارد در تاریخ های مختلف قیمت های تورها بالاتر یا پایین تر از قیمت های درج شده در سایت باشد لذا خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از قیمت تورها با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید همکاران ما از خدمت رسانی و پاسخگویی به شما خرسند می شوند 

// آژانسهايي كه مايل به دریافت پکیج های تور آنتالیا میباشند میبایست فرم درخواست خود را به شماره 88178815 ارسال کرده تا همکاران ما در کوتاهترین زمان در اختیارشان قرار دهند

// آژانس مسافرتی سالی گشت پیشاپیش سفر خوشي را برای شما آرزو مينمايد ..


 تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

 

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

  تاريخ ارسال پكيج  تور آنتالیا نوروز 96     : نوروز 96

  مقصد پرواز از                                                  :  تهران

   نام هتل                                                           :  هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

 

   هواپيمايي                                                       :  ايرباس ماهان

  مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

   پايه قيمت از                                                    :   تماس با 41954

  خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

   توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

  نام آژانس مجري تور                                       : سالی گشت

   تلفن تماس                                                      : 88178815 - 021


   تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل کمپینسکی آنتالیا

  تاريخ ارسال پكيج  تور آنتالیا نوروز 96     : نوروز 96

  مقصد پرواز از                                                  :  تهران

   نام هتل                                                           :  هتل کمپینسکی آنتالیا

   هواپيمايي                                                       :  ايرباس ماهان

  مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

   پايه قيمت از                                                    :   تماس با 41954

  خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

   توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

  نام آژانس مجري تور                                       : سالی گشت

   تلفن تماس                                                      : 88178815 - 021


    تور آنتالیا نوروز 96 ---  هتل کارمیر ریزورت آنتالیا 

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

  تاريخ ارسال پكيج  تور آنتالیا نوروز 96     : نوروز 96

  مقصد پرواز از                                                  :  تهران

   نام هتل                                                           : هتل کارمیر ریزورت آنتالیا 

 

   هواپيمايي                                                       :  ايرباس ماهان

  مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

   پايه قيمت از                                                    :   تماس با 41954

  خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

   توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

  نام آژانس مجري تور                                       : سالی گشت

   تلفن تماس                                                      : 88178815 - 021


  تور آنتالیا نوروز 96 ---  هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

  تاريخ ارسال پكيج  تور آنتالیا نوروز 96     : نوروز 96

  مقصد پرواز از                                                  :  تهران

   نام هتل                                                           : هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

   هواپيمايي                                                       :  ايرباس ماهان

  مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

   پايه قيمت از                                                    :   تماس با 41954

  خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

   توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

  نام آژانس مجري تور                                       : سالی گشت

   تلفن تماس                                                      : 88178815 - 021


 تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

  تاريخ ارسال پكيج  تور آنتالیا نوروز 96     : نوروز 96

  مقصد پرواز از                                                  :  تهران

  نام هتل                                                           :هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

  هواپيمايي                                                       :  ايرباس ماهان

  مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

  پايه قيمت از                                                    :   تماس با 41954

  خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

  توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

  نام آژانس مجري تور                                       : سالی گشت

  تلفن تماس                                                      : 88178815 - 021


   تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل آکا کارلوس آنتالیا 

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 تاريخ ارسال پكيج  تور آنتالیا نوروز 96     : نوروز 96

 مقصد پرواز از                                                  :  تهران

 نام هتل                                                           :هتل آکا کارلوس آنتالیا 

 هواپيمايي                                                       :  ايرباس ماهان

 مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

 پايه قيمت از                                                    :   تماس با 41954

 خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

 توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

 نام آژانس مجري تور                                       : سالی گشت

 تلفن تماس                                                      : 88178815 - 021


 تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل میراکل ریزورت آنتالیا

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_3.jpg 

تاريخ ارسال پكيج  تور آنتالیا نوروز 96     : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                  :  تهران

نام هتل                                                           :هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هواپيمايي                                                       :  ايرباس ماهان

مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :   تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                       : سالی گشت

تلفن تماس                                                      : 88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 ---  هتل توران پرنس ورلد آنتالیا

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96 : نوروز 96

مقصد پرواز از                                     :   تهران

نام هتل                                              : هتل توران پرنس ورلد آنتالیا

هواپيمايي                                         :    ايرباس اطلس جت

مدت اقامت                                         :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                      :    تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                 :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                          :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                       :      88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل مایا ورلد آنتالیا

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96 :   نوروز 96

مقصد پرواز از                                     :   تهران

نام هتل                                              : هتل مایا ورلد آنتالیا

هواپيمايي                                         :    ايرباس اطلس جت

مدت اقامت                                        :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                 :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                          :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                       :     88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل سندر آنتالیا

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96 : نوروز 96

مقصد پرواز از                                     :   تهران

نام هتل                                              :  هتل سندر آنتالیا

هواپيمايي                                         :    ايرباس اطلس جت

مدت اقامت                                         :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                      :    تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                 :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                          :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                       :      88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96 :  نوروز 96

مقصد پرواز از                                     :   تهران

نام هتل                                              : هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هواپيمايي                                          :    ايرباس ماهان

مدت اقامت                                         :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                       :    تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                  :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                       :      88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

 هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96      : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                  :  تهران

نام هتل                                                           : هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هواپيمايي                                                       :  ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :   تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                       : سالی گشت

تلفن تماس                                                      : 88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96 :  نوروز 96

مقصد پرواز از                                     :   تهران

نام هتل                                              : هتل اسپایس آنتالیا

هواپيمايي                                          :    ايرباس ماهان

مدت اقامت                                         :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                       :    تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                  :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                       :      88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

 _آتلانتیس_لیماک.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96      :  نوروز 96

مقصد پرواز از                                                  :  تهران

نام هتل                                                           :هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هواپيمايي                                                       :  ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         : سالی گشت

تلفن تماس                                                        : 88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل یلکن بلو لایف آنتالیا

 _یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_2.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96        :نوروز 96

مقصد پرواز از                                                  :  تهران

نام هتل                                                           :هتل یلکن بلو لایف آنتالیا

هواپيمايي                                                       :  ايرباس تابان

مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         : سالی گشت

تلفن تماس                                                        : 88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل الدار ریزورت آنتالیا

 _الدار_ریزورت_آنتالیا.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96             :نوروز 96

مقصد پرواز از                                                  :  تهران

نام هتل                                                           :هتل الدار ریزورت آنتالیا

هواپيمايي                                                       :  ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         : سالی گشت

تلفن تماس                                                        : 88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

 _وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96             : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                  :  تهران

نام هتل                                                           : هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هواپيمايي                                                       :  ايرباس اطلس جت

مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         : سالی گشت

تلفن تماس                                                        : 88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل آستریا کلاب آنتالیا

 _آستریا_کلاب_آنتالیا.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96          :نوروز 96

مقصد پرواز از                                                  :  تهران

نام هتل                                                           :هتل آستریا کلاب آنتالیا

هواپيمايي                                                       :  ايرباس ماهان

مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         : سالی گشت

تلفن تماس                                                        : 88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

 _ونیزیا_پالاس_آنتالیا_4.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96           : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                  :  تهران

نام هتل                                                           :هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هواپيمايي                                                       :  ايرباس زاگرس

مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                               : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                         : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         : سالی گشت

تلفن تماس                                                        : 88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل ورا کلاب آنتالیا

 _ورا_کلاب_آنتالیا.JPG

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96          : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             :هتل ورا کلاب آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس اطلس جت

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                       : تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                        :88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96  --- هتل مجیک سان آنتالیا

 _مجیک_سان_آنتالیا_5.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96             :نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             : هتل مجیک سان آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس تابان

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                        : تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                         :88178815 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

 _آدورا_گلف_آنتالیا.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96             : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                            :هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هواپيمايي                                                         :  ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                       :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                      : تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                 : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                           : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                            : سالی گشت

تلفن تماس                                                       :88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96  --- هتل ماتیات آنتالیا

 _ماتیات_آنتالیا_3.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96           : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             :هتل ماتیات آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس زاگرس

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                        :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                        :88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل آدم و حوا آنتالیا

 _آدم_و_حوا_آنتالیا.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96                 :نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             :هتل آدم و حوا آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس اطلس جت

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                        :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                        :88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96--- هتل مکس رویال آنتالیا

 _هتل_مکس_رویال_آنتالیا_4.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96      : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             :هتل مکس رویال آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس ماهان

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                        :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                        :88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا

 _له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_2.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96          :   نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             : هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس تابان

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                        : تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                        : 88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل آرماس ریزورت آنتالیا

 _آرماس_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96                  : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             :هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس زاگرس

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                        :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                        : 88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل لارا پارک آنتالیا

 _لارا_پارک_آنتالیا.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96         :نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             :هتل لارا پارک آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس زاگرس

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                        :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                        :88178815021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

 _لیماک_آرکادیا_آنتالیا_5.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96           : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             :هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس اطلس جت

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                        : تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                        :88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

 _لتونیا_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96         : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             :هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس اطلس جت

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                        :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                        :88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل پرلامری آنتالیا

هتل پرلامری آنتالیا

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96 : نوروز 96

مقصد پرواز از                                     :   تهران

نام هتل                                              : هتل پرلامری آنتالیا

هواپيمايي                                          :    ايرباس ماهان

مدت اقامت                                         :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                       :    تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                  :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                       :      88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 _کنکورد_دلوکس_آنتالیا.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96               : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             :هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                        :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                        :88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96  --- هتل آدونیس آنتالیا

 _آدونیس_آنتالیا_4.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96            : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                      :  تهران

نام هتل                                                             :هتل آدونیس آنتالیا

هواپيمايي                                                          :  ايرباس اطلس جت

مدت اقامت                                                         :  6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                        :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                                  : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                            : پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                             : سالی گشت

تلفن تماس                                                        :88178815 - 021 


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_3.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96      : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                   :   تهران

نام هتل                                                          : هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هواپيمايي                                                       :    ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                      :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                              :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                        :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                                     :     88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل کریستال نیروانا آنتالیا

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96      : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                   :   تهران

نام هتل                                                          :  هتل کریستال نیروانا آنتالیا

هواپيمايي                                                       :    ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                      :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                              :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                        :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                                     :     88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل نشیرا آنتالیا

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96      : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                   :   تهران

نام هتل                                                          : هتل نشیرا آنتالیا

هواپيمايي                                                       :    ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                      :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                              :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                        :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                                     :     88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل سارپ بلک آنتالیا

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96      : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                   :   تهران

نام هتل                                                          : هتل سارپ بلک آنتالیا

هواپيمايي                                                       :    ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                      :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                              :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                        :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                                     :     88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل رویال تاج محل آنتالیا 

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96      : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                   :   تهران

نام هتل                                                          : هتل رویال تاج محل آنتالیا 

هواپيمايي                                                       :    ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                      :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                              :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                        :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                                     :     88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 ---  هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96      : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                   :   تهران

نام هتل                                                          : هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 

هواپيمايي                                                       :    ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                      :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                              :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                        :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                                     :     88178815 - 021


تور آنتالیا نوروز 96 --- هتل لنکورا بیچ آنتالیا

تاريخ ارسال پكيج تور آنتالیا نوروز 96      : نوروز 96

مقصد پرواز از                                                   :   تهران

نام هتل                                                          : هتل لنکورا بیچ آنتالیا

هواپيمايي                                                       :    ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                                      :    6 شب و 7 روز

پايه قيمت از                                                    :  تماس با 41954

خدمات تور آنتالیا                                              :     بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                        :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                         :      سالی گشت

تلفن تماس                                                     :     88178815 - 021

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا نوروز 96,قیمت ویژه تور آنتالیا نوروز 96, مناسب ترین تور آنتالیا نوروز 96, قیمت تور آنتالیا نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا

nirvana1.jpg

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در محاصره کوه توروس و دریای مدیترانه کمر واقع شده است.این هتل دارای ساحل اختصاصی 900 متری می باشد و 3 اسکله اختصاصی نیز دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود ۴۳ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا نیز ۳۰ کیلومتر می باشد.این هتل با امکانات و مناظر زیبایی که دارد، مورد استقبال مسافران و گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

nirvana2.jpg

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا دارای اتاق هایی بسیار شیک و به روزمی باشد که همه آنها دارای امکاناتی همچون مینی بار, سشوار، وسایل آرایشی, اینترنت و بالکنی رو به دریا و...می باشند. پارک آبی مشهور این هتل بسیار بزرگ و هیجان انگیز بوده و سرسره های مهیج و رنگارنگی دارد که نظر همگان را به خود جلب کرده است.این هتل دارای رستوران های رو باز در کنار استخر و نیز سربسته می باشد.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند از بوفه و رستوران کنار ساحل دریا استفاده نموده و لحظات خوب و خاطره انگیزی را در آنتالیا سپری نمایند.

nirvana3.jpg

امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا:

از جمله امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا می توان به: رستوران، تهویه مطبوع، لباس شویی،خشکشویی، شاتل فرودگاهی، سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی، تنیس زمین بازی، غواصی، حمام بخار فنلاندی، استخر در فضای باز و بسته و...اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا با استفاده از این امکانات می توانند سفری خوب و لذت بخش را تجربه نمایند.

nirvana4.jpg

nirvana5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

silaif2.jpg

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در سواحل زیبای کنیالتی آنتالیا واقع شده است.فاصله این هتل تا شهر قدیمی آنتالیا ۱۰ کیلومتر و تا مراکز خرید و نمایشگاه ماهی ها و آبزیان دریایی نیز حدود ۳ کیلومتر می باشد.ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل نیز به مقصد فرودگاه برای مسافران تور آنتالیا مهیا است.

silaif1.jpg

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای اتاق هایی با امکاناتی همچون: پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ,اینترنت, سشوار ,صندوق امانات ,گاو صندوق و...می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا است.همچنین این هتل ۷ رستوران و 9 تریا دارد که در آنها غذاهای بین المللی و نوشیدنی سرو می شود.

silaif5.jpg

silaif6.jpg

امکانات هتل سیلایف فامیلی آنتالیا:

از امکانات هتل سیلایف فامیلی آنتالیا می توان به:رستوران، تریا،سالن کنفرانس، مرکز اداری،استخرهای روباز متفاوت،سرسره آبی،ورزش های آبی،بازی تنیس ،تیراندازی،سولاریوم ،غواصی ،استخر آب گرم،حمام ترکی و سونا و همچنین اجرای تفریحات زنده برای مسافران تور آنتالیا اشاره کرد.

silaif3.jpg

silaif4.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل لارا ورلد آنتالیا

laravord.jpg

هتل لارا ورلد آنتالیا در 200 متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل نزدیک منطقه گردشگری آبشار دادن در منطقه لارا و دروازه باستانی هادریان نزدیک به این هتل می باشد.از امکانات اتاق ها میتوان به اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی  و دارای تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد. هتل لارا ورلد دارای امکانات دیگری نظیر رستوران فضای باز با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای اشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی رایگان به مسافران تور آنتالیا ارائه میکند.

laravord3.jpg

laravord1.jpg

 laravord2.jpg

 گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل لارا ورلد آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.هتل لارا فالکن در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد ، دارای یک ساحل اختصاصی ، استخر و باغ می باشد که نمایی به سمت دریای مدیترانه دارند. منطقه تاریخی Kaleci آنتالیا فقط 4.8 کیلومتر از این هتل فاصله دارد و فرودگاه آنتالیا در فاصله 16.9 کیلومتری آن است.

امکانات هتل لارا فالکن آنتالیا :

 هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند.از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

AdoraGolf1.jpg

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا،از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه ساحلی بلک قرار گرفته است.فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر و تا مرکز گلف ترکیه 1 کیلومتر می باشد.این هتل دارای تعداد زیادی زمین گلف و ارائه امکانات رفاهی - تفریحی، پارک آبی با سرسره های آبی، چندین استخر و ساحل اختصاصی می باشد و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می آورد.

AdoraGolf6.jpg

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا جمعا 500 اتاق دارد که همه آنها به جز ۳۸ تای آن دارای بالکن خصوصی می باشند. هدف همه پرسنل با تجربه این هتل ،این است که سفری خوب و خاطره انگیز را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم کنند، به همین دلیل تمام کارکنان آموزش دیده هتل در فضایی شیک و لوکس آماده خدمت به مسافران آنتالیا می باشند.

AdoraGolf4.jpg

AdoraGolf3.jpg

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

از جمله امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا می توان به: رستوران (ارائه انواع غذاهای متنوع و بین المللی)، پذیرش 24 ساعته، سالن آمفی تئاتر، موسیقی، اینترنت،  آبگرم، سالن بدنسازی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکوآش، ایروبیک، اتاق بازی، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، صرافی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، کپی و فکس، مجهز به سیستم تهویه، گاو صندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه و... اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا با استفاده از این امکانات می توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را تجربه نمایند.

 AdoraGolf5.jpg

AdoraGolf2.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بايا لارا آنتالياa.gifa.gifa.gifa.gifa.gifBaia Lara Hotel

 هتل بايا لارا آنتاليا يكي از مجلل ترين هتل هاي 5 ستاره  آنتاليا ميباشد كه درسال 2009 بر روي 57 هزار متر مربع از ساحل زيباي درياي مديترانه واقع شده است.اين هتل در15 كيلومتري فرودگاه بين المللي آنتاليا و20 كيلومتري مركزشهر و مراكز خريد قرار گرفته است.اين هتل هتلي زيبا و مدرن براي زوج هاي جوان است كه خدمات اين هتل يوال uall صبحانه ناهار شام و نوشيدني در بار هتل كلاب شبانه به صورت رايگان free ميهمانان و گردشگران تور آنتاليا ارائه داده مي شود.

هتل بايا لارا آنتاليا شامل يك ساحل شني خصوصي با اسكله هاي چوبي ميباشد و براي طراحي مينيماليستي خود و خدمات با كيفيت بالايش ممتاز و شناخته شده است كه به همين دليل نظر بيستري از گردشگران تور آنتاليا را به خود جلب ميكند.

امكانات هتل بايا لارا آنتاليا:

رستوران،كافه،استخر،زمين تنيس،باشگاه بدنسازي،خشكشويي،آسانسور،سرويس معلولين،سرويس نگهداري كودكان،حمام تركي،امكانات ورزشي،آرايشگاه،فروشگاه هدايا و سوغات،گاو صندوق و... ميباشد.

b2.jpg

b1.jpg

b6.jpg

b5.jpg

b3.jpg

b4.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل كلاب سرا آنتاليا v.gifv.gifv.gifv.gifv.gifAntalyaClub-Hotel-Sera

هتل كلاب سرا آنتاليا از دسته هتل هاي پنج ستاره آنتاليا ميباشد كه در سال 2007 نيز ساخته شده است.فاصله هتل با فرودگاه  بين المللي آنتاليا و مركز شهر 9 كيلومتر مي باشد.اين هتل تنها چند ثانيه با ساحل معروف لارا فاصله دارد.هتل كلاب سرا آنتاليا با اتاقهاي ويلايي و سوئيتهاي متنوع و امكانات و سرگرمي هايي كه دارد آماده ي پذيرايي از گردشگران تور آنتاليا ميباشد. هتل كلاب سرا در مجموع 540 اتاق و 1139 تخت خواب دارد كه در دو ساختمان ELEGANCE و CLUB قرار دارند.

تمام اتاق‌هاي لوكس و مجلل هتل داراي تهويه مطبوع و تلويزيون ماهواره‌اي است و طراحي داخلي آنها، از شكوه و رفاه كاخ‌هاي عثماني نشان دارد. مهمانان تور آنتاليا نيز مي توانند انواع  غذاهاي بين المللي و تركيه را در رستوران هتل كلاب سرا آنتاليا ميل كنندو در رستوران ها ديدي پانورمايي رو به دريا دارند تمامي وعده هاي غذايي در هتل به صورت سلف سرويس ارائه ميشود.

امكانات هتل كلاب سرا آنتاليا:

رستوران،ساحل اختصاصي،تراس،استخر،فروشگاه،بار،كلاب شبانه،باشگاه بدنسازي،بولينگ،آسانسور،سرويس نظافت اتاق،زمين تنيس،سالن گيم نت،خشكشويي،زمين بازي كودكان،صندوق امانات و صرافي،اتاق كنفرانس،پاركينگ و... ميباشد.

 

c1.jpg

c3.jpg

c2.jpg

c5.jpg

c4.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل كروانسراي كندو آنتاليا x.gifx.gifx.gifx.gifx.gifAntalyaKERVANSARAY KUNDU HOTEL

 

هتل كروانسراي كندو آنتاليا يكي از مجلل ترين هتل هاي پنج ستاره  آنتاليا ميباشد كه تا مركز شهر 17 كيلومتر فاصله دارد.اين هتل در ساحل دريا احداث شده است و داراي پلاژ اختصاصي ميباشد.هتل داراي 400 اتاق ميباشد كه كليه ي اتاق هاي هتل مجهز به تلفن،سيستم كليد كارت،آلارم حريق،چاي و قهوه ساز،گاو صندوق بالكن،تلويزيون،مي باشد. امكانات هتل مجلل نه تنها متنوع و شاد است ، بلكه براي تمام ميهمانان تور آنتاليا جذاب و سرگرم كننده بوده و آنها را مجذوب خود كرده است . به عنوان مثال در تعطيلات تابستان كه گردشگران از سراسر دنيا به اين منطقه توريستي سفر مي كنند  هتل كروانسراي كندو آنتاليابا اجراي برنامه هاي شاد و مفرح ميزبان گروه هاي موسيقي ، هنرمندان و افراد سرشناس بوده و لحظاتي ناب و فراموش نشدني را براي مسافران خود فراهم مي كند.

امكانات هتل كروانسراي كندو آنتاليا:

استخر در فضاي باز،باغ،رستوران،پاركينگ،باشگاه ورزشي،پذيرش 24 ساعته، صرافخانه، رختشورخانه، سالن كنفرانس، فكس و كپي، سيستم امنيتي، امكانات ويژه معلولين، آسانسور، سيستم گرمايشي، فروشگاه، سالن زيبايي، سوئيت خانوادگي و ... مي باشد كه گردشگران تور آنتاليا با اقامت در اين هتل ميتوانند اوقات خوشي را سپري كنند.

K1.jpg

K2.jpg

K3.jpg

K4.jpg

K5.jpg

K6.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل كريستال واترورد آنتالياx.gifx.gifx.gifx.gifx.gifCrystal Hotel Vatrvrd Antalya

هتل كريستال واترورد آنتاليا هتلي 5 ستاره در منطقه بلك در آنتاليا قرار دارد. اين هتل از 9 ساختمان 5 طبقه و 4 ساختمان 3 طبقه تشكيل شده است.اين هتل در سال 2013 و در زميني به مساحت 42 هزار متر مربع افتتاح شد. هتل كريستال واترورد آنتاليا داراي500 متر ساحل شني اختصاصي در حاشيه درياي مديترانه  است.رستوران هتل تمامي وعده هاي اصلي غذايي مانند : صبحانه، ناهار و شام  را به  سبك بوفه باز به شما ارائه مي دهد و در طول روز شما مسافران تور آنتاليا ميتوانيد تنقلات و انواع نوشيدني هاي خنك و شاد را در ساحل و يا كنار استخر ميل كنيد و لذت ببريد.


از امكانات هتل كريستال واترورد آنتاليا:

2 استخر در فضاي باز، استخر اسلايد آب، 2 استخر كودكان، مركز آبگرم هتل شامل  حمام تركي، سونا، اتاق بخار، و انواع ماساژ و درمان هاي زيبايي، واليبال ساحلي، زمين تنيس، مركز تناسب اندام ، ميني گلف، بيليارد، بازي بولينگ ، بازي هاي ويدئويي،فوتبال، جت اسكي، چتر بازي با طناب، قايق راني pedalos  و ... اشاره كرد.

cv1.gif

cv2.gif

cv3.gif

cv4.gif

 

cv5.gif

cv6.gif

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل دايما ريزورت آنتاليا t.gift.gift.gift.gift.gifDaima Resort Hotel Antalya

هتل دايما ريزورت آنتاليا از نزديكترين هتل هاي آنتاليا به ساحل و داراي يكي از بهترين پارك هاي آبي در آنتاليا است كه در سه سازه جداگانه به شكل قايق در ساحل دريا بنا شده است.اين هتل 5 ستاره مكاني ايده ال براي تفريحات خانوادگي و دوستانه در تور آنتاليا مي باشد كه تعطيلات شما در آنتاليا را برايتان زيبا و خاطره انگيز مي كند. فاصله اين هتل تا مركز آنتاليا حدود 40 كيلومتر و تا فرودگاه آنتاليا حدود 56 كيلومتر استهتل در مجموع داراي 313 اتاق و 670 تخت خواب است. اتاق‌ها در 5 مدل متفاوت طراحي شده‌اند كه همه آن‌ها داراي كفپوش گرانيت، حمام با وان، بالكن، سشوار، تلفن مستقيم، صندوق امانات، تلويزيون و ميني‌بار هستند.

برنامه‌هاي تفريحيشبانه:

هتل دايما ريزورت آنتاليا داراي خدمات تفريحي شبانه از جمله، ديسكو، جشن‌هاي لب ساحل، بازي‌هاي كامپيوتري، آمفي تئاتر، نمايش و موزيك زنده مي‌باشد

امكانات هتل دايما ريزورت آنتاليا:

 شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مركز سلامت و آبگرم ، حمام تركي و بخار ، شيرج



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرند پارک لارا آنتالیا

 

 هتل گرند پارک لارا  هتلی بسیار مدرن در منطقه لارا آنتالیا است . این هتل 5 ستاره که با کناره اختصاصی خود تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد و فاصله هتل تا مرکز شهر حدود ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر است.

این هتل شیک دارای 896 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و دکوراسیون آن به روز است.اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون LCD،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... گردشگران تور آنتالیا با اسکان در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل گرند پارک لارا آنتالیا:

حمام ترکی ، سونا ، سالن بدنسازی ، ماساژ ، یک استخر بزرگ و یک استخر کودکان در مرکز SPA هتل ، آکوا پارک با چهار سرسره آبی ، تیم انیمیشن با برنامه های سرگرم کننده ، اینترنت ، بیلیارد ، اتاق بازی کودکان ، پینگ پنگ ، بدنسازی ، دارت ، ماساژ ، اتاق کنفرانس ، دوچرخه و سه رستوران ترکی ، چینی و ایتالیایی ... گردشگران تور آنتالیا در این هتل سفر خوشی  را سپری می کنند.

 

 

 

هتل وياژ بلك آنتالیا

 هتل وياژ بلك در منطقه بلک شهر آنتالیا در سال 2007 در زمینی به مساحت 93500 احداث شده است.این هتل 5 ستاره جز هتل های شیک منطقه بلک می باشد.هتل ویاژ بلک دارای کناره اختصاصی به وسعت 200 متر می باشد. این هتل تا مرکز شهر 40 کیلومتر، 35 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی و تا منطقه بلک 2 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشدو گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل دارای اتاق های استاندارد، خانوادگی  و سوئیت می باشدواتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن و رنگ امیزی شاد و دلباز می باشد. تمامی اتاق ها دارای مینی بار، تلویزیون صحفه تخت، تهویه مطبوع، روم سرویس، صندوق امانات، کلید الکترونیکی و دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و دریا از خدمات این هتل 5 ستاره است که در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد تا اقامتی مطلوب و رضایت بخشی را تجربه کنند.

امکانات هتل وياژ بلك آنتالیا:

زمین گلف ، ۵ استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، پارک بازی کودکان  ، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سولری دریایی ، جت اسکی ، رینگو ، اسکی روی اب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی موجی ، برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات پزشکی، رستوران ( با غذاهایی به سبک ژاپنی ، چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی )، خانه استیک ،۱۰ کافه و ... 

  هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در هتل ویاژ بلک خاطرات خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

 

هتل فانتازیا کمر آنتالیا

هتل فانتازیا کمر در منطقه گردشگری کمر در آنتالیا واقع شده است . این هتل 5 ستاره با زیر بنایی حدود ۶۵ هکتار در منطقه کمر  و در سال 2005 افتتاح شده است.برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع ساحلی و پلاژ اختصاصی نیز از دیگر ویژگی های ممتاز هتل فانتازیا دلوکس کمر است . این هتل شیک ۵۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  و ۱۰ کیلومتر از مرکز کمر فاصله داشته و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل فانتازیا کمر دارای 349 اتاق می باشد که نظیر اتاق استاندارد،اتاق خانوادگی،سوئیت جونیور ،سوئیت دلوکس،اتاق مخصوص افراد سیگاری است . تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و گرم می باشد و تمامی اتاق ها دارای روم سرویس ،تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و بالکن اختصاصی می باشد.

امکانات هتل فانتازیا کمر آنتالیا : 

شنا و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تدارک دیده شده است . خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز با محوطه شیرجه ، سونا و جکوزی ، موج سواری ، قایق رانی ، پینگ پنگ ، بیلیارد تنیس ، بولینگ ، پرتاب دارت ، سولاریوم ، و آموزش غواصی ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخارسالن زیبایی ، باشگاه کودکان ، اجرای برنامه های سرگرم کننده و رقص و شادی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز، به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل رویال تاور آنتالیا

 

 هتل رویال تاور آنتالیا 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد.این هتل از 4 برج تشکیل شده که وسعت آن 53000 مترمربع است.این هتل از نظر موقعیت مکانی در 17 کیلومتری منطقه کمر ، تا مرکز آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا فقط 15 کیلومتر فاصله دارد.در نزدیکی هتل ، مرکز خرید شی مال ، مرکز خرید لورا ، و ساحل BLM و همچنین مرکز خرید ترا سیتی و پارک Karnaval قرار دارد .هتل رویال در مجموع 230 اتاق دارد شامل (اتاق استاندارد،اتاق خانوادگی و... ) تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است و رنگ دیوار ها شاد و دلباز است.اتاق های این هتل  زیبا  پوشش کف آن از موکت استفاده شده است و دارای حمام ، سیستم تهویه‌ی مرکزی ، مینی‌بار (با انواع نوشیدنی‌) ، گاوصندوق الکتریکی و بالکن اختصاصی رو به طبیعت است.

امکانات هتل رویال تاور آنتالیا

رستوران،بار،اتاق بازیهای کامپیوتری ،استخر ،ماساژ ،جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ،مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ،بازی دارت ، کرایه دوچرخه ،موج سواری ، اسب سواری و ... اماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

جهت اطلاعات بیشتر از بهترین قیمت ها تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

هتل 4 ستاره گرند هاربر آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع از 311 اتاق تشکیل شده است. این هتل و تا مرکز شهر آنتالیا 1 ساعت فاصله دارد. هتل گرند هاربر در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و دارای پلاژ اختصاصی است.

_گرند_هاربر_آنتالیا.jpg

امکانات هتل گرند هاربر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، استخر سرپوشیده، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه، استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه، زمین تنیس، سرویس نگهداری کودکان، پزشک، پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سالن بازی، ترانسفر فرودگاه، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، پرستار کودک، بوفه صبحانه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_گرند_هاربر_آنتالیا_3.jpg

_گرند_هاربر_آنتالیا_2.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بایا لارا آنتالیا

 هتل بایا لارا آنتالیا 5 ستاره در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع در نزدیکی ساحل مدیترانه در منطقه لارا آنتالیا افتتاح شده است. هتل بایا لارا تا کنون موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهی‌نامه معتبر شده است. سرویس‌دهی این هتل با شکوه به صورت UALL می‌باشد.از هتل بایا لارا تا فرودگاه آنتالیا  16 کیلومتر و از مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از 399 اتاق و 862 تخت تشکیل شده است مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری می کنند.

اتاق های این هتل بصورت سوئیت،خانوادگی و... است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک می باشند و در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و همچنین خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... می باشد.

امکانات و عکس های هتل:

 سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، 13 اتاق ماساژ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، باشگاه بدن‌سازی ، استخر مخصوص کودکان ، پارک آبی با 3 سرسره آبی، مینی دیسکو ، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، واتر پلو، و ایروبیک به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

جهت رزرو بیشتر از تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا 

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد. این هتل مرکز اسپا شیک و مدرن دارد. این هتل لوکس در مجموع 445 اتاق شیک دارد که همگی مجهز به به سرویس حمام ، تهویه مطبوع ، تلویزیون مسطح و … می باشند .

امکانات هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا :

 باربکیو ، استخر روباز ، باغ، تراس ، زمین بازی تنیس ، بیلیارد ، تنیس روی میز ، دارت ، بولینگ ، اسکواش ، تجهیزات ورزش های آبی در محوطه ، سونا ، باشگاه ، spa، ماساژ ، وان آبگرم ، استخر سرپوشیده ، محوطه ساحلی اختصاصی ، کتابخانه ، زمین بازی کودکان ، رستوران ، سرو صبحانه در اتاق ، اسنک بار ، منوی رژیمی ویژه (درصورت درخواست) ، wi-fi رایگان در معابر عمومی ، پارکینگ اختصاصی رایگان در محوطه (بدون رزرو)  ، پکیج ناهار ، اجاره ماشین ، پذیرش به صورت ۲۴ ساعته ، صرافی ، میز تور و گردشگری ، پیگیری بلیط ، محل نگهداری از چمدان ها، دستگاه خودپرداز در محوطه ، پرستاری کودک ، شست و شوی لباس و خشکشویی ، سرویس واکس ، تجهیزات برگزاری میهمانی ها و ملاقات های رسمی ، فکس/فتوکپی ، سوئیت ویژه زوج های جوان ، فروشگاه (در محوطه) ، امکانات برای معلولین ، اتاق ویژه خانواده ، آسانسور ، اتاق ویژه استعمال دخانیات و … اشاره کرد .

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل 4 ستاره آستریا کلاب آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 496 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا43 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت وایرلس مجهز می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.

_آستریا_کلاب_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، چتر آفتاب، مینی کلاب، اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانس، بار، کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، ایروبیک، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آستریا_کلاب_آنتالیا_1.jpg

_آستریا_کلاب_آنتالیا_2.JPG

_آستریا_کلاب_آنتالیا_3.jpg

_آستریا_کلاب_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا 

هتل مجیک سان آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

امکانات هتل : 

رستوران، پذیرش 24 ساعته تور آنتالیا ، صرافی، استخر روباز ، سونا ، استخر سر پوشیده ، زمین بازی کودکان ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، مجهز به سیستم تهویه ، بار ، باغ ، خدمات خانه داری ، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت ، مرکز سلامت و آبگرم ، اینترنت پرسرعت ، فروشگاه ، ماساژ ، حمام ترکی ، سرسره آبی و... را شامل میشود.

 

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا (Latanya Palm Hotel Antalya) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد ، این هتل در مرکز شهر آنتالیا که به ترکیش ریورا معروف است بنا شده است و از این رو گردشگران تور آنتالیا می توانند به راحتی به تمامی نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا نمایند . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

امکانات هتل لاتانیا پالم آنتالیا :

رستوران و بار ، مرکز spa که شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و ...

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل باروت لارا آنتالیا

 baroot1.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد .فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا تنها 10 کیلومتر می باشد. این هتل 8 رستوران مجزا و همچنین آبگرم به همراه حمام ترکی دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوشی را در این هتل سپری کنند.

baroot2.jpg

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی همچون :تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و یخچال و... می باشند.اتاق های بزرگ نیزبا بالکن و میز و صندلی تجهیز شده و هر کدام دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد.لازم به ذکر است که میهمانان تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی آنتالیا هم استفاده کنند.

baroot6.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا دارای رستوران هایی با غذاهای محلی و بین المللی است که این غذاها می تواند در اتاق مسافر نیز سرو شود.همچنین در این هتل یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف تعبیه شده  که انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند.انواع سرگرمی ها همچون اجرای تیم نمایشی لارا و موسیقی زنده در کلوپ شبانه هتل نیز برقرار می باشد.

baroot3.jpg

baroot5.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

از امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می توان به :رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و ....اشاره کرد که همه مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات بهره ببرند.

baroot4.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است. طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل آدم و حوا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

 

هتل بلیس بلک آنتالیا

هتل بلیس بلک آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره شیک و مجلل آنتالیا بوده که در سال ۱۹۹۲ میلادی در منطقه بلک افتتاح شده و در سال ۲۰۱۳ بازسازی کامل روی آن صورت گرفته است.این هتل در یک محوطه ی بزرگ با درختان نخل زیبا و یک ساحل اختصاصی واقع شده که باعث استقبال مسافران تور آنتالیا شده است.

belisblak1.png

 هتل بلیس بلک آنتالیا دارای ۵ استخر بزرگ در فضای باز، یک پارک آبی ، استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام می باشد که مسافران تور آنتالیا بعد از انجام فعالیت های ورزشی خود  از  حمام ترکی و یا سونای هتل به منظور تمدد اعصاب استفاده نمایند.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند با حضور در پارک حیات وحش Zoopark یا مرکز اسبدوانی هتل به سوارکاری بپردازند.لازم به ذکر است این هتل جهت بازی و سرگرمی بچه ها اماکنی را برای نگهداری از آنها نیز تدارک دیده است.

belisblak6.jpg

هتل بلیس بلک آنتالیا 575 اتاق زیبا دارد که هر کدام مجهز به امکاناتی همچون:بالکن با چشم اندازی زیبا،اینترنت ،سیستم تهویه مطبوع، کفپوش پارکت،تلویزیون LED  و کانال های ماهواره ای،حمام با وان، محل نشیمن، مینی بار، سشوار و...می باشند که میهمانان تور آنتالیا می توانند اقامت خوب و آرامی را در اتاق های این هتل تجربه نمایند.

belisblak5.jpg

امکانات هتل بلیس بلک آنتالیا:

از جمله امکانات رفاهی و ورزشی هتل بلیس بلک آنتالیا می توان به: سوار کاری, یوگا، پیلاتیز، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال, سرسره آبی، اسباب بازی برای شنای بزرگ سالان, حمام بخار فنلاندی, اتاق بازی , مرکز آبگرم و سلامتی, ماساژ, زمین بازی ,کودکان, بیلیارد, تنیس روی میز برای مسافران تور آنتالیا, کارائوکه ,موج سواری ,دارت ,جکوزی ,اجاره دوچرخه, قایقرانی, دوچرخه سواری, کافی شاپ, استخر سر پوشیده, استخر رو باز, سالن جشن، سالن جلسه, سالن های آرایشی و مجموعه لباس عروس و ..اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

belisblak4.jpg

هتل بلیس بلک آنتالیا با 4 رستوران متعدد ، 4 رستوران ویژه ی اسنک و غذاهای سبک ، 5 کافی شاپ و یک پیتزافروشی آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا می باشد. همچنین خوراکی های میان وعده ای و انواع آبمیوه و نوشابه در اکثر نقاط هتل نیز مهیا است.

belisblak3.jpg

belisblak2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل دلفین امپریال آنتالیا

dolfinamprial1.jpg

هتل دلفین امپریال آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و شیک لارا آنتالیا است که در سال 2012 ساخته شده است.این هتل با زیر بنای ۵۴ هزار متر مربع در 12 طبقه احداث شده و دارای ساحل شنی اختصاصی است.این هتل طبق آمار وب سایت تریپ ادوایزر، هشتمین هتل برتر آنتالیا (بر اساس نظرات و امتیازات کاربران) محسوب شده و نیز با انتخاب کاربران،به عنوان لوکس‌ترین هتل آنتالیا در سال 2013 برگزیده شده است.فاصله این هتل تا مرکز شهر 20 کیلومتر و تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد.مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند اقامتی رویایی و دلچسب را تجربه نمایند.

dolfinamprial2.jpg

dolfinamprial4.jpg

هتل دلفین امپریال آنتالیا دارای 650 اتاق شیک و مدرن است که تمام امکانات رفاهی در آنها موجود می باشد.رستوران های هتل نیز دارای منوهای متنوع همراه با انواع غذاهای بین المللی و ترکی است،همچنین میهمانان تور آنتالیا می توانند برای صرف نوشیدنی و حتی غذاهای ساده از خدمات بوفه ی هتل استفاده نمایند.سرسره های آبی و اتاق بازی نیز برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است و در تمام نقاط هتل مسافران تور آنتالیا می توانند از وای فای رایگان استفاده نمایند.

dolfinamprial3.jpg

dolfinamprial6.jpg

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا:

از جمله امکانات رفاهی هتل دلفین امپریال آنتالیا می توان به:رستوران های متفاوت،کافی شاپ با انواع دسر و نوشیدنی، اجاره اتومبیل ،خدمات شاتل (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، نگهداری چمدان ،خدمات دربان ،خدمات خشکشویی ، اتو، سالن میهمانی ،سالن جلسه،سالن همایش،استخر،سونا،ماساژ، باشگاه ورزشی، فاکس، آرایشگاه مو ، سالن زیبایی ،فروشگاه هدیه ، امکانات اتاق VIP ،مطبوعات، مغازه ها (درهتل) ،اتاق برای میهمانان معلول ، اتاق های خانوادگی، آسانسور،سرسره های آبی،اتاق های بازی،اینترنت،ترانسفر،خدمات خانه داری، محل نگه داری کودکان و...اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل سفر راحت و بدون دغدغه ای را تجربه نمایند.

dolfinamprial5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل سیام الگانس آنتالیا

siamelegans1.jpg

هتل سیام الگانس آنتالیا که از هتل های معروف و 5 ستاره آنتالیا محسوب می شود،در منطقه بلک و در کنار ساحل دیدنی مدیترانه قرار گرفته است و فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر می باشد که برای راحتی حال میهمانان تور آنتالیا، ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل برای رفت و آمد به این مناطق مهیا می باشد.
siamelegans5.jpg

هتل سیام الگانس آنتالیا ۳۲۲ اتاق دارد که شامل اتاق های یک تخته ، دو تخته ، اتاق های خانوادگی و سوئیت مدرن می باشد و همه آنها دارای امکانات و دکوراسیونی شیک و مجلل می باشند.همچنین ویژه افراد معلول نیز اتاق هایی در نظر گرفته شده که همه مسافران تور آنتالیا با هر شرایطی بتوانند در این هتل بسیار زیبا اقامت داشته باشند.از جمله امکانات اتاق های هتل سیام الگانس آنتالیا می توان به:قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ، یخچال ، مینی بار، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و تهویه مطبوع اشاره کرد.

siamelegans2.jpg

امکانات هتل سیام الگانس آنتالیا:

امکانات رفاهی و ورزشی هتل سیام الگانس آنتالیا شامل : 9 رستوران،کافی شاپ، بوفه مجلل صبحانه ،سرویس نگه داری از کودک ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری و فروشگاه،سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ ، اجرای موسیقی زنده سالن بدنسازی و ورزش های آبی و....می باشند که مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

siamelegans3.jpg

siamelegans4.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا هتلی 4 ستاره و در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل با فرودگاه آنتالیا تنها 53 کیلومتر فاصله دارد. هتل لیمزبونادآ به دلیل نزدیکی به ساحل توجه توریست های تور آنتالیا زیادی را به خود جلب کرده است.

امکانات هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا در مجموع دارای 109 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، مبلمان نرم ، وای فای و .... می باشند. گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای دریایی ، گیاهی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از جمله امکاناتی که هتل لیمز بونادآ برای توریست های تور آنتالیا در نظر گرفته است می توان به سالن بدنسازی ، سونا و استخر ، میز بیلیارد و تنیس و همچنین زمین بازی مخصوص کودکان نیز اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی ، گاو صندوق ، فروشگاه ، حمام ترکی ، کافی شاپ و ...

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا می باشد. هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا با فرودگاه 66 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.

امکانات هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا :

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا در مجموع دارای 308 اتاق می باشد. اتاق های هتل شیک و لوکس بوده و همه ی اتاق ها از امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، وای فای و ....برخوردار می باشند. هتل آلوادونا ورلد پالاس دارای چندین رستوران می باشد که توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای دریایی ، ایتالیایی و غذاهای سنتی ترکیه ای را در رستوران های هتل سرو کنند. همچنین توریست های تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت خود را در سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، میز بیلیارد سپری کنند. امکانات هتل همه به صورت uall می باشد.

 

دیگر امکانات و خدمات هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا :

حمام ترکی ، سونا ، والیبال ساحلی ، پارکینگ ، خشکشویی و ...

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا استراحت گاهی شیک است که در سواحل بلدیبی واقع شده و از آب و هوای مطبوع منطقه توریستی کمر برخوردار می باشد . این هتل ۵ ستاره در مجاورت دریای اژه و کوهستانی باشکوه قرار داشته و دارای ساحل و پلاژ خصوصی می باشد.و به مناطق گردشگری شهر تاریخی فاسیلیس ، شهر اولیمپوس و مرکز غواصی سه جزیره که از جاذبه های دیدنی و آثار باستانی آنتالیا به شمار می رود که در نزدیکی هتل ترکیز می باشد. فاصله این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۲۵ کیلومتر ، تافرودگاه بین المللی آنتالیا۴۰ کیلومتر ، تا مرکز کمر ۲۵ کیلومتر و تا منطقه بلدیبی پیاده ۵ دقیقه است.

turkiz-beldibi-resort-kemer.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer5.jpg

امکانات اتاق ها:

دارای ۱۸۱ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت می باشد. طراحی و چیدمان اتاق ها به روز و شیم کی باشد و اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مبله، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته ، اتاق ویژه معلولیت و اتاق ویژه ماه عسل و ... از جمله خدمات این هتل 5 ستاره است.

turkiz-beldibi-resort-kemer3.jpg

امکانات هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا :

سالن بدنسازی مجهز ، استخر های سرپوشیده و روباز ، سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، تیر اندازی ، تفنگ بادی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، ایروبیک ، ژیمناستیک آبی ، واتر پلو ، بولینگ ، اسپا ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . .

turkiz-beldibi-resort-kemer4.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer2.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer1.jpg

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا

هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا یکی از هتل های مجلل و منحصر به فرد منطقه سیده آنتالیا به شمار می رود. هتل پنج ستاره با برخورداری آب و هوایی مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، بهره مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا هتل مجلل ۵ ستاره آستریا ریزورت سورگون از محبوبیت زیادی بین توریستان تور آنتالیا برخوردار باشد . به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل آستریا ریزورت سورگون ۹ کیلومتر تا منطقه ساحلی مناوگات و ۷۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیافاصله دارد واین مناطق گردشگری برای مسافران تور آنتالیا بشمار می آید .

asteria_sorgun_resort_antalya.jpg

امکانات هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا:

اتاقهای هتل آستریا آنتالیا شامل ۴۷۵ اتاق و سوئیت است که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می کند . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد .

asteria_sorgun_resort_antalya1.jpg

پارک آبی و سرسره هایی جذاب ، ماساژ درمانی و اسپا ، سالن ورزشی پیشرفته ، استخرهایی در فضای باز و استخر سرپوشیده ، ورزش های آبی ، مرکز سلامت و آب گرم ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان ، تهویه مطبوع ، آسانسور ، فروشگاه ، رستوران هیی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . شامل می شود تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

asteria_sorgun_resort_antalya3.jpg

asteria_sorgun_resort_antalya2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا

  هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا لوکس در منطقه بلک آنتالیا در سال 2001 در زمینی به مساحت 60000 مترمربع بنا شده است.این هتل 5 ستاره که در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد و جز هتل های ساحلی آنتالیا است.این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و از نظر موقعیت مکانی تا مرکز خرید 4 کیلومتر، مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا از 363 اتاق تشکیل شده است که شامل اتاق های معمولی، ویلا،سوئیت ماه عسل و .... که دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است که مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، قایق سواری ، موج سواری ، واترپلو ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، فوتبال دستی ، تیر اندازی ، پینگ پنگ ، بیلیارد ، زمین تنیس ، گلف ، ژیمناستیک ، بولینگ ، اسب سواری ، سینما ، ایستگاه بازی ، دیسکو ، برنامه های شاد و سرگرم کننده و شوهای شبانه ، موسیقی زنده ،  زمین بازی ، بوفه کودک ، مینی بولینگ ، مینی دارت ، مینی دیسکو و پارک کودکان ، سرویس نگه داری از کودک ، مرکز تجاری ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در مکان های عمومی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ،رستوران های متعدد ، پرستار کودک ، سالن زیبایی ، کافی نت ، بار و . . . آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا می باشند.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از  تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا

 

 هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا 5 ستاره اقامتگاهی نوین در منطقه توریستی سیده آنتالیا به شمار می رود . برخورداری آب و هوایی دلنشین-دلپذیر ، باغ ، معماری سازگار با محیط زیست ، سهم مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی گزیده تر و خدماتی نوین سبب شده الی این هتل پرنما مورد پروا گردشگران تور آنتالیا واقع گردد . به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل سان وینگ ریزورت از موقعیت مناسبی جهت دسترسی به مراکز خرید آنتالیا برخوردار است . وانگهی مشارکت کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز مایه شده تا محیط هتل همیشه پاکیزه و آراسته بوده و مدعوین تور آنتالیا دانستن راحتی و خوشنودی نمایند . 

اتاقهای هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا :

اتاقهای هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا دربرگیرنده ۲۵۰ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس است که اقامتی تسکین دسته و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متنوع این اتاق های امروزین متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و عقیده ایشان را تامین می کند . در طراحی دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم کاربرد شده الی فضای اطاق ها دلنشین تر به عقیده برسد . علاوه بر این ، هر اتاق دارای پنجره هایی قدی با روشنایی مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های توزیع موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه ابزارها و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، گوشه ای از امکانات اتاق های لوکس هتل ۵ ستاره  هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا می باشد .

امکانات هتل سان وینگ آنتالیا :

امکانات هتل سان وینگ آنتالیا متناسب با انتظارات و سلایق اعضای خانواده طراحی شده و امکانات رفاهی و بهترین خدمات را برای اقامتی رضایت تقسیم فراهم کرده است . از دسته امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سان وینگ ریزورت می توان به : ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، سونا و جکوزی ، گرمابه ترکی ، یوگا ، واتر پلو ، ایروبیک ، سرویس نگه داری از کودک ، کلاب کودک ، غذای کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات منزل داری ، خدمات کپی و فکس ،سالن کنفرانس ، خدمات پزشکی ، سالن زیبایی ، خدمات شستشوی جامه ، فروشگاه ، برگزاری شوهای جذاب و خوشحال ، چندین رستوران با شوکت ، کافی شاپ ، بار ، بوفه ناشتایی و . . . اشاره نمود .

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و امکاناتی عالی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد. این هتل تور کمر را در برنامه گردشی خود قرار داده است . فاصله هتل گرین وود ریزورت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر و تا مراکز خرید 45 کیلومتر می باشد. این هتل از 223 اتاق تمیز و مرتب تشکیل شده است که تمامی اتاق ها استاندارد می باشند و برای اقامت خانوادگی و میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. اکثر اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم حرارتی می باشد . همچنین اتاقها دارای تلویزیون با شبکه ماهواره ای , صندوق امانات و ... می باشد. هتل گرین وود دارای پلاژ اختصاصی است.

امکانات هتل گرین وود ریزورت آنتالیا :

رستورانهای سرپوشیده و روباز , رستوران الاکارت , استخر فصلی برای تمام فصول , سونا و جکوزی , حمام ترکی , اتاق ماساژ و سالن ورزش و بدنسازی , بیلیارد , ورزشهای آبی , مرکز خرید برای خرید مایحتاج و دیگر لوازم , اینترنت و زمین تنیس و ...

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

 

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_5.jpg

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

 

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع گردیده است ، این هتل یکی از شیک ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود که از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در ساحلی بسیار زیبا واقع شده است. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز می باشد و تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون ، یخچال و . . . می باشد . در رستوران های این هتل انواع غذاهای خوشمزه برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. هتل آکا آنتدون آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سوئیت تازه عروس و اتاق های خانوادگی نیز ارائه می کند. 

 امکانات هتل آکا آنتدون آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی ، زمین های بازی و ورزش ، استخر ها، سونا ، جکوزی ، مکان بازی برای کودکان، اتاق ماساژ ، آب گرم ،مرکز سلامتی، حمام ترکی و بخار، امکانات جلسه و ضیافت ، صبحانه در اتاق ،کرایه اتومبیل ،  فروشگاه در هتل و . . . اشاره کرد.

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا n.gifn.gifn.gifn.gifn.gif  Hotel Ramada Resort Lara Antalya

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره  در آکسو واقع در آنتالیای ترکیه قرار گرفته است.این هتل در حوزه کوهستان Taurus و در کنار جاذبه های مهم گردشگری و محیط های باستانی منطقه واقع شده است.هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا تا مرکز شهر و فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد و همین امر یک برتری بزرگ برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا به شمار میرود.هتل مزبور دارای 380 اتاق است که با پوشش گیاهی سبز, درختان نخل و آب های نیلگون احاطه شده و همین موضوع, چشم انداز خیلی زیبایی به آن داده است.ساحل شنی طلایی «رامادا ریزورت لارا» به مساحت 30 هزار متر مربع، در کنار آب های تماشایی دریای مدیترانه مکان بسیار مناسبی برای تفریح و لذت بردن از طبیعت است. این ساحل به انواع امکانات رفاهی و سرگرمی مجهز است و مهمانان تور آنتالیا علاوه بر ورزش هایی همچون بسکتبال، فوتبال، والیبال و هندبال، در آن می توانند به ورزش های آبی نظیر قایقرانی و غواصی نیز بپردازند.

از جمله امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا میتوان به موارد زیل اشاره کرد: لابی بزرگ و راحت, سه بار, یک دیسکو, یک رستوران مرکزی, مرکز خرید, آرایشگاه مو,مرکز سلامتی و زیبایی, جکوزی, سونا, حمام ترکی, استخر, مرکز ژیمناستیک, کافی نت, زمین بازی کودکان, پارک آبی, ساحل اختصاصی و امکانات ورزشی هایآبی. تمام اتاق های رامادا ریزورت لارا دارای بالکن بوده و همگی آنها به مینی بار, تلویزیون های تخت, ماهواره, اتصال اینترنتی, گرمایش مرکزی, حمام,میز دستشویی و سشوارمجهز است.

ram1.gif

ram2.gif

ram3.gif

ram-4.gif

ram5.gif

ram6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Grand Park Lara hotel

هتل گرند پارک لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره معتبر آنتالیا می باشد که درمنطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است . این هتل دارای 4 ساختمان جداگانه میباشد که 472 اتاق در مجموع پذیرای میهمانان تور آنتالیا است.این هتل ارائه دهنده خدمات All inclusive  است و با ساحل اختصای خود 200 متر فاصله دارد  که طی زمانهای مشخص شده شاتلی به صورت رایگان برای میهمانان هتل مهیا شده است. فاصله هتل گرند پارک لارا آنتالیا  از فرودگاه شهر آنتالیا 14 کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا 16 کیلومتر میباشد. یکی از مشخصه های بارز هتل گرند پارک لارا آنتالیا ارائه اتاقهای Family Room میباشد که نرخ های بسیار مناسبی برای خانواده های 3 و 4 نفری فراهم نموده است. تجهیزات کامل ورزشی و استراحت شامل تجهیزات آبگرم شامل یک حمام ترکی، سونا و اتاق تناسب اندام، خدمات ماساژ نیز برای شما مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است شما می توانید از استخر و مرکز بازی دارت رایگان در فضاهای عمومی استفاده کنید.

رستوران هتل گرند پارک لارا آنتالیا در همه وعده های  صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ها، آماده پذیرایی بوده و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. رستوران های هتل غذاهایی همچون ماهی، غذاهای چینی و ایتالیایی و انواع کباب ها را ارائه می کنند.هتل دارای استخر روباز، سرسره آبی، استخر کودکان و حمام آبگرم است. امکانات آبگرم شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،حمام ترکی،سونا ، باشگاه تناسب اندام و خدمات ماساژ می باشد. شما می توانید در بازی هایی مثل دارت، فوتبال، والیبال ساحلی و هر گونه فعالیت ورزشی دیگر شرکت کنید. یک باشگاه نیز برای کودکان بین 4 تا 12 سال در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که Wi-Fi رایگان در همه اماکن عمومی هتل در دسترس می باشد.

-گرند-پارک-لارا1.gif

-گرند-پارک-2_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-3_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-4_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-5.gif

 

-گرند-پارک-لارا-6_-_Copy.gif

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Titanic Deluxe Belek Hotel

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا Antalya Titanic Deluxe Belek هتلی 5 ستاره است که فقط در 20 دقیقه به دور از آنتالیا و فرودگاه بین المللی قرار گرفته است.این هتل مجلل در منطقه بلک(Belek)در آنتالیا است که پس از هتل موفق تایتانیک در منطقه لارا به تازگی ساخته شده است. این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz واقع شده و امکانات رفاهی لوکس و سرویس های عالی به مهمانان خود ارائه می کند. این هتل به یک منطقه مورد علاقه در وسط ترکیه مدیترانه خط ساحلی تبدیل شده است که فرصتی ممتاز برای کسانی است که تمایل به تجربه یک تعطیلات منحصر به فرد با تمام رنگ از طبیعت را دارند. این هتل با تعداد  594 اتاق زیبا و شامل 5 رستوران،2استخر سرپوشیده، و 9 استخر در فضای باز در این هتل در دسترس و آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا به مهمانان تور آنتالیا می باشد که اتاق ها شامل تلویزیون های LEDبا کانال های ماهواره ای می باشد .تایتانیک لوکس بلک دارای یک معماری خوبی همسان با طبیعت، یک زمین گلف با 27 سوراخ، دکوراسیون برجسته، اتاق با مشخصات منحصر به فرد یکی شیکتر از دیگری و یک فضای زیبا و گرم است.تایتانیک لوکس بلک آنتالیا مرکز کنگره میزبان رهبران برجسته و تیم های حرفه ای از / نهادها و مجامع بین المللی ملی با تیم حرفه ای آن است. جلسات، کنفرانس ها، کارگاه ها، سمینارهای اداری و شام جشن و سرور با توجه به خواسته های خاص با فرصت از فن آوری پیشرفته و درک خدمات برتر سازمان یافته است.مهمانان تور آنتالیا در طول اقامت خود می توانند از دو طبقه مرکز تناسب اندام 620 M2 مجهز به ابزارهای ورزشی مختلف ،حمام ترکی،تور قایق خصوصی بر روی رودخانه،مرکز ابگرم با سرویس کامل، وای فای رایگان،مینی بار،یک ساحل خصوصی ،یک زمین گلف و... استفاده نمایند.

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-1.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-2.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-3.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-4.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-5.gif
جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند رینگ آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Grand Ring Hotel


هتل گرند رینگ آنتالیاAntalya Grand Ring Hotel جزهتل های 5 ستاره آنتالیااست.هتل در فاصله 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر(آنتالیا) و در منطقه بلدیبی واقع شده است. هتل گرند رینگ آنتالیا در سال 2006 و با تعداد 281 اتاق ساخته شده است که تمامی‌ اتاق‌ها بالکن‌‌دار هستند و دارای تلویزیون، تهویه، مینی‌بار، صندوق امانات و تلفن داخل حمام می‌باشند. هتل شامل ساختمان اصلی، ساختمان اصلی با 7 طبقه و 2 ساختمان ضمیمه با 3 سطح می باشد. . هتل گرند رینگ آنتالیا یک هتل راحت و بزرگ می باشد، که فضایی شاد و آرامش بخشی را برای مهمانان تور آنتالیا در یک تعطیلات رویایی در کنار دوستان و خانواده فراهم کرده است. وجود لوستر های زیبا، سنگ های رنگی و صندلی های هماهنگ، جلوه و هارمونی بخصوصی به هتل داده اند. گردشگران بسیاری در ایام مختلف سال برای تماشای جاذبه های دیدنی تور آنتالیا به این هتل زیبا می آیند. از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارایاتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استانداردنیز می باشد . این امکانات شامل : استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک آبی با سرسره های مختلف، امکانات ورزشی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، ورزش های آبی، ورزش ها و تفریحات ساحلی، سرویس نگهداری از کودک، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه مطبوع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، منطقه بدون سیگار، آسانسورهای مدرن، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، کلوپ شبانه، کلوپ کودکان و... می باشند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی نیز می‌توانید از خدمات سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی و خدمات پزشکی 24 ساعته نیز استفاده کنید.اطلاعات و قوانین مهم در هتل گرند رینگ آنتالیا:ساعت تحویل اتاق  14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00 می باشد.برای کودکان زیر 7 سال می توان بدون پرداخت هزینه اضافه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. استفاده از تخت مخصوص کودک برای کودکان زیر 2 سال رایگان است. هزینه استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان 7 تا 13 سال 50% هزینه اتاق می باشد. هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

-گرند-رینگ-آنتالیا1.gif

_گرند_رینگ_آنتالیا2.gif
-گرند-رینگ-آنتالیا3.gif

-گرند-رینگ-آنتالیا4.gif

-گرند-رینگ-آنتالیا5.gif
-گرند-رینگ-آنتالیا6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل باروت لارا آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره و ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد.این هتل تا فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.هتل باروت لارا آنتالیا دارای 8 رستوران مجزا و آبگرمی به همراه حمام ترکی می باشد.رستوران های این هتل  دارای منوهایی با غذاهای محلی و بین المللی است که غذاها می توانند در اتاق مسافر نیز سرو شوند.همچنین یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف  دراین هتل موجود است که دارای انواع غذاها و نوشیدنی ها می باشد.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند ازانواع سرگرمی ها  توسط تیم نمایشی لارا و موسیقی زنده  درکلوپ شبانه هتل نیز بهره مند شوند.

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی از قبیل : تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال و... هستند که اتاق های بزرگ آن مجهز به بالکن با میز و صندلی هم می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل آنتالیا سپری نمایند.

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و... از امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می باشند که میهمانان تور آنتالیا می توانند از همه آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا, مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رامادا پلازا آنتالیا

ramada1.jpg

هتل رامادا پلازا آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و ساحلی آنتالیا می باشد که دارای موقعیت مکانی و امکانات بسیار مناسبی برای مسافران تور آنتالیا می باشد.فاصله این هتل تا مرکز خرید و رستوران و کافه بسیار نزدیک بوده و همچنین با شهر تاریخی کالئی 700 متر و تا موزه ی شهر آنتالیا و مناره ی شکسته 800 متر فاصله دارد.فرودگاه آنتالیا نیز کمتر از 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

ramada2.jpg

سیتی کلاب ،نام مجموعه سونا و آبگرم هتل رامادا پلازا آنتالیا است.این مجموعه  بسیار بزرگ و دارای طیف گسترده ای از فعالیت های درمانی و سلامتی بوده و نیزدارای یک اتاق تناسب اندام مجهز و یک سونا می باشد.همچنین میهمانان می توانند در حمام ترکی تمدد اعصاب نموده و یا از برنامه های ماساژهای درمانی استفاده نمایند.باشگاه هتل رامادا پلازا آنتالیا نیز متشکل از سالن ورزشی و استخر سرپوشیده با مساحتی در حدود ۲۷۰۰ متر مربع می باشد که خدمات ماساژ برای بدن، پوست و صورت (با پرداخت هزینه اضافی)، جکوزی، سونا، اتاق بخار , سالن استراحت و کرایه دوچرخه از امکانات و خدمات این باشگاه هستند. در 3 رستوران مختلف هتل نیز مجموعه ای از غذاهای دریایی و ایتالیایی سرو می شود.این هتل صبحانه ی روزانه و بوفه ی ناهار و شام دارد و سرگرمی های شبانه ای را نیز برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می آورد.

ramada4.png

هتل رامادا پلازا آنتالیا  223 اتاق مجهز دارد که همه آنها مشرف به دریا یا کوه بوده و مسافران تور آنتالیا می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.همچنین کلیه اتاق های هتل رامادا پلازا آنتالیا ،دارای امکانات بسیاری همچون:سیستم تهویه مطبوع،تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای،میز کار،حمام ، لوازم آشپزخانه، میز کار و بالکن اختصاصی بوده و سفر آرام و دلچسبی را برای شما به ارمغان می آورد.

ramada3.jpg

ramada6.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

رستوران ، کافه ، فروشگاه ، اینترنت، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری، پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل رامادا پلازا آنتالیا می باشند که گردشگران تور آنتالیا می توانند از همه آنها بهره مند شوند.

ramada5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه بلک در اسکله موکی قرار گرفته است.این هتل دارای چند کلبه ی چوبی در محوطه باغ بوده که اطراف آن را درختان بلند نخل احاطه کرده و مناظر زیبایی به این مناطق بخشیده اند.هتل لیماک آرکادیا آنتالیا تا شهر باستانی Aspendos حدودا ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۵۵ کیلومتر فاصله دارد و گردشگران تور آنتالیا می توانند به آسانی به این مناطق رفت و آمد کنند.

limak1.jpg

limak3.jpg

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا ۹۸۲ نفر ظرفیت دارد و دارای  ۴۶۵ اتاق می باشد.سوئیت ها و اتاق های مختلف این هتل مبله و دارای حمام و سرویس بهداشتی شخصی است.از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون و ماهواره ، تلفن و بار، سیستم تهویه مرکزی، تراس و...اشاره کرد.بعضی از این اتاق ها مشرف به باغ و برخی نیز مشرف به دریا هستند که باعث خلق چشم اندازی زیبا برای مسافران تور آنتالیا شده است.

limak2.jpg

انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای و بین المللی در رستوران Pinea هتل لیماک آرکادیا آنتالیا طبخ شده و در بار هتل نیز انواع نوشیدنی ها همراه با موسیقی های آرامش بخش ارائه می شود.هتل لیماک آرکادیا آنتالیا همچنین دارای زمین فوتبال و باشگاه ورزشی و سرسره های آبی نیز می باشد که مسافران تور آنتالیامی توانند اوقات فراغت خود را با استفاده از آنها به بهترین نحو سپری کنند.

limak5.jpg

limak4.jpg

امکانات و خدمات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، مینی گلف، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانسبوفه، بار، کافی شاپ و...از جمله امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا به شمار می روند که باعث رضایت خاطر میهمانان تور آنتالیا شده است.

limak6.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کشتی کروز آنتالیا

کشتی کروز آنتالیا یک تور تفریحی کامل برای توریستان شهر آنتالیا می باشد.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران تور آنتالیا بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند.این تور با کشتی های مختلفی از قبیل موبی دیک، حارم ، آکواپارادایس انجام می گیرد. برنامه تمام کشتی ها از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از بندر اصلی آنتالیا در غرب آنتالیا حرکت نموده و پس طی سواحل شهر آنتالیا به نواحی شرقی شهر رسیده و در کنار آبشار دودن (بزرگترین آبشار آنتالیا) اولین وقت شنا به میهمانان داده می شود. پس از حدود ۴۵ دقیقه شنا در دریای مدیترانه با تجهیزات، مجددا حرکت نموده و به سمت غرب و جاده شهر کمر حرکت می کند. کشتی ها ۳ طبقه بوده و برای سلیقه ها و سنین مختلف کاملا مناسب می باشد به این صورت که طبقه بالا جهت دادن مناظر، عکاسی و حمام بوده، طبقه وسط محل رقص و پایکوبی و طبقه پائین رستوران کشتی را در بر می گیرد.

 در طول مسیر نهار بوفه باز در کشتی سرو می گردد. در تمامی طول مسیر از ابتدای شروع تور دیسکوی کشتی فعال می باشد و با موزیک های ایرانی و خارجی لذت یک روز فراموش نشدنی در دریای مدیترانه را چندین برابر می کند. پس از رسیدن به جزیره موش در حوالی شهر کمر دومین وقت شنا به میهمانان داده می شود. پس از حدود یک ساعت توقف کشتی مجددا به سوی بندر حرکت می کند. لازم به ذکر است در طول حرکت کشتی بار کشتی با نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی نامحدود محلی پذیرای میهمانان گرامی می باشد. در نهایت در حدود ساعات ۱۵ تا ۱۶ کشتی به بندر بازگشته و میهمانان عزیز به سمت هتل ها با وسایل نقلیه تور آنتالیا باز می گردند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی اطراف را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

 

پاموک کاله آنتالیا

پاموک کاله آنتالیا در زبان ترکی به معنی قصر پنبه ای میباشد چشم اندازی زیبا و غیرواقعی در غرب ترکیه بنا شده است که به خاطر شیب های پله ای سفید همچون برفش معروف شده است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن بوجود آمده اند. این ماده یک سنگ رسوبی است که از آب معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند و به این شکل در می آید. بشر در هزاران سال پیش در این آب ها شنا میکردند هیراپولیس شهر باستانی یونانی که به واسطه پادشاهان پرگامون روی چشمه های آب داغ بنا شده است. خرابه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی در این مکان به چشم میخورد . آبی که از صخره های پاموک کاله آنتالیا رو به پایین سرازیر می شود، دمایی در حدود 35 درجه سانتگیراد دارد و همین موضوع سبب شده تا کل منطقه در اثر رسوب املاح موجود در آب حالتی شبیه پنبه پیدا کند. همچنین جریان آب، حوضچه های فوق العاده ای که در اطراف پاموک کاله وجود دارد را نیز پر می سازد.برای دیدن از این منطقه زیبا با تور آنتالیا همراه شوید .

منطقه سیده آنتالیا 


منطقه سیده آنتالیا در مجموع یکی از شناخته شده ترین مناطق توریستی آنتالیا محسوب می شود. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد.امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است. تعداد بی شمار مغازه، کافه و رستوران، که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابانهای پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان ارائه می نمایند.تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای زیبا، در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید.بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می آید.
 در این منطقه هم نباید بازدید از حمام رومی، معبدها، کلیساها، آرامگاهی بزرگ، تالار، تآتر و و حتی بازاری که هنوز در وضعیت مطلوبی قرار دارد را فراموش کرد. برای دیدن از این جاذبه های طبیعی و تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا شیک یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2014 بر روی ساحل دریای مدیترانه و در کنار جنگل انبوه بنا شده است. این هتل که یکی از زیباترین هتل‌های منطقه بلک محسوب می‌شود دارای ساحل اختصاصی شنی- سنگ ریزه‌ای می‌باشد. هتل پورت نیچر ناحیه‌ای به مساحت 50 هزار مترمربع را در اختیار دارد و سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. این هتل دارای 612 اتاق شیک با طراحی دکوراسیون گرم می باشد که دارای یک پارک آبی همراه با 18 سرسره آبی علاوه برا آن دارای استخر سرپوشیده،آب گرم وماساژ و مسافران تور آنتالیا در این هتل اوقات خوشی را میگذرانند.

امکانات هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا :

این مجموعه دارای 6 رستوران که یک رستوران اصلی با غذاهای بین المللی و چندین بار می باشد.انواع ورزش های آبی ،والیبال ساحلی، دارت، آیروبیک،تنیس، بسکتبال ،سالن بدنسازی و ... اوقات شادی برای خود فراهم آورند. مرکز تناسب اندام، استخر( سرپوشیده، سرباز، کودکان) ، پارک آبی، کلاب شبانه ،مرکز خرید شامل فروشگاه چرم، طلافروشی، بوتیک، ساحل اختصاصی، بالکن و غیره، پزشک، سرویس کرایه خودرو، جکوزی ، سونا ،ماساژ ، سرویس معلولین و.... کودکان می توانند در باشگاه ویژه هتل کودکان به خوبی سرگرم شوند.

مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل پورت نیچر ریزورت سفر خوبی را تجربه می کنند.

 

هتل دایما بیز کمر آنتالیا

هتل دایما بیز کمر آنتالیا (DAIMA BIZ HOTEL) در منطقه کیریش (کمر) شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 350 متر در سواحل دریای مدیترانه است. این هتل در کنار هتل دایما ریزورت (DAIMA RESORT HOTEL) واقع شده است که هر کدام استخرهای جداگانه دارند اما سرسره‌های آبی، محل تشکیل جنگ‌های شبانه و بعضی تفریحات دیگر برای هر 2 هتل مشترک است. این هتل با مساحتی حدود ۶۰۰۰۰ متر مربع در ۵ ساختمان جداگانه و ۴ طبقه بنا گردیده است که از طریق آسانسور دسترسی به طبقات برای مسافران تور آنتالیا فراهم میگردد . ساختمان های این هتل مانند قایق می باشند و با چندین استخر عظیم و یک ساحل اختصاصی احاطه شده اند.تمام اتاق ها دارای یک بالکن خصوصی می باشند و با منظره ی اقیانوس، تهویه هوا، دکوراسیون مدرن با رنگ های ملایم، تلویزیون، ماهواره و یک حمام خصوصی با امکانات کامل تزئین و تجهیز شده اند.

Dima-biz1.jpg

004.jpg

عکس ها و امکانات هتل دایما بیز کمر آنتالیا

سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری , کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی , کلوپ , استخر , ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی , استخر سرباز (فصلی) , استخر سرپوشیده (فصلی) , امکانات ورزشهای آبی ,  تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت , کرایه دوچرخه , کوه نوردی , مینی گلف , دوچرخه (رایگان) , وان آب داغ ,  خانه داری , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صرافی , خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , فکس و کپی , سرویس اتو شلوار و.....

Daima-Biz-Hotel3.jpg

Daima-Resort-Hotel_035.jpg

files_hotelPhotos_34906967531fe5a72060d404af7241b14880e70e.jpg

images.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مجیک آنتالیا

 یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا، هتل ساحلی مجیک می باشد که در منطقه کمر بنا شده است. هتل مجیک آنتالیا با توجه به ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی اقامتگاهی خوب از جمله پلاژهای اختصاصی برای میهمانان محترم تور آنتالیامیباشد.

در هتل مجیک آنتالیا با حضور تعداد زیادی پرسنل مجرب و آموزش دیده و 148 اتاق 3 نفره و 32 اتاق 2 نفره آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور آنتالیا میباشد. مسافت این هتل 40 KM تا فرودگاه و 45 KM تا مراکز خرید آنتالیا و فاصله آن با دریا 150 متر است.

میهمانان عزیز تور آنتالیا با انتخاب این هتل مجیک آنتالیا و بهره بردن از امکانات رفاهی، سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی خواهند داشت.

امکانات هتل مجیک آنتالیا:

رستوران (با ارائه انواع غذاهای متنوع ) , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی برای مسافران تور آنتالیا, سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره آبی، مرکز سلامت و آبگرم ، پذیرش 24 ساعته، صرافی، زمین بازی کودکان و سالن کنفرانس. همچنین با ارائه ویژه ترین امکانات و سیستم تهویه مطبوع سعی بر ایجاد رضایت میهمانان عزیز تور آنتالیا میباشند.

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آسپندوس آنتالیا 

آسپندوس آنتالیا که به آمفي تئاتر  معروف است که در8 کيلو متري شهر سريک آنتالیا بنا شده است .اين شهر 1000 سال قبل از ميلاد به دست يونانيان ساخته شده است و يکي از ثروتمند ترين شهر هاي زمان خود بوده است. آمفي تئاتر اين شهر 200 سال بعد از ميلاد توسط رومي ها بنا شده که آسپندوس در مسير پر رونق تجاري آن زمان گردشگران تور آنتالیا جلب توجه مي کند و اکثر گردشگران تور آنتالیا  از این منطقه تاريخي و زيبا ديدن مي کنند .

 

کسيک مناره آنتاليا

کسيک مناره آنتالیا که در کليساي کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم ميلادي به نام مريم مقدس ساخته و در زمان بايزيد دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبديل شد، به همين دليل از آن بنام مسجد کورکوت يا مسجد کبير مشهور است. در نتيجه خسارتي که از آتش سوزي سال 1896 به مسجد وارد آمد و سوختگي قسمت چوبي بالاي مناره آن ، اين مسجد به مسجد مناره شکسته کسيک مشهور مي باشد .اين اثر در واقع نمايانگر تاريخ کهن شهر که زمان رومي ها ، بيزانس  ، سلجوقيان ، عثماني ها تا به امروز را شامل ميشود. هنگاميکه امپراتورها دريان در سال 130 بعد از ميلاد در شهر (فاسيلين) از استان آنتاليا ديدن  کرد بافتخار او دروازه اي با سه  طاق و ستونهاي تزئين شده بنا گرديد. در آن زمان اين دروازه تنها راه ورودي به شهر محسوب می شود.امروزه دو برج دروازه و قسمتهائي از ديوار مربوطه را مي توان در کنار بندرگاه مشاهده نمود . اين مناره ازجاذبه های گردشگری آنتالیا است که گردشگران را به سمت خود جذب می کند. 

                                                                                                                                                                                                 

 

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی میتوانند در رودخانه ماناوگات شنا کنند.

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی رودخانه ماناوگات صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید . مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

 

ادامه مطلب:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس مدرن ترین هتل در منطقه کنی آلتی شهر آنتالیا است.  مساحت این هتل 5 ستاره تقریبا ۱۳ هزار مترمربع است . این هتل تا ساحل زیبای دریای مدیترانه تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد و سرویس دهی هتل اونکل به صورت ALL می باشد. فاصله هتل اونکل رزیدنس تا فرودگاه آنتالیا حدود ۶۰ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و  توریستان تور آنتالیابه راحتی به مراکز خرید آنتالیا دسترسی خواهند داشت. 

خدمات اتاق ها:

اتاق های هتل اونکل رزیدنس آنتالیا  بسیار زیبا و شیک و مبله می باشد البته هتل اونکل رزیدنس آپارتمان هایی با آشپزخانه مجهز هم دارد که می توان رزرو کرد . تمامی آپارتمان ها از امکاناتی نظیر بالکن، تهویه ، تلفن ، آشپزخانه ، حمام اختصاصی ، سشوار و تلویزیون برخوردار هستند . رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که گردشگران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل اونکل رزیدنس هستند.

 

خدمات هتل اونکل رزیدنس:

از خدمات شامل استخر روباز به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع ، کافه کنار استخر ، استخر سرپوشیده با آب گرم ، سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدن سازی و سالن ماساژ ، پارکینگ سرپوشیده برای ۲۴۰ اتومبیل ، پارکینگ در فضای باز برای ۶۰ اتومبیل ، اینترنت Wi-Fi ،  سالن بسکتبال و والیبال نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند، آرایشگاه  ، ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی ، صرافی ، کرایه اتومبیل و … پرسنل مجرب 24 ساعته آماده پذیرایی از شما مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل ۵ ستاره  هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا در ساحل Konyaalti آنتالیا و در ۳۵۰ متری ایستگاه اتوبوس Akdeniz Blv واقع شده است.این هتل در نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر از جمله دروازه و Kesik Minaret که تنها ۹ کیلومتر فاصله می باشد قرار گرفته است. هتل هرینگتون پارک در ۲ کیلومتری آکواریوم دیدنی آنتالیا واقع شده است.برای رفتن به فرودگاه بین المللی شهر تنها ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل هرینگنتون پارک ریزورت آنتالیا:

این هتل و مرکز تفریحی دارای ۳۳۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته ، اتاق استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP می باشد.که همگی آن ها مجهز به اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل ۵ ستاره با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانان تور آنتالیادر محیطی مجلل و مدرن می باشد. امکانات رفاهی هتل هرینگتون پارک شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.

در هتل هرینگتون پارک یک صرافی نیز وجود دارد که گردشگران و توریستان تور آنتالیا به راحتی می توانند تبدیل ارز انجام دهند.همچنین اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.هتل دارای کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.از فعالیت های ورزشی هتل می توان به پینگ پنگ، پرتاب دارت اشاره کرد.

 
 
 

هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل ۵ ستاره دلفین امپریال آنتالیا یکی از هتل های مجموعه ی دلفین است که در ترکیه و در انتالیا ساخته شده است. این هتل از نظر امکانات بسیار بی نظیر است .این هتل در ۱۲ طبقه سه سال پیش ساخته شد و تا اکنون هزاران هزار مسافر تور آنتالیا، روزهای شیرین سفر خود را در آن سپری کرده اند. ساحل لارا از جمله امتیازهای گردشگری این هتل به حساب می آید. برای رسیدن به مرکز شهر باید فاصله ی ۲۰ کیلومتر را طی کنید اما تا فرودگاه تنها باید ۱۰ کیلومتر سپری کنید.

-دلفین-امپریال1.jpg

این هتل ۵۴ هزار متر زیر بنا دارد، که ۶۵۰ اتاق از جمله ویژگی های آن است. اتاق های هتل امپریال در واقع شامل نمونه های مختلفی از سوییت لوکس تا استاندارد و … می شودکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.کودکان در این هتل از تفریحات و سرگرمی های زیادی برخوردارند.این هتل هر چند از جدیدترین هتل های انتالیا است اما در بین هتل های برتر آنتالیا رتبه ی ۸ ام را از آن خود کرده است.این هتل به عنوان لوکس ترین هتل آنتالیا در سال ۲۰۱۳ شناخته شده است .

-امپریال9.jpg

-امپریال8.jpg

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا:

سرسره های آبی، اتاق های بازی و … همه از امکانات تفریحی در این هتل است. هتل دارای امکانات آب گرم و استخر است. مسافرین تور آنتالیا که در فصل بهار و ایام نوروز به این هتل سفر می کنند، می توانند از استخر روباز با آب گرم ۲۸ درجه استفاده کنند.رستوران های این هتل شامل بهترین منوها با تنوع بالا، برای غذاهای بین المللی و ترکی است. شما می توانید از بوفه ی هتل نیز برای صرف نوشیدنی و حتی غذاهای ساده استفاده کنید. در برخی مکان های این هتل می توانید وای فای رایگان در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید که برای خرید نیز می توانید سری به فروشگاه های این هتل بزنید.سالن جلسه در هتل، با بهترین امکانات و دکوراسیون در اختیار توریست ها قرار دارد. البته سالن همایش و سالن جشنی نیز در هتل دایر است که پذیرای مهمانی ها و مراسمات گرم شماست.هتل دارای امکانات رفاهی نظیر سونا و ماساژ نیز می باشد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-دلفین-امپریال7.jpg

-امپریال5.jpg

-دلفین-امپریال2.jpg

-دلفین-امپریال4.jpg

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. یک صرافی نیزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، قایقرانی با کانو، بیلیارد، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کالیستا آنتالیا

هتل 5 ستاره کالیستا آنتالیادر زمینی به مساحت 120000 متر مربع در منطقه بلک احداث شده است. ساخت هتل در سال 2005 توسط شركت اوزكار آغاز شد. این هتل در مجموع 502 اتاق استاندارد دارد. این هتل تاآنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_کالیستا_آنتالیا_3.jpg

_کالیستا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی، استخر سر پوشیده و...  . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-کالیستا-آنتالیا6.jpg

 

-کالیستا-آنتالیا2.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کشتی کروز آنتالیا

kashti-koroz2.jpg

کشتی کروز آنتالیا یک تور تفریحی کامل برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران تور آنتالیا بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند.این تور با کشتی های مختلفی از قبیل موبی دیک، حارم ، آکواپارادایس انجام می گیرد. برنامه تمام کشتی ها از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از بندر اصلی آنتالیا در غرب آنتالیا حرکت نموده و پس طی سواحل شهر آنتالیا به نواحی شرقی شهر رسیده و در کنار آبشار دودن (بزرگترین آبشار آنتالیا) اولین وقت شنا به میهمانان تور آنتالیا داده می شود. پس از حدود ۴۵ دقیقه شنا در دریای مدیترانه با تجهیزات، مجددا حرکت نموده و به سمت غرب و جاده شهر کمر حرکت می کند. کشتی ها ۳ طبقه بوده و برای سلیقه ها و سنین مختلف کاملا مناسب می باشد به این صورت که طبقه بالا جهت دادن مناظر، عکاسی و حمام بوده، طبقه وسط محل رقص و پایکوبی و طبقه پائین رستوران کشتی را در بر می گیرد.

kashti-koroz1.jpg

 

غار داملاتاش آنتالیا 

غار داملاتاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تورآنتالیا كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهائي تغيير شكل يافته نيز وجود دارد. در اين غار ديوارهاي سنگي كه به طرز خارق العاده اي در طول زمان تغيير شكل داده تصاوير بسيار زيبايي را خلق كرده اند.در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آنها نيز خالي از لطف نمي باشد. (اين موزه همه روزه بجز روزهاي دوشنبه جهت بازديد گردشگران باز مي باشد). از مكانهاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريائي بنام هاي فسفرلوماعارا به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده استوكيزلارماعاراسي غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريائي به شمار مي آمده است  كه دسترسي به اين 3 غار با قايق امكان پذيرخواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تورآنتالیا  همراه شوید .

 

ساحل پاتارا آنتالیا 

ساحل پاتارا آنتالیا ساحلی آرام و بسیار زیبا و به گفته بعضی ها زادگاه بابانوئل می باشد . این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و گردش توریستان تور آنتالیا باشد زیرا بسیار دنج و خلوت می باشد. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی آنچنانی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی ذکر شده عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این آثار تاریخی لذت ببرند.

 

کسیک مناره آنتالیا
 کسیک مناره از دیدنی های آنتالیا ست و این مسجد به مسجد مناره شکسته کسیک مشهور است در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی سال 1896 به مسجد وارد آمد و سوختگی قسمت چوبی بالای مناره آن ، و به معنای مناره های بریده شده می باشد که در گذشته بعنوان کلیسا از آن استفاده شده است.  این اثر در واقع نمایانگر تاریخ آنتالیا ترکیه که زمان رومی ها ، بیزانس  ، سلجوقیان ، عثمانی ها تا به امروز را شامل میشود .کسیک مناره که در کلیسای کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم میلادی به نام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد، به همین دلیل از آن بنام مسجد کورکوت یا مسجد کبیر یاد می شود.  زمانیکه  امپراتور ها دریان در سال 130 بعد از میلاد در شهر (فاسیلین) از آنتالیا دیدن  کرد به افتخار او  دروازه ای با سه  طاق و ستونهای تزئین شده بنا گردید. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر به محسوب می شد.گردشگران تور آنتالیا می توانند از مناطق تاریخی لذت ببرند.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران گیزلی باهس آنتالیا :

رستوران گیزلی باهس آنتالیا دارای غذاهای لذیذ و محیطی باشکوه است. یک میز رمانتیک در باغ ایتالیایی، در بلندترین نقطه چشم انداز حیاط خلوت انتخاب کنید، و یا جایی در کنار دیوارهای قدیمی با چشم اندازی به از تاریخ برگزینید. منوی رستوران که از بهترین رستورانهای آنتالیا ست شامل خوراکهای اصیل ترکی است که به همراه خوراکهای ویژه محلی همچون Saksuka که همراه با بادمجان، کدو سبز، گوجه فرنگی و هنر سرآشپز ارائه میگردد. از دیگر خوراکیهای این رستوران سالاد غذای دریایی آن است که حتما باید آن را امتحان کنید، این سالاد همراه سبزیجات و سس پرتقال سرو میشود. یا کباب مخصوص آنرا که ترکیبی از گوشت راسته گوسفند به همراه گوجه فرنگی، ماست و بادمجان است را از یاد نبرید .

 

_گیزلی_باهس_آنتالیا.jpg

رستوران alp pasa آنتالیا  :

این رستوران در هتل alp pasa واقعه شده است و دارای محیطی زیبا و دلنشین می باشد منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی ترکی است ،کیفیت غداها فوق العاده و دارای طعم لذیذ و به یاد ماندنی می باشد . اگر به شهر آنتالیا سفر کردید حتما سری هم به این رستوران بزنید.

 

_alp_pasa_آنتالیا.JPEG

_alp_pasa_آنتالیا_2.JPG

 

 

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیامناسب برای ملاقاتهای رمانتیک ، قرارهای کاری و سرگرمی بوده و به همراه چشم اندازی از بار و مناظر بیرون رستوران ، ساعات خوشی را برای شما فراهم مینماید. در این رستوران میتوانید ناهار ، شام و دثر میل نمائید. منوی رستوران شامل خوراک های بین المللی است .مسافران تور آنتالیابا آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 2رستوران-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 

رستوران آرکاداش بالیک آنتالیا :

منوی این رستوران شامل غذاهای خوش طمع ترکی می باشد و در آن انواع استیک های گوشت و مرغ سرو می شود . این رستوران از کیفیت غذایی خوبی برخوردار است همچنین یکی از ویژگی های خاص این رستوران این است که واقع در فضای باز و در طبیعت آزاد بنا شده است و شما می توانید غذای خود را در طبیعت آزاد و در کنار آب میل کنید . مسافران تور آنتالیا با آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

_آرکاداش_بالیک_آنتالیا.jpg

_آرکاداش_بالیک_آنتالیا_2.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا ,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا, رستوران های مناسب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل وياژ بلك آنتالیا

 هتل وياژ بلك در منطقه بلک شهر آنتالیا در سال 2007 در زمینی به مساحت 93500 احداث شده است.این هتل 5 ستاره جز هتل های شیک منطقه بلک می باشد.هتل ویاژ بلک دارای کناره اختصاصی به وسعت 200 متر می باشد. این هتل تا مرکز شهر 40 کیلومتر، 35 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی و تا منطقه بلک 2 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشدو گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل دارای اتاق های استاندارد، خانوادگی  و سوئیت می باشدواتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن و رنگ امیزی شاد و دلباز می باشد. تمامی اتاق ها دارای مینی بار، تلویزیون صحفه تخت، تهویه مطبوع، روم سرویس، صندوق امانات، کلید الکترونیکی و دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و دریا از خدمات این هتل 5 ستاره است که در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد تا اقامتی مطلوب و رضایت بخشی را تجربه کنند.

امکانات هتل وياژ بلك آنتالیا:

زمین گلف ، ۵ استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، پارک بازی کودکان  ، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سولری دریایی ، جت اسکی ، رینگو ، اسکی روی اب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی موجی ، برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات پزشکی، رستوران ( با غذاهایی به سبک ژاپنی ، چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی )، خانه استیک ،۱۰ کافه و ... 

  هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در هتل ویاژ بلک خاطرات خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

 

هتل 4 ستاره له شاتو پرستیژ آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 400 اتاق و سویی دارد. هتل در فاصله 45 کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد. آنتالیا در 30 کیلومتری هتل واقع شده است. هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد.

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن،مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، بالکن، یخچال بار، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری اطفال و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_3.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_4.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_5.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا.jpg

 

هتل نظر بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل نظربیچ آنتالیا:

این هتل در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و تا آنتالیا حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس 25 کیلومتر میباشد. 

این هتل دارای ساحل اختصاصی است.

 

امکانات اتاق ها :

امکانات این هتل شامل رستوران ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا وجکوزی ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ، اینترنت بی سیم میباشد .

 

 

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا (Latanya Palm Hotel Antalya) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد ، این هتل در مرکز شهر آنتالیا که به ترکیش ریورا معروف است بنا شده است و از این رو گردشگران تور آنتالیا می توانند به راحتی به تمامی نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا نمایند . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

امکانات هتل لاتانیا پالم آنتالیا :

رستوران و بار ، مرکز spa که شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و ...

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در منطقه سیده آنتالیا قرار  دارد. این هتل 5 ستاره هتل با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع تنها ۲۵۰ متر با دریا فاصله دارد در سال 2013 بنا شده است. هتل سی پلنت دارای ساحل شنی و اسکله اختصاصی می باشد همچنین در محوطه هتل استخرهای متعددی وجود دارد. این هتل 5 ستاره در 80 کیلومتری شهر و 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. امکانات هتل سی پلنت آنتالیا می توان به ۱۲ اتاق ماساژ ، ۲ سونا vip و ۶ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است. از دیگر امکانات این هتل شامل:پینگ پنگ، حمام افتاب،بیلیارد،پرتاب دارت،کافی شاپ،خدمات پزشکی، سونا و جکوزی، زمین تنیس، سینما،اتاق بازی و.... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار دارد.

 

 

هتل سیده پرنسس آنتالیا

seyedeh_peranses.jpg

هتل سیده پرنسس آنتالیا 5 ستاره در ناحیه سیده آنتالیا بنا شده است و  با فرودگاه آنتالیا 60 کیلومتر و 65 کیلومتر با مرکز شهر و تا مراکز خرید تنها 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد و تمامی اتاقها حائز بالکن که رو به دریای مدیترانه که منظه زیبایی دارد.منطقه سیده یک محیط‌ تفریحی مدرن در ناحیه ساحلی سیده شهر آنتالیا است که از آب و هوای مطبوع و دلپذیر برخوردار بوده و درختان متعدد ، فضای سبز و دریای بی پایان گوشه ها-کناره ها آن واقع شده اند . همکاری کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز مایه شده تا پیرامون هتل دائم مزین و نظیف بوده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند .

امکانات اتاقها :

اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا شامل ۳۲۳ اطاق معمولی ،خانوادگی و استاندارد امروزین و پرنما قشنگ است که در اندازه و طراحی متفاوت ، پاسخ گوی بیچارگی های گردشگران تور آنتالیا با هر سن و سلیقه ای می باشد . چیدمان و رنگ آمیزی اتاقها خوشحال و گرم میباشد و دکوراسیون آن نوین می باشد که باعث شده اتاقها دلباز و خوشحال به نظر برسد و توریستان تور آنتالیا در اتاقها احساس راحتی کنند. روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و حرارتی مناسب ، تهویه دلنشین-دلپذیر ، تلویزیون ال سی دی ،ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه ابزارها و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی  و . . .  زاویه ای از خدمات اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا است  .

امکانات  هتل سیده پرنسس آنتالیا:

استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر کودکان ، پارک آبی با چندین سرسره ، زمین تنیس ، بسکتبال ، واتر پلو ، باشگاه ورزشی پیشرفته ،  ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،سال زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران ، آسانسور ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، خدمات گردشگری ، رستوران هایی مجلل با فضاهایی دلنشین ، اسنک بار ، بار ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره ارائه کرد که مایه رضایت مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است.

seyedeh_peranses8.jpg

seyedeh_peranses4.jpg

seyedeh_peranses5.jpg

seyedeh_peranses6.jpg

seyedeh_peranses2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

taitanik-dulex-black.jpg

هتل تایتانیک دلوکس بلک هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره بعداز هتل موفق تایتانیک در منطقه لارا و به تازگی ساخته شده و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای تایتانیک میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz واقع شده و بصورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما مسافران تور آنتالیا می باشند.

taitanik-dulex-black2.jpg

از خدمات این هتل می توان به  نه رستوران که در آن انواع غذاهای ایتالیایی، ترکیه ای و دریایی سرو می شود، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف اشاره کرد. این هتل 5 ستاره دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد.و دارای  سالن مجهز ورزش و تناسب اندام، مراقبت از پوست، ماساژ، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، استخر آب نمک، استخر سرپوشیده، استخر آب سرد، استخر آب گرم و بخش آب درمانی است. 

taitanik-dulex-black3.jpg

taitanik-dulex-black5.jpg

taitanik-dulex-black4.jpg

taitanik-dulex-black6.jpg

taitanik-dulex-black1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا 

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا استراحت گاهی شیک است که در سواحل بلدیبی واقع شده و از آب و هوای مطبوع منطقه توریستی کمر برخوردار می باشد . این هتل ۵ ستاره در مجاورت دریای اژه و کوهستانی باشکوه قرار داشته و دارای ساحل و پلاژ خصوصی می باشد.و به مناطق گردشگری شهر تاریخی فاسیلیس ، شهر اولیمپوس و مرکز غواصی سه جزیره که از جاذبه های دیدنی و آثار باستانی آنتالیا به شمار می رود که در نزدیکی هتل ترکیز می باشد. فاصله این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۲۵ کیلومتر ، تافرودگاه بین المللی آنتالیا۴۰ کیلومتر ، تا مرکز کمر ۲۵ کیلومتر و تا منطقه بلدیبی پیاده ۵ دقیقه است.

turkiz-beldibi-resort-kemer.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer5.jpg

امکانات اتاق ها:

دارای ۱۸۱ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت می باشد. طراحی و چیدمان اتاق ها به روز و شیم کی باشد و اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مبله، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته ، اتاق ویژه معلولیت و اتاق ویژه ماه عسل و ... از جمله خدمات این هتل 5 ستاره است.

turkiz-beldibi-resort-kemer3.jpg

امکانات هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا :

سالن بدنسازی مجهز ، استخر های سرپوشیده و روباز ، سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، تیر اندازی ، تفنگ بادی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، ایروبیک ، ژیمناستیک آبی ، واتر پلو ، بولینگ ، اسپا ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . .

turkiz-beldibi-resort-kemer4.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer2.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer1.jpg

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا

 هتل  آستریا ریزورت سورگون آنتالیا یکی از هتل های مجلل و منحصر به فرد منطقه سیده آنتالیا به شمار می رود. هتل پنج ستاره با برخورداری آب و هوایی مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، بهره مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا هتل مجلل ۵ ستاره آستریا ریزورت سورگون از محبوبیت زیادی بین توریستان تور آنتالیا برخوردار باشد . به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل آستریا ریزورت سورگون ۹ کیلومتر تا منطقه ساحلی مناوگات و ۷۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیافاصله دارد واین مناطق گردشگری برای مسافران تور آنتالیا بشمار می آید .

asteria_sorgun_resort_antalya.jpg

امکانات هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا:

اتاقهای هتل آستریا آنتالیا شامل ۴۷۵ اتاق و سوئیت است که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می کند . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد .

asteria_sorgun_resort_antalya1.jpg

پارک آبی و سرسره هایی جذاب ، ماساژ درمانی و اسپا ، سالن ورزشی پیشرفته ، استخرهایی در فضای باز و استخر سرپوشیده ، ورزش های آبی  ، مرکز سلامت و آب گرم ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان ، تهویه مطبوع ، آسانسور ، فروشگاه ،  رستوران هیی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . شامل می شود تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

asteria_sorgun_resort_antalya3.jpg

asteria_sorgun_resort_antalya2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ورا ورد ریزورت آنتالیا

هتل ورا ورد ریزورت آنتالیا 5 ستاره که در شهر آنتالیا قرار دارد محلی مناسب برای اقامت  مسافران تور آنتالیا می باشد.از این هتل مهمانان دسترسی آسانی به مناظر دیدنی و جاذبه های گردشگری دارند. این هتل در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2012 بازسازی شده است.هتل ورا ورد در فاصله ۳۵ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و ۲۵ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و در ۲ کیلومتری Kadriye و ۵ کیلومتری مرکز بلک واقع شده است . این هتل دارای 312 اتاق می باشد.خدمات بعضی از اتاق ها شامل بالکن، بار کوچک، تلویزیون صفحه تخت و .. می باشد.

امکانات هتل ورا ورد ریزورت آنتالیا:

 زمین تنیس، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، قایقرانی، بولینگ، اسب سواری، امکانات ورزش های آبی ، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، وان داغ، ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده (تمام سال)، اتاق بازی، زمین بازی کودکان، کلوپ تفریحی، باغ، تراس، تراس خورشید و … می شود . از امکانات عمومی هتل ورا ورد میتوان به روزنامه ها، صندوق امن، مغازه (در هتل)، اتاق های برای سیگار کشیدن، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق خانواده، آسانسور، گرمایش و … اشاره کرد.با نتخاب این هتل شیک سفر خوشی را سپری می کنید.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ورا ورد ریزورت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال تاج محل آنتالیا 

هتل رویال تاج محل آنتالیا در سال 2015 در منطقه سیده آنتالیا افتتتاح شده است.این هتل 5 ستاره دارای سرویس دهی uall می باشد.در مساحت ۴۰٫۰۰۰ متر مربع بنا شده است و معماری هتل الهام گرفته از بنای باستانی تاج محل هند هست و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد. هتل تاج محل آنتالیا در ماناوگات سیده قرار دارد و منطقه سیده بهترین شرایط آب و هوایی دارد . این هتل در ۷۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و در ۴۸ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و تا مرکز شهر فقظ 7.5 کیلومتر فاصله دارد. دارای ۴۵۰ اتاق هتل که تمامی اتاق ها شیک و دلباز هستند و دارای بالکن هست و بعضی از اتاقها منظره دریا دارند.

امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا :

استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سالن بدنسازی ، سینما ، سولاریوم ، مراکز ماساژ ، یوگا و ایروبیک ، حمام ترکی ، مرکز بازی های ویدئویی ، زمین والیبال ساحلی ، بیلیارد ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ، تیم انیمیشن و نمایش ، سرگرمی شبانه ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، اتاق بازی ، سرویس کودک ، محل نگه داری کودک ، رستوارن ، کافه ، پزشک ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، سالن آمفی تئاتر برای نمایش ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته ،  و … البته برای استفاده از آرایشگاه ، انواع ماساژ ، تلفن و فکس ، ورزشهای آبی و زمین گلف باید بصورت جداگانه وجه پرداخت کنید. مسافران تور آنتالیا با نتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال تاج محل آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

لنگرگاه آنتالیا

این لنگرگاه باستانی و طبیعی قبل از این آتالیا نامیده می شد که از ویژه ترین مکان های گردشگری ترکیه ومکان های دیدنی آنتالیاست. از این لنگرگاه تورهای تفریحی با قایق روزانه به سوی دریا روانه می شوند و آبهای فیروزه ای آنتالیا را می گردند.که گردشگران تور آنتالیا می توانند از این منطقه تاریخی بازدید کنند.

langargah1.jpg

langargah.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

شهر لارا آنتالیا

لارا يک مکان بسيار دوست داشتني مديترانه اي با آبهاي شفاف و ملايم درياي مديترانه و منطقه اي که با سرعتي زياد گسترش يافته و با سرعتي بيشتر در حال توسعه صنعت گردشگري مي باشد و امروزه به يکي از جذابترين و دوست داشتني ترين اماکن براي استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا تبديل شده است.نزديکترين منطقه تفريحي و گردشي به آنتاليا منطقه لارا مي باشد که فقط با 6 کيلومتر فاصله در شرق شهر آنتاليا واقع گرديده است و داراي سواحل شني و سنگريزه اي مي باشد و درياي آن داراي امواجي ملايم و نرم مي باشد.

 

در بسياري از بخشهاي اين ساحل که به صورت اختصاصي براي استراحت و تفريح گردشگران تور آنتالیا تجهيز شده است پر است از امکانات جديد و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفريحي صندلي هاي ساحلي همراه با چتر امکانات قايق سواري و ساير امکانات که همگي در اختيار بازديدکنندگان و مسافران تور آنتالیا مي باشد.ساحل لارا از شرق صخره هاي آنتاليا شروع ميشود و تا قسمت پائين آبشار  Düdeبه طول چندين کيلومتر توسعه يافته و ادامه مي يابد و در طول اين گستره ساحلي انواع و اقسام امکانات تفريحي و گردشي از هتلهاي 3 ستاره تا 5 ستاره و نيز انواع رستورانهاي محلي و بين المللي با انواع غذاهاي ترکي و خارجي در خدمت مهمانان تور آنتالیا هستند.ساحل لارا با مساحتي در حدود 1800000 مترمربع يکي از بزرگترين تفرجگاه هاي آنتاليا به شمار مي رود. 11 باشگاه،4 رستوران، 4 کافه، 2 زمين فوتبال، يک پارک عجايب، محوطه اي براي واليبال ساحلي، ورزش هاي آبي، اسکيت و فوتبال ساحلي، بخشي از امکانات ساحل لارا است.

 

 

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ویاژ بلک آنتالیا

VIAJBLACK.jpg

VIAJBLACK1.jpg

هتل ویاژ بلک آنتالیا 5 ستاره هتلی لوکس  و شیک که در منطقه ایلرباسی در بلک و شهر آنتالیا قرار گرفته است . این هتل مجلل دارای زمینی به وسعت ۹۳٫۵۰۰ متر مربع بوده و از آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن برخوردار می باشد . طراحی و چیدمان مدرن و شیک می باشد که رنگ آمیزی آن گرم و شاد می باشد.تمامی اتاقها دارای تهویه مطبوع ، روم سرویس، مینی بار،تلویزیون صفحه تخت و ... می باشد. هتل ویاژ بلک دارای ساحل اختصاصی و دو اسکله در اختیار توریستانتور آنتالیا قرار می دهد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۰ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر و تا بلک ۲ کیلومتر می باشد .پذیرای این هتل 5 ستاره بصورت UALL می باشد.مسافران با انتخاب این هتل ویاژ بلک آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.

VIAJBLACK3.jpg

VIAJBLACK9.jpg

VIAJBLACK8.jpg

امکانات هتل ویاژ بلک آنتالیا:

 زمین گلف ، ۵ استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ،پارک بازی کودکان، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سولری دریایی ،جت اسکی ، رینگو ، اسکی روی آب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ،خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ،ترانسفر فرودگاهی ،پارک آبی با سرسره هایی موجی ،برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،خدمات پزشکی رستوران های ژاپنی ،چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی ، خانه استیک و رستوران اصلی هتل در کنار ۱۰ کافه مجلل است که همگی آماده ارائه با کیفیت ترین سرویس ها به گردشگرانتور آنتالیا می باشند . 

VIAJBLACK7.jpg

VIAJBLACK5.jpg

VIAJBLACK4.jpg

VIAJBLACK6.jpg

VIAJBLACK2.jpg

VIAJBLACK10.jpg

VIAJBLACK11.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویاژ بلک آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

چام یووا آنتالیا

چام یووا در 65 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد این مکان آرام , دنج و زیبا است که مردم در اینجا زندگی روستا نشینی دارند مسافران تور آنتالیا در منطقه چام یووا آنتالیا, با وجود مناظر زیبا و چشم نواز طبیعت لحظات شادی را خواهند داشت. مسافران محترم تور آنتالیا با گذراندن وقت خود در این روستای زیبا با حضور ساکنین مهربان،خاطرات خوب و به یادماندنی را در ذهن خود حک می کنند. همچنین میهمانان تور آنتالیا در صورت نیاز میتوانند در هتل های مجلل و لوکس اطراف منطقه با ارائه تمامی خدمات رفاهی, اقامت خاطره انگیزی داشته باشند. از این رو به تمامی مسافران تور آنتالیا از مناطق دیدنی چام یووا بازدید کنند.

 chamuoooaantalya.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار قرار دارد. شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود که همه ساله گردشگران تور آنتالیا را به طرف خود جذب می کند.این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

در داخل شهر و اطراف آن ویرانه هایی از دوران رومیان و سنگ فرش های آن زمان دیده می شود که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد. در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن به چشم می خورد. در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان نیز دیده می شود.



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا

PAPILOON1.jpg

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا که در حاشیه کناره زیبای مدیترانه در منطقه بلک در سال 2001 تاسیس شده و در زمینی به مساحت 60000 مترمربع قرار گرفته است و یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود.این هتل 5 ستاره توسط دریای بیکران و جنگل های انبوه احاطه گردیده است . این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و فاصله آن تا مرکز بلک 4 کیلومتر بوده و دارای کناره اختاصی می باشد. این هتل در مجموع 275 اتاق مجهز به تلویزیون - سیستم حرارتی و برودتی - بالکن - حمام و گاو صندوق می باشد .برخورداری از معماری و دکوراسیون مدرن آن را متمایز کرده و شامل ویلا ها و اتاق های لوکس و مجهز است که از دیگر خصوصیات مثبت هتل پاپیلون آیس چاآنتالیا به شمار می رود.

PAPILOON.jpg

امکانات هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، قایق سواری ، موج سواری ، واترپلو ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، فوتبال دستی ، تیر اندازی ، پینگ پنگ ، بیلیارد ، زمین تنیس ، گلف ، ژیمناستیک ، بولینگ ، اسب سواری ، سینما ، ایستگاه بازی ، دیسکو ، برنامه های شاد و سرگرم کننده و شوهای شبانه ، موسیقی زنده ،  زمین بازی ، بوفه کودک ، مینی بولینگ ، مینی دارت ، مینی دیسکو و پارک کودکان اشاره نمود ؛ اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در مکان های عمومی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ،رستوران های متعدد ، پرستار کودک ، سالن زیبایی ، کافی نت ، بار و . . . نیز در بخش امکانات رفاهی و خدماتی این هتل مجهز جای دارند.

PAPILOON6.jpg

PAPILOON5.jpg

PAPILOON4.jpg

PAPILOON3.jpg

PAPILOON2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

هتل لارا هادریانوس آنتالیا هتلی لوکس در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است که فقط ۳۲۰ متر از ساحل لارا فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس در منطقه اورنکویِ لارا و ۵ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. رستوران‌ها، بارها و کلاب‌های اورنکوی در نزدیکی هتل واقع شده اند این هتل زیبا و راحت برای توریستان تور آنتالیا خود امکانات خوبی برای یک اقامت جالب و دوست داشتنی درآنتالیا فراهم کرده است هتل ۱۳۰ اتاق دارد، دارای اتاق های ساده و شیک با فضایی مطبوع برای رفاه توریستان تور آنتالیا خود آماده کرده است. پرسنل هتل لارا هادریانوس 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما توریستان عزیز می باشد.

امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا :

 لابی با پذیرش و چک‌اوت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فروشگاه، دکتر هتل و پرستار بچه ، تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، لابی، صرافی، آسانسور، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، زمین بازی کودکان، کافه، بار، رستوران، آرایشگاه، پارکینگ، سرویس اتوبوس رایگان به ساحل خصوصی در لارا (Lara) ، همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی  خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ارائه میدهد. خدمات ماساژ در هتل موجود می باشد و همچنین یک سونا در هتل وجود دارد هتل دارای امکانات ورزشی و عمومی خوبی مانند استخر روباز با استخر کودکان، بوفه‌ی استخر و سرسره‌ی آبی، حمام ترکی، مرکز سلامت و زیبایی، بیلیارد ، والیبال ساحلی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، موج‌سواری، قایق موتوری و... در ساحل است. گردشگران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل خاطرات خوبی را در ذهن خود حک کنند.



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مرکز خرید لاورا آنتالیا

مرکزخرید لاورا آنتالیا در سال ۲۰۰۴ گشایش شد . لاورا دارای ۸۰ فروشگاه است و هر فروشگاه نمایندگی احد از بهترین برندهای بازرگانی جهان هستند. این مرکز خرید دارای پارکینگ سرپوشیده با گنجایش ۶۰۰ اتومبیل ست .۲ سوپرمارکت بزرگ ،۶ سالن سینما مجهز به بالاترین سیستم های ویدئویی و صوتی ، ۱۴ رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی و … از دیگر امکانات این مرکز خرید است که آنرا به یگانه از مکان های گردشگران تور آنتالیا تبدیل نموده است .در لاورا علاوه بر خرید ، میتوانید ساعت ها خود و فرزندانتان را سرگرم کنید ، مزه غذاهای ترکی را بچشید ، در مراکز بازی سرگرم شوید ، بهترین پوشاک ها را بخرید ، از نمایندگی های معتبر ابزارها آرایشی بهداشتی تهیه کنید و در واپسین،انجام از کیفیت اجناسی که خریداری نموده اید ، اطمینان داشته باشید و هر چیز را که بخواهید در آنجا پیدا کنید .

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

خیابان آتاتورک :

از دیگر مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک آنتالیا می باشد که در منطقه ای قدیمی قرار دارد.در سرتاسر این خیابان مراکز خرید، رستوران محلی و فروشگاهای مختلف زیادی وجود دارد. در این خیابان شما شاهد برند های معروف خواهید بود که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای لوازم خرید خود را تهیه کنید. علاوه بر این ،این خیابان دارای کافه تریاهای فراوان و زیبایی می باشد که شما می توانید بعد از گشتی در این خیابان با صرف یک قهوه ترک خرید خود را به پایان برسانید .

 

_آتاتورک_مرکز_خرید_آنتالیا_3.jpg

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید معروف آنتالیا ,بهترین مراکز خرید آنتالیا, مکان های خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل کریستال آدمیرال آنتالیا

 هتل کریستال آدمیرال در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل 5 ستاره در امتداد دریای مدیترانه قرار دارد و با ساحل فقط 50 متر فاصله دارد و از لحاظ جغرافیایی ۱۲ کیلومتر تا مراکز خرید سیده ، ۸۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۸۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل با برخورداری آب و هوایی مطبوع ، پلاژ و ساحل اختصاصی ، بهره مندی از طبیعت شگفت انگیز و امکاناتی ایده آل سبب شده تا هتل کریستال آدمیرال به نیکویی یاد شود. این هتل 5 ستاره دارای ۶۹۴ اتاق و سوئیت لوکس می باشد که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای گردشگران تور آنتالیا به ارمغان آورده است.

 امکانات هتل کریستال آدمیرال آنتالیا:

انواع ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سولاریوم ، یوگا ، زمین تنیس ،اسکواش ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، زمین گلف ، اسکواش ، سالن کنفرانس ،پرستار کودک ، سرویس نگهدای از کودک ، موسیقی زنده ، پارکینگ ، سالن بازی آرایشگاه ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار دهد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال آدمیرال آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کالیستا آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل کالیستا آنتالیا با مساحتی حدود 120000 متر مربع با معماری بی نظیری است.

این هتل در سال 2007 میلادی بنا شده، مسافت هتل تا مرکز شهر 35 کیلومتر، فرودگاه 27 کیلومتر و فاصله هتل تا زمین های گلف 7 کیلومتر و جایگاهی مناسب نسبت به جاذبه های گردشگری است، همچنین هتل کالیستا آنتالیا با حضور پرسنل مجرب اقامتگاهی مناسب برای میهمانان تور آنتالیا میباشد.

هتل کالیستا آنتالیا با حضور کارکنان آموزش دیده و ارائه بهترین خدمات رفاهی بصورت تمام وقت، وجود ساحل خصوصی ، اتاق های مجهز به بالکن اختصاصی استراحتگاهی لوکس برای میهمانان عزیز تور آنتالیا شده است.

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

سرویس 24 ساعته، اتاق های  رو به دریا ، کوه و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران های متنوع با ارائه بهترین غذاهای بین المللی همچون چینی و ایتالیایی و ژاپنی، کافی شاپ با تازه ترین نوشیدنی ها برای مسافران تور آنتالیا، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سرسره آبی، دارت، بیلیارد، محوطه بازی های تنیس و والیبال و فوتبال، بازی های کامپیوتری، پینگ پنگ، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، جت اسکی برای مسافران محترم تور آنتالیا، غواصی، ماهیگیری ،حمام ترکی، اسکواَش، قایق رانی، موج سواری و بولینگ، نگهداری کودکان و ساحل شنی و ... . این هتل با وجود امکانات تفریحی و ورزشی کامل میزبان گردشگران عزیز تور آنتالیا میباشد و سفر خاطره انگیزی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم خواهد کرد.

 
 

 

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و یکی از هتل های زنجیره ای اسکا می‌باشد .هتل آسکا لارا ریزورت در سال ۲۰۱۴ و به مساحت ۶۲ هزار مترمربع در لارا بنا گردید . این هتل دارای ۱۵۰ متر ساحل شنی اختصاصی است که ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا ریزورت با مرکز شهر آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد . اتاق‌های هتل آسکا لارا آنتالیا اکثرا بین ۱۸ تا ۲۴ متر هستند و استاندارد بشمار می آیند البته هتل دارای اتاقهای دبل ، خانوادگی و اتاقهای ویژه معلولین نیز هست . هتل ۷ طبقه آسکا لارا در مجموع ۵۴۵ اتاق دارد که دسترسی به آنها به وسیله ۶ آسانسور صورت می‌گیرد . تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار (رایگان) ، صندوق امانات (رایگان) ، تلویزیون صفحه تخت ، تلفن ، حمام با وان و دوش و اینترنت می باشند و بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن با چشم انداز دریا هستند که مسافران تور آنتالیا لحظات خوشی را در این هتل سپری می کنند.

امکانات هتل آسکا لارا :

خدمات و امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا شامل استخر (روباز،سرپوشیده،کودک) و یک پارک آبی با ۹ سرسره آبی ، زمین تنیس ، بسکتبال ، بیلیارد ، دارت ، باشگاه بدن‌سازی ، سونا ، مرکز  SPA ، ماساژ ، حمام ترکی ، اتاق بازی و باشگاه کودکان میشود . رستوران Anka  به صورت بوفه ۲۴ ساعته صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. البته هتل دارای ۶ رستوران دیگر نیز هست که میتوانید با پرداخت هزینه در این رستوران ها غذا میل کنید . در رستوران‌های آلاکارته هتل آسکا لارا ، انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، چینی و دریایی ارائه می‌شود . اینترنت در لابی و اماکن عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس می‌باشد و پرسنل هتل آسکا لارا در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

 تور آنتالیا نوروز 96 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

چام یووا آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا، مکانی دنج و زیبا به نام چام یووا آنتالیا میباشد.

مردمانی روستا نشین در این منطقه آرام زندگی میکنند که دارای آداب و رسوم خاصی هستند. فرودگاه تا این جاذبه گردشگری زیبا حدود 65 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران عزیز تور آنتالیا با گردش در این محله زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت و همچنین میتوانند در هتل های اطراف چام یووا آنتالیا نیز اقامت داشته باشند. میهمانان محترم تور آنتالیا با حضور در این محله خوش آب و هوا تعطیلات خاطره انگیزی را خواهند داشت.

غار دامالاش آنتالیا

 

غار دامالاش آنتالیا مكان بسیار زیبا و دیدنی براي مسافران تور آنتالیا می باشد كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای مسافران تور آنتالیا جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای مسافران تور آنتالیا امکان پذیر است. 

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا  

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک در آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره لوکس و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای "تایتانیک" میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای بسگازواقع شده و امکانات رفاهی لوکس و سرویس های عالی به گردشگران تور آنتالیا خود ارائه میدهد.از فرودگاه بین المللی آنتالیا تقریباً 45 دقیقه با ماشین با هتل تایتانیک دلوکس بلک فاصله دارد.

امکاناتهتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا:

دارای نه رستوران، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف است. این هتل دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد. از دیگر انواع اتاق های هتل می توان به سوئیت های دلوکس، سوئیت های خانوادگی و اتاق های کنار رودخانه اشاره کرد.

برخی امکانات داخل اتاق ها عبارتند از: اینترنت بی سیم رایگان، تخت خواب های کاملاً راحت ساخته شده از الیاف طبیعی، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون های تخت بزرگ ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، میز آرایش، میز کاری و کمد بزرگ لباس و..

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96  



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

royal_tower_hotel_antalya.jpg

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا در حومه شهر کمر و آنتالیا واقع شده در سال 2011 و در زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع بنا شده است. فرودگاه آنتالیا ۴۳ کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای موقعیت عالی بوده با طبیعتی بی نظیرو استثنایی که با دریا ۱۵۰ متر فاصله دارد و با مکان های دیدنی دارای ساحل شنی وطبیعت  فوق العاده خود آماده پذیرایی گردشگران تور آنتالیا می باشد. هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا دارای یک رستوران و وای فای رایگان در سراسر هتل است. این هتل دارای یک مرکز آبگرم و سونای جرفه ای است پارکینگ خصوصی رایگان در هتل موجود است.اتاق های هتل دارای حمامخصوصی باحمام آبگرم است تراس، تلویزیون صفحه تخت باکانال های ماهواره ایدر اتاق موجود است. امکانات این هتل 4 ستاره نظیر اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ،ماساژ، جکوزی، استخر روباز ،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،حمام ترکی، استخر سر پوشیده ،مرکز بدنسازی، پینگ پنگ ،بازی دارت، کرایه دوچرخه، موج سواری، اسب سواری در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد.

royal_tower_hotel_antalya2.jpg

royal_tower_hotel_antalya4.jpg

royal_tower_hotel_antalya5.jpg

royal_tower_hotel_antalya1.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال تاور آنتالیا

هتل رویال تاور آنتالیا در مساحتی برابر 53000 متر مربع در سال 2011 بنا شده است و در ۱۷ کیلومتری منطقه‌ی ساحلی کمرآنتالیا قرار دارد و تا مرکز آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا فقط 15 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی مرکز خرید شی مال ، مرکز خرید لورا ، و ساحل BLM و همچنین مرکز خرید ترا سیتی و پارک Karnaval قرار دارد. و سرویس دهی هتل رویال تاور بصورت ALL می باشد.

امکانات هتل رویال تاور آنتالیا :

رستوران اصلی با چند رستوران با منوی جداگانه ، آمفی‌تئاتر ، چندین بار اعم از یک بار ساحلی و یک بار کنار استخر ، سونا اشاره کرد.امکانات اضافی برای هر اتاق نیز علاوه بر تلویزیون های ماهواره ای، یک اتاق مهمان شامل تخت با تشک های با کیفیت، دسترسی به اینترنت بی سیم، و تهویه مطبوع وجود دارد .مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری کنید.

 

 

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در منطقه سیده آنتالیا قرار  دارد. این هتل 5 ستاره هتل با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع تنها ۲۵۰ متر با دریا فاصله دارد در سال 2013 بنا شده است. هتل سی پلنت دارای ساحل شنی و اسکله اختصاصی می باشد همچنین در محوطه هتل استخرهای متعددی وجود دارد. این هتل 5 ستاره در 80 کیلومتری شهر و 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. امکانات هتل سی پلنت آنتالیا می توان به ۱۲ اتاق ماساژ ، ۲ سونا vip و ۶ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است. از دیگر امکانات این هتل شامل:پینگ پنگ، حمام افتاب،بیلیارد،پرتاب دارت،کافی شاپ،خدمات پزشکی، سونا و جکوزی، زمین تنیس، سینما،اتاق بازی و.... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار دارد.

 

 هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا افتتاح شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 5ستاره در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقيقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصي، استخر روباز،حمام سنتی تركي،سونا، جكوزي، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و...

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطراتخوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

    تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رز ریزورت آنتالیا

RoseResort1.jpg

هتل رز ریزورت آنتالیا 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است. این هتل در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد و تا فرودگاه 50 کیلومتر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا در نزدیکی ساحل مدیترانه که تنها ۲۵۰ متر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق از استانداردها برخوردار است که برای توریستان آنتالیا تدارک دیده شده است. اتاقهای هتل دارای امکانات تلویزیون ماهواره ایی، تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات، سشوار و … به توریستان تور آنتالیا ارائه می دهد.

RoseResort2.jpg

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

 رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و دیگر امکاناتی که برای تورسیتان تور آنتالیا مهیا شده است.

RoseResort5.jpg

RoseResort4.jpg

RoseResort3.JPG

شما گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل ریزورت آنتالیا سفر خوب و به یاد ماندنی را سپری می کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رز ریزورت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران اکیجی آنتالیا

رستوران اکیجی رستورانی است با چشم‌اندازی بی‌نظیر به بندرگاه ، آشپزخانه‌ای بی‌عیب ، سرویس خوب و غذایی عالی تاس‌ کباب ماهیو ماهی شور پخته غذاهای مخصوص این رستوران‌اند . اکیجی ، چند قایق شناور دارد که از آن‌ها هم به عنوان سالن غذاخوری استفاده می‌کند . مسافران تور آنتالیابا آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

1رستوران-اکینجی-آنتالیا.jpg

2رستوران-اکینجی-آنتالیا.jpg

 

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیامناسب برای ملاقاتهای رمانتیک ، قرارهای کاری و سرگرمی بوده و به همراه چشم اندازی از بار و مناظر بیرون رستوران ، ساعات خوشی را برای شما فراهم مینماید. در این رستوران میتوانید ناهار ، شام و دثر میل نمائید. منوی رستوران شامل خوراک های بین المللی است .مسافران تور آنتالیابا آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 2رستوران-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا ,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا, رستوران های مناسب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل منظره فوق العاده زیبایی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد. فاصله هتل مونتانا بیچ تا مرکز آنتالیا 30 کیلومتر و تا مرکز کمر 15 کیلومتر می باشد. این هتل دارای اتاق های تمیز و زیبا می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس , سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری... علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. 

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا (Best Westen Plus Khan) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در مرکز شهر آنتالیا واقع گردیده است. این هتل مجلل دارای 135 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که همگی دارای بالکن با چشم اندازی زیبا از دریا یا کوه یا مارینا هستند. این هتل تا شهر باستانی کالجی تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد ، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا :

آسانسور، تراس، تراس آفتاب، استخر سر باز، سونا، باشگاه ماساژ، کتابخانه، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، اتاق وی آی پی، سوییت عروس، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد