نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا n.gifn.gifn.gifn.gifn.gif  Hotel Ramada Resort Lara Antalya

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره  در آکسو واقع در آنتالیای ترکیه قرار گرفته است.این هتل در حوزه کوهستان Taurus و در کنار جاذبه های مهم گردشگری و محیط های باستانی منطقه واقع شده است.هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا تا مرکز شهر و فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد و همین امر یک برتری بزرگ برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا به شمار میرود.هتل مزبور دارای 380 اتاق است که با پوشش گیاهی سبز, درختان نخل و آب های نیلگون احاطه شده و همین موضوع, چشم انداز خیلی زیبایی به آن داده است.ساحل شنی طلایی «رامادا ریزورت لارا» به مساحت 30 هزار متر مربع، در کنار آب های تماشایی دریای مدیترانه مکان بسیار مناسبی برای تفریح و لذت بردن از طبیعت است. این ساحل به انواع امکانات رفاهی و سرگرمی مجهز است و مهمانان تور آنتالیا علاوه بر ورزش هایی همچون بسکتبال، فوتبال، والیبال و هندبال، در آن می توانند به ورزش های آبی نظیر قایقرانی و غواصی نیز بپردازند.

از جمله امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا میتوان به موارد زیل اشاره کرد: لابی بزرگ و راحت, سه بار, یک دیسکو, یک رستوران مرکزی, مرکز خرید, آرایشگاه مو,مرکز سلامتی و زیبایی, جکوزی, سونا, حمام ترکی, استخر, مرکز ژیمناستیک, کافی نت, زمین بازی کودکان, پارک آبی, ساحل اختصاصی و امکانات ورزشی هایآبی. تمام اتاق های رامادا ریزورت لارا دارای بالکن بوده و همگی آنها به مینی بار, تلویزیون های تخت, ماهواره, اتصال اینترنتی, گرمایش مرکزی, حمام,میز دستشویی و سشوارمجهز است.

ram1.gif

ram2.gif

ram3.gif

ram-4.gif

ram5.gif

ram6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Grand Park Lara hotel

هتل گرند پارک لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره معتبر آنتالیا می باشد که درمنطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است . این هتل دارای 4 ساختمان جداگانه میباشد که 472 اتاق در مجموع پذیرای میهمانان تور آنتالیا است.این هتل ارائه دهنده خدمات All inclusive  است و با ساحل اختصای خود 200 متر فاصله دارد  که طی زمانهای مشخص شده شاتلی به صورت رایگان برای میهمانان هتل مهیا شده است. فاصله هتل گرند پارک لارا آنتالیا  از فرودگاه شهر آنتالیا 14 کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا 16 کیلومتر میباشد. یکی از مشخصه های بارز هتل گرند پارک لارا آنتالیا ارائه اتاقهای Family Room میباشد که نرخ های بسیار مناسبی برای خانواده های 3 و 4 نفری فراهم نموده است. تجهیزات کامل ورزشی و استراحت شامل تجهیزات آبگرم شامل یک حمام ترکی، سونا و اتاق تناسب اندام، خدمات ماساژ نیز برای شما مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است شما می توانید از استخر و مرکز بازی دارت رایگان در فضاهای عمومی استفاده کنید.

رستوران هتل گرند پارک لارا آنتالیا در همه وعده های  صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ها، آماده پذیرایی بوده و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. رستوران های هتل غذاهایی همچون ماهی، غذاهای چینی و ایتالیایی و انواع کباب ها را ارائه می کنند.هتل دارای استخر روباز، سرسره آبی، استخر کودکان و حمام آبگرم است. امکانات آبگرم شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،حمام ترکی،سونا ، باشگاه تناسب اندام و خدمات ماساژ می باشد. شما می توانید در بازی هایی مثل دارت، فوتبال، والیبال ساحلی و هر گونه فعالیت ورزشی دیگر شرکت کنید. یک باشگاه نیز برای کودکان بین 4 تا 12 سال در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که Wi-Fi رایگان در همه اماکن عمومی هتل در دسترس می باشد.

-گرند-پارک-لارا1.gif

-گرند-پارک-2_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-3_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-4_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-5.gif

 

-گرند-پارک-لارا-6_-_Copy.gif

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Titanic Deluxe Belek Hotel

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا Antalya Titanic Deluxe Belek هتلی 5 ستاره است که فقط در 20 دقیقه به دور از آنتالیا و فرودگاه بین المللی قرار گرفته است.این هتل مجلل در منطقه بلک(Belek)در آنتالیا است که پس از هتل موفق تایتانیک در منطقه لارا به تازگی ساخته شده است. این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz واقع شده و امکانات رفاهی لوکس و سرویس های عالی به مهمانان خود ارائه می کند. این هتل به یک منطقه مورد علاقه در وسط ترکیه مدیترانه خط ساحلی تبدیل شده است که فرصتی ممتاز برای کسانی است که تمایل به تجربه یک تعطیلات منحصر به فرد با تمام رنگ از طبیعت را دارند. این هتل با تعداد  594 اتاق زیبا و شامل 5 رستوران،2استخر سرپوشیده، و 9 استخر در فضای باز در این هتل در دسترس و آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا به مهمانان تور آنتالیا می باشد که اتاق ها شامل تلویزیون های LEDبا کانال های ماهواره ای می باشد .تایتانیک لوکس بلک دارای یک معماری خوبی همسان با طبیعت، یک زمین گلف با 27 سوراخ، دکوراسیون برجسته، اتاق با مشخصات منحصر به فرد یکی شیکتر از دیگری و یک فضای زیبا و گرم است.تایتانیک لوکس بلک آنتالیا مرکز کنگره میزبان رهبران برجسته و تیم های حرفه ای از / نهادها و مجامع بین المللی ملی با تیم حرفه ای آن است. جلسات، کنفرانس ها، کارگاه ها، سمینارهای اداری و شام جشن و سرور با توجه به خواسته های خاص با فرصت از فن آوری پیشرفته و درک خدمات برتر سازمان یافته است.مهمانان تور آنتالیا در طول اقامت خود می توانند از دو طبقه مرکز تناسب اندام 620 M2 مجهز به ابزارهای ورزشی مختلف ،حمام ترکی،تور قایق خصوصی بر روی رودخانه،مرکز ابگرم با سرویس کامل، وای فای رایگان،مینی بار،یک ساحل خصوصی ،یک زمین گلف و... استفاده نمایند.

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-1.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-2.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-3.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-4.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-5.gif
جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند رینگ آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Grand Ring Hotel


هتل گرند رینگ آنتالیاAntalya Grand Ring Hotel جزهتل های 5 ستاره آنتالیااست.هتل در فاصله 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر(آنتالیا) و در منطقه بلدیبی واقع شده است. هتل گرند رینگ آنتالیا در سال 2006 و با تعداد 281 اتاق ساخته شده است که تمامی‌ اتاق‌ها بالکن‌‌دار هستند و دارای تلویزیون، تهویه، مینی‌بار، صندوق امانات و تلفن داخل حمام می‌باشند. هتل شامل ساختمان اصلی، ساختمان اصلی با 7 طبقه و 2 ساختمان ضمیمه با 3 سطح می باشد. . هتل گرند رینگ آنتالیا یک هتل راحت و بزرگ می باشد، که فضایی شاد و آرامش بخشی را برای مهمانان تور آنتالیا در یک تعطیلات رویایی در کنار دوستان و خانواده فراهم کرده است. وجود لوستر های زیبا، سنگ های رنگی و صندلی های هماهنگ، جلوه و هارمونی بخصوصی به هتل داده اند. گردشگران بسیاری در ایام مختلف سال برای تماشای جاذبه های دیدنی تور آنتالیا به این هتل زیبا می آیند. از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارایاتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استانداردنیز می باشد . این امکانات شامل : استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک آبی با سرسره های مختلف، امکانات ورزشی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، ورزش های آبی، ورزش ها و تفریحات ساحلی، سرویس نگهداری از کودک، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه مطبوع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، منطقه بدون سیگار، آسانسورهای مدرن، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، کلوپ شبانه، کلوپ کودکان و... می باشند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی نیز می‌توانید از خدمات سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی و خدمات پزشکی 24 ساعته نیز استفاده کنید.اطلاعات و قوانین مهم در هتل گرند رینگ آنتالیا:ساعت تحویل اتاق  14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00 می باشد.برای کودکان زیر 7 سال می توان بدون پرداخت هزینه اضافه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. استفاده از تخت مخصوص کودک برای کودکان زیر 2 سال رایگان است. هزینه استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان 7 تا 13 سال 50% هزینه اتاق می باشد. هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

-گرند-رینگ-آنتالیا1.gif

_گرند_رینگ_آنتالیا2.gif
-گرند-رینگ-آنتالیا3.gif

-گرند-رینگ-آنتالیا4.gif

-گرند-رینگ-آنتالیا5.gif
-گرند-رینگ-آنتالیا6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل باروت لارا آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره و ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد.این هتل تا فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.هتل باروت لارا آنتالیا دارای 8 رستوران مجزا و آبگرمی به همراه حمام ترکی می باشد.رستوران های این هتل  دارای منوهایی با غذاهای محلی و بین المللی است که غذاها می توانند در اتاق مسافر نیز سرو شوند.همچنین یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف  دراین هتل موجود است که دارای انواع غذاها و نوشیدنی ها می باشد.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند ازانواع سرگرمی ها  توسط تیم نمایشی لارا و موسیقی زنده  درکلوپ شبانه هتل نیز بهره مند شوند.

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی از قبیل : تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال و... هستند که اتاق های بزرگ آن مجهز به بالکن با میز و صندلی هم می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل آنتالیا سپری نمایند.

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و... از امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می باشند که میهمانان تور آنتالیا می توانند از همه آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا, مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سیمرغ  کیش n.gifn.gifn.gif Simorgh Hotel Kish

هتل 3 ستاره سیمرغ کیش در زمینی به مساحت ۲۰۲۳۴ متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ،ابتدای جاده جهان احداث شده است.هتلی ساحلی با محوطه ای سبز که با درختان نخل و گل هایی زیبا پوشیده شده است. این هتل در بلندترین ناحیه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی است که خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. هتل سیمرغ کیش علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان،آکواریوم ندارد، بنابراین دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه هایی چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که هتل سیمرغ کیش برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته است. با توجه به ساحل بسیار زیبایی که در این هتل وجود دارد گردشگران تور کیش با اقامت در این هتل احساس ارامش خاصی نیز خواهند داشت.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

رستوران،کافی شاپ،سالن کنفرانس،فضای سبز،تاکسی سرویس،خشکشویی،پارکینگ،نمازخانه،لابی،اینترنت،صندوق امانات،اعلان حریق،کانتر خدمات گردشگری و ... میباشد.

si1.gif

si2.gif

si3.gif

si4.gif

si5.gif

si6.gif

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سارا کیش

sara.jpg

هتل سارا کیش در سال 1388 در چهر طبقه و 72 اتاق در جزیره زیبای کیش ساخته شده است. این هتل 4 ستاره دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای گردشگران تور کیش فراهم آورده است.  هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما گردشگران عزیز تور کیش فراهم میکند.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد تا سفر خوشی را سپری کنند.

هتل خاتم کیش star.gifstar.gifstar.gif Khatam hotel kish

هتل خاتم کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد که در نزدیکی  بازار عرب های کیش واقع شده و گردشگرانتور کیش که  به دنبال هتل ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.این هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و از فضايي ويلايي برخوردار مي باشد. اتاق هاي اين هتل، شامل اتاق هاي دو تخته، سه تخته، چهار و پنج تخته مي باشد. هتل خاتم کیش با 28 اتاق و 78 تخت خواب  وفضایی بسیار مناسب برای رفاه میهمانان و مسافران عزیز مهیا شده است. هتل خاتم کیش خاص خانواده های سپاه است که گردشگرانتور کیش می توانند در این هتل اقامت کرده و خاطره بسیار خوشی را تجربه نمایند.از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز، یخچال، سرویس بهداشتی، تهویه مطبوع، مبلمان ،کافی شاپ با متنوع ترین نوشیدنی های تازه، سالن کنفرانس،پارک کودکان،سالن ورزشی،صندوق امانات اختصاصی و ...اشاره کرد. این هتل دارای  یک دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه های تاریخی مانند امیر چخماق مجتمع و آتشکده زرتشتیان می باشد.
-خاتم-1.gif

-خاتم-3.gif

-خاتم-4.gif

-خاتم-5.gif
جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل جام جم کیش star.gifstar.gifstar.gifHotel Jam jam Kish

هتل جام جم کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد که از نظر موقعیت مکانی نزديك به دانشگاه كيش و بازار ونوس و زيتون و مرواريد و اسكله تفريحي مي باشد.  این هتل  در زمینی نزدیک به ۹۰۰۰ مترمربع در مرکزجزیره تور کیش و در انتهای بلوار دریا واقع شده است. این هتل جنب هتل فلامینگو و نزدیکیبازارهای ونوس،زیتون،مروارید و همچنین اسکله تفریحی است که از ویژگی های منحصر به فرد آن میباشد. این هتل دارای ۵۰ باب اتاق و ۱۵۰ تخت در اتاق های تک، دو، سه، چهار، پنج نفره و سوئیت میباشد. گردشگران تور کیش  که قصد رزرو هتل در کیش را دارند و نزدیکی به بازارهای کیش برایشان مهم است هتل جام جم کیشگزینه بسیار مناسبی است.امکانات هتل جام جم کیش شامل: رستوران، کافى شاپ، اينترنت وايرلس، چايخانه سنتى، سالن بيليارد، لاندرى، کانتر گردشگرى ، ترانسفر استقبال فرودگاهى ، سيستم ماهواره اى و شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها، سالن کنفرانس با ظرفيت 15 نفر، دوربين مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، دستگاه آب شيرين کن، روم سرويس 24 ساعته، تعداد 51 باب اتاق و سوئيت با امکانات تلويزيون LCD- يخچال به همراه مينى بار کامل، سيستم تهويه مطبوع می باشد.

 _جام_جم_1.gif

-جام-جم-2.gif

-جام-جم-3.gif

-جام-جم-4.gif

-جام-جم-5.gif

-جام-جم-6.gif

 

هتل سارا کیش

sara.jpg

هتل سارا کیش در سال 1388 در چهر طبقه و 72 اتاق در جزیره زیبای کیش ساخته شده است. این هتل 4 ستاره دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای گردشگران تور کیش فراهم آورده است.  هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما گردشگران عزیز تور کیش فراهم میکند.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد تا سفر خوشی را سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ماریوت رویال آرورا روسیه russia Marriott Royal Aurora Hotel

هتل ماریوت رویال آرورا یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های  5 ستاره تور روسیه می باشد. این هتل  یک مکان ایده آل در مرکز شهرستان مسکو است که ۲ دقیقه از سالن  تئاتر بولشوی و فروشگاه GUM پیاده روی دارد و نزدیک به کرملین و میدان سرخ است.امکانات هتل ماریوت رویال آرورا شامل : اتاق های بزرگ، فضای داخلی شیک و منحصر به فرد و لوکس،دسترسی وای فای رایگان در سراسر هتل ، مرکز تناسب اندام ، آبگرم و  سونا و یا یک سالن ماساژ آرامش بخش،استخر،دستگاه های خودپردازو...می باشد. نوار لابی محل مناسبی برای گردشگران تور روسیه  برای یک نوشیدنی  پس از شام است. در طول تابستان نیز  مهمانان تور روسیه  می توانند در تراس استراحت کنند. این هتل دارای 232 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها دارای منظره ی دریا یا استخر میباشند و به تلویزیون ماهواره ای و مینی بار مجهز شده اند. پنجره های اتاق ها بزرگ بوده و با قرمز رنگ آمیزی شده اند تا حسی گرم را منتقل کنند. رستوران هتل ماریوت رویال آرورا انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو میکنند. میهمانان تور روسیه میتوانند غذای خود را در فضای باز و در  کنار استخر میل کنند. هتل دارای یک بار بوده که انواع نوشیدنی ها را در اختیار میهمانان قرار میدهد. روم سرویس این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لت مسکو روسیه Lat Hotel Moscow Russia

هتل لت مسکو روسیه یکی از هتل های عادی شیک و زیبا در روسیه می باشد که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.در این هتل انواع امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی برای توریست ها برقرار است. به عنوان نمونه از جمله این امکانات می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر  اشاره کرد. استخر هتل لت یک استخر سر پوشیده است تا توریست ها بتوانند در تمام ماه های سال از آن استفاده کنند. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران  می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند.از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره می توان به خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز، سرویس مستخدم  اشاره کرد.مرکز بدنسازی و وان آب داغ دو بخش استثنایی در این هتل بزرگ هستند که همیشه شلوغ و پر همهمه است.در یخچال هتل انواع نوشیدنی ها و تنقلات برای توریست ها قرار داده شده است. رستوران های هتل لت مسکو روسیه هم بهترین مکان برای صرف غذاهای بین المللی و محلی است. اتاق های پاک و بدون دود، و اتاق های ویژه معلولین از جمله اتاق هایی هستند که توریست های تور روسیه می توانند انتخاب کنند.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کرون پلازا مسکو روسیه

هتل کرون پلازا مسکو روسیه یکی از معروف ترین و مجلل ترین هتل های روسیه می باشد. این هتل 5 ستاره و زیبا هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور روسیه است. در نزدیکی هتل مرکز تجاری مسکو قرار دارد و با ایستگاه های مترو تنها 10دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

هتل کرون پلازا مسکو در مجموع 724 اتاق دارد که شامل اتاق های کوچک و بزرگ می باشد. در تمام بخش های هتل اعم از اتاق ها و مراکز تفریحی و رفاهی، و حتی در لابی هتل می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. اتاق های هتل با دکوراسیونی زیبا و شیک طراحی شده اند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه دارای دو رستوران می باشد که گردشگران تور روسیه میتوانند انواع خوراکی ها و غذاهای رژیمی را در آنجا سفارش داده و میل نمایند. دیگر امکانات هتل پارکینگ ، سونا و سالن بدنسازی می باشد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه 

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه در اصلی ترین خیابان مسکو قرار دارد که فقط سه کیلومتر از میدان سرخ فاصله دارد. هتل پالاس مسکو هتلی 5 ستاره و بسیار لوکس و مجلل می باشد. 

امکانات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه :

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه دارای 214 اتاق با امکانات خوبی می باشد. همه ی اتاق های هتل با دکوراسیون شیک و زیبایی طراحی شده اند. امکانات اتاق ها شامل تلویزیون LCD ، پنجره های دو جداره ، تخت خواب های نرم ، تهویه مطبوع و .... می باشد. در رستوران هتل شرایتون گردشگران تور روسیه می توانند انواع غذاهای بین المللی ، ژاپنی و اروپایی را تجربه کنند. امکان دسترسی به وای فای رایگان در سر تا سر هتل امکان پذیر می باشد. همچنین میهمانان می توانند در باشگاه تناسب اندام در ساعات استراحت به ورزش بپردازند.

دیگر امکانات و خدمات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه :

دستگاه خود پرداز ، سالن همایش و کنفرانس ، صندوق امانات ، کرایه اتومبیل و....

جهت خرید و رزرو تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

                   هتل پولمن سوچی روسیه  star.gifPullman Sochi hotelstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif

هتل 5 ستاره پولمن سوچی یكی از هتل های مدرن و زیبای سوچی است. این هتل پنج ستاره در مرکز سوچی و در نزدیکی سالن کنسرت Festivalny  و فرودگاه بین المللی Alde و تا 2 کیلومتری ایستگاه قطار واقع شده است و فاصله این مکانها به این هتل باعث شده که هتل پولمن را به بهترین هتل های شهر سوچی تبدیل کند . این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشدهتل پولمن سوچی در مجموع 150 اتاق دارد .اتاقهای این هتل خیلی زیبا و لوکس می باشند و اتاق های مجلل این هتل دارای بالکن، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD ، تخت های King Size و بعضی از آنها دارای دید به دریا هستند و دارای امکانات خاصی می باشد که عبارتند از :سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار، رستوران، خشك شویی، سرویس چای و قهوه، امكانات برای افراد معلول، مینی بار و … می باشد و بعد از یک روز گردش میتونید برای رفع خستگی به رستوران های مجهز این هتل مراجعه کنید.از دیگر امکانات هتل پولمن سوچی  باید به رستوران ها و کافه/بارهای متنوع آن اشاره کرد که با منویی بین المللی از مهمانان تور روسیه  پذیرایی می کنند. همچنین دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت به صورت رایگان در تمام بخش های هتل ممکن است. برای کسانی که برای تجارت و کار به سوچی سفر کرده اند، اتاق های جلسه و سالن همایش مجهز تدارک دیده شده است. همچنین، هتل پولمن سوچی  با ارائه خدمات مترجم همراه و فکس و ارسال بسته پستی، می تواند مسافران کاری را در سفرشان کمک کند. به علاوه، افراد با معلولیت جسمانی خاص می توانند از اتاق های ویژه و خدمات مخصوص معلولین در این هتل بهره ببرند.هتل پولمن سوچی  هم برای مسافران تفریحی تور روسیه و هم برای تجاری که به سوچی سفر کرده اند جای مناسبی است. امکانات تفریحی و رفاهی زیادی در این هتل  در نظر گرفته شده است. استخر مخصوص کودکان، فضای بازی آزاد و سرپوشیده نیز برای آنها تعبیه شده است. برای کودکان خردسال و نوزادان ، خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه ,بهترین هتل های 5 ستاره روسیه ,مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه , لوکس ترین هتل های 5 ستاره روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل مارینا پارک کیش

*****

 

 

 

 

هتل مارینا پارک کیشکجاست؟

 

جزیره کیش - بلوار مرجان - جنب برج های دوقلو - مارینا پارک هتل

 

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع شده در زیباترین نقطه جزیره کیش دارای زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز بسیار زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که یکی از هتل های پرطرفدار در بین مسافران تور کیش میباشد.

این فضای مفرح و بسیار خوش منظره، نگاه هر مسافر تور کیش را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل شکوهمند را دلنشین می نماید.

 

 

 

 

 

نمای داخلی هتل مارینا پارک کیشچطور می باشد

 

هنر طراحی  منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را

در ذهن مسافران تور کیش متجلی می‌سازد.

کافی شاپ های هتل در لابی های طبقه اول و دوم با موزیک زنده و محیطی آرام با ارائه انواع نوشیدنی های

سرد و گرم، بستنی و اسنک پذیرای شما مهمانان

عزیز تور کیش میباشندکه در آن اینترنت نیز برای مسافران قابل دسترس می باشد  آماده پذیرایی از شما

میهمانانعزیز تور هستند.

 

 

 

رستوران های هتل مارینا پارک کیش

 

رستوران باغ (گل کاغذی) با ظرفیت ۱۵۰نفر در محوطه هتلمارینا پارک کیش واقع شده است که دارای لذت صرف

غذای عالی در محیطی دلنشین و فرح بخش

پارک می باشد.

رستوران لوتوس با ظرفیت ۲۰۰نفر لابی رستوران لوتوس

 

رستوران های هتل با کادری آموزش دیده و حرفه ای آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بصورت بوفه و

الاکارت می باشد.

رستوران های هتل مارینا پارک کیش در  وعده های صبحانه با بوفه کامل و در  ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع

غذایی خوبی از میهمانان تور کیش هتلپذیرایی می کند. مسافران تور می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و

گردشگری هتل برای خود و خانواده خودلحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

فاصله هتل مارینا پارک کیشتا مراکز خرید

 

فاصله تا بازار پردیس ۷دقیقه با خودرو

 

فاصله تا بازار پردیس ۷دقیقه با خودرو

 

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق و سوئیت های مجزا می باشد.

 

سوئیت ها

اتاق سوئیت رویال مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان تور خود ارائه می کند.

اتاق ها

ظرفیت: ۲  نفره (امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان زیر ۱۵ سال تور کیش با پرداخت هزینه        اضافی وجود دارد)

اتاق های دبل پارک مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

امکانات اتاق ها و  سوئیت ها ی هتل مارینا پارک کیش

سرویس بهداشتی و حمام ؛اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛آشپزخانه؛دید فضای پارک و دریا؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچ LCD؛ سشوار؛صندوق امانات؛سرویس چای و قهوه؛مینی بار؛سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛بالش طبی؛خدمات خشکشویی.

 

 

 

سایر امکانات هتل مارینا پارک کیش

مهمانان محترم تور کیش میتوانند در صورت تمایل با کرایه اتومبیل بدون راننده به گردش در جزیره زیبای کیش بپردازند.امکان اجاره انواع ماشین های آخرین مدل، با راننده و بدون راننده
این هتل برای خدمت رسانی به مسافران توراتومبیل های مدرن باسرویسهای منظم جهت استقبال مسافران از فرودگاه فراهم کرده است.

پکیج های تفریحی وگردشگری هتل مارینا پارک کیش برنامه هایگوناگون  و تخفیف های ویژه مهمانان هتلاز دیگر خدمات این هتل به مسافران تور کیش می باشد.

فعایت های سلامتی

نعمت سلامتی خود را با امکانات مناسب و محیط آرامش بخش در این هتل حفظ و ارتقاء دهید.

تنیس

زمین های خاک رس، شخصیت اصیل و لوکس تنیس را با مربی مجرب به شما انتقال می دهد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد ساعت ورود و خروج مسافرین تور کیش به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود ۱۴:۰۰ (Check in)
  • ساعت خروج ۱۲:۰۰ (Check Out)

قوانین

1-   استعمال دخانیات در اتاق ها و اماکن داخلی هتل ممنوع میباشد.

2-   ساعت تحویل اتاق 00: 14 و ساعت تخلیه اتاق 00 : 12 و بعد از ساعت 12 مبلغ نیم شارژ به حساب مسافر تعلق میگیرد.

3- در اتاق های دو تخته نهایتاٌ  یک سرویس اضافه می توان اضافه کرد .

4- بچه های زیر پنج سال نباید هزینه ای بابت سرویس اضافه پرداخت کنند .

5-در صورت داشتن دو فرزند زیر پنج سال هزینه یک سرویس محاسبه خواهد شد .

6-بچه های بالای پنج سال بزرگسال حساب شده و میبایست هزینه دو سوم را پرداخت کنند .

7-داخل سوییت های یک خوابه میتوان دو سرویس اضافه کرد به شرطی که نفر چهارم زیر ۱۵ سال باشد.

 هتل داریوش کیش

*****

 

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش کجاست؟

 

جزیره کیش ، میدان داریوش ، هتل بزرگ داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش دارای معماری بی‌نظیر یکی از بی نظیر ترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی با شکوه و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است.مسافران تور کیش در این هتل می‌توانند انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی را نوش جان کنند.از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها بهره‌مند شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در هتل داریوش کیش می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ را تجربه کنید.

 



 

هتل داریوش کیش

 

 

 

نمای داخلی هتل داریوش کیش چطور می باشد؟

  

هتل داریوش کیش هتلی مجلل و با شکوه با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی است.هتل داریوش در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش در بین مسافران تورمحسوب می شود.

 

هتل داریوش کیش

 

 

رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش

 

رستوران آپادانا: واقع در طبقه همکف هتل از ساعت ۱۳:۳۰الی ۱۵:۳۰با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی آماده

ارائه سرویسبه میهمانان گرانقدر تور کیش می باشد.

 

رستوران پاسارگاد: واقع در طبقه همکف هتل از ساعت ۱۳الی ۲۴با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست

فود آماده ارائهخدمات به شما عزیزان می باشد.

کافی شاپ هتل داریوش:واقع در لابی هتل از ساعت ۱۰:۳۰الی ۱:۰۰بامداد با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع

شیرینی و دسر آماده پذیرایی ازمیهمانان عزیز تور می باشد.

ساعت سرو صبحانه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ می باشد.

میهمانان عزیز تور کیش می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات

شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

فاصله هتل داریوش کیش تا مراکز خرید

یکی از مزایای هتل داریوش کیش قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیرهکیش میباشد.

 

اتاق های هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش دارای ۱۹۰ اتاق میباشد که دارای امکانات زیر میباشند:

سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛

سشوار؛ صندوقامانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛خدمات خشکشویی.  

 

 

 

 

 

 

سایر امکانات هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش کیش شامل صبحانه، ترانسفر فرودگاهی رفت، CIP تشریفات فرودگاهی، استخر آقایان و سالن بدنسازی بصورت رایگان ارائه می شود.

50%  تخفیف پارک دلفینها کیش، باغ پرندگان، کلاسیک شو، آکواریوم و جنگ شادی شبانه مخصوص مسافران تور هتل داریوش کیش.

توجه: استخر فقط مخصوص آقایان می باشد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

       ساعت ورود 14:00 (Check in)    ساعت خروج 12:00 (Check Out)

       

 

 هتل شایگان کیش

*****

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش کجاست؟

 

هتل شایگان کیش در میدان پردیس خیابان رودکی میباشد . و فاصله کمی با مراکز خرید دارد که این امر موردتوجه بیشتر مسافران تور کیش است.

 

هتل شایگان کیش



 

نمای داخلی هتل شایگان چطور می باشد؟

 

معماری جالب هتل باعث مشرف بودن بیشتر اتاق ها به دریا بوده و رنگ آمیزی و تنوع رنگ زیبای طبقات مختلف،محیط شادی را برای مهمانان عزیز تور کیش فراهم نموده است .

 

 



 

رستوران شاتیهتل شایگان کیش

 

 

در طبقه همکف رستوران اصلی هتل(رستوران شاتی) با محیطی آرام و با شکوه با منوی کامل از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت بوفه کامل به همراه موسیقی زنده آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز تور کیش میباشد.

 

سرسرای شهنوش

کافی شاپ اصلی با نام سرسرای شهنوش در لابی هتل در فضایی آرام با نوای دل انگیز پیانو با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، بستنی ، انواع کیک و گلاسه و میوه های تازه آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز تور میباشد.

 

هتل شایگان کیش

فاصله هتل شایگان کیش تا مراکز خرید

دسترسی آسان هتل شایگان کیش به مراکز خرید و بازارهایی نظیر پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت وهمچنین نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول مسافران تور کیشباشد.

 

اتاق های هتل شایگان کیش

از 130 اتاق و سوئيت رنگارنگ هتل 50 اتاق 2 تخته جدا از هم و 29 اتاق با تخت دو نفره انتخاب شما مسافران تورکیش را در نوع اتاق متنوع میسازد. به ويژه آنکه اتاقها تنوع رنگ و مبل تختخوابشو داشته و میتوان فضای اتاق را بهدلخواه تنظيم کرد.

 

 

هتل شایگان کیش

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

تمام اتاق های هتل شایگان کیش مجهز به سیستم قفل الکترونیکی ، تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، کانال ماهواره ایخبری ، مینی بار ، اینترنت پرسرعت و همچنین در سوئیت ها جکوزی مجزا میباشد.

سایر امکانات هتل شایگان کیش

از امکانات هتل شايگان کيش می توان به محل نگهدارى کودک - بيليارد - استخر - سونا - جکوزى - سالن بدنسازى - زمين تنيس و ... اشاره کرد.

همچنین هتل شايگان کيش خدمات خاصی را برای مهمانان عزیز تور کیش در نظر گرفته است. از جمله:

- صبحانه بوفه رايگان

- استقبال در فرودگاه

- استفاده از استخر و سونا و جکوزى رايگان

- بالاتر از پنج سال يک نفر تلقى مى گردد.

همچنین اجاره ماشین در داخل این هتل امکان پذیر می باشد .

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود 14:00 (Check in)
  • ساعت خروج 12:00 (Check Out)
  •  هتل شایان کیش

    *****

    هتل شایان کیش

     

    هتل شایان کیش کجاست؟

     

    هتل شایان کیش در بهترین موقعیت جزیرهکیشو نزدیک به ساحل و بازارهای جزیره زیبای کیش در میدان

    ساحلقرارگرفته که یکی از گزینه های همیشگی مسافران تور کیش می باشد.

     

     

    هتل شایان کیش



     

     

     

     

    نمای داخلی هتل شایان چطور می باشد؟

     

    نمای داخلی مدرن هتل شایان کیش و چشم انداز زیبای اسکله آرامش خلیج نیلگون فارس لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز تور کیش نقش خواهد زد.

     

    هتل شایان کیش



     

     

    رستوران هتل شایان کیش

     

    هتل شایان کیش همچون دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن مجلل است که با انواع غذاهای ایرانی و

    فرنگی لذت اقامت شما را در این هتل تکمیل خواهد کرد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت از

    جمله این رستورانها هستند که آماده پذیرایی از مهمانانتور می باشد.

    کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز زیبای هتل از دیگر امکانات محیطی و رفاهی در خدمت شما مسافرین تور کیش است.

     

     

     

    هتل شایان کیش

     

     

     

     

     

    فاصله هتل شایان کیش تا مراکز خرید

     

    فاصله هتل شایان نزدیک به مراکز تجاری و بازارها میباشد و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل شایان کیش فاصله دارد و مسافرین تور کیش می توانن به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشند.

     

     

    اتاق های هتل شایان کیش

     

    هتل شایان کیش دارای ۱۹۳ اتاق است . تعدادی از اتاق های هتل شایان رو به دریا بوده و چشم اندازی بی نظیر و آرامش بخش دارند و تعدادی از اتاق ها رو به جزیره زیبای کیش قرار دارند. علاوه بر واحد های هتلی تعدادی سوئیت ویلایی در ساحل هتل قرار دارند که منظره ایی بسیار زیبا را برای مهمانان تور کیش فراهم خواهد کرد.

     

    امکانات اتاق ها به ترتیب

     تلویزیون LCD؛ آشپزخانه؛ مینی بار غیر رایگان؛ چای ساز؛ صبحانه ؛ اینترنت ؛ سرویس فرنگی؛ قفل درب کارتی؛سیستم تهویه مطبوع؛ نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

     

       

     سایر امکانات هتل شایان کیش

     

    ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار، پاركينگ ؛ ماهواره ؛دستگاه ATM؛ تراس ؛آسانسور؛ روزنامه؛  نمازخانه ؛تلويزيون در لابي ؛آتليه عكاسي ؛ آرايشگاه مردانه ؛آرايشگاه زنانه؛ صندوق امانات لابي؛ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی.

    هدیه هتل شایان به میهمانان گرامی جشن شاد شبانه است که هر شب از ساعت 12:30 الی 3 بامداد در هتل برگزار می شود.

     

    طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

    • ساعت ورود 14:00 (Check in)
    • ساعت خروج 12:00 (Check Out)
    • هتل پارمیس کیش 

      *****

       

       

      هتل پارمیس کیش کجاست؟

      مجموعه هتل پارمیس با موقعیت استثنائی در میدان پردیس و مقابل بازار پردیس در جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که مورد توجه مسافرین تور کیش می باشد. 

       



      نمای داخلی هتل پارمیس چطور می باشد؟

      نمای داخل هتل پارمیس کیش بسیار مدرن و با سلیقه طراحی شده است .  هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره در بین مسافران تور کیش میباشد.

       



      رستوران هتل پارمیس کیش

      هتل پارميس داراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز تور کیش می باشد.

      خدمات رايگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه میباشد.

       

      فاصله هتل پارمیس کیش تا مراکز خرید

      فاصله هتل پارمیس کیش تا مرکز خرید یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره کیش میباشد.

      اتاق های هتل پارمیس کیش

      هتل پارمیس کیش در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته,3تخته,اتاق ویژه عروس ,سوئیت ... تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی مسافران تور کیش میباشد.

       

      امکانات اتاق ها به ترتیب

      سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛ خدمات خشکشویی. 

      نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

      سایر امکانات هتل پارمیس کیش

      از امکانات هتل پارمیس کیش می توان به رستوران های مختلف , استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق اشاره کرد همچنین امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانان تور هتل پارمیس مهیاست.

    • مطالب مرتبط:

      تور کیش پاییز 95

      تور کیش آبان 95

      تور کیش آذر 95

      تور کیش دی 95

      تور کیش زمستان 95


:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های 5 ستاره کیش ,مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش , لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل خلیج فارس قشم .gif.gif.gif.gif Qeshm Persian Gulf Hotel

هتل خلیج فارس قشم با درجه بندی 4 ستاره یکی از بهترین هتل های قشم می باشد و در قسمت شمالی و کیلومتر 5 بزرگراه خلیج فارس جزیره قشم و نمایی مشرف به بندر عباس واقع شده است به طوری که شب ها روشنی ساحل بندرعباس به خوبی قابل مشاهده است. هتل خلیج فارس قشم در 2 طبقه و در مجموع با 123 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور قشم می باشد. فاصله هتل خلیج فارس قشم تا فرودگاه بین المللی قشم حدود 50 کیلومتر و 40 دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل از امکان توریستی و گردشگری جزیره قشم نظیر قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، دره ستارگان به ترتیب حدود 7 ، 50 ، 33 کیلومتر می باشد. هتل خلیج فارس قشم دارای 2 رستوران و با ظرفیت پذیرایی 200 نفر و دو کافی شاپ یکی به صورت ساحلی و دیگری داخل هتل با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها اماده پذیرایی از میمانان تور قشم می باشد. سالن همایشات هتل خلیج فارس قشم نیز آماده برگزاری جلسات و همایش ها می باشد.

-خلیج-فارس-قشم.gif

-خلیج-فارس-قشم-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل خلیج فارس قشم

پذیرش شبانه روزی،سیستم تهویه مطبوع،رستوران و کافی شاپ،چایخانه سنتی،خدمات دریافت بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،سرو صبحانه در اتاق،اجاره اتومبیل،کافی نت،اینترنت بی سیم رایگان در لابی،ساحل اختصاصی،سالن همایش،پارکینگ،بیلیارد و پینگ پنگ

-خلیج-فارس-قشم-2.gif

-خلیج-فارس-قشم-3.gif

-خلیج-فارس-قشم-4.gif

-خلیج-فارس-قشم-5.gif

قوانین هتل خلیج فارس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال و 3 سال رایگان می باشد

هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال نیم بها می باشد

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل خلیج فارس قشم روی نقشه

-هتل-خلیج-فارس-قشم.gif

 

هتل ارم قشمفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif

هتل ارم قشم هتلی 4 ستاره در جزیره زیبای قشم است. این هتل دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی و خدمات روزانه خانه داری برای مسافران تور قشم است. این هتل جمعه دارای 100 باب اتاق است و ظرفیت پذیرش 300 مهمان را بطور همزمان دارد. این هتل موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دریا دارد بطوریکه از تمام اتاقها در طبقات و جهات مختلف، ویو دریا برای مسافران تور قشم قابل مشاهده است. همچنین هتل ارم قشم به بازارهای قشم دسترسی مناسبی دارد.

9256.jpeg

ارم-هتل-قشم-lobby.jpg

عکس ها و امکانات هتل ارم قشم

امکانات داخل اتاق مسافران هتل ارم قشم شامل سرویس بهداشتی مجزا و بزرگ، تلویزیون LED، اینترنت، مینی بار، تلفن، میز مطالعه، سشوار و ...

images.jpg

ارم-هتل-قشم-room2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شمس قشم .gif.gif.gif Qeshm Shams Hotel

هتل شمس قشم یکی از هتل های 3 سه ستاره جزیره قشم است و با وسعت 1400 متر مربع در قسمت سواحل غربی جزیره و نزدیک به دریا واقع شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 19 اتاق تمیز آماده استقبال از گردشگران تور قشم می باشد. هتل شمس قشم به مراکز تجاری جزیره قشم مانند بازار ستاره،فردوسی،پاساژ پردیس و بازار مرجان و خلیج نزدیک بوده و حدود 500 متر فاصله دارد. رستوران و کافی شاپ هتل شمس با انواع غذاهای محلی و دریایی و نوشیدنی ها از مسافران تور قشمپذیرایی میکنند. فاصله هتل شمس قشم تا فرودگاه بین المللی جزیره حدود 40 کیلومتر می باشد.

 -شمس-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل شمس قشم

پذیرش شبانه روزی،رستوران،کافی شاپ،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،اینترنت بی سیم رایگان،پارکینگ،خودپرداز،یخچال و...

-شمس-قشم-1.gif

-شمس-قشم-2.gif

-شمس-قشم-3.gif

 

قوانین هتل شمس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر نه 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل شمس قشم روی نقشه

-شمس-قشم-روی-نقشه.gif

هتل آپادانا قشم .gif.gif.gif Qeshm Apadana Hotel

هتل آپادانا قشم یکی از هتل های خوب قشم با گرید سه 3 ستاره است و در سال 1384 در خیابان ولیعصر و تقریبا در مرکز شهر قشم بنا شده است. این هتل در سه 3 طبقه و در مجموع با 37 اتاق تمیز و زیبا آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روزی به مسافران تور قشم می باشد. فاصله هتل آپادانا قشم تا اماکن تاریخی و گردشگری جزیره قشم همانند میدان امام قلی خان، قلعه پرتغالی ها، بازار سنتی قشم به ترتیب 3 کیلومتر ، 700 متر ، 200 متر می باشد. مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم نیز تنها 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. رستوران هتل آپادانا قشم نیز با انواع غذاهای با کیفیت آماده پذیرایی هر بهتر از مسافران تور قشممی باشد و مسافران در صورت اقامت در این هتل میتوانند از گشت جزیره هتل هم به صورت رایگان استفاده نمایند. فاصله هتل آپادانا قشم تا فرودگاه بین المللی جزیره حدود 52 کیلومتر می باشد. این هتل در سال 1393 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-آپادانا-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آپادانا قشم

پذیرش شبنه روزی،رستوران،کافی شاپ،سیستم تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی،تلویزیون ال ای دی و...

-آپادانا-قشم-1.gif

-آپادانا-قشم-2.gif

-آپادانا-قشم-3.gif

-آپادانا-قشم-4.gif

قوانین هتل آپادانا قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر سه 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آپادانا قشم روی نقشه

-آپادانا-قشم-روی-نقشه.gif

هتل آرمان درگهان قشم .gif.gif.gif Qeshm Arman Dargahan Hotel

هتل آرمان قشم که به تازگی بعد از بازسازی اخیر به درجه بندی هتل های 3 ستاره ارتقا یافته و در منطقه درگهان جزیره قشم در فاصله 300 متری از دریا واقع شده است. هتل آرمان قشم با 4 طبقه و در مجموع با 27 اتاق زیبا و تمیز آماده خدمات رسانی به گردشگران تور قشم می باشد. فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا امکان گردشگری و تفریحی جزیره قشم مانند دره ستارگان 15 کیلومتر، قلعه پرتغالی ها 20 کیلومتر، جنگل های دریایی حرا 40 کیلومتر، غار خربس حدود 20 کیلومتر میباشد و همچنین فاصله هتل آرمان قشم تا مجتمع های تجاری درگهان و بازار قدیم درگهان حدود 700 متر می باشد. رستوران هتل آماده پذیرایی از میهمانان تور قشم و همچنین سرو غذا در اتاق می باشند. فاصله هتل آرمان قشم تا فرودگاه جزیره حدود 30 دقیقه با ماشین است. همچنین مسافران تور قشم در صورت داشتن اقامت 4 شب ویا بیشتر میتوانند از تخفیفات ویژه و خدمات گردشگری هتل استفاده نمایند.

-آرمان-قشم.gif

-آرمان-قشم-1.gif

امکانات،تصاویر و عکس های هتل آرمان قشم

پذیرش 24 ساعته،رستوران،کافش شاپ،تهویه مطبوع،تلویزیون ال سی دی،تلفن،یخچال،میز آرایش و آیینه،کمد مخصوص لباس و آویز،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت،اینترنت رایگان بی سیم و...

-آرمان-قشم-2.gif

-آرمان-قشم-3.gif

-آرمان-قشم-4.gif

قوانین هتل آرمان قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر هفت 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آرمان قشم روی نقشه

 

 

ادامه مطلب:
 تور قشم پاییز 95

 تور قشم مهر 95

تور قشم آبان 95

تور قشم آذر 95

تور قشم زمستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورقشم , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های قشم , لوکس ترین هتل های قشم , مجلل ترین هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش یکی از هتل های بسیار خوب جهت گردشگران تور کیش می باشد.هتل گاردنیا کیش روی نقشه از هتل های ساحلی کیش در تور کیش می باشد. اتاق های این هتل 4 ستاره شامل اتاقهای ۲ تخته ۳ تخته سویتهای ۴ تخته میباشد. علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل وجود دارد.

هتل گاردنیا کیش درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته وخدمات منحصر به فردی به گرشگران تور کیش ارائه می دهد قیمت هتل گاردنیا کیش بسیار مناسب میباشد
هتل گاردنیا کیش در دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . هتل در فاصله ۸ دقیقه ای تا مراکز خرید کیش واقع شده است. سویتهای لوکس هتل گاردنیا کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش بشمار می اید با توجه به خدمات مناسب وقیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرف درترین هتل های ساحلی کیش میباشد .

امکانات ویژه هتل گاردنیا کیش :

ترانسفر فرودگاهی , سرویس به مراکز خرید کیش , بازدید از دیدنی های کیش , و بندر گاه باستان , بازدید از اکواریوم طبیعی و کلبه هور , اینترنت وایرلس رایگان
خدمات جانبی هتل:۵۰% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان،۳۰%تخفیف قواصی بانوان،۳۰% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،۳۰% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،۳۰% تخفیف کرایه دوچرخه، ۳۵% تخفیف کافی شاپ هتل گاردنیا کیش ،۲۰% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام و.... دراختیار گردشگران تور کیش می باشد .

هتل ارم کیش

یکی از هتل های خوب و زیبای کیش هتل 4 ستاره ارم است که در بلندترين منطقه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي کیش قرار گرفته است. هتل ارم کیش داراي ۲۱۰ اتاق،۳۰ رويال وپرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي و۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه هتل قرار دارد. اتاق های هتل دارای امکاناتی مناسب نظیر سشوار, تلویزیو, سرویس تهویه و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. در محوطه بیرون هتل محيطي سر سبز با درختان نخل وگل وگياه ومحوطه سازي زيبا وآبنماهاي پر طراوت می باشد. از امکانات تفریحی هتل ارم کیش دو استخر خوب و سونا با کليه امکانات مراکز و فروشگاههاي تجاري, کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد و ... که برای مسافران تور کیش می باشد. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم کیش آن باعث گرديده که ۸۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کیش وزيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد و سوئيت آپارتمان هاي محوطه هتل با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان وگل وگياه وفضاي سبز قرار گرفته است. مسافران تور کیش می توانند سفر خوبی را با انتخاب هتل ارم کیش تجربه کنند.

امکانات هتل ارم کیش:

دو استخر و سونا برای مسافران تور کیش, مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجي،رستوران گردان ،رستوران سنتي ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج وجشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره و .... که برای مسافران تور کیش می باشد.

هتل آرامیس کیش

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره کیش هتل آرامیس است که در مقابل بازار پردیس 1 کیش قرار گرفته است. هتل آرامیس کیش دارای اتاق های تمیز و زیبا با امکانات بالا نظیر ميني بار, تلویزیون, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران این هتل نوساز دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسرها و نوشیدنی ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل از نظر مکانی بسیار مناسب مسافران تور کیش می باشد زیرا مسافران با کمی قدم زدن می توانند به مراکز خرید و مکان های تفریحی بروند.

 

امکانات هتل آرامیس کیش:

کافی نت ، رستوران ، رستوران فست فود ، کافی شاپ ، سالن همایش ، کتابخانه ، اینترنت بی سیم برای مسافران تور کیش ، فضای سبز ، تاکسی سرویس ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید ، خشکشویی ، نمازخانه, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

مطالب مرتبط :

تورهای کیش نوروز 96

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

 

تور کیش اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. گردشگران تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند.

امکانات هتل عماد مشهد :

مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به گردشگران تور مشهد خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای گرشگران تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار گردشگران تور مشهد قرار خواهد گرفت.

هتل مشهد مشهد

هتل چهار ستاره‌ مشهد مشهد از باسابقه‌ ترین و نزدیک‌ ترین هتل‌های احداث شده در خیابان امام رضا، با چشم‌اندازی زیبا از بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) می باشد .

امکانات هتل مشهد مشهد :

کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای فرنگی و فست فود، رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی با محیطی آرام و دلنشین، اتاق چمدان، صندوق امانات، کافی نت، روم سرویس می‌باشد که در ۱۰ طبقه و ۱۳۷ واحد با ظرفیت ۴۴۵ تخت جای گرفته است و با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده‌ خدمت رسانی به شما گردشگران تور مشهد می‌باشد.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر حضرت رضا(علیه السلام) در خیابان امام رضا ۲واقع شده است.این هتل زیبا و مجلل دارای سه تیپ اتاق با نام‌های اتاق کانکت تریپل، اتاق کانکت دابل و سوییت رویال برای مسافران تور مشهداست.
 
امکانات هتل شامل لابی بسیار زیبا ،90واحد اقامتی بسیار شیک در 6 طبقه ،پارکینک اختصاصی در دو طبقه ، کافی شاپ 24 ساعته ،رستوران ،مینی بار ،اینترت وایرلس دراتاق به صورت رایگان ،شبکه های داخلی و خارجی،لاندری ، روم سرویس ،سرویس گرمایشی و سرمایشی پیشرفته (چیلر وهواساز ) هتل با سه نوع خدمات فولبرد بوفه، فولبرد منوی انتخابی واتاق با صبحانه در خدمت مسافران تورمشهد میباشد . بوفه هتل شامل انواع غذاهای لذیذ ایرانی،فرنگی و عربی،انواع دسر ، شیرینی ، سالاد، میوه فصل برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد.
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

تل حمیدیه استانبولهتل حمیدیه استانبول

h1.jpg

هتل حمیدیه استانبول یکی از بهترین هتل های 3 در استانبول می باشد. این هتل در نزدیکیه مسجد سلیمانیه ساخته شده است. اتاق های هتل حمیدیه دارای طراحی به روز می باشد و در هر اتاق به طور اختصاصی یک حمام آرامش ،یک مینی بار ،سرویس بهداشتی می باشد. گردشگران تور استانبول می توانند از غذاهای آسیایی اروپایی صرف کنند. رستوران این هتل بیشتر غذاهای روسی و ترکی با بهترین و با کیفیت ترین مواد طبخ میکند. گردشگران میتوانند از ماساژ این هتل استفاده کنند.

h2.jpg

h4.jpg

h3.jpg

هتل بیر بی استانبول

هتل سه ستاره بیر بی (Birbey) واقع در منطقه فاتح استانبول است . این هتل سه ستاره دارای 32 اتاق است که سبک چیدمان اتاق ها ساده و امکانات مینی بار، حمام، تهویه مطبوع و ... را دارا می باشند و مسافران تور استانبول می توانند از این امکانات لذت ببرند.

Birbey6.jpg

Birbey3.jpg

هر روز صبح مهمانان تور استانبول قبل از خروج از هتل می توانند صبحانه مفصلی را در بوفه رستوران هتل بیر بی استانبول میل کنند، برای شام هم یک منوی ثابت موجود میباشد.

Birbey5.jpg

مبلمان راحتی در لابی هتل وجود دارد که می توانید در آنجا به تماشای تلویزیون و استراحت پرداخته و همچنین از وای فای رایگان هتل استفاده کنید.

هتل بیر بی استانبولتا کاخ تاپکاپی و مسجد آبی فاصله کمی دارد که مسافران تور استانبول می توانند طی ده دقیقه پیاده روی به آنجا برسند.

 

Birbey2.jpg

امکانات هتل بیر بی استانبول:

باغ، کافه، رستوران، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)،سرویس شاتل (با هزینه)، وای فای رایگان در لابی.

Birbey1.Jpg

Birbey4.jpg

 

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ استانبول و بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است.

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول:

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط :

 

تور استانبول نوروز 96

 

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

 



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل لوکس شایلی کیش یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال 1394 با زمینی به وسعت حدودا 3000 متر مربع در شهر کیش بنا شد. یکی از مزیت های هتل شایلی نوساز بودن آن است. هتل شایلی در نزدیکی اسکله تفریحی گردشگری کیش ساخته شده است که گردشگران تور کیش می توانند برای پیاده روی ازاین مکان استفاده کنند و همچنین مرکز خرید زیتون که برای خرید و همچنین تفریح مناسب می باشد.

امکانات هتل لوکس شایلی کیش :

رستوران ،کافی شاپ ،سرویس بهداشتی و آرایشی ، سیستم های حفاظتی ،پارکینگ اختصاصی ،مبلمان مدرن ،تهویه هوای مطبوع ،تلفن اختصاصی در هر اتاق و... که همه این ها برای راحتی گردشگران تور کیش تدارک دیده شده است.

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش, هتل هلیا کیش است که در بلوار ساحل روبروی بازار زیتون در بنایی شیک ساخته شده است.

هتل هلیا کیش در سال 1382 در دو طبقه و بیش از شصت اتاق با تمامی امکانات و مجهز به سیستم تهویه مطبوع بنا شده است. هتل با ارائه بهترین خدمات و حضور پرسنل مجرب و همچنین در جایگاهی مناسب نسبت به مراکز گردشگری و خرید میزبان میهمانان عزیز تور کیش میباشد. هتل هلیا کیش به دریا و ساحل نزدیک است و نظر اکثر مسافران محترم تور کیش را به خود جلب کرده است.

امکانات رفاهی هتل هلیا کیش:

پذیرش شبانه روزی میهمانان عزیز تور کیش, سوئیت های کامل, رستوران با ارائه متنوع ترین غذاها, کافی شاپ، اینترنت برای میهمانان تور کیش،گاوصندوق، ترانسفر فرودگاه, کرایه ماشین برای گردشگران تور کیش, سالن کنفرانس, نگهداری از اطفال و ... . هتل هلیا کیش سفر خوشی را برای مسافران تور کیش آرزو میکند.

هتل آریان کیش

یکی از لوکس ترین هتل های جزیره زیبای کیش هتل آریان کیش است.

هتل 4 ستاره کیش در میدان امیر کبیر در جایگاه مناسبی از جزیره نسبت به جاذبه های گردشگری و رستوران ها از جمله خانه اسپاگتی و مراکز خرید بنا شده است. به طوریکه این هتل چهار ستاره در سمت شرقی بازار مروارید بوده و همچنین مسافت کوتاهی را به بازار های پانیذ و پردیس و زیتون دارد. این هتل اقامتگاهی لوکس با پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور کیشمیباشد.

فاصله هتل تا فرودگاه : 7 km

در هتل آریان کیش، با حضور پرسنل مجرب و ارائه خدمات کامل، میزبان میهمانان تور کیش هستند.

امکانات هتل آریان کیش:

بذیرش 24 ساعته به میهمانان عزیز تور کیش، رستوران با ارائه بهترین غذاهای متنوع، کافی شاپ با تازه ترین نوشیدنی ها برای مسافران محترم تور کیش با سی نفر ظرفیت، اتاق های شیک مجهز به سیستم تهویه مطبوع با امکانات کامل از جمله اتاق های 2-3-4 تخته و سوئیت هایی با ارائه خدمات خوب، TV، تلفن، کافی نت، تاکسی سرویس برای گردش میهمانان تور کیش در جزیره زیبای کیش ، پارکینگ، اینترنت، مینی بار، سیستم اعلام حریق، خشکشوئی و ... .

هتل آریان کیش با ارائه بهترین خدمات سفری به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش فراهم میکند.

 

مطالب مرتبط :

 

تور کیش نوروز 96

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

 

تور کیش اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آب نمای برج خلیفه دبی

آب نمای برج خلیفه دبی یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. امروزه آب نمای دبی که همزمان با پخش موزیک شروع به کار میکند و حرکات زیبایی را نمایش میدهد به یکی از جاذبه های گردشگری دبی در سراسر جهان تبدیل شده است و چه بسا، گردشگرانی که با طی مسافت های طولانی را طی می کنند که این جاذبه زیبا رو مشاهده کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و توجه مسافران تور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان مناسبی برای گردشگران تور دبی می باشد.

اتوبوس شگفت آور دبی

اتوبوس شگفت آور دبی برای نخستین بار در خاورمیانه ارائه می شود. شما سوار بر یک اتوبوس می شوید، ابتدا گردشی در شهر خواهید داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبی می شوید و ساعتی را به گردش بر روی این خور می پردازید. داخل این اتوبوس به امکانات مختلفی از جمله سیستم برودتی مجهز گردیده است. جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری نیز در این اتوبوس تعبیه گردیده است. یک راهنما درطول سفر اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. گردشگران تور دبی با انتخاب این جاذبه گردشگری از تور تفریحی خود لذت خواهند برد.

 

پیست اسکی مصنوعی دبی

پیست اسکی مصنوعی دبی ، اولین پیست اسکی درون سالن خاورمیانه با ۲۲۵۰۰ متر مربع مساحت است. که فرصت اسکی در دل صحرای گرم دبی را فراهم میکند.حتی اگر به طور حرفه ای اسکی نمی کنید،نگران نباشید در اینجا همه گردشگران میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند. کودکان علاقه مندان خاص برف بازی در این پاساژ هستند. در پیست اسکی حتما به پنگوئن های زیبا سر بزیند این مهاجران زیبا فقط برای گردشگران از قطب به دبی آمده اند. در دل این پاساژ غول پیکر منطقه سردی وجود دارد که پوشیده از برف مصنوعی است و تنها محلی است که در دبی که شما سرما را احساس می کنید . دمای این محل به راحتی به زیر صفر می رسد و شما نیاز به پوشیدن لباس گرم دارید. این مکان پیست اسکی مصنوعی دبی است گه در نوع خودش بی نظیر است.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی اسفند 95



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , مکان های دیدنی دبی, جاذبه های گردشگری ودیدنی دبی, جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان بوده و دارای اتاق های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه می باشد. این هتل در نوار ساحلی جزیره کیش و در کنار بازار ونوس واقع شده و فاصله نزدیکی با اسکله تفریحی و سوپرمارکت دارد که مسافران تور کیش می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.همچنین این هتل تا دریا حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

اتاق های هتل سالار کیش دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی،ماهواره ،کف پوش،کولر گازی ، مبل وآشپزخانه،ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

امکانات هتل سالار کیش:

از امکانات کلی هتل سالار کیش می توان به : یخچال، تلویزیون،تلفن،سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی،سرويس فرنگي،حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ و... اشاره کرد که در اختیار مسافران عزیز تور کیش قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش است که  در خیابان سنایی واقع شده و تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه و با مرکز شهر نیز 2 دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ،۵۰ واحد سوئیت دو خوابه ، ۸ واحد سوئیت دو تخته و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد که برای گردشگران تور کیش یک هتل دوستاره خوب و با قیمت مناسب می باشد.

امکانات هتل فارابی کیش:

رستوران, کافی شاپ, ماهواره, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, گشت شهری, آرایشگاه, چایخانه سنتی, کافی نت, مینی بار, صندوق امانات, تاک اسنوکر, خدمات گردشگری تور کیش و....از جمله امکانات هتل فارابی کیش می باشند که مسافران تور کیشمی توانند با استفاده از این امکانات اقامت خوبی را در این هتل سپری نمایند.

هتل فارابی کیش همچنین داراى دو كافى شاپ سنتى مجهز به ميز بيليارد ، اسنوكر ، قليان و كافى نت مجهز است و از ديگر امکانات رفاهى اين هتل نیز می توان به: آرايشگاه آقايان، دستگاه كليد سازى (مخصوص هتل )، موتور برق اضطرارى ( حداقل 6 ساعت 80% روشنائى و سيستم خنك كننده به كليه واحدها )، گشت دور جزيره به مدت دو ساعت و نيم،لاندرى مجهز ( با ظرفيت بيش از دو هزار ملحفه ، پتو و غيره ) و سه دستگاه مينى بوس جهت جابه جا كردن مسافران تور کیش اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش هتلی زیبا با قیمت مناسب است که در مرکز کیش و انتهای بلوار دریا واقع شده و دسترسی آسانی به اماکن تفریحی و بازارها و مراکز خرید کیش دارد.این هتل که از جمله هتل های تک ستاره کیش است،نزدیک اسکله تفریحی کیش بوده و دارای آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۰۰ نفر می باشد که هرشب با 30 درصد تخفیف برای مسافران تور کیش جنگ شبانه برگزار می کند.

هتل ققنوس کیش دارای اتاق هایی بزرگ با ظرفیت 6 نفر و همچنین اتاق های 4 و 5 تخته می باشد و برای مسافرانی که صرفا نیازمند محلی برای استراحت هستند، بسیار مناسب می باشد.از امکانات اتاق های این هتل می توان به تلویزیون ال سی دی صفحه تخت،نورگیر ،مبل،وسایل سرمایشی و گرمایشی و...اشاره کرد.این هتل برای آن دسته از مسافران تور کیش که می خواهند اقامت خوب و راحتی را در هتلی ارزان قیمت تجربه کنند،بسیار مناسب می باشد.

امکانات هتل ققنوس کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی و صبحانه رایگان،سیستم اطفای حریق ، فضای سبز و...از جمله امکانات این هتل می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از همه این امکانات بهره مند شده و سفر خوب و لذت بخشی را در جزیره زیبای کیش تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 آب انبار کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش، آب انبار کیش است که در سال 1372 در منطقه شهر حریره، در مجاورت درخت سبز، با معماری چشم نواز بنا شده است.

به تمامی گردشگران تور کیش تماشای این مرکز تفریحی پیشنهاد میشود. در گذشته در آب انبار کیش، آب آشامیدنی مورد نیاز محوطه به همراه 5 بادگیر ذخیره می شد. البته بادگیر ها وظیفه خنک کردن آب انبار را نیز داشتند که امروزه آب انبار کیش جز یکی از مراکز توریستی جزیره شده، همچنین این جاذبه گردشگری به سبک شهر یزد ساخته شده است و نظر اکثر گردشگران تور کیش را جلب کرده است. 

پارک ساحلی مرجان کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش در نزدیکی بازار مرجان، پارک ساحلی مرجان کیش میباشد که این پارک بازار مرجان را به دریا مرتبط میکند. ساکنین منطقه و گردشگران عزیز تور کیش با حضور در این منطقه زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت. 

پارک ساحلی مرجان کیش دارای آلاچیق های متنوع و ساحلی زیبا است که میهمانان عزیز تور کیش در این منطقه فارغ از هياهو خاطرات دلپذیری در این مرکز دیدنی کیش خواهند داشت. گردشگران تور کیش با پیاده روی در محوطه های سرسبز پارک ساحلی مرجان کیش در طبیعتی زیبا و رو به دریا سفری خوش خواهند داشت.

 

 

 

 

پارک شهر کیش

اولین پارک شهر کیش، با مساحت ۱۰/۸ هکتار در سال 1393 بعنوان یک مرکز تفریحی و گردشگری افتتاح شده، این پارک دارای دریاچه های مصنوعی و آب نماهای زیبا، با وجود آلاچیق های متنوع است. همچنین تفریحگاهی مناسب برای ساکنین منطقه و گردشگران تور کیش میباشد. میهمانان عزیز تور کیش در پارک شهر کیش لحظاتی شاد با وجود پیست دوچرخه و اسکیت نیز خواهند داشت.

مراجعه به پارک شهر کیش، با ارائه خدمات ورزشی و تفریحی و فضاهای سبز - فضای ورزش و تندرستی، قایق سواری، پارکینگ برای مسافران تور کیش خالی از لطف نیست.   

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهدمیباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

 

 

 

 

 

 

هتل سام مشهد

sam1-.jpg

هتل سام مشهد از جمله هتل آپارتمان های 3 ستاره است که  بین چهارراه شهدا و میدان شهدا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و به اماکن دیدنی و مراکز خرید مشهد دسترسی آسانی دارد.این هتل در سال 1389 افتتاح شده و فاصله آن تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر نیز 10 دقیقه می باشد.این هتل شیک و تمیز با ارائه خدمات مناسب، اقامت خوب و دلپذیری را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورد.

sam3.jpg

این هتل دارای اتاق های بزرگ 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته و آپارتمان های یک خوابه بوده و همگی آنها دارای یخچال ، تلویزیون ، اسپیلت ، سرویس فرنگی یا سنتی ، فضای آشپزخانه و...می باشند که باعث شده میهمانان تور مشهد از اسکان در این هتل رضایت داشته باشند.همچنین از جمله خدمات رستوران هتل سام مشهد می توان به صبحانه به صورت بوفه و منو انتخابی ناهار و شام اشاره کرد.

sam2.jpg

sam4.jpg

امکانات رفاهی هتل سام مشهد:

 

لابي،كافي شاپ،نمازخانه،پارکینگ اختصاصی،سرویس رایگان رفت به حرم مطهر،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان،تاکسی سرویس 24 ساعته و....از جمله امکانات و خدمات هتل سام مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و آرامی را تجربه نمایند.

 

sam5.jpg

 

sam6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

 

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد بنا شده است. فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

_آسیا_مشهد.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، سالن کنفرانس، کافی شاپ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، سالن ورزشی، ماهواره، سرویس حرم، صندوق امانات اختصاصی و...

_آسیا_مشهد_1.jpg

 

هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

_اطلس_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_اطلس_مشهد_1.jpg

_اطلس_مشهد_2.JPG

 

 هتل 4 ستاره آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد در خیابان شیرازی احداث شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_آزادی_مشهد.jpg

 

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

_آزادی_مشهد_1.JPG

_آزادی_مشهد_2.jpg

مطالب مرتبط:


:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رامادا پلازا آنتالیا

ramada1.jpg

هتل رامادا پلازا آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و ساحلی آنتالیا می باشد که دارای موقعیت مکانی و امکانات بسیار مناسبی برای مسافران تور آنتالیا می باشد.فاصله این هتل تا مرکز خرید و رستوران و کافه بسیار نزدیک بوده و همچنین با شهر تاریخی کالئی 700 متر و تا موزه ی شهر آنتالیا و مناره ی شکسته 800 متر فاصله دارد.فرودگاه آنتالیا نیز کمتر از 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

ramada2.jpg

سیتی کلاب ،نام مجموعه سونا و آبگرم هتل رامادا پلازا آنتالیا است.این مجموعه  بسیار بزرگ و دارای طیف گسترده ای از فعالیت های درمانی و سلامتی بوده و نیزدارای یک اتاق تناسب اندام مجهز و یک سونا می باشد.همچنین میهمانان می توانند در حمام ترکی تمدد اعصاب نموده و یا از برنامه های ماساژهای درمانی استفاده نمایند.باشگاه هتل رامادا پلازا آنتالیا نیز متشکل از سالن ورزشی و استخر سرپوشیده با مساحتی در حدود ۲۷۰۰ متر مربع می باشد که خدمات ماساژ برای بدن، پوست و صورت (با پرداخت هزینه اضافی)، جکوزی، سونا، اتاق بخار , سالن استراحت و کرایه دوچرخه از امکانات و خدمات این باشگاه هستند. در 3 رستوران مختلف هتل نیز مجموعه ای از غذاهای دریایی و ایتالیایی سرو می شود.این هتل صبحانه ی روزانه و بوفه ی ناهار و شام دارد و سرگرمی های شبانه ای را نیز برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می آورد.

ramada4.png

هتل رامادا پلازا آنتالیا  223 اتاق مجهز دارد که همه آنها مشرف به دریا یا کوه بوده و مسافران تور آنتالیا می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.همچنین کلیه اتاق های هتل رامادا پلازا آنتالیا ،دارای امکانات بسیاری همچون:سیستم تهویه مطبوع،تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای،میز کار،حمام ، لوازم آشپزخانه، میز کار و بالکن اختصاصی بوده و سفر آرام و دلچسبی را برای شما به ارمغان می آورد.

ramada3.jpg

ramada6.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

رستوران ، کافه ، فروشگاه ، اینترنت، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری، پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل رامادا پلازا آنتالیا می باشند که گردشگران تور آنتالیا می توانند از همه آنها بهره مند شوند.

ramada5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه بلک در اسکله موکی قرار گرفته است.این هتل دارای چند کلبه ی چوبی در محوطه باغ بوده که اطراف آن را درختان بلند نخل احاطه کرده و مناظر زیبایی به این مناطق بخشیده اند.هتل لیماک آرکادیا آنتالیا تا شهر باستانی Aspendos حدودا ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۵۵ کیلومتر فاصله دارد و گردشگران تور آنتالیا می توانند به آسانی به این مناطق رفت و آمد کنند.

limak1.jpg

limak3.jpg

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا ۹۸۲ نفر ظرفیت دارد و دارای  ۴۶۵ اتاق می باشد.سوئیت ها و اتاق های مختلف این هتل مبله و دارای حمام و سرویس بهداشتی شخصی است.از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون و ماهواره ، تلفن و بار، سیستم تهویه مرکزی، تراس و...اشاره کرد.بعضی از این اتاق ها مشرف به باغ و برخی نیز مشرف به دریا هستند که باعث خلق چشم اندازی زیبا برای مسافران تور آنتالیا شده است.

limak2.jpg

انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای و بین المللی در رستوران Pinea هتل لیماک آرکادیا آنتالیا طبخ شده و در بار هتل نیز انواع نوشیدنی ها همراه با موسیقی های آرامش بخش ارائه می شود.هتل لیماک آرکادیا آنتالیا همچنین دارای زمین فوتبال و باشگاه ورزشی و سرسره های آبی نیز می باشد که مسافران تور آنتالیامی توانند اوقات فراغت خود را با استفاده از آنها به بهترین نحو سپری کنند.

limak5.jpg

limak4.jpg

امکانات و خدمات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، مینی گلف، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانسبوفه، بار، کافی شاپ و...از جمله امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا به شمار می روند که باعث رضایت خاطر میهمانان تور آنتالیا شده است.

limak6.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کشتی کروز آنتالیا

کشتی کروز آنتالیا یک تور تفریحی کامل برای توریستان شهر آنتالیا می باشد.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران تور آنتالیا بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند.این تور با کشتی های مختلفی از قبیل موبی دیک، حارم ، آکواپارادایس انجام می گیرد. برنامه تمام کشتی ها از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از بندر اصلی آنتالیا در غرب آنتالیا حرکت نموده و پس طی سواحل شهر آنتالیا به نواحی شرقی شهر رسیده و در کنار آبشار دودن (بزرگترین آبشار آنتالیا) اولین وقت شنا به میهمانان داده می شود. پس از حدود ۴۵ دقیقه شنا در دریای مدیترانه با تجهیزات، مجددا حرکت نموده و به سمت غرب و جاده شهر کمر حرکت می کند. کشتی ها ۳ طبقه بوده و برای سلیقه ها و سنین مختلف کاملا مناسب می باشد به این صورت که طبقه بالا جهت دادن مناظر، عکاسی و حمام بوده، طبقه وسط محل رقص و پایکوبی و طبقه پائین رستوران کشتی را در بر می گیرد.

 در طول مسیر نهار بوفه باز در کشتی سرو می گردد. در تمامی طول مسیر از ابتدای شروع تور دیسکوی کشتی فعال می باشد و با موزیک های ایرانی و خارجی لذت یک روز فراموش نشدنی در دریای مدیترانه را چندین برابر می کند. پس از رسیدن به جزیره موش در حوالی شهر کمر دومین وقت شنا به میهمانان داده می شود. پس از حدود یک ساعت توقف کشتی مجددا به سوی بندر حرکت می کند. لازم به ذکر است در طول حرکت کشتی بار کشتی با نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی نامحدود محلی پذیرای میهمانان گرامی می باشد. در نهایت در حدود ساعات ۱۵ تا ۱۶ کشتی به بندر بازگشته و میهمانان عزیز به سمت هتل ها با وسایل نقلیه تور آنتالیا باز می گردند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی اطراف را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

 

پاموک کاله آنتالیا

پاموک کاله آنتالیا در زبان ترکی به معنی قصر پنبه ای میباشد چشم اندازی زیبا و غیرواقعی در غرب ترکیه بنا شده است که به خاطر شیب های پله ای سفید همچون برفش معروف شده است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن بوجود آمده اند. این ماده یک سنگ رسوبی است که از آب معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند و به این شکل در می آید. بشر در هزاران سال پیش در این آب ها شنا میکردند هیراپولیس شهر باستانی یونانی که به واسطه پادشاهان پرگامون روی چشمه های آب داغ بنا شده است. خرابه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی در این مکان به چشم میخورد . آبی که از صخره های پاموک کاله آنتالیا رو به پایین سرازیر می شود، دمایی در حدود 35 درجه سانتگیراد دارد و همین موضوع سبب شده تا کل منطقه در اثر رسوب املاح موجود در آب حالتی شبیه پنبه پیدا کند. همچنین جریان آب، حوضچه های فوق العاده ای که در اطراف پاموک کاله وجود دارد را نیز پر می سازد.برای دیدن از این منطقه زیبا با تور آنتالیا همراه شوید .

منطقه سیده آنتالیا 


منطقه سیده آنتالیا در مجموع یکی از شناخته شده ترین مناطق توریستی آنتالیا محسوب می شود. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد.امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است. تعداد بی شمار مغازه، کافه و رستوران، که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابانهای پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان ارائه می نمایند.تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای زیبا، در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید.بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می آید.
 در این منطقه هم نباید بازدید از حمام رومی، معبدها، کلیساها، آرامگاهی بزرگ، تالار، تآتر و و حتی بازاری که هنوز در وضعیت مطلوبی قرار دارد را فراموش کرد. برای دیدن از این جاذبه های طبیعی و تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ماریوت نووی آربات روسیه

از جمله بهترین هتل های لوکس و مجلل 5 ستاره مسکو روسیه در بین جگردشگران تور روسیه می توان به هتل ماریوت نووی آربات در مرکز شهر مسکو روسیه قرار دارد اشاره کرد. فاصله این هتل تا مرکز تجاری و نمایشگاه مسکو فقط 10 دقیقه رانندگی و ده دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو اسمولنسکایا Smolenskaya می باشد. هتل ماریوت نووی آربات انتخابی مناسبی برای گردشگران تور روسیه علاقه مند به پیاده روی ، موزه و معماری می باشد و همچنین در اطراف این هتل انواع رستورانها و کافه ها از قبیل رستوران آمریکایی ترانتینو ، رستوران آذربایجانی باراشکا ، فست فود ایتالیایی کانتینتا آنتینوری ، کافه بین المللی سفید و ... می باشد . این هتل دارای 234 اتاق بسیار لوکس و مدرن و سوئیتهایی بزرگ مجهز به آخرین تکنولوژی روز با چشم اند ازی زیبا از شهر مسکو روسیه می باشد . برخی امکانات اتاقها شامل تهویه مطبوع ، تلویزیون فلت ، مینی بار و دیوارهای عایق صدا  ... می باشد .

 

 

 امکانات هتل ماریوت نووی آربات روسیه :

مسافران تور روسیه می توانند در رستوران گوستینا  Gostina هتل انواع غذاهای بین المللی را سفارش داده و در خانه استیک نیویورک آن New York Steakhouse لذیذترین استیکها را میل نمایند همچنین هتل خدماتی از قبیل ترانسپورت فرودگاهی، خدمات 24 ساعته اتاق، مرکز تناسب اندام ، wifi رایگان، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خانه داری روزانه ، امکانات ویژه افراد ناتوان ، ویلچیر در دسترس، امکان اجاره ماشین ، تاکسی سرویس ،  نگهبانی 24 ساعته، 4 اتاق ملاقات ،پارکینگ مهیا دیده است.از دیگر ویژگیهای هتل ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضای هتل است و همچنین بهمراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع است.

 

جهت رزرو و اطلاع از سایر تور روسیه با ما تماس حاصل فرمایید.

هتل پرزیدنت مسکو روسیه

هتل پرزیدنت مسکو روسیه از هتل های 4 ستاره شهر مسکو بوده  که در کنار رودخانه مسکوا و در مرکز شهر مسکو روسیه واقع شده است.فاصله این هتل تا مکان هایی مانند کاخ کرملین ۱٫۶ کیلومتر،تا میدان سرخ ۱٫۹ کیلومتر،تا تئاتر بالشویی ۲٫۵ کیلومتر و تا بنای یادبود پتر کبیر ۳۰۰ متر می باشد.بدین ترتیب مسافران تور روسیه می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

هتل پرزیدنت مسکو روسیه دارای ۲۰۸ اتاق شیک و منحصر به فرد می باشد که همگی دارای امکاناتی همچون اینترنت رایگان،چشم انداز پانورامیک به رودخانه و شهر،حمام ,مجهز به  وان یا دوش،لوازم آرایش رایگان و...می باشند و میهمانان تور روسیه می توانند اقامت راحت و بدون دغدغه ای را در این اتاق ها تجربه نمایند.

انواع غذاهای روسی و اروپایی در رستوران Yakimanka هتل سرو شده و همچنین میهمانان تور روسیه می توانند در تریای Veranda که در طبقه ۱۴ هتل قرار دارد و دارای چشم انداز زیبایی به شهر مسکو روسیه می باشد،نوشیدنی های خود را میل کنند. هتل پرزیدنت مسکو روسیه یک استخر سرپوشیده و سالن ورزشی مجهزی دارد که دارای دارای ۲ سونا، وان و خدمات ماساژ می باشد.

امکانات هتل پرزیدنت مسکو روسیه:

رستوران،سونا ، پذیرش شبانه روزی،روزنامه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور،گاوصندوق،انبار باروچمدان سولاریوم ،تهویه،ماساژ،استخرسرپوشیده،فروشگاههای متعدد،صرافی،اتاق جلسه کاملامجهز،بيليارد،لباسشویی،خشکشویی،آرایشگاه،صبحانه در اتاق،فکس و کپی،مرکز تجارت،دستگاه خودپرداز و...از جمله امکانات رفاهی هتل پرزیدنت مسکو روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند از آن ها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آبان 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

 

تور روسیه نوروز 96

 

 

 

[ بازدید : 0 ]



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کاخ کرملین مسکو روسیه

از زیبا ترین و بزرگ ترین کاخ های روسیه کاخ کرملین است که در هسته مرکزی شهر مسکو «ارگ» یا «کرملین» است. کاخ کرملین روسیه که می‌توان آن را مروارید معماری و یادبود تاریخی روسیه معاصر نامید از چهار قصر زیبا و چهار کلیسا مجلل تشکیل شده ‌که به منظور اسکان رئیس جمهور روسیه استفاده می‌گردد. این کاخ دارای 800 اتاق جداگانه از جمله تالارها، سالن‎ها، رخت‎کن، راهرو و اتاق‎های اختصاصی برای اعضای شخص اول مملکت، اتاق مطبوعات و اتاق‎هایی برای خدمه فنی است و کرملین جایی است که تمام راه‎های روسیه به آنجا ختم می‎شود. دیوارهای کرملین و برج‌ها در سال‌های 1485 تا 1495 توسط استادان ایتالیایی ساخته شدند که توجه بسیاری از مسافران تور روسیه را به خود جلب کرده است. زوایای ناهماهنگ مثلثی شکل دیوار کاخ کرملین روسیه محوطه‌ای به مساحت 275000 متر مربع (68 جریب) را در بر می‌گیرد. کف پوش برخی تالارهای کاخ کرملین روسیه از پارکت است که از 20 نوع چوب‌های گوناگون درست شده و چنین پارکتی یادآور نقش و نگار حک شده بر فرش است. در طی مدت 160 سال این کاخ تغییرات زیادب کرده است. در اینجا ایوان مخوف و استالین حکومت کردند، «ناپلئون» از کرملین آتش‎گرفتن مسکو را تماشا کرد، «لنین» دیکتاتوری پرولتاریا را شکل داد، «گورباچف» مبتکر دگرگون‎سازی بود، «یلتسین» سعی کرد اصلاحات را به انجام برساند و «ولادیمیر پوتین» در راه به انجام رساندن اصلاحات و قراردادن روسیه در ردیف 10 کشور پیشرفته جهان تلاش کرد. کاخ کرملین روسیه در روزهای پنجشنبه باز نیست و مسافران تور روسیه می توانند در روزهای دیگر از انجا دیدن نمایند و عکاسی داخل کاخ های آن ممنوع می باشد.

 

دریاچه بایکال روسیه

دریاچه بایکال روسیه دریاچه ‌ای در جنوب سیبری در کشور روسیه، میانی فرمانروایی ایرکوتسک و بوریاتیا از زیبا ترین عجایب روسیه می باشد . این دریاچه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بایکال کهن ترین و عمیق‌ ترین دریاچه ی آب شیرین دنیا می باشد. از آنجایی که این دریاچه خیلی قدیمی و دور افتاده‌ می باشد. دارای جانورانی نایاب است که تنها در این دریاچه یافت می‌شود این جانوران شامل تعداد زیادی از بی‌ مهرگان، چندین نوع از ماهی‌ها و فک آب شیرین دریاچه بایکال می‌باشند. فک آب شیرین بایکال تنها فک آب شیرین دنیا است و دائماً در آب شیرین زندگی می‌کند ؛دانشمندان بر این باور هستند که خوک‌های آبی این دریاچه در زمان های قدیم از اقیانوس شمالی (شمالگان) آمده و بعد از سفر به سمت بالای رودخانه، به این دریاچه رسیده‌ اند. دریاچه بایکال روسیه وسیع ترین منبع آب شیرین دنیابه آمار می‌آید. تقریباً ۲۰ درصد تمام آب شیرین روی کره زمین در این دریاچه پیمان دارد. این دریاچه ۳۱۵۰۰ کیلومتر چهارگوش پهناوری دارد.گردشگران تور روسیه می توانند از دیدن این منظره نهایت لذت را از تماشای این منظره ببرند.

شهر بازی سوچی روسیه

یکی از هیجان انگیز ترین و سرگرم کننده ترین مکان های روسیه شهر بازی سوچی روسیه است. مسافران تور روسیه از دروازه ی آتش ورود و داخل آن همه جا و همه چیز رنگ و بوی داستان های تخیلی روسی را نشان می دهد. شهر بازی سوچی روسیه دارای داستان های جن و پری، قلعه های باشکوه، جنگجویان افسانه ای، کلبه های رنگارنگ، جنگل طلسم شده ی مملو از موجودات عجیب و غریب، چشمه ی صلح و آرامش در قلب شهری بزرگ و یا ادیسه ی فضایی، معجزه ی پیشرفت علم و تکنولوژی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. همچنین مسافران تور روسیه می توانند از نمایش زیبای اسب ها در سرزمین بوگاتیرز و از پرش کوانتوم ، بلندترین و سریع ترین کاستر روسیه دیدن نمایند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری روسیهجنگل افسون شده رفته، بر روی بال های پرنده ی آتش سوار شده است و مسافران تور روسیه با رفتن به شهر بازی سوچی روسیه می توانند زمان خوشی را سپری کنند.

مطالب مرتبط:

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آبان 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

 

تور روسیه نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه , مکان های دیدنی روسیه , جاذبه های گردشگری ودیدنی روسیه , جاذبه های گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است.فاصله این هتل با فرودگاه تنها ۱۰ دقیقه می باشدکه مسافران تور دبی می توانند از اتومبیل های هتل نیز برای رفتن به فرودگاه استفاده نمایند.فاصله این هتل تا برج خلیفه نیز  15 دقیقه با ماشین می باشد.همچنین در صورت نیاز شما می توانید با 15 دقیقه پیاده روی به مرکز خرید وافی مراجعه کنید.

طراحی و  دکوراسیون اتاق های هتل گرند حیات دبی به شیوه مدرن و سبک سنتی عربی می باشد و این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون ، اینترنت رایگان ، یک مینی بار ،حمام سنگ مرمر و...هستند.همچنین میهمانان تور دبی می توانند در محوطه اطراف استخر حمام آفتاب گرفته و یا از استخر سرپوشیده و داخلی هتل برای شنا کردن استفاده نمایند.

هتل گرند حیات دبی 14 رستوران و کافه دارد که دارای انواع غذاهای بین المللی است و میهمانان تور دبی می توانند غذای مورد علاقه خود را از رستوران های هندی، ژاپنی و یا سنگاپوری این هتل انتخاب نموده و همچنین می توانند غذای خود را در فضای باز تراس میل نمایند.

امکانات هتل گرند حیات دبی:

پاسخگویی ۲۴ ساعته،ترانسفر فرودگاه،نگهداری ازکودکان،امکانات مراسم،مرکز اداری،امکانات معلولین،پذیرش سریع،رختشویی/خشک شویی،انباربار و چمدان،روزنامه،اتاق های پاک و بدون دخانیات،رستوران،صندوق امانات،فروشگاه،اتاق دخانیات و...از جمله امکانات رفاهی هتل گرند حیات دبی به شمار می روند که مسافران تور دبی می توانند از همه آنها بهره مند شده و سفر آرام و دلپذیری را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل شرایتون کریک دبی

هتل شرایتون کریک دبی که از هتل های 5 ستاره دبی می باشد،در کنار آبنمای شهر دبی و در موقعیتی بسیار مناسب واقع شده است.این هتل به تازگی بازسازی شده و اتاق های آن دارای پنجره های بلند رو به مناظر زیبای شهر می باشند.هتل و برج شرایتون دبی تا بازار معروف طلا فروشی و بازار ادویه جات تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.همچنین فاصله این هتل با مراکز خرید از جمله برجمان و بازار مرکز شهر کمتر از 15 دقیقه با ماشین می باشد. بنابراین مسافران تور دبی می توانند به راحتی به این مناطق دسترسی داشته باشند.

هتل شرایتون کریک دبی دارای 268 اتاق در 11 طبقه می باشد.همه اتاق های آن دارای امکاناتی همچون:تلویزیون LCD، نمایشگر دی وی دی و گیرنده ماهواره، چای ، گاو صندوق ، حوله ، لباس ، دمپایی، سرویس اتاق 24 ساعته ، اینترنت رایگان، میز جلو 24 ساعته و...می باشند که میهمانان تور دبی می توانند اقامت راحتی را در این اتاق ها داشته باشند.

هتل شرایتون کریک دبی دارای یک مرکز سلامت بوده که شامل ورزشگاه مجهز به دستگاه های ورزشی ، سونا، اتاق بخار و ماساژ درمانی می باشد.ورزشگاه به استخر بزرگسالان و کودکان مشرف می باشد.این هتل تمام امکانات ضروری برای آسایش و راحتی مسافران تور دبی را فراهم می سازد.

امکانات هتل شرایتون کریک دبی:

رستوران، بار،فعالیت های تفریحی،باشگاه ورزشی، ماساژ، زمین گلف، زمین تنیس،استخر در فضای باز،اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و اتاق ها، پارکینگ، سرویس دهی و پذیرش 24 ساعته،خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، گشت شهری، ترانسفرفرودگاهی،فکس و کپی، آرایشگاه، فروشگاه، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت خانوادگی و...از جمله امکانات رفاهی هتل شرایتون کریک دبی می باشند که باعث رضایت خاطر مسافران تور دبی شده است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

 

تور دبی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

کافی شاپ یخی دبی

اولین کافی شاپ در دبی که از یخ ساخته شده این کافی شاپ است که دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است. طراحی این کافی شاپ به این صورت است که میز و صندلی های آنجا از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته شده است. مسافران تور دبی قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و مسافران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. مسافران تور دبی با رفتن به این کافی شاپ می توانند بهترین لحظه ها رو سپری کنند.

پیست اسکی دبی

یکی از مکانهای دیدنی و تفریحی جذاب دبی پیست اسکی دبی می باشد. این پیست شامل پنج دور با ارتفاع و شیب مختلف است که بیشترین دور دارای طول چهار صد متر و ارتفاع بیش از شصت متر است.این پیست اسکی مساحتی به اندازه سه هزار متر مربع برای راحتی مسافران تور دبی می باشد. و مجهز به تمام امکانات اسکی است و تله کابینی بسیار جذاب در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

آکواریوم دبی

از زیباترین و جذاب ترین مکان های دیدنی دبی آکواریوم آن است که جزء بزرگ ترین آکواریوم در جهان است. در این آکواریوم ده میلیون لیتر آب و بیش از سی و سه هزار نوع جانور آبزی, باغ  وحش دریایی, مانند اختاپوسهای بزرگ دریایی،کروکودیلها،سمورهای آبی،شیر ماهی،اسب آبی و .... می باشد. در قسمت دیگر آکواریوم دبی انواع سوسمارها،مارهای خزنده و مارمولکها وجود دارند. این آکواریوم دارای طول پنجاه متر و عرض بیست متر و ارتفاع یازده متر نیز هست. مسافران تور دبی سوار بر قایق میتوانند بر روی اب حرکت کنند و از منظره زیبای آکواریوم لذت ببرند. تونل این آکواریوم دارای طول چهل و هشت متر است و شما در این تونل میتوانید به تماشای این آکواریو بزرگ بپردازید. 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

 

تور دبی نوروز 96



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , مکان های دیدنی دبی, جاذبه های گردشگری ودیدنی دبی, جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند.gif.gif.gifIbis Sathorn Hotel

هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند در سال 2004 ساخته شده است قلب منطقه تجاری و نزدیک به ایستگاه مترو قرار دارد که دسترسی آسانی به جاذبه های توریستی نظیر دریاچه چائو فرایا و بازارهای مختلف می دهد. دارای موقعیت مکانی عالی در شهر می باشد و در اطراف آن رستوران ومراکز خرید بانکوک برای مسافران تور تایلندواقع شده اند. با اقامت در این هتل به راحتی می تواند به نقاط مختلف شهر دسترسی داشت. این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل در کنار رودخانه ی زیبای Chao Phraya واقع شده و دارای اتاق هایی نورگیر با امکانات مدرن می باشد. در اتاق های هتل تلویزیون، ماهواره و قهوه ساز وجود دارد. هتل دارای استخر در فضای باز و سرویس گشت شهری رایگان به ایستگاه قطار هوایی Krungthonburi می باشد. اتاق ها کف چوبی دارند و در دکوراسیون آن ها از رنگ های روشن استفاده شده است. 

108193_121105163440738.jpg

24.jpg

عکس ها و امکانات هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند

استخر در فضای باز,آبگرم,رستوران و بار,هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد,استفاده از پارکینگ هتل رایگان است,سرویس اتاق ها ، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافخانه، اتوشویی، سالن کنفرانس، خدمات تورها، حمل چمدان ها رختشورخانه، سیستم امنیتی، سیستم تهویه، آسانسور، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است و....

ibis-Bangkok-Sathorn-1.jpg

ibis-Bangkok-Sathorn-2.jpg

ibis-Bangkok-Sathorn-3.jpg

images.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گراند پرزیدنت بانکوک تایلندs.gifs.gifs.gifGrand President Hotel Bangkok Thailand

هتل گراند پرزیدنت بانکوک تایلند Grand President Hotel Bangkok Thailand یکی از هتل های سه ستاره در بانکوک میباشد این هتل در منطقه سوخوم ویت در سال 1996 ساخته شده است. این هتل از نظر دسترسی به اماکن عموی دارای یک موقعیت عالی برای مسافران تور تایلند نیز میباشد. این هتل دارای استخر و سونا و جکوزی نیز میباشد. این هتل دارای رستوران سنتی برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل 12 طبقه دارد که دارای 437 عدد اتاق میباشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند این هتل از نظر قیمت و امکانات دیگر مناسب است.

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند.gif

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند-5.gif

عکس ها وامکانات هتل گراند پرزیدنت بانکوک تایلند

پذیرش شبانه روزی,محل نگهداری کودک,صرافی,حمام,استخر,سونا,جکوزی,اینترنت رایگان,خدمات تهویه مطبوع,خدمات فرودگاهی,اتوکشی,ترانسفر فرودگاهی,تحویل بار و چمدان,آسانسور و....

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند-1.gif

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند-2.gif

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند-4.gif

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند-7.gif

 جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تانگو بیچ رزیدنس سامویی تایلند.gif.gif.gif.gif Tango Beach Resort Samui Thailand

هتل تانگو بیچ رزیدنس سامویی تایلند   Tango Beach Resort Samui Thailandیکی از هتل های 4 ستاره در تایلند میباشد که در منطقه چاونگ قرار دارد این هتل در سال 2006 ساخته شده است. این هتل دارای استخر روباز برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل دارای رستوران هایی با غذاهای محلی نیز می باشد. این هتل برای مسافران تور تایلند بهترین و مناسب ترین هتل 4 ستاره در تایلند میباشند این هتل,هتلی مناسب است. 

-تانکو-بیچ-رزیدنس-تایلند.gif

عکس ها و امکانات هتل تانگو بیچ رزیدنس سامویی تایلند

خدمات شبانه روزی,صرافی,محل نگهداری کودک,حمام,یخچال,تهویه مطبوع,استخر,سونا,جکوزی و....

-تانگو-بیچ-رزیدنس-سامویی-تایلند-1.gif

-تانگو-بیچ-رزیدنس-سامویی-تایلند-2.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پرنس پالاس بانکوک تایلند.gif.gif.gif.gifPrince Palace Bangkok Thailand

هتل پرنس پالاس بانکوک تایلند Prince Palace Bangkok Thailand این هتل 4 ستاره در کلانگ ماهانک در سال 1995 ساخته شده است و در سال 2010 ساخته شده است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای تایلندی برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل دارای استخر,حمام,سونا,جکوزی,خدمات شبانه روزی,سرویس تهویه مطبوع,خدمات مراقبت کودک,صرافی و .... میباشد. این هتل برای گردشگرانی ک قصد رزرو تور تایلند را دارند یکی از بهترین و مناسب ترین هتل هایی است که معمولا مسافران در نظر دارند.

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-2.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-8.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-7.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-9.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-6.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور تایلند پاییز 95

تور تایلند آبان 95

تور تایلند آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,بهترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل تایلند , مجلل ترین هتل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل ماربل کوش آداسی.gif.gif.gif.gifMarbel Kusadasi Hotel

هتل ماربل کوش آداسی درسال 1990 ساخته شده است در مرکز کوش آداسی واقع شده است، این هتل کمتر از سه کیلومتر از دریای اژه فاصله دارد. اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا می باشد و این هتل یک استخر روباز همراه با تراس آفتاب برای مسافران تور کوش آداسی دارد. این هتل بر اساس هنر دکو طراحی و ساخته شده و دارای یک ساختمان هفت طبقه با مفهوم کاملی از مهمان نوازی مدیترانه ای است هتل ماربل را به عنوان یکی از نفیس ترین و صمیمی ترین هتل ها در مرکز کوش آداسی شناخته می شود هتل دارای یک  فضای باز با شکوه همراه با یک استخر زیبا در فضای باز است  همچنین استخر کودکان نیز در کنار استخر اصلی قرار دارد نوار دور تا دور استخر توسط گیاهان سبز مدیترانه ای احاطه شده است. این هتل دارای یک تیم سرگرمی بزرگ و بسیار عالی است، در کنار یک محل عالی  امکانات هتل نیز بسیار عالی است، تمام موارد لازم برای یک تعطیلات کامل در این هتل مورد نظر قرار گرفته است. هتل ماربل حدود ۲۰ کیلومتر از شهر تاریخی  افسس فاصله دارد این هتل دارای ۱۰۵ اتاق برای میهمانان است اتاق های هتل بسیار مطبوع می باشند و به راحت ترین و زیباترین روش ممکن دکور شده اسند و امکانات خوبی مانند : دو تخت، حمام ،تلویزیون ماهواره ای و موسیقی، تلفن مستقیم، مینی بار، سشوار را در اختیار میهمانان تور کوش آداسی قرار می دهد اتاق ها دارای یک بالکن با نمایشی زیبا از باغ هتل هستندانواع ورزش ها و فعالیت های تفریحی شامل : زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، فوتبال، زمین بازی کودکان، استخر و میزهای تنیس روی میز و یک سالنتلویزیون در هت وجود دارد همچنین یک منطقه سلامتی و تمدد اعصاب با امکانات خوبی مانند حمام ترکی، سالن بدنسازی تناسب اندام، سونا، خدماتماساژ و سالن زیبایی (برخی از خدمات با هزینه اضافی) نیز در هتل وجود دارد. سرگرمی های شبانه و نمایش های زیبا در هتل برگزار می شودرستوران هتل دارای دو محیط داخلی و خارجی بسیار زیبا است که میهمانان هتل ماربل می توانند وعده های مختلف غذایی خود را به دلخواه در داخل و خارج رستوران میل کنند علاوه بر رستوران های اصلی  یک ساندویچ فروشی، یک کافه کوچک در سالن لابی، یک کافه در کنار استخر نیز به میهمانان انواع تنقلات و نوشیدنی های با طراوات را نمایش می دهد رستوران های هت به سبک بوفه انواع غذاهای ترکی و غذاهای بین المللی را در طول روزبرای میهمانان هتل آماده می کنند.

Marbel-Hotel-By-Palmwings-photos-Exterior.JPEG

Marbel-Hotel-By-Palmwings-photos-Exterior_1.JPEG

عکس ها و امکانات هتل ماربل کوش آداسی

  • سالن كنفرانس,سونا,لابي,پارك كودكان,جكوزي,كافي شاپ,آژانس خدمات مسافرتي,رستوران,ماهواره,خدمات خانه داري,پاركينگ اختصاصي هتل,اينترنت در لابي,فضاي سبز,پاركينگ سرپوشيده,اينترنت در واحد,گشت درون شهری و برون شهري,نمازخانه,تاكسي سرويس,لاندري,سالن ورزشي,صندوق امانات اختصاصي,كافي نت فروشگاه و غرفه,ترانسفر رايگان فرودگاه,گيم نت,چايخانه سنتي,چايخانه در بام هتل,زمين تنيس بيليارد و...
  • download.jpg
  • 6420211_14_b.jpg
  • download.jpg
  • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
  • هتل پانوراما هیل کوش آداسی .gif.gif.gif.gif Panorama Hill Hotel

    هتل پانوراما هیل کوش آداسی (THE PANORAMA HILL) در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در 18 کیلومتری شهر باستانی افسوس و 73 کیلومتری شهر ازمیر واقع شده است. فاصله هتل تا ساحل عمومی صفر نبوده و حدود 500 متر فاصله دارد. هتل پانوراما هیل ارائه کننده خدمات ALL INCLUSIVE می‌باشد. هتل‌های ADA CLASS ،PRESTIGE RESIDENCE و RAMADA RESORT در مجاورت این هتل قرار دارند. هتل پانوراما هیل دارای امکانات ورزشی و ماساژ ، استخر روباز و تراس اختصاصی می باشد. اینترنت WIFI و پارکینگ در این هتل رایگان است.... برای مسافران تور کوش آداسی قرار دارد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره میباشد.

    Panorama2.JPG

    images.jpg

    عکس ها و امکانات هتل پانوراما هیل کوش آداسی

    • استخر روباز,استخر کودکان,حوله ساحل,اینترنت بی‌سیم,اتاق بازی,حمام ترکی,مرکز تناسب اندام,حمام بخار,تنیس روی میز,دارت, بالکن، تهویه مرکزی، تلفن مستقیم، صندوق امانات (شارژ)، تلویزیون، سشوار و اینترنت و...
    • Panorama5.jpg
    • images_1.jpg
    • Panorama4.JPG
    • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
    • هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه

       

      هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه جز هتل های ۵ ستاره کوش آداسی ترکیه است. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و با اقامت در آن به راحتی می توان به ساحل دسترسی داشت. هتل دارای استخر در فضای باز و استخر سرپوشیده و زمین تنیس و یک اسپا لوکس با امکاناتی از قبیل سونا و حمام ترکی می باشد. اتاق های هتل Le Bleu دکوراسیونی شیک و لوکس دارند. تمام اتاق ها مجهز به سیستم تهویه اند و در اتاق ها یخچال و و همچنین تلویزیون وماهواره هم وجود دارد. گردشگران تور کوش آداسی ترکیه می توانند برای صرف غذا به یکی از رستوران های هتل بروند . در رستوران های هتل انواع غذاهای ترکی و ایتالیایی و غذاهای دریایی سرو می شود. صبحانه هم در هتل هر روز سرو می شود. در کافه وبار هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه هم انواع اسنک و کیک و شیرینی و انواع قهوه و نوشیدنی سرو می شود. هتل دارای یک بار ساحلی و هم چنین یک بار در کنار استخر است که انواع نوشیدنی ها را سرو می کند. هتل دارای پارک آبی با سرسره هاس آبی و هم چنین امکانات تفریحی مخصوص کودکان هم می باشد. گردشگران هتل می توانند با پرداخت هزینه ای از ماساژترکی هم لذت ببرند. این هتل تا مرکز شهر کوش آداسی ترکیه ۳ کیلومتر و تا فرودگاه Adnan Menderes حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد. در اطراف هتل هم فروشگاه و کلاب های شبانه واقع شده اند. هتل دارای ۲۶۳ اتاق با تمام امکانات رفاهی می باشد. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه و در اتاق ها بار و تلویزیون و ماهواره هم وجود دارد. تمام اتاق ها دارای بالکن هستند. اتاق ها دارای سرویس اینترنت بی سیم هم هستند. تمام اتاق ها دارای حمام و سرویس بهداشتی شخصی می باشند.

      اسپا و دیگر امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه :

      هتل دارای یک اسپا لوکس است و میهمانان هتل می توانند با پرداخت هزینه اضافه از یک ماساژ ترکی آرامش بخش لذت ببرند. هتل دارای دو استخر در فضای باز و هم چنین محوطه ساحلی خصوصی می باشد. هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه دارای سرویس اینترنت بی سیم است. از دیگر امکانات این هتل میتوان به وجود پرستار کودک و هم چنین فروشگاه اشاره کرد. از بین امکانات بی نظیر هتل می توان به رختشورخانه، اتوشویی، پذبرش ۲۴ ساعته و سایت کامپیوتری, تراس، باغ ، استخر در فضای باز سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، امکانات ورزش های آبی، کلاب کودکان، اسپا، ساحل خصوصی، موج سواری، دارت، زمین گلف، پارک آبی، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان، ساحل خصوصی، کرایه دوچرخه  اشاره کرد. هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه دارای سالن برگزاری کنفرانس و جلسات و همایش ها با تمام امکانات می باشد. این هتل دارای پارکینگ هم می باشد.که در مجموع همه امکانات سفری به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه به ارمغان می اورند.

       

      جهت رزرو و خرید تور کوش آداسی ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

       

      ادامه ی مطلب:

      تور کوش آداسی پاییز 95

      تور کوش آداسی آبان 95

      تور کوش آداسی آذر 95



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شایگان کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش از جمله هتل های لوکس جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد .

 

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور برای مسافران تور کیش بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کیش را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کیش میباشد.

shayli_1.jpg

1628.jpg

عکس ها و امکانات هتل شایلی کیش
تلویزیون,لابی,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,سیستم تهویه مطبوع,صندوق امانات,سرویس فرنگی و ....

8877.jpg

5716146815520225596_shayli_2_1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوییت محوطه ارم

هتل ۳ ستاره ارم را می توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی به شمار آورد. اگر خرید از انگیزه های سفرتان به کیش است این هتل از بهترین گزینه ها برای مسافران تور کیش میباشد. هتل ارم و در نزدیکی مراکز تجاری معروف و روبروی تالار شهر قرار گرفته است. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به بازارها و مراکز خرید شهر بروید و به دریا و اسکله تفریحی دسترسی داشته باشید، هتل ارم را می توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی برای مسافران تور کیش به شمار آورد. هتل ارم کیش با دارا بودن کادر مجرب و امکانات رفاهی آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیش عزیز می‌باشد. 

download_1.jpg

eram_027.jpg

عکس ها و امکانات هتل سوییت محوطه ارم

اینترنت,تلویزیون,لابی,ترانسفر,صبحانه,خدمات گردشگری و...

eram1.jpg

download.jpg

2.JPG

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلب:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پارک ساحلي مرجان کیش

پارک ساحلي مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، يکي از زيباترين مراکز ديدني کيش است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساکنين جزيره اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کيش لذت مي برند.

آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب پارک ساحلي مرجان فرصت مناسبي را براي شما مسافران تور کیش بوجود مي آورد که فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزيره کيش از اين منطقه که داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن کنيد.

 

شهر باستانی حریره کیش

شهر تاریخی حریره جزیره کیش بقايايى در مرکز ساحل شمالى جزيره قراردارد كه به احتمال بسيار قوى به دوره ساسانيان و اوايل دوره اسلامى بر مى گردد . اين بقايا در وسعتى بالغ بر سه کيلومتر مربع ، بازگو کننده اين مطلب است که روزگارى شهرى بزرگ و آباد در اين منطقه وجود داشته و جمعيت کثيرى را در خود جاى مى داده است.آن چه امروز از اين شهر بر جاى مانده حجمى از معمارى شهرى است اما کمتر و به ندرت طاق ها و پوشش ها و سقف ها سالم برجاى مانده است جز پاره اى موارد که پوشش هاى طاقى شکل سنگى از گزند تخريب در امان مانده است.بقاياى شهر حريره در امتداد ساختمانهاى بندرگاه و دفاتر آن ، قابل ديدن است. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگى ، شهر حريره هشتصد سال قدمت دارد.     

حمام در ناحيه شمال غربى خانه اعيانى و با فاصله تقريبى 30 مترى از آن ، دومين بخش از محوطه حريره قرار دارد . اين بخش شامل حمامى است با صحن هاى متعدد و حصار آن با مساحتى تقريبى 500 متر مربع .  به نظر مى رسد اين حمام در نوع خود از قديمى ترين حمام هاى ايران میباشد كه طى كاوش هاى باستان شناسى كشف و شناخته شده است . بناى حمام از سنگ هاى قلوه آهكى و مرجانى و ساروج ساخته شده و داراى فضاهاى مختص از جمله گرمخانه ، محل تنظيف ، خزينه ، سربينه مى باشد .مسافران تور کیش با رفتن به مکان تاریخی حریره کیش  لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

آب انبار کیش

آب انبار کیش در قدیم الایام یکی از روشهاي ذخيره آب آشاميدني بوده است و ایرانیان معماری ویژه ای برای نگهداری از آب داشته اند. در سال 72 ساخت آب انبار پنج بادگیر کیش جهت جمع آوري آب هاي سطحي در محل يك آب انبار باستاني در محدوده شهر حريره در نزديكي مجموعه درخت سبز ساخته شد ، يك آب انبار دو قلو با پنج بادگير و دو گنبد؛ به سبك معماري سنتي يزدي. بادگیرها عمل خنک کردن آب انبار را در این سبک معماری انجام می دهند.

روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل آب‌انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می‌سازند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این مهم کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب‌انبار نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه بالای گنبدهای این آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند.

با توجه به ساخت و سازهاي كيش و از بين رفتن مسير آبهاي سطحي منتهي به آب انبارهاي سنتي، اين آب انبارها كاربري اصلي خود را از دست داده و امروزه از دستگاه هاي آب شيرين كن براي تهيه آب شيرين استفاده مي شود. معماري خاص اين بنا ياد آور ايام گذشته و براي گردشگران بسيار جالب و ديدني است.

آب‌انبار سنتی جزیره کیش اکنون تنها به صورت یک آب انبار نمایشی درآمده است، به طوری که مسیر پاشیر آب انبار عوض شده تا بازدیدکنندگان بتوانند از داخل محوطه‌ های آبگیر آن بازدید کنند.مسافران تور کیش با رفتن به مکان تاریخی آب انبار کیش  لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

لاک پشتهاي دريايي کیش

لاک پشتهاي دريايي کیش از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند .لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز در خلیج فارس وجود دارد.  لاک پشت های دريايى در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند وجود این لاک پشت ها براي بقاي نسل بشر لازم است. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به حيات گذاشته اند .لاک پشتها  ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده و آنها براي تنفس به سطح آب میایند و در هنگام تخم گذاری برروی سواحل میایند. لاک پشت های دريايى  معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند.لاک پشتهاي دريايي کیش یکی از جاذبه های گردشگری کیش است .که مسافران تور کیش می توانند لحظات خوبی را در آنجا سپری کنند.

 

ادامه مطلب:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی در 1 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد و این هتل 5 ستاره جزء مدرن ترین و شیک ترین هتل های دبی می باشد. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت مجلل تشکیل شده و اتاقها دارای رنگ آمیزی گرم و طبیعی می باشد و از خدمات اتاقها میتوان به تلویزیون های صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، میز کار ، حمام، حوله با دمپایی، لوازم اتو، سیستم تهویه‌ی مطبوع اشاره کرد. در این هتل یک سالن کنفرانس شیک وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس گردشگران تور دبی قرار دارد . در نزدیکی این هتل باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک ، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی ، کالج آموزشی امارات ، سرزمین عجایب ، فستیوال سیتی ، کالج هوانوردی دبی ، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی برای گردشگران تور دبی می باشد . گردشگران تور دبی با رفتن به هتل ال بوستان روتانا دبی می توانند سفر به یاد ماندنی داشته باشند .

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و... مخصوص گردشگران تور دبی می باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل ال ماروج روتانا دبی

هتل ال ماروج روتانا دبی از جمله هتل های شیک و مدرن دبی است.این هتل 5 ستاره با نمای شیک و کلاسیک با طراحی و دکوراسیونی خاص در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. فاصله هتل ال ماروج روتانا دبی تا مراکز توریستی مهمی مانند پارک ساحلی جمیرا 10 دقیقه پیاده ، تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا دبی مارینا نیز 19 کیلومتر می باشد.محیط آرام و خانوادگی ، امکانات گسترده و خدمات جامع و شبانه روزی هتل توانسته رضایت همه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. اتاقهای زیبا و امکانات پیشرفته و رستورانها و فروشگاههای موجود  این هتل نیز از جذابیت هاو  محبوبیت های  آن به شمار می رود .بعضی از اتاق ها دارای تراس می باشد که منظره زیبا برج خلیفه را می توانند مشاهده کنند.

 

امکانات هتل ال ماروج روتانا دبی :

هتل ال ماروج روتانا دبی 387 اتاق شامل اتاقهای استاندارد، اتاقهای دلوکس ، سوئیتهای مجلل ، اتاقهای ویژه معلولین ، اتاقهای ویژه افراد سیگاری، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع می باشد. امکانات دیگری همچون یخچال ، مینی بار ، لوازم آرایش رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، حمامی مجهز به وان و کامل ترین تجهیزات ، سرویس بهداشتی مدرن ، سیستم حرارتی و برودتی استاندارد ، میز کار ، روم سرویس 24 ساعته ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره ، سیستم الکترونیکی کیکارد و ... در کنار ، دکوراسیون مدرن و خدمات شبانه روزی ، اقامتی سرشار از آرامش و خوشی را برای گردشگران تور دبی فراهم می سازد.

گردشگران تور دبی که قصد رزرو هتل در دبی را دارند رزرو هتل ال ماروج روتانا دبی را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

هتل آواری دبی

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که درنزدیکی میدان ساعت و خیابان شلوغ الرقه دبی قرار گرفته است. هتل آواری دبی دارای 178 اتاق شیک و مدرن و با امکانات عالی نظیر  سشوار ،اینترنت پر سرعت رایگان, سیستم برودتی و سرمایشی عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 3 رستوران شیک با انواع غذاهای خوب یک رستوران سلف سرویس و 2 رستوران با منوی انتخابی بوده که انواع خوراک های محلی و غذاهای بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو می گردد. از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل آواری دبی سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ , سالن بدنسازی و .... مخصوص مسافران تور دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی, ایستگاه مترو , مراکز تجاری و توریستی شهر در نزدیکی این هتل می باشد. از ویژگی های خوب این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی می باشد و در اختیار مسافران تور دبی است. 

امکانات هتل آواری دبی:

سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ و سالن بدنسازی برای  مسافران تور دبی, ترانسفر فرودگاهی رایگان ، سرویس نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات تور و تهیه بلیط ، 3 رستوران, کافی شاپ, بار, مرکز تجاری و . . . که برای مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل کامفورت این دبی .gif.gif.gif.gif Comfort Inn Hotel

هتل  کامفورت این دبی ، در خیابان الریگا  و در مرکز شهر دیره قرار گرفته است. میهمانان میتوانند پیاده به بازار خرید Ghurair و ایستگاه مترو میدان وحدت دست یابند. ظرف اندک زمانی نیز سواره میتوان به فرودگاه بین المللی دوبی دست یافت. وجود اتوبوس رایگان هتل، جهت ایاب و ذهاب به ساحل و بهترین مراکز خرید، آسایش خاطر میهمانان تور دبی را فراهم آورده است. رستوران هتل به سرو انواع خوراک های بین المللی پرداخته و علاوه بر آن کافی شاپ و سفارش اتاق شبانه روزی نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. مرکز خرید امارات و اینترنت سیتی 5 دقیقه تا هتل کامفورت این فاصله داشته و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر تا این مرکز اقامتی فاصله گرفته است.مرکز خرید القریر نیز در چند قدمی آن بوده و ایستگاه متروی میدان وحدت ، با چند قدم پیاده روی قابل دسترس است . البته از دیگر ویژگی های ممتاز این هتل 3 ستاره باید دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی را نیز یاد کرد . هزینه اقامت در این هتل  نسبت به امکانات ، خدمات و موقعیت مکانی آن بسیار مناسب می باشد .  پذیرش سریع ، محیط خانوادگی ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریتی کار آمد سبب شده تا این هتل باشکوه در میان هتل های هم ردیف خود بدرخشد . در ضمن فروشگاه هتل ، به صورت 24 ساعته باز بوده تا خواسته های گردشگران تور دبی را تامین نماید.

29_383x235xfiles_hotelPhotos_146582_1210191237007796047_STDP5B531fe5a72060d404af7241b14880e70eP5D.jpg.pagespeed.ic.IzyaG_wr7l.jpg

download.jpg

عکس ها و امنات هتل کامفورت این دبی

سالن بدنسازی, میز بیلیارد, استخر سرپوشیده, سونا و جکوزی,تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق,رستوران و بار, سالن کنفرانس, بوفه صبحانه, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سرویس ترانسفر و...

images_1.jpg

studio_suite_king_2.jpg.950x537_0_99_4947.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

ادامه ی مطلب:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ميلينيوم پلازا دبي

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل ميلينيوم پلازا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است. هتل ميلينيوم پلازا دبي دارای 65 طبقه مجموعا از 413 اتاق شیک و مدرن با امکانات خوب همراه با بالکنی بسیار زیبا و اینترنت در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 4 رستوران و کافه بسیار خوب با انواغ غذاها و دسر ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت جکوزی, استخری بر روی تراس با چشم اندازی عالی, استخر ویژه کودکان, سونا, ماساژ، باشگاه ورزشی و ... که برای مسافران تور دبی می باشد. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل ميلينيوم پلازا دبي:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر، سونا مخصوص سافران تور دبی ، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، استخر روباز و ... برای مسافران تور دبی می باشد.

 هتل آتلانتیس دبی

یکی از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل های خاورمیانه دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس است که در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی قرار گرفته است.  هتل آتلانتیس دبی دارای 23 طبقه و 1539 اتاق مجلل و مدرن با امکانات عالی که هر کدام  مشرف به آکواریوم اتلانتیس, روبه استخر, روبه پارک آبی, روبه خلیج فارس و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس و امکاناتی نظیر مینی بار ، جکوزی ، یخجال ، تلویزیون ، سشوار, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارکی های آبی را دارد که استفاده از آن برای مسافران تور دبی رایگان ولی برای عموم رایگان نمی باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ, استخر روباز, سونا و جکوزی و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد.  هتل آتلانتیس دبییک آکواریوم بزرگ زیرآبی بسیار زیبا همراه با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و همچنین استخر دولفین که بسیار مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است. این هتل به  مراکز خرید اصلی دبی,  ایستگاه مترو, مراکز خرید و مراکز بازرگانی دبی نزدیک می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و با انواع گوشت های حلال مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی از رستوران های عالی هتل اتلانتیس دبی می باشد. 


امکانات  هتل آتلانتیس دبی:

بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه, زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای, اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ , استخر روباز مخصوص مسافران تور دبی , امکانات ویژه برای معلولین, سونا و جکوزی, آکواریوم بزرگ زیرآبی با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و استخر دولفین, بار, خدمات خانه داری, انواع بازیهای زمینی, کرایه اتومبیل, رستوران کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل ابن بطوطه گیت دبی

هتل ابن بطوطه گیت دبی یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره دبی است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل ابن بطوطه گیت دبی دارای 396 اتاق شیک و مدرن با امکاناتی به تلویزیون صفحه تخت و مینی بار، سشوار, اینترنت و .... در اختیار مسافران تور دبی می باشد. امکانات رفاهي هتل شامل ماساژ ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ايوان مخصوص حمام آفتاب مي باشد.از ديگر امکانات هتل ميتوان به ارائه خدمات نگهداري از اطفال اشاره کرد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و کافی شاپی با انواع دسر ها و باری با انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. امکانات تفریحی هتل ابن بطوطه گیت دبی اتاق بازیهای کامپیوتری, کلوپ با DJ, ماساژ, استخر سرباز (تمام فصول), ایوان مخصوص حمام آفتاب و ... می باشد. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل سفر خوبی را تجربه می کنند.

 

امکانات هتل ابن بطوطه گیت دبی:

رستوران, پذیرش شبانه روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, پذیرش و تحویل سریع , انبار بار و چمدان,  فروشگاه در هتل, محل مخصوص کشیدن سیگار, بار , بوفه , بار مخصوص تنقلات, اتاق بازیهای کامپیوتری, کلوپ با DJ, ماساژ, استخر سرباز (تمام فصول), ایوان مخصوص حمام آفتاب و ... برای مسافرانتور دبی می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا شیک یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2014 بر روی ساحل دریای مدیترانه و در کنار جنگل انبوه بنا شده است. این هتل که یکی از زیباترین هتل‌های منطقه بلک محسوب می‌شود دارای ساحل اختصاصی شنی- سنگ ریزه‌ای می‌باشد. هتل پورت نیچر ناحیه‌ای به مساحت 50 هزار مترمربع را در اختیار دارد و سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. این هتل دارای 612 اتاق شیک با طراحی دکوراسیون گرم می باشد که دارای یک پارک آبی همراه با 18 سرسره آبی علاوه برا آن دارای استخر سرپوشیده،آب گرم وماساژ و مسافران تور آنتالیا در این هتل اوقات خوشی را میگذرانند.

امکانات هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا :

این مجموعه دارای 6 رستوران که یک رستوران اصلی با غذاهای بین المللی و چندین بار می باشد.انواع ورزش های آبی ،والیبال ساحلی، دارت، آیروبیک،تنیس، بسکتبال ،سالن بدنسازی و ... اوقات شادی برای خود فراهم آورند. مرکز تناسب اندام، استخر( سرپوشیده، سرباز، کودکان) ، پارک آبی، کلاب شبانه ،مرکز خرید شامل فروشگاه چرم، طلافروشی، بوتیک، ساحل اختصاصی، بالکن و غیره، پزشک، سرویس کرایه خودرو، جکوزی ، سونا ،ماساژ ، سرویس معلولین و.... کودکان می توانند در باشگاه ویژه هتل کودکان به خوبی سرگرم شوند.

مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل پورت نیچر ریزورت سفر خوبی را تجربه می کنند.

 

هتل دایما بیز کمر آنتالیا

هتل دایما بیز کمر آنتالیا (DAIMA BIZ HOTEL) در منطقه کیریش (کمر) شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 350 متر در سواحل دریای مدیترانه است. این هتل در کنار هتل دایما ریزورت (DAIMA RESORT HOTEL) واقع شده است که هر کدام استخرهای جداگانه دارند اما سرسره‌های آبی، محل تشکیل جنگ‌های شبانه و بعضی تفریحات دیگر برای هر 2 هتل مشترک است. این هتل با مساحتی حدود ۶۰۰۰۰ متر مربع در ۵ ساختمان جداگانه و ۴ طبقه بنا گردیده است که از طریق آسانسور دسترسی به طبقات برای مسافران تور آنتالیا فراهم میگردد . ساختمان های این هتل مانند قایق می باشند و با چندین استخر عظیم و یک ساحل اختصاصی احاطه شده اند.تمام اتاق ها دارای یک بالکن خصوصی می باشند و با منظره ی اقیانوس، تهویه هوا، دکوراسیون مدرن با رنگ های ملایم، تلویزیون، ماهواره و یک حمام خصوصی با امکانات کامل تزئین و تجهیز شده اند.

Dima-biz1.jpg

004.jpg

عکس ها و امکانات هتل دایما بیز کمر آنتالیا

سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری , کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی , کلوپ , استخر , ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی , استخر سرباز (فصلی) , استخر سرپوشیده (فصلی) , امکانات ورزشهای آبی ,  تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت , کرایه دوچرخه , کوه نوردی , مینی گلف , دوچرخه (رایگان) , وان آب داغ ,  خانه داری , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صرافی , خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , فکس و کپی , سرویس اتو شلوار و.....

Daima-Biz-Hotel3.jpg

Daima-Resort-Hotel_035.jpg

files_hotelPhotos_34906967531fe5a72060d404af7241b14880e70e.jpg

images.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مجیک آنتالیا

 یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا، هتل ساحلی مجیک می باشد که در منطقه کمر بنا شده است. هتل مجیک آنتالیا با توجه به ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی اقامتگاهی خوب از جمله پلاژهای اختصاصی برای میهمانان محترم تور آنتالیامیباشد.

در هتل مجیک آنتالیا با حضور تعداد زیادی پرسنل مجرب و آموزش دیده و 148 اتاق 3 نفره و 32 اتاق 2 نفره آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور آنتالیا میباشد. مسافت این هتل 40 KM تا فرودگاه و 45 KM تا مراکز خرید آنتالیا و فاصله آن با دریا 150 متر است.

میهمانان عزیز تور آنتالیا با انتخاب این هتل مجیک آنتالیا و بهره بردن از امکانات رفاهی، سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی خواهند داشت.

امکانات هتل مجیک آنتالیا:

رستوران (با ارائه انواع غذاهای متنوع ) , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی برای مسافران تور آنتالیا, سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره آبی، مرکز سلامت و آبگرم ، پذیرش 24 ساعته، صرافی، زمین بازی کودکان و سالن کنفرانس. همچنین با ارائه ویژه ترین امکانات و سیستم تهویه مطبوع سعی بر ایجاد رضایت میهمانان عزیز تور آنتالیا میباشند.

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آسپندوس آنتالیا 

آسپندوس آنتالیا که به آمفي تئاتر  معروف است که در8 کيلو متري شهر سريک آنتالیا بنا شده است .اين شهر 1000 سال قبل از ميلاد به دست يونانيان ساخته شده است و يکي از ثروتمند ترين شهر هاي زمان خود بوده است. آمفي تئاتر اين شهر 200 سال بعد از ميلاد توسط رومي ها بنا شده که آسپندوس در مسير پر رونق تجاري آن زمان گردشگران تور آنتالیا جلب توجه مي کند و اکثر گردشگران تور آنتالیا  از این منطقه تاريخي و زيبا ديدن مي کنند .

 

کسيک مناره آنتاليا

کسيک مناره آنتالیا که در کليساي کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم ميلادي به نام مريم مقدس ساخته و در زمان بايزيد دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبديل شد، به همين دليل از آن بنام مسجد کورکوت يا مسجد کبير مشهور است. در نتيجه خسارتي که از آتش سوزي سال 1896 به مسجد وارد آمد و سوختگي قسمت چوبي بالاي مناره آن ، اين مسجد به مسجد مناره شکسته کسيک مشهور مي باشد .اين اثر در واقع نمايانگر تاريخ کهن شهر که زمان رومي ها ، بيزانس  ، سلجوقيان ، عثماني ها تا به امروز را شامل ميشود. هنگاميکه امپراتورها دريان در سال 130 بعد از ميلاد در شهر (فاسيلين) از استان آنتاليا ديدن  کرد بافتخار او دروازه اي با سه  طاق و ستونهاي تزئين شده بنا گرديد. در آن زمان اين دروازه تنها راه ورودي به شهر محسوب می شود.امروزه دو برج دروازه و قسمتهائي از ديوار مربوطه را مي توان در کنار بندرگاه مشاهده نمود . اين مناره ازجاذبه های گردشگری آنتالیا است که گردشگران را به سمت خود جذب می کند. 

                                                                                                                                                                                                 

 

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی میتوانند در رودخانه ماناوگات شنا کنند.

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی رودخانه ماناوگات صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید . مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

 

ادامه مطلب:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

چتر پاراسل

یکی از تفریحات بسیار جذاب تور کیش چتر پاراسل می باشد.  چتر بازی بر فراز دریا بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد به گونه ای که شما سواربر چتر شده  و توسط یک طناب به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوید. چتر پاراسل بسیار ارمش بخش و لذت بخش می باشد و در عین حال امکان دیدن سواحل و نمای زیبای  جزیره  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون خلیج فارس  در ارتفاع  ۵۰ تا ۶۰ متری به چتر سواران می دهد .

 

 

 

کشتی تفریحی کیش

یکی از لذت بخش ترین تفریح های کیش گشت و گذار در آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس با کشتی تفریحی کیش می باشد . کشتی های تفریحی شبانه که در آب هاي اطراف جزيره کيش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه پیدا می کند و همین طور به همراه با پذیرایی از مهمانان تور کیش، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد. 

آب های اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهی هاي تزئينی و خوراکی، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايی و ... است. با کشتی های آکواریوم و قايقهاي کف شيشه ای تماشای اين زيبايی ها امکان پذیر می باشد. که این کشتی ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند، طى عبور از نواحى مختلف ساحل مسافران تور کیش می توانند مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا راببینند. گشت کشتی های آکواریوم معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی است.کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را برای مسافران تور کیش نيز فراهم کرده اند.

 

 

 

 

 

 

شهر تاریخی حریره جزیره کیش

شهر تاریخی حریره جزیره  کیش مربوط به قرن ۵ تا ۱۰ ه. ق که به  احتمال بسيار قوى به دوره ساسانيان و اوايل دوره اسلامى  می باشد. بقایای این  شهر 800 ساله تاریخی حریره در مرکز ساحل شمالى جزيره در وسعتى بالغ بر سه کيلومتر مربع قرار گرفته است.این اثار ملی در تاریخ 1376/6/1 به عنوان اثار ملی ثبت شده است. شهر تاریخی حریره جزیره  کیش واقع در بخش کیش از توابع شهرستان بندر لنگه و از نقاط  دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. محوطه باستانی حریره، براساس نتایج کاوشهای باستان‌شناسی انجام شده تا کنون، از مجموعه ساحلی و خانه اعیانی، حمام، مسجد و قنات‌های قدیمی متشکل شده است. مسافران تور کیش می توانند از این اثار باستانی دیدن فرمایند و لذت ببرند

 

 

 

 

خانه اعیانی کیش

 

خانه اعیانی کیش یکی دیگر از جاذبه های جزیره کیش می باشد. وسعت این خانه بسیار زیاد است و آثاری که از این خانه به دست آمده است شامل کاشی های ستاره شکلی که نشان و مربوط به دوره ایلخانی می باشد. خانه اعیانی کیش تا به امروزه کمتر مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است اما لازم به ذکر است که این خانه یادآور خانه های چند خانواری و باستانی است که صاحبان آنها خانوارهایی از کاشان و یزد بوده اند و یکی از نمونه های قدیمی مسکن جمعی در خلیج فارس به حساب می آید. 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آبان 95 

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

 

تور کیش نوروز 96

 
 


:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره بسیار با کیفیت کیش می باشد.به علت دور بودن هتل از مراکز خرید هتل برای گردشگران تور کیش که قصد خرید را دارند سرویس هایی تا بازار برای رفاه حال گردشگران تور کیش قرار داده است.از مزیت هایی ایتن هتل می توان به تمیزی اتاق ها و کارکنان دلسوز و مجرب  این هتل و نزدیکی به برخی از جاذبه های گردشگری همچون پارک آهوان کیش اشاره کرد.

 

 

 

امکانات هتل ستاره طلایی کیش :

این هتل خدماتی همچون لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی لذیذ و با کیفیت ، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و... در اختیار میمانان تور کیش خود قرار می دهد.

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش برای مسافران تور کیش می باشد.  این هتل دارای اتاقهای ۲ تخته  ۳ تخته  سویتهای ۴ تخته است .علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل موجود می باشد. هتل گاردنیا کیش در دو فاز هتلی و ویلایی ساخته شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . فاصله هتل تا مراکز خرید 8 دقیقه می باشد. با توجه به سویتهای لوکس هتل و امکا نات کامل رفاهی و خدمات مناسب و قیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرف ترین هتل های ساحلی کیش است. هتل گاردنیا کیش خدماتی ویژه و منحصر به فردی برای میهمانان محترم تور کیش خود ارایه می دهد این هتل دارای پرسنل مجرب و کار ازموده می باشند که در 24 ساعت شبانه روز اماده خدمات دهی به میهمانان تور کیش می باشند

 

 



امکانات ویژه هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش بازدید از دیدنی های کیش . و بندر گاه باستان .بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور.اینترنت وایرلس رایگان . و خدمات جانبی هتلشامل ۵۰% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان،۳۰%تخفیف قواصی بانوان،۳۰% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،۳۰% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،۳۰% تخفیف کرایه دوچرخه، ۳۵% تخفیف کافی شاپ گاردنیا،۲۰% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام، ۴۰% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک…و صبحانه برای مهمانان عزیز تور کیش به صورت بوفه می باشد

 

 

 

هتل فلامینگو کیش  Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش Kish Flamingo Hotel یکی از هتل های 4 ستاره خوب می باشد و در سال 1376 شمسی در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره زیبای کیش و در فضایی به مساحت 24 هزار متر مربع افتتاح گردید.نمای ظاهری این هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد.  در این هتل فضای سبز بسیار با طراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آب های نیلگون خلیج همیشه فارس است طراحی شده است. در این هتل حدود 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1 و 2 وجود دارد که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.هتل فلامینگو کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای از کیش قرار دارد که به راحتی می توان به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشت مانند بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...).

 

امکانات و تصاویر هتل فلامینگو کیش:

رستوران با انواع غذاهای فرنگی،دریایی و...،تلویزیون،یخچال،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،اینترنت بی سیم،پاركینگ،ماهواره،نمازخانه،لابی،حمل و نقل،سالن بدنسازی، كافی شاپ

 

 

خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش:

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت،صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنتWIFI رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق و...

لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان است. 

 

 

هتل سورینت مریم کیش  Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel با رده بندی هتل های لوکس در سال 1390 جز زیر مجموعه گروه هتل های سورینت معرفی شد و این هتل در سال 1391 شروع به بازسازی با بهترین و جدیدترین شیوه های هتل سازی نمود.این هتل در 4 طبقه و در مجموع 56 اتاق دارا می باشد.رستوران این هتل با طبخ انواع غذا های با کیفیت آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.همچنین یک ساختمان جدید 7 طبقه با همان طرح ظاهری ساختمان قبلی در مجاورت ساختمان قبلی هتل سورینت مریم در دست اجراست.

 

سایر امکانات و عکس های هتل سورینت مریم کیش

 

پذیرش شبانه روزی،رستوران،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،تجهیزات هوشمند اتاق ها،تلویزیون اینترنتی IPTV و....

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آبان 95 

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

 

تور کیش نوروز 96 

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال کروز گرجستان

هتل رویال کروز گرجستان با طراحی منحصر به فرد خود که به شکل یک کشتی ساخته شده و در سواحل رودخانه‌ی Mtkvari در مکانی مناسب در مجاورت مرکز شهر واقع شده است .این هتل تا شهر باستانی تفلیس (که در آن کلیسای سنت جورج متعلق به قرن سیزدهم و همان باستانی Abanotubani واقع شده است) 15 دقیقه ،تا ایستگاه قطار مرکزی 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی تفلیس 20 دقیقه فاصله دارد.به میهمانان ارائه میدهد. هتل در محیطی آرام و نزدیک به ساحل قرار گرفته است.  هتل کروز در تفلیس گرجستان در مجموع دارای 51 اتاق با طراحی خاص و لوکس با تم دریانوردی و ملوانی داشته و مجهز به عایق صوتی و تلویزیون LCD و وسایل بهداشتی بوده و همین طور دارای بالکن های اختصاصی که برخی از آنها رو به رودخانه می‌باشد.این هتل 3 ستاره با داشتن کادری مجرب از پرطرفدارترین هتل های تور گرجستان می باشد.

 

 

 

امکانات هتل رویال کروز گرجستان :

این هتل دارای اینترنت رایگان، باغ، تراس، تجهیزات باربکیو، رستوران (منوی آزاد) ، رستوران (سلف سرویس) ، امکان صرف صبحانه در اتاق،منوی رژیمی مخصوص، پارکینگ اختصاصی رایگان، روم سرویس، نهار بسته بندی شده، اجاره ی خودرو، ترانسفر شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، راهنمای گردشگری، خدمات مربوط به بلیط، انبار چمدان، check-in/check-out اختصاصی، خشکشویی، اتوشویی، تجهیزات مربوط به ملاقات یا نشست، دستگاه فکس/فتوکپی، سوئیت عروس، گاوصندوق، اتاقهای مخصوص افراد غیرسیگاری، آسانسور، نمازخانه، سیستم گرمایشی، اتاقهای عایق صوتی، اتاقهای ضدآلرژی، محل مخصوص افراد سیگاری و کلیه امکانات را برای رفاه حال گردشگران تور گرجستان دارا می باشد. همچنین میهمانان تور گرجستان می توانند در رستوران هتل هر روز صبحانه به شکل بوفه با انواع غذاهای گرجستانی و اروپایی را میل نمایند.

 

 

 

 هتل دپلازا تفلیس گرجستان

 هتل دپلازا تفلیس گرجستان از جمله هتل های 3 ستاره خوب و با کیفیت گرجستان که در سال 2008 تاسیس شده است و در فاصله 200 متر از مرکز نمایشگاهی گرجستان و در مرکز تجاری تفلیس،و در فاصله 1 کیلومتری از استادیوم دینامو و پارک آبی Europak  و در نزدیکی دریای تفلیس ، پارک vake ، استادیوم Mikheil Meskhiا می باشد که به خاطر موقعیت مکانی این هتل از جمله هتل های برگزیده مسافران تور گرجستان گردیده است. همچنین این هتل دارای 119 اتاق بزرگ و سوییتهای مجهز به امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، پنکه سقفی ، تلفن ، مینی بار ، تلویزیون LCD با کانالهای کابلی/ ماهواره ای ، فیلم در صورت درخواست ،  چای/قهوه ساز – حمام و سشوار و ... می باشند.

 

 

امکانات هتل دپلازا تفلیس گرجستان :

در رستوران این هتل بوفه صبحانه کامل و انواع غذاهای گرجی و اروپایی برای میهمانان تور گرجستان سرو می شود،همچنین هتل دارای امکاناتی همچون بار ،wifi رایگان در تمامی فضاهای هتل ، کامپیوتر با دسترسی اینترنت در لابی ، پارکینگ خصوصی رایگان ( بدون نیاز به رزرو قبلی ) ، پذیرش شبانه روزی،خدمات اطلاعات، خدمات ترجمه،خدمات امنیتی 24 ساعته ، نگهداری چمدانها،خدمات خشکشویی و لباسشویی،خدمات 24 ساعته اتاق ،دستگاه کپی واسکن،آسانسور ،سیستم گرمایشی،سیستم تهویه مطبوع، ترانسفر فرودگاهی،خدمات شاتل ( با پرداخت هزینه ) می باشد.

 

 

 

 

 
هتل بوموند گاردن ریزورت گرجستان از جمله بهترین و شیک ترین هتل های 3 ستاره گرجستان می باشد.این هتل با داشتن موقعیت مکانی مناسب و داشتن قیمتی مناسب و همچنین داشتن کادر مجرب که در تمام طول شبانه روز آماده خدمات رسانی به میهمانان تور گرجستان می باشند از جمله هتل های خوب و پر طرفدار بین گردشگران تور گرجستان می باشد.
 
 
 
 

 

امکانات بوموند گاردن ریزورت گرجستان :

 
 این هتل برای رفاه حال گردشگران تور گرجستان داری خدمات رفاهی از جمله:باربیکیو،استخر سرباز ،ورود حیوانات ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، منوی غذای رژیمی ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی ، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها، بوفه رستوران ،بار ،چک این ،چک اوت خصوصی ، رستوران ، کفاشی ، خدمات دربان ، خشکشویی ،روزنامه ، سوئیت برای ماه عسل ، آسانسور ، اجاره اتومبیل ، پارکینگ ،ATM روی سایت، فکس ، فتوکپی ، مرکز تجاری ، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه هوا،سالن پذیرایی ، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای،خدمات شاتل می باشد.
 
 
 
  برای اطلاعات بیشتر و رزرو تور گرجستان با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل دولابوری تفلیس گرجستان

این هتل واقع درمرکز شهر تفلیس واقع شده است و از دیواره خاکریزی رودخانه کورا حدود 2 دقیقه پیاده روی و 5 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو آراغولی تفلیس گرجستان و از فرودگاه بین المللی تفلیس گرجستان 14 کیلومتر و از کلیسای تاریخی تفلیس که در نزدیکی 2/3 کیلومتری هتل و 5 کیلو متر تامیدان آزادی تفلیس گرجستان فاصله دارد.سیستم اینترنت بیسیم در همه قسمتهای هتل موجود می باشد و پاسخ رهنورد در این هتل به طریق 24 ساعته انجام می شود.اتاقهای هتل مجهز به سیستم گرمایشی و خنک کننده می باشد و در آنها مینی بار ، تلویزیون صفحه اریکه و حمام اختصاصی وجود دارد.هتل دارای یک رستوران می باشد که در آن گونه ها غذاهای گرجی و غذاهای اروپائی  برای گردشگران تور گرجستان سرو میشود. 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور گرجستان پاییز 95 

تور گرجستان آبان 95 

 تور گرجستان آذر 95 

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان دی 95 

تور گرجستان بهمن 95 

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره گرجستان ,بهترین هتل های گرجستان , لوکس ترین هتل گرجستان , مجلل ترین هتل گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس مدرن ترین هتل در منطقه کنی آلتی شهر آنتالیا است.  مساحت این هتل 5 ستاره تقریبا ۱۳ هزار مترمربع است . این هتل تا ساحل زیبای دریای مدیترانه تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد و سرویس دهی هتل اونکل به صورت ALL می باشد. فاصله هتل اونکل رزیدنس تا فرودگاه آنتالیا حدود ۶۰ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و  توریستان تور آنتالیابه راحتی به مراکز خرید آنتالیا دسترسی خواهند داشت. 

خدمات اتاق ها:

اتاق های هتل اونکل رزیدنس آنتالیا  بسیار زیبا و شیک و مبله می باشد البته هتل اونکل رزیدنس آپارتمان هایی با آشپزخانه مجهز هم دارد که می توان رزرو کرد . تمامی آپارتمان ها از امکاناتی نظیر بالکن، تهویه ، تلفن ، آشپزخانه ، حمام اختصاصی ، سشوار و تلویزیون برخوردار هستند . رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که گردشگران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل اونکل رزیدنس هستند.

 

خدمات هتل اونکل رزیدنس:

از خدمات شامل استخر روباز به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع ، کافه کنار استخر ، استخر سرپوشیده با آب گرم ، سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدن سازی و سالن ماساژ ، پارکینگ سرپوشیده برای ۲۴۰ اتومبیل ، پارکینگ در فضای باز برای ۶۰ اتومبیل ، اینترنت Wi-Fi ،  سالن بسکتبال و والیبال نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند، آرایشگاه  ، ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی ، صرافی ، کرایه اتومبیل و … پرسنل مجرب 24 ساعته آماده پذیرایی از شما مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل ۵ ستاره  هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا در ساحل Konyaalti آنتالیا و در ۳۵۰ متری ایستگاه اتوبوس Akdeniz Blv واقع شده است.این هتل در نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر از جمله دروازه و Kesik Minaret که تنها ۹ کیلومتر فاصله می باشد قرار گرفته است. هتل هرینگتون پارک در ۲ کیلومتری آکواریوم دیدنی آنتالیا واقع شده است.برای رفتن به فرودگاه بین المللی شهر تنها ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل هرینگنتون پارک ریزورت آنتالیا:

این هتل و مرکز تفریحی دارای ۳۳۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته ، اتاق استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP می باشد.که همگی آن ها مجهز به اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل ۵ ستاره با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانان تور آنتالیادر محیطی مجلل و مدرن می باشد. امکانات رفاهی هتل هرینگتون پارک شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.

در هتل هرینگتون پارک یک صرافی نیز وجود دارد که گردشگران و توریستان تور آنتالیا به راحتی می توانند تبدیل ارز انجام دهند.همچنین اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.هتل دارای کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.از فعالیت های ورزشی هتل می توان به پینگ پنگ، پرتاب دارت اشاره کرد.

 
 
 

هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل ۵ ستاره دلفین امپریال آنتالیا یکی از هتل های مجموعه ی دلفین است که در ترکیه و در انتالیا ساخته شده است. این هتل از نظر امکانات بسیار بی نظیر است .این هتل در ۱۲ طبقه سه سال پیش ساخته شد و تا اکنون هزاران هزار مسافر تور آنتالیا، روزهای شیرین سفر خود را در آن سپری کرده اند. ساحل لارا از جمله امتیازهای گردشگری این هتل به حساب می آید. برای رسیدن به مرکز شهر باید فاصله ی ۲۰ کیلومتر را طی کنید اما تا فرودگاه تنها باید ۱۰ کیلومتر سپری کنید.

-دلفین-امپریال1.jpg

این هتل ۵۴ هزار متر زیر بنا دارد، که ۶۵۰ اتاق از جمله ویژگی های آن است. اتاق های هتل امپریال در واقع شامل نمونه های مختلفی از سوییت لوکس تا استاندارد و … می شودکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.کودکان در این هتل از تفریحات و سرگرمی های زیادی برخوردارند.این هتل هر چند از جدیدترین هتل های انتالیا است اما در بین هتل های برتر آنتالیا رتبه ی ۸ ام را از آن خود کرده است.این هتل به عنوان لوکس ترین هتل آنتالیا در سال ۲۰۱۳ شناخته شده است .

-امپریال9.jpg

-امپریال8.jpg

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا:

سرسره های آبی، اتاق های بازی و … همه از امکانات تفریحی در این هتل است. هتل دارای امکانات آب گرم و استخر است. مسافرین تور آنتالیا که در فصل بهار و ایام نوروز به این هتل سفر می کنند، می توانند از استخر روباز با آب گرم ۲۸ درجه استفاده کنند.رستوران های این هتل شامل بهترین منوها با تنوع بالا، برای غذاهای بین المللی و ترکی است. شما می توانید از بوفه ی هتل نیز برای صرف نوشیدنی و حتی غذاهای ساده استفاده کنید. در برخی مکان های این هتل می توانید وای فای رایگان در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید که برای خرید نیز می توانید سری به فروشگاه های این هتل بزنید.سالن جلسه در هتل، با بهترین امکانات و دکوراسیون در اختیار توریست ها قرار دارد. البته سالن همایش و سالن جشنی نیز در هتل دایر است که پذیرای مهمانی ها و مراسمات گرم شماست.هتل دارای امکانات رفاهی نظیر سونا و ماساژ نیز می باشد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-دلفین-امپریال7.jpg

-امپریال5.jpg

-دلفین-امپریال2.jpg

-دلفین-امپریال4.jpg

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. یک صرافی نیزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، قایقرانی با کانو، بیلیارد، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کالیستا آنتالیا

هتل 5 ستاره کالیستا آنتالیادر زمینی به مساحت 120000 متر مربع در منطقه بلک احداث شده است. ساخت هتل در سال 2005 توسط شركت اوزكار آغاز شد. این هتل در مجموع 502 اتاق استاندارد دارد. این هتل تاآنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_کالیستا_آنتالیا_3.jpg

_کالیستا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی، استخر سر پوشیده و...  . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-کالیستا-آنتالیا6.jpg

 

-کالیستا-آنتالیا2.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کشتی کروز آنتالیا

kashti-koroz2.jpg

کشتی کروز آنتالیا یک تور تفریحی کامل برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران تور آنتالیا بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند.این تور با کشتی های مختلفی از قبیل موبی دیک، حارم ، آکواپارادایس انجام می گیرد. برنامه تمام کشتی ها از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از بندر اصلی آنتالیا در غرب آنتالیا حرکت نموده و پس طی سواحل شهر آنتالیا به نواحی شرقی شهر رسیده و در کنار آبشار دودن (بزرگترین آبشار آنتالیا) اولین وقت شنا به میهمانان تور آنتالیا داده می شود. پس از حدود ۴۵ دقیقه شنا در دریای مدیترانه با تجهیزات، مجددا حرکت نموده و به سمت غرب و جاده شهر کمر حرکت می کند. کشتی ها ۳ طبقه بوده و برای سلیقه ها و سنین مختلف کاملا مناسب می باشد به این صورت که طبقه بالا جهت دادن مناظر، عکاسی و حمام بوده، طبقه وسط محل رقص و پایکوبی و طبقه پائین رستوران کشتی را در بر می گیرد.

kashti-koroz1.jpg

 

غار داملاتاش آنتالیا 

غار داملاتاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تورآنتالیا كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهائي تغيير شكل يافته نيز وجود دارد. در اين غار ديوارهاي سنگي كه به طرز خارق العاده اي در طول زمان تغيير شكل داده تصاوير بسيار زيبايي را خلق كرده اند.در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آنها نيز خالي از لطف نمي باشد. (اين موزه همه روزه بجز روزهاي دوشنبه جهت بازديد گردشگران باز مي باشد). از مكانهاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريائي بنام هاي فسفرلوماعارا به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده استوكيزلارماعاراسي غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريائي به شمار مي آمده است  كه دسترسي به اين 3 غار با قايق امكان پذيرخواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تورآنتالیا  همراه شوید .

 

ساحل پاتارا آنتالیا 

ساحل پاتارا آنتالیا ساحلی آرام و بسیار زیبا و به گفته بعضی ها زادگاه بابانوئل می باشد . این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و گردش توریستان تور آنتالیا باشد زیرا بسیار دنج و خلوت می باشد. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی آنچنانی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی ذکر شده عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این آثار تاریخی لذت ببرند.

 

کسیک مناره آنتالیا
 کسیک مناره از دیدنی های آنتالیا ست و این مسجد به مسجد مناره شکسته کسیک مشهور است در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی سال 1896 به مسجد وارد آمد و سوختگی قسمت چوبی بالای مناره آن ، و به معنای مناره های بریده شده می باشد که در گذشته بعنوان کلیسا از آن استفاده شده است.  این اثر در واقع نمایانگر تاریخ آنتالیا ترکیه که زمان رومی ها ، بیزانس  ، سلجوقیان ، عثمانی ها تا به امروز را شامل میشود .کسیک مناره که در کلیسای کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم میلادی به نام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد، به همین دلیل از آن بنام مسجد کورکوت یا مسجد کبیر یاد می شود.  زمانیکه  امپراتور ها دریان در سال 130 بعد از میلاد در شهر (فاسیلین) از آنتالیا دیدن  کرد به افتخار او  دروازه ای با سه  طاق و ستونهای تزئین شده بنا گردید. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر به محسوب می شد.گردشگران تور آنتالیا می توانند از مناطق تاریخی لذت ببرند.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل گلدن ایج ۱ استانبول

 

هتل گلدن ایج 1 استانبول در مجاورت میدان تقسیم استانبول قرار گرفته است .ایستگاه مترو تقسیم که این ناحیه را به سایر مناطق شهر متصل می کند، در فاصله ی ۵ دقیقه ای قرار گرفته است. خیابان پرتحرک استقلال نیز ۲۰۰ متر تا اینجا فاصله دارد که مملو از رستوران ها و مغازه های معروف می باشد.

 امکانات  هتل گلدن ایج ۱ استانبول :
اتاق های این هتل با رنگ های گرم و مبلمانی به سبک ترکیه ای تزئین شده اند و امکانات مدرنی مانند تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی برای هر اتاق تعبیه شده است. اتاق نشیمن هرکدام نیز جدا بوده و با کاناپه های بسیار راحت تجهیز شده اند.امکانات اتاقها شامل سیستم حرارتی و برودتی مرکزی . خشکشویی و اتوشویی .سالن کنفرانس . استخر روباز . حمام . سونا . جکوزی و بیلیارد است .رستوران لوکوگ معمولا صبحانه را بصورت سلف سرویس و منوی ناهار و شام را بصورت سفارشی سرو می کند. کافه ی نوستالژی نیز در لابی هتل قرار گرفته و انواع نوشیدنی های گرم و بدون الکل را سرو می کند. اما کافه ای که در کنار استخر قرار گرفته معمولا انواع دسر و کوکتل های غربی و خوشمزه را ارائه می دهد. دارای یک حمام ترکیه ای سنتی، سرویس ماساژ و استخری در فضای باز ،مینی بار،سالن کنفرانس،سونا،جکوزی،بیلیارد و... از روی بالکن کافه نیز می توانید مناظری پانوراما از پل بوغاز مشاهده کنید

 

 

 

 

مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

هتل ریوا تکسیم استانبول

 

هتل ریوا تکسیم استانبول در 200 متری میدان تکسیم، در محله توریستی استانبول قرار دارد. این هتل در مجموع  دارای 71 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، حمام، سشوار، روم سرویس هستند. مسافران تور استانبول می توانند در رستوران این هتل صبحانه بوفه میل و برای بقیه روز و گشت و گذار در این شهر زیبا برنامه ریزی کنند. خیابان معروف استقلال با مغازه ها و رستوران های بسیارش در چند قدمی این هتل است و می توان با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به این خیابان زیبا رسید.باوجود ایستگاه مترو دسترسی به مناطق توریستی ،تفریحی و مراکز خرید استانبول را به راحتی مهیا کرده است.این هتل 4 ستاره در میدان تقسیم واقع شده است.در نزدیکی ایهتل ریوا وسایل حمل و نقل عمومی واقع شده اند. ترانسفر فرودگاهی یکی امکانات هتل برای گردشگران تور استانبول می باشد. خیابان استقلال در چند متری این هتل قرار دارد. همه اتاق ها در این هتل از حمام خصوصی برخوردارند. صبحانه هتل ریوا تکسیم به صورت بوفه می باشد.

 

 

امکانات هتل ریوا تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، انبار، گاوصندوق، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... می باشد.در لابی دنج هتل و صندلی های گرم و نرم آن بنشینید، از نوشیدنی خود لذت ببرید و یا از کامپیوتر و پرینتر موجود در لابی استفاده کرده و به کارهای خود برسید.

 

 

 

 مسافران نور استانبول با انتخاب این هتل میتوانند از سفر خود لذت ببرند.

هتل تکسیم لایف استانبول

هتل 4 ستاره  تکسیم لایف استانبول  نزدیک ترین هتل های استانبول به میدان تکسیم است و حدود یک دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد و فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. همین موقعیت هتل تکسیم لایف استانبول سبب شده تا دسترسی گردشگران تور استانبول به جاذبه ها و مراکز تفریحی و خرید استانبول سهل باشد.

 

هتل تکسیم لایف استانبول مجموعا دارای 36 اتاق است. اتاق های هتل به تمامی امکانات رفاهی مجهز بوده و دکوراسیون اتاق ها  به سبک مدرن و دلپذیر با رنگ های خنثی و مبلمانی با پارچه نرم تزیین شده است. تلویزیون LCD و اینترنت بیسیم , خدمات 24 ساعته بخشی از امکانات اتاقهای هتل تکسیم لایف استانبول است.

 

 

 

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول:

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول شامل رستوران با منوی غذاهای ترکی و بین المللی است و سرویس غذا در اتاق ۲۴ ساعته نیز ارائه می شود ، سالن بدنسازی، کافی شاپ ، حمام گرم(سونا) ،حمام بخار فنلاندی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ,نظافت اتاق،سیستم تهویه ،خشکشویی، اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی،صندوق امانات ،روزنامه، لاندری،باشگاه ورزشی،صرف صبحانه در اتاق، و... می باشد.گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

 

هتل گرند گولسوی استانبول 

هتل گرند گولسوی استانبول در شهر استانبول واقع شده است.این هتل  4 ستاره در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است و به تازگی بازسازی شده است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.هتل گرند گلسوی استانبول دارای ۱۳۸ اتاق می باشد و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به گردشگران محترم تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گرند گولسوی:

این هتل مجلل اقامت لوکسی را همراه با امکانات با کیفیت به مسافران خود ارائه میدهد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز و سرپوشیده می باشد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد. مسافران می توانند در فعالیت هایی نظیر سالن بیلیارد، سالن بدنسازی ،بولینگ شرکت کنند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل گرند گولسوی اقامت خوشی را داشته باشند.


 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آبان 95 

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96 

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تاج پالاس دبی

 

هتل پنج ستاره تاج پالاس دبی هتلی زیبا و مجلل و از گروه هتل های زنجیره تاج می باشد .  هتل تاج پالاس دبی زیبا و مثال زدنی در منطقه مرکزی دبی و نزدیک به سیتی سنتر  دبی و برج ساعت دبی واقع شده است .

اتاقهای هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع و مجلل می باشد که شامل یکصد و چهل و هفت اتاق استاندارد ، ده سوئیت استاندارد و دو رویال سوئیت است ، سوئیت آپارتمانهای تور دبی هتل تاج پالاس شامل یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه می باشد، .کلیه اتاقها مجهز به اینترنت و وای فای ، تهویه هوا ، وان جکوزی ، چای و قهوه ساز ، بطری آب رایگان ، نظافت روزانه، میز تحریر، لوازم اتو ، مینی بار ، تلویزیون کابلی و ماهواره می باشد.داشتن اتاقهای ویژه معلولین و اتاقهای پاک بدون اجازه مصرف دخانیات و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری جزء امکانات این هتل است که در اختیارگردشگران تور دبی می باشد . 

 

 

امکانات پنج ستاره هتل تاج پالاس دبی :

امکانات هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع است تمام این امکانات موجب شده که گردشگران این هتل را بعنوان یکی از بهترین هتلهای دبیبشناسند. ،امکانات ورزشی متنوع شامل مرکز بدنسازی ، استخر بام  سونا ، ماساژ و مرکز سلامت آب گرم و اسپا فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ، زوجهای جوان ،توریستها،بازرگانان ،کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران ایجاد نموده است و همه افراد با هر سلیقه ای می توانند از امکانات هتل تاج پالاس دبی  بهره مند شوند.

 

هتل دارای شش رستوران و تریا می باشد که شامل رستوران هندی و انواع رستورانهای بین المللی است امکانات جلسات گروهی  و ضیافت ، ترانسفر فرودگاههی ،   لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، خدمات صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار، رنت کار یا کرایه ماشین - خدمات تورها ی دبی - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز - خدمات تهیه بلیط هواپیما ا بخشی از امکانات هتل تاج پالاس دبی می باشد .

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.


هتل جمیرا کریک ساید دبی 

 

 

 

هتل جمیرا کریک ساید دبی در قلب این شهر واقع شده است و چشم اندازی از رودخانه کریک ، دسترسی سریع و آسان به فرودگاه بین المللی دبی در کمتر از چند دقیقه تا مراکز خرید و فروشگاه های معتبر و مهم دبی از مزیت های این هتل 5 ستاره جمیرا کریک ساید دبی می باشد.
کریک ساید با داشتن 292 سوئیت و اتاق مجلل و بسیار شیک و همچنین سالن های کنفرانس مدرن ، این امکان را برای گردشگران تور دبی به وجود می آورد که در حین تفریح و گردش فعالیت های بازرگانی و تجاری خود را انجام دهند. همچنین استخرهای زیبا و دسترسی همه روزه به سواحل اختصاصی هتل جمیرا یکی از امکانات این هتل لوکس و زیبا می باشد.

 

 

منوی ماساژو فعالیت های درمانی برای آقایان و بانوان و استفاده از کارکنان متخصص ، راحتی و آرامش وصف نشدنی را برای گردشگران عزیز تور دبی به وجود می آورد.
هر کدام از 14 اتاق ماساژ درمانی ، به همراه اسپای آکورو و سونا و حمام سنتی ، فضایی آرامش بخش بوجود می اورد.

استخری با کلاس جهانی و با لاین های 25 متری که دارای استاندارد بین المللی می باشد ، تجربه شنای حرفه ای را برای گردشگرن فراهم می کند.

 

 

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل ال ماروج روتانا دبی

 

هتل ال ماروج روتانا دبی از جمله هتل های شیک و مدرن دبی است.این هتل 5 ستاره با نمای شیک و کلاسیک با طراحی و دکوراسیونی خاص در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. فاصله هتل ال ماروج روتانا دبیتا مراکز توریستی مهمی مانند پارک ساحلی جمیرا 10 دقیقه پیاده ، تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا دبی مارینا نیز 19 کیلومتر می باشد.محیط آرام و خانوادگی ، امکانات گسترده و خدمات جامع و شبانه روزی هتل توانسته رضایت همه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. اتاقهای زیبا و امکانات پیشرفته و رستورانها و فروشگاههای موجود  این هتل نیز از جذابیت هاو  محبوبیت های  آن به شمار می رود .بعضی از اتاق ها دارای تراس می باشد که منظره زیبا برج خلیفه را می توانند مشاهده کنند.

 

امکانات اتاق ها:

هتل ال ماروج روتانا دبی 387 اتاق شامل اتاقهای استاندارد، اتاقهای دلوکس ، سوئیتهای مجلل ، اتاقهای ویژه معلولین ، اتاقهای ویژه افراد سیگاری، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع می باشد. امکانات دیگری همچون یخچال ، مینی بار ، لوازم آرایش رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، حمامی مجهز به وان و کامل ترین تجهیزات ، سرویس بهداشتی مدرن ، سیستم حرارتی و برودتی استاندارد ، میز کار ، روم سرویس 24 ساعته ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره ، سیستم الکترونیکی کیکارد و ... در کنار ، دکوراسیون مدرن و خدمات شبانه روزی ، اقامتی سرشار از آرامش و خوشی را برای میهمانان تور دبی فراهم می سازد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95 

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی بهمن 95 

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی One Sheikh Zayed RoadDubai 125511United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی 5 ستاره در منطقه جمیرا دبی واقه شده است . این هتل دارای مساحت 40 هکتار است و در سال 2003 احداث شده و در گروه هتل های مدرن و لوکس  هتل های جمیرا می باشد.امکانات گسترده و شگفت انگیز و اتاقهای رویایی هتل مینا سلام اقامت خوبی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد.این هتل 5 ستاره از 292 اتاق تشکیل شده و دارای اتاقهای استاندارد، سوئیت، دلوکس ، خانوادگی مجلل می باشد که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان استثنایی و لوکس می باشد. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار ،تهویه مطبوع،بالکن اختصاصی رو به دریا، تلویزیون صفحه تخت،مبله و ... می باشد که گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل لحظات خوبی را سپری می کنند.

 

امکانات هتل مینا سلام دبی:

رستوران بین المللی، مرکز تناسب اندام، اسپای بین المللی تالیس، 26 اتاق ماساژ درمانی luxury،اتاقک ماساژ در ساحل، سونا و اتاق های بخار ،سونای مادون قرمز، استخرهای مخصوص، مکان های ریلکیسشن، استخر اختصاصی، کلاس های خصوصی یوگا و...

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های معروف در دبی محسوب می شود. این هتل از لحاظ جغرافیایی در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. هتل کاپتورن دبی از 188  اتاق و سوییت تشکیل شده است که تمامی آن ها از امکانات و شرایط خوبی برخوردار می باشند. بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. چهار رستوران و آب میوه سرای هتل برای صرف غذا و نوشیدنی پذیرای شما میهمانان تور دبی می باشند. منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.

امکانات هتل کاپتورن دبی :

سرویس نگهداری کودکان , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و ... 

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

 

هتل استار مترو دیره دبی

هتل استار مترو دیره در منطقه دیره شهر دبی قرار دارد. این هتل 4 ستاره در مجاورت خیابان صلاح الدین قرار دارد.این هتل تا مراکز خرید و برج خلیفه  15 دقیقه فاصله دارد و تا مرکز خرید سیتی سنتر 4 کیلومتر  و تا مرکز شهر 4 کیلومتر و تا  فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی هتل بصورت BB می باشد. این هتل در مجموع 168 اتاق و سوئیت دارد که تمامی اتاق ها دارای خدماتی مانند تلویزیون صفحه تخت، تلفن، صندوق امانات، حمام با اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.

امکانات هتل استار مترو دیره دبی:

رستوران، استخر ، سونا و جکوزی، مراکز خرید،باشگاه بدنسازی،ماساژ ، ترانسفر فرودگاهی، اتاق کنفرانس،لابی از خدمات این هتل است که در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان ارمنستان در دل کوه قرار گرفته است.از ویژگی های بارز این مکان، طبیعت سرسبز کوهستانی آن است که در فصل تابستان غرق در گها و گیاهان زیبا و در زمستان نیز با انبوهی ازبرف پوشیده می شود. دره گلها شامل مجموعه های ورزشی و انواع رستوران ها و هتلهاست. طول پیست اسکی دره گلها 7 کیلومتر است و درسال 2004 تل سیژ آن بازسازی وبه تعداد ایستگاه های آن اضافه شده است. چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک، مجموعه کلیسا های دره گلها را تشکیل می دهد. در محوطه کلیسا مقبره بنیانگذار آن و سنگهای صلیبی قرن 12 و 13 می باشد ونیز آرامگاه دو پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان جان سپرده اند در آنجا قرار دارد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این منطقه بازدید کنند.

دریاچه سوان ارمنستان


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 

 

قلعه تاتیو ارمنستان

 

 

از دیدنی های جذاب و زیبای ارمنستان قلعه تاتیو است که در قرن نهم در دهکده ای در منطقه جنوبی قلعه تاتیو ارمنستان ساخته شده است این قلعه در اصل مجموعه ای از ساختمان های اداری و کلیساها بوده است و از مهم ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان و برای مسافران تور ارمنستان بسیار جذاب می باشد. قسمت اصلی طبقات معنوی و فرهنگی و سیاسی ارمنستان در این ناحیه جمع شده است و این قلعه فرمانروایی بر چند دهکده بود. مسافران تور ارمنستان با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان , مکان های دیدنی ارمنستان, جاذبه های گردشگری ودیدنی ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

هتل دیاموند هاوس ایروان در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و فاصله این هتل 4 ستاره تا ایستگاه متروی میدان جمهموری و خانه اپرا فاصله کوتاهی دارد. از هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها به شکل کلاسیک طراحی شده اند و دارای خدماتی نظیر  تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... هستند.گردشگران تورارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

تراس، دوچرخه سواری، ماساژ، رستوران ( غذاهای ارمنی ، روسی و اروپایی سرو می کنند)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه ، اتاق جلسه، سوییت ماه عسل، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان در اختیار مسافران ارمنستان قرار می دهند.

جهت رزرو و خرید تورارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماس ارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان, لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مجموعه تفریحی کوهسنگی

_مشهد3.jpg

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و آرامگاه فردوسی کسب کرده است.

_مشهد5.jpg

کوهسنگییکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین گردشگاه های مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود و در کنار رشته کوه های جنوبی مشهد واقع شده است.هوای لطیف و دید مناسب ,پارک کوهسنگی مشهد گردشگاه ها قدیمی مشهد از فراز کوه هایی که رسیدن به بالای آنها سهل وآسان است، این پارک زیبای مثلثی شکل را از دیر باز مورد استقبال زائران و مجاوران تور مشهد قرار داده است.

_مشهد1.jpg

_مشهد2.jpg

 

 

بنای هارونیه مشهد :

_هارونیه_3.jpg

بنای هارونیه، بنايى ناشناخته و پررمز و راز و يگانه اثر برجاى مانده از شهر باستانى طوس است  که در 25 کیلومتری شمال غربیمشهددر حاشیه غربی جاده مشهد-طوس،بنایی ناشناخته و پر رمزو راز قراردارد.بقعه هارونیه بنایی است مکعب شکل و آجری که در قلب دشت طوس واقع گردیده است.در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند.همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است.  فضاهای داخلی آن نیز شامل ورودی ایوان، چهارشاه‌نشین، گنبدخانه و سهاتاق فرعی است که تمامی این قسمت‌ها در معرض دید عموم قرار دارد.

_هارونیه_4.jpg

 

گنبد سبز مشهد :

_سبز_مشهد_1.jpg

بنای تاریخی گنبد سبز مشهد در خیابان آخوند خراسانی و در وسط میدان گنبد سبز واقع شده است.این بنا داراى گنبدى فیروزه‌اى رنگ متمایل به سبز، چهار ایوان و هشت ضلع می‌باشد که علاوه بر ایوان و طاق نماها، کاشی‌کاری زیبای آن به بقعه جلوه خاص بخشیده است. این بنا مدفن شیخ محمد مومن عارف است که در دوره صفویه می زیسته و در سال 904 قمری وفات یافته . شرح زندگانی این عارف در کتابی به نام گنبد سبز آورده شده که به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر شده است . این بقعه در دوران صفویه در میان قبرستانی به نام  "میر هوا" بوده که بعدها پیرامون آن محوطه سازی شد و با توسعه شهر مشهد این بقعه در میان میدان قرار گرفت و در سال 53 نمای این بنا کاشی کاری شد .دیدن از این بقعه زیبا به مسافران تور مشهد پیشنهاد می شود .

_سبز_مشهد_2.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95 

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()