نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بین المللی پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش از سال 1385 تاسیس شد و یکی از پرخواهان ترین هتل های پنج  ستاره کیش می باشد. این هتل از مدرن ترین و پیشرفته ترین  هتل های جزیره  است، که در لوکیشنی عالی، نزدیک به مراکز خرید و مناطق گردشگری و تفریحی می باشد.هتل بین‌المللی پارمیس کیش  از لحاظ کیفیت سرویس دهی و برخورد مناسب پرسنل , تنوع اتاقها , موقعیت مکانتی هتل،  و برخوردار بودن از امکانتی رفاهی با کیفتی عالی و بیشتر طرفدارن تور کیش  زیادی را از بین هتل های بین المللی کیش به خود جلب نموده است .

امکانات رفاهی هتل بین المللی پارمیس کیش:

هتل پارميس  خدماتی را برای مسافران  تور کیش  خود دارد همچون  ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت،خدمات رايگان  از جمله  صبحانه و نهار به صورت بوفه ، سرو  انواع ميوه  در عصر و سرو چاي و قهوه در اتاق می باشد. این  هتل  دارای چهار رستوران، دو رستوران با انواع  غذاهای ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى خاص و شیک  دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، استخر و سونا و جكوزي  مي باشد. 

 

هتل ترنج کیش

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام شده است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت بنا این هتل دریایی تحقیقات عظیمی در کل جزیره زیبای کیش انجام شده است  و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎ بنابراین هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه ناب با اکوسیستم طبیعی ساخته شده است .این هتل شامل 100 سوییت که همگی بر روی دریا بنا شده و دارای کف شیشه ای ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و  همین طور دارای ‏بالکن اختصاصی می باشد. سوییت ها با اسکله ای چوبی به طول تقربی یک کیلومتر به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به تصویر می کشد .

 

 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز،یک فاز هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی تعریف شده است و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج همیشه فارس را دارا می باشد. و همین طور سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن ورزشی ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می دهد می توان به وجود آتلیه عکاسی ،خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس برای میهمانان تور کیش اشاره کرد. ‏

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشین های گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می شود‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه صورت می گیرد. هتل دارای ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه و نیز ترانسفر روزانه به مراکز خرید برای میهمانان تور کیش می باشد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ ‎ 

 

 ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کشتی تفریحی کیش

یکی از لذت بخش ترین تفریح های کیش گشت و گذار در آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس با کشتی تفریحی کیش می باشد . کشتی های تفریحی شبانه که در آب هاي اطراف جزيره کيش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه پیدا می کند و همین طور به همراه با پذیرایی از مهمانان تور کیش، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد. 

آب های اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهی هاي تزئينی و خوراکی، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايی و ... است. با کشتی های آکواریوم و قايقهاي کف شيشه ای تماشای اين زيبايی ها امکان پذیر می باشد. که این کشتی ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند، طى عبور از نواحى مختلف ساحل مسافران تور کیش می توانند مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا راببینند. گشت کشتی های آکواریوم معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی است.کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را برای مسافران تور کیش نيز فراهم کرده اند.

 

 

 

 

به خاطر ساحل زیبا  و ارام  کیش  تقریباٌ همه نقاط آن در سرتا سر جزیره برای شنا و انواع ورزش های دریایی مساعد می باشد. یکی از ورزش های پرهیجان و جذاب برای  مسافران تور کیش شاتل سواری می باشد.بازی شاتل در جزیره کیش به این صورت است  که افراد باید دارای  ماهيچه هايی  کاملا قوی باشند چرا که هنگام دور زدن قايق نيروی گريز از مرکز آنها را به داخل دريا پرتاب ميکند و سوار کاران بايد بتوانند مقاومت کنند تا داخل اب نیفتند.

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کمپینسکی مال آو دبی

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره دبی هتل کمپینسکی مال آو دبی ، دارای اتاق هایی لوکس و مجلل واقع در خیابان شیخ زاید  در فاصله 20دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی و در چند دقیقه ای تا Internet City ، Media City، ساحل جمیرا می باشد . این هتل اولین هتلی است که به  بازار خارج از آمریکای شمالی متصل بوده و مهمانان تور دبی این هتل مجلل به راحتی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته و از مکان های پربازدید شهر دیدن فرمایند. هتل کمپینسکی مال آو دبی سومین هتل بزرگی است  که از پیست سرپوشیده اسکی بزرگترین پارک یخی سرپوشیده و طولانی ترین پیست های سرپوشیده اختصاص داده است.

امکانات هتل کمپینسکی مال آو دبی :

باشگاه پیشرفته ورزشی، مرکز سلامتی آیروودا، استخر شنا و زمین تنیس خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه، صبحانه در اتاق ، اتو، صرافی ، خدمات کفش و واکس  کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی را می باشد.اقامت در چنین هتلی آرزوی هر گردشگرتور دبی می باشد.

 مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95


:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کمپینسکی مال آو دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ادرس دبی مال 

هتل ادرس دبی مال The Address Dubai Mall Hotel یک هتل ۵ ستاره دارای 244 اتاق که تمام اتاق های این هتل دارای بالکن مشرف به شهر دبی و برج الخلیفه و دارای تلویزیون و یک بارکوچک و در فاصله 15 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی می باشند. کارکنان هتل ادرس دبی مال به زبان های فیلیپینی، چینی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، عربی صحبت می کنندکه تایید شده از طرف گردشگران تور دبی که در این هتل اقامت داشته می باشند.

امکانات هتل ادرس دبی مال:

این هتل برای میهمانان محترم تور دبی خود خدماتی همچون استخر درفضای باز و سونا، باشگاه ورزشی که هتل هر۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته باز بوده، آبگرم، ماساژ  ،سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی سرویس اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها دارا می باشد. در رستوران های هتل ادرس دبی مال انواع غذاها و فست فود و نوشیدنی ها سرو می شود.

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل لوکس ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در کنار بزرگترین ساحل خصوصی در دبی  می باشد از ویژگی های بارزهتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک خاص با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای مجلل دارای  دید پانوراما خلیج فارس می باشند.طراحی تازه و خاص هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن فرهنگ معاصر دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین کشور خاورمیانه صورت گرفت.باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و همچنین یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل دارای 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران حرفه ای است همه استخرها دارای درجه حرارت کنترل شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین فقط 5 روز در سال هوای بارانی است و مناسب برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی گوناگون که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. همچنین هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی  دارای زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند سفری خوش و خاطره انگیزی داشته باشند.

 مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و .. برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل معروف از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کمر واقع گردیده است که بین کوهستان سرسبز و در سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکان های دیدنی و تاریخی معروف مانند : کلوپ آمارا ، فواره های دودین ، موزه باستان شناسی آنتالیا ،هیراپولیس ، گودال کوپرلو ، کالیچی ، پاموکاله ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی ، ساحل کنیالتی ، آنتالیا مینی سیتی و . . . می باشد. هتل مدر ریزورت آنتالیا دارای 228 اتاق بسیار لوکس و مجهز به امکانات روز هتل داری برای گردشگران تور آنتالیا می باشد، از جمله این امکانات می توان به قفل الکترونیکی ، وسایل برودتی و حرارتی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام مجهز و . . . اشاره نمود.

امکانات هتل مدر ریزورت آنتالیا :

مرکز بدنسازی ، سولاریوم،، استخر، سونا و جکوزی ، کوه نوردی ، حمام ترکی و بخار ،تفریحات ساحلی ، زمین های بازی ، سالن زیبایی ،اتاق ماساژ ، ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا ، صرافی ، فروشگاه و . . .

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل منظره فوق العاده زیبایی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد. فاصله هتل مونتانا بیچ تا مرکز آنتالیا 30 کیلومتر و تا مرکز کمر 15 کیلومتر می باشد. این هتل دارای اتاق های تمیز و زیبا می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس , سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری... علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. 

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است که فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر می باشد. این هتل از اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و از همه مهمتر اتاق مخصوص معلولین تشکیل شده است. این هتل اقامتی خوب و سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور آنتالیا به ارمغان می آورد.

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیدهسالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانساستخر روباز, یوگا, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافیپارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, بوفه صبحانه و ... برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازارهای قدیمی کیش محسوب می شود که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع در 2 طبقه بنا گردید. این بازار از 310 غرفه تشکیل شده است. که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم آن اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش به شمار می رود. بازار ونوس تقریبا قدمتی 15 ساله دارد. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و زمینه فعالیت غرفه‌ها بیشتر پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی و مشاور املاک می باشد. در بازار ونوس همچنین یک رستوران و یک کافی شاپ برای استراحت گردشگران تور کیش وجود دارد. این بازار در نزدیکی بازار مریم قرار دارد.

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

 

 

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید کیش با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی احداث شده است و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که با اسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند. این بازارچه ها با یك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند. در این بازار کالاهایی نظیر پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... به گردشگران تور کیش ارائه می گردد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,مراکز خرید معروف کیش,بهترین مراکز خرید کیش , مکان های خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل تور کیش در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش در جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است، به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه تجاری دیره واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3.5 کیلومتر فاصله دارد. هتل مونترال دبی با اتاق های مطبوعی مجهز به سرویس بهداشتی خصوصی و صفحه نمایش تخت آماده ارائه خدمات به مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای سه رستوران می باشد که یکی از رستوران های این هتل به صورت شبانه روزی آماده سرو غذا در سبک بین المللی برای میهمانان تور دبی می باشد. این هتل برای یک کودک زیر 8 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشد رایگان محاسبه می گردد.

امکانات هتل مونترال دبی :

رستوران و بار, پارکینگ, استخر سر پوشیده, سونا, جکوزی, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان تور دبی , گشت درون شهری, بوفه و صبحانه,  اتاق بخار, سالن بدنسازی, صندوق امانات و ...

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مونترال دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در بر دبی، در خیابان شیخ رشید واقع شده است و در معماری آن از اهرام مصر الهام گرفته شده است. این هتل تور دبی از 252 اتاق تشکیل شده است که با تزئینات لوکس دکوربندی شده اند و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، مینی بار و حمام لوکس می باشند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد. این هتل دارای 7 رستوران و بار است که رستوران ژاپنی آن به دلیل کیفیت خدمات خود برنده جایزه شده است. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی نزدیکی آن به مرکز خرید وافی می باشد.

امکانات هتل رافلز دبی :

 7 رستوران و بار، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، واکس، سالن ارایش، استخر، باشگاه، سونا، حمام بخار، اجاره اتومبیل، خدمات بلیت، اتاق وی آی پی، آسانسور، امکانات برای معلولین، اتاق جلسه مجهز ، اتاق کنفرانس، غذاهای رزیمی، تراس، فکس، کپی، باغ و ...

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رافلز دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در سال 1376 احداث گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد. هتل فانوس دارای فضای سبز مناسبی برای اقامت و استراحت مسافران تور کیش می باشد. این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز مکان ها و تفریحات ورزشی را در نظر گرفته است . هتل فانوس یکی از هتل هایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد . این هتل تقریبا دور از مرکز جزیره قرار دارد و باید مسافتی را برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی طی کرد ولی در عوض سکوت و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به همراه دارد.

از امکانات هتل فانوس کیش می توان به لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ... برای اقامت و راحتی گردشگران تور کیش اشاره نمود.

هتل فانوس کیش

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش جزء هتل های یک ستاره کیش محسوب می شود و از نظر موقعیت مکانی درست روبروی بازار پردیس 2 قرار دارد. این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد امکانات خوبی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد. این هتل بسیار نزدیک به بازارهای پردیس 1 پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش می باشد و یکی از امتیازات هتل آرا برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به دریا می باشد. هتل آرا کیش متشکل از 60 اتاق و 200 تخت خواب می باشد.

از امکانات هتل آرا کیش می توان به لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و ... برای گردشگران تور کیش اشاره نمود.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ... برای میهمانان تور کیش می باشد

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

 هتل ریوا استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در 200 متری میدان تکسیم، در محله توریستی استانبول واقع شده است از این رو توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید. این هتل دارای 71 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، حمام، سشوار، روم سرویس هستند. در رستوران این هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. خیابان معروف استقلال با مغازه ها و رستوران های بسیارش تنها در چند قدمی این هتل قرار دارد و می توان با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به این خیابان زیبا رسید. در میدان تکسیم نیز انواع وسایل حمل و نقل عمومی جهت رفت و آمد گردشگران تور استانبول محیاست.

آدرس هتل ریوا استانبول : Aydede Cad. No:8 Talimane, Beyoglu, 80090 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ریوا استانبول :

اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، رستوران، بار، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، آسانسور و ...

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

قیمت تور استانبول

تور لحظه آخری استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریوا استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول (Point Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل با میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر فاصله دارد از این رو گردشگران تور استانبول که قصد خرید کردن در استانبول را دارند از این هتل استقبال می نمایند. هتل پوینت از 8 طبقه تشکیل شده است و دارای 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا مجهز به به اینترنت پرسرعت می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول  20 کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

آدرس هتل پوینت استانبول: Topcu Avenue Number 2 Taksim, Taksim, Istanbul, Turkey 34437

امکانات هتل پوینت استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی، کافی شاپ، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان و...

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم واقع شده است. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور استانبول نزدیکی به خیابان استقلال و مکان های معروف استانبول از جمله کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول می باشد. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت وورد دارای 245 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرین تور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا در این هتل به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل الیت ورد استانبول : Şht. Muhtar Mh., Taksim Cd, Beyoğlu, Turkey

امکانات هتل الیت وورد استانبول :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , رستوران ,  ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده ,مرکز بدنسازی , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , محل مخصوص کشیدن سیگار , بار , گرمایش , اتاق و امکانات برای معلولین , اتاقهای VIP , خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , کرایه ماشین , فکس و کپی 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول 

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

قیمت تور استانبول

تور لحظه آخری استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پولمن سوچی روسیه

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل پولمن سوچی روسیه است در مرکز سوچی روسیه و در نزدیکی سالن کنسرت فستیوال قرار گرفته است. هتل پولمن سوچی روسیه دارای اتاق های زیبا و لوكس اتاق های استاندارد و سوئیت های وی آی پی که هر کدام دارای بالکنی بسیاز زیبا، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD و بعضی از آنها دارای دید به دریا در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستوران سل مارین این هتل با سرو انواع غذاهای مدیترانه ای و لذیذ و باری با انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. از ویژگی های خوب هتل پولمن سوچی روسیه ساحل اختصاصی آن است و مسافرانتور روسیه با کمی قدم زدن می توانند به آنجا بروند. از امکانات تفریحی این هتل سونا, استخر سرپوشیده, اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. 

امکانات هتل پولمن سوچی روسیه:

سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار مخصوص مسافران تور روسیه ، رستوران، خشك شویی، سرویس چای و قهوه، امكانات برای افراد معلول، ، مینی بار و …برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه دارای ۱۹۷ اتاق شیک و مدرن که هر کدام از امکانات عالی و مجهز در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و جکوزی برای ریلکس کردن آنها فراهم کرده است. در رستوران این هتل مسافران می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و در بار نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشند. برای مسافرانی که در رژیم غذایی به سر می برند منوی رژیمی نیز وجود دارد. سوئیت های مخصوص نو عروس در هتل موجود می باشد و همچنین معلولین می توانند از امکانات و اتاق های ویژه معلولین استفاده نمایند. هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه:

خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط مخصوص مسافران تور روسیه ، سرویس مستخدم,  استخر و سونا و جکوزی, رستوران, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه

یکی از هتل های مجلل و شیک روسیه هتل 5 ستاره گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه است که در مرکز شهر سنت پترزبورگروسیه قرار گرفته است. هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق هایی بسیار شیک و مجلل و مجهز بوده و در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی مانند استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی, مرکز بدنسازی و بخار و همچنین در سالن خدمات ماساژ برای لذت بیشتر مسافران فراهم نموده است. در رستوران های این هتل می توانید انواع غذاهای ایتالیایی, روسی و بین المللی سرو کنید. از خدمات ویژه هتل گراند امرالد سنت پترزبورگروسیه ترانسفر فرودگاه که برای مسافران تور روسیه می باشد. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه:

استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و بخار, ماساژ, مرکز بدنسازی,  خشک شویی برای مسافران تور روسیه ، اتو کشی, لباسشویی, محل های مخصوص سیگار, خدمات فکس و کپی, ترانسفر فرودگاده و .... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لت مسکو روسیه

یکی از هتل عای شیک و زیبا روسیه هتل 4 ستاره لت مسکو روسیه است که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل لت مسکو روسیه می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ و ... مخصوص مسافران تور روسیه اشاره کرد که همه در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. خدمات زیبایی هتل بسیار مناسب برای مسافرانی است که می خواهند آرایش روسی را روی چهره ی خود امتحان کنند. رستوران های این هتل دارای غذاهای بین المللی و محلی و انواع دسر ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل لت مسکو روسیه:

اتاق های پاک و بدون دود، اتاق های ویژه معلولین, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی مخصوص مسافران تور روسیه ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ, خدمات زیبایی, اینترنت, رستوران,بار, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیهمی باشد. 

 

هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه

یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه است که در منطقه ای مناسب نزدیک به جاذبه های گردشگری و تجاری مسکو روسیه قرار گرفته است. هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه دارای اتاق های مناسب و مدرن, اتاق های ویژه عروس و داماد، سویت های استاندارد، همچنین اتاق های ویژه معلولین و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستوران این هتل بسیار مناسب با انواع غذاهای متنوع و دارای منوی متفاوت و حتی منو رژیمی مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه برای مسافران تور روسیه استخر, سونا و جکوزی فراهم کرده تا مسافران لحظلت خوبی را سپری کنند. سرویس ترنسفر فرودگاهی نیز در اختیارتان مسافران تور روسیه در صورت تمایل قرار خواهد گرفت.

امکانات هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه:

رستوران, سالن جشن و سالن, برگذاری جلسه, آرایشگاه برای مسافران تور روسیه , خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی , استخر, اتو کشی , خدمات کفش و واکس,خدمات تورها, فکس و کپی, مرکز تجارت, کرایه اتومبیل, سرویس ایاب و ذهاب و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف ترین و زیبا ترین هتل های روسیه هتل 4 ستاره کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه است. هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق های مناسب با امکانات بالا در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. ماساژ درمانی در این هتل برای ریلکس کردن مسافران تور روسیه انجام می شود و از جمله امکانات دیگر  اتاق های پاک بدون سیگار، مینی بار, خدمات تهیه بلیط و ... می باشد. مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل و با قیمت مناسب می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه:

خانه داری, ترانسفر فرودگاه,  لباسشویی, خشکشویی , اتو کشی , خدمات تورها, فکس و کپی, خدمات تهیه بلیط , سرویس مستخدم, سرویس ایاب و ذهاب, ماساژ درمانی برای مسافران تور روسیه, اتاق های پاک بدون سیگار، مینی بار و... که مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه ,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل میم استانبول

یکی از هتل های خوب و زیبای استانبول هتل 4 ستاره میم استانبول است که در منطقه نیسنتاسی استانبول قرار گرفته است.هتل میم استانبول دارای اتاق هایی بسیار شیک و تمیز و با امکانات مناسب و عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. کارکنان این هتل خوش رفتار و مسلط به زبان انگلیسی می باشند که از ویژگی های خوب این هتل است. هتل میماستانبول در مجاورت میدان تقسیم و کاخ دلمابه می باشد . این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی 10 کیلومتر فاصله دارد. رستوران گائودی هتل میم استانبول دارای منو غذاهای بین المللی و ترکی برای مسافران تور استانبول می با شد . در این هتل کافه بار بسیار خوب که بصورت شبانه روزی برای پذیرایی باز می باشد و مسافران تور استانبول می توانند در این کافه بار انواع نوشیدنی ها بنوشند.

 

امکانات هتل میم استانبول:

محل مخصوص کشیدن سیگار و سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور استانبول ، فکس و کپی, اینترنت, خدمات خانه داری, کارکنان مسلط به زبان انگلیسی, رستوران, کافه, بار و.... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل آزیاده استانبول

 هتل 4 ستاره آزیاده جزو بهترین هتل های استانبول می باشد که نزدیک منطقه سلطان احمد قرار گرفته است. این هتل در مجموع از 106 اتاق های خوب تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است که مسافران تور استانبول به راحتی می توانند به آنجا بروند. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل اینترنت پر سرعتی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد. 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت پر سرعت، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 

هتل گلدن هیل استانبول

یکی از هتل های ۴ ستاره شیک استانبول هتل گلدن هیل می باشد که در مناطق قدیمی استانبول و در قلب شهر قرار گرفته است این هتل در منطقه فیندیکزاده واقع شده و بسیار به مکان های دیدنی استانبول نزدیک می باشد. هتل دارای ۹۷ اتاق مجهز می باشد تمامی اتاق ها مجهز به بالکن ، اینترنت ، تلفن ، تلویزیون ، سرویس حمام ، سیستم حرارتی و برودتی و کفپوش آنها نیز از موکت پوشیده شده است این هتل دارای رستوران با غذاهای خوشمزه و فروشگاه‌های زیبا برای مسافران تور استانبول می باشد و حمل و نقل عمومی نیز در مجاورت آن در دسترس است. فرودگاه آتاتورک نیز ١٢ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل گلدن هیل استانبول با ایاصوفیه ، کاخ توپ کاپی ، مسجد کبود ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولمه باغچه, 5 دقیقه فاصله دارد و مسافرانتور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به جاهای دیدنی استانبول بروند. 

امکانات هتل گلدن هیل استانبول:

سالن های کنفرانس, ویدئو, اینترنت, صرافی, آسانسور,سالن SPA, صندلی‌های حمام آفتاب مخصوص مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی . آرایشگاه . استخر سر پوشیده و … که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آپارتمان کایرا آنتالیا

یکی از هتل آپارتمان های تمیز و مناسب آنتالیا هتل آپارتمان 4 ستاره کایرا آنتالیا است که در موقیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل آپارتمان کایرا آنتالیا دارای اتاق هایی مجهز به امکانات رفاهی ,تخت خواب ,میز ارایشی,میز غذا خوری, سيستم تهويه مطبوع, اینترنت و … در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های بزرگ و خانوادگی این هتل آرامش و راحتی را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان می آورد. از امکانات تفریحی و سرگرمی ای هتل آپارتمان استخر رو باز برای شنا با اب تمییز برای ورزش و صندلی برای آفتاب گرفتن مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. در هتل کایرا آنتالیا اجاره دوچرخه هم موجود است و مسافران تور آنتالیا با آن می توانند در شهر به راحتی بچرخید و هم ورزش کرده باشند و از آنتالیا دیدن نمایند.

امکانات هتل آپارتمان کایرا آنتالیا:

رانسفر فرودگاه ,گاوصندوق, محل مخصوص کشیدن سیگار, استخر, کرایه دوچرخه و ... که برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل الدرا ریزورت آنتالیا

 هتل 4 ستاره الدار ریزورت یکی از زیبا ترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. این هتل در کنار دریا در اختیلر مسافران تور آنتالیا قرار دارد. این هتل دارای  سالن کنفرانس زیبا می باشد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافرانتور آنتالیا در نظر گرفته شده است.هتل الداز ریزورت آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا امکانات خوب قرار می دهد.

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته،تلویزیون ال سی دی، ماهواره، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات، سشوار، صندوق امانات،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک برای مسافران تور آنتالیا، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، سالن کنفرانس و...

 

 

هتل باتونت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. این هتل در مجموع از 175 اتاق مجهز با امکانات عالی تشکیل و در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است. هتل باتونت گاردن آنتالیا در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. در نزدیکی این هتل ساحل دریای بسیار زیبا قرار دارد که مسافران تور آنتالیا در مدت زمان 10 دقیقه می توانن به دریا بروند. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی فاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و... برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره اپرا سوییت ایروان ارمنستان است که در شهر ایروان و با اپرا ارمنستان 500 کیلومتر فاصله دارد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان دارای اتاق هایی با دکوراسیون خاص و شیک، فضایی آرامش بخش و با امکاناتی عالی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، یخچال، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با امکان اتصال به شبکه های جهانی و محلی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات خوب این هتل می توان گفت خدمات 24 ساعته رزرواسیون، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، خدمات نظافت 24 ساعته، خشکشویی، اتاق امکانات، خدمات تورگردی، اجاره ماشین و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. کافه مخصوص که دارای انواع نوشیدنی‌ها و دسر ها و همچنین در رستوران آن انواع غذاهای بین المللی, ایتالیایی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان 8 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو , به میدان جمهوری 1.8 کیلومتر , قطار شهری ایروان نیز 6 کیلومترو 15 کیلومتر هم بعد از هتل فرودگاه بین المللی زوارتنوتس قرار گرفته است. از خدمات تفریحی و سرگرمی هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان می توان گفت ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت, آبگرم, مرکز بدنسازی و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان:

ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت مخصوص مسافران تور ارمنستان , آبگرم , سرویس نگهداری کودکان, مرکز بدنسازی ,  خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه , اتو کشی, صرافی, خدمات کفش و واکس, کرایه ماشین , خدمات تورها,  فکس و کپی,  مرکز تجارت, خدمات تهیه بلیط , رستوران, پذیرش شبانه روزی - روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, فروشگاه در هتل, محل مخصوص کشیدن سیگار, بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

یکی از زیبا ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان است که در مرکز ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل تا میدان معروف جمهوری 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. هتل 50 اتاق  زیبا دارد که هر کدام از اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پخجال، ماهواره، تلویزیون و ... برای مسافران تور ارمنستان هستند. همه اتاق ها با رنگ گرم طراحیشده اند و حمام مجهز به سشوار، توالت و دوش است. مسافران تور ارمنستان می توانند در کافه ای که در نزدیکی این هتل فاصله دارد به صرف غذا بپردازند.این هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان:

 رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه) برای مسافران تور ارمنستان، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و...

 

 

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان

 هتل 4 ستاره توفنکیان هیستوریک ایروان جزو هتل های خوب ارمنستان می باشد که در 500 متری میدان جمهوری قرار دارد در نزدیکی این هتل موزه ها، کافه ها و رستوران های متنوعی برای مسافران تور ارمنستان وجود دارند. این هتل دارای 82 اتاق کاملا مجهز است که اتاق ها با وسایل و صنایع دستی زیبای ارمنستان طراحی شده اند و رستوران زیبای این هتل دارای نواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی و بین المللی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل با چوب و سنگ و اشیای فلزی طراحی شده است. فاصله این هتل تا موزه تاریخی ملی 5 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه بین المللی ایروان 12 کیلومتر است. 

امکانات هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان:

استخر سرباز، تراس، بالکن، اتاق جلسه، رستوران، بار، ماساژ، ماهواره، تلویریون، حمام، مینی بار، فکس، کپی، فزوشگاه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و ...برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لاتار ایروان ارمنستان

 

 مجلل ترین هتل 5 ستاره ارمنستان هتل لاتار است که در منطقه سیلیکیان، در خیابان پنجم، در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروان واقع شده است. این هتل دارای 19 اتاق مجلل می باشد که همه اتاق ها دارای تلویزیون، مینی بار، حمام شخصی، سشوار و تهویه برای مسافران تور ارمنستان می باشند. در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی و همچنین انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر است و مسافران تور ارمنستان به صورت رایگان به این فرودگاه می روند. مسافران تور ارمنستان می توانند با این هتل سفر خوشی داشته باشند.

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان:

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، لاندری، غذاهای رژیمی مخصوص مسافران تور ارمنستان، بار، رستوران و...

 

هتل نشنال ایروان ارمنستان

پ

 هتل 5 ستاره نشنال جزو شیک ترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است. این هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد که مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به آنجا بروند. هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه می باشد. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و بزرگترین هتل های زنجیره ای دنیا  هتل 5ستاره ارمنستان هتل ماریوت است. هتل ماریوت ایروانارمنستان در قلب این شهر در میدان جمهوری قرار گرفته است. معماری کلاسیک و طراحی آن بسیار مدرن و جذاب است منظره زیبای اتاق های این هتل یا به میدان جمهوری و یا به کوه آرارات مشرف است. ساختمان هتل ماریوت یکی از ساختمان های تشکیل دهنده میدان جمهوری است و مقعیت آن این هتل را از دیگر هتل ها متمایز می کند، نام این هتل چندین سال پس از فروپاشی شوروی سابق از "آرمنیا" به "ماریوت" تغییر کرد در زمان شوروی سابق تنها هتل 5 ستاره ایروان به حساب می آمد.با رفتن به این هتل مسافران تور ارمنستان می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل ماریوت ایروان ارمنستان:

5 رستوران و کافه,سرویس 24 ساعته اتاق ها, اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل,اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها, تلویزیون کابلی و ماهوره, مینی بار,خشکشویی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گراند کیش

یکی از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره گراند کیش است که از نظر موقعیت مکانی خوبی برخودار است. هتل گراند کیش دارای اتاق هایی خوب با امکانات خوب نظیر ميني بار ، سشوار در حمام ، تهويه مطبوع ، تلویزیون ، صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور کیش می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر ، ماساژ, آبگرم, سالن ورزش و ... که مخصوص مسافران تور کیش می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای خوشمزه و چايخانه سنتي در فضایی زیبا و دل نشین و همچنین کافي شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش می باشد. این هتل امکانات خوب و آرامش را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گراند کیش:

ترانسفر رفت, رستوران ، چايخانه سنتي ، کافي شاپ مخصوص مسافران تور کیش  , اینترنت ، پارکینگ ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، آسانسور , تاکسي سرويس ، لاندري ، رم سرويس,  استخر ، ماساژ, آبگرم, سالن ورزش و ... که برای مسافران تور کیش می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ميلينيوم پلازا دبي

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل ميلينيوم پلازا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است.هتل ميلينيوم پلازا دبي دارای 65 طبقه مجموعا از 413 اتاق شیک و مدرن با امکانات خوب همراه با بالکنی بسیار زیبا و اینترنت در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 4 رستوران و کافه بسیار خوب با انواغ غذاها و دسر ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت جکوزی, استخری بر روی تراس با چشم اندازی عالی, استخر ویژه کودکان, سونا, ماساژ، باشگاه ورزشی و ... که برای مسافران تور دبی می باشد. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل ميلينيوم پلازا دبي:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر، سونا مخصوص سافران تور دبی ، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، استخر روباز و ... برای مسافران تور دبی می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ميلينيوم پلازا دبي, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلوریا دبی

یکی از زیبا ترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل گلوریا است که خیابان شیخ زاید و درون ساختمان مدیا سیتیدبی قرار دارد. هتل گلوریا دبی دارای اتاق ها و آپارتمان‌های لوکس و بسیار مجلل و امکاناتی مناسب نظیر  آشپزخانه و بالکن‌هایی با نمای بسیار زیبا و فوق العاده از ساحل جمیرا و بازار دبی در اختیار مسافران تور دبی می‌باشد. امکانات تفریحی این هتل یک استخر روباز بزرگ و آبگرم, کودکان نیز استخر مجزا و یک محوطه بازی, مرکز تناسب اندام و سلامت و زمین بازی راکت و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران نودل هوس که در آن انواع غذاهای خوش طعم جنوب شرقی آسیا و رستوران ترس با انواع غذاهای بین المللی با کیفیتی عالی و همچنین کافه لی گرند با انواع فست فود و اسنک‌های فوری مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از ویژگی‌های خوب هتل گلوریا دبی فاصله ۱۰ دقیقه‌ای این هتل تا مرکز خرید دبی مارینا و مرکز خرید امارات و فاصله ۵ دقیقه‌ای تا باشگاه گلف امارات و همچنین مجاورت با ایستگاه مترو شهر می‌شود.

امکانات هتل گلوریا دبی:

استخر روباز,  آبگرم, استخر کودکان, محوطه بازی کودکان, مرکز تناسب اندام, زمین بازی راکت, 2 رستوران, کافه, خدمات خانه داری, اینترنت, سرویس دهی 24 ساعته و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل آواری دبی

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که درنزدیکی میدان ساعت و خیابان شلوغ الرقه دبی قرار گرفته است. هتل آواری دبی دارای 178 اتاق شیک و مدرن و با امکانات عالی نظیر  سشوار ،اینترنت پر سرعت رایگان, سیستم برودتی و سرمایشی عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 3 رستوران شیک با انواع غذاهای خوب یک رستوران سلف سرویس و 2 رستوران با منوی انتخابی بوده که انواع خوراک های محلی و غذاهای بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو می گردد. از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل آواری دبی سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ , سالن بدنسازی و .... مخصوص مسافرانتور دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی, ایستگاه مترو , مراکز تجاری و توریستی شهر در نزدیکی این هتل می باشد. از ویژگی های خوب این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی می باشد و در اختیار مسافران تور دبی است. 

امکانات هتل آواری دبی:

سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ و سالن بدنسازی برای  مسافرانتور دبی, ترانسفر فرودگاهی رایگان ، سرویس نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات تور و تهیه بلیط ، 3 رستوران, کافی شاپ, بار, مرکز تجاری و . . . که برای مسافران تور دبی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه است که در ۱۴کیلومتری آلانیا ترکیه قرار گرفته است. هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه دارای ۱۱۵اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد با طراحی شیک و مدرن, همگی در اندازه های مناسب ومتنوع  از امکانات کامل نظیر حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن ،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته, بالکنی با چشم اندازی عالی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است و مسافران تور ترکیه با خارج شدن از اتاق های خود می توانند به ساحل زیبای هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه بروند. این هتل نوشیدنیهای الکلی و غیر الکلی را در کنار هم برای مسافران تور ترکیه سرو می کند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی بوده وبرخی گوشتهای ارائه شده از نظر شرعی قابل استفاده نمی باشد ولی گوشتهای حلال نیز در جای هتل های آلانیا ترکیه یافت می شود. این هتل ۳۵ کیلومتری تا فرودگاه فاصله دارد. مسافران تور ترکیه با رفتن به این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه:

 رستوران و بار ، استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، سالن بدنسازی مخصوص مسافران تور ترکیه  ،سونا و جکوزی ، ماساژ، خدمات پرینت و فکس ، صرافی ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه و ... برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه

یکی از هتل های خوب و شیک ترکیه هتل 4 ستاره و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه می باشد. هتل و اسپای گراند ورک آنکاراترکیه دارای ۳۶ اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد ، سوئیت مخصوص تازه عروس مخصوص مسافران تور ترکیه و اتاق هایی ویژه معلولین  می باشد که هر اتاق با طراحی شیک و با امکانات خوب و عالی مانند حمام ، سیستم تهویه هوا،مبلمان شیک، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل دارای رستوران با غذاهای متنوع و کافی شاپ خوب برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه:

استخر سرپوشیده (تمام فصول) ، حمام ترکی ، سونا مخصوص مسافران تور ترکیه، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, کارکنان پذيرش، شبانه روز, رانسفر فرودگاه, اینترنت, کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه

یکی از هتل های مناسب و زیبای ترکیه هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی ترکیه می باشد که جزء هتل های محبوب کوش آداسی ترکیه می باشد. هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه دارای ۷۰ اتاق شیک و مجهز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز,اینترنت رایگان و تراس با چشم اندازی رو به دریا مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. رستوران هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه که در طبقه همکف قرار دارد دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است. از خدمات ورزشی این هتل استخر رو باز و مخصوص شیر و غواصی برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

 

امکانات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه:

اینترنت, رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور ترکیه, کافی شاپ, اتاق کودکان, استخر رو باز و استخر شیر و... که این هتل برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 پایاب کیش

پاياب كيش يكي از جاذبه هاي گردشگری جزيره زیبای کیش میباشد. پایاب دو هزار ساله، در نزديكي منطقه درخت سبز ، بصورت دهليزی در سطح زمين قرار دارد که در كناره های چاه قنات با شيب تند حفر میشود و با تعداد زیادی پله به زيرزمين مي رسد. روشنايي پاياب از دهانه چاه گرفته میشود. 

از این رو با افزایش عمق چاه؛ تعداد پله هاي آن نیز بیشتر مي شود که اطراف آخرين پله، جایگاه مناسبی برای استراحت گردشگران تور کیش میباشد.

محوطه پاياب كيش چند سال گذشته بازسازی شده است، از این رو با وجود طبیعت زیبا و هوای خوب و دلپذیر و با چايخانه و رستوران های اطراف محوطه، لحظات لذت بخشی را برای گردشگران ایجاد کرده، همچنین با ارائه غذاهاي سنتي ايراني نظر مسافران تور کیش را جلب کرده است. 

 هوای مطبوع مجموعه پاياب كيش، بخصوص در فصل تابستان، توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. گردشگران عزیز میتوانند با تماشای نماهای تاریخی و درخت سبز دیدنی، سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش را برای خود رغم بزنند.

 

 

 

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا 

پارک ساحلی میرمهنا در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش در سال 1385 واقع شده، که اسکله تفریحی و ماهیگیری میرمهنا نیز در این پارک جای گرفته است و امتداد آن از مسجد خاتم الانبیاء تا میدان جاسک میباشد.

این پارک ساحلی میرمهنا با دو بخشی که دارد، مسیر اول از " مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری " است، در این فاز مساحت 41 هزار متر مربع با مسیرهای پیاده رو برای گردشگران تور کیش، آلاچیق ها و محل پخت کباب و پارکینگ، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ها، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی و مسیر دوچرخه، بوفه و چایخانه دیده میشود. مسیر دوم  " بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک " میباشد، در این فاز دوم به مساحت حدود 50 هزار متر مربع محوطه ای برای بازی کودکان است که نزدیک مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان میباشد.

 

گردشگران تور کیش می توانند با ماهی گیری بر روی اسکله پارک ساحلی میرمهنا، لحظاتی دلپذیر را برای خود رغم بزنند. با وجود 4 پله در طول اسکله به راحتی گردشگران عزیز میتوانند سوار قایق ها شوند. همچنین مسافران محترم تور کیش با تماشای مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور و پیاده روی بر این اسکله و تماشای لاک پشت های آزاد، سفری به یاد ماندنی داشته باشند.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مهتاب کیش

 هتل چهار ستاره مهتاب بصورت واحد های آپارتمانی در سال ۱۳۹۳در خیابان امیر کبیر کیش بصورت مدرن بنا شده است.

در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل مجرب و ترانسفر فرودگاهی و اتاق هایی رو به دریا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش میباشد.

 

در هتل مهتاب کیش با امکانات رفاهی چون: "صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های ناب ) ، رستوران ( با ارائه غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی- ایرانی ) در محوطه سرسبز  هتل ، اقامتگاهی دلپذیر را برای استراحت مسافران عزیز تور کیش مهیا کرده است.

 

 

 

هتل هليا کیش

هتل چهار ستاره هلیا در سال 1382 بین دو میدان امیرکبیر و ساحل، با فاصله ای کمی از دریا بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه با 62 باب اتاق و 225 عدد تخت در محوطه ای سرسبز با آبنماهای زیبا در جزیره کیش میباشد.

 

هتل هلیا کیش در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش نزدیک به مراکز ورزشی، مراکز خرید و بازارها قرار دارد که با حضور پرسنل هتل، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز داخلی و خارجی است. از این رو با ایجاد برنامه های تفریحی و تخفیف های ویژه اقامتگاهی لذت بخش را برای میهمانان عزیز تور کیش مهیا کرده است.

کادر مجرب هتل با استقبال فرودگاهی و اجاره اتومبیل مدرن برای گردش در جزیره آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور تور کیش می باشد.

در هتل هلیا کیش سیستم اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ،برق اختصاصی است و با سرویس کافی شاپ در اتاق، آماده سرویس دهی به مسافران محترم تور کیش می باشد.

 امکانات تفریحی - رفاهی هتل هلیا کیش:

پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، سالن ( جلسه و همايش - کنفرانس )، فروشگاه، رستوران (انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و با وعده های صبحانه با بوفه کامل و منوی آزاد) ، چایخانه سنتی سارا در محیطی آرام و دلپذیر ، سرویسهای مجهز, TV (کانالهای ماهواره ایی )، صندوق امانت ، مینی بار ،لابی ، کافی شاپ 24 ساعته (با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک )، اینترنت . خشکشویی و فروشگاه.

علاوه بر این، امکانات تفریحی - ورزشی از جمله سالن ورزش، سالن بدنسازی ،استخر، سونا و جكوزي، ماساژ جهت پر کردن لحظاتی شاد و دلپذیر برای مسافران تور کیش را  فراهم کرده اند.

 

 مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش، روبروی بازار ونوس در بلوار موج دریا به مساحت 6400 متر مربع در 6 طبقه با 160 باب اتاق واقع شده است.

هتل 4 ستاره گراند هتل کیش در موقعیتی مناسب، نزدیک به اماکن تجاری و خرید که اکثرا نیازی به وسیله نقلیه نیست،( فاصله هشت دقیقه ای تا فرودگاه و بازار زیتون )، در منطقه خوبى نسبت به دريا بنا شده است، از این رو نظر مسافران عزیز تور کیش را به خود جلب کرده است.

اتاق های این هتل، اکثرا مشرف به دريا بوده و داراى تراس و تهویه مطبوع و مناسبی مى باشند. هتل گراند کیش با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان تور کیش با ظرفیت، 200 نفر می باشد. 

  

امکانات رفاهی هتل گراند کیش:

پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، یخچال با ميني بار ،TV ( ماهواره )، صندوق امانات ، سوئیت ، چايخانه سنتي ،كافي شاپ 24 ساعته ( با ارائه ناب ترین نوشیدنی ها), اینترنت ، سرویس ( فرنگی - ایرانی )، پارکینگ ، لابی ، فروشگاه و غرفه ،  تاکسي سرويس ، .صبحانه و ترانسفر ، رستوران ( با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی )، آرایشگاه، خشکشوئی.

مسافران محترم میتوانند با کرایه ماشین بدون راننده لحظاتی دلپذیر در گردش جزیره داشته باشند.

امکانات ورزشی - تفریحی هتل گراند کیش:

 سالن ورزش، استخر، ماساژ، زمین تنیس، دارت، بیلیارد، فوتبال دستی.

پرسنل این هتل با تسلط به زبان های عربی و انگلیسی، در محوطه ای زیبا و مزین به آب نما و آکواریوم آب شیرین در لابی پذیرای میهمانان عزیز تور کیش هستند.

 

هتل مهتاب کیش

 هتل مهتاب، هتلی 4 ستاره در خیابان امیر کبیر کیش است که در سال ۱۳۹۳ بصورت واحد های آپارتمانی بصورت منحصر بفردی ساخته شده است.

در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل آموزش دیده و اتاق هایی مشرف به دریا، اقامتگاهی آرام را برای استراحت میهمانان محترمتور کیش رغم زده است.

امکانات رفاهی هتل مهتاب کیش

صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های تازه ) ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی - ایرانی ) و محوطه سرسبز هتل. در این هتل با ارائه امکانات رفاهی و ترانسفر فرودگاهی آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 پایاب کیش

يكي از مکان های گردشگری جزيره زیبای کیش پاياب كيش است.

 

پاياب كيش قذمتی دو هزار ساله دارد که در نزديكي آن درخت سبز واقع شده است. مسافران عزیز تور کیش میتوانند علاوه بر تماشای محوطه و طبیعت زیبای درخت سبز، از پایاب تاریخی هم دیدن کنند. هوای مطبوع، مخصوصا در فصل تابستان، توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش را به این جاذبه گردشگری زیبا و دلپذیر جلب کرده است و موجب سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش شده است.

پاياب كيش، دهليزی در سطح زمين است که با تعداد زیادی پله به زير زمين مي رسد که در اطراف چاه قنات شيب تند میشود و روشنايي آن از دهانه چاه گرفته شده است. هر چه عمق چاه بیشتر باشد، تعداد پله هاي آن نیز بیشتر مي شود. از این رو آخرين پله، مکانی خوب برای استراحت گردشگران میباشد. 

محوطه پاياب كيش بعد از بازسازی کاملی که چند سال پیش داشته، به محیطی ناب با طبیعتی زیبا و هوایی دلپذیر تبدیل شده است که مسافران محترم تور کیش با وجود چايخانه و رستوران های اطراف مجموعه، با غذاهاي سنتي ايراني، سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش را داشته باشند، همچنین با لحظات لذت بخشی که در پایاب کیش می گذرانند، توجه تعداد زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است.

 

کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش یکی از مکان های ورزشی و تفریحی جزیره کیش است و جز بزرگ ترین پیست خاورمیانه میباشد که لحظاتی خاطره انگیز را برای گردشگران رقم میزند و در یاد مسافران عزیز تور کیش ماندگار میکند. 

کارتینگ در ایران

45 سال پیش، ماشین های کار یا همان کارتینگ برای اولین بار توسط دو ایرانی وارد کشورمان شده است و با استقبال گردشگران قرار گرفت. از این رو رقابت های کارتینگ قهرمانی کشور همه ساله در ده مرحله برگزار می شود و نفراتی که بیشترین امتیازها را کسب می کنند، به رقابت های جهانی اعزام می شوند.

ایران اولین بار در مسابقات جهانی سال ۲۰۰۶ ژاپن شرکت کرد؛ پس از آن دو بار دیگر هم در رقابت های جهانی شرکت کرد، اما بزرگ ترین افتخار را در سال ۲۰۱۰ و در ایتالیا به دست آورد.

 

کارتینگ کیش ۸۰۰ متر طول دارد و دارای موتورهای چهار چرخ  (ATV) و ماشین های کنترل از راه دور میباشد. گردشگران عزیز تور کیش در این پیست لحظاتی جذاب و به یادماندنی را با این ورزش خواهند داشت. جهت استفاده از کارتینگ کیش برای مسافران، باید حداقل 10 سال سن و حداقل قد 140سانتی متر داشته باشد و برای سنین زیر 16 سال حضور والدین الزامی است.

 

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل یلکن بلو لایف آنتالیا

 

هتل 5 ستاره یلکن بلو لایف آنتالیا در سال 2011ميلادي در منطقه بلدیبی آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 332 اتاق تشکیل شده است. هتل در فاصله 28 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل یلکن در فاصله بسیار کمی از دریا واقع شده است. فاصله هتل تا مركز شهر كمتر از 10كيلومتر است. فاصله فرودگاه با این هتل 40 کیلومتر می باشدو هتل مجهز به اینترنت وای فای می باشد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل یلکن بلو لایف آنتالیا:

2 سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز( کودکان و بزرگسالان)، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، کلاس غواصی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ماساژ و اسپا، آرایشگاه، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور ، تهویه، اینترنت وایرلس رایگان، پزشک، ترانسفر فرودگاه، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، گیم نت، کافی نت، برنامه های شاد شبانگاهی، مینی کلاب، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، رستوران، لابی، بار، کافه، استخر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_5.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_4.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_3.jpg 

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس مدرن ترین هتل در منطقه کنی آلتی شهر آنتالیا است.  مساحت این هتل 5 ستاره تقریبا ۱۳ هزار مترمربع است . این هتل تا ساحل زیبای دریای مدیترانه تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد و سرویس دهی هتل اونکل به صورت ALL می باشد. فاصله هتل اونکل رزیدنس تا فرودگاه آنتالیا حدود ۶۰ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و  توریستان تور آنتالیابه راحتی به مراکز خرید آنتالیا دسترسی خواهند داشت. 

خدمات اتاق ها:

اتاق های هتل اونکل رزیدنس آنتالیا  بسیار زیبا و شیک و مبله می باشد البته هتل اونکل رزیدنس آپارتمان هایی با آشپزخانه مجهز هم دارد که می توان رزرو کرد . تمامی آپارتمان ها از امکاناتی نظیر بالکن، تهویه ، تلفن ، آشپزخانه ، حمام اختصاصی ، سشوار و تلویزیون برخوردار هستند . رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که گردشگران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل اونکل رزیدنس هستند.

 

خدمات هتل اونکل رزیدنس:

از خدمات شامل استخر روباز به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع ، کافه کنار استخر ، استخر سرپوشیده با آب گرم ، سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدن سازی و سالن ماساژ ، پارکینگ سرپوشیده برای ۲۴۰ اتومبیل ، پارکینگ در فضای باز برای ۶۰ اتومبیل ، اینترنت Wi-Fi ،  سالن بسکتبال و والیبال نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند، آرایشگاه  ، ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی ، صرافی ، کرایه اتومبیل و … پرسنل مجرب 24 ساعته آماده پذیرایی از شما مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل آدم و حوا آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Adam & Eva Hotel

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا Antalya Adam & Eva Hotel در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارا می باشد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر یا 45 دقیقه و تا فرودگاه 35 كيلومتر یا 35 دقیقه است.طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است.

-آدم-و-حوا-آنتالیا.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-4.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و...

-آدم-و-حوا-5.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-2.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-6.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

  هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول  تنها در چند قدمی میدان تقسیم و ۱۰۰ متری ایستگاه اتوبوس هایا قرار دارد و اقامت راحتی را در این هتل 4 ستاره داشته باشید. هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با نیاز آنان، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار آنان قرار داده است. دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان از دیگر ویژگی اتاقها بوده که ارتباط با محل کار و خانواده را در طی سفر آسان ساخته است.

 هتل کریستال استانبول هر اتاق دارای حمام اختصاصی، تخت‌خواب دونفره، خط تلفن مستقیم، تلویزیون صفحه تخت ، اینترنت پرسرعت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی)، گاوصندوق دیجیتال و مینی‌بار است. سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی است که از خدمات تمامی اتاق ها میباشد.

امکانات هتل کریستال استانبول:

هتل از یک مرکز تفریحی مجهز نیز برخوردار بوده که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا میباشد.مهمانان می‌توانند پس از یک روز طولانی، از آسودن در استخر سرپوشیده‌، حمام ترکی، سونا و با ماساژدرمانی (با هزینه‌ی اضافی) لذت ببرند. انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران هتل کریستال استانبول سرو می‌شود. گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیمروس آنتالیا

هتل  هیمروس آنتالیا (4 ستاره) که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند. دارای حمام اختصاصی می باشد.یک سرویس رایگان اتوبوس شاتل از هتل به ساحل وجود دارد  این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است. 

امکانات هتل هیمروس آنتالیا:

هتل هبمروس دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین به راحتی با وای فای میتوانند دسترسی به اینترنت داشته باشند.امکانات تفریحی و سرگرمی هتل هم باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی  و دارای پذیرش 24 ساعته می باشد که بصورت رایگان در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار داده است.

رستوران هتل  هیمروس آنتالیا دارای  پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما می توانید غذا را در محوطه سرو کنید. 

یک استخر در فضای باز با بخش ویژه کودکان و یک بوفه کنار استخر با صندلی هایی برای استراحت و حمام آفتاب مهمانان همچنین می توانند از  ورزش های مختلف آبی از جمله قایقرانی با قایق های بادی ، جت اسکی، قایقرانی موتوری، غواصی، موج سواری استفاده کنند. مسافران تور آنتالیا می توانند لحظات خوشی را در هتل هیمروس سپری کنند.

 

 

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

 

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ماتیات آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا افتتاح شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 5ستاره در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقيقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصي، استخر روباز،حمام سنتی تركي،سونا، جكوزي، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و... برای میهمانان  تور آنتالیا  می باشد.

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطراتخوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

  تور آنتالیا تابستان 95

 

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورنج کانتی آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شایگان کیش

هتل  شایگان کیش از جمله هتل های مدرن 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره  کیش برای شما گردشگران عزیز به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل  شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش، کنفرانس, جلسه و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش  شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .

 

 

مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از سفر خود لذت ببرند.    

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام گرفتن از معماری باستانی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی نظیر ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز  تور کیش رقم  میزند. این هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیریست که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما مسافران بر جای خواهد گذاشت.

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما مسافران تور کیش  با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی قرارگرفته است. این هتل 5 ستاره در مجموع 100 سوئیت که همگی بر روی دریا قرار گرفته و دارای کف شیشه ای ‎که گردشگران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و دارای ‏بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی بهم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به نمایش درآورده است.موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎ برای میهمانان تور کیش فراهم آید.

امکانات اتاق های هتل ترنج کیش

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترانسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ ، ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می شود می توان به وجود آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس اشاره کرد. ‏ ‏‏ 

 


مسافران عزیز با انتخاب هتل ترنج کیش سفر خوشی را سپری می کنید.‏ ‏ ‏ 

جهت رزرو و خرید  تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا درسال 1994 میلادی در زمینی به مساحت 125 هزار متر مربع در منطقه بلک آنتالیا افتتاح شده و در سال 2014 بازسازی شده است. این هتل 5 ستاره مجموعا 600 اتاق و 20 ویلا دارد.رستوران های هتل آستریا کلاب آنتالیا از قبیل رستوران (اصلی،روباز، چینی،ایتالیایی، ترکیه ای) این رستوران آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا می باشد و همچنین دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 43 کیلومتر،فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. 

 امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سرسره های آبی،چتر آفتاب،مینی کلاب،اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،خشکشویی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری،فروشگاه،ترانسفر فرودگاه،اینترنت پر سرعت رایگان،سالن کنفرانس،بار،کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز سلامت و آبگرم  SPA،سالن بدنسازی و ورزشی،ورزش های آبی،سرویس مراقبت از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی،ایروبیک، بیلیارد،تخت های حمام آفتاب و...

شما گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل آستریا کلاب آنتالیا سفر به یادماندنی را تجربه می کنید.

 

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و یکی از هتل های زنجیره ای اسکا می‌باشد .هتل آسکا لارا ریزورت در سال ۲۰۱۴ و به مساحت ۶۲ هزار مترمربع در لارا بنا گردید . این هتل دارای ۱۵۰ متر ساحل شنی اختصاصی است که ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا ریزورت با مرکز شهر آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد . اتاق‌های هتل آسکا لارا آنتالیا اکثرا بین ۱۸ تا ۲۴ متر هستند و استاندارد بشمار می آیند البته هتل دارای اتاقهای دبل ، خانوادگی و اتاقهای ویژه معلولین نیز هست . هتل ۷ طبقه آسکا لارا در مجموع ۵۴۵ اتاق دارد که دسترسی به آنها به وسیله ۶ آسانسور صورت می‌گیرد . تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار (رایگان) ، صندوق امانات (رایگان) ، تلویزیون صفحه تخت ، تلفن ، حمام با وان و دوش و اینترنت می باشند و بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن با چشم انداز دریا هستند که مسافران تور آنتالیا لحظات خوشی را در این هتل سپری می کنند.

امکانات هتل آسکا لارا :

خدمات و امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا شامل استخر (روباز،سرپوشیده،کودک) و یک پارک آبی با ۹ سرسره آبی ، زمین تنیس ، بسکتبال ، بیلیارد ، دارت ، باشگاه بدن‌سازی ، سونا ، مرکز  SPA ، ماساژ ، حمام ترکی ، اتاق بازی و باشگاه کودکان میشود . رستوران Anka  به صورت بوفه ۲۴ ساعته صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. البته هتل دارای ۶ رستوران دیگر نیز هست که میتوانید با پرداخت هزینه در این رستوران ها غذا میل کنید . در رستوران‌های آلاکارته هتل آسکا لارا ، انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، چینی و دریایی ارائه می‌شود . اینترنت در لابی و اماکن عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس می‌باشد و پرسنل هتل آسکا لارا در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بین المللی عماد مشهد 

هتل بین المللی عماد مشهد با شرایط کاملا خاص به عنوان اولین هتل چهار ستاره واقع در خیابان طبرسی در فاصله ۳۵۰ متری حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه السلام) در سال ۱۳۸۹ احداث شده است. هتل عماد در ۹ طبقه با گنجایش ۲۰۰ نفر و ۵۵ اتاق شامل: ۱۵ سوئیت رویال، ۴۰ اتاق دو تخته و سه تخته لوکس، ۲ سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش ۱۶۰ نفر، فست فود، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم، مجموعه‌ آبی با گنجایش ۳۰ نفر در هر نوبت، استخر، سالن کنفرانس ،لاندری، لابی,سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و پارکینگ اختصاصی افتخار دارد میزبان زائران تور مشهد می باشد. 

 

هتل کیانا مشهد

یکی از هتل های مطرح و شیک در مشهد مقدس هتل کیانا است این هتل ۴ ستاره با امکانات مناسب از توریست های تور مشهد پذیرایی می کند.هتل کیانا  ، درست در فاصله ی ۱۳۰۰ متری حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارد. اگر به صورت آرام و تفریحی بخواهید از هتل به حرم مشرف شوید کافیست ۱۵ دقیقه زمان بگذارید.هتل کیانا  در محوطه ای ۸ هزار متر مربعی، برپا شده است . از نظر معماری نیز از ابتدای امر این هتل را به صورت ۸ طبقه پی ریزی کرده اند. در این هتل ۱۰۰ اتاق وجود دارد. البته برای رزرو آپارتمان نیز می توانید روی این هتل حساب کنید و آپارتمان های تک خوابه، و فیستا سوئیت را رزرو کنید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل کیانا مشهد:

هتل کیانا دارای دو فضای صرف غذا است که فضای اولی مربوط به نوشیدنی و غذا بوده و حدود ۹۰ نفر ظرفیت دارد اما رستوران مرسوم هتل کیانا ۱۵۰ نفره است اما بخش صبحانه خوری حدود ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد.کودکان در این هتل می توانند در فضای باز و جذابی در امنیت کامل به تفریح خود بپردازند.سرویس خانه داری، کافی شاپ شبانه روزی، و امکانات رفاهی و تفریحی این هتل، از امتیاز های آن است.در بخش آرایشگاه زنانه، می توانید سرویس مطلوب خود را دریافت کنید و از فروشگاه های منتسب به هتل نیز برای خرید سوغاتی و هدایا و حتی موارد مورد نیاز خود استفاده کنید.همچنین برای تهیه بلیط اماکن گردشگری مشهد نیز می توانید از هتل کیانا و بخش مربوطه استفاده کنید.کسانی که به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارند نیز می توانند از رستوران سنتی این هتل بهره مند شوند. سالن همایش و کنفرانس نیز برای همایش های رسمی و کاری شما مکانی مجهز، شیک و مفیدی است. اگر احتیاج به تغییر واحد پولی دارید نیز می توانید از صرافی های این هتل استفاده کنید.اینترنت رایگان در برخی بخش های هتل در اختیار شماست. همچنین می توانید اوقات تفریح خود را در سالن ورزشی و حتی با سونا جکوزی هتل بگذرانید. برای تمام توریست های تور مشهد، این هتل یک نوبت سونا و جکوزی و مینی بار میوه رایگان در نظر گرفته است که می توانید از آن نیز بهره مند شوید.

در اتاق های هتل کیانا امکانات کافی مثل سیستم تصویری، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام و دیگر امکانات ضروری برای یک اقامت کوتاه چند روزه وجود دارد.ساعت ورود و خروج به اتاق های هتل کیانا مشهد، ساعت ۱۴ هر روز می باشد. این هتل از پارکینگ نیز بهره مند است که می توانید به راحتی با استفاده از آن از ایمنی و سلامت خودروی خود بهره مند باشید. در هتل کیانا برای آقایان نیز خدمات پیرایشی وجود دارد. برای اینکه به مکان های مختلف شهر بروید می توانید از تاکسی سرویس های این هتل در تمام ساعت های روز بهره مند شوید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه

 هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه یکی از هتل های 5 ستاره معروف و تاپ در مجاورت سواحل زیبای کوش آداسی است که در منطقه افسوس قرار گرفته و دارای پارک آبی بسیار بزرگ با 26 سرسره بعنوان بهترین هتل آبی دنیا را به خود اختصاص داده و بعنوان یکی از مراکز تفریحی برای گردشگران تور ترکیه محسوب می شود.هتل آکوا فانتازی ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز و شیک بهره برده است. نکته دیگر در مورد این هتل ۵ ستاره این است که از بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی بهره مند می باشد . فضای داخلی و خارجی هتل همیشه پاکیزه و مرتب بوده و تا فرودگاه بین المللی آدنان مندرس ازمیر ۸۰ کیلومتر فاصله داشته و دارای سرویس پذیرایی یو-آل ( صبحانه ، ناهار ، شام و استفاده از کلیه نوشیدنی ها بدون محدودیت زمانی ) می باشد.

  امکانات اتاق های هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه:

اتاقهای هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه شامل ۱۳۷ اتاق پاک و بدون دخانیات است . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های شیک و مدرن متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش مسافران تور ترکیه را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن است . برخی اتاق ها نیز دارای اتاق نشیمن می باشند . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش رادیو ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  ، تلفن مستقیم ، کاناپه ، مبل و فرش ، قسمتی از تدابیر خاص مدیریت هتل ۵ ستاره آکوا فانتازی کوش آداسی برای اقامتی بی عیب و نقص است .

  امکانات هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه:

استخر های روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، ساحل اختصاصی ، ماساژ ، حمام ترکی ، بولینگ ، زمین بازی کودکان ، باغ ، پارک آبی منحصر به فرد ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ  و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد . تصاویر هتل آکوا فانتازی کوش آداسی  گویای بعضی از این امکانات است .

 

هتل فانتاسیا کوش آداسی,ترکیه

هتل پنج ستاره فانتاسیا کوش آداسی یکی از بهترین هتل های کوش اداسی می باشد .این هتل در منطقه ای که توریست ها برای تفریح می روند واقع شده است.نمای بسیار زیبا این هتل مثال زدنی می باشد.این هتل ۵ ستاره دارای امکاناتی عالی و مجزا می باشد که اکثر مهمانان تور ترکیه از رفتن به این هتل راضی می باشند.

امکانات هتل فانتاسیا کوش آداسی:

هتل فانتاسیا کوش آداسی اتاق های متنوعی دارد مانند: اتاقهای استاندارد ، سوئیت لوکس ، سوئیت های تازه ساخت ، سوئیت های خانوادگی ، سوئیت های بزرگ و برتر که اماکانات هر یک از اتاق ها خاص و خاص تر می باشد ,امکاناتی مانند:حمام و سشوار و حوله ، تلفن ، ماهواره / تلویزیون ، اینترنت ، مینی بار ، یخچال ، سیستم گرمایشی وبالکن کاملا مجهز و همچنین  چای ساز قهوه ساز , حوله پوشیدنی و اصلی ترین امکان اتاق نمای اتاق به غروب آفتاب که شما غروب آفتاب را از روی دریا و ساحل می توانید ببینید که این عمل هم آرامش و هم نکته عالی برای مهمانان تور ترکیه هتل فانتاسیا می باشد.

هتل فانتاسیا مدرسه غواصی دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید کلاس شنا و همچنین غواصی را در این هتل آموزش ببننید ,امکانات و ماساژ درمانی در هتل Fantasia Deluxe Hotel با اب گرم و سرد و حمام ترکی هم در این هتل برای مهمانان و توریست های تور ترکیه در نظر گرفته اند که شما می توانید از این آب درمانی ها لذت ببرید.حتی یک زمین تنیس هم برای ورزش وجود دارد که به راحتی می توانید به این امکانات دسترسی داشته باشید.رستوران هتل ۵ ستاره فانتاسیا هم دارای غذاهای خوب و بین المللی می باشد که همراه با میل کردن غذا برای شما آهنگ ترکی می نوازند و می توایند از این فرصت هم استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد که شما می توانید در هر زمان به این هتل بروید و اتاق یا سوئیت رزرو کنید ,لابی این هتل بسیار شیک می باشد که با امکانات زیبایی تزیین شده است که در لابی و اتاق ها دسترسی به اینترنت برای شما فراهم شده است.

امکانات دیگری چون خدمات به عروس ها و معلولین ها در این هتل وجود دارد که شما می توانید پرستار بچه، فکس و کپی و نزدیک بودن هتل فانتاسیا کوش آداسی به خانه حضرت مریم که با ماشین از این هتل حدود ۲۵ دقیقه می باشد.استخرهای منحصر به فرد هتل Fantasia Deluxe Hotel :استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان و ۴ رستوران ویژه در این هتل نشانه بالا بودن کیفیت در این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه می توانید برای سفر به کوش آداسی این هتل را انتخاب کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و هتلی مجلل وسلطنتی می باشد که جزء آخرین شاهکار مجموعه هتل های زنجیره ای دلفین با خدمات منحصر به فرد با رستوران های بین المللی محسوب می شود که توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب نموده است.

هتل دلفین امپریال در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع گردیده است و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلومتر واز نظر زمانی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل دلفین امپریال در سال 2012 و در 12 طبقه احداث گردید که مساحت هتل 54000 هزار متر مربع است. این هتل از 650 اتاق استاندارد وسوئیت های لوکس تشکیل شده است.این هتل هشتمین هتل برتر آنتالیا در محدود هتل های ساحل لارا می باشد و در سال 2013 به عنوان یکی ازلوکس ترین و تاپ ترین هتل به انتخاب کاربران بوده است و خدمات یوال را به میهمانان تور آنتالیا ارائه میدهد. همچنین دارای استخر آب گرم. درایام نوروزو فصل های سرد در درجه (35) خواهد بود.

امکانات هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا : 

گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , فروشگاه , بار , تهویه هوا , روزنامه ,رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی , استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی برای تفریح مسافران تور آنتالیا , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر ,ساحل اختصاصی , بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , کتابخانه , حمام ترکی , موج سواری , بولینگ ,خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز ,نگهداری اطفال , سرویس معلولین , اسانسور و ...

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا ( DAIMA BIZ HOTEL ) در شمار هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا قرار دارد که از بهترین امکانات روز هتل داری برخوردار می باشد. این هتل در منطقه کیریش (کمر) شهر آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 350 متر در سواحل دریای مدیترانه می باشد.  این هتل در کنار هتل دایما ریزورت قرار دارد که هر کدام استخرهای جداگانه دارند اما سرسره‌های آبی، محل تشکیل جنگ‌های شبانه و بعضی تفریحات دیگر ویژه میهمانان تور آنتالیا برای هر 2 هتل مشترک است. هتل دایما بیز دارای مساحتی حدود 60000 متر مربع می باشد که در 5 ساختمان جداگانه و 4 طبقه بنا شده است. سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد و در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم برای میهمانان تور آنتالیا فراهم شده است.

امکانات هتل دایما بیز آنتالیا :

اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل دایما بیز آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()