نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران آرموتز ارمنستان

 

armotez.jpg

رستوران آرموتز ارمنستان در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و این رستوران انواع غذاهای خوش طعم سنتی را سرو می کند.ترکیبی از غذاهای خانگی در فضای دلنشین در سایه کوه آرارات سرو می شود.این رستوران دارای موسیقی زنده می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند از غذاهای این رستوران لذت ببرند.

آدرس : ارمنستان، ایروان، خیابان آنتارایین، شماره ۱۲۲

 

رستوران ایرانی آریا ارمنستان

رستوران ایرانی آریا ارمنستان مجموعه ای از رستوران و کافی شاپ است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با طعمی لذیذ برای مسافران تور ارمنستان سرو می شود.در میان رستوران های ایرانی ارمنستان جز محبوب ترین رستوران انتخاب شده است.آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

arya.jpg

آدرس: ارمنستان , ایروان , بین خیابان تامانیان و باغرامیان در خیابان ایساهاکیان

رستوران آرارات ارمنستان

ararat1.jpg

رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است در منطقه ایروان قرار دارد.رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرند.

araratt.jpg

 

 

رستوران آمازون ارمنستان

amazon.jpg

رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای معروف ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده پذیرایی می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند ار غذاهای این رستوران لذت ببرند.
آدرس : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نوا 

رستوران پروانا ارمنستان

pervana.jpg

رستوران پروانا ارمنستان درخیابان ایروان ارمنستان قرار دارد و یکی از رستوران های محبوب گردشگران تور ارمنستان نوروز 96 است.این رستوران  نه بخاطر کباب‌های خوشمزه و قیمت مناسبش بلکه بخاطر محیط کاملا خانوادگی، موزیک زیبا و شاد، خواننده‌های خوب ارمنی و مردمی آن اوقات خوشی را برای شما رقم می زند و لذت غذا را برای شما چندین برابر می سازد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از این مکان لذت ببرند.

pervana1.jpg

آدرس: پروشیان، هرازدانی دزور

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از  تور ارمنستان نوروز 96با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان بهار 96

تور ارمنستان فروردین 96 

تور ارمنستان اردیبهشت 96

 

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

تور ارمنستان اسفند 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ارمنستان ,بهترین رستوران های ارمنستان,رستوران های خوب ارمنستان, رستوران های مناسب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شیراک ایروان ارمنستان

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل شیراک ایروان ارمنستان است که در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار گرفته است. هتل شیراک ایروان ارمنستان دارای 100 اتاق خوب تمیز است که هر کدام با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ طراحی شده اند و دارای امکانات خوب و مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و غذاهای سنتی ارمنستان مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل شیراک ایروان ارمنستان تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه و میدان جمهوری نیز در 2 متر است. مسافران تور ارمنستانمی توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان:

رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان، بار، اینترنت رایگان، تهویه، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماس ارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل اربونی ارمنستان

 

هتل اربونی ارمنستان در میدان اصلی شهر ایروان ارمنستان در میدان جمهوری قرار داردو از جمله هتل های 3 ستاره ارمنستان می باشد که البته در سالهای اخیر بازسازی شده وشیک و مجلل شده است، هتل با داشتن کادری مجرب و مهمان نواز اماده پذیرش میمانان محترم تور ارمنستان می باشد.هتل گزینه مناسبی برای کسانی که برای کسب و کار و یا گردش تور ارمنستان امده اند می باشد.هتل اربونی ارمنستان از نظر موقعیت مکانی به موزه ها،تئاترها، کلیساها و پارک ها ،بانک ها، اماکن اداری ،رستوران ها و اماکن خرید دسترسی دارد.

 

امکانات هتل اربونی ارمنستان :

هتل حائز ۴۰ اطاق مجهز به سیستم تهویه جداگانه، مینی بار و کانالهای تلویزیونی ماهواره بوده است.هتل اربونی به دلیل نزدیکی به مراکز خرید ارمنستان و رستورانها انتخابی درست برای گردشگران تور ارمنستان می باشد.رستوران هتل از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ صبح برای صرف صبحانه به صورت سلف سرویس پذیرای مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نور ارمنستان

اگر شما مسافران عزیز تور ارمنستان به دنبال یک هتل ارزان قیمت و تمییز و با خدمات خوب هستید به شما هتل نور ارمنستان که در سال 2012 تاسیس شده و در نزدیکی مرکز خرید دالما و سالن هامالیر می باشد را پیشنهاد می کنیم نور در زبان ارمنی به معنی انار می باشد و چون انار نیز یکی از سمبل های کشور ارمنستان است این هتل را به این اسم نام گذاری کرده اند. فاصله این هتل با مرکز شهر (میدان جمهوری) 5 کیلومتر و 5 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه اتوبوس و 6 کیلومتر تا ایستگاه قطار و 12 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی Zvartnots می باشد.هتل نور دارای 27 اتاق در بخش غربی ایروان با طراحی و دکوراسیون روشن و با رنگ های گرم و با امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مینی بار، حمام خصوصی با سشوار و لوازم بهداشتی را می باشد.

پذیرش میهمانان تور ارمنستان در هتل نور به صورت شبانه روز می باشد، همچنین میهمانان صبحانه را می توانند هر روز صبح در رستوران هتل میل کنند و همین طور از وعده های غذایی در هتل لذت ببرید، و همین طور برای رفع خستگی یک روز کاری خود در بار هتل نور ارمنستان یک نوشیدنی گوارا نوش جان کنند.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از سایر تور ارمنستان با ما تماس حاصل نمایید.

هتل دان تاون ایروان ارمنستان

هتل دان تاون ایروان در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. این هتل 2 ستاره دارای 40 اتاق می باشد که تمامی اتاقها دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون و آشپزخانه ای کاملا مجهز به فر، یخچال و گاز و... کارکنان این هتل 24 ساعته اماده پذیرایی از گردشگران تور ارمنستان می باشد.

 

امکانات هتل دان تاون ایروان ارمنستان :

مرکز بدنسازی،سونا،روزنامه ،گاوصندوق ، انبار بار و چمدان، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ،خشکشویی و اتاق ویژه معولین از خمات این هتل که به گردشگران ارمنستان ارائه می کند.

جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از ارزانترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان می باشد که در دوري از شهر در مکان و محیط کاملا راحت و ساکت اقامتي دلنشين قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و زیبا با امکانات خوب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان دارای مکانی ورزشی مانند سالن بیلیارد که برای مسافران تور ارمنستان درست کردنند تا اوقات فراغت خود را بگذرانند.

امکانات هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان:

رستوران با غذاهای متفاوت و خوشمزه، مركز تجاري،‌ مركز آبگرم و سلامت،‌اينترنت رايگان, سالن بیلیار و .... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

هتل هیلتون ارمنستان

یکی از هتل های زیبا و شیک 4 ستاره ارمنستان هتل هیلتون است که در ایروان پایتخت ارمنستان است. هتل هیلتون ارمنستاندارای 176 اتاق تمیز با امکانات عالی و خوب از جمله تلویزیون های LCD با سایز 32 اینچ،میزکار،مینی بار و یک بالکن زیبا با چشم اندازی فوق العاده رو به شهر که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.از امکانات این هتل می توان گفت بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا که برای  مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع از جمله غذاهای ایتالیایی همراه با نوشیدنی های عالی می باشد. هتل هیلتون ارمنستان تا میدان جمهوری 10 دقیقه بصورت پیاده و تا کارخانه شراب و کنیاک سازی آرارات فقط 15 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور ارمنستان به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل هیلتون ارمنستان:

استخر, مرکز فیتنس, کارکنان چند زبانه, سالن بدن سازی برای تور ارمنستان, اجاره اتومبیل, بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نایری ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره نایری ایروان ارمنستان است که در منطقه نوررک ماراش ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نایری ایروان ارمنستان دارای 120 اتاق زیبا و مدرن می باشد همراه با امکاناتی نظیر سشوار, ماهواره, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل امکاناتی مانند سونا و استخر برای تفریح مسافران تور ارمنستان فراهم کرده تا آنها در تایم استراحت به انجا بروند. هتل نایری ایروان ارمنستان 4 دقیقه تا مرکز پزشکی نورک ماراش, 6 دقیقه باغ وحش و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان ارمنستان فاصله دارد. از ویزگی های خوب این هتل ترانسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار مسافران تور ارمنستان است.

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان:

سونا, استخر, رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی برای مسافران تور ارمنستان، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان, خدمان خانه داری و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان از جمله هتل های خوب و با کیفیت هتل های 4 ستاره ارمنستان با طراحی و چیدمانی زیبا با خدمه های مهربان و مهمان نواز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که گردشگران تور ارمنستان می توانند سوغات و یا مایحتاج خود را تهیه کنند . 

 

 

امکانات هتل آویا ترانس ارمنستان :

این هتل برای میهمانان تور ارمنستان خدماتی از قبیل ماساژ درمانی ، صرافي، اتاق جلسه مجهز،خشک شویی و لباسشویی و اتوکشی می باشد همچنین هتل برنامه گردش را برای مسافران نیز تدارک می بیند ، مسافران تور ارمنستان بعد از گشت و گذار در شهر و یک روز کاری به رستوران هتل بروند و از خوردن انواع غذاهای لذیذ لذت ببرند.

 

 

.

 

هتل فروم ارمنستان

 

 

 


امکانات هتل فروم ارمنستان :

از امکانات هتل می توان به سونا هایی با سبک روسی و ترکی ، پارکینگ رایگان، اجاره ماشین ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات تور و گردشگری، خرید بلیط ، لباسشویی، اتوشویی ، اتاق هایی برای میهمانی و جلسات کاری ،  فکس و فتوکپی ، صندوق امانات ، اتاق عروس و داماد ،اتاق عایق صدا،  اتاق های بدون سیگار و.. اشاره نمود. و همین طور در رستوران این هتل که دارای دو هال غذاخوری و وی آی پی می باشد با جمعیتی تقریبا ۱۷۰ تا ۱۸۰ نفر میهمانان تور ارمنستان هنگام صرف غذا می توانند از موسیقی زنده و انواع غذا های ارمنی و اروپایی لذت ببرند و همچنین می توانند در سالن غذاخوری رستوران که بسیار لوکس و زیبا می باشد صبحانه سوئدی، ترکی و اروپایی را صرف نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با ما تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان ارمنستان در دل کوه قرار گرفته است.از ویژگی های بارز این مکان، طبیعت سرسبز کوهستانی آن است که در فصل تابستان غرق در گها و گیاهان زیبا و در زمستان نیز با انبوهی ازبرف پوشیده می شود. دره گلها شامل مجموعه های ورزشی و انواع رستوران ها و هتلهاست. طول پیست اسکی دره گلها 7 کیلومتر است و درسال 2004 تل سیژ آن بازسازی وبه تعداد ایستگاه های آن اضافه شده است. چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک، مجموعه کلیسا های دره گلها را تشکیل می دهد. در محوطه کلیسا مقبره بنیانگذار آن و سنگهای صلیبی قرن 12 و 13 می باشد ونیز آرامگاه دو پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان جان سپرده اند در آنجا قرار دارد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این منطقه بازدید کنند.

دریاچه سوان ارمنستان


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 

 

قلعه تاتیو ارمنستان

 

 

از دیدنی های جذاب و زیبای ارمنستان قلعه تاتیو است که در قرن نهم در دهکده ای در منطقه جنوبی قلعه تاتیو ارمنستان ساخته شده است این قلعه در اصل مجموعه ای از ساختمان های اداری و کلیساها بوده است و از مهم ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان و برای مسافران تور ارمنستان بسیار جذاب می باشد. قسمت اصلی طبقات معنوی و فرهنگی و سیاسی ارمنستان در این ناحیه جمع شده است و این قلعه فرمانروایی بر چند دهکده بود. مسافران تور ارمنستان با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان , مکان های دیدنی ارمنستان, جاذبه های گردشگری ودیدنی ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

هتل دیاموند هاوس ایروان در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و فاصله این هتل 4 ستاره تا ایستگاه متروی میدان جمهموری و خانه اپرا فاصله کوتاهی دارد. از هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها به شکل کلاسیک طراحی شده اند و دارای خدماتی نظیر  تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... هستند.گردشگران تورارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

تراس، دوچرخه سواری، ماساژ، رستوران ( غذاهای ارمنی ، روسی و اروپایی سرو می کنند)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه ، اتاق جلسه، سوییت ماه عسل، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان در اختیار مسافران ارمنستان قرار می دهند.

جهت رزرو و خرید تورارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماس ارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان, لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل های 3 ستاره ارمنستان

هتل ایروان دلوکس ارمنستان

هتل ایروان دلوکس ارمنستان از شمار بهترین هتل های 3 ستاره در فاصله 5 دقیقه ای تا مرکز ایروان و خانه‌ی اپرا و در نزدیکی ایستگاه اتوبوس و در فاصله 16 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی زوارتنوس ارمنستان می باشد.این هتل دارای اتاق هایی لوکس با طراحی زیبا و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون با شبکه‌های کابلی و سرویس بهداشتی با لوازم بهداشتی رایگان می باشد همچنین به در خواست مسافران تور ارمنستان می توانید از غذای خود در اتاق لذت ببرید.

 

امکانات هتل ایروان دلوکس ارمنستان :
این هتل دارای امکانات رفاهی همچون اینترنت بی‌سیم رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات رخت‌شویی، رزرو تور و برنامه‌های تفریحی ،سونا، رستوران با غذاهای بین المللی ،ارمنی و اروپایی و با کیفیت و.. برای رفاه حال مسافران تور ارمنستان مهیا ساخته است.

هتل DDD ارمنستان

هتل DDD ارمنستان از جمله هتل های 3 ستاره با کیفیت با خدمات رسانی عالی و کادری مجرب می تواند یکی از بهترین گزینه برای مسافران تور ارمنستان برای یک انتخاب مناسب با قیمت عالی و در عین حال هتلی با استانداردهای بالای خدماتی و اتاق ها با فضای مناسب و راحت ، آرامشی فراموش نشدنی  باشد، تمام اتاق ها این هتل دارای طراحی شیک و خاص بوده و دارای مینی بار کوچک ، تلویزیون مجهز به سیستم ماهواره ، تلفن با خط بین المللی ، حمام شامل وان و تجهیزات ایمن و ساير امكانات می باشد .

 

امکانات هتل DDD ارمنستان :

این هتل دارای استخر شنا تجسمی از تکنولوژی های مدرن و  رستوران با خدمات دهی بصورت شبانه روزی به مسافران تور ارمنستان می باشد.

مطالب مرتبط:

 تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95 

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره اپرا سوییت ایروان ارمنستان است که در شهر ایروان و با اپرا ارمنستان 500 کیلومتر فاصله دارد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان دارای اتاق هایی با دکوراسیون خاص و شیک، فضایی آرامش بخش و با امکاناتی عالی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، یخچال، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با امکان اتصال به شبکه های جهانی و محلی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات خوب این هتل می توان گفت خدمات 24 ساعته رزرواسیون، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، خدمات نظافت 24 ساعته، خشکشویی، اتاق امکانات، خدمات تورگردی، اجاره ماشین و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. کافه مخصوص که دارای انواع نوشیدنی‌ها و دسر ها و همچنین در رستوران آن انواع غذاهای بین المللی, ایتالیایی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان 8 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو , به میدان جمهوری 1.8 کیلومتر , قطار شهری ایروان نیز 6 کیلومترو 15 کیلومتر هم بعد از هتل فرودگاه بین المللی زوارتنوتس قرار گرفته است. از خدمات تفریحی و سرگرمی هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان می توان گفت ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت, آبگرم, مرکز بدنسازی و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان:

ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت مخصوص مسافران تور ارمنستان , آبگرم , سرویس نگهداری کودکان, مرکز بدنسازی ,  خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه , اتو کشی, صرافی, خدمات کفش و واکس, کرایه ماشین , خدمات تورها,  فکس و کپی,  مرکز تجارت, خدمات تهیه بلیط , رستوران, پذیرش شبانه روزی - روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, فروشگاه در هتل, محل مخصوص کشیدن سیگار, بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

یکی از زیبا ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان است که در مرکز ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل تا میدان معروف جمهوری 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. هتل 50 اتاق  زیبا دارد که هر کدام از اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پخجال، ماهواره، تلویزیون و ... برای مسافران تور ارمنستان هستند. همه اتاق ها با رنگ گرم طراحیشده اند و حمام مجهز به سشوار، توالت و دوش است. مسافران تور ارمنستان می توانند در کافه ای که در نزدیکی این هتل فاصله دارد به صرف غذا بپردازند.این هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان:

 رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه) برای مسافران تور ارمنستان، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و...

 

 

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان

 هتل 4 ستاره توفنکیان هیستوریک ایروان جزو هتل های خوب ارمنستان می باشد که در 500 متری میدان جمهوری قرار دارد در نزدیکی این هتل موزه ها، کافه ها و رستوران های متنوعی برای مسافران تور ارمنستان وجود دارند. این هتل دارای 82 اتاق کاملا مجهز است که اتاق ها با وسایل و صنایع دستی زیبای ارمنستان طراحی شده اند و رستوران زیبای این هتل دارای نواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی و بین المللی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل با چوب و سنگ و اشیای فلزی طراحی شده است. فاصله این هتل تا موزه تاریخی ملی 5 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه بین المللی ایروان 12 کیلومتر است. 

امکانات هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان:

استخر سرباز، تراس، بالکن، اتاق جلسه، رستوران، بار، ماساژ، ماهواره، تلویریون، حمام، مینی بار، فکس، کپی، فزوشگاه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و ...برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لاتار ایروان ارمنستان

 

 مجلل ترین هتل 5 ستاره ارمنستان هتل لاتار است که در منطقه سیلیکیان، در خیابان پنجم، در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروان واقع شده است. این هتل دارای 19 اتاق مجلل می باشد که همه اتاق ها دارای تلویزیون، مینی بار، حمام شخصی، سشوار و تهویه برای مسافران تور ارمنستان می باشند. در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی و همچنین انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر است و مسافران تور ارمنستان به صورت رایگان به این فرودگاه می روند. مسافران تور ارمنستان می توانند با این هتل سفر خوشی داشته باشند.

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان:

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، لاندری، غذاهای رژیمی مخصوص مسافران تور ارمنستان، بار، رستوران و...

 

هتل نشنال ایروان ارمنستان

پ

 هتل 5 ستاره نشنال جزو شیک ترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است. این هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد که مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به آنجا بروند. هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه می باشد. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و بزرگترین هتل های زنجیره ای دنیا  هتل 5ستاره ارمنستان هتل ماریوت است. هتل ماریوت ایروانارمنستان در قلب این شهر در میدان جمهوری قرار گرفته است. معماری کلاسیک و طراحی آن بسیار مدرن و جذاب است منظره زیبای اتاق های این هتل یا به میدان جمهوری و یا به کوه آرارات مشرف است. ساختمان هتل ماریوت یکی از ساختمان های تشکیل دهنده میدان جمهوری است و مقعیت آن این هتل را از دیگر هتل ها متمایز می کند، نام این هتل چندین سال پس از فروپاشی شوروی سابق از "آرمنیا" به "ماریوت" تغییر کرد در زمان شوروی سابق تنها هتل 5 ستاره ایروان به حساب می آمد.با رفتن به این هتل مسافران تور ارمنستان می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل ماریوت ایروان ارمنستان:

5 رستوران و کافه,سرویس 24 ساعته اتاق ها, اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل,اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها, تلویزیون کابلی و ماهوره, مینی بار,خشکشویی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

صومعه خور ویراپ ارمنستان

یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین مکان های ارمنستان صومعه خور ویراپ است که در دشت آرارات ارمنستان در نزدیکی مرز با ترکیه قرار گرفته است. صومعه خور ویراپ ارمنستان وابسته به کلیسای ارمنی است و محل اقامت کاتولیکوس ارمنستان می باشد. در نزدیکی این ساختمان کلیسایی مربوط به قرن ۱۱ وجود دارد. معنای صومعه خور ویراپ گودال عمیق و یا "چاه عمیق است که مربوط به قرن 7 می باشد و دارای سیستم گرمایشی و حمام بوده و بسیار مورد توجه مسافران تور ارمنستان قرار گرفته است. در آن زمان از انجا به عنوان رندان استفاده می شده است و صومعه سیاهچالی گود و هولناک دارد و خود واژه ارمنی خور ویراپ هم به معنی سیاهچال است. صومعه خور ویراپ ارمنستان مکانی مناسب و تاریخی برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

روستای ساناهین ارمنستان

یکی از بهترین مکان های دیدنی ارمنستان روستای ساناهین ارمنستان است که در شمال استان لوری که  بخشی از شهر آلاوردی می باشد قرارگرفته است که از طریق تله کابین با این شهر پیوند دارد. ساناهین در زبان ارمنی به معنای «کهنتر از آن یکی» می باشد و منظور از آن، قدیمی‌تر بودن صومعه ساناهین از صومعه هاغپات است. در این شهر صومعه معروفی قرار دارد که به همراه صومعه هاغپات که در نزدیکی آن است در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارند و عمده شهرت این شهر به دلیل وجود این صومعه می باشد. این صومعه در قرن ۱۰ میلادی ساخته شد و به عنوان محلی برای آموزش تذهیب و خوش‌نویسی بوده است که بسیار مورد توجه مسافران تور ارمنستان قرار دارد. روستای ساناهین و هاغپات بر روی دو دشت و در دو طرف دره ای ژرف قرار گرفته اند و مسافران تور ارمنستان می توانند از آنجا دیدن نمایند.

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان

 

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس از بزرگ ترین کلیساهای ارمنستان می باشد که در آن مراسم مختلف دینی و مذهبی انجام می گیرد. این کلیسا در سال 1980 به مناسبت 1700 امین سالگرد مسیحیت ساخته شد و در سال 2001 در آن به روی مردم گشوده شد. معماری این کلیسا به این صورت است که دیوار های آن از سنگ های دوف و در پایه ستون ها نیز از شمش طلا استفاده شده است. ناقوس های این کلیسا در قسمت شرقی آن قرار دارند و کتابخانه ای بسیار زیبا نیز در پایین کلیسا می باشد. از بزرگترین کلیساهای ارمنستان گریگورلوساوریچ مقدس است که جهت مراسم های مختلف دینی ومذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. مسافران تور ارمنستان می توانند از این مکان زیبای ارمنستان دیدن نمایند.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان , مکان های دیدنی ارمنستان, جاذبه های گردشگری ودیدنی ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل قفقاز ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان است که در نزدیکی مرکز شهر ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق لوکس با طراحی مدرن و امکانات عالی نظیر بار, ال سی دی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر، ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن سازی و .... مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر است و دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. رستوران هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متفاوت و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها نوشیدنی ها و باری در گوشه هتل برای مسافران تور ارمنستان می باشد. اطراف این هتل نمادهای از کو آرارات و مردم قفقاز با معماری زیبا طراحی شده است. 

امکانات هتل قفقاز ایروان ارمنستان:

اجاره ماشین, استخر روباز, امکانات ورزشی, سایت کامپیوتر, ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن, رستوران برای مسافران تور ارمنستان , کافی شاپ, بار, اینترنت, ترانسفر فرودگاهی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره مولتی گرند ایروان ارمنستان می باشد که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافران تور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو, استخر روباز(فصلی), ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی, سونا, باشگاه پرورش اندام, آبگرم و آبدرمانی, ماساژ, جکوزی, حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان, استخر سر پوشیده (تمام فصول), کازینو, زمین بازی کودکان, کلوپ کودکان, سرگرمیهای شبانه, بار, روم سرویس, رستوران با منوی مجزا, اسنک بار, غذاهای رژیمی(در صورت تمایل), اینترنت, پارکینگ رایگان, لاندری, دستگاه خودپرداز, نظافت روزانه اتاقها, فکس, فتوکپی, آرایشگر, اتاق VIP, سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آرگ ارمنستان

یکی از مناسب ترین هتل های ارمنستان هتل 3 ستاره آرگ است که دارای اتاق هایی تمیز و مناسب با امکاناتی نظیر سيستم تهويه مطبوع, تلویزیون, مینی بار, سشوار و ... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای باغی است بسیار زیبا که مسافران تور ارمنستان برای سرو غذا می توانند به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و گردشی هتل آرگ ارمنستان خدمات ماساژ درمانی, بیلیارد, صرافی و ... می باشو و مسافران تور ارمنستان می توانند زمان خوبی را در آنجا سپری کنند. رستوران این هتل بسیار خوب با انواع غذاهای مختلف و دسرها می باشد. هتل آرگ ارمنستان 24 ساعته در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل آرگ ارمنستان:

خدمات ماساژ, اینترنت, بیلیارد, باغ, رستوران, مینی بار, خدمات 24 ساعته, خدمات خانه داری, صرافی و .... که برای مسافرانتور ارمنستان می باشد.

 

هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان

از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان است که در مرکز 5 کیلومتری سیتی سنتر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای 15 اتاق تمیز و مناسب و با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای استخری سر پوشیده و تمیز است که مسافران تور ارمنستان از ساعت 6 بعد از ظهر می توانند به آنجا بروند و اوقات خوشی را سپری کنند. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای باغی زیبا و سر سبز که در آن آلاچیق هایی موجود است که مسافران تور ارمنستان می توانند به سرو صبحانه به آنجا بروند. هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد و در نزدیکی باغ وحش,  ایستگاه اصلی راه آهن و فرودگاه می باشد.

امکانات هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان:

باغ، تراس، استخر، سونا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ارمنستان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، سوییت ماه عسل، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل شیراک ایروان ارمنستان است که در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار گرفته است. هتل شیراک ایروان ارمنستان دارای 100 اتاق خوب تمیز است که هر کدام با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ طراحی شده اند و دارای امکانات خوب و مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و غذاهای سنتی ارمنستان مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل شیراک ایروان ارمنستان تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه و میدان جمهوری نیز در 2 متر است. مسافران تور ارمنستانمی توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان:

رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان، بار، اینترنت رایگان، تهویه، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان, لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان می باشد که در دوري از شهر در مکان و محیط کاملا راحت و ساکت اقامتي دلنشين قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و زیبا با امکانات خوب در اختیار مسافرانتور ارمنستان می باشد. هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان دارای مکانی ورزشی مانند سالن بیلیارد که برای مسافران تور ارمنستان درست کردنند تا اوقات فراغت خود را بگذرانند.

امکانات هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان:

رستوران با غذاهای متفاوت و خوشمزه، مركز تجاري،‌ مركز آبگرم و سلامت،‌اينترنت رايگان, سالن بیلیار و .... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل ساین ایروان ارمنستان

 یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل سایندر است که در 1 کیلومتری میدان جمهموری در ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل دارای 176 اتاق خوب است که اتاق ها مجهز به  مینی بار، سشوار، حمام، تلویزیون برای مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل تا پارک انگلیس 3 دقیقه و تا ایستگاه قطار 3/5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی ایروان 1 کیلومتر است. در لابی این هتل وای فای رایگان مخصوص مسافران تور ارمنستان موجود است. این هتل امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور ارمنستان می گذارد.

امکانات هتل ساین ایروان ارمنستان

تراس، سوناف باشگاه، اسپاف ماساژ، استخر سرپوشیده، حمام اسپرینگ مخصوص مسافران تور ارمنستان،کتابخانه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات بلیت، عابربانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، اتق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، مرکز بیزنس، آسانسور، روزنامه، پارکینگ(با هزینه) و.... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

روستای ساناهین ارمنستان

یکی از بهترین مکان های دیدنی ارمنستان روستای ساناهین ارمنستان است که در شمال استان لوری که  بخشی از شهر آلاوردی می باشد قرارگرفته است که از طریق تله کابین با این شهر پیوند دارد. ساناهین در زبان ارمنی به معنای «کهنتر از آن یکی» می باشد و منظور از آن، قدیمی‌تر بودن صومعه ساناهین از صومعه هاغپات است. در این شهر صومعه معروفی قرار دارد که به همراه صومعه هاغپات که در نزدیکی آن است در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارند و عمده شهرت این شهر به دلیل وجود این صومعه می باشد. این صومعه در قرن ۱۰ میلادی ساخته شد و به عنوان محلی برای آموزش تذهیب و خوش‌نویسی بوده است که بسیار مورد توجه مسافران تور ارمنستان قرار دارد. روستای ساناهین و هاغپات بر روی دو دشت و در دو طرف دره ای ژرف قرار گرفته اند و مسافران تور ارمنستان می توانند از آنجا دیدن نمایند.

 

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان است. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه یکی از قیمی ترین کلیساهای ارمنستان می باشد.

 

معبد گارنی ارمنستان

تاریخ ساخت معبد گارنی ارمنستان به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 کیلومتری جنوب شرقی ایروان واقع شده است که در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی خوب و مطبوعی که داراست برای شکار اختصاصی و ییلاق پادشاهان ارمنستان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از این عمارت حمام اختصاصی زیبا وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم می باشد. این حمام از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد است. بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده و ماهی های دریا نقاشی شده است. معبد گارنی ارمنستان دارای ططراحی نظیری از فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مناسب ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال پلازا ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ارمنستان هتل 4 ستاره رویال پلازا ارمنستان می باشد که در قلب شهر در نزدیکی موزه به نام مارتیروس ساریان و موزه به نام هوهاننس تومانیان قرار گرفته است. هتل رویال پلازا ارمنستان دارای 84 اتاق لوکس با امکانات عالی و مجهز که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. از خصوصیات خوب این هتل این است که در نزدیکی هتل رستورانها، دیسکوها، بارها و کافه ها قرار دارند تا مسافران تور ارمنستان با کمی قدم زدن به آنجا بروند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خيابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مركز بدنسازي،‌ خدامت ماساژ، صرافي،‌ خشكشویی و مركز تجارت ,رستوران روسيني به سرو انواع غذاهاي محلي و ايتاليايي و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلدن تیولیپ ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

میدان جمهوری ارمنستان

یکی از دیدنی های ارمنستان میدان جمهوری است که در شهر ایروان است که طراحی آن در سال های 1924-1929 و ساخت آن در سال 1958 توسط معمار ارمنی شده است.در این میدان مردم  ارمنستان بعضی از جشن ها و مراسم هایشان را برگزار می کنند و از تلاقی خیابان های آبویان، نالبندیان، تیگران متس، سارکسیان و آمیریان ایجاد شده است. شکل کلی میدان مربع است و با هفت ساختمان بزرگ و زیبای  گالری ملی و موزه، وزارت کشور، خانه دولت، دفتر مرکزی پست جمهوری ارمنستان ، هتل  ماریوت ارمنستان،  وزارت امور خارجه و وزارت انرژی و منابع طبیعی احاطه شده است. در قسمت شمالی این میدان و در جلوی گالری ملی رقص فواره بزرگ قرار دارد که در شب زیبایی و جلوه خاصی دارد. در گذشته مجسمه لنین در قسمت جنوبی میدان قرار داشت. مسافران تور ارمنستان  می توانند از تماشای این میدان لذت ببرند.

 

 

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان

 

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس از بزرگ ترین کلیساهای ارمنستان می باشد که در آن مراسم مختلف دینی و مذهبی انجام می گیرد. این کلیسا در سال 1980 به مناسبت 1700 امین سالگرد مسیحیت ساخته شد و در سال 2001 در آن به روی مردم گشوده شد. معماری این کلیسا به این صورت است که دیوار های آن از سنگ های دوف و در پایه ستون ها نیز از شمش طلا استفاده شده است. ناقوس های این کلیسا در قسمت شرقی آن قرار دارند و کتابخانه ای بسیار زیبا نیز در پایین کلیسا می باشد. از بزرگترین کلیساهای ارمنستان گریگورلوساوریچ مقدس است که جهت مراسم های مختلف دینی ومذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. مسافران تور ارمنستان می توانند از این مکان زیبای ارمنستان دیدن نمایند.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 95

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مکان های گردشگری ارمنستان, جاذبه های دیدنی و گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان

 هتل 4 ستاره توفنکیان هیستوریک ایروان جزو هتل های خوب ارمنستان می باشد که در 500 متری میدان جمهوری قرار دارد در نزدیکی این هتل موزه ها، کافه ها و رستوران های متنوعی برای مسافران تور ارمنستان وجود دارند. این هتل دارای 82 اتاق کاملا مجهز است که اتاق ها با وسایل و صنایع دستی زیبای ارمنستان طراحی شده اند و رستوران زیبای این هتل دارای نواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی و بین المللی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل با چوب و سنگ و اشیای فلزی طراحی شده است. فاصله این هتل تا موزه تاریخی ملی 5 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه بین المللی ایروان 12 کیلومتر است. 

امکانات هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان:

استخر سرباز، تراس، بالکن، اتاق جلسه، رستوران، بار، ماساژ، ماهواره، تلویریون، حمام، مینی بار، فکس، کپی، فزوشگاه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و ...برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

یکی از زیبا ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان است که در مرکز ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل تا میدان معروف جمهوری 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. هتل 50 اتاق  زیبا دارد که هر کدام از اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پخجال، ماهواره، تلویزیون و ... برای مسافران تور ارمنستان هستند. همه اتاق ها با رنگ گرم طراحیشده اند و حمام مجهز به سشوار، توالت و دوش است. مسافران تور ارمنستان می توانند در کافه ای که در نزدیکی این هتل فاصله دارد به صرف غذا بپردازند.این هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان:

 رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه) برای مسافران تور ارمنستان، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و...

 

 

تور ارمنستان اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان,لوکس ترین هتل های ارمنستان, مجلل ترین هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

موزه آثار خطی ارمنستان

موزه آثار خطی ارمنستان درانتهای شمالی خیابان مشدوتس قرار گرفته است و مقابلش مجسمه های بزرگی از مورخان و روحانیون مشهور قرون وسطی وجود دارد و در پایین ومرکز مجسمه ها مجسمه مسروف مشدوتس مخترع خط ارمنی در سال 405 میلادی و  شاگردش قرار گرفته است . ساخت بنای موزه درسال 1959 بود و هم اکنون بیشتر از 17000 نسخه تاریخی در موزه جمع آوری شده است و مراقبت می شود . بزرگترین کتاب در این موزه قرار دارد که متعلق به قرن هشت میلادی می باشد که وزن کتاب بیست و هشت کیلوگرم است و کوچکترین کتاب متعلق به قرن پانزده میلادی می باشد که وزن کتاب تقریبا 190 گرم می باشد.مسافران تور ارمنستان می توانند از جاذبه های گردشگری ارمنستان دیدن نمایند.

 

معبد گارنی ارمنستان

تاریخ ساخت معبد گارنی ارمنستان به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 کیلومتری جنوب شرقی ایروان واقع شده است که در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی خوب و مطبوعی که داراست برای شکار اختصاصی و ییلاق پادشاهان ارمنستان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از این عمارت حمام اختصاصی زیبا وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم می باشد. این حمام از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد است. بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده و ماهی های دریا نقاشی شده است. معبد گارنی ارمنستان دارای ططراحی نظیری از فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان است. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه یکی از قیمی ترین کلیساهای ارمنستان می باشد.

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان

 

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس از بزرگ ترین کلیساهای ارمنستان می باشد که در آن مراسم مختلف دینی و مذهبی انجام می گیرد. این کلیسا در سال 1980 به مناسبت 1700 امین سالگرد مسیحیت ساخته شد و در سال 2001 در آن به روی مردم گشوده شد. معماری این کلیسا به این صورت است که دیوار های آن از سنگ های دوف و در پایه ستون ها نیز از شمش طلا استفاده شده است. ناقوس های این کلیسا در قسمت شرقی آن قرار دارند و کتابخانه ای بسیار زیبا نیز در پایین کلیسا می باشد. از بزرگترین کلیساهای ارمنستان گریگورلوساوریچ مقدس است که جهت مراسم های مختلف دینی ومذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. مسافران تور ارمنستان می توانند از این مکان زیبای ارمنستان دیدن نمایند.

 

تور ارمنستان اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مکان های گردشگری ارمنستان, جاذبه های دیدنی و گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_5.jpg

 

هتل مدیا وان دبی

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگرانتور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد