نوشته شده توسط : نیکنام

مرکز خرید خورشید مشهد

market-khorshid-mashhad.jpg

مرکز خرید خورسید یکی از مراکز خرید مشهد که در خیابان احمدآباد مشهد است که این مرکز خرید در زمینی به مساحت 1500 مترمربع  در 9 طبقه و 49 واحد تجاری و اداری ساخته شده است.که دراین مرکز خرید انواع  پوشاک، کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید.این مجموعه بهترین مرکز خرید برای مسافران تور مشهد است.

مجتمع تجاری آسمان مشهد

aseman.market.jpg

این مجتمع لوکس از بزرگترین مراکز خرید مشهد است که بزرگترین پارکین طبقاتی را به خود اختصاص داده است.این مجتمع تجاری 700 واحد تجاری و 18 طبقه پارکینگ دارد.در این مجتمع شیک ترین پوشاک و محصولات عرضه می شود.که این مجتمع خدماتی نظیر شهربازی سرپوشیده، رستوران و فست فود در اختیار مسافران تور مشهد قرار می دهد.

مجتمع تجاری فردوسی در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح  در زمینی به مساحت 7000 متر  با ۷۲۵ واحد تجاری و در 4 طبقه قرار دارد. تنوع زیاد در محصولات عرضه شده در مجتمع تجاری فردوسی مشهد همراه با قیمت مناسب باعث استقبال مسافران تور مشهد از این مجموعه شده است.به این صورت که هر طبقه شامل سیسمونی نوزاد و لباس کودک، پوشاک آقایان و خانمها ، یک بورس مانتو و روسری ، لوازم عروس و داماد، ساعت ، بدلیجات، طلا و جواهر به فروش می رسد.

ferdosi.jpg

آدرس: مشهد - انتهای بلوار مفتح - نرسیده به میدان مفتح

بازار حکیم مشهد :

 

_حکیم_1.jpg

 

بازار حکیم یکی از بزرگترین مراکز خریدمشهد، میباشد که با توجه به گوناگونی اجناس، مورد توجه زائران قرار گرفته است. این بازار شامل ۴طبقه و۱۲۰واحد تجاری است که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل، انواع اسباب بازی، سیسمونی، کت و شلوار،و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش  لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و غیره به فروش میرسد. این مجموعه در خیابان امام خمینی واقع شده است و زائران تور مشهد می توانند جهت خرید و بازدید به این مکان مراجعه نمایند.

 

 

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد :

 

_شرق_2.jpg

 

_شرق_1.jpg

 

 

مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع ، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهرمشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است «الماس شرق» یک مجموعه تجاری و تفریحی است که می‌تواند یک روز شاد را برای مسافران تور مشهد بسازد.این مجتمع  شامل۱۲۳۸باب واحد تجاری ، یک کافی شاپ، یک رستوران فست فود، شهربازی، آب‌نما جامپینــگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، مجموعه‌های اداری مرتبط، بازار چینی‌ها، نمایندگی های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک،۵بانک رسـمی و آژانس های هواپیمایی و ... می‌باشد. این بازار بزرگ در شش طبقه واقع شده‌است که نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش گذاشته‌که گنبد بزرگ و بسیار زیبایش، شبیه به الماس تراشیده شده‌ است. این بازار به فروش لوازم خانگی٬ البسه و پوشاک٬ لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. در این مجتمع شبکه بیسیم - وای فای - عمومی وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق در نشانی مشهد انتهای بلوار خیام واقع است.

 

_شرق_7.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

جاذبه های گردشگری مشهد

جاذبه های تاریخی مشهد

در تاریخ 1388/08/08 مصادف با سال رز تولد امام رضا(ع) توسط رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشهد بعنوان پایتخت معنوی ایران انتخاب شده است.مهم ترین مکان مذهبی شهر مشهد حرم امام رضا(ع) است که حرم امام رضا(ع) سالانه بیش از 27 میلیون زائر درونی و دو میلیون زائر خارجی است.موزه های آستان قدس رضوی در داخل حرم است.

حرم امام رضا(ع)

MASHHAD4.jpg

حرم امام رضا(ع) بعنوان حرم رضوی شناخته می شود، مجموعه‌ای دربرگیرندهٔ آرامگاه علی بن موسی الرضا و بناهایی دیگر است. این مجموعه از عقیده مساحت بزرگترین و از لحاظ جمعیت دومین مسجد در عالم است.در داخل این مجموعه مسجد گوهرشاد، یک موزه، دو کتابخانه، چهار مدرسه علوم دینی، گورستان، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، یک سالن غذاخوری برای زائران، رواق‌های وسیع برای نمازگزاران و چندین ساختمان سایر است.حرم امام رضا(ع) یکی از مکان های گردشگری برای زائرانتور مشهد است.این حرم دارای محوطه ای به مساحت  ۲۶۷٬۰۷۹۹ متر مربع است که دارای 7 صحن با مساحت ۳۳۱٬۵۷۸ به آن اضافه شده است.

از سناباد و توس قدیم نشانه های تاریخی زیادی بر جای نمانده‌است و در حال حاضر شهر توس در حال بازسازی است.چهار طاقی یازه هور از قدیمی ترین بناهای موجود در شهر مشهد است. جاذبه‌های تاریخی مشهد عبارتند از:مقبره نادر شاه، مقبره خواجه ربیع، مقبره  فردوسی، ایستگاه راه آهن، گنبد خشتی، گنبد هارونیه و مدرسه عباس قلی خان می توان اشاره کرد.

masjed-goharshad.jpg

مسجد گوهر شاد

khaje-rabi.jpg

مقبره خواجه ربیع

 

ferdosiii.jpg

مقبره  فردوسی

nadershah-maghbare.jpg

مقبره نادر شاه

جاذبه های طبیعی مشهد

جاذبه‌های طبیعی که در نزدیکی شهر مشهد قرار دارند، دربرگیرنده ییلاقات شاندیز، طرقبه، روستای کنگ، نغندر، چالی دره، پارک جنگلی وکیل آباد، باغ وحش وکیل آباد،پارک جنگلی نه دره و ... گردشگران تور مشهد می توانند لحضات خوشی را در این مکان سپری کنند.

park-vakil-abad.jpg

پارک وکیل آباد مشهد

 Kang-Village-Mashhad.jpg

روستای کنگ مشهد

 برخی پارک‌ها و پارک‌های آبی براین پایه اند پارک کوهسنگی، پارک و شهرباز ملت،کوهستان پارک خورشید، باغ وحش و پارک جنگلی وکیل‌آباد، پارک پردیس قائم، پارک وحدت، پارک مینیاتوری، سرزمین موج‌های آبی، پارک آبی ایرانیان، پارک ساحلی آفتاب و سرزمین موج‌های خروشان را می توان نام برد.

park-kohsangi.jpg

پارک کوهسنگی مشهد

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

دریاچه سوان ارمنستان


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 

 

شهر جرموک ارمنستان

شهر توریستی جرموک ارمنستان یک شهر کوهستانی با چشمه های آب گرم است که در جنوب استان ویتس دزر  و 53 کیلومتری شرق استان یغگنادزور است. جمعیت شهر جرموک در سال 2011 چیزی حدود 4628 نفر بوده است.اسم جرموک در زبان ارمنی به معنای جای گرم است.دارای طبیعت بسیار زیبا ، آب و هوای تمیز و چشمه آب گازدار جرموک است که هر ساله در فصل تابستان توریستان تور ارمنستان بسیاری را جذب می نماید. آب آشامیدنی جرموک خواص درمانی زیادی دارد و از زمان قرون وسطی تا کنون آب درمانی در آن وجود داشته است. یکی دیگر از ویژگی های این شهر وجود چشمه های آب آشامیدنی در نقاط مختلف شهر است که دمای آنها بین ۳۰ تا ۷۰ درجه است. اینشهر در ارتفاع 2080 از سطح دریا در کوه های  ویتس دزر در میان جنگل های انبوه  در یک فلات که توسط رودخانه آرپا به دو بخش تقسیم شده است. مسافران تور ارمنستان از این مکان گردشی می توانند بازدید کنند.

 

گاسگاد ارمنستان

cascade_armenia.jpg

گاسگاد ارمنستان معروف به هزار پله یکی از مهم ترن بخش های طرح جتمعی است که در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و در سال 1970 تکمیل شده است. گاسگاد کم ارتفاع ترین نقطه ی شهر را به بلندترین نقطه ی آن متصل می کند و شامل ۷۵۰ پله است که به آن ۱۰۰۰ پله می گویند. درشمالی ترین نقطه گاسگاد یک بنا به مناسبت 50 سالگرد پیروزی روس ها علیه آلمان های نازی ساخته شده است که در مرکز آن یک برجک قرار دارد و بر روی آن نشان جاودانگی حک شده است. در طبقه های گاسگاد تندیس های بسیاری از هنرمندان معاصر یافت می شود.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این فضا بازدید کنند.

cascade_armenia1.jpg

جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از نرخ ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

صومعه نوراوانک ارمنستان

Noravank.jpg

صومعه نوراوانک ارمنستان در ۱۲۲ کیلومتری ایروان در دره رودخانه داریچای و در نزدیکی شهر یغگنادزور قرار گرفته ‌است. این صومعه در سال 1205 بنا شده و در سال 1900 تا 2000 مورد بازسازی قرار گرفته است. این صومعه یکی از مهمترین مرکز های مذهبی می باشد.این کلیسا از قدیمی ترین کلیساهای ارمنستان است و گردشگران تور ارمنستان که علاقمند به مکان های تاریخی هستند می توانند از این مکان بازدید کنند.

Noravank1.jpg

 

 

هاختاناکی ایگی ارمنستان

igiii.jpg

هاختاناکی ایگی ارمنستان بعد از جنگ جهانی دوم به مناسبت پیروزی روسیه در همه کشورهای اتحادیه شوروی پارکی تحت عنوان پیروزی ساختند که در ارمنستان به هاختاناک پارک واقع شده درخیابان مانومت مشهور است. مجسمه مادر نیز در این پارک قرار گرفته است که از اقصی نقاط شهر قابل رویت است. در نخست به جای تندیس مادر مجسمه استالین (ساخته سرگی مرکورف) نصب شده بود که پس از استقلال ارمنستان آن را پایین آورده و به موزه منتقل کردند و تندیس مادر (ساخته ارا هاروتیان) را که نشان از قدرت و صلح می باشد در سال 1967 جایگزین آن شد . این مجسمه نماد تنها زنی است که در  موعد حمله وحشیانه ترکان عثمانی به ارمنستان زنده باقی مانده بود و با تمام وجود از کشورش پشتیبانی می کرد . درزیر این مجسمه موزه وزارت دفاع قرارگرفته که دربرگیرنده یاد بودهای شهدای جنگ جهانی دوم و در ضمن سربازان کشته شده در دفاع از قره باغ است.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مکان های گردشگری ارمنستان, جاذبه های ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مناطق ارمنستان

مرکز ارمنستان

مرکز سیاسی ارمنستان شامل سالن های بسیاری از موزه های کشور و فرهنگی، مرکز مذهبی اچمیادزین 4100 متر آتشفشان بالا آراگاتس و صومعه گغارد و صومعه خور ویراپ است.بسیاری از این مناطق از دره آرارات صاف و خشک هرچند زیبایی پنهان خود را حفظ کرده است و به ندرت مورد بازدید قرار می گیرند.

منطقه دریاچه سوان

این منطقه زیبا که ارتفاع دریاچه 2000متر است، که خود را با آثار باستانی، کلیسا، و صومعه ها، و همچنین سواحل محبوب احاطه متمرکز شده است. نکات برجسته عبارتند از بزرگترین گورستان چلیپاسنگ در جهان، سواحل نزدیک صومعه Sevanavank ، در امتداد سواحل ماهی و خرچنگ بی شماری در رستوران ها وجود دارد. به تازگی، موج سواری به لیست فعالیت های تفریحی اضافه شده است.

شمال ارمنستان

مرکز گرجستان در شمال این منطقه کوهستانی است که شامل شامل کلیساها و صومعه های متعدد و زیبا است.رودخانه ها و دره ها شامل بسیاری از این موارد می شود و منطقه Shamshadin از راه دور یک نگاه اجمالی به ارمنستان دارد که عملا بازدید نشده و زیبا است.

جنوب ارمنستان

این منطقه زیبا ارمنستان از جنوب به مرز ایران با غارهای جالب و بناهای تاریخی مسیحی بسیار زیبا است. نکات برجسته عبارتند از صومعه Tatev، صومعه نوراوانک، غار Mozrov، کاروانسرای سلیم و هزاران نفر از سنگ نگاره ها در بالای کوه قرار دارد.

ناقرنو - کرباخ    

اگر چه در سطح بین المللی به عنوان بخشی از جمهوری آذربایجان به رسمیت شناخته شده، قره باغ کوهستانی عملا مستقل از جمهوری آذربایجان، بیشتر توسط ارامنه تشکیل شده است و تنها از طریق ارمنستان در دسترس است. گذشته از تپه سبز، کوه های بلند، مسیرهای پیاده روی و صومعه عالی، گردشگران را به شهرهای ویران برده اند. شهرها تا حدی از شوشی هم در طول و پس از جنگ قره باغ از بین برد. پایتخت آن استپاناکرت، خانه را به حدود 40000 از 140000 ساکنان این منطقه است.

ارمنستان امروز

Yerevan-Armenia.jpg

در اوایل سال 1990، ارامنه در قره باغ برای استقلال از جمهوری آذربایجان با حمایت از ارمنستان و دیاسپورای ارمنی جنگیدند دادند در جنگ نظامی برنده شدند.در نتیجه 20 درصد از خاک های خود را از دست دادند  اما هیچ راه حل دیپلماتیکی حاصل نشد.آتش پس بعد از سال 1994 بوده است، هر چند که با توجه به درگیری های مکرر در کنار مرز ارمنستان و جمهوری آذربایجان همچنان ضعیف است.بعنوان یک نتیجه جمهوری آذربایجان مرزهای خود با ارمنستان بسته شده است و ترکیه نیز از مرزهای خود با ارمنستان در حمایت از خویشاوندان ترک آذری خود را بسته است.هر دو کشور از زمان تحریم  ها علیه ارمنستان تحمیل شده، قرار دادن اقتصاد محلی در موقعیت حساس چون ارمنستان بستگی به منابع خارج از انرژی و بسیاری از مواد خام است.

راه های زمینی از طریق گرجستان و ایران غیر قابل اعتماد است.اقتصاد ارمنستان متکی بر سرمایه گذاری و حمایت از ارامنه خارج از کشور است. اوضاع اقتصادی نیز به دلیل فساد گسترده و فقر به ستوه آمده است..در سال 2008، تلاش های دیپلماتیک برای عادی سازی روابط با ترکیه آغاز شدند اما بعد به دلیل فشار داخلی شدید در هر دو طرف به حالت تعلیق درآمد. تلاش های دیپلماتیک برای عادی سازی روابط با جمهوری آذربایجان بر سر قلمرو قره باغ کوهستانی آغاز شده است و تعدیل توسط روسیه است، اما این تلاش ها اغلب بی اثر با توجه به درگیری های مکرر در کنار مرز ارمنستان و آذربایجان را ثابت کرد.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 



:: برچسب‌ها: مناطق ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

دلفین بی دبی

dolfin.jpg

دلفین بی دبی که در اتلانتیس پالم دبی قرار دارد که بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین در دنیا است و جز محبوب ترین دیدنی های دبی است.در این مجموعه تفریحات با همه نوع گروه سنی وجود دارد.می‌توانید در آب‌های کم‌عمق برویدکنار دلفین‌ها بایستید، بغلشان کنید، کنارشان شنا و غواصی کنید و یک عکس یادگاری بگیرید. دلفین‌ها حیوانات مهربانی هستند و همراه مربی می‌توانید حسابی کنارشان خوش بگذرانید.مسافران تور دبی می توانند از این مکان بازدید کنند.

 

پارک آبی وایلد وادی دبی

vaild.jpg

پارک آبی وایلد وادی دبی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته است.این پارک  امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف، داشتن سرسره‌های زیاد، دو ماشین موج‌ سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از آمریکا مردم را از هر سن و سالی به خود جذب می‌کند. جلوی در ورودی، آبشاری ۱۸ متری هست که هر ده دقیقه آب را با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌کند. علاوه بر این‌ها، محل ویژه‌ای برای بچه‌ها، بزرگترین استخر موج‌دار خاورمیانه که موج‌هایی با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ شکل مختلف ایجاد می‌کند، رودخانه‌ای به طول ۳۶۰ متر که می‌توانید با تویوپ‌های مخصوصی روی آن شناور باشید و همچنین سرسره‌های خانوادگی بخشی از امکانات پارک وایلد وادی که در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد. 

پارک الممزر دبی

almmzer.jpg

پارک الممزر دبی وسعت ده ها هکتار یکی از محبوب ترین مناطق دیدنی دبی است. الممزر در امتداد دماغه کوچک در دهانه خور الممزر قرار گرفته است.این پارک دارای ساحل های شنی سفید رنگ، استخر، باربیکیو به همراه فضای باز برای بازی کودکان می باشد و دارای کلبه های ییلاقی، سالن آمفی تئاتر، ساحل سرپوشیده می باشد.بیشتر فضای این پارک را چمن ، درختان نارگیل ونخل پوشانده است.گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانند لحظاتی خوشی را در این پارک سپری کنند.

almmzer1.jpg

 

 

خانه اپرا دبی

opera1.jpg

خانه اپرا دبی یکی از بناهای هنری شهر دبی است.این بنا در سال 2016 افتتاح شده  و شامل 2000 صندلی می باشد.این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.خانه اپرا محل برگزاری  اپرا، تئاتر، کنسرت های متنوع، باله، نمایشگاه هنری، فیلم های سینمایی، برنامه های ورزشی و فصلی را در خود جای دهد.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان بازدید کنند.

 

باغ معجزه دبی

Miracle-Garden-Dubai-1.jpg

باغ معجزه دبی یکی از زیباترین باغ های گردشگری دنیا است که در زمینی به مساحت 72000 متر قرار دارد. به طور متفاوت دردبی بنا شده است. انواع گل ها در طرح و رنگ مختلف با مهندسی زیبا در این باغ قرار داده شده اند. تنوع رنگ ها در این باغ بسیار زیاد است به طوری که نمی توان گفت با وجود ۴۵ میلیون گل، چه رنگ هایی در کنار هم ایجاد شده اند و محیط را زیبا تر کرده اند. این محل دارای سرویس بهداشتی، کافه و نماز خانه نیز می باشد. مسافران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند و لحظات خوشی را در آن سپری کنند.

baghmojezeh.jpg

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

جاذبه های گردشگری دبی

parkabi.jpg

جاذبه ها یکی از استراتژی های مهم امیرنشین دبی برای سرازیردلار به امارات متحده می باشد. گردشگری دبی بیشتر برای  خرید است اگر چه جذابه مدرن و تاریخی نیز دارد. در سال ۲۰۰۷ میلادی شهر دبی ۸مین شهر توریستی جهان بود. در سال ۲۰۱۵ میلادی، ۱۵۵ میلیون مسافر از دبی بازدید کردند.

دبی مشهورترین شیخ نشین در میان شیخ نشین های 7 گانه کشور امارات متحده عربی است.درامد اصلی آن از منطقه آزاد جبل علی و گردشگری است.بخش زیادی از درامد شهر دبی توسط صنعت گردشگری تامین می شود.دبی به پایتخت مرکز خرید خاورمیانه مشهور است که بیش از 70 مرکز خرید دارد.

جاذبه های گردشگری فرهنگی دبی

برای گردشگران دبی فرهنگ بعد خرید اولویت دارد.مناطظریی از فرهنگ قدیم در اطراف نهرها مشاهده می شود بناهای اطراف رودخانه نشانه فرهنگ این شهر قدیمی است.دهکده غوص  و میراثی، ماهیگیری را به نمایش میگذارد.از دیگر مناطق گردشگری فرهنگی به خانه شیخ سعید المکتوم، موزه دبی ( در سال 1971 ایجاد شده شامل عتیقه جات می باشد که از آفریقا و کشورهای آسیایی از طریق تجارت به دبی وارد شده اند)،مسجد شندغه 2000 سال قدمت دارد، منطقه ستکیه  و روستا اشاره کرد.تاریخ این روستا به 2 یا 3 هزار سال قبل بر میگردد و شامل 30 ساختمان که در 110 کیلومتری جنوبی شهر دبی دبی قرار دارد.

city-dubai7.jpg

جاذبه های تفریحی دبی

دبی پارک های زیادی دارد که مهم ترین آنها: آکواونچر،لیچرلاند، وایلد وادی و پارک آبی آتلانتیس است.

پارک وایلد وادی دبی

یکی از محبوب ترین پارک های آبی دنیا است که بین هتل برج العرب  و ساحلی جمیرا قرار دارد.بزرگترین استخر موج دار خاورمیانه با ارتفاع 1.5 متر در 5 شکل مختلف ایجاد می کند، رودخانه ای بطول 360 متر که می توانید با تویوپ های مخصوصی روی آن شناور باشد.این پارک آبی چندین رستوران و مرکز خرید دارد.

waild.jpg

پارک آبی آتلانتیس دبی

در داخل محوطه هتل معروف آتلانتیس قرار دارد که معروف ترین آن استخر زیگورت آن است این استخر بسیار زیبا است  و نماد زیگورات هایآمریکای جنوبی و مشابه آن هاست.این پار آبی در جزیره جمیرا قرار دارد.

park-abi-atlantis.jpg

 

پارک آبی آکواونچر دبی

 مساحت این پارک آبی 169974 متر مربع است که دارای امکانات سرسره های آبی، حوضچه های موج شنا، تیوب سواری، زمین بازی، رودخانه آبی سیلابی، سواحل اختصاصی و ... از خدمات این پارک آبی است.

مناطق دبی

دبی تنها بخشی از منطقه کویری در امارات است که به همین نام شکل پیدا می کند.از اینجا مناطق اصلی شهر و مناطق دور افتاده هستد.

city-dubai.jpg

نهر دبی

نهر طولانی (خور دبی) شریان که در اطراف شهر دبی قرار دارد و رونق پیدا کرده است.برای تجارت، ماهیگیری و گردشگری بطور مداوم برای رفت و آمد کردن از نهر استفاده می کنند.با وجود تخریب و ساخت و ساز  که در شهر دبی صورت گرفته این رود توانسته بعنوان یکی از مناطق پرجمعیت در دبی و یک شاهراه شلوغ باقی مانده است.

city-dubai1.jpg

دیره دبی

دیره یکی از مناطق دبی است که ترکیبی از سنت با مدرن می باشد.در غرب آن کوچه های باریک که در آن eateries ارزان برای مغازه های پرفروش است.در شرق منطقه دیره از طریق نهر برای بارگیری و تخلیه محموله خود را پیدا کنید.در کنار آنها ساختمان های پر زرق و برق شیشه و فولاد برج های کسب و کار منطقه دیره رو به رشد است.مناطق دیدنی منطقه دیره شامل مرکز شهر دیره، پارک گلف دبی، قایق بادبانی، باشگاه تنیس،روستاها ، جشنواره، حلی برای فروشگاه، رستوران ها و سرگرمی است.

city-dubai2.jpg

بر دبی

بر دبیتوسط پیش آمدگی خلیج فارس به داخل خشکی که مشابه رودخانه‌است وخور نامیده می‌شود به دو قسمت تقسیم شده‌است، قسمت غربی این تقسیم که قسمت قدیمی تر شهر است بر دبینامیده می‌شود و قسمت شرقی آن بر دیره نامیده می شود.بر دبی یک منطقه شلوغ بازرگانی است که در این منطقه بناهای تاریخی دبی از جمله AL-Fahidi منطقه تاریخی  wind-towered است.

در دبی خانه دیوان ( دفتر حاکم) در آن مسائل مربوط به دولت تصمیم گیری می شود. در حال حاضر این قلعه قدمی بعنوان یکی از مناطق گردشگری است که مسافران تور دبی می توان از آن بازدید کنند.این منطقه یک مرکز شلوغ برای کسب و کار، یک بازار نساجی، یک خیابان پر از مغازه ها الکترونیک، به علاوه بسیاری از بلوک های آپارتمانی مسکونی و همچنین بسیاری از ازeateries  در فضای باز و کافه قلیان در امتداد نهر وجود دارد.

city-dubai3.jpg

عود متا دبی

یک منطقه عمدتا مسکونی در دبی است این منطقه دارای امکانات تفریحی و آموزشی است.مغازه درجه یک در شهر مصر باستان که در وفی شهر وجود دارد، رستوران ها بسیار عالی در اهرام این نزدیکی هست.امکانات تفریحی دبی شامل بولینگ، اسکیت روی یخ، سواری کابل ماشین، سرزمین عجایب و پارک آبی و روزانه کشتی شام لنج از بوم روستای توریستی است.در این شهر یک مرکز بهداشتی درمانی وجود دارد.

city-dubai4.jpg

شیخ زاید دبی

به سمت جنوب غرب از مرکز تجارت میدان ابوظبی، معروف 12-خط جاده شیخ زاید به موازات ساحل قرار دارد.هتل ها، مراکز خرید، دفتر و آپارتمان های خیره کننده و شیشه ای دارد.

city-dubai5.jpg

جمیرا دبی

جمیرا یک منطقه ساحلی مسکونی در امارات متحده عربی است.این منطقه دارای خانه های ویلایی است.منطقه جمیرا به سه منطقه جمیرا 1،2،3 تقسیم شده است.این منطقه یکی از مناطق گردشگری دبی است که گردشگران تور دبی می توانند از این منطقه بازدید کنند.دو هتل شیک برج العرب و جمیرا پیچ در انتهای این خیابان وجود دارد.در این منطقه گالری های هنری، بوتیک ها، پارک ها، ساختمان اپرا وجودد دارد.مجموعه از مراکز ، سالن زیبایی و کافه ها در این منطقه لذت ببرید.جمیرا دارای یک پارک ساحلی که مسیر مناسبی برای دوچرخه سواری در کنار ساحل است.

city-dubai6.jpg

دبی جدید

دبی جدید یکی از مناطقی است که برای اولین بار اجازه مالکیت اموال خارجی دارد، دبی جدید از چندین تحولات مسکن توسعه یافته و مارینا دبی و دریاچه برج جمیرا دارای ارتفاع بیش 200 متر است و داخل آن مناطق مسکونی کم ارتفاع توسط دریاچه ها، مراتع و زمین گلف احاطه شده است.

 

موزه های دبی

موزه دبی

موزه اصلی در دبی، امارات متحده عربی است.در سال 1787 در آل فهیدی فورت ساخته شده و قدیمی ترین ساختمان موجود در دبی است.این موزه توسط پادشاه دبی در سال 1971 با هدف ارائه روش های سنتی زندگی در امارت دبی افتتاح شده است.به هنگام ورود به قلعه می توان صفحه نمایش های مختلف را بازدید کرد.از قلعه یک مسیر به به گالری ها، که نمایش فرهنگ عمومی از زمین، به خصوص در 1800sوجود دارد.این شامل آثار باستانی محلی و همچنین آثار مکشوفه از کشورهای آفریقایی و آسیایی که با دبی معامله شد همچنین وجود مس در زندگی امارات مربوط به دوره قبل از وجود نفت و آثار کشف شده مربوط به 3000 قبل از میلاد است.در سال 2007، موزه دبی 1800 بازدید کنندگان استقبال روزانه، با مجموع سالانه 611840 و در ماه مارس سال 2008، موزه 80،000 بازدید داشته است. بین ماه آگوست تا ماه آوریل سال 2013بیش از 1 میلیون  بازدیدکننده داشته است.

Dubai-Museumand-Al-Fahidi_Fort1.jpg.jpg

موزه Al Fahidi Fort

Dubai-Museumand-Al-Fahidi_Fort.jpg

این موزه در چند مرحله ساخته شده است که قدیمی ترین برج در سال 1787 ساخته شده  و جز بناهای قدیمی امروز است.این قلعه برای محافظت از رویکردهایی که به سمت زمین صورت می گیرد استفاده می شود. در طول تاریخ بعنوان کاخ فرمانروایی ، یک پادگان و زندان، در سال 1969 شیخ حمدان بن راشد آل مکتوم  درخواست صدور نامه ای به شیخ بدر محمد الصباح، رئیس دفتر دولت در کویت، برای یک متخصص موزه به دبی ارسال می شود برای کمک به احداث موزه شده است.

Al Fahidi Fort بصورت مربعی شکل است.این سنگ های مرجانی در چند مرحله ساخته شده است. دو توپ محافظت از دروازه اصلی به قلعه بر روی دیوار شرقی، آراسته شده توسط پرچم از دبی و امارات متحده عربی است.سالن های داخلی قلعه ذارای سه خط است. در دروازه اصلی و خانه های دفتر فروش بلیط یک سالن است. حالی که برخی دیگر مجموعه ای از سلاح های قدیمی و اسلحه از دوره های مختلف تاریخی همراه با یک مدل از شهر در سال 1820 میلادی است.آلات موسیقی سنتی نیز در کنار یک ویدیو از موسیقی فولکلور نمایش داده شود. العریش به طور کامل از برگ های نخل بافته شده است که شامل صندلی و وسایل خانه ولوازم و اشیا توسط مردم محلی در گذشته استفاده شده است.العریش ویژگی های طراحی برج باد مجزا، برای تهویه هوا در روزهای قبل از برق استفاده می شود.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش

پياده‌رو ضلع شرقي خيابان سنايي با سرديس‌هايي از هنرمندان شاخص ايراني آذين شده است که به گذر هنرمندان در کیش معروف می باشد. این مکان با جايگيري و نورپردازي مناسب محلي براي آشنايي گردشگران تور کیش با هنرمندان اين مرز و بوم است. فضاي زيباي گذر به علاقه‌مندان امكان گرفتن عكس يادگاري با اساتيد را مي‌دهد. هدف از طراحی گذر هنرمندان کیش معرفی هنرمندان مشهور کشور عزیزمان و همچنین نشان دادن فرهنگ ایران و هنرمندانش به کشورهای دیگر بوده است.

آدرس گذر هنرمندان کیش : جزيره كيش، حد فاصل ميادين سنايي و ساحل

 

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش

آب های سطحی در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌گردند، به همین علت اين منطقه از سرسبزي خاصی برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز  احداث شده است. در اين مجموعه برای آسایش و راحتی گردشگران تور کیش نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز ایجاد شده است.

درخت سبز تقریبا با طول عمری بین 500 تا 600 سال كهنسال‌ترين درخت لور جزيره کیش محسوب می شود. بر روی شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نظر اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. بسیاری از مردم بر این باورند که اين درخت شگون دارد و به همين سبب به قصد برآورده شدن نيازهایشان و آرزوهاشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن گره می زنند.

معروفترين درخت جزيره کیش، درخت لور يا انجير معابد می باشد. اين گونه درخت در نواحي جنوبي ايران رشد مي کند. پوست کهنسال درخت لور ، برگ‌ها و ريشه‌هايش که از بدنه اصلي آن آويزان هستند، آن را از ساير انواع درختان متمايز مي‌گرداند. ريشه اين درختان طوري رشد مي کند که همانند چتري بر روي زمين سايه افکنده و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند.

مجموعه درخت سبز کیش با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران تور کیش بنا شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبزش با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه خواهد برد. 

درخت سبز کیش

 

اسكله تفریحی میر مهنا کیش

 

eskelehtafrihimirmahna1.jpg

اسکله تفریحی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزیره كیش و در پارك تفریحی ساحلی میرمهنا واقع شده است. این اسكله به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسكله چهار پلكان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای كیش ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا می باشد. با قدم زدن بر روی این اسكله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسكله ماهیگیری و رشته كوه های جنوبی كشور ایران را مشاهده كرد. 

 

 باغ راه ایرانی کیش 

baghrah.jpg

باغ راه ایرانی کیش با مساحتی نزدیک به 32 هکتار در قسمت جنوبی بلوار ولایت، حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی با هدف برایی جاذبه و معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریستان داخلی و خارجی جزیره کیش بنا شده است. این مجموعه شامل هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور می باشد که از میدان سعدی با دروازه قرآن شیراز آغاز می شود و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار دارند و در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به پسین می رسد.

baghrah1.jpg

باغ راه ایرانی جزیره کیش طولانی ترین باغ راه کشور و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما رودخانه ای به طول 400 متر و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد باغ راه کیش برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی است که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیش طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش را به سمت خود جذب می کند.

baghrah2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

سوار کاری کیش

سوار کاری در کیش در شمال کناره زیبای کیش در سال 1372 برای برگزاری مسابقالت بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی و اصطبل های به کیفیت مورد نظر رسید.اسب سواری در کیش یکی از جاذبه های تفریحی برای مسافران تور کیش است.تور سوار کاری کیش در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد.این باشگاه سوار کاری بیش از 50 راس اسب با نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی است و این باشگه دارای یک درمانگاه که متخصصان آن از این اسب ها مراقبت های لازم را انجام می دهند. در حال حاضر، ساخت پیست كورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است كه این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی كشوری را داشته باشد.در اواخر سال 1376، چهل دوره مسابقه بزرگ کورس برای اولین بار در جزیره کیش اجرا شد.گردشگران تور کیش می توانند از این باشگاه استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

 

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کیش

kish.jpg

کیش یکی از جزیره‌هایخلیج فارایراناست. شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از مناطق دیدنی جنوب هرمزگان است.نام اینجزیره در گذشته بنام «قیس» بوده، شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ جزیره کیش جا گرفته استسالانه میلیون ها نفر را به خود جذب می کند.

موقعیت جغرافیایی

جزیرهٔ کیش با محیط ۴۴ کیلومتر می‌باشد و با طولی در حدود ۱۵٫۴۵ کیلومتر و عرضی حدود ۷٫۵ کیلومتر، مساحتی معادل ۹۰کیلومتر مربع دارد.ارتفاع بلندترین منطقه این جزیره حدود ۳۵ متر از سطح دریا می‌باشد.

فاصله کیش تاتهران از راه هوایی: ۱۰۵۲ کیلومتر

فاصله کیش تابوشهر از راه دریایی: ۶۷۵ کیلومتر

فاصله کیش  تابندرعباس :۲۵۰کیلومتر

فاصله کیش تابندر لنگه:۹۰کیلومتر

فاصله کیش  تاجزیره هندرابی:۲۸کیلومتر

فاصله کیش تابندر چارک:۱۸کیلومتر

آب و هوای کیش

هوای کیش گرم و مرطوب بوده و میانگین دمای سالانه جزیره ۲۶/۶ درجه سانتی گراد می‌باشد.هوای جزیره کیش گرم و خشک است و  بارندگی بیشتر به صورت رگبار و درماه‌های زمستان اتفاق میوفتد.

kish1.jpg

نحوه سفر به کیش

مسافرت به کیش به دو صورت دریایی و هوایی از طریق فرودگاه کیش و بندر کیش انجام می‌شود.

هتل های معروف کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش 5 ستاره یکی از لوکس ترین و مدرن ترین هتل های جزیره کیش است که این هتل لوکس در شمال غربی جزیره کیش قرار دارد.

toranj.jpg

هتل لوکس مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش در کنار برج های دوقلو قرار دارد.این هتل بزرگترین فضای سبز را به خود اختصاص داده است و شما می توانید در این فضای دلنشین قدم بزنید.

Marina-Park-Hotel.jpg

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش 5 ستاره نمادی از تاریخ کهن کشور بزرگ ایران است با فضایی بسیار مجلل در قلب جزیره کیش قرار دارد.

dariush.jpg

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش در سال 1381 در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره کیش افتتاح شده است.

shaigan.jpg

 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 5 ستاره از مدرن ترین هتل های جزیره کیش است که در بهترین نقطه جزیره کیش قرار دارد.از هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید و مناطق دیدنی کیش مانند اسکله تفریحی وجود دارد.

hotelshayan.jpg

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یکی از مجهز ترین هتل های جزیره کیش است که در سال 1385 افتتاح شده است.

parmis.jpg

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش 5 ستاره در تیرماه 1393 در زمینی به مساحت 700 مترمربع در مقابل پارک شهر بنا شده است.

iran.jpg

هتل مریم کیش

هتل مریم در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل 5 ستاره  در اردیبهشت سال 1391 مورد قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید.

maryam-hotel.jpg

مناطق دیدنی جزیره کیش

جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه مسافران تور کیش  است.کیش از مهم ترین مراکز گردشگری ایرانی هاست و بسیاری از مردم  سالنه از این مکان بازدید می کنند.

شهر باستانی حریره

شهر حریره با قدمت 800 ساله بازمانده شهر پیشین کیش است و در میانه کرانه شمالی جزیره قرار دارد.دوران طلایی شهر حریرهاز سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجری قمری بوده‌است.

harir.jpg

خانه اعیانی

khaneh-ayani.jpg

کشتی یونانی

اين كشتي در سال 1322توسط شركت ويليام هاميلتون به وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و طول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدك كش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد.

Greece_ship.jpg

پارک دلفین های کیش

مجموعه تفريحی پارک دلفین های کیشدر زمینی به  مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار می باشد و در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده است.

park-dolfin.jpg

سافاری کیش

Safari.jpg

کارتینگ کیش

كارتينگ ورزش مفرح و هيجان انگيز و پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است . يكى از بزرگ ترين پيست هاى خاورميانه و نخستين پيست كارتينگ در ايران پيست كارتينگ كيش با طول 800 متر می باشد.

karting1.jpg

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز برای جوانان بر فراز دریا است. این ورزش آبیی بصورتی است که گردشگران سوار چتر پاراسل شده و توسط یک طناب با طول 150 متر با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شود.

 

parasel.jpg

روستای باغو کیش

باغو از آبادي‌ هاي قديمي جزیره كيش می باشد كه در جنوب غربي جزيره واقع شده امروزه اين آبادي جز چند خانوار دامدار، سكنه ديگري ندارد. حاصل خيزي اين منطقه در میان بومیان زبان زد است. بيشه انبوهي از انواع درختان بومي در این منطقه به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي بی نظیری دارد.

bagho.jpg

 

رستورانهای کیش

شهرهای توریستی معمولا رستوران های زیادی دارند و کیش هم جز یکی از آن هاست.کیش رستوران های زیادی دارد و اکثرشون همراه با موسیقی زنده است.

رستوران توتی فروتی کیش

toti-froti-kish.jpg

رستوران فودکورت دامون کیش

foodkort.jpg

رستوران کوه سنگی کیش

ohsangi.jpg

رستوران رویال استار کیش

royal-star.jpg

 

رستوران فست فود بومرنگ کیش

bomerng.jpg

رستوران شاندیز صفدری کیش

safdari.jpg

رستوران سر آشپز کیش

sar-ashpaz.jpg

رستوران آب و برق کیش

abobargh.jpg

مراکز خرید کیش

مرکز تجاری کیش

trade_center_045.jpg

مرکز خرید پردیس کیش

pardis-kish.jpg

بازار مرواريد کیش

morvarid.jpg

مرکزخرید دامون کیش

damonmarkazkharid2.jpg

مرکز تجاری سارینا کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: راهنمای سفر به کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

حمام رومی آنتالیا :

وجود آثار باستانی به جاذبه گردشگری آنتالیا ترکیه کمک بسیاری نموده است ،حمام رومی آنالیا دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده شده است. این حمام که از دیدنی های آنتالیا  می باشد ، در شرق منطقه سیده-دش و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون که شامل تیتریین گل به معنای گل لرزان با (پرچم آبی و دارای ساحل آرام)و(کیزیل آگاچ) بوده قرار گرفته است . که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

_رومیهای_آنتالیا.jpg

 

منطقه لارا آنتالیا :

یک مکان بسیار دوست داشتنی مدیترانه ای با آبهای شفاف و ملایم دریای مدیترانه و منطقه ای که با سرعتی زیاد گسترش یافته و با سرعتی بیشتر در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد و امروزه به یکی از جذابترین و دوست داشتنی ترین اماکن برای استراحت و اقامت گردشگران تبدیل شده است.نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با 6 کیلومتر فاصله  در شرق شهر آنتالیاواقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد.

 

.jpg

 

در بسیاری از بخشهای این ساحل که به صورت اختصاصی برای استراحت و تفریح گردشگران تجهیز شده است پر است از امکانات جدید و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفریحی صندلی های ساحلی همراه با چتر امکانات قایق سواری و سایر امکانات که همگی در اختیار بازدیدکنندگان و مسافران می باشد.ساحل لارا از شرق صخره های آنتالیا شروع میشود و تا قسمت پائین آبشار  Düdenبه طول چندین کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی و گردشی از هتلهای 3 ستاره تا 5 ستاره و نیز انواع رستورانهای محلی و بین المللی با انواع غذاهای ترکی و خارجی در خدمت مهمانان هستند.ساحل لارا با مساحتی در حدود ۱۸۰۰۰۰۰ مترمربع یکی از بزرگترین تفرجگاه های آنتالیا به شمار می رود. ۱۱ باشگاه، ۴ رستوران، ۴ کافه، ۲ زمین فوتبال، یک پارک عجایب، محوطه ای برای والیبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و فوتبال ساحلی، بخشی از امکانات ساحل لارا در آنتالیا می باشد . با تور آنتالیا  لحظات خوشی را در کنار سواحل آرام لارا خواهید داشت .

 

1.jpg

 

غار کارائین : 

یکی دیگر از مناطق دیدنی آنتالیا غار کارائین است که در فاصله 30 کیلومتری شهر آنتالیا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصیات در خور توجه این مکان تعلق آن به دوران پارینه سنگی است. این غار از جمله قدیمیترین مکانهای سکونت انسانها در کشور ترکیه می باشد.این مکان دارای یک ورودی مجزا است که با نور خورشید روشن می شود و در ادامه به 3 تالار بهم پیوسته منتهی میگردد. در داخل غار، یک موزه کوچک در کنار درب ورودی این غار قرار دارد که برخی از آثار باستانی که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد را به نمایش می گذارد . برای دیدن از این غار تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

_کارائین.jpg

غار داملاتاش :

غار داملاتاش مكان مناسبي است براي گردشگران كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن  سنگهائي تغيير شكل  يافته نيز وجود دارد. در اين غار ديوارهاي سنگي كه  به طرز خارق العاده اي در طول زمان تغيير شكل داده تصاوير بسيار زيبايي را خلق كرده اند.در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آنها نيز خالي از لطف نمي باشد. (اين موزه همه روزه بجز روزهاي دوشنبه جهت بازديد گردشگران باز مي باشد). از مكانهاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريائي بنام هاي فسفرلوماعارا  به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده استوكيزلارماعاراسي غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريائي به شمار مي آمده است و  عاشيك لا ر ماعاراسي مي باشد كه دسترسي به اين 3 غار با قايق امكان پذير خواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

 

_2.jpg

.jpg

 

 

ساحل آلانیا :

ساحل آلانیا ساحلی شنی است که درارای ساحل آبی به رنگ فیروزه است که در هوای آرام میتوانید ماهی ها را در سواحل نارنجی کی کوبات مشاهده کنید .شهر آلانیا یکی از شهرهای توریستی آنتالیا نیز هست مکانهای تفریحی زیادی در شهر آلانیا است از قبیل پلاژها و پارکهای ابی آلانیا ، غار دامالاش آنتالیا و ساحل کی کوبات آلانیا...

 

_2.jpg

_3.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگ ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

راهنمای سفر به آنتالیا ترکیه

آنتالیا در منطقه مدیترانه در غرب ترکیه واقع شده  و از شهرهای معروف گردشگری ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکزگردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های  زیادی می‌باشد.در یک صخره در بخش جنوبی آناتولی شبه جزیره در سواحل دریای مدیترانه (پام فیلیا باستان) واقع شده است.  از غرب به خلیج آنتالیا گسترش به گروه بیگ کوه، و کوه های توروس که در سمت شمال شرق قرار گرفته است. آنتالیا از سمت شمال با شهر بوردور، از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق به شهر سریک، از غرب به شهر کورکوتلی و از جنوب غرب به شهر کمر احاطه شده‌است. تنها رودخانه این منطقه رود آکسو می‌باشد که در انتها به آبشار دودن اطلاق می‌شود.

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا در تابستان گرم، زمستان معتدل و بارانی است.نزدیک به 300 روز از سال آفتابی است و می توان از ماه آوریل تا نوامبر برای شنا مناسب است و این فرصت را به شما می هد تا برای اسکی در کوه توروس لذت ببرید. با وجود گرمای شدید،نسیمی از سمت دریای مدیترانه می وزد کمی خنک است.این بادها که به بادهای Dokkun معروف هستند معمولا عصرها هوا خنک است.

حمل و نقل عمومی در آنتالیا

انواع حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس عمومی، تاکسی، ترمس، کوچک در اتوبوس ها و دولموش به مسافران ارائه می دهد.هنگامی که شما به فرودگاه آنتالیا میرسید نیاز به یک تاکسی تا هتل خود دارید. اتوبوس یا مینی بوس از فرودگاه به مرکز شهرستان آنتالیا وجود دارد.

تاکسی آنتالیا


   

برای رفت و آمد در آنتالیا ، می‌توانید تاکسی بگیرید که نسبتا گران است، گاهی چهار یا پنج برابر قیمتی است که برای همین مسافت در ایران می‌پردازید. ایستگاه تاکسی در آنتالیا فراوان است ، همه تاکسی ها در آنتالیا زرد رنگ هستند و کرایه تاکسی بر حسب مسافت طی شده تعیین می شود. کرایه ها از 12شب تا ۶ صبح ، یک و نیم برابر هم بیشتر می‌شود.

فرودگاه بین المللی آنتالیا

    

تعداد زیادی از راه های هوایی بین المللی را پروازهای جدول زمانی و منشور از فرودگاه های مختلف در اروپا تا فرودگاه آنتالیا و همچنین خطوط  هوایی ترکیه پروازهای داخلی مستقیم یا پرواز متصل از طریق ازمیر، آنکارا و استانبول سازماندهی می شود. فرودگاه آنتالیا مناسب ترین فرودگاه برای مسافرانی است که ترجیح می دهند با هواپیما سفر کنند.

Phone: (+90242) 330 32 33
Phone 2: (+90242) 330 3600 

جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا میلیون ها نفر از طبیعت زیبا و ثروت تاریخی برای این شهرستان را بازدید می کنند.تنوع مناطق دیدنی آنتالیا، برنماه ریزی برای ایام تور را کمی سخت می کند.تورهای تفریحی یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا است.

 کواد سافاری در آنتالیا ، تور کشتی آنتالیا ، قایق سواری در رودخانه وحشی آنتالیا ، جیپ سافاری آنتالیا ، میکرو لایت آنتالیا ، تور غواصی آنتالیا  و چتربازی در آنتالیا .اما بازدید از منازق تاریخی  می توان به شهر ماناوگات آنتالیا ، برج ساعت آنتالیا ، پاموک کاله آنتالیا ، کسیک مناره آنتالیا ، دروازه هادریان آنتالیا ، موزه آتاتورک آنتالیا ، شهر پرگ آنتالیا ، شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا و شهر باستانی الیمپوس اشاره کرد.

 

حمام رومی آنتالیا

حمام رومی دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد این حمام که از دیدنی های آنتالیا می باشد، در شرق منطقه سیده و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون قرار گرفته است.

ساید آنتالیا

بین آنتالیا و آنالیا محلی با نام ساید قرار دارد که یکی از وعده‌گاه‌های کلوپاترا و مارکوس آنتونیوس بوده است. در این منطقه یک تئاتر ۲۵۰۰۰ نفره قرار دارد و کنار تئاتر حمام رومی به یک موزه‌ی باستان‌شناسی زیبا تبدیل شده است.

آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد. این تونل دارای 131 متر طول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند.

آسپندوس آنتالیا

آسپندوس در قرن 2 و 3 میلادی بسیار رونق گرفت یکی از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا است که در ۴۰ کیلومتری آنتالیا واقع شده با تئاتر باستانی خود یکی از اقامتگاه های تاریخی ترکیه محسوب می شود. 

تونک تپه آنتالیا

تونک تپه با ارتفاع ۶۱۸ متر از سطح دریا بالا بروید و از آن بالا به تماشای منظره‌ی خیره‌کننده‌ی شهر آنتالیا بنشینید و زمانی را در رستوران بالای این تپه صرف کنید.

هتل های معروف 5 ستاره آنتالیا

 هتل های ۵ ستاره آنتالیا از بهترین گزینه ها برای داشتن یک سفر آرام و بی دردسر است . از بهترین هتل های5  ستاره آنتالیا به هتل مردان پالاس ، هتل رویال تاج محل ، هتل اورنج کانتی ، هتل پریمیر پالاس ، هتل کرنلیا دیاموند و هتل ریکسوس سانگیت اشاره کرد . سرویس دهی هتل ها به صورت ALL  UALL & است که با انتخاب هر کدام از این موارد تا حدود زیادی از هزینه های جانبی برای خرید غذا و … صرفه جویی می کنید . هتل یکی از مهم ترین ارکان هر سفری ست و انتخاب یک هتل مناسب سفر شما را دلچسب تر می کند.

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره مردان پالاس در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است.

هتل رویال تاج محل آنتالیا

هتل رویال تاج محل آنتالیا در سال 2015 در منطقه سیده آنتالیا افتتتاح شده است.این هتل 5 ستاره دارای سرویس دهی uall می باشد و از 450 اتاق تشکیل شده است.

هتل پریمیر پالاس آنتالیا

هتل پریمیر پالاس 5 ستاره هتلی است در منطقه کمر شهر آنتالیا است و از 259 اتاق تشکیل شده است.

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا در سال 2005 میلادی ساخته شده و از 557 اتاق تشکیل شده است.

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره میراکل ریزورت آنتالیا در سال 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر 135000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. 

 هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

 

رستوران های آنتالیا

غذاهای ترکی یکی از غنی ترین غذاهای جهان است. که امپراطوری عثمانی بر روی زمین گسترده غذاهای ترکی را گسترش داده.  اساس سبک تغذیه یوروک از دام و گندم تشکیل شده است. اگر چه سبزیجات تازه در ساحلی در مناطق داخلی کشور رشد کرده است می توان تمام غذاهای جهان در هتل آنتالیا و رستوران پیدا کنید. اما برخی از مواد غذایی خاص منطقه sac kavurma (meat), Tandır kebab(meta), Kolle (cookeb با انواع مختلف ذرت و میوه طعم دهنده ،قند اضافه شده، گوجه، گندم وحلوا مخلوط کرد.رستوران های آنتالیا:

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

 

رستوران استلاز بیستروت آنتالیا

 

رستوران گیزلی باهس آنتالیا

 

رستوران آرکاداش بالینک آنتالیا

 

رستوران china garden

 

رستوران 7mehmet آنتالیا

 

رستوران alp pasa آنتالیا

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا

  

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

 

رستوران اکیجی آنتالیا

 

مراکز خرید آنتالیا

منطقه آنتالیا مناسب ترین منطقع برای خرید در ترکیه است.چون آنتالیا یکی از بزرگترین و توسعه یافته شهرستانها است . خرید در آنتالیا می تواند یک تجربه خسته کننده اما هیجان انگیز باشد در آنتالیا منسوجات، لباس پنبه، سفال و چوب کنده کاری سنتی، لوله های کف دریا مزین، فرش، فرش نماز، طلا و مس کار، کالاهای چرمی و هدایای تبلیغاتی، مربا و ژله محلی ساخته شده از انواع میوه ها و سبزیجات بسیار محبوب هستند. مراکز خرید آنتالیا:

مرکز خرید تراسیتی

 

فروشگاه تانساش

 

مرکز خرید زنجیره ای میگروس

 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

 

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

  

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 

مرکز خرید مارک آنتالیا

 

نقشه آنتالیا 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: راهنمای سفر به آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران آمازون ارمنستان

amazon.jpg

رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای معروف ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده پذیرایی می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند ار غذاهای این رستوران لذت ببرند.
آدرس : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نوا 

رستوران ایرانی آریا ارمنستان

رستوران ایرانی آریا ارمنستان مجموعه ای از رستوران و کافی شاپ است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با طعمی لذیذ برای مسافران تور ارمنستان سرو می شود.در میان رستوران های ایرانی ارمنستان جز محبوب ترین رستوران انتخاب شده است.آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

arya.jpg

آدرس: ارمنستان , ایروان , بین خیابان تامانیان و باغرامیان در خیابان ایساهاکیان

شاورما تومانیان ارمنستان

shaverma.jpg

شاورما تومانیان فست فود عرضه كننده انواع ساندویچ گوشت و مرغ در نان لواش (شاورما) می باشد. یکی از قدیمی ترین فست فودهای سنتی شهر ارمنستان می باشد که در آن انواع کباب و ساورما سرو می شود.کباب های این رستوران موجب شلوغ بودن همیشگی این رستوران می باشد و قرار گیری در مرکز شهر نیز یکی دیگر از بازار خوب این شاور فروشی می باشد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از غذاهای این رستوران لذت ببرند.

آدرس رستوران در ارمنستان : ایروان، خیابان تومانیان، شماره ۲۳۲

رستوران آی لئونی ارمنستان

aileoni1.jpg

رستوران آی لئونی ارمنستان در سال 1998 در شهر ایروان ارمنستان افتتاح شده است.این رستوران زیبا انواع غذاهای ایتالیایی به سبک ونیزی را در غذا و سالاد به سبک سرآشپز تهیه می کند.این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های ارمنستان است و در منوی این رستوران  صبحانه، نهار و شام و كافه است. انواع پاستا، اسپرسو، كاپوچینو و بستنی ایتالیایی از جمله منوی این رستوران هستند.از صرف صبحانه در فضایی خاص و صرف نهار در مجلل ترین رستوران لذت خواهید برد و مسافران تور ارمنستان می توانند از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرند.

 

 

رستوران آراگاست ارمنستان

aragast.jpg

رستوران آراگاست ارمنستان یک رستوران به شکل کشتی  که در سه طبقه هرکدام با موسیقی و منوی خاص خود وجود دارد.این رستوران یکی از بهترین رستوران های ارمنستان است.می‌توانید درون رستوران یا در کنار دریاچه از غذاهای گوناگون ارمنی، پیتزاها و پاستا‌ها لذت ببرید.

آدرس : ایروان، خیابان ایساهاكیان، شماره ۴۱

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 



:: برچسب‌ها: رستوران های ارمنستان ,بهترین رستوران های ارمنستان,رستوران های خوب ارمنستان, رستوران های مناسب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

حمل و نقل عمومی ارمنستان

فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس اولین چیزی است که پس از رسیدن به ایروان خواهید دید. این فرودگاه در فاصله‌ی ۳۰ دقیقه‌ای از مرکز شهر ایروان ارمنستان واقع شده است. می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس از این فرودگاه به شهر برسید. کرایه‌ی تاکسی از فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس به مرکز شهر ایروان ۳۰۰۰ درام یا چیزی در حدود ۲۴۰۰۰ تومان است. این میزان برای اتوبوس در حدود ۲۰۰ درام است.

hamlonaghomomi.jpg

در ارمنستان همه نوع حمل و نقل عمومی به جز تراموا وجود دارد.در ایروان مترو تنها یک خط و ده ایستگاه وجود دارد.یکی از راه های هزینه 100 AMD (0.26$)  خیلی راحت، سریع و ارزان است.ساعت کاری آن 7 صبح تا 11 شب است.

بسیاری از تاکسی های ثبت نام شده و غیر ثبت نام شده می توان به هر بخش از شهر یا کشور رفت.هزینه تاکسی بعه ازای هر 1 کیلومتر ((0.25-0.30$در ایروان و (0.38$) خارج از ایروان است.

hamlonaghomomi2.jpg

مینی بوس به تمام نقاط شهر دسترسی دارد که هزینه آن (0.26$) است و ساعت کاری آن 7 صبح تا 12 شب است می توانید با اتوبوس هم به برخی از بخش های شهر بروید.

حداقل قیمت قابل پرداخت  AMD 500-600 (1.3-1.6 $) است.اتوبوس ها و مینی اتوبوس به شهر، کشورها و روستا دارای ایستگاه است.

لیست ایستگاه های اتوبوس:

اتوبوس مرکزی (Kilikia)

ایستگاه اتوبوس شمالی

ایستگاه نزدیک به راه آهن

ایستگاه بعدی به مترو ایستگاه Zoravar Andranik

hamlonaghomomi1.jpg

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 



:: برچسب‌ها: حمل و نقل عمومی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد :

 

_شرق_2.jpg

 

_شرق_1.jpg

 

 

مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع ، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهرمشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است «الماس شرق» یک مجموعه تجاری و تفریحی است که می‌تواند یک روز شاد را برای مسافران تور مشهد بسازد.این مجتمع  شامل۱۲۳۸باب واحد تجاری ، یک کافی شاپ، یک رستوران فست فود، شهربازی، آب‌نما جامپینــگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، مجموعه‌های اداری مرتبط، بازار چینی‌ها، نمایندگی های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک،۵بانک رسـمی و آژانس های هواپیمایی و ... می‌باشد. این بازار بزرگ در شش طبقه واقع شده‌است که نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش گذاشته‌که گنبد بزرگ و بسیار زیبایش، شبیه به الماس تراشیده شده‌ است. این بازار به فروش لوازم خانگی٬ البسه و پوشاک٬ لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. در این مجتمع شبکه بیسیم - وای فای - عمومی وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق در نشانی مشهد انتهای بلوار خیام واقع است.

 

_شرق_7.jpg

 

 

بازار رضا مشهد :

 

_رضا_5.jpg

 

 

بازار رضا مشهد یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائرین و مسافران تور مشهد می باشد.  این بازار در فضایی به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است که مجموعاً 72000 متر مربع زیربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 کیلومتر می باشد. در ازای هر بازار 750 متر است.این مرکز خرید دارای انواع سوغاتی‌های مشهد و مایحتاج زائرین از قبیل انگشتر فیروزه، انواع عقیق، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبیح، پوشاک و شیرینی‌جات می‌باشد که به دلیل نزدیکی به مجموعه حرم مطهر رضوی مورد اقبال و توجه گردشگران تور مشهد قرار دارد.

 

_رضا_4.jpg

 

 

بازار حکیم مشهد :

 

_حکیم_1.jpg

 

بازار حکیم یکی از بزرگترین مراکز خریدمشهد، میباشد که با توجه به گوناگونی اجناس، مورد توجه زائران قرار گرفته است. این بازار شامل ۴طبقه و۱۲۰واحد تجاری است که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل، انواع اسباب بازی، سیسمونی، کت و شلوار،و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش  لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و غیره به فروش میرسد. این مجموعه در خیابان امام خمینی واقع شده است و زائران تور مشهد می توانند جهت خرید و بازدید به این مکان مراجعه نمایند.

 

 

 

 

برج نور مشهد :

_نور_3.jpg

برج نور مشهد  یکی از بزرگترین مجتمع های تجاریمشهد می باشد.این مجتمع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسیمشهدواقع شده است .اگر باتور مشهدبه مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما ,مرکز خرید برج نورمشهداست.

 

بازار شرق زیست مشهد :

_شرق_زیست_مشهد1.jpg

بازار شرق زیست مشهددر توریستی ترین و پر رفت و آمد ترین منطقه مشهد واقع شده و در ضلع شمالی حرم مطهر با فاصله ای کمتر از 100 متر از حرم مطهر یکی از بزرگترین مراکز خرید مجاور حرم علی ابن موسی الرضا در شهر مقدسمشهدمی باشد
این مجموعه شامل 180 باب مغازه بوده که در سه طبقه همکف، مثبت یک و منفی یک مجتمع بزرگ شرق زیست واقع شده اند. مشاغلی که در بازار بزرگ شرق زیست مشغول به فعالیت می باشند شامل: انواع پوشاک زنانه و مردانه، سجاده و تسبیح، سوغات مشهد 
شامل زرشک و زعفران و خشکبار، لوکس و لوازم خانگی، کفش و دمپایی، محصولات فرهنگی و ... می باشند.اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید خرید از این مرکز خرید را ازدست ندهید.

_شرق_زیست_مشهد_2.jpg

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید معروف مشهد ,بهترین مراکز خرید مشهد, مکان های خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

جاذبه های گردشگری مشهد

جاذبه های تاریخی مشهد

در تاریخ 1388/08/08 مصادف با سال رز تولد امام رضا(ع) توسط رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشهد بعنوان پایتخت معنوی ایران انتخاب شده است.مهم ترین مکان مذهبی شهر مشهد حرم امام رضا(ع) است که حرم امام رضا(ع) سالانه بیش از 27 میلیون زائر درونی و دو میلیون زائر خارجی است.موزه های آستان قدس رضوی در داخل حرم است.

حرم امام رضا(ع)

MASHHAD4.jpg

حرم امام رضا(ع) بعنوان حرم رضوی شناخته می شود، مجموعه‌ای دربرگیرندهٔ آرامگاه علی بن موسی الرضا و بناهایی دیگر است. این مجموعه از عقیده مساحت بزرگترین و از لحاظ جمعیت دومین مسجد در عالم است.در داخل این مجموعه مسجد گوهرشاد، یک موزه، دو کتابخانه، چهار مدرسه علوم دینی، گورستان، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، یک سالن غذاخوری برای زائران، رواق‌های وسیع برای نمازگزاران و چندین ساختمان سایر است.حرم امام رضا(ع) یکی از مکان های گردشگری برای زائرانتور مشهد است.این حرم دارای محوطه ای به مساحت  ۲۶۷٬۰۷۹۹ متر مربع است که دارای 7 صحن با مساحت ۳۳۱٬۵۷۸ به آن اضافه شده است.

از سناباد و توس قدیم نشانه های تاریخی زیادی بر جای نمانده‌است و در حال حاضر شهر توس در حال بازسازی است.چهار طاقی یازه هور از قدیمی ترین بناهای موجود در شهر مشهد است. جاذبه‌های تاریخی مشهد عبارتند از:مقبره نادر شاه، مقبره خواجه ربیع، مقبره  فردوسی، ایستگاه راه آهن، گنبد خشتی، گنبد هارونیه و مدرسه عباس قلی خان می توان اشاره کرد.

masjed-goharshad.jpg

مسجد گوهر شاد

khaje-rabi.jpg

مقبره خواجه ربیع

 

ferdosiii.jpg

مقبره  فردوسی

nadershah-maghbare.jpg

مقبره نادر شاه

جاذبه های طبیعی مشهد

جاذبه‌های طبیعی که در نزدیکی شهر مشهد قرار دارند، دربرگیرنده ییلاقات شاندیز، طرقبه، روستای کنگ، نغندر، چالی دره، پارک جنگلی وکیل آباد، باغ وحش وکیل آباد،پارک جنگلی نه دره و ... گردشگران تور مشهد می توانند لحضات خوشی را در این مکان سپری کنند.

park-vakil-abad.jpg

پارک وکیل آباد مشهد

 Kang-Village-Mashhad.jpg

روستای کنگ مشهد

 برخی پارک‌ها و پارک‌های آبی براین پایه اند پارک کوهسنگی، پارک و شهرباز ملت،کوهستان پارک خورشید، باغ وحش و پارک جنگلی وکیل‌آباد، پارک پردیس قائم، پارک وحدت، پارک مینیاتوری، سرزمین موج‌های آبی، پارک آبی ایرانیان، پارک ساحلی آفتاب و سرزمین موج‌های خروشان را می توان نام برد.

park-kohsangi.jpg

پارک کوهسنگی مشهد

mojabi-mashhad.jpg

سرزمین موج های آبی مشهد

مطالب مرتبط:

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مسجد جمیرا دبی

مسجد در دبی، در امارات عربی متحده است که مسجد جمیرا در منطقه جمیرا دبی قرار دارد. این مسجد با یک گنبد به ارتفاع ۱۶ متر، و دو مناره مرتفع بطول تقریبی ۴۰ متر، و منبری بسیار شیک ، نمونه‌ای از معماری نوین اسلامی است.در نماسازی این مسجد از سنگهای ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده‌است.این مسجد از مشهورترین مسجد های شهر دبی است.تصوير اين مسجد بعنوان سمبلي بر روي اسکناسهاي 500 درهمي چاپ شده است.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

 

پارک ساحلی جمیرا دبی

 jomeura.jpg

پارک ساحلی جمیرا دبی یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق دیدنی دبی پارک ساحل جمیرا می باشد که به دلیل وجود مکان های گردشگری از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های گردشگران تور دبی قرار می‍‌گیرد. پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی شیک می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن تداعی می‌کند و دارای امکاناتی همچون ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، یاشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و…  در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد. این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی مسافران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه از لحاظ موقعیت مکانی به دیگر مناطق گردشی دبی از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را تسهیل میکند.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند.

اسکله ابرا دبی

eskeleh1.jpg

اسکله ابرا دبی در منطقه تاریخی دبی قرار دارد و بهترین فرصت برای یک تجربه دریایی است و ده دقیقه گردش با قایق های چوبی و سنتی اسکله در آب های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی دارد. قایق‌سواری از ابرا در بستکیه آغاز می‌شود، به سمت بازار پارچه‌فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا میرسد. سفر دریایی از این جاذبه‌ی دبی، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است. مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه گردشگری بازدید کنند.

 

 

سافاری بیابانی دبی

safari.jpg

سافاری بیابانی دبی دربیابان‌های حفاظت‌شده‌ای قرار دارد که شامل تپه‌های کویری و شنی با انواع گونه‌های گیاهی، پرندگان، خزندگان و پستاندارانی مثل غزال عربی می باشد و یکی از مناطق گردشگری تور دبی نوروز 96 است.برای دیدن این مکان، تورهایی وجود دارد تا گردشگران به طبیعت آسیبی نزند. اما اگر دنبال هیجان هستید و دیدن طبیعت به تنهایی راضیتان نمی‌کند، باید از تورهای متنوعی استفاده کنید که شما را همراه یک راننده و ماشین شاسی بلند به دل بیابان می‌فرستند تا لذت رانندگی در شن و بالا و پایین رفتن از تپه‌ها را از نزدیک تجربه کنید. این تورها در سه زمان صبح، عصر و نیمه شب برگزار می‌شوند. در این تورها ماشین شما را جلوی در هتل سوار می‌کند و به دل صحرا می‌برد. تازه می‌توانید برای هیجان بیشتر بخشی از مسیر را خودتان رانندگی کنید. شترسواری در صحرا، اسکی روی شن، عکسبردار از غروب خورشید،رقص، آرایش با حنا، ATV سواریو خوردن ناهار یا شام هم بخشی از جاذبه‌های این تورها است. گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه زیبا لذت ببرند.

safari1.jpg

جهت رزرو تور دبی نوروز 96 و اطلاعات بیشتر از با شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

vaild.jpg

پارک آبی وایلد وادی دبی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته است.این پارک  امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف، داشتن سرسره‌های زیاد، دو ماشین موج‌ سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از آمریکا مردم را از هر سن و سالی به خود جذب می‌کند. جلوی در ورودی، آبشاری ۱۸ متری هست که هر ده دقیقه آب را با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌کند. علاوه بر این‌ها، محل ویژه‌ای برای بچه‌ها، بزرگترین استخر موج‌دار خاورمیانه که موج‌هایی با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ شکل مختلف ایجاد می‌کند، رودخانه‌ای به طول ۳۶۰ متر که می‌توانید با تویوپ‌های مخصوصی روی آن شناور باشید و همچنین سرسره‌های خانوادگی بخشی از امکانات پارک وایلد وادی که در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد. 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

جاذبه های گردشگری دبی

parkabi.jpg

جاذبه ها یکی از استراتژی های مهم امیرنشین دبی برای سرازیردلار به امارات متحده می باشد. گردشگری دبی بیشتر برای  خرید است اگر چه جذابه مدرن و تاریخی نیز دارد. در سال ۲۰۰۷ میلادی شهر دبی ۸مین شهر توریستی جهان بود. در سال ۲۰۱۵ میلادی، ۱۵۵ میلیون مسافر از دبی بازدید کردند.

دبی مشهورترین شیخ نشین در میان شیخ نشین های 7 گانه کشور امارات متحده عربی است.درامد اصلی آن از منطقه آزاد جبل علی و گردشگری است.بخش زیادی از درامد شهر دبی توسط صنعت گردشگری تامین می شود.دبی به پایتخت مرکز خرید خاورمیانه مشهور است که بیش از 70 مرکز خرید دارد.

جاذبه های گردشگری فرهنگی دبی

برای گردشگران دبی فرهنگ بعد خرید اولویت دارد.مناطظریی از فرهنگ قدیم در اطراف نهرها مشاهده می شود بناهای اطراف رودخانه نشانه فرهنگ این شهر قدیمی است.دهکده غوص  و میراثی، ماهیگیری را به نمایش میگذارد.از دیگر مناطق گردشگری فرهنگی به خانه شیخ سعید المکتوم، موزه دبی ( در سال 1971 ایجاد شده شامل عتیقه جات می باشد که از آفریقا و کشورهای آسیایی از طریق تجارت به دبی وارد شده اند)،مسجد شندغه 2000 سال قدمت دارد، منطقه ستکیه  و روستا اشاره کرد.تاریخ این روستا به 2 یا 3 هزار سال قبل بر میگردد و شامل 30 ساختمان که در 110 کیلومتری جنوبی شهر دبی دبی قرار دارد.

city-dubai7.jpg

جاذبه های تفریحی دبی

دبی پارک های زیادی دارد که مهم ترین آنها: آکواونچر،لیچرلاند، وایلد وادی و پارک آبی آتلانتیس است.

پارک وایلد وادی دبی

یکی از محبوب ترین پارک های آبی دنیا است که بین هتل برج العرب  و ساحلی جمیرا قرار دارد.بزرگترین استخر موج دار خاورمیانه با ارتفاع 1.5 متر در 5 شکل مختلف ایجاد می کند، رودخانه ای بطول 360 متر که می توانید با تویوپ های مخصوصی روی آن شناور باشد.این پارک آبی چندین رستوران و مرکز خرید دارد.

waild.jpg

پارک آبی آتلانتیس دبی

در داخل محوطه هتل معروف آتلانتیس قرار دارد که معروف ترین آن استخر زیگورت آن است این استخر بسیار زیبا است  و نماد زیگورات هایآمریکای جنوبی و مشابه آن هاست.این پار آبی در جزیره جمیرا قرار دارد.

park-abi-atlantis.jpg

 

پارک آبی آکواونچر دبی

 مساحت این پارک آبی 169974 متر مربع است که دارای امکانات سرسره های آبی، حوضچه های موج شنا، تیوب سواری، زمین بازی، رودخانه آبی سیلابی، سواحل اختصاصی و ... از خدمات این پارک آبی است.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی احداث شده است و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که با اسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند. این بازارچه ها با یك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند. در این بازار کالاهایی نظیر پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... به گردشگران تور کیش ارائه می گردد.

بازار مرجان کیش

بازار مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش در پشت سواحل مرجان با وسعت بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع  احداث شده و یکی از شیک ترین بازارهای جزیره  به شمار می رود این مرکز خرید همچنین در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر واقع شده است. مجتمع تجاری سیاحتی مرجان کیش در زمینی به مساحت ۲۲٬۷۸۲ متر مربع، در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. معماري اين مرکز خرید بسیار جذاب و منحصر بفرد مي‌باشد که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . این مجتمع دارای یک بازار، یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی می باشد.

بازار مرجان کیش از ۲۶۰ واحد تجاری و اداری تشکیل شده است که ۱۳۴ واحد آن فعال در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است.

بازار مرجان از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را به نمایش گذارده است. تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها در نظر گردشگران تور کیش دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش در سال 1377 در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری بنا گردید و شروع به فعالیت نمود. نمای شیشه ای زیبا و فضای با طراوت اطراف آن با توجه به قیمت های مناسب اجناس نظر بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است. یکی از موارد مورد توجه در این مرکز خرید ارزان بودن اجناس خانگی عرضه شده در آن، در قیاس با دیگر بازارهای جزیره است.

اکثر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را ارائه می کنند.  در این بازار کافی نت و کافی شاپ و در محوطه آن چند رستوران برای پذیرایی از گردشگران تور کیش وجود دارد .

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع بنا شده است.در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

hyper.jpg

بازار پارس خلیج کیش

parskhalij1.JPG

بازار پارس خلیج متشکل از یک طبقه و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 احداث شده است و در شمال غربی جزیره نقره فام کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذایی و... مشغول فعالیت می باشند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند بنا شده است. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مکان های گردشگری آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارای دو رستوران می باشد. آنچه که باعث جلب نظر گردشگران تور کیش می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: بازار های کیش, بهترین بازار های کیش , بازار های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کیش

kish.jpg

کیش یکی از جزیره‌هایخلیج فارایراناست. شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از مناطق دیدنی جنوب هرمزگان است.نام اینجزیره در گذشته بنام «قیس» بوده، شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ جزیره کیش جا گرفته استسالانه میلیون ها نفر را به خود جذب می کند.

موقعیت جغرافیایی

جزیرهٔ کیش با محیط ۴۴ کیلومتر می‌باشد و با طولی در حدود ۱۵٫۴۵ کیلومتر و عرضی حدود ۷٫۵ کیلومتر، مساحتی معادل ۹۰کیلومتر مربع دارد.ارتفاع بلندترین منطقه این جزیره حدود ۳۵ متر از سطح دریا می‌باشد.

فاصله کیش تاتهران از راه هوایی: ۱۰۵۲ کیلومتر

فاصله کیش تابوشهر از راه دریایی: ۶۷۵ کیلومتر

فاصله کیش  تابندرعباس :۲۵۰کیلومتر

فاصله کیش تابندر لنگه:۹۰کیلومتر

فاصله کیش  تاجزیره هندرابی:۲۸کیلومتر

فاصله کیش تابندر چارک:۱۸کیلومتر

آب و هوای کیش

هوای کیش گرم و مرطوب بوده و میانگین دمای سالانه جزیره ۲۶/۶ درجه سانتی گراد می‌باشد.هوای جزیره کیش گرم و خشک است و  بارندگی بیشتر به صورت رگبار و درماه‌های زمستان اتفاق میوفتد.

kish1.jpg

نحوه سفر به کیش

مسافرت به کیش به دو صورت دریایی و هوایی از طریق فرودگاه کیش و بندر کیش انجام می‌شود.

هتل های معروف کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش 5 ستاره یکی از لوکس ترین و مدرن ترین هتل های جزیره کیش است که این هتل لوکس در شمال غربی جزیره کیش قرار دارد.

toranj.jpg

هتل لوکس مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش در کنار برج های دوقلو قرار دارد.این هتل بزرگترین فضای سبز را به خود اختصاص داده است و شما می توانید در این فضای دلنشین قدم بزنید.

Marina-Park-Hotel.jpg

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش 5 ستاره نمادی از تاریخ کهن کشور بزرگ ایران است با فضایی بسیار مجلل در قلب جزیره کیش قرار دارد.

dariush.jpg

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش در سال 1381 در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره کیش افتتاح شده است.

shaigan.jpg

 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 5 ستاره از مدرن ترین هتل های جزیره کیش است که در بهترین نقطه جزیره کیش قرار دارد.از هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید و مناطق دیدنی کیش مانند اسکله تفریحی وجود دارد.

hotelshayan.jpg

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یکی از مجهز ترین هتل های جزیره کیش است که در سال 1385 افتتاح شده است.

parmis.jpg

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش 5 ستاره در تیرماه 1393 در زمینی به مساحت 700 مترمربع در مقابل پارک شهر بنا شده است.

iran.jpg

هتل مریم کیش

هتل مریم در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل 5 ستاره  در اردیبهشت سال 1391 مورد قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید.

maryam-hotel.jpg

مناطق دیدنی جزیره کیش

جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه مسافران تور کیش  است.کیش از مهم ترین مراکز گردشگری ایرانی هاست و بسیاری از مردم  سالنه از این مکان بازدید می کنند.

شهر باستانی حریره

شهر حریره با قدمت 800 ساله بازمانده شهر پیشین کیش است و در میانه کرانه شمالی جزیره قرار دارد.دوران طلایی شهر حریرهاز سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجری قمری بوده‌است.

harir.jpg

خانه اعیانی

khaneh-ayani.jpg

کشتی یونانی

اين كشتي در سال 1322توسط شركت ويليام هاميلتون به وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و طول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدك كش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد.

Greece_ship.jpg

پارک دلفین های کیش

مجموعه تفريحی پارک دلفین های کیشدر زمینی به  مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار می باشد و در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده است.

park-dolfin.jpg

سافاری کیش

Safari.jpg

کارتینگ کیش

كارتينگ ورزش مفرح و هيجان انگيز و پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است . يكى از بزرگ ترين پيست هاى خاورميانه و نخستين پيست كارتينگ در ايران پيست كارتينگ كيش با طول 800 متر می باشد.

karting1.jpg

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز برای جوانان بر فراز دریا است. این ورزش آبیی بصورتی است که گردشگران سوار چتر پاراسل شده و توسط یک طناب با طول 150 متر با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شود.

 

parasel.jpg

روستای باغو کیش

باغو از آبادي‌ هاي قديمي جزیره كيش می باشد كه در جنوب غربي جزيره واقع شده امروزه اين آبادي جز چند خانوار دامدار، سكنه ديگري ندارد. حاصل خيزي اين منطقه در میان بومیان زبان زد است. بيشه انبوهي از انواع درختان بومي در این منطقه به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي بی نظیری دارد.

bagho.jpg

 

رستورانهای کیش

شهرهای توریستی معمولا رستوران های زیادی دارند و کیش هم جز یکی از آن هاست.کیش رستوران های زیادی دارد و اکثرشون همراه با موسیقی زنده است.

رستوران توتی فروتی کیش

toti-froti-kish.jpg

رستوران فودکورت دامون کیش

foodkort.jpg

رستوران کوه سنگی کیش

ohsangi.jpg

رستوران رویال استار کیش

royal-star.jpg

 

رستوران فست فود بومرنگ کیش

bomerng.jpg

رستوران شاندیز صفدری کیش

safdari.jpg

رستوران سر آشپز کیش

sar-ashpaz.jpg

رستوران آب و برق کیش

abobargh.jpg

مراکز خرید کیش

مرکز تجاری کیش

trade_center_045.jpg

مرکز خرید پردیس کیش

pardis-kish.jpg

بازار مرواريد کیش

morvarid.jpg

مرکزخرید دامون کیش

damonmarkazkharid2.jpg

مرکز تجاری سارینا کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: راهنمای سفر به کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

منطقه لارا آنتالیا ترکیه

 

معرفی منطقه لارا آنتالیا بعنوان بهترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا و بهترین هتل های 5 ستاره موجود در آنتالیا

 

 

 

منطقه لارا آنتالیا با 12 کیلومتر فاصله در شرق ساحل قرار دارد.ساحل لارا دارای یک پرچم آبی است، از شرق صخره های آنتالیا شروع می شود و تا قسمت پایین آبشار دودن به طول چند کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی، گردشی، رستوران و هتل هادر خدمت مسافران تور آنتالیا قرار می دهند.ساحل شنی لارا با چند کیلومتر فاصله در شرق آنتالیا قرار دارد.بیشترین بخش ساحل آنتالیا توسط خدمات تجاری ارائه چتر، صندلی ساحلی، تنقلات و نوشیدنی،دوش و... برخی از سرگرمی حمایت می شود.شما به راحتی می توانید با وسیله نقلیه بروید.مسافران تور آنتالیا می توانید از ابتدا ساحل تا انتها ساحل به وسیله نقلیه دسترسی دارید.در تعطیلات شما گردشگران می توانید از دریای زیبا مدیترانه با یک ساحل بزرگ شوربا شده، ورزش های آبی و هتل های لوکس لذت ببرید.

شما گردشگران تور آنتالیا می توانید از هتل ها، رستوران محلی، بارها، کافه که بخشی از امکانات ساحلی لارا است لذت ببرید.بیشتر هتل های لارا طی 10 سال ساخته شده است.منطقه لارا آنتالیا بعنوان یکی از محبوب ترین مناطق توریستی لارا است و یکی از مناطق دوست داشتنی مدیترانه ای با آب های شفاف و ملایم دریای مدیترانه این منطقه بعنوان یک منطقه دوست داشتنی برای جذب گردشگران تور آنتالیا است. 

هتل های معروف منطقه لارا آنتالیا

هتل باروت آروم آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل بایا لارا  آنتالیا

 نقشه منطقه لارا آنتالیا

منطقه لارا یک منطقه ساحلی است که در قسمت شرقی آنتالیا قرار دارد.

منطقه کمر آنتالیا ترکیه

معرفی منطقه کمر آنتالیا بعنوان زیباترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا 

 

 

منطقه کمر در 43 کیلومتری آنتالیا قرار دارد.کمر یک روستا واقعا جذاب در حومه کوه های توروس است.جمعیت کمر تقریبا حدودد 10.000 نفر است و تا ساحل 52 کیلومتر فاصله دارد.منطقه کمر برگرفته از جنگل، دریا و کوه می باشد که یک محیط فوق العادهبرای گردشگران تور آنتالیا می باشد.سرمایه گذاری انجام شده برای توسعه صنعت گردشگری اقتصاد نقش مهمی در رشد اقتصاد کمر دارد.این شهر یک نمونه واقعی از شهرنشینی است.منطقه کمر یه منطقه تفریحی گردشی است.کمر منطقه تعطیلات کاملا راحت با سطح دسترسی آسان و سازمان یافته، زیر ساخت های کاملی شامل آب و برق ارتباطات توسط شهرداری به خوبی تامین و ارائه شده است.این امر باعث شده که کمر بعنوان یک شهر توریستی مهم در گردشگری شناخته شده است.منطقه کمر مارینا بطورکامل منجر شده و دارای انواع امکانات برای همه فعالیت های آبی است شما می توانید از سواحل و خلیج جنوب شهر لذت ببرید.دوستداران خرید در محدود  فوق العاده از هدایایی با کیفیت بالا برای فروش لذت ببرید.

بسیاری از هتل ها در کمر فعالیت ها و سرگرمی های خود را برای میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد.در 16 کیلومتری غرب شهر توریستی از کمر است، شهرستان باستانی کیلیا پاسه لیس وجود دارد. شهر مدرن کمر دارای باشگاه های تفریحی و دیسکو فرهنگی پر جنب و جوش با بسیاری از رستوران ها، کافه ها، سواحل، پرچم آبی و یک تفریحگاه ساحلی قایق بادبانی با ظرفیت 180 نفر است.روستای ساحلی محبوب مانند یلدیبی، گوینوک، CayaraT، Camyava، kIRIS، Beycik، Kuzdere، Aslanbucak و Cirali همچنین بسیاری از گزینه های شب زنده داری هیجان انگیز ارائه می کند.

هتل های معروف منطقه کمر آنتالیا

 هتل کریستال دولوکس ریزورت آنتالیا 

هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا

هتل وی کینگ استار آنتالیا 

هتل شروود کلاب کمر آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا 

نقشه منطقه کمر آنتالیا 

منطقه کمر یک شهر توریستی است و در نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد.

 

منطقه بلک آنتالیا ترکیه

 

معرفی منطقه بلک آنتالیا بعنوان بهترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا و بهترین هتل های 5 ستاره موجود در آنتالیا

 

 

 

 

منطقه توریستی بلک آنتالیا (Belek) واقعا بهشتی برای گردشگران در ساحل دریای مدیترانه است. بلک در ۳۰ کیلومتری در سمت شرق استان آنتالیاواقع شده است.منطقه "مرکز گردشگری بلک" اعلام شد.در سال ۱۹۸۴ با زیبایی های طبیعی شگفت انگیزش کشف شد در سال های بعد به مرور زمان بلک تبدیل شد به آنچه امروز است ، به لطف همکاری بین انجمن گردشگری بلک و انجمن سرمایه گذاران و وزارت گردشگری ترکیه  بهشت روی زمین است.این منطقه دارای درجه اول روستاهای تفریحی، 32 هتل چهار یا پنج ستاره و پنج زمین گلف. همه نوع امکانات در اختیار گردشگران تور آنتالیا  قرار گرفته داد. ارائه یک فضای ایده آل برای خانواده و با دقت ارائه بسیاری از خدمات و فرصت های هدف خشنود مهمان است. تمام امکانات ارائه دادگاه نورافکن تنیس، مناطق بازی، مراکز سلامت و تناسب اندام به طور کامل مجهز، استخر سرپوشیده و فضای باز و بسیاری از امکانات دیگر. صاحبان هتل بلک افتخار است که بلک چهره جدیدی از گردشگری آنتالیا است.

هتل های معروف منطقه بلک آنتالیا

هتل تایتانیک گلف آنتالیا

هتل مکس رویال  آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

نقشه منطقه بلک آنتالیا

 

 

منطقه آلانیا آنتالیا ترکیه

معرفی منطقه آلانیا آنتالیا بعنوان زیباترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا 

 

آلانیا در شرق آنتالیا واقع شده است. در آلانیا با شکوه هیل که دارای ارتفاع 300 متر است. بسیار چشمگیر و واقع در شبه جزیره که به نظر میرسد افزونه جنوب از کوه ها که آمده اند بسیار نزدیک به دریا است. در غرب و در شرق بخش که در آن این شبه جزیره شیب دار متصل به ساحل است یک خلیج با ماسه بسیار خوب است یک ساحل طولانی و گسترده ای به این تصور است .آلانیا امروز است که در دشت های میان کوه توروس در پشت در پا شمالی این تپه ارگ ​​و شبه جزیره در طرف مقابل واقع شده است. این شهرستان دارای 2 سواحل مختلف هر کدام با یک طبیعت فوق العاده و یکی از آنها نهفته است هنوز هم به عنوان یک دریاچه در شرق، و از سوی دیگر رو به دریا باز در غرب است.

تفرجگاه ساحلی و بندر مدرن در داخل خلیج، که همچنین میزبان بندر باستان، برج قرمز توسط سلجوقیان در سن میانه و کشتی سازی بنا وجود دارد. این تفرجگاه ساحلی قادر به جلسه تمام الزامات قایق های کوچک و قایق بادبانی است. از اینجا به سواحل مدیترانه و دریای اژه روزانه و یا تورهای بلند مدت سازمان یافته است.

  • تاریخچه آلانیا
  • موزه آلانیا ،موزه برج قرمز (برج قرمز)
  • کشتی سازی و Tophane برج قرمز (برج قرمز)
  • غارهای آلانیا
  •  ارگ آلانیا دژ

هتل های معروف منطقه آلانیا آنتالیا

  هتل یوتوپیا ورلد آلانیا 

 

 هتل گراندا آلانیا  

 

 هتل دلفین دلوکس آلانیا

 

 

نقشه منطقه آلانیا آنتالیا

 

 

 

 منطقه سیده آنتالیا ترکیه

 معرفی منطقه سیده  آنتالیا بعنوان بهترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا 

 

  • دیوار شهر 
  • دروازه اصلی و دروازه های دیگر
  • شهرستان چشمه
  • قنات
  • خیابان ستون چهارم
  • این ساختمان با چشمه مقدس
  • میدان تجاری و معبد Tykhe
  • تئاتر
  • آگورا حمام (موزه جانبی)
  • گیت یاد ماندنی دروازه یاد ماندنی
  •  چشمه به یاد ماندنی Vespasianus
  • چشمه با سه استخر 
  •  آبگرم
  •  معبد دیونیسوس
  • خیابان بندر
  • کلیسای تئاتر
  • حمام بندر
  • معبد آپولو 

هتل های معروف منطقه سیده آنتالیا

هتل کریستال سان ست آنتالیا 

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سیده پرمیوم آنتالیا

هتل باروت آروم آنتالیا

نقشه منطقه سیده آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

راهنمای سفر به آنتالیا ترکیه

آنتالیا در منطقه مدیترانه در غرب ترکیه واقع شده  و از شهرهای معروف گردشگری ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکزگردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های  زیادی می‌باشد.در یک صخره در بخش جنوبی آناتولی شبه جزیره در سواحل دریای مدیترانه (پام فیلیا باستان) واقع شده است.  از غرب به خلیج آنتالیا گسترش به گروه بیگ کوه، و کوه های توروس که در سمت شمال شرق قرار گرفته است. آنتالیا از سمت شمال با شهر بوردور، از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق به شهر سریک، از غرب به شهر کورکوتلی و از جنوب غرب به شهر کمر احاطه شده‌است. تنها رودخانه این منطقه رود آکسو می‌باشد که در انتها به آبشار دودن اطلاق می‌شود.

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا در تابستان گرم، زمستان معتدل و بارانی است.نزدیک به 300 روز از سال آفتابی است و می توان از ماه آوریل تا نوامبر برای شنا مناسب است و این فرصت را به شما می هد تا برای اسکی در کوه توروس لذت ببرید. با وجود گرمای شدید،نسیمی از سمت دریای مدیترانه می وزد کمی خنک است.این بادها که به بادهای Dokkun معروف هستند معمولا عصرها هوا خنک است.

حمل و نقل عمومی در آنتالیا

انواع حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس عمومی، تاکسی، ترمس، کوچک در اتوبوس ها و دولموش به مسافران ارائه می دهد.هنگامی که شما به فرودگاه آنتالیا میرسید نیاز به یک تاکسی تا هتل خود دارید. اتوبوس یا مینی بوس از فرودگاه به مرکز شهرستان آنتالیا وجود دارد.

تاکسی آنتالیا


   

برای رفت و آمد در آنتالیا ، می‌توانید تاکسی بگیرید که نسبتا گران است، گاهی چهار یا پنج برابر قیمتی است که برای همین مسافت در ایران می‌پردازید. ایستگاه تاکسی در آنتالیا فراوان است ، همه تاکسی ها در آنتالیا زرد رنگ هستند و کرایه تاکسی بر حسب مسافت طی شده تعیین می شود. کرایه ها از 12شب تا ۶ صبح ، یک و نیم برابر هم بیشتر می‌شود.

فرودگاه بین المللی آنتالیا

    

تعداد زیادی از راه های هوایی بین المللی را پروازهای جدول زمانی و منشور از فرودگاه های مختلف در اروپا تا فرودگاه آنتالیا و همچنین خطوط  هوایی ترکیه پروازهای داخلی مستقیم یا پرواز متصل از طریق ازمیر، آنکارا و استانبول سازماندهی می شود. فرودگاه آنتالیا مناسب ترین فرودگاه برای مسافرانی است که ترجیح می دهند با هواپیما سفر کنند.

Phone: (+90242) 330 32 33
Phone 2: (+90242) 330 3600 

جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا میلیون ها نفر از طبیعت زیبا و ثروت تاریخی برای این شهرستان را بازدید می کنند.تنوع مناطق دیدنی آنتالیا، برنماه ریزی برای ایام تور را کمی سخت می کند.تورهای تفریحی یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا است.

 کواد سافاری در آنتالیا ، تور کشتی آنتالیا ، قایق سواری در رودخانه وحشی آنتالیا ، جیپ سافاری آنتالیا ، میکرو لایت آنتالیا ، تور غواصی آنتالیا  و چتربازی در آنتالیا .اما بازدید از منازق تاریخی  می توان به شهر ماناوگات آنتالیا ، برج ساعت آنتالیا ، پاموک کاله آنتالیا ، کسیک مناره آنتالیا ، دروازه هادریان آنتالیا ، موزه آتاتورک آنتالیا ، شهر پرگ آنتالیا ، شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا و شهر باستانی الیمپوس اشاره کرد.

 

حمام رومی آنتالیا

حمام رومی دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد این حمام که از دیدنی های آنتالیا می باشد، در شرق منطقه سیده و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون قرار گرفته است.

ساید آنتالیا

بین آنتالیا و آنالیا محلی با نام ساید قرار دارد که یکی از وعده‌گاه‌های کلوپاترا و مارکوس آنتونیوس بوده است. در این منطقه یک تئاتر ۲۵۰۰۰ نفره قرار دارد و کنار تئاتر حمام رومی به یک موزه‌ی باستان‌شناسی زیبا تبدیل شده است.

آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد. این تونل دارای 131 متر طول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند.

آسپندوس آنتالیا

آسپندوس در قرن 2 و 3 میلادی بسیار رونق گرفت یکی از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا است که در ۴۰ کیلومتری آنتالیا واقع شده با تئاتر باستانی خود یکی از اقامتگاه های تاریخی ترکیه محسوب می شود. 

تونک تپه آنتالیا

تونک تپه با ارتفاع ۶۱۸ متر از سطح دریا بالا بروید و از آن بالا به تماشای منظره‌ی خیره‌کننده‌ی شهر آنتالیا بنشینید و زمانی را در رستوران بالای این تپه صرف کنید.

هتل های معروف 5 ستاره آنتالیا

 هتل های ۵ ستاره آنتالیا از بهترین گزینه ها برای داشتن یک سفر آرام و بی دردسر است . از بهترین هتل های5  ستاره آنتالیا به هتل مردان پالاس ، هتل رویال تاج محل ، هتل اورنج کانتی ، هتل پریمیر پالاس ، هتل کرنلیا دیاموند و هتل ریکسوس سانگیت اشاره کرد . سرویس دهی هتل ها به صورت ALL  UALL & است که با انتخاب هر کدام از این موارد تا حدود زیادی از هزینه های جانبی برای خرید غذا و … صرفه جویی می کنید . هتل یکی از مهم ترین ارکان هر سفری ست و انتخاب یک هتل مناسب سفر شما را دلچسب تر می کند.

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره مردان پالاس در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است.

هتل رویال تاج محل آنتالیا

هتل رویال تاج محل آنتالیا در سال 2015 در منطقه سیده آنتالیا افتتتاح شده است.این هتل 5 ستاره دارای سرویس دهی uall می باشد و از 450 اتاق تشکیل شده است.

هتل پریمیر پالاس آنتالیا

هتل پریمیر پالاس 5 ستاره هتلی است در منطقه کمر شهر آنتالیا است و از 259 اتاق تشکیل شده است.

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا در سال 2005 میلادی ساخته شده و از 557 اتاق تشکیل شده است.

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره میراکل ریزورت آنتالیا در سال 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر 135000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. 

 هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

 

رستوران های آنتالیا

غذاهای ترکی یکی از غنی ترین غذاهای جهان است. که امپراطوری عثمانی بر روی زمین گسترده غذاهای ترکی را گسترش داده.  اساس سبک تغذیه یوروک از دام و گندم تشکیل شده است. اگر چه سبزیجات تازه در ساحلی در مناطق داخلی کشور رشد کرده است می توان تمام غذاهای جهان در هتل آنتالیا و رستوران پیدا کنید. اما برخی از مواد غذایی خاص منطقه sac kavurma (meat), Tandır kebab(meta), Kolle (cookeb با انواع مختلف ذرت و میوه طعم دهنده ،قند اضافه شده، گوجه، گندم وحلوا مخلوط کرد.رستوران های آنتالیا:

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

 

رستوران استلاز بیستروت آنتالیا

 

رستوران گیزلی باهس آنتالیا

 

رستوران آرکاداش بالینک آنتالیا

 

رستوران china garden

 

رستوران 7mehmet آنتالیا

 

رستوران alp pasa آنتالیا

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا

  

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

 

رستوران اکیجی آنتالیا

 

مراکز خرید آنتالیا

منطقه آنتالیا مناسب ترین منطقع برای خرید در ترکیه است.چون آنتالیا یکی از بزرگترین و توسعه یافته شهرستانها است . خرید در آنتالیا می تواند یک تجربه خسته کننده اما هیجان انگیز باشد در آنتالیا منسوجات، لباس پنبه، سفال و چوب کنده کاری سنتی، لوله های کف دریا مزین، فرش، فرش نماز، طلا و مس کار، کالاهای چرمی و هدایای تبلیغاتی، مربا و ژله محلی ساخته شده از انواع میوه ها و سبزیجات بسیار محبوب هستند. مراکز خرید آنتالیا:

مرکز خرید تراسیتی

 

فروشگاه تانساش

 

مرکز خرید زنجیره ای میگروس

 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

 

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

  

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 

مرکز خرید مارک آنتالیا

 

نقشه آنتالیا 

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: راهنمای سفر به آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()