نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 10500 متر مربع برای گردشگران تور کیش بنا شده است. این هتل در شرق جزیره کیش و ما بین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است. هتل گامبرون کیش موقعیت مکانی خوبی دارد و به دریا و به پارک آهوان که یکی از جاذبه های دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد نزدیکی دارد. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور کیش می توان به استخر ، سونا ، سالن تناسب اندام ، اتاق ماساژ ، میز بیلیارد ، قایق سواری ، جت اسکی و ... اشاره کرد. 

دیگر خدمات و امکانات هتل گامبرون کیش :

فضای سبز ، سالن زیبایی ، رستوران ، وای فای ، خدمات پزشکی ، صندوق امانات و .... 

 

 

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش از جمله هتل های ۵ ستاره خوب  جزیره کیش می باشد که دراوایل اسفند سال ۱۳۹۳ در نزدیکی مجتمع تجاری کیش وروبروی پارک شهر کیش تاسیس شد.فاصله این هتلتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد. این هتل پیشتر جزء هتل های ۴ ستاره کیش بود که با توجه به کیفیت بالا ی هتل به هتل ۵ ستاره تبدیل شد. هتل  گردشگران عزیز تور کیش  که قصد رزرو هتل های ۵ ستاره را دارند حتما هتل پارمیدا کیش را در نظر داشته باشند. با توجه به نوساز بودن این هتل و امکانات آن اقامتی لذت بخش برای مسافران تور کیش خواهد بود.

 

  • امکانات هتل پارمیدا کیش :

    از جمله امکانات هتل پارمیدا کیشاستخر، اسپا،جکوزی،اینترنت پر سرعت، رستوراکافی شاپ ۲۴ ساعته، محوطه فضای سبز،سالن همایش، سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد ، و اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت می توان اشاره کرد . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران ارایه می شود همچون: حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به رایگان می توانند از این امکانات بهره ببرند.

 

هتل پالاس کیش

palaskish2jpg.jpg

هتل پالاس کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 10500 متر مربع برای گردشگران تور کیش بنا گردیده است. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته برای گردشگران تور کیش نیز می باشد. هتل پالاس کیش از موقعیت مکانی و جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. این هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر که در طبقه پانزدهم هتل قرار گرفته و همچنین یک سالن سینما که دارای ظرفیت 264 نفر می باشد. در ضمن هتل پالاس کیش تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل پالاس کیش :

لابی ، فروشگاه ، رستوران ، ترانسفر فرودگاه ، وای فای و .....

 palaskish3jpg.jpg

 palaskish1jpg.JPG

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش در سال ۱۳۹۳ در واحد های اپارتمانی تاسیس شده است . این هتل واقع در خیابان امیر کبیر کیش است و دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد و همچنین امکانات رفاهی مانند :کافی شاپ ،رستوران ،اینترنت ،محوطه سرسبز ،صبحانه و ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد و همین طور اکثر اتاق ها رو به دریا است هتل مهتاب کیش از بهترین هتل های 4 ستاره نوساز کیش می باشد که همین نکته می تواند دلیلی برای انتخاب این هتل برای  اقامت مسافران تور کیش باشد.

 

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش برای مسافران تور کیش می باشد.  این هتل دارای اتاقهای ۲ تخته  ۳ تخته  سویتهای ۴ تخته است .علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل موجود می باشد. هتل گاردنیا کیش در دو فاز هتلی و ویلایی ساخته شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . فاصله هتل تا مراکز خرید 8 دقیقه می باشد. با توجه به سویتهای لوکس هتل و امکا نات کامل رفاهی و خدمات مناسب و قیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرف ترین هتل های ساحلی کیش است. هتل گاردنیا کیش خدماتی ویژه و منحصر به فردی برای میهمانان محترم تور کیش خود ارایه می دهد این هتل دارای پرسنل مجرب و کار ازموده می باشند که در 24 ساعت شبانه روز اماده خدمات دهی به میهمانان تور کیش می باشند



امکانات ویژه هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش بازدید از دیدنی های کیش . و بندر گاه باستان .بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور.اینترنت وایرلس رایگان . و خدمات جانبی هتلشامل ۵۰% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان،۳۰%تخفیف قواصی بانوان،۳۰% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،۳۰% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،۳۰% تخفیف کرایه دوچرخه، ۳۵% تخفیف کافی شاپ گاردنیا،۲۰% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام، ۴۰% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک…و صبحانه برای مهمانان عزیز تور کیش به صورت بوفه می باشد

مطالب مرتبط : 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96 

تور کیش از اصفهان

تور کیش از مشهد

 

تور کیش اردیبهشت 96

 

 

 

[ بازدید : 0 ]



:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سمینال استانبول

seminalis1jpg.jpg

هتل سمینال استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 120 متر فاصله دارد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 20 کیلومتر فاصله دارد. هتل سمینال استانبول در سال 2007 برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به جاذبه های توریستی و مناطق تاریخی نزدیک می باشد و گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل سمینال استانبول :

هتل سمینال استانبول دارای 7 طبقه و 88 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها از امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ...... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران هتل سمینال استانبول انواع غذاهای محلی ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و ..... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل سمینال استانبول :

پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، کتابخانه ، سونا و ......

 seminalis2jpg.jpg

 seminalis3jpg.jpg

 seminalis4jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کلاس استانبول

klasis1jpg.jpg

هتل کلاس استانبول یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه شهزاده باشی استانبول واقع شده است. این هتل زیبا در سال 1986 میلادی افتتاح شده است و در سال 2008 میلادی برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل کلاس استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 13 کیلومتر و با بازار بزرگ استانبول 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و همچنین اماکن تاریخی هرساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل کلاس استانبول :

هتل کلاس استانبول در 5 طبقه و دارای 129 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... برای گردشگران تور استانبول نیز طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کلاس استانبول می توان به حمام ترکی ، استخر ، سونا ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. همچنین هتل دارای خدماتی از قبیل پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، اجاره اتومبیل و ..... برای توریست های تور استانبول می باشد. 

 klasis2jpg.jpg

 klasis3jpg.jpg

 klasis4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

 

 

 

 

هتل کناک استانبول

konak_is_1jpg.jpg

هتل کناک استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 7 دقیقه فاصله دارد. این هتل زیبا در سال 1972 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است. درضمن هتل کناک استانبول در سال 2012 میلادی بازسازی شده است. همچنین این هتل تا فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل کناک استانبول :

هتل کناک استانبول در 7 طبقه و 117 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... می باشند. همچنین اتاق ها با تلفیقی از شیوه سنتی و مدرن طراحی شده اند . هتل کناک استانبول دارای 2 رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پارکینگ ، صندوق امانات ، امکانات ویژه معلولین و ... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره کرد. 

 konak_is_2_jpg.jpg

 konak_is_3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آلکاوکلر کبان استانبول

 kebanis1jpg.jpg

هتل آلکاوکلر کبان استانبول از هتل های 4 ستاره شهر استانبول به حساب می آید. این هتل با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های این شهر می باشد 150 متر فاصله دارد. هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی می باشد به همین خاطر هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل آلکاوکلر کبان استانبول :

هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای 84 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... می باشند. در ضمن اتاق ها به سبک و شیوه ی آرت دکو طراحی شده اند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. همچنین هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و .... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 می باشد .

 kebanis2jpg.jpg

kebanis4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل مرکور تکسیم استانبول

 mercoris3jpg.jpg

هتل مرکور تکسیم استانبول یکی از هتل های خوب و 4 ستاره شهر استانبول می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد تنها 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به جاذبه های تفریحی و مناطق توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. هتل مرکور تکسیم استانبول با فرودگاه آتاتورک تنها 21 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل مرکور تکسیم استانبول :

هتل مرکور تکسیم استانبول دارای 137 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... می باشند. بعضی از اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی بسیار زیبا به سوی دریا و شهر دارند. توریست های تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی و خدمات هتل می توان به سالن تناسب اندام ، لاندری ، خدمات خشکشویی ، صندوق امانات ، پارکینگ ، امکانات مخصوص معلولین و ... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره کرد. 

 mercoris2jpg.jpg

 mercoris4jpg.jpg

 mercoris5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول اردیبهشت 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافرانتور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel یکی از هتل‌های 5 ستاره ساحلی می‌باشد که در سال 2011 میلادی در قسمت آسیایی و منطقه کادیکوی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع با 245 اتاق و سوییت مجلل با طراحی و چشم انداز بی‌نظیر مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات تور استانبول می‌باشد. اقامت در این هتل همراه با کاوش در منطقه آسیایی شهر استانبول مانند بازارهای سنتی،باغ چای،معماری‌های عثمانی،کلیساهای تاریخی و اتاق‌های مشرف به دریای مرمره و بافت قدیمی و سنتی شهر استانبول لحظات خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما به راحتی می‌توانید با خدمات مستمر حمل ونقل موجود در اسکله کادیکوی برای بازدید از اماکن تاریخی و توریستی قسمت اروپایی شهر استانبول اقدام به عمل آورید. رستوران بین المللی و کافه هتل با انواع غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی هر چه تمام تر از میهمانان تور استانبول می‌باشند.فاصله هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 18 کیلومتر می‌باشد.این هتل جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

 -دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از چند زبان،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر و جکوزی پشت بام،استخر چهارفصل سربسته،سالن ورزشی و بدنسازی،اینترنت بی‌سیم رایگان،پارکینگ،حمام سنتی ترکی،خشک شویی و لاندری و... .

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-2.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-3.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-4.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-5.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترویا تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترویا تکسیم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel یک از هتل های 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول است که در محله تپه باشی در سال 1990 میلادی بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوییت همراه با اینترنت رایگان،بدون استعمال دخانیات،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعالیت میکند. فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا اماکان تاریخی و توریستی همچون کاخ توپکاپی،ایاصوفیه،مرکز همایش های لطفی کردار و... نزدیک بوده و مراکز تجاری و خرید استانبول همچون میدان تکسیم استانبول،خیابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنین فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 19 کیلومتر میباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمایی از شاخ طلایی استانبول دعوت میکنیم و گردشگران تور استانبول میتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهای ترکیه ای و یونانی لذت ببرند. قهوه ترک معطر و شیرینی های خوشمزه کافه هتل ترویا تکسیم استانبول نیز به شما میهمان تور استانبول پیشنهاد میگردد. میهمانان هتل میتوانند از سالن بدنسازی و سونا در طول اقامت به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل ترویا تکسیم استانبول تنها 250 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد اکثر رستوران ها و تئاترهای معروف استانبول در گوشه و کنار هتل واقع شده اند. این هتل در سال 2008 به صورت کامل و در سال 2013 به صورت دوره ای بازسازی شده است. هتل ترویا تکسیم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تکسیم و منطقه تاریخی بی اوغلو واقع شده است و انتخاب ایده آل برای اقامت میباشد.

-ترویا-تکسیم-استانبول.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-1.jpg

 

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل ترویا تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،کافه بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع,روم سرویس 24 ساعته،اینترنت WIFIرایگان،آسانسور،پارکینگ اختصاصی،سالن بدنسازی و سونا،سالن برگزاری جلسات و... .

-ترویا-تکسیم-استانبول-2.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-3.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-4.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-5.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سمیر دلوکس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Samir Deluxe Hotel

هتل سمیر دلوکس استانبول Istanbul Samir Deluxe Hotel یکی از هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه است که در سال 1998 در منطقه تاریخی و توریستی، منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 40 اتاق شامل 8 اتاق سینگل،32 اتاق دابل آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. مسجد ایاصوفیه،کاخ عثمانی توپکاپی و مسجد آبی در فاصله 20 دقیقه ای بصورت پیاده روی و 4 دقیقه ای به وسیله تراموا می باشند. اتاق های هتل سمیر دلوکس استانبول دارای تهویه مطبوع،تلویزیون ماهواره ای و اینترنت بی سیم رایگان،مینی بار،میز کار می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند از صرف غذاهای محلی در رستوران و نوشیدنی های سرد و گرم کافه بار هتل لذت ببرند. بازار بزرگ استانبول در فاصله پیاده روی 10 دقیقه ای از هتل سمیر دلوکس استانبول واقع شده و ایستگاه مترو Vezneciler و ایستگاه تراموا لاللی در نزدیکی هتل قرار دارند و همچنین هتل به سایر نقاط شهر و منطقه تکسیم استانبول دسترسی مناسبی دارد. فاصله هتل سمیر دلوکس استانبولتا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 12 کیلومتر میباشد. هتل سمیر دلوکس استانبول یک انتخاب عالی برای مسافران تور استانبول می باشد که علاقه فراوانی به آثار تاریخی و موزه ها دارند. این هتل در سال 2016 به آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

 -سمیر-دلوکس-استانبول.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل سمیر دلوکس استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران،کافه بار،تهویه مطبوه و سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،لاندری و خشک شویی،خدمات SPA،آسانسور،سالن برگزاری جلسات،روف گاردن و... .

-سمیر-دلوکس-استانبول-2.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-3.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-4.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل متروپولیتن تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Metropolitan Taksim Hotel

هتل متروپولیتن تکسیم استانبول Istanbul Metropolitan Hotel هتلی با گرید 4 ستاره نوساز می باشد که در سال 2015 میلادی در منطقه تقسیم شهر استانبول بنا شده است. هتل متروپولیتن تکسیم استانبول در 6 طبقه و با تعداد کل 86 اتاق (60 اتاق استاندارد،22 اتاق دلوکس،4 سوییت) با لوازم مدرن همچون مبلمان ها،تخت ها،کتری برقی،حمام مجزا با لوازم بهداشتی رایگان،سشوار،گاوصندوق و... همه و همه با در نظر گرفتن تمام نیازهای مهمان 



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا

koronliaan3jpg.jpg

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل تا فرودگاه 35 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا در اطراف دریای مدیترانه و در فضایی سرسبز واقع شده است. این هتل دارای یک ساحل اختصاصی به مساحت 250 متر نیز می باشد. 

امکانات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا در مجموع 571 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات بی نظیری برای گردشگرانتور آنتالیا برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... اشاره کرد. این هتل دارای 9 رستوران و کافه می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای اروپایی ، بین المللی و ..... برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا دارای یک پارک آبی و 8 استخر می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند بهترین لحظات را سپری کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به زمین گلف ، میز بیلیارد ، فوتبال و همچنین ورزش های آبی برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

خدمات لباسشویی و خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین ، فروشگاه ، سالن زیبایی و ...... 

 koronliaan1jpg.jpg

 koronliaan2jpg.jpg

koronliaan4jpg.jpg

koronliaan5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

riveran4jpg.jpg

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا جز هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این هتل تا فرود گاه بین المللی تنها 30 کیلومتر فاصله دارد. هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد. این هتل مجلل در سال 2011 در زمینی به مساحت 65 هزار متر مربع افتتاح شده است و در سال 2014 برای گردشگران تور آنتالیا مورد بازسازی قرار گرفته است. 

امکانات هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا :

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا در مجموع 360 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. اتاق ها دارای بالکن می باشند که چشم اندازی زیبا به سوی باغ دارند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز طبخ می شود. هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله باشگاه تناسب اندام ، زمین تنیس و گلف ، استخر ، سونا ، حمام ترکی و .... برای گردشگران عزیز تورآنتالیا می باشد. در ضمن خدمات هتل به صورت UALL نیز می باشد. 

 

 riveran6jpg.jpg

RIVERAN8JPG.jpg

RIVERAN7JPG.jpg

riveran2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 هتل بلیس آنتالیا

blisan1jpg.jpg

هتل بلیس آنتالیا جزء هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این هتل در سال 1992 میلادی در یک محوطه ی بزرگ و وسیع که سر تا سر آن با درختان نخل پوشیده شده است برای گردشگران تور آنتالیا افتتاح شده است. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تورآنتالیا نیز می باشد. در ضمن هتل بلیس آنتالیا در سال 2013 مورد بازسازی قرار گرفته است و خدمات هتل برای گردشگران تور آنتالیا به صورت UALL می باشد. این هتل تا فرودگاه 31 کیلومتر و با مرکز شهر 40 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل بلیس آنتالیا :

هتل بلیس آنتالیا دارای 557 اتاق لوکس می باشد که اتاق ها از امکانات ویژه ای برخودار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. هتل بلیس آنتالیا دارای 5 کافی شاپ و 4 رستوران می باشد که انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... در این رستوران ها برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی از جمله سالن تناسب اندام ، حمام ترکی ، سونا ، زمین والیبال و فوتبال ، زمین تنیس ، 5 استخر روباز ، 1 پارک آبی ، استخر سرپوشیده و .... بر ای گردشگران عزیز تور آنتالیا نیز می باشد. 

 blisan2jpg.jpg

 blisan5jpg.jpg

 blisan4jpg.jpg

blisan3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 80 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

 

تور آنتالیا اردیبهشت 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آستوریا گرجستان

astoriagorji5jpg.jpg

هتل آستوریا گرجستان یکی از هتل های 3 ستاره می باشد که در کنار رودخانه mtkvari و در قسمت تاریخی تفلیس گرجستانواقع شده است. این هتل تا ایستگاه راه آهن 6 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی تفلیس 17 کیلومتر فاصله دارد. هتل آستوریا گرجستان از موقعیت مکانی خوبی برخوردار می باشد و گردشگران تور گرجستان با اقامت دراین هتل می توانند به راحتی به جاذبه های توریستی دسترسی پیدا کنند.

امکانات هتل آستوریا گرجستان :

هتل آستوریا گرجستان در مجموع دارای 28 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون خوبی طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها برای گردشگران تور گرجستان می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل آستوریا گرجستان انواع غذاهای گرجی ، بین المللی و .... برای گردشگران تور گرجستان طبخ می شود. از خدمات هتل می توان به خدمات لباسشویی و خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین ، پارکینگ ، پذیرش 24 ساعته و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. از امتیازات هتل آستوریا گرجستان داشتن کارکنان با تجربه و چند زبانه بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه بدهند. 

 astoriagorji2jpg.jpg

 astoriagorji7jpg.jpg

 astoriagorji6jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل یوروپ تفلیس گرجستان

urupgorji1jpg.jpg

هتل یوروپ تفلیس گرجستان یکی از هتل های 3 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا فرودگاه 18 کیلومتر و با میدان آزادی 5 کیلومتر فاصله دارد.  هتل یوروپ تفلیس گرجستان دارای 14 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ،وای فای ، تخت خواب و ..... می باشند. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ، بین المللی و ... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر خدمات و امکانات هتل می توان به صندوق امانات ، تهویه مطبوع ، خدمات خشکشویی ، ماهواره و .... برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 اشاره کرد. در ضمن هتل یوروپ تفلیس گرجستان به دلیل نزدیکی به جاذیه های تفریحی و توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستان می باشد. 

 

 urupgorji2jpg.jpg

 urupgorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل دیپلمات تفلیس گرجستان

diplomatgorji2jpg.jpg

هتل دیپلمات تفلیس گرجستان یکی از هتل های 3 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستان واقع شده است. این هتل در مجموع 20 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و گرجی راسفارش داده و میل کنند. در ضمن کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند و می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند. هتل دیپلمات تفلیس گرجستان دارای فروشگاه های زیادی نیز می باشد. 

 diplomatgorji4jpg.jpg

 diplomatgorji3jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل پاتریوتی گرجستان 

patriotigorji6jpg.jpg

هتل پاتریوتی گرجستان هتلی 4 ستاره و شیک می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل در سال 2015 برای گردشگران تور گرجستان بنا گردیده است. هتل پاتریوتی گرجستان با میدان آزادی که یکی از مهم ترین میدان های شهر گرجستان می باشد 10 کیلومتر و با بازار تفلیس و مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین این هتل با فرودگاه بین المللی تفلیس 25 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تورگرجستان که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل پاتریوتی گرجستان :

هتل پاتریوتی گرجستان در مجموع دارای 53 اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. ازجمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ..... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ، بین المللی و ..... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل پاتریوتی گرجستان می توان به جکوزی ، میز بیلیارد ، زمین بازی ، سالن تناسب اندام و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل پاتریوتی گرجستان :

خدمات نگهداری از کودکان ، خدمات ویژه معلولین ، پارکینگ ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پذیرش 24 ساعته و .......

 patriotigorji2jpg.jpg

 patriotigorji4jpg.jpg

 

هتل سیتروس گرجستان 

citrus_gorji1jpg.jpg

هتل سیتروس گرجستان هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا میدان آزادی که مهم ترین میدان در شهر گرجستان می باشد 7 دقیقه و با تئاتر تفلیس و باله 700 متر فاصله دارد. هتل سیتروس گرجستان با ایستگاه قطار 6 کیلومتر و با فرودگاه تفلیس 16 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مناطق توریستی دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل سیتروس گرجستان :

هتل سیتروس گرجستان دارای 36 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای محلی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل سیتروس گرجستان می توان به پذیرش 24 ساعته ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات ویژه معلولین و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

citrus_gorji2jpg.jpg

citrus_gorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  

تور گرجستان اردیبهشت 96

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره گرجستان ,بهترین هتل های گرجستان , لوکس ترین هتل گرجستان , مجلل ترین هتل گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و قیمت آن بسیار مناسب است.این هتل در بلوار هرمز و ما بین میدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.در واقع هتل گاردنیا کیش از دو فاز هتلی و ویلایی تشکیل شده کهه سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش  دسترسی آسانی به آن مناطق دارند.

 

همان طور که اشاره شد،هتل گاردنیا کیش دارای دو فاز است:فاز ۱ آن شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های لوکس و زیبا،در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و  فاز ۲ آن نیز شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان وو بانوان, سالن اجتماعات و پخش فیلم و...است که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده است.این هتل کیش از جمله هتل هایی است که گردشگران تور کیش از آن استقبال فراوانی می کنند.

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی،سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ،20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش، اینترنت وایرلس و... از امکانات هتل گاردنیا کیش می باشد که مسافران تور کیش میی  توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 هتل 4 ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد واقع شده است. این هتل شامل 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا تحت تاثیر معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد.

_سورینت_مریم_1.jpg

 

امکانات  هتل سورینت مریم :

 وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و... می باشد و همزمان با ورود مسافر فعال می شود. سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV یکی از خدمات قابل تامل در این سورینت مریم می باشد... اگر مایل به اقامت در این هتل مدرن هستید با تور کیش همراهه  شوید .

 

_سورینت_مریم_4.jpg

_سورینت_مریم_7.jpg

 

هتل آریان کیش

  

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ...

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است.

امکانات هتل آرامش کیش : 

تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودنن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنایی گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش  می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی راا در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

  هتل پالاس

  

وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد. برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 هتل پارمیس 

  

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل جم مشهد:

هتل جم مشهد چدر خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل در فاصله 20 دقیقه از حرم مطهر رضوی واقع سده است. همچنین فاصله هتل از فرودگاه 25 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 30 دقیقه است. در این هتل 5 آسانسور با ظرفیت 500 نفر در نظر گرفته شده است.

هتل جم

امکانات هتل جم مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، لابی، کافی نت، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل جم2

هتل جم3

هتل 3 ستاره اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) احداث شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.هتل اعیان میزبان میهمانان تور مشهد  خود می باشد.

_آریان_مشهد_1.jpg

 

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

_آریان_مشهد_1.jpg

_آریان_مشهد_2.jpg

_آریان_مشهد.jpg

هتل 3 ستاره صدر مشهد :

هتل 3 ستاره صدر مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی بنا شده است. این هتل از 148 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای 2  فاز می باشد. یکی از امکانات این هتل سرویس حرم است که برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل صدر2

امکانات هتل صدر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، تاکسی سرویس، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

هتل 5 ستاره هما 2 مشهد :

هتل 5 ستاره هما 2 مشهد در بلوار خیام مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 202 اتاق تشکیل شده است. همه اتاق های هتل هما 2 مشهد به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. این هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه فاصله دارد. همچنین مرکز شهر مشهد در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.

 

هتل هما2.1

امکانات هتل هما 2 مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، فروشگاه، ماهواره، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آمفی تئاتر، ساکن کنفرانس، سالن بدنسازی، سونا، استخر، جکوزی، زمین تنیس، کافی نت، اینترنت در لابی و واحد، خشکشویی، لاندری، صبحانه در اتاق، اتوکشی و...

هتل هما2.4

هتل هما2.3

 

هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدسمشهد افتتاح شدهه است.ابتدا در فروردین سال 13911 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 13933 همزمان با گرفتنن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر راحت و بدون دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماسمشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

 
سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 


:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد،بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 1855 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی میی باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده کهدر محیطی آرام و به دور ازز ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهرر  دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد بوده  که در بهترین منطقه ییلاقی خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد با چشم اندازی زیبا، رو به کوهستان مشرف به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است.این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب وو فضایی دل انگیز همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امکانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد دارای امکااتی همچون: پارکینگ اختصاصی، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتی، لابی، کافی شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال، زمین اختصاصی تنیس، زمین مخصوص مینی گلف، تالار همایش و کنفرانس ها، سالن مراسم ضیافت و مجالس، لاندری، اینترنت و وسایل بازی کودکان ،یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، نمازخانه،، ماهواره و...می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد بهار 96

تور مشهد فروردین 96

تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه است که در در نزدیکی خیابان نوسکی پراسکیت قرار گرفته است و مسافران تور روسیه می توانند به راحتی به تاتر مارنیسکی، گالری ارمیتاژ و دیگر آثار هنری بروند. این هتل دارای ۲۱۱ اتاق مجلل با دکوراسیون بسیار شیک ، با تزئینات زیبا ،سنتی و کف آن پارکت چوبی و حمامشان مرمرین می باشد. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه در سال ۱۹۱۲ افتتاح شده است، قبل از انقلاب اکتبر یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر بوده و این روزها هم به وسیله بازسازی‌هایی کهه داشته شکوه سابق خود را به دست آورده است. در سال ۲۰۰۷ این هتل به عنوان رمانتیک‌ترین هتل جهان در فهرست فوربس قرار گرفت.. مسافران تور روسیه می‌توانید در حالی که روی مبل اتاق هتل هستند از منظره زیبای گنبد طلایی کلیسای جامع سنت اسحاق لذت ببرید. هتلل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه برای مسافرانتور روسیه یک چشمء آب معدنی بسیار شیک همراه با خدمات مساژ و زیبایی فرهم کرده است.

امکانات هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه:

سالن ورزشی ، مرکز تجاری ، اینترنت WiFi در سراسر هتل، کازینو مخصوص مسافران تور روسیه، کلوپ شبانه ، یک بار آرت دکو و رستورانی با غذاهای بین المللی, رستوران دیویدوف با غذاهای روسی, موسیقی زنده, کافی شاپ و.... که این هتل در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه جزء یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه است که در یکی از برج های افسانه ای مسکو و در کنار باغ حلقه و در یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه راه آهن و دروازه اصلی مسکو به سنت پترزبورگ قرار گرفته است. هتل هیلتونن گرند مسکو روسیه دارای اتاق های شیک و مدرن با امکانات خوب و عالی در اختیار مسافران تتور روسیه می باشد. این هتل برای مسافرانن تور روسیه استخر سرپوشیده و گرم ,  سونای خشک و سالن تناسب اندام فراهم کرده است تا مسافران از استراحت خود لذت ببرند.. رستوران هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هیلتون گرند مسکو روسیه:

استخر سرپوشیده, سونا, سالن بدن سازی برای مسافران تور روسیه, کافی شاگ, رستوران, اینترنت, ترانسفر, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل پولمن سوچی روسیه

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل پولمن سوچی روسیه است در مرکز سوچی روسیه و در نزدیکی سالن کنسرت فستیوال قرار گرفته است. هتل پولمن سوچی روسیه دارای اتاق های زیبا و لوكس اتاق های استاندارد و سوئیت های وی آی پی که هر کدامم دارای بالکنی بسیاز زیبا، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD و بعضی از آنها دارای دید به دریا در اختیار مسافران تور روسیه میی باشد. رستوران سل مارین این هتل با سرو انواع غذاهای مدیترانه ای و لذیذ و باری با انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور روسیه میی باشد. از ویژگی های خوب هتل پولمن سوچی روسیه ساحل اختصاصی آن است و مسافرانتور روسیه با کمی قدم زدن می توانند به آنجا بروند.. از امکانات تفریحی این هتل سونا, استخر سرپوشیده, اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه میی  باشد. 

امکانات هتل پولمن سوچی روسیه:

سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار مخصوص مسافران تور روسیه ، رستوران، خشك شویی، سرویس چای و قهوه، امكانات برای افراد معلول، ، مینی بار و …برای مسافران تور روسیه می باشد.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه

هتل راشین سیزن سوچی روسیه که یکی از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد،دارای بالاترین استانداردهای بین المللی و از بهترین و لوکس ترین هتل های سوچی روسیه است.این هتل در محل پارک المپیک سوچی واقع شده و فاصله آن تا فرودگاه سوچی 10 کیلومتر می باشد.اینن هتل به دلیل خدمات و امکاناتی با درجه کیفی بسیار بالا همواره مورد استقبال مسافران تور روسیه بوده است.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه دارای 200 اتاق است که چشم انداز بسیار زیبایی دارند.از جمله امکانات این اتاق ها می توان به تلویزیون ال سی دی به همراه گیرنده ماهواره ، یخچال ، کتری برقی ، سشوار، اینترنت و ....اشاره کرد که میهمانان تور روسیهمی توانند اقامت راحتی را در آنها داشته باشند.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه دارای رستورانی شیک به نام Dyagilev می باشد که با ظرفیت 180 صندلی و طبخ انواع غذاهای سنتی و اروپایی، آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران روسیه می باشد.همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از ماساژ و سونا هتل نیز استفاده نموده و اوقات خوب و لذت بخشی را تجربه نمایند.

امکانات هتل راشین سیزن سوچی روسیه:

اینترنت پرسرعت بی سیم، هاکی، اسپا و ماساژ، سونا و حمام ترکی، اجاره دوچرخه، استخر سرپوشیده، صرافی، رستوران، سالن زیبایی، بدنسازی، رستوران بوفه و بار، فروشگاه، خدمات نگهداری از کودک، خشکشویی، سیستم تهویه مطبوع بسیار مدرن و...از جمله امکانات رفاهی هتل راشین سیزن سوچی روسیه می باشند که گردشگران تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه از جمله هتل های 5 ستاره و شیک روسیه می باشد که در اصلی ترین خیابان مسکو واقع شده و تا میدان سرخ تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.اماکن عمومی هتل، بسیار زیبا و مجلل بوده و امکانات رفاهی فراوانی را در اختیار مسافران تور روسیه  قرار داده است.

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه 215 اتاق دارد که دارای امکاناتی همچون: دکوراسیونی شیک و زیبا ،تلویزیون LCD ،پنجره های دو جداره ،تخت خواب های نرم ،تهویه مطبوع و ....می باشند.در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی ، ژاپنی و اروپایی برای میهمانانن تور روسیه سرو می شود.

امکانات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه :

رستوران،باشگاه تناسب اندام ،اتاق جلسه کاملا مجهز،ترانسفر فرودگاه،اتاقهای تمیز و راحت،اینترنت رایگان،دستگاه خود پرداز ،سالن همایش و کنفرانس ، صندوق امانات ، کرایه اتومبیل و....از جمله امکانات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانندد  با استفاده از این امکانات اقامت خوب و خاطره انگیزی را در این هتل تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نووتل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل نووتل مسکو روسیه می باشد که در قلب مسکو سیتی روسیه قرار گرفته است و بسیار نزدیک به پل بگریشن و مسکو کرمیلن می باشد. هتل نووتل مسکو روسیه دارای ۳۶۰ اتاق خوب و تمیز با امکانات عالی نظیر یک تلوزیونن پالاسما(در تمامی اتاق ها) همراه با ماهواره, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای)آنتن دهی که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. مسافران تور روسیه می توانند یک تاکسی یا یک لیموزین شخصی داشته باشند. هتل نووتل مسکو روسیه به مساحت ۸۶۶۲ فوت مترر  مربع  فضا برای سالن کنفرانس و میتینگ روم دارد.

امکانات هتل نووتل مسکو روسیه:

یک روم فیتنس و یک روم ماساژ دهی(رایگان) برای مسافران تور روسیه, یک سونا و جکوزی+یک استخر سرباز و سربسته, رستوران, بیزینس سنتر هتل نووتل  به صورت ۲۴ ساعته, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای) و... که در اختیرا مسافران تور روسیه می باشد.

هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه

یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه است که در منطقه ای مناسب نزدیک به جاذبه های گردشگری و تجاری مسکو روسیه قرار گرفته است. هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه دارای اتاق های مناسب و مدرن, اتاق های ویژهه عروس و داماد، سویت های استاندارد، همچنین اتاق های ویژه معلولین و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستورانن این هتل بسیار مناسب با انواع غذاهای متنوع و دارای منوی متفاوت و حتی منو رژیمی مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. هتلل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه برای مسافران تور روسیه استخر, سونا و جکوزی فراهم کرده تا مسافران لحظلت خوبی را سپری کنند. سرویسس ترنسفر فرودگاهی نیز در اختیارتان مسافران تور روسیه در صورت تمایل قرار خواهد گرفت.

امکانات هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه:

رستوران, سالن جشن و سالن, برگذاری جلسه, آرایشگاه برای مسافران تور روسیه , خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی , استخر, اتو کشی , خدمات کفش و واکس,خدمات تورها, فکس و کپی, مرکز تجارت, کرایه اتومبیل, سرویس ایاب و ذهاب و ... که در اختیارر مسافران تور روسیه می باشد.

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه

 

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه (Moscow Marriott Royal Aurora Hotel) از جمله هتل های 4 ستاره روسیه است که یک مکان ایده آل و خوب در مرکز مسکو می باشد. این هتل فاصله ۲ دقیقه ای از سالن تئاتر بولشوی و فروشگاه GUM دارد وبه کرملین و میدان سرخ و ایستگاه های مترو تئاترالنایا، آخوتنی ریاد بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به این مناطقق  دارند.

امکانات هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه:

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه دارای 230 اتاق،38 سوئیت و 11 اتاق جلسه می باشد.از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه می توان به:اتاق های بزرگ، فضای داخلی شیک،منحصر به فرد و لوکس،دسترسی وای فای رایگان در سراسر هتل،مرکز تناسب اندام،آبگرم و سونا برای مسافران تور روسیه، یک سالن ماساژ آرامش بخش و استخر،دستگاه های خودپرداز،رستوران با انواع غذاهای بین المللی ،نوار لابی برای نوشیدنی پس از شام ،یک مرکز کسب و کار مدرن،خدمات اجاره اتومبیل و...اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه از جمله هتل های 4 ستاره روسیه بوده که در نزدیکی میدان ویکتوری و پارک گرودوف گریوف واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی ‏Pulkovo‏ ۳٫۱ مایل و تا ایستگاه متروی ‏Moskovskaya‏ ۵ دقیقه می باشد البته چند ایستگاهه اتوبوس نیز در نزدیکی این هتل ‏وجود دارد. امکانات خوب و مجلل این هتل قطعا باعث استقبال مسافران تور روسیه نوروز 96 از این هتلل  خواهد شد.

امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه:

پارکینگ،رستوران،سرویس خشکشویی،اینترنت،استخر،سونا،باشگاه ورزشی،رستوران و ... از جمله امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه از جمله هتل های 4 ستاره روسیه بوده و از موقعیت بسیار عالی با چشم انداز خلیج فنلاند و شهر سنت پترزبورگ برخوردار است.فاصله این هتل تا مجموعه نمایشگاهی لن اکسپو  (LenExpo)، با اتومبیل ۳ دقیقه و تا فرودگاه پولکووو (Pulkovo) تنها،  ۲۵ کیلومتر می باشد.خیابان واسیلئوستروفسکی (Vasileostrovskiy) برای آن دسته از مسافرانتور روسیه که به بناا  های تاریخی، یادبود ها و معماری علاقه مند هستند، پیشنهاد بسیار خوبی است.

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه از بزرگترین و قدیمی ترین هتل های شهر سنت پترزبورگ بوده که در زمان شوروی و در سال 1987 ساخته شده است،این هتل دارای چشم انداز زیبایی از خلیج فنلاند و شهر سنت پترزبورگ روسیه می باشد و دارای ۱۲۰۰ اتاق ، سوئیت Junior ، اتاق استاندارد با یک تخت بزرگ دو نفره یا دو تخت کوچک یک نفره و…برای مسافرن تور روسیه می باشد.

امکانات هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه:

از جمله امکانات هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه می توان به رستوران،کافی شاپ و کبابی RBG،سالن بدنسازی،بار،خشکشویی،اتوشویی،صندوق امانات،ترانسفر فرودگاهی،آسانسور،فروشگاه،امکانات برای معلولین ،پارکینگ خصوصی در محوطهه هتل،گاوصندوق، فروشگاه،مرکز تجاری با فکس، فتوکپی و خدمات پرینت،اینترنت بی سیم رایگان و...اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه ,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران آرموتز ارمنستان

 

armotez.jpg

رستوران آرموتز ارمنستان در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و این رستوران انواع غذاهای خوش طعم سنتی را سرو می کند.ترکیبی از غذاهای خانگی در فضای دلنشین در سایه کوه آرارات سرو می شود.این رستوران دارای موسیقی زنده می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند از غذاهای این رستوران لذت ببرند.

آدرس : ارمنستان، ایروان، خیابان آنتارایین، شماره ۱۲۲

 

رستوران ایرانی آریا ارمنستان

رستوران ایرانی آریا ارمنستان مجموعه ای از رستوران و کافی شاپ است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با طعمی لذیذ برای مسافران تور ارمنستان سرو می شود.در میان رستوران های ایرانی ارمنستان جز محبوب ترین رستوران انتخاب شده است.آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

arya.jpg

آدرس: ارمنستان , ایروان , بین خیابان تامانیان و باغرامیان در خیابان ایساهاکیان

رستوران آرارات ارمنستان

ararat1.jpg

رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است در منطقه ایروان قرار دارد.رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرند.

araratt.jpg

 

 

رستوران آمازون ارمنستان

amazon.jpg

رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای معروف ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده پذیرایی می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند ار غذاهای این رستوران لذت ببرند.
آدرس : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نوا 

رستوران پروانا ارمنستان

pervana.jpg

رستوران پروانا ارمنستان درخیابان ایروان ارمنستان قرار دارد و یکی از رستوران های محبوب گردشگران تور ارمنستان نوروز 96 است.این رستوران  نه بخاطر کباب‌های خوشمزه و قیمت مناسبش بلکه بخاطر محیط کاملا خانوادگی، موزیک زیبا و شاد، خواننده‌های خوب ارمنی و مردمی آن اوقات خوشی را برای شما رقم می زند و لذت غذا را برای شما چندین برابر می سازد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از این مکان لذت ببرند.

pervana1.jpg

آدرس: پروشیان، هرازدانی دزور

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از  تور ارمنستان نوروز 96با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان بهار 96

تور ارمنستان فروردین 96 

تور ارمنستان اردیبهشت 96

 

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

تور ارمنستان اسفند 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ارمنستان ,بهترین رستوران های ارمنستان,رستوران های خوب ارمنستان, رستوران های مناسب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مقبره پیر پالان دوز مشهد

مقبره پیر پالان دوز مشهد واقع در قسمت شمال شرقى مجموعه حرم حضرت رضا (ع) و شامل بنایى چهارگوش با گنبدى بر فراز آن،  ‌و ایوانى آجرى در مقابل می باشد. در داخل بقعه، شاه‌نشینى می باشد که در بالاى آن، یزدى‌بندى‌هایى طراحی شده که در اصل داراى نقاشى بوده و به داخل بقعه جلوه ی منحصر به فرد داده است. بدنه‌هاى بنا، از دوران صفویه،با نقاشى طراحی شده است که بر اثر گذر زمان و نفوذ رطوبت، جز بخش کمى از آن که مرمت و ثابت گردیده، بقیه از میان رفته است. در زیر کاسه ی گنبد نیز ترنج زیبایى با نگاره‌هاى گیاهى طنین اندازی شده است. نماى خارجى مقبره به ایجاد طاق‌ نماهاى تیزه‌ دار آجرى و پشت‌‌ بغل‌ هاى کاشى و قاب‌ هاى مستطیل تزئینى بر فراز آن‌ها، در عین سادگى، چشم اندازی زیبا دارد. سطح گنبد پیازى شکل فراز بنا که بر روى گردنى استوانه‌اى شکل استوار شده، داراى پوشش ساده‌اى از کاشى فیروزه‌اى می باشد. شکل کلى بنا و بازمانده‌‌هاى نقاشى‌ هاى درون آن، بنا را اثرى از دوران صفوى معرفى مى‌کند که در سال 985 ( هـ.ق ) تاسیس شده است. تاریخ مزبور، بر کتیبه ی سنگ سفید مربعى تراشیده شده است.


شخصیت به خاک سپرده شده در مقبره پیر پالان دوز مشهد، با توجه به نوشته ی سنگ مزارش، «محمد عارف عباسی»، از عرفاى سلسله ی ذهبیه‌ می باشد. لقب «پالان‌دوز» ازاین جهت به او داده شده که براى گذران زندگى خود، با وجود مقام والایى که نزد مردم داشته، به کار پالان‌ دوزى مشغول بوده است. از این‌ شخصیت، قرآن هفت‌سوره‌اى به جا مانده که به خط خوش ثلث نوشته شده است و حکایت از توانایى او در کار خطاطى می کند.سالی گشت به مسافران عزیز تور مشهد پیشنهاد به زیارت این مقبره را  می دهد. 

 

 

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (ع)

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام)، با پروا به متن سنگ قبر، نام کامل مدفون در گنبد خشتی «امیرغیاث الدین محمد» نام پدرش «امیرطاهر الموسوی» است که نسب شریفش با هفده واسطه به شرح زیربه حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) می رسد:
امیرغیاث الدین محمد بن محمودشاه بن حسین بن طاهر بن حسن بن علی بن محمد بن موسی بن جعفر بن محمد بن اسماعیل بن ستوده تر بن محمد بن ستوده تر بن محمد بن قاسم بن امام موسی کاظم (علیه السلام) موعد ولادت امامزاده پادشاه محمد (علیه السلام) معلوم نیست؛ ولی وفاتش بنا بر کتیبه سنگ قبر وى در ماه رمضان سنه 832 قمری بوده است.
اجداد امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در قرن پنجم لغایت نهم هجرى که حکومت ها دخالتی در پیشه آستانه رضوى نداشتند، اداره کننده اصلى حرم حضرت امام رضا (علیه السلام) بوده اند. بدان سبب نامشان بر روى اغلب اشیاء و آثار قدیمی آستان قدس رضوى همانند کاشی کاریهاى سنجری، سنگاب خوارزمشاهى و در مسجد بالاسر کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم الی نهم، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن هاى نهم تا یازدهم از آنگونه بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند. به رغم اطمینان از هویت امیرسلطان محمد (علیه السلام) و انتساب وی به امام موسی بن جعفر (علیه السلام) اسم و نسب کامل امامزاده محمد به صورت «مرتضی، اعظم، سلطان، النقباد، غیاث الدنیا والدین، امیرسلطان محمد بن سلطان النقبا امیر بدالمله والدین طاهر… » تا حضرت پیشوا علی (علیه السلام) بر روی سنگ قبر صندوقی بسیار نفیس او کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم ـ نهم هجری، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن های نهم و یازدهم هجری از دسته بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند.از قدیم چنین مرسوم شده که زائران پیش از ادای حاجت خویش و هم پس متعلق به نان و ماست در محل گنبد خشتی انفاق می کرده اند که این سنت هنوز هم کم و بیش جاری و باقی است. گر چه کل روزه گنبد خشتی زیارت می شود؛ اما روزهای چهارشنبه که ویژه زیارت موسی بن جعفر (علیه السلام) و اعقاب ایشان است و نیز جمعه روزها خاص زیارت مزار پادشاه محمد است.
آستان امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام) در شهر مشهد، در برزن باستانی نوغان، در فاصله پانصد متری حرم مطهر حضرت رضا (علیه السلام) در کوچه اى به اسم گنبد خشتى مجاور فلکه طبرسی و چهارسوى نوغان واقع شده است.

بناى ساختمان بقعه معروف به گنبد خشتى آنسان که پیداست همزمان با فوت امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در زمان سلطنت شاهرخ تیمور ساخته شده؛ لذا پس از حرم رضوى از قدیمى ترین بناهای مشهد و فقط نشان بارز باقى باقیمانده از سادات موسوى در این شهر است. گنبد بنا دو پوششه است. پوشش داخلى آراسته به مقرنس هایی زیباست. گنبد بیرونى هم به نظر می رسد از ابتدا آجرپوش بوده، بدین سبب به گنبد خشتى شهرت مکشوف است. سوره ملک با خط خوش ریحان در ذیل پوشش داخلى کتیبه شده. لبه هاى چهار بالکن آن هم با سوره اتفاق به خط ثلث آراسته گردیده است. این بنا ظاهراً در موعد قاجار مرمت و داخل آن نقاشى و تزئین شده است. در این تزئین ابیاتى بر روى کتیبه سوره ملک تحریر شده است.

 

پارک بزرگ ملت مشهد

Mellat-park-mashhad.jpg

پارک ملت مشهد این پارم با زمینی به مساحت 72 هکتار در سال 1345 اول بازار وکیل آباد ساخته شده است.این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و توریستی شهر مشهد برای مسافران تور مشهد محسوب می شود . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد و این پارک دارای زمین های بازی فوتبال، والیبال، اسکیت، استخر شنا و زمین وسایل بازی کودکان است.

یکی از قابلیت‌های مهم این بوستان وجود مجموعه شهربازی است که در آن سعی شده از وسایل جدید بازی برای پر کردن اوقات زائرین، مسافران و اهالی شهر مشهد استفاده شود. از طرفی این مکان علاوه بر جنبه تفریحی به لحاظ وجود مجتمع فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) در محدوده آن، از نظر فرهنگی نیز حايز اهمیت است. 

Mellat-park-mashhad2.jpg

 

سد چالیدره مشهد

sad-chalidre-mashhad1.jpg

سد چالیدره مشهد یک سد خاکی با هسته رسی است که برای آبیاری باغ های اطراف طرقبه بهره گیری می شود. این ناحیه از دره های فرعی منطقه طرقبه بوده و یک محیط تفریحی و توریسم را برای مسافران تور مشهد نوروز 96 به اتفاق آورده است. جداره غربی آن، دره ای با قنات خصوصی و باغ می باشد و اراضی آن منابع طبیعی بوده و شمال آن نیز دره ها و ارتفاعات بایر و بکر است. در جداره شرقی نیز علاوه بر جاده نغندر، مجموعه مسکونی فرهنگیان و اراضی تپه ماهوری بکر قرار دارد. و دارای امکانات تفریحی مانند قایق پدالی، قایق سواری، ماهیگیری، رستوران و آلاچیق می باشد.  این سد در ابتدای جاده روستای نغندر و در سمت چپ جاده در دره ای با همین نام  بنا شده است.سد چالیدره مایه پیشباز گردشگران تور مشهد نوروز 96 شده است.

باغ خونی مشهد

باغ خونی مشهد در بخش جنوبی شهر مشهد قرار دارد.باغ خونی مربوط به دوره قاجار در خیابان عنصری واقع شده و این اثر در تاریخ 25 اسفند 1379 با شمارهٔ ثبت ۳۲۴۰ بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.این باغ با وسعت 5/6 هکتار ساخته شد که به باغ خونی معروف است و این باغ دارای سه عمارت مستقل بوده که دو ساختمان آن تخریب شده است. بنا بر روایات در سال 1330 شمسی 1912 میلادی از این باغ مسجد گوهرشاد را به توپ بستند. این مکان امروزه در ضلع شمال شرقی میدان بسیج (در محدوده خیابان عنصری) قرار گرفته است.باغ خونی  در فاصله 500 متری از حرم مطهر قرار دارد.باغ خونی مدتی به عنوان کنسولگری روسیه در مشهد و سپس مدتی به نام دفتر بازرگانی دولت روسیه، در اختیار روس ها قرار گرفت.

baghkhoni.jpg

سرانجام با فروپاشی کمونیسم، روس ها در سال 1369 شمسی باغ را برای همیشه ترک کردند.اولین سند باغ در سال 1317 شمسی به نام اداره مالیه زده شده است که در سال های پس از انقلاب به بانک کشاورزی تعلق می گیرد. بعد از آن نیز این باغ به نیروی انتظامی تعلق می گیرد.مسافران تور مشهد نوروز 96 که علاقمند به مناطق تاریخی هستند می توانند از این منطقه بازدید کنند.

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96 

تور مشهد بهار 96

تور مشهد فروردین 96 

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

 

هتل مجستیک تاور دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در بر دبی واقع شده است. این هتل دسترسی آسان به خیابان شیخ زاید دارد و ایستگاه مترو ال فهیدی دبی نیز در چند قدمی آن قرار دارد از این رو امکان دسترسی راحت به دیگر مناطق دبی را برای گردشگران تور دبی فراهم آورده است. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 15 دقیقه، تا خور دبی 7 کیلومتر، تا موزه دبی 1.7 کیلومتر، تا مرکز خرید برجمان 1.4 کیلومتر، تا بازار مینا 1.7 کیلومتر و تا نمایشگاه دبی 4 کیلومتر می باشد .این هتل از 262 اتاق و سوئیت در 28 طبقه تشکیل شده است که  تمامی اتاق ها مجهز به سشوار، تهویه هوا، وای فای، کانال های ماهواره ای بین المللی، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، وسایل آماده سازی چای و قهوه، مینی بار و... می باشند. این هتل چشم اندازی فوق العاده از برج خلیفه را که بسیار بی نظیر و آرامش بخش است برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل مجستیک تاور دبی :

استخر رو باز، استخر کودکان، مرکز بدنسازی، اتاق بخار و سونا، سالن زیبایی، مرکز بیزینس، سرویس اتوبوس برای مراکز خرید مهم و ساحل جمیرا، خدمات تور و گردش برای میهمانان تور دبی ، نگهداری اطفال، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی ، پارکینگ، رستوران و ... 

هتل مجستیک تاور دبی

 

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان المکتوم واقع شده است . طراحی این هتل به سبک و سیاق کلاسیک روسی می باشد و دارای ویژگی‏هایی از فرهنگ روس است. در معماری و طراحی این هتل معماری روسی به وضوح برای مسافران تور دبی قابل مشاهده است. هتل مسکو دبی دارای 138 اتاق شامل اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار می باشد و هر يک به سادگي تزئين شده و دارای مبلمانی مدرن ، نورکافی وپنجره هایی رو به مناظر شهر هستند. ورودی و لابی هتل مسکو به سبک تئاتر Bolshoi روسیه طراحی و چلچراغ های کریستالی و طاقدیس های آن را به نمایش گذاشته است . شما میهمانان تور دبی می توانید نوشیدنی خود را در تریا نشیمن هتل مسکو میل نمائید و از نمای زیبای هتل لذت ببرید. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر و تا زمین گلف خور دبی 2 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبی با 7 دقیقه رانندگی می توانند به مرکز تجارت جهانی دبی دسترسی داشت. 

امکانات هتل مسکو دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، تهویه، گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه وضیافت، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، مرکز سلامت، استخر روباز، سونا و ...

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

 

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه تجاری دیره واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3.5 کیلومتر فاصله دارد. هتل مونترال دبی با اتاق های مطبوعی مجهز به سرویس بهداشتی خصوصی و صفحه نمایش تخت آماده ارائه خدمات به مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای سه رستوران می باشد که یکی از رستوران های این هتل به صورت شبانه روزی آماده سرو غذا در سبک بین المللی برای میهمانان تور دبی می باشد. این هتل برای یک کودک زیر 8 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشد رایگان محاسبه می گردد.

امکانات هتل مونترال دبی :

رستوران و بار, پارکینگ, استخر سر پوشیده, سونا, جکوزی, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان تور دبی , گشت درون شهری, بوفه و صبحانه,  اتاق بخار, سالن بدنسازی, صندوق امانات و ...

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

 

هتل پولمن مال امارات دبی

هتل پولمن مال امارات دبی از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 4 ستاره دبی واقع در قلب شهر دبی می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه و تا مرکز تجارت جهانی دبی 15 دقیقه فاصله دارد. همچنین هتل پولمن مال امارات دبی به معروف ترین بازار امارات دبی بسیار نزدیک بوده مسافران تور دبی به راحتی می توانند از مراکز خرید استفاده نمایند و سپس در اتاق لوکس و مجهز هتل با چشم اندازی زیبا خستگی خود را رفع نمایند و نمای شهر لذت ببرند.

 

 

امکانات هتل پولمن مال امارات دبی :

این هتل خدمات رفاهی رایگانی برای میهمانان تور دبی مهیا ساخته است همچون رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، فروشگاه، تهویه، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، ماساژ و... 

 

هتل استار مترو دیره دبی

هتل استار مترو دیره در منطقه دیره شهر دبی قرار دارد. این هتل 4 ستاره در مجاورت خیابان صلاح الدین قرار دارد.این هتل تا مراکز خرید و برج خلیفه  15 دقیقه فاصله دارد و تا مرکز خرید سیتی سنتر 4 کیلومتر  و تا مرکز شهر 4 کیلومتر و تا  فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی هتل بصورت BB می باشد. این هتل در مجموع 168 اتاق و سوئیت دارد که تمامی اتاق ها دارای خدماتی مانند تلویزیون صفحه تخت، تلفن، صندوق امانات، حمام با اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.

امکانات هتل استار مترو دیره دبی:

رستوران، استخر ، سونا و جکوزی، مراکز خرید،باشگاه بدنسازی،ماساژ ، ترانسفر فرودگاهی، اتاق کنفرانس،لابی از خدمات این هتل است که در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی بهار 96 

تور دبی فروردین 96

 تور دبی اردیبهشت 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران حافظیه کیش

hafezieh.jpg

رستوران حافظیه کیش از رستوران های قشنگ کناره کیش است که فضایی آرام و دل نشین را برای مسافران تور کیش تدارک دیده اند و انواع غذا های لذیذ ایرانی را می توانید در این رستوران سرو کرد که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد.

با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره و جاذبه های دیدنی استفاده و امتحان غذا های این رستوران برای شما بوجود می آید.

آدرس: کیش ، پارک مرجان کیش

رستوران فودلند کیش

foodland.jpg

 رستوران فودلند کیش با وسعت 2500 متردر سال 1389 افتتاح شده و در نزدیکی کناره کیش ، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار دارد.در این رستورا ن بیش از 100 نوع  غذا با کیفیت عالی سرو می شود.فضای این رستوران بزرگ، دو کافی شاپ مجزا نیز طراحی شده است، یک کافی شاپ لوکس جهت سرو انواع بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و یک کافی شاپ مراکشی با نام "لیالی" به همراه پذیرایی چای و قلیان که پس از سرو غذا در تالارهای اصلی به راحتی نمی توان از کنار آنها گذشت. این رستوران یکی از 4 ستوران برتر جزیره کیش است که در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد.

foodland2.jpg

 

 

shabhayekish.jpg

رستوران شبهای کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مسافران سرو می کند.محیط  صمیمی این رستوران باعث شده مسافران تور کیش را به خود جلب کند. در این رستوران موزیک زنده برای میهمانان کیش پخش می شود .رستوران شبهای کیش یکی دیگر از رستوران های خوب و پر طرف دار جزیره کیش است.

shabhayekish2.jpg

 

آدرس: کیش ،جنب هتل آریا ، انتهای خیابان کوشا 

رستوران همشهری کیش

hamshahri1.jpg

رستوران همشهری یک غذاخوری لوکس و زیبا می باشد. دارای خدماتی عالی با کامل ترین سرویس رسانی، غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی همراه با منویی متنوع برای تمامی سلیقه ها را در اختیار مسافرین تور کیش قرار می دهند.این رستوران از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 21 الی 1 میزبان میهمانان تور کیشمی باشد.

Hamshahri2.jpg

آدرس: کیش ،شهرک صدف کیش ،مجتمع بوستان 

رستوران اسپاگتی کیش

khaneSpageti.png

رستوران اسپاگتی کیش در جزیره زبیای کیش قرار دارد. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ایتالیایی را برای مسافرانتور کیش هم سرو می کند و دارای موسیقی زنده می باشد..قیمت غذا در این رستوران متوسط می باشد. رستوران اسپاگتی کیش دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی, رزرو میز برای مراسم است .

khaneSpageti1.jpg

آدرس : کیش ، هتل پارمیس

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96 

تور کیش فروردین 96 

تور کیش اردیبهشت 96 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,بهترین رستوران های کیش,رستوران های خوب کیش, رستوران های مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا

 

 

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا 5 ستاره در ماه می سال 2016 افتتاح گردید. این هتل لوکس در ساحل لارا آنتالیا قرار دارد.از هتل  ساحلی آدلیا الیت لارا تنها 1 کیلومتر تا مرکز خرید پرمیوم و 15 کیلومتر تا مرکز خرید ترا سیتی و پارک دودن فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.این هتل از 525 اتاق تشکیل شده که تمامی آتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و دکوراسیون شیک می باشد و دارای خدماتی نظیر سیستم تعویه مطبوع، حمام،  LCD، مینی بار، بالکن مبله و ... هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 امکانات هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا:

سونا ، ماساژ ، حمام ترکی ، بوفه صبحانه ،  رستوران اصلی هتل ( با انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، دریایی ، ژاپنی و مکزیکی) ، ساحل اختصاصی ، استخر فضای باز و داخلی ، باغ ، تراس آفتاب ، پارک آبی ، مرکز اسپا ،حمام ترکی ، ورزش های آبی ، مرکز تناسب اندام ، زمین تنیس ، بیلیارد ، بولینگ ، دارت ، زمین بازی کودکان ،امکان اجاره خودرو ، اتاق جلسه ، سالن زیبایی و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

تور آنتالیا  به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا را  پیشنهاد میکند.

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_5.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_3.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_2.jpg

 

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم وحوا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است.

_آدم_و_حوا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدم_و_حوا_آنتالیا_1.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_2.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_3.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_5.jpg

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

 

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در فاصله 150 متری از ساحل دریا قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگاه مجهز می باشد. این هتل در 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا ودر 45 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قراردارد.

_مجیک_سان_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مجیک_سان_آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_4.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_3.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()