نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه

 هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه یکی از هتل های 5 ستاره معروف و تاپ در مجاورت سواحل زیبای کوش آداسی است که در منطقه افسوس قرار گرفته و دارای پارک آبی بسیار بزرگ با 26 سرسره بعنوان بهترین هتل آبی دنیا را به خود اختصاص داده و بعنوان یکی از مراکز تفریحی برای گردشگران تور ترکیه محسوب می شود.هتل آکوا فانتازی ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز و شیک بهره برده است. نکته دیگر در مورد این هتل ۵ ستاره این است که از بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی بهره مند می باشد . فضای داخلی و خارجی هتل همیشه پاکیزه و مرتب بوده و تا فرودگاه بین المللی آدنان مندرس ازمیر ۸۰ کیلومتر فاصله داشته و دارای سرویس پذیرایی یو-آل ( صبحانه ، ناهار ، شام و استفاده از کلیه نوشیدنی ها بدون محدودیت زمانی ) می باشد.

  امکانات اتاق های هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه:

اتاقهای هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه شامل ۱۳۷ اتاق پاک و بدون دخانیات است . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های شیک و مدرن متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش مسافران تور ترکیه را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن است . برخی اتاق ها نیز دارای اتاق نشیمن می باشند . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش رادیو ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  ، تلفن مستقیم ، کاناپه ، مبل و فرش ، قسمتی از تدابیر خاص مدیریت هتل ۵ ستاره آکوا فانتازی کوش آداسی برای اقامتی بی عیب و نقص است .

  امکانات هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه:

استخر های روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، ساحل اختصاصی ، ماساژ ، حمام ترکی ، بولینگ ، زمین بازی کودکان ، باغ ، پارک آبی منحصر به فرد ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ  و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد . تصاویر هتل آکوا فانتازی کوش آداسی  گویای بعضی از این امکانات است .

 

هتل فانتاسیا کوش آداسی,ترکیه

هتل پنج ستاره فانتاسیا کوش آداسی یکی از بهترین هتل های کوش اداسی می باشد .این هتل در منطقه ای که توریست ها برای تفریح می روند واقع شده است.نمای بسیار زیبا این هتل مثال زدنی می باشد.این هتل ۵ ستاره دارای امکاناتی عالی و مجزا می باشد که اکثر مهمانان تور ترکیه از رفتن به این هتل راضی می باشند.

امکانات هتل فانتاسیا کوش آداسی:

هتل فانتاسیا کوش آداسی اتاق های متنوعی دارد مانند: اتاقهای استاندارد ، سوئیت لوکس ، سوئیت های تازه ساخت ، سوئیت های خانوادگی ، سوئیت های بزرگ و برتر که اماکانات هر یک از اتاق ها خاص و خاص تر می باشد ,امکاناتی مانند:حمام و سشوار و حوله ، تلفن ، ماهواره / تلویزیون ، اینترنت ، مینی بار ، یخچال ، سیستم گرمایشی وبالکن کاملا مجهز و همچنین  چای ساز قهوه ساز , حوله پوشیدنی و اصلی ترین امکان اتاق نمای اتاق به غروب آفتاب که شما غروب آفتاب را از روی دریا و ساحل می توانید ببینید که این عمل هم آرامش و هم نکته عالی برای مهمانان تور ترکیه هتل فانتاسیا می باشد.

هتل فانتاسیا مدرسه غواصی دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید کلاس شنا و همچنین غواصی را در این هتل آموزش ببننید ,امکانات و ماساژ درمانی در هتل Fantasia Deluxe Hotel با اب گرم و سرد و حمام ترکی هم در این هتل برای مهمانان و توریست های تور ترکیه در نظر گرفته اند که شما می توانید از این آب درمانی ها لذت ببرید.حتی یک زمین تنیس هم برای ورزش وجود دارد که به راحتی می توانید به این امکانات دسترسی داشته باشید.رستوران هتل ۵ ستاره فانتاسیا هم دارای غذاهای خوب و بین المللی می باشد که همراه با میل کردن غذا برای شما آهنگ ترکی می نوازند و می توایند از این فرصت هم استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد که شما می توانید در هر زمان به این هتل بروید و اتاق یا سوئیت رزرو کنید ,لابی این هتل بسیار شیک می باشد که با امکانات زیبایی تزیین شده است که در لابی و اتاق ها دسترسی به اینترنت برای شما فراهم شده است.

امکانات دیگری چون خدمات به عروس ها و معلولین ها در این هتل وجود دارد که شما می توانید پرستار بچه، فکس و کپی و نزدیک بودن هتل فانتاسیا کوش آداسی به خانه حضرت مریم که با ماشین از این هتل حدود ۲۵ دقیقه می باشد.استخرهای منحصر به فرد هتل Fantasia Deluxe Hotel :استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان و ۴ رستوران ویژه در این هتل نشانه بالا بودن کیفیت در این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه می توانید برای سفر به کوش آداسی این هتل را انتخاب کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که در ترکیه و بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید و در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیدا کرد. مسافران تور ترکیه با رفتن به برج گالاتا لحظات به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

 

پاموک کاله ترکیه

پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن هستند. تراورتن یک سنگ رسوبی است که از آب های معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند. انسان ها طی هزاران سال گذشته در این آب ها شنا کرده اند. شهر باستانی یونانی هیراپولیس توسط پادشاهان پرگامون بر روی چشمه های آب داغ ساخته شده است. ویرانه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی را می توان در این مکان مشاهده کرد.گردشگران تور ترکیه با رفتن به این مکان تفریحی و زیبا لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه , مکان های دیدنی ترکیه , جاذبه های گردشگری ودیدنی ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کروانسرای لارا آنتالیا ترکیه

هتل کروانسرای لارا آنتالیا در منطقه لارا  واقع شده و از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا است که به شکل U بنا شده است که دارای دکوراسیونی شیک ، مدرن و منحصر به فرد می باشد.این هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۱۳ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۱۴  کیلومتر فاصله دارد و کنار ساحل ماسه ای آن حدود 110000 متر مربع می باشد.  این هتل  در سال ۲۰۰۵ افتتاح گردیده است و از مجلل ترین هتل های ترکیه محسوب می شود  . هتل کروانسرای لارا آنتالیا دارای ۳۹۶ اتاق و ۷۹۰ تخت خواب است که از آن ۲۵۴ اتاق استاندارد ، ۱۰۰ اتاق لوکس بزرگ ، ۴ اتاق معلولین ، ۳۶ اتاق رابط خانوادگی ، ۲ اتاق لوکس ویژه و ۲ سوئیت که تمام اتاقها دارای بالکن اختصاصی با منظره ای  فضای سبز و دریای مدیترانه می باشد. 

امکانات اتاق ها:

تمام اتاقها هتل کروانسرای آنتالیا دارای خط تلفن مستقیم ، موزیک ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، سیستم الکترونیکی کیکارد ، سیستم تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، توالت ، حمام ، سشوار و کولر می باشد .اتاق های هتل دکوراسیون و طراحی سوپر مدرن دارند و با رنگ های ملایم تزئین شده اند. 

امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا:

این هتل دارای رستوران اصلی  با 20 نوع غذا و رستوران ترکی، رستوران فرانسوی، رستوران بین المللی، رستوران گیاهی، رستوران چینی و رستوران ایتالیایی میباشد. دسر و بار این هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از گردشگران تور ترکیه می باشد. دیسکو هتل کاروانسرا شبانه برنامه های ویژه برگزار میکند و بار داخل دیسکو کاملا رایگان بوده وخدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور ترکیه ارائه می دهد.

سالن بیلیارد ، سالن بدنسازی ،سالن بسکتبال ،سالن والیبال ، سالن فیتنس ،پینگ پنگ ،کورد تنیس ، تنیس روی میز ، مینی فوتبال ، فروشگاه ، شوهای ورزشی ، آمفی تئاتر ، پارک کودکان وسالن زیبائی می باشداین هتل دارای امکاناتی از قبیل ۴ مرکز زیبایی، استخرسرباز وسرپوشیده ، حکام ترکی ،سونا، جکوزی ،دوچرخه، خدمات عکاسی، جواهری، بولینگ، ورزش های آبی موتوری و پاراشوت میباشد.



مسافران تور ترکیه  می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

 

هتل ریکسوس در قونیه،ترکیه

 هتل ریکسوس از جمله لوکس ترین و مجلل ترین اقامتگاه های شهر برای گردشگرای تور ترکیه است که در گروه هتل های بین المللی ریکسوس قرار داشته و دارای وسعتی حدود 24 هکتار می باشد .برخورداری از موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و دسترسی آسان به مراکز خرید و مکانهای توریستی شهر بر جذابیت آن افزوده است . بهره مندی از فضای سبز و کامل ترین امکانات تفریحی و ورزشی ، ارائه خدمات هتلداری نوین ، پرسنلی با اخلاق و زبده ، برخروداری از ساختمانی تازه ساز و شیک و ... از ویژگی های این هتل 5 ستاره به شمار می رود .  هتل ریکسوس با جاذبه های شهر احاطه شده است و فاصله کوتاه با موزه کاشی دارد.ضمنا فرودگاه بین المللی شهر نیز 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد مسافران تور ترکیه با اقامت در هتل ریکسوس میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

ورودی زیبا در هتل:

امکانات هتل پنج ستاره ریکسوس قونیه  :

سالن بدنسازی و استخر سر پوشیده و روباز ویژه کودکان و بزرگسالان ، رستوران ، بار ، کافی شاپ ، کلاب شبانه ، محوطه حمام آفتاب ، سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، بیلیارد ، اسکواش ، اسب سواری ، سالن زیبایی ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، فضای سبز ، سرویس نگه داری از کودک ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس ، ترانسفر فرودگاهی ، مرکز خرید ، تاکسی سرویس و ... می باشد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه

هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه هتلی ۵ ستاره که  اقامتگاهی شیک و مدرن در ازمیر است که در شهر زیبا و توریستی ازمیر بنا شده است و به جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی دسترسی دارد. پرسنل این هتل 24 ساعت از شبانه روز آماده پذیرایی و سرویس دهی به  مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل بسیاری از امکانات تفریحی ،ورزشی و رفاهی برخوردار است.این هتل دارای 316 اتاق ،اتاق خانوادگی و سوئیت شیک است و دکوراسیون این اتاق ها دارای رنگ آمیزی گرم آماده پذیرای مسافران تور ترکیه می باشد. امکانات اتاق ها روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولین دارا می باشد 

امکانات هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه:

استخر روباز و سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، زمین تنیس و گلف ، سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، مرکز سلامت و آبگرم ، اسکواش ، سالن بازی ، سرویس نگه داری از کودک ، منوهای رژیمی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، سال زیبایی ، سرویس درمانی ، ترانسفر فرودگاهی ، منطقه بدون سیگار و . . . از امکانات این هتل می باشد. مسافران عزیز می توانند با انتخاب هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه  از سفر خود لذت ببرند.

 

 

هتل تونتاس آپرت کوش آداسی ,ترکیه

 

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارد. این هتل چهار ستاره در شهر محبوب کوش آداسی است .

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا است .اینترنت در اتاق ها که شما مسافران تور ترکیه با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مهمانان تور ترکیه در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص می باشد.غواصی یکی دیگر از تفریحات این هتل می باشد و باغ این هتل که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید همچنین شما مسافران تور ترکیه می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

یکی از مجلل ترین و زیبا ترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه است که در منطقه لارا آنتالیا ترکیه قرار گرفته است. هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه دارای ۳۱۱ اتاق هایی بسیار شیک و مجلل دارای امکاناتی عالی و مدرن نظیر ال سی دی, اینترنت رایگان, مینی بار, سشوار بالکنی بسیار زیبا و با منظره ای بسیار فوق العاده و آرامش بخش در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل 7 رستوران عالی با انواع غذاهای ترکی ، چینی ، ژاپنی ، ایتالیایی ،دریایی و 6 بار با انواع نوشیدنی های مختلف برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است. از امکانات تفریحی و گردشگری هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه می توان گفت استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سرگرمی های آبی ، پارک آبی ، استخر کودکان ، سرسره آبی ، کلاب شبانه ، تئاتر ، ساحل اختصاصی ، دارت ، بیلیارد ، زمین تنیس ، میز تنیس ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، کتابخانه ، جت اسکی ، حمام ترکی و .... مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. فرودگاه بین المللی آنتالیا در ۱۲ کیلومتری و مرکز شهر آنتالیا ۱۸ کیلومتر تا هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه فاصله دارد.

 

امکانات هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه:

رستوران با انواع غذاهای ترکی ، چینی ، ژاپنی ، ایتالیایی ،دریایی, ۶ بار و دیسکو مخصوص مسافران تور ترکیه,  استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سرگرمی های آبی ، پارک آبی ، استخر کودکان ، سرسره آبی ، کلاب شبانه ، تئاتر ، ساحل اختصاصی ، دارت ، بیلیارد ، زمین تنیس ، میز تنیس ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، کتابخانه ، جت اسکی ، حمام ترکی, صرافی و ... که برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه

از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه است که دارای ساحل اختصاصی بسیار زیبا و تمیز می باشد. هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه دارای 354 اتاق مدرن و زیبا با امکانات عالی نظیر اینترنت وای فای و بالکنی با چشم انداز زیبا در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل درختان کاجی است که در میان آن ها بنا شده و زیبایی خاصی به این هتل داده است. به دلیل ساحلی بودن هتل این هتل برای مسافران تور ترکیه انواع ورزش های آبی و از جمله اسب سواری فراهم کرده است. هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه امکانات رفاهی و تفریحی خوب و مناسبی مانند2 استخر شنای بزرگ, والیبال , بسگت بال, فوتبال و همچنین اتاقی برای کودکان و فضای سبزی با انواع بازیهای مخصوص کودکان را برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای لبنانی، ترکیه ای و بین المللی همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه: 

زمین بازی، تنیس، ماهیگیری، موج سواری، قایقرانی، غواصی مخصوص مسافران تور ترکیه، مینی گلف، دارت، پارک آبی، حمام بخار از نوع فنلاندی، مرکز تناسب اندام و آب گرم، مرکز ماساژ و جکوزی، سالن های آرایشی,  سالن های جشن، همایش، جلسه, خدمات خشکشویی و لباس شویی, 2 استخر شنای بزرگ, والیبال , بسگت بال, فوتبال, اینترنت, رستوران, اتاق بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل وینذام گراند وزدیلک ازمیر ترکیه

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل وینذام گراند وزدیلک ازمیر ترکیه می باشد. هتل وینذام گراند وزدیلک ازمیر ترکیه دارای ۲۱۹ اتاق شیک با امکانات عالی و اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاق های خالی از حساسیت که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم تزئین شده اند. اتاق های این مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، امکانات اتاق VIP ، مینی بار، صندوق در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. هتل وینذام گراند وزدیلک ازمیر ترکیه برای مسافران تور ترکیه استخر سرباز ، استخر سرپوشیده، حمام ترکی ، سولاریوم ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم فراهم کرده تا مسافران اوغات فراغت خود را در آنجا سپری کنند.

امکانات هتل وینذام گراند وزدیلک ازمیر ترکیه:

خدمات زيبايی آرايشگاه , صرافی, اینترنت,استخر سرباز (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصول) برای مسافران تور ترکیه ، حمام ترکی ، سولاریوم ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت, آبگرم, خدمات نگهداری از اطفال, اتاق جلسه,  جمله کلوپ با DJ ، دوچرخه سواری, مرکز بدنسازی, پينگ پنگ، مينی گلف و ...که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ، ترکیه 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی هتلی 5 ستاره ای مدرن در ساحل دریای اژه و در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه قرار دارد.گردشگران هتل اونریا کلاروس کوش آداسی می توانند از ساحل شنی دریای اژه و طبیعت تماشایی خلیج اوزدر کلاروس لذت ببرند. فضای این هتل دارای درختان کاج می باشد که محیط بیرونی هتل سرسیز و شاد کرده است.این هتل با مساحتی 93 هکتار امکانات رفاهی، سرگرمی، پزشکی و خدماتی گسترده ای را برای مسافران تور ترکیه خود عرضه می نماید. 

امکانات هتل اونریا کلاروس کوش آداسی :

 امکانات این هتل شامل 8 استخر سرپوشیده و 7 سرسره ،جکوزی،حمام  سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، سالن بدنسازی، پارک آبی ،مرکز یوگا و.. می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی،بین المللی،سنتی و غذاهای دریایی را می توان سرو کرد. از دیگر خدمات سمینار های مختلف،مراسم ازدواج و مجلس های بزرگ را  میتوان نام برد.

مسافران عزیز از اقامت خود در هتل اونریا کلاروس کوش آداسی لذت ببرید.

 

هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس ترکیه

هتل گرین ناچر ریزورت در ۵ کیلومتری مرکز مارماریس واقع شده است.این هتل ۵ ستاره ۵۰۰ متر با ساحل دریا فاصله دارد پارک آبی و رویایی در ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته است که میهمانان و گردشگران تور ترکیه می توانند از آن لذت ببرند. فرودگاه Dalaman در ۱۰۰ کیلومتری هتل واقع شده است. 

 

امکانات هتل گرین ناچر ریزورت ترکیه:

هتل گرین ناچر دارای ۶۳۱ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار می باشند. میهمانان تور ترکیه می توانند در اتاق های مجهز  و مدرن به دور از سروصدا به استراحت بپردازند. در این هتل ۵ ستاره انواع غذاها و نوشیدنیها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

امکانات رفاهی هتل گرین ناچر شامل استخر روباز ، استخر سر پوشیده ، حمام ترکی ، ساحل اختصاصی ، سونا ، شیرجه ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.هتل گرین ناچر دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.در صورت درخواست مسافرين تور ترکیه، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، پرتاب دارت شرکت کنند.به منظورتسهیل برگزاری کنفرانس ها، هتل گرین ناچرریزورت یک مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه

از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه است که بر روی یک تپه خیره کننده در بخش "آنیتپ" شهر قرار گرفته است. مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه بنیانگذار جمهوری ترکیه که در سال سال ۱۹۴۴ بنا شد و در 1953 کامل شده است. ایم مقبره بنایی است ساده که حیاط بزرگی پوشیده با کفپوش های موزاییکی که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا دیدن نمایند. مسافران تور ترکیه با رفتن به این مکان می توانند سفر خوشی را به جای بگذارند.

 

مطالب مرتبط:

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه , مکان های دیدنی ترکیه , جاذبه های گردشگری ودیدنی ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پیگال ریزورت کوش آداسی، ترکیه     

هتل پیگال ریزورت کوش آداسی در منطقه  کوش آداسی، ترکیه قرار دارد. شما گردشگران تور ترکیه  هتلی با امکانات متوسط رزور کنید می توانید به یک هتل سه ستاره به نام هتل پیگال ریزورت سر بزنید. این هتل در فاصله ی ۳٫۵ کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد.دو فرودگاه در نزدیکی این محل وجود دارد یکی فرودگاه ازمیر با فاصله ۶۵ کیلومتر و یکی دیگر فرودگاه بودروم با فاصله ۱۷۰ کیلومتر، اولین فرودگاه هایی هستند که به این هتل راه دارند.

اتاق های این هتل دونفره هستند و از جمله امکانات اتاق ها سشوار ، سیستم صوتی و تصویری، تهویه مطبوع و تراس و بالکن اشاره کرد. لابی هتل بزرگ است  و در داخل هتل مراکز تجاری وجود دارد به طوری که می توانید در این فروشگاه ها هر چه دوست دارید خریداری کنید. امکانات دیگر آن می توان به رخت کن، صندوق امن و تلویزیون اشاره کرد. بچه ها نیز می توانند در اتاق مخصوص کودکان بازی کنند. این اتاق مخصوص کودکان 4 تا 12 ساله است.

امکانات هتل پیگال ریزورت کوش آداسی :

استخری سرباز در فضای این هتل بنا شده است و همچنین می توانید از حمام آفتاب در کنار ساحل اختصاصی این هتل استفاده کنید. این هتل دارای یک باغ است که می توانید برای تفریح و استراحت از گردش در آن لذت ببرید همچنین برای علاقمندان به ورزش، زمین تنیس، بیلیارد ،تنیس رومیز در اختیار می باشد. 

شما گردشگران با اقامت در هتل پیگال ریزورت کوش آداسی  از سفر خود لذت ببرید.

هتل ددمان آنکارا, ترکیه

هتل ددمان هتلی ۵ ستاره در مرکز شهر آنکارا، واقع شده است و اقامتی خوب و با آرامش را برای گردشگران تور ترکیه به وجود می آورد. این هتل جذاب، در موقعیتی مرکزی ومسکونی بی سر و صدایی قرار گرفته و دسترسی عالی ای را به اقصی نقاط فراهم آورده است. همجواری هتل با اماکن دولتی، سفارتخانه ها و مراکز اداری، تجاری از دیگر امتیازات هتل محسوب می شود.

امکانات هتل ددمان آنکارا:

اتاق های هتل ددمان آنکارا با طراحی شیک و مدرن, پذیرای مهمانان و گردشگران تور ترکیه می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. مهمانان هتل ددمان می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند.

فضای داخلی هتل ددمان ، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت مهمانان تور ترکیه تبدیل شده است. هتل، خدمات فوق العاده ای را تدارک دیده است. مهمانان تور ترکیه می توانند با صرف نوشیدنی مورد علاقه خود و یا بهره مندی از خدمات مرکز آب گرم و آبتنی در استخر سرپوشیده هتل، رفع خستگی نمایند. امکانات گسترده برگزاری کنفرانس ها، ملاقات ها و سمینار ها نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. رستوران های شیک هتل ددمان، با سرو انواع خوراکهای خوشمزه ترکی و بین المللی از مهمانان تور ترکیه پذیرایی می کنند. از امکانات رفاهی ورزشی هتل ددمان ، می توان به یک مرکز آب گرم با حمام ترکی و سونا، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، جکوزی, ماساژ، بیلیارد، زمین گلف و یک ورزشگاه کاملا مجهز اشاره کرد.این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور ترکیه به ارمغان می آورد.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

دهکده اولودنیز ترکیه

اولودنیز یک دهکدهٔ کوچک تفریحی در منطقهٔ فتحیه استان موغله، واقع در جنوب غربی کشور ترکیه است. این منطقه در قسمت شمالی به کوه و در قسمت جنوبی به سواحل دریای اژه محدود می‌شود. در دهانه این شهر که یک تالاب آبی رنگ است، خلیج شنی دنجی وجود دارد. این ساحل به خاطر رنگ های آبی آن معروف است و یکی از مناسب ترین ساحل های مدیترانه برای عکاسی است. اولودنیز به خاطر چشم اندازهای پانورامیک منحصر بفردش برای پاراگلایدر در دنیا معروف شده است.گردشگران تور ترکیه با رفتن به دهکده ی توریستی اولودنیز ترکیه لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 


کتابخانه سلسوس ترکیه

ویرانه های اِفِسوس یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در ساحل غربی ترکیه هستند. شهر افسوس به خاطر معبد آرتمیس،به یکی از عجایب هفتگانه عهد باستان معروف بود، که توسط یک شورشی و به دستور اسقف اعظم قسطنطنیه در سال 401 بعد از میلاد تخریب شد. هنوز هم بعضی از قسمت های ساختمان آن را می توان دید، از جمله تئاتر بزرگ و کتابخانه سلسوس. این کتابخانه حدود سال 125 بعد از میلاد ساخته شد و 12 هزار طومار در آن نگهداری می شد و همچنین مقبره سلسوس، فرماندار آسیا بود. نمای کتابخانه سلسوس در دهه هفتاد به دقت بازسازی شد و از ویرانه های اولیه به حالت شکوهمند امروزی رسید. گردشگران تور ترکیه میتوانند با رفتن به کتابخانه باستانی سلسوس لحظات خاطره انگیزی را سپری کنند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,مکان های دیدنی ترکیه , مکان های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پاین بی کوش آداسی, ترکیه

هتل بزرگ پاین بی که مساحت ۴۲۱ هزار متر مربع را دارا میباشد با تمام امکانات رفاهی بسیار عالی و همچنین ساحل خصوصی در کنار دریا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره دارای پارک آبی بزرگ می باشد که یکی از تفریحات کوش آداسی می باشد .مسافران تور ترکیه با اقامت در هتل پاین بی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل پاین بی ترکیه:

اتاق های بزرگ و شیک هتل پاین بی مبله می باشد که با امکانات : تلویزیون , تهویه هوا و حمام خصوصی و بالکن خصوصی به بهترین نحوه آماده برای پذیرایی مهمانان و توریست های تور ترکیه میباشد. رستوران هتل پایین بی کوش آداسی انواع غذاهای محلی و جهانی را دارا می باشد که شما می توانید بعد از سفارش غذا به اتاق خود بروید و در بالکن مخصوص خود غذا میل کنید زیرا بالکن اتاق ها رو به دریا می باشد و همچنین در فضایی که از قبل طراحی شده است تیم انیمیشن هتل به نمایش می پردازند و شب خوبی را برای شما بوجود می آورند.

برای دسترسی به اینترنت در اتاق ها  وای فای موجود میباشد.وجود قایق سواری و حمام های گرم و سرد ترکی هم از امکانات رفاهی و ورزشی هتل می باشد.برای رفتن به پارک آبی از اتاق شما پیاده حدود ده دقیقه و با سرویس هتل ۳ دقیقه می باشد که میتوانید با مینی بوس هتل به پارک آبی بروید. غذای های هتل بسیار متنوع می باشد و بهترین غذاهای جهانی را برای شما تدارک دیده اند.شب ها در هتل پاین بی امفی تائتر برگزار می شود که از ساعت ده شب به بعد میباشد. همچنین کنار ساحل هم مراسم جشن هر شب بر پا می شود با موسیقی زنده که آرامش خاصی به مهمانان تور ترکیه می دهد.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل پاین بی کوش آداسی, ترکیه,هتل های ترکیه, لوکس ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

شیک تری هتل 5 ستاره کوش آداسی ترکیه هتل آداکوله است که در سال ۱۹۹۰ درخلیجی زیبا و در کنار آب های نیلگون دریای مدیترانه واقع شده است. این هتل 8 طبقه در مجموع 265 اتاق شیک برای مسافران تور ترکیه دارد. هتل آداکوله در سال ۲۰۰۶ بازسازی شده است. این هتل در 14 کیلومتری شهر باستانی افسوس قرار گرفته است. هتل از فرودگاه یک ساعت با ماشین عندان مندرس واقع در 18 کلیومتری جنوب مرکز شهر ازمیر فاصله دارد.

امکانات هتا آداکوله کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، گاوصندوق مخصوص مسافران تور ترکیه، تهویه، بار، بوفه، خدمات خانه داری، مرکز تجارت، تنیس، مرکز بدنسازی، ماساژ، استخر روباز، سونا، استخر سر پوشیده، امکانات ورزشهای آبی و...  

 

هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه

 یکی از زیبا ترین هتل های ترکیه هتل 5 ستاره و لوکس دایما بیز آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات خوب برای مسافرانتور ترکیه می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد. هر اتاق این هتل دارای اینترنت و امکانات عالی می باشد که راحتی را برای مسافران تور ترکیه فراهم می کند. مسافران تور ترکیه با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه :

اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی مخصوص مسافران تور ترکیه ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه

 یکی از هتل های شیک ترکیه هتل 5 ستاره لی بلو است که در کنار دریا و در ساحل زیبای دریا اژه، در 3/2 کیلومتری مرکز کوش آداسی ترکیه قرار دارد. این هتل 263 اتاق شیک دارد که دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون است که در اختیار مسافران تور ترکیه قرار دارد طراحی این هتل طوری است که چشم انداز زیبایی از دریا دارد. مسافران تور ترکیه می توانند در رستوران کنار آب، در فضایی دنج و آرامش بخش با تماشای موج های دریا به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع مشغول شده و از تعطیلات خود لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

 

امکانات هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس برای مسافران تور ترکیه، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه و... در اختیار مسافران تور ترکیه قرار دارد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پاموک کاله ترکیه

پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن هستند. تراورتن یک سنگ رسوبی است که از آب های معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند. انسان ها طی هزاران سال گذشته در این آب ها شنا کرده اند. شهر باستانی یونانی هیراپولیس توسط پادشاهان پرگامون بر روی چشمه های آب داغ ساخته شده است. ویرانه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی را می توان در این مکان مشاهده کرد.گردشگران تور ترکیه با رفتن به این مکان تفریحی و زیبا لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 


برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که در ترکیه و بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید و در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیدا کرد. مسافران تور ترکیه با رفتن به برج گالاتا لحظات به یاد ماندنی خواهند داشت.

 


کلیسای آب انبار ترکیه

کلیسای آب انبار (Basilica Cistern ) از قرن ششم زمانی که به سفارش امپراطور روم ژوستینین اول ساخته شد برای ساکنان استانبول آب فراهم آورده است. بازدیدکنندگان در مورد فنآوری معماری بسیار پیشرفته رومیان باستان درساخت این مکان شگفت‌زده خواهند شد. مخازن زیرزمینی فقط چند قدم از مسجد کبود دور هستند، کلیسای آب انبار در قرن سوم ساخته شده که به عنوان قصر غرق شده شناخته می‌شود. مخزن آن می‌تواند ۲.۸ میلیون فوت مکعب از آب را در خود نگه دارد. مسافران عزیز تور ترکیه میتوانند در مکان تاریخی لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,مکان های دیدنی ترکیه , مکان های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نریام مارماریس ترکیه

هتل نریام در ۳۰۰ متری دریای مدیترانه واقع شده است بنا به درخواست میهمانان و گردشگران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه Dalaman که در ۹۹ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. 

 

امکانات هتل نریام ترکیه:

هتل نریام دارای ۲۷ اتاق لوکس و سوئیت خانوادگی می باشد اتاق ها تماماً به خوبی در برابر آلودگی های صوتی و حرارتی عایق بندی شده و دمای اتاق، قابل تنظیم می باشد. اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته در کلیه اتاق ها در دسترس می باشند.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران تور ترکیه می باشند. در رستوران هتل نریام غذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند و این هتل با ارائه سرویس بی نظیر در مدت کوتاه توانسته است تعداد زیادی مسافر را به خود جذب کند.

میهمانان تور ترکیه می توانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند. کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين می باشند.يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد. میهمانان تور ترکیه می توانند در باغ سرسبز و زیبای هتل قدم زده به استراحت بپردازند. هتل نریام همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره می دهد.کارکنان هتل نریام به زبان انگلیسی و ترکی صحبت می کنند.

 


هتل فرور کلاب بدروم ,ترکیه

هتل فرور کلاب در ۱ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است.اين اقامتگاه ۴ ستاره دارای اتاق های خانوادگی  ،سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای VIP  می باشد.ميهمانان عزيز تور ترکیه می توانند از اتاق های راحت هتل لذت ببرند اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند.

امکانات هتل فرور کلاب ترکیه:

اتاق ها وسوئيت های هتل فرور کلاب دارای تلويزيون ماهواره ايی،محل نشيمن وحمام و ست کامل می باشد. امکانات رفاهی هتل فرور کلاب شامل ماساژ ، سونا ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی می باشد. وجود باغ بسیار زیبا درهتل از دیگر امتیازهای هتل فرور کلاب می باشد.ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند همچنین می توانند از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل استفاده کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل فرور کلاب با ارائه خدمات شبانه ­روزی به گردشگران تور ترکیه،تمام تلاش خود را در جهت رضایت خاطر مهمانان خود به کار می­برند .میهمانان می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند.

هتل فرور کلاب امکانات متنوعی از جمله پارکینگ اختصاصی ،صندوق امانات، کافی­شاب، اتاق بازیهای کامپیوتری ،سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و۲۴ ساعته خدمه هتل از جمله خدماتی است که به مهمانان تور ترکیه عرضه می­ شود تا همواره اوقات شاد و مفرحی را داشته باشند.

 
 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل توسان کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره توسان بیچ بهترین و زیبا ترین هتل کوش آداسی ترکیه می باشد که در سال 1962 در ساحل دریای اژه قرار گرفته است. این هتل دارای 377 اتاق زیبا می  باشد که 286 واحد رو به ساحل دریای زیبا و آرام مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. هتل توسان در فاصله 75 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد. هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه برای کودکان زیر ۶ سال درصورتی‌که به تخت اضافی در اتاق نیاز داشته باشند و برای یک کودک زیر ۲سال درصورتیکه از تخت کودک استفاده کند رایگان است.این هتل خدمات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بوفه، اسنک بار، روم سرویس، ارائه خدمات به معلول، مرکز خرید، فروشگاه، صندوق امانات، خشک‌شویی، انبار چمدان، صرافی، اجاره ماشین،تهویه، تراس، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اسپا، سونا، ماساژ، استخرسرپوشیده، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، تنیس، دارت، اینترنت وایرلس رایگان و... مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل آرورا کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های خوب کوش آداسی ترکیه هتل 4 ستاره آرورا است که در کنار ساحل شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در منطقه لانگ بیچ در فاطله 5 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی ترکیه واقع شده است. هتل در مجموع از 92 اتاق خوب تشکیل شده است. هتل تا مرکز شهر 5 کیلومتر و تا شهر باستانی افسوس 18 کیلومتر فاصله دارد. هتل آرورا کوش آداسی ترکیه امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

 امکانات هتل آرورا کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز برای مسافران تور ترکیه، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تهویه، بار و...

 

 

 

تور های ترکیه اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"


اين موزه در محله زنجيريه قسمت مركزي ايالت آك سرا ترکیه احداث شده است. اين موزه در سال 1969 در مدرسه زنجيريه بنا شد و هنوز به فعاليت خود ادامه مي دهد . طراحی اين موزه بر اصول نقشه مدرسه زنجيريه بوسیله سنگ هاي برش و آجر سفالي بنا شده است . اين بنا دارای 4 ايوان می باشد و داراي يك رواق و يك حياط بزرگ و بدون سقف است . در داخل اين موزه هشت اتاق وجود دارد که دارای سقف های گمبدي شکل هستند. این موزه تا اوایل قرن 20 به عنوان يك مدرسه مورد استفاده بوده است ، از سال 1940 مدتي را زندان بوده است و از سال 1969 به موزه تبديل گردید . در اين موزه  6134 تعداد اثر تاريخي را در خود جای داده است که توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه را به خود جلب کرده است.

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 

در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه است .در جریان جنگ بین یونان و ترک این شهر را ترک کردند و با تمام شدن جنگ هم به شهرشان برنگشتند که همین باعث شد کایاکوی ترکیه متروکه شود. کایاکوی نزدیک به یک قرن عمر دارد.

پل واردا ترکیه

 

از بلندترین پلهای راه‌آهن ترکیه پل وارادا می باشد. پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده است. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلر انجام داده است. 

آسپندوس ترکیه آنتالیا

از نظر مکانی آسپندوس مهمترين موقعیت شهر پامفیلیا ترکیه است. ريك يكي از شهرهاي آنتاليا ترکیه می باشد تئاتر آسپندوسترکیه كه يك دورنماي زیبا میباشد و بدون خرابی تا امروزه پابر جاست. امروزه از آسپندوس برای برگزاري جشنواره هاي مهم هنري استفاده می شود. مسافران تور ترکیه می توانند بروند به این تئاتر دیدن نمایند.

 

تور های ترکیه اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,مکان های دیدنی ترکیه , مکان های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بیل کنت آنکارا،ترکیه

هتل و کنفرانس سرای بیل کنت در آنکارا،کشور ترکیه واقع شده است.این هتل،یک هتل 5 ستاره است که در آن امکاناتی لوکس و زیبا و مدرن موجود است. هتل بیل کنت  هم هتل است و هم سالن کنفراس که در قلب آنکارا واقع شده.در کنار این هتل،استادیوم بیل کنت و موزه آلتین کوسک واقع شده است.این هتل ۵ ستاره در کنارش یک دانشگاه وجود دارد که اسم آن هم بیل کنت است این دانشگاه مربوط به حوزه تکنولوژی و فناوری است.مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل بیل کنت آنکارا:

این هتل ۲۳۵ اتاق مجزا و پیشرفته دارد و امکانات مینی بار رایگان و دی وی دی پلیر را داراست.در هر کدام از اتاق ها یک تلوزیون ۲۶ اینچ پلاسما و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور ترکیه بتوانید برنامه مورد دلخواه خود راببینید و سرگرم شوید.در اتاق های شما اینترنت وای فای موجود است و تا اتاقتان انتن دهی دارد.

شما مسافران تور ترکیه میتوانید با چنین امکاناتی فول ریلکس شوید و لذت ببرید.امکاناتی همچون سرویس ماساژ دهی رایگان،کلاب سلامتی،استخر سرباز،استخر سر بسته.همچنین در هتل نیز میتوانید بچه های کوچک خانواده را به آن ها بسپارید.  یک گیفت شاپ هم در آن وجود دارد تا برای عزیزانتان هدیه بگیرید.در هتل بیل کنت یک رستوران وجود دارد که ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته باز است.شما میتوانید در این رستوران غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و از آن لذت ببرید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه اردیبهشت 95

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور مشهد اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, لوکس ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

ساحل پاتارا ترکیه

ساحل پاتارا ترکیه یکی از طولانی ترین سواحل شنی مدیترانه در ترکیه است که هیچ ساختمانی به جز یک کافی شاپ در امتداد آن دیده نمی شود. یک گونه در حال انقراض لاک پشت سرگنده در این منطقه تولید مثل می کند. دهکده مجاور پاتارا زادگاه سنت نیکولاس، اسقف بیزانسی قرن چهاردهم بود که بعدها به افسانه بابانوئل بدل شد. مسافران تور ترکیه در ساحل پاتارا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 


آمفی تئاتر آسپندوس ترکیه

آمفی تئاتر آسپندوس یکی از حفاظت شده ترین تئاترهای باستانی عهد باستان است. این آمفی تئاتر در سال 155 بعد از میلاد و در عصر حکمرانی امپراتور رومی، مارکوس اورلیوس ساخته شد و ظرفیت تماشاگران آن 15000 تا 20000 نفر است. چون بعدها از این تئاتر به عنوان کاروانسرا استفاده شد, مرتباً مرمت و حفاظت شد. بنابراین آمفی تئاتر آسپندوس بدون از دست دادن ویژگی های اصلی اش، تا به امروز برای بازدید مسافران تور ترکیه باقی مانده است.

 


کوه نمرود ترکیه

کوه نمرود ترکیه 2134 متر ارتفاع دارد و در جنوب شرقی ترکیه و در نزدیکی شهر آدی یامان واقع شده است. در سال 62 قبل از میلاد، شاه آنتیوکوس اول، یک مقبره با مجسمه های عظیمی از خود، دو شیر، دو عقاب و خدایان یونانی و ایرانی مختلف در قله این کوه ساخت. از زمان ساخت این مقبره، سر این مجسمه ها از بالای کوه به پایین غلتیده و در این مکان پراکنده شده اند. قله کوه نمرود نمای زیبایی از کوه های اطراف می دهد. جاذبه اصلی این مکان برای مسافران تور ترکیه، تماشای طلوع خورشید از سمت شرقی کوه است که به سر این مجسمه ها سایه رنگ نارنجی می دهد و به حس اسرارآمیز این مکان می افزاید.مسافران تور ترکیه با آمدن به مکان تفریحی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,مکان های دیدنی ترکیه , مکان های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ددمان آنکارا, ترکیه

هتل ددمان هتلی ۵ ستاره در مرکز شهر آنکارا، واقع شده است و اقامتی خوب و با آرامش را برای گردشگران تور ترکیه به وجود می آورد. این هتل جذاب، در موقعیتی مرکزی ومسکونی بی سر و صدایی قرار گرفته و دسترسی عالی ای را به اقصی نقاط فراهم آورده است. همجواری هتل با اماکن دولتی، سفارتخانه ها و مراکز اداری، تجاری از دیگر امتیازات هتل محسوب می شود.

امکانات هتل ددمان آنکارا:

اتاق های هتل ددمان آنکارا با طراحی شیک و مدرن, پذیرای مهمانان و گردشگران تور ترکیه می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. مهمانان هتل ددمان می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند.

فضای داخلی هتل ددمان ، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت مهمانان تور ترکیه تبدیل شده است. هتل، خدمات فوق العاده ای را تدارک دیده است. مهمانان تور ترکیه می توانند با صرف نوشیدنی مورد علاقه خود و یا بهره مندی از خدمات مرکز آب گرم و آبتنی در استخر سرپوشیده هتل، رفع خستگی نمایند. امکانات گسترده برگزاری کنفرانس ها، ملاقات ها و سمینار ها نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. رستوران های شیک هتل ددمان، با سرو انواع خوراکهای خوشمزه ترکی و بین المللی از مهمانان تور ترکیه پذیرایی می کنند. از امکانات رفاهی ورزشی هتل ددمان ، می توان به یک مرکز آب گرم با حمام ترکی و سونا، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، جکوزی, ماساژ، بیلیارد، زمین گلف و یک ورزشگاه کاملا مجهز اشاره کرد.این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور ترکیه به ارمغان می آورد.


هتل تونتاس آپرت کوش آداسی ,ترکیه

 

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارد. این هتل چهار ستاره در شهر محبوب کوش آداسی است .

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا است .اینترنت در اتاق ها که شما مسافران تور ترکیه با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مهمانان تور ترکیه در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص می باشد.غواصی یکی دیگر از تفریحات این هتل می باشد و باغ این هتل که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید همچنین شما مسافران تور ترکیه می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.

 


هتل نک ازمیر, ترکیه

هتل نک ازمیر  هتلی ۴ ستاره در منطقه Konak و در ۱۷٫۵ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes واقع شده است همچنین ترمینال اتوبوس تنها در ۷ کیلومتری هتل نک واقع شده است. این هتل لحظات خوشی را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان میاورد.

امکانات هتل نک ازمیر:

هتل نک دارای ۵۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت بی سیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل نک دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.

 هتل نک ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران داخل و محوطه هتل با خدمات منحصر به فرد ، مدرن و به صورت ALL ( شامل : صبحانه، ناهار و شام) ارائه می دهد. در صورت درخواست مسافرين تور آنتالیا، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. کارکنان این هتل  ۴ ستاره به زبان ترکی و عربی صحبت می کنند. کارکنان مهربان هتل،به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, لوکس ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تونتاس آپرت ترکیه

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی ترکیه امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه نوروز 95در هتل دارند .

امکانات هتل تونتاس آپرت ترکیه:

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا می باشد ,برای آرامش مسافران تور ترکیه نوروز 95خیلی مناسب می باشد .اینترنت در اتاق ها با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار ترکی برای مهمانان هتل در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص شیر می باشد,غواصی وی یکی دیگر از تفریحات این هتل ,باغ هتل تونتاس آپرت می باشد که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ,ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید ,همچنین می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.


هتل دایما ریزورت ترکیه

هتل پنج ستاره دایما ریزورت آنتالیا یکی از هتل های مناسب که در ساحل  Kiris می باشد و فاصله آن تا ساحل کمتر از ۳۵۰ متر می باشد.هتل دایما با بهترین امکاناتی که برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده و برای پذیرایی از آنها خدمات می دهد باعث شده مهمانان تور ترکیه نوروز 95راضی و برای سفر بعد هم همین هتل را انتخاب کنند.

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

وجود امکانات تفریحی متفاوت و ساختمان هتل که شبیه به یک قایق طراحی شده و چند استخر در هتل دایما ریزورت وجود دارد که برای  کودکان هم جداگانه استخر می باشد ,همچنین سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, آسانسور دیگر خدمات هتل دایما ریزورت آنتالیا می باشد.

اتاق های هتل دایما ریزورت آنتالیا هم بزرگ و ویژگی خوب آن این می باشد که نمای پنجره رو به دریا می باشد و شما می توانید در بالکن اختصاصی اتاق برای دیدن آن بروید و لذت ببرید.اتاق های هتل به امکانات ۵ ستاره بودن هتل مناسب و مینی بار, تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، جعبه امن ،دستشویی و حمام خصوصی با وان حمام، سشوار ، لوازم آرایش رایگان هم برای مهمانان تور ترکیه نوروز 95آماده کرده اند ,تا شما در اتاق احساس کمبودی نداشته باشید.

اگر در روز بیرون از هتل دایما نمی روید شما به راحتی می توانید در هتل سرگرم بشوید,امکانات تفریحی هتل مانند سرسره آبی برای بزرگسالان و کودکان,سونا، حمام، سالن بدنسازی، امکانات ماساژ و استخر سرپوشیده  هم می توان استفاده کرد و آرامش خاص بگیرید.

رستوران هتل هم بصورت ۲۴ ساعته با انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای پذیرایی آماده می باشد و همپچنین کافی شاپ و یک ساندویچ فروشی هم در هتل وجود دارد که شما میهمانان تور ترکیه نوروز 95می توانید از آن استفاده کنید.کارکنان و خدمه هتل هم بسیار خوش رفتار می باشند و شما می توانید از خدمات عمومی مانند: نرخ ارز، نگهداری چمدان، قالبهای، سالنTV، خدمات نگهداری از کودکان هم استفاده کنید.


هتل نک ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره نک ازمیر در منطقه Konak و در ۱۷٫۵ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes واقع شده است همچنین ترمینال اتوبوس تنها در ۷ کیلومتری هتل واقع شده است که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود.

  

امکانات هتل نک ازمیر:

هتل نک دارای ۵۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. میهمانان تور ترکیه نوروز 95می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت بی سیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل نک دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.

هتل نک ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران داخل و محوطه هتل با خدمات منحصر به فرد ، مدرن وبه صورت ALL ( شامل : صبحانه، ناهار و شام) ارائه می دهد. در صورت درخواست مسافرينتور ترکیه نوروز 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.کارکنان این هتل  ۴ ستاره به زبان ترکی و عربی صحبت می کنند. کارکنان مهربان و با دقت هتل،به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی ترکیه

.JPG

لوکس ترین هتل کوش آداسی هتل چاریسما دی لاکس جزء هتل 5 ستاره کوش آداسی می باشد. در این هتل فروشگاه های متعددی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافران تور ترکیه نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در این هتل محل نگهداری کودکان نیز وجود دارد.

1.JPG

2.jpg نوع

3.JPG

امکانات هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، بوفه، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، سرویس مستخدم، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان و... 

هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه

_ین_بی.jpg

هتل 5 ستاره شیک کوش آداسی ترکیه پاین بی می باشد که در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع در خلیج کاملیمانی بنا شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 می باشد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. همچنین پارکینگ هتل برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 رایگان می باشد.

_ین_بی2.jpg

_ین_بی1.jpg

امکانات هتل پاین بی کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، مینی بار، سشوار، تلویزیون، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، استخر شنا، رستوران، میز تنیس، استخر کودکان، صندوق امانات، داروخانه، سونا، پزشک، آمفی تئاتر، روم سرویس، زمین بازی کودکان، پارکینگ، اینترنت، پارک آبی و...

_ین_بی3.jpg

 

 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه

_کلاروس.  JPG

یکی از هتل های خوب 5 ستاره ترکیه اونریا کلاروس کوش آداسی است که در زمینی به مساحت 93 هکتار در ساحل دریای اژه و در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه واقع شده است. هتل اونریا کلاروس در نزدیکی شهر باستانی کلاروس یکی از 12 شهر تمدن اژه قرار دارد. این هتل امکانات عالی را برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 فراهم می کند.

_کلاروس 2. JPG

_کلاروس 1. JPG

امکانات هتل اونریا کلاروس کوش آداسی:

رستوران های عالی، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا (ماساژ سنتی هندی) و شیاتسو (ماساژ سنتی ژاپنی) و...

_کلاروس 3. JPG

_کلاروس 4. JPG

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل یوناتن ازمیر, ترکیه

هتل 3 ستاره یوناتن ازمیر از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است طوری که تا فرودگاه بین المللی  Adnan،تنها ۲ کیلومتر را باید پیمود.همچنین این هتل ۳ ستاره ۲۰ دقیقه با ماشین تا مرکز شهر فاصله دارد. شما میهمانان تور ترکیه می توانید از امکانات این هتل استفاده کنید. 

امکانات هتل یوناتن ازمیر:

هتل یوناتن ازمیر دارای ۴۸ اتاق با امکانات مدرن رفاهی از جمله سرویس اینترنت بی سیم می باشند. اتاق های هتل دکوراسیونی زیبا دارند و درآن ها تلویزیون و ماهواره و یک بار کوچک وجود دارد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد؛ جلوگيری می کند. اتاق های هتل یوناتن مجهز به تهویه مطبوع ، روزنامه ،گاوصندوق و گرمایش می باشد. صبح ها میهمانانتور ترکیه نوروز 95در هتل می توانند از صرف یک صبحانه سنتی ترکی لذت ببرند. برای نهار وشام انواع غذاهای ترکی و بین المللی دررستوران هتل سرو می شود. در بار هتل انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی سرو می شود. میهمانانتور ترکیه در هتل یوناتن می توانند با پرداخت هزینه اضافه از سرویس ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنند. کارکنان این هتل به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

در ایوان مخصوص هتل یوناتن ازمیر، حمام آفتاب گرفته و پوست خود را برنزه کنید.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين تور ترکیه نوروز 95 مي باشند.يک صرافی نيز جهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. در باغ هتل استراحت کنيد.کارکنان هتل یوناتن به زبان  انگلیسی و ترکی مسلط هستند. از جمله خدماتی که هتل یوناتن ارائه می دهد می توان به : ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ،صرافی و فکس و کپی اشاره کرد.


هتل لو بلو ترکیه

هتل پنج ستاره لوبلو کوش آداسی در فاصله ۳ کیلومتری از شهر و فاصله نسبتا دور از فرودگاه که ۷۰ کیلومتر می باشد قرار دارد.این هتل یکی از هتل خوب و مناسب کوش آداسی از لحاظ رفاه و تفریح برای مسافران تور ترکیه می باشد که داری ۲۶۳ اتاق با امکانات مناسب می باشد.

امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه:

اتاق های هتل لو بلو با امکانات و مجهز برای مسافران تور ترکیه می باشد امکاناتی از قیبل:تخت خواب و حمام های خصوصی و همچنین اتاق های مبله با تمییز ترین و بهداشتی ترین سرویس در اتاق که مهم ترین چیز از نظر زیبایی در اتاق فضای و نمای اتاق ها رو به دریا می باشد که شما طلوع خورشید از روی دریا را می توانید از اتاق های خود مشاهده کنید. هتل Le Bleu Hotel & Resort ساحل اختصاصی دارد که شما مسافران تور ترکیه نوروز 95 به راحتی می توانید به ساحل بروید و شنا کنید ,البته استخر سرباز,استخر سر پوشیده این هتل دارد که شما می توانید هم شنا کنید و هم برای آفتاب گرفتن در کنار استخر روی صندلی های مخصوص با فضای ارام بپردازید.رستوران هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه انواع غذای های بین المللی را برای شما پذیرایی می کند و نوشیدنی های مجاز هم در این رستوران برای شما فراهم می باشد تا بتوانید بهترین روز ها و استراحت و تفریح را داشته باشید.

استخر جداگانه ای برای کودکان هم در هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه وجود دارد که شما بتوانید کودکانتان را به استخرهای مناسب ببرید ,همچنین برای تفریح در هتل شما می توانید با امکاناتی چون:تنیس,بیلیارد,باشگاه ورزشی و انیمیشن ,ورزش های آبی و جکوزی هم از امکانات دیگر این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه می توانید به راحتی از ان ها استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد و ورود حیوانات خانگی هم به همراه مهمانان تور ترکیه نوروز 95 مجاز می باشد,وجود پزشک در این هتل هم یکی دیگر از نکات خوب هتل می باشد .اتاق‌های هتل لو بلو به تازگی بازسازی شده است. این هتل دارای رستوران سفارش از منو (A la carte) و بوفه باز است.

بار هتل Le Bleu در تمام طول روز آماده خدمت رسانی به مشتریان تور ترکیه است.هتل لو بلو از مرکز شهر کوش آداسی ۳ کیلومتر و از فرودگاه عندان مندرس ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل اونریا کلاروس ترکیه

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی هتلی در کوش آداسی که بسیار زیبا است .این هتل زیبا در کنار ساحل واقع شده است.مهمانان این هتل مجلل میتوانند از جزیره خلیج اوزدر که یکی از زیباترین جزیره هاست بهره مند شوند.این هتل مجلل به مساحت بیش از ۹۰ هکتار امکانات تفریجی،رفاهی،پزشکی و خدماتی به مهمانان تور ترکیه خود عرضه می کند.

هتل اونریا کلاروس دارای امکانات متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا  و شیاتسو هست.در رستوران های این هتل میتوان انواع غذاهای مختلف را یافت.در هتل اونریا کلاروس سمینار های مختلف،مراسم ازدواج و مجلس های بزرگ هم در آن صورت میگیرد.هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 است.

 جهت رزرو و خرید تور ترکیه  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

سور ملی

مجلل تیرن هتل کوش آداسی ترکیه هتل 5 ستاره سورملی است که در دهانه پاموکل واقع شده است. این هتل در مجموع 436 اتاق مجلل برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 دارد. هتل در 8 کیلومتری کوش آداسی قرار گرفته و 10 دقیقه با مرکز شهر کوش آداسی فاصله فاصله دارد. همچنین شهر افسوس در 4 کیلومتری این هتل قرار دارد که مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند به راحتی به آنجا بروند. فرودگاه ازمیر در 55 کیلومتری هتل واقع شده است.

سور ملی3

سور ملی1

سور ملی2

امکانات هتل سورملی کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سر پوشیده برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، استخر رو باز، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، اینترنت وایرلس، تهویه، بار، تلویزیون، ماهواره، گرمایش و...

سور ملی4

 

 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه

_کلاروس.  JPG

یکی از هتل های خوب 5 ستاره ترکیه اونریا کلاروس کوش آداسی است که در زمینی به مساحت 93 هکتار در ساحل دریای اژه و در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه واقع شده است. هتل اونریا کلاروس در نزدیکی شهر باستانی کلاروس یکی از 12 شهر تمدن اژه قرار دارد. این هتل امکانات عالی را برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 فراهم می کند.

_کلاروس 2. JPG

_کلاروس 1. JPG

امکانات هتل اونریا کلاروس کوش آداسی:

رستوران های عالی، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا (ماساژ سنتی هندی) و شیاتسو (ماساژ سنتی ژاپنی) و...

_کلاروس 3. JPG

_کلاروس 4. JPG

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95   



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اونریا کلاروس ترکیه

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی هتلی در کوش آداسی که بسیار زیبا است .این هتل زیبا در کنار ساحل واقع شده است.مهمانان این هتل مجلل میتوانند از جزیره خلیج اوزدر که یکی از زیباترین جزیره هاست بهره مند شوند.این هتل مجلل به مساحت بیش از ۹۰ هکتار امکانات تفریجی،رفاهی،پزشکی و خدماتی به مهمانان تور ترکیه خود عرضه می کند.

هتل اونریا کلاروس دارای امکانات متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا  و شیاتسو هست.در رستوران های این هتل میتوان انواع غذاهای مختلف را یافت.در هتل اونریا کلاروس سمینار های مختلف،مراسم ازدواج و مجلس های بزرگ هم در آن صورت میگیرد.هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه است.


هتل رومی قونیه ترکیه

 هتل ۴ ستاره رومی قونیه استانبول یاد آور هتل های ایتالیایی است. این هتل در قونیه واقع شده است و محلی مناسب برای توریست های تور ترکیه است که قصد سفر به این شهر تاریخی و فرهنگی دارند. علاقمندان به حضرت مولانا حداقل یک بار سری به این مکام می زنند.پارک علاالدین در یک کیلومتری این هتل واقع شده که می توانید قدم زنان نیز به این محل برسید. همچنین موزه ی باستان شناسی نیز ۱ کیلومتر از هتل فاصله دارد. مکان های تاریخی، بازارهایی که بتوانید در آن خرید هایتان را انجام دهید و مراکز مختلف تجاری از جمله مکان هایی است که در نزدیکی این هتل وجود دارندو باعث جذب مسافرانتور ترکیه نوروز 95 میشود. 

-رومی1.jpg

-رومی2.jpg

امکانات هتل رومی قونیه ترکیه:

این هتل دارای دکوراسیونی چوبی شکل است و از مبلمان با چوب مرغوب برخوردار است. در اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، سشوار، تهویه مطبوع برخودار خواهید بود اما فراموش نکنید که تنها برخی اتاق ها از حمام گرم برخودار خواهند بود.هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه است اما شما برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که روز بتوانید در این مکان حاضر شوید. از سویی، شما می توانید از امکاناتی مثل خشکشویی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 نیز در هتل بهره مند شوید. در هتل امکان بازی بیلیارد نیز وجود دارد.شما می توانید در رستوران داخلی هتل، انواع منوهای داخلی و بین المللی و محلی برای قونیه را مشاهده کنید اما رستورانی که روی تراس، ظهر ها از شما پذیرایی می کند، لطف دیگری دارد چرا که می توانید منظره شهر را به زیبایی مشاهده کنید.

-رومی3.jpg

-رومی4.jpg

هتل قونیه رومی یک سالن بدنسازی نیز دارد که مکانی مفرح برای کسانی است که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند.هتل رومی قونیه دارای ۳۳ اتاق است که در چند طبقه برای مسافران تور ترکیه دایر شده است و مناظر زیبایی از اتاق های آن قابل مشاهده است.سونا و حمام ترکی نیز از دیگر امکانات رفاهی هتل به شمار می رود. از مهم ترین امتیاز این هتل این است که در نزدیکی موزه و مقبره ی مولانا قرار دارد. برای رسیدن به این مکان کافی است تنها ۱۰۰ متر از هتل فاصله بگیرید.

-رومی5.jpg


هتل دایما ریزورت ترکیه

هتل پنج ستاره دایما ریزورت آنتالیا یکی از هتل های مناسب که در ساحل  Kiris می باشد و فاصله آن تا ساحل کمتر از ۳۵۰ متر می باشد.هتل دایما با بهترین امکاناتی که برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده و برای پذیرایی از آنها خدمات می دهد باعث شده مهمانان تور ترکیه نوروز 95راضی و برای سفر بعد هم همین هتل را انتخاب کنند.

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

وجود امکانات تفریحی متفاوت و ساختمان هتل که شبیه به یک قایق طراحی شده و چند استخر در هتل دایما ریزورت وجود دارد که برای  کودکان هم جداگانه استخر می باشد ,همچنین سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, آسانسور دیگر خدمات هتل دایما ریزورت آنتالیا می باشد.

اتاق های هتل دایما ریزورت آنتالیا هم بزرگ و ویژگی خوب آن این می باشد که نمای پنجره رو به دریا می باشد و شما می توانید در بالکن اختصاصی اتاق برای دیدن آن بروید و لذت ببرید.اتاق های هتل به امکانات ۵ ستاره بودن هتل مناسب و مینی بار, تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، جعبه امن ،دستشویی و حمام خصوصی با وان حمام، سشوار ، لوازم آرایش رایگان هم برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده اند ,تا شما در اتاق احساس کمبودی نداشته باشید.

اگر در روز بیرون از هتل دایما نمی روید شما به راحتی می توانید در هتل سرگرم بشوید,امکانات تفریحی هتل مانند سرسره آبی برای بزرگسالان و کودکان,سونا، حمام، سالن بدنسازی، امکانات ماساژ و استخر سرپوشیده  هم می توان استفاده کرد و آرامش خاص بگیرید.

رستوران هتل هم بصورت ۲۴ ساعته با انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای پذیرایی آماده می باشد و همپچنین کافی شاپ و یک ساندویچ فروشی هم در هتل وجود دارد که شما میهمانان تور ترکیه می توانید از آن استفاده کنید.کارکنان و خدمه هتل هم بسیار خوش رفتار با مسافران تور ترکیه نوروز 95 می باشند و شما می توانید از خدمات عمومی مانند: نرخ ارز، نگهداری چمدان، قالبهای، سالنTV، خدمات نگهداری از کودکان هم استفاده کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه

_ین_بی.jpg

هتل 5 ستاره شیک کوش آداسی ترکیه پاین بی می باشد که در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع در خلیج کاملیمانی بنا شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 می باشد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. همچنین پارکینگ هتل برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 رایگان می باشد.

_ین_بی2.jpg

_ین_بی1.jpg

امکانات هتل پاین بی کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، مینی بار، سشوار، تلویزیون، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، استخر شنا، رستوران، میز تنیس، استخر کودکان، صندوق امانات، داروخانه، سونا، پزشک، آمفی تئاتر، روم سرویس، زمین بازی کودکان، پارکینگ، اینترنت، پارک آبی و...

_ین_بی3.jpg

 

 

هتل پانوراما کوش آداسی ترکیه

1.jpg

یکی از هتل های زیبای ترکیه هتل 4 ستاره پانوراما هیل کوش آداسی می باشد که در قلب شهر زیبای کوش آداسی واقع شده است. این هتل در مجموع از 70 اتاق مجلل تشکیل شده است. هتل پانوروما در تور ترکیه نوروز 95 برای یک کودک زیر 2 سال رایگان و برای یک کودک زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشید رایگان است. تور ترکیه نوروز 95 برای مسافران خود سفر خوبی را آرزو می کند.

2.jpg

.jpg

امکانات هتل پانوراما هیل کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، حمام ترکی و بخار، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، اتاقهای ضد صدا، امکانات باربیکیو، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، کرایه ماشین، فکس و کپی، کرایه دوچرخه و...

 

4.jpg

 

3.jpg

 

 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه

_کلاروس.jpg

یکی از هتل های خوب 5 ستاره ترکیه اونریا کلاروس کوش آداسی است که در زمینی به مساحت 93 هکتار در ساحل دریای اژه و در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه واقع شده است. هتل اونریا کلاروس در نزدیکی شهر باستانی کلاروس یکی از 12 شهر تمدن اژه قرار دارد. این هتل امکانات عالی را برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 فراهم می کند.

_کلاروس2.jpg

_کلاروس1.jpg

امکانات هتل اونریا کلاروس کوش آداسی:

رستوران های عالی، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا (ماساژ سنتی هندی) و شیاتسو (ماساژ سنتی ژاپنی) و...

_کلاروس3.jpg

_کلاروس4.jpg

  مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , زیباترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد