نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا در منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع  460 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. پذیرش هتل از میهمانان تور آنتالیا به صورت شبانه روزی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد.

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لتونیا ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، سالن بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،بوفه صبحانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده،سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه،استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با این هتل تور آنتالیا فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

_مردان_پالاس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مردان_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مرکز خرید تراسیتی :

 

_خرید_2.jpg

این مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و بیش از چهار سال است که در زمینه  پوشاک ترک و بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد.همین موضوع این مرکز خرید را به  جاذبه های توریسیتی و جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا تبدیل کرده است .این مرکز خرید با ۱۵۰ فروشگاه لوکس و ۳۰ رستوران مدرن  جزء بزرگترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود.تمامی نمایندگی های مارک دنیا در این مرکز خرید شعبه هایی دارند.

_خرید_4.jpg

در طبقه هم کف این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ هایی با شیک ترین دکوراسیون ها وجود دارد که شما گردشگرانتور آنتالیا میتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا بگذرانید.

تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه بزرگترین سینمای آنتالیا در آنجا قراردارد.شما با مراجعه به طبقهA9  در این مرکز خرید میتوانید از این سینما دیدن کنید

 

_خرید.jpg

 

 

فروشگاه تانساش :

 

.jpg

تانساش آنتالیا معروف به فروشگاه بزرگ مواد غذاییست .اما علاوه بر مواد غذایی دیگر محصولات نیزدر آن  وجود دارد. فروشگاه تانساش دو طبقه دارد که طبقه اول مختص غذاها و خوراکی های سنتی و مدرن است.انواع شیرینی جات و ترشیجات سالم در آنجا یافت می شود.و همچنین طبقه دوم این فروشگاه مختص کالاهای الکترونیکی و پوشاک و صنایع دستی  و … می باشد.از قابلیت های این فروشگاه مجهز وجود ماشین های خرید و پله برقی های مناسب جهت جابه جایی سبدها خرید می باشد.در فروشگاه تانساش تمامی مایحتاج شما وجود دارد…. . با تور آنتالیا می توانید از خرید در تانساش لذت ببرید .

 

_2.jpg

 

 

 

مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیادر قسمت شرق آنتالیا واقع شده است که فضایی شاد و دوستانه دارد  و برخی از مارک های معروف دنیا و همچنین مارک های  مطرح ترکیه که به خوبی در سراسرترکیه شناخته شده اند در دیپو شعبه دارند.این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است و دارای پیست اسکی و پارک بازی و کارتینگ می باشد شاید نسبت به مراکز خرید دیگر آنتالیا ارزانتر باشد البته این مورد کمی سلیقه ای می باشد  در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سینما و آرایشگاه نیز در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد این مرکز خرید به فرودگاه آنتالیا نزدیک است این مرکز خرید تعدادی شاتل آماده در مراکز مختلف شهر دارد که در ساعت های مشخص وظیفه رفت و برگشت مهمانان به صورت رایگان به دیپو را بر عهده دارند .با تور آنتالیا می توانید از خرید در دیپو آنتالیا لذت ببرید.

 

-خرید-دیپو-آنتالیا1.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_5.jpg

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

 

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

 هتل بلو همیل آنتالیا

 _بلو_همیل_آنتالیا_1.jpg

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ...

_بلو_همیل_آنتالیا_2.jpg

_بلو_همیل_آنتالیا_3.jpg

 

 

هتل 4 ستاره رز ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 123 اتاق استاندارد و 2 اتاق Family دارد. هتل رز ریزورت تنها ۲۵۰ متر با ساحل فاصله دارد. این هتل در 1 کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری مرکز آنتالیا قرار گرفته است. این هتل تور آنتالیا در فاصله 50 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 40 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، اجرای انیمیشن در طول روز، ورزش های آبی، فوتبال آبی، ژیمناستیک آبی، ایروبیک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، اینترنت وایرلس، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ستاره کیش

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش بنا شده است. طراحی این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد می باشد. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز هتل ستاره کیش با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را با کیفیت خوب برای مسافران تور کیش سرو می کند. فاصله هتل ستاره تا فرودگاه جزیره  حدود 10 دقیقه می باشد.

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

امکانات هتل ستاره کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس ایجاد شده است. این مجموعه در سه بلوک مجزا طراحی گردیده که مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها در 2 طبقه به صورت پلکانی ساخته شده اند. این هتل از لحاظ دسترسی به بازارها و مکان های تفریحی در منطقه خوبی قرار دارد و گردشگران تور کیش می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به این اماکن دسترسی پیدا کنند. همچنین در مقابل این هتل کارتینگ اتومبیلرانی واقع شده است. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده که دارای صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد. این هتل تور کیش تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل دریا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت و...

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ ایجاد شده است. این هتل ساحلی است. هتل گاردنیا دارای ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور کیش می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره نمود. همچنین این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به میهمانان تور کیش خود ارایه میدهد. این هتل تا فرودگاه جزیره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد.

 آدرس هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

 هتل القصر مدینات دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا قرار گرفته است این هتل دارای 2 کیلومتر ساحل اختصاصی می باشد. همچنین در کنار بازار مدینات جمیرا واقع شده است. این هتل از طریق یک کانال آبی به پارک آبی وایلد وادی راه ارتباطی وجود دارد و گردشگران تور دبی می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده نمایند. هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل القصر مدینات از 292 اتاق تشکیل شده است که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند. در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس یک رستوران دریایی قرار دارد که میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای متنوع و لذیذ دریایی را در این رستوران میل نمایند علاوه بر این رستوران، این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد. 

آدرس هتل القصر مدینات دبی : Jumeirah Beach Road, Madinat Jumeirah Resort, Al Sufouh, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل القصر مدینات دبی :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

 


مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل القصر مدینات دبی,هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,مجلل ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مدیا وان دبی

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

 

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد که در خیابان شیخ زاید در 41 طبقه بنا گردیده است. این هتل از 1000 آپارتمان مجهز، راحت و مدرن تشکیل شده است. این هتل برای سرگرمی کودکان استخر و زمین بازی مخصوص ایجاد نموده است، یک کافی شاپ مدرن در طبقات بالای این هتل واقع شده است که تمام شیشه و رو به پالم جمیرا است و چشم انداز بینظیری به شما میهمانان تور دبی ارائه می دهد، همچنین هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 5 دقیقه و تا مراکز خرید معروف 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه می باشد و در مجاورت ایستگاه مترو اینترنت سیتی قرار گرفته است از این رو گردشگران تور دبی می توانند با کمترین هزینه به نقاط مختلف دبی رفت و آمدنمایند.

امکانات هتل گلوریا دبی :

صبحانه، رستوران، کافی شاپ، استخر، استخر مخصوص کودکان، سونا، جکوزی، روم سرویس 24 ساعته، اطفای حریق، زمین بازی کودکان، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، ماساژ، اتاق جلسه، بار، فکس و کپی، صرافی، لاندری، فروشگاه، تهویه، صندوق امانات، گاوصندوق، باشگاه بدنسازی و...

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

 


مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

 

تور دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تاج دبی

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

 

هتل برج العرب دبی

 

هتل برج العرب دبی در شمار هتل های 7 ستاره دبی قرار دارد و یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل به سبک خاصی طراحی شده و معماری آن مثل بادبان کشتی می باشد. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت کاملا لوکس دارد. به دلیل طراحی منحصر به فرد هتل برج العرب دبی آن را به عنوان سنبل جهان عرب می دانند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. رستوران این هتل یکی از 10 رستوران برتر دنیا می باشد. بلند ترین لابی آتریوم در جهان متعلق به این هتل است و اگر شما میهمانان تور دبی در لابی بایستید به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب دبی، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است .ساخت برج العرب در زمان خودش حدود 650 میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت. این هتل نمادی از شهر دبی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

 

امکانات هتل برج العرب دبی:

پذیرایی و خوش آمد گویی از میهمانان تور دبی ، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلابرایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی، این هتل دارای رستوران هاو غذاهای متفاوتی است که در بالای هتل قرار دارد و میهمانان تور دبی برای رفتن به این رستوران ها باید از آسانسورهای شیشه ای استفاده کنند. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران المهرا می باشد که در آن اکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا وجود دارد این رستوران با زیبایی خیره کننده همواره توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند.

 

 


مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی مخصوص میهمانان تور کیش و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش جزء هتل های 3 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است. این هتل در خیابان رودکی بعد از میدان پردیس قرار دارد. هتل سارا با امکانات مناسب و دسترسی آسان به مراکز خرید ، بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این هتل از چهار طبقه و ۷۲ اتاق تشکیل شده است. در هتل سارا صبحانه بوفه و استقبال فرودگاهى رایگان بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.  فاصله هتل سارا کیش تا فرودگاه جزیره با ماشین ۱۰ دقیقه می باشد.

امکانات هتل سارا کیش :

یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا ، فست فود ، کافی شاپ ، چایخانه سنتی (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش و … برای میهمانان تور کیش می باشد .

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سارا کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بقعه پیرپالاندوز مشهد

مقبره پیر پالاندوز مربوط به دوره صفوی ـ دوره معاصر است و در مشهد، خیابان نواب صفوی، ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) واقع شده و این اثر در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۵۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.پیر پالاندوز که نام اصلی اش شیخ محمد عارف کارندهی است از عارفان سده دهم هجری و اهل روستای کارنده یا کارده درنزدیکی مشهد بود و به سبب شغل خود یعنی پالاندوزی بدین نام مشور شد. بنای مزبور چهار ضلعی بوده و دارای گنبد پیازی شکل و ایوان آجری زیبا است. در داخل بقعه بر سقف ها بقایای نقاشی هایی از دوران صفویه وجود دارد. بنا با کاشی های ساده فیروزه ای رنگ تزئین شده است.شیخ محمد عارف در خط ثلث نیز تبحر فراوان داشت و امروزه بخش هایی از یک قرآن که باخط این عارف وارسته نوشته شده است باقی است.مسافران تور مشهد با رفتن به این مکان تاریخی لحظات خوشی را میتوانند سپری کنند.

 

 

 


روستای مج مشهد

روستای مج مشهد در دامنه کوههای بلند واقع و از اطراف به روستاهای مغان، ازغد، مایانات و طرقبه و از سوی دیگر به روستای تجر، سربرج و سد طرق منتهی می شود و در دیگر سو به روستاهای پیوه ژن، زشک و روستای دیزباد راه می یابد.

جاده اصلی روستا از طرف سیدی مشهد به مسافت ۲۸ کیلومتر در منطقه کوهستانی و روستای شلگرد عبور می کند که در فصل بهار پذیرای جشنواره گل های وحشی، شقایق ها و انواع گیاهان دارویی است و انبوه مشتاقان طبیعت را به سوی خود می کشاند. روستای مج در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه آثار بجا مانده تاریخی روستا بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد. و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حکایت از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن می کند.قبر پهلوانی نامدار در دامنه یکی از کوههای مج قرار دارد.اهالی روستای مج به کار باغداری و دامداری مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می باشد و علاوه بر آن هوای مطبوع، دشت های سرسبز مملو از گیاهان وحشی استعداد پرورش زنبور عسل در منطقه را ایجاد کرده و رشد داده است که باعث جذب مسافران تور مشهد میشود.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هلیا مشهد

از جمله هتل های چهار ستاره شهر مشهد هتل هلیا مشهد می یاشد که گزینه مناسبی برای کسانی است که می خواهند اوقات خود را به خوشی و در محیطی آرام بگذرانند. هتل هلیا دارای ۹۶ اتاق میباشد.در صورت تمایل می توانید از ترانسفر فرودگاه استفاده نمایید.هتل هلیا در موقعیت جغرافیایی خوبی در شهر مشهد قرار گرفته است. هتل هلیا مشهد روزهای خوشی را برای شما و خانوادتان فراهم خواهد نمودو از انتخاب این هتل بدون تردید پشیمان نخواهید شد. مسافران تور مشهد با اقامت در هتل هلیا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل هلیا مشهد:

دارای امکانات همچون تلويزيون ، سيستم تلفن بين المللي و كانالهاي متعدد موسيقي و راديو و تهويه مطبوع می باشد.مراسم ها و جلسه های مهم خود را می توانید در سالن مهمانی و سالن سمینار هتل برگزار نمایید که این امر باعث جذب مسافران تور مشهد میشود.  پذیرائی (صبحانه، ناهار، شام با منوی باز) و میز بوفه برای شما به بهترین نحو انجام می شود. کارکنان مجرب هتل حداکثر تلاش خود را برای ایجاد آرامش شما و فراهم آوردن فضایی پاکیزه بکار می گیرند تا شما نهایت رضایت را از  هتل هلیا مشهد داشته باشید.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا مشهد,لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی میتوانند در رودخانه ماناوگات شنا کنند.

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی رودخانه ماناوگات صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید . مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

 


شهر کمر آنتالیا

شهر کمر در فاصله 42 كيلومتري شهر آنتاليا قرار دارد. در طول اين مسير 42 كيلومتري چشم اندازهاي بسيار زيبا برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. در شهر کمر اقامتگاهي احاطه شده با مناظر بديع و زيبا طراحي گرديده كه محيطي ايده آل را براي گذراندن تعطيلات گردشگران تور آنتالیا بوجود آورده است.تفرجگاه مجهزو ساحلي کمر به افراد علاقمند به ورزش هاي آبي از جمله قايقراني و دريانوردي اين امكان را ميدهد تا به سواحل بكر موجود در منطقه جنوبي شهر رفته و از مناظر ديدني آن لذت ببرند.اجناس ارائه شده در مراكز خريد اين شهر جهت تهيه هديه و سوغاتي بسيار مناسب مي باشد. ساحل منطقه کمر ساحلي با پرچم آبي است. واژه پرچم آبي از سوي اتحاديه اروپا به این منطقه اعطا گرديده و درمعني مناطقي كه داراي سواحل پاك و تميز هستند استفاده ميگردد .

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت.  هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. 

 

امکانات هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا:

هتل باتونت گاردن دارای اتاق های راحت و شیک می باشد و اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان، سشوار،مینی بار،اینترنت (wi-fi) رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن مستقیم ، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع میباشد و از اتاق ها چشم اندازی زیبا رو به باغ سرسبز هتل دارید.

مرکز آبگرم باتونت گاردن شامل یک حمام، سونا و ماساژ  به همراه خدمات سلامتی و زیبایی است  همچنین می توانید برای پیگیری تمرینات ورزشی خود از مرکز تناسب اندام هتل بهره مند شوید. برای آب تنی استخر در فضای باز هتل برای شما آماده شده و سرگرمی ها و برنامه های تفریحی روزانه در کنار استخر برگزار می شود و همچنین صندلی های مخصوص حمام آفتاب در کنار استخر هتل قرار دارد.صبحانه هتل به صورت روزانه در سبک بوفه در رستوران هتل برای شما آماده میشود همچنین برای سایر وعده های غذایی می توانید نمونه هایی از غذاهای سنتی و بین المللی را در رستوران به صورت بوفه باز میل نمائید کافه هایی در استخر و لابی انواع نوشیدنی های شاد و تنقلات را برای شما آماده می کند.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل باتونت گاردن میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

دهکده اولودنیز ترکیه

اولودنیز یک دهکدهٔ کوچک تفریحی در منطقهٔ فتحیه استان موغله، واقع در جنوب غربی کشور ترکیه است. این منطقه در قسمت شمالی به کوه و در قسمت جنوبی به سواحل دریای اژه محدود می‌شود. در دهانه این شهر که یک تالاب آبی رنگ است، خلیج شنی دنجی وجود دارد. این ساحل به خاطر رنگ های آبی آن معروف است و یکی از مناسب ترین ساحل های مدیترانه برای عکاسی است. اولودنیز به خاطر چشم اندازهای پانورامیک منحصر بفردش برای پاراگلایدر در دنیا معروف شده است.گردشگران تور ترکیه با رفتن به دهکده ی توریستی اولودنیز ترکیه لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 


کتابخانه سلسوس ترکیه

ویرانه های اِفِسوس یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در ساحل غربی ترکیه هستند. شهر افسوس به خاطر معبد آرتمیس،به یکی از عجایب هفتگانه عهد باستان معروف بود، که توسط یک شورشی و به دستور اسقف اعظم قسطنطنیه در سال 401 بعد از میلاد تخریب شد. هنوز هم بعضی از قسمت های ساختمان آن را می توان دید، از جمله تئاتر بزرگ و کتابخانه سلسوس. این کتابخانه حدود سال 125 بعد از میلاد ساخته شد و 12 هزار طومار در آن نگهداری می شد و همچنین مقبره سلسوس، فرماندار آسیا بود. نمای کتابخانه سلسوس در دهه هفتاد به دقت بازسازی شد و از ویرانه های اولیه به حالت شکوهمند امروزی رسید. گردشگران تور ترکیه میتوانند با رفتن به کتابخانه باستانی سلسوس لحظات خاطره انگیزی را سپری کنند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,مکان های دیدنی ترکیه , مکان های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پاین بی کوش آداسی, ترکیه

هتل بزرگ پاین بی که مساحت ۴۲۱ هزار متر مربع را دارا میباشد با تمام امکانات رفاهی بسیار عالی و همچنین ساحل خصوصی در کنار دریا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره دارای پارک آبی بزرگ می باشد که یکی از تفریحات کوش آداسی می باشد .مسافران تور ترکیه با اقامت در هتل پاین بی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل پاین بی ترکیه:

اتاق های بزرگ و شیک هتل پاین بی مبله می باشد که با امکانات : تلویزیون , تهویه هوا و حمام خصوصی و بالکن خصوصی به بهترین نحوه آماده برای پذیرایی مهمانان و توریست های تور ترکیه میباشد. رستوران هتل پایین بی کوش آداسی انواع غذاهای محلی و جهانی را دارا می باشد که شما می توانید بعد از سفارش غذا به اتاق خود بروید و در بالکن مخصوص خود غذا میل کنید زیرا بالکن اتاق ها رو به دریا می باشد و همچنین در فضایی که از قبل طراحی شده است تیم انیمیشن هتل به نمایش می پردازند و شب خوبی را برای شما بوجود می آورند.

برای دسترسی به اینترنت در اتاق ها  وای فای موجود میباشد.وجود قایق سواری و حمام های گرم و سرد ترکی هم از امکانات رفاهی و ورزشی هتل می باشد.برای رفتن به پارک آبی از اتاق شما پیاده حدود ده دقیقه و با سرویس هتل ۳ دقیقه می باشد که میتوانید با مینی بوس هتل به پارک آبی بروید. غذای های هتل بسیار متنوع می باشد و بهترین غذاهای جهانی را برای شما تدارک دیده اند.شب ها در هتل پاین بی امفی تائتر برگزار می شود که از ساعت ده شب به بعد میباشد. همچنین کنار ساحل هم مراسم جشن هر شب بر پا می شود با موسیقی زنده که آرامش خاصی به مهمانان تور ترکیه می دهد.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل پاین بی کوش آداسی, ترکیه,هتل های ترکیه, لوکس ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()