نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در منطقه سیده آنتالیا قرار  دارد. این هتل 5 ستاره هتل با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع تنها ۲۵۰ متر با دریا فاصله دارد در سال 2013 بنا شده است. هتل سی پلنت دارای ساحل شنی و اسکله اختصاصی می باشد همچنین در محوطه هتل استخرهای متعددی وجود دارد. این هتل 5 ستاره در 80 کیلومتری شهر و 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. امکانات هتل سی پلنت آنتالیا می توان به ۱۲ اتاق ماساژ ، ۲ سونا vip و ۶ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است. از دیگر امکانات این هتل شامل:پینگ پنگ، حمام افتاب،بیلیارد،پرتاب دارت،کافی شاپ،خدمات پزشکی، سونا و جکوزی، زمین تنیس، سینما،اتاق بازی و.... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار دارد.

 

 

هتل سیده پرنسس آنتالیا

seyedeh_peranses.jpg

هتل سیده پرنسس آنتالیا 5 ستاره در ناحیه سیده آنتالیا بنا شده است و  با فرودگاه آنتالیا 60 کیلومتر و 65 کیلومتر با مرکز شهر و تا مراکز خرید تنها 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد و تمامی اتاقها حائز بالکن که رو به دریای مدیترانه که منظه زیبایی دارد.منطقه سیده یک محیط‌ تفریحی مدرن در ناحیه ساحلی سیده شهر آنتالیا است که از آب و هوای مطبوع و دلپذیر برخوردار بوده و درختان متعدد ، فضای سبز و دریای بی پایان گوشه ها-کناره ها آن واقع شده اند . همکاری کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز مایه شده تا پیرامون هتل دائم مزین و نظیف بوده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند .

امکانات اتاقها :

اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا شامل ۳۲۳ اطاق معمولی ،خانوادگی و استاندارد امروزین و پرنما قشنگ است که در اندازه و طراحی متفاوت ، پاسخ گوی بیچارگی های گردشگران تور آنتالیا با هر سن و سلیقه ای می باشد . چیدمان و رنگ آمیزی اتاقها خوشحال و گرم میباشد و دکوراسیون آن نوین می باشد که باعث شده اتاقها دلباز و خوشحال به نظر برسد و توریستان تور آنتالیا در اتاقها احساس راحتی کنند. روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و حرارتی مناسب ، تهویه دلنشین-دلپذیر ، تلویزیون ال سی دی ،ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه ابزارها و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی  و . . .  زاویه ای از خدمات اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا است  .

امکانات  هتل سیده پرنسس آنتالیا:

استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر کودکان ، پارک آبی با چندین سرسره ، زمین تنیس ، بسکتبال ، واتر پلو ، باشگاه ورزشی پیشرفته ،  ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،سال زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران ، آسانسور ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، خدمات گردشگری ، رستوران هایی مجلل با فضاهایی دلنشین ، اسنک بار ، بار ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره ارائه کرد که مایه رضایت مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است.

seyedeh_peranses8.jpg

seyedeh_peranses4.jpg

seyedeh_peranses5.jpg

seyedeh_peranses6.jpg

seyedeh_peranses2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

taitanik-dulex-black.jpg

هتل تایتانیک دلوکس بلک هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره بعداز هتل موفق تایتانیک در منطقه لارا و به تازگی ساخته شده و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای تایتانیک میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz واقع شده و بصورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما مسافران تور آنتالیا می باشند.

taitanik-dulex-black2.jpg

از خدمات این هتل می توان به  نه رستوران که در آن انواع غذاهای ایتالیایی، ترکیه ای و دریایی سرو می شود، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف اشاره کرد. این هتل 5 ستاره دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد.و دارای  سالن مجهز ورزش و تناسب اندام، مراقبت از پوست، ماساژ، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، استخر آب نمک، استخر سرپوشیده، استخر آب سرد، استخر آب گرم و بخش آب درمانی است. 

taitanik-dulex-black3.jpg

taitanik-dulex-black5.jpg

taitanik-dulex-black4.jpg

taitanik-dulex-black6.jpg

taitanik-dulex-black1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پاراسل و تیوب سواری کیش

uotob.jpg

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی بویژه برای جوانان، چتر بازی بر فراز دریا یا همان چتر پاراسل است. این ورزش هیجان انگیز آبی بدین گونه است که گردشگران کیش سوار چتر پارسل شده و توسط یک طناب به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن سواحل و نمای زیبای جزیره کیشٰ، زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 تا 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور کیش و تور لحظه آخری کیش می دهد. از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند این تفریحات را تجربه می کنند . 

 parasel1.jpg

parasel.jpg

 تور کیش پاییز 95 

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95         

 تور کیش بهمن 95

  تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: پاراسل و تیوب سواری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول در تنگه بسفر در ساحل روملی در سال 1452 قبل از تسخیر استانبول توسط محمد فاتح در شهر زیبای استانبول در بندر طبیعی خلیج یا شاخ طلایی قرار گرفته است و  از قلعه‌های معروف کشور ترکیه می باشد ، بنای عمارت زیبا و بسیار بزرگ به شکل مستطیل می باشد،در این قلعه یک موزه روباز و یک آمفی تأتر قرار دارد که همه ساله از این آمفی تأتر بعنوان محلی جهت میزبانی برگزاری فستیوال موسیقی استانبول استفاده می گردد. مسافران تور استانبول می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

rumelihesar1.jpg

rumelihesar.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: قلعه روملی حصار استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا 

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا استراحت گاهی شیک است که در سواحل بلدیبی واقع شده و از آب و هوای مطبوع منطقه توریستی کمر برخوردار می باشد . این هتل ۵ ستاره در مجاورت دریای اژه و کوهستانی باشکوه قرار داشته و دارای ساحل و پلاژ خصوصی می باشد.و به مناطق گردشگری شهر تاریخی فاسیلیس ، شهر اولیمپوس و مرکز غواصی سه جزیره که از جاذبه های دیدنی و آثار باستانی آنتالیا به شمار می رود که در نزدیکی هتل ترکیز می باشد. فاصله این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۲۵ کیلومتر ، تافرودگاه بین المللی آنتالیا۴۰ کیلومتر ، تا مرکز کمر ۲۵ کیلومتر و تا منطقه بلدیبی پیاده ۵ دقیقه است.

turkiz-beldibi-resort-kemer.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer5.jpg

امکانات اتاق ها:

دارای ۱۸۱ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت می باشد. طراحی و چیدمان اتاق ها به روز و شیم کی باشد و اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مبله، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته ، اتاق ویژه معلولیت و اتاق ویژه ماه عسل و ... از جمله خدمات این هتل 5 ستاره است.

turkiz-beldibi-resort-kemer3.jpg

امکانات هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا :

سالن بدنسازی مجهز ، استخر های سرپوشیده و روباز ، سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، تیر اندازی ، تفنگ بادی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، ایروبیک ، ژیمناستیک آبی ، واتر پلو ، بولینگ ، اسپا ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . .

turkiz-beldibi-resort-kemer4.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer2.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer1.jpg

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا

 هتل  آستریا ریزورت سورگون آنتالیا یکی از هتل های مجلل و منحصر به فرد منطقه سیده آنتالیا به شمار می رود. هتل پنج ستاره با برخورداری آب و هوایی مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، بهره مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا هتل مجلل ۵ ستاره آستریا ریزورت سورگون از محبوبیت زیادی بین توریستان تور آنتالیا برخوردار باشد . به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل آستریا ریزورت سورگون ۹ کیلومتر تا منطقه ساحلی مناوگات و ۷۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیافاصله دارد واین مناطق گردشگری برای مسافران تور آنتالیا بشمار می آید .

asteria_sorgun_resort_antalya.jpg

امکانات هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا:

اتاقهای هتل آستریا آنتالیا شامل ۴۷۵ اتاق و سوئیت است که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می کند . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد .

asteria_sorgun_resort_antalya1.jpg

پارک آبی و سرسره هایی جذاب ، ماساژ درمانی و اسپا ، سالن ورزشی پیشرفته ، استخرهایی در فضای باز و استخر سرپوشیده ، ورزش های آبی  ، مرکز سلامت و آب گرم ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان ، تهویه مطبوع ، آسانسور ، فروشگاه ،  رستوران هیی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . شامل می شود تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

asteria_sorgun_resort_antalya3.jpg

asteria_sorgun_resort_antalya2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش در اوایل سال 93  در زمینی به مساحت 108 هزار مترمربع احداث شد.در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است. 45 درصد مساحت این پارک فضای سبز است و دارای دریاچه مصنوعی می باشد که در آن 20 تا 30 قایق می باشد.در آینده پارکینگ، شهربازی و ... نیز به این پارک اضافه خواهد شد.

از برنامه های سازمان منطقه آزاد جزیره کیش برای توسعه این پارک زیبا این است که یک پارکینگ در زمین یک هکتاری بسازد تا رفاه و آسایش مسافران تور کیش را افزایش دهد. همچنین قرار است که یک شهر بازی فوق العاده بسازند که دارای زمینی به مساحت 5 هکتار می باشد. مسافران تور کیش می توانند لحظات حوبی رات در این پارک سپری کنند.

 parkeshahrr.jpg

parkeshahrr1.jpg

پایاب کیش

payabkish.jpg

پایاب , نقبی است که كنار دهانه چاه قنات حفر می شود و شیب تقریبا تندی دارد و به وسیله تعدادی پله به سطح آب جاری قنات که در زیرزمین است , می رسد. هرچه این دهلیز یا پایاب عمیق تر باشد تعداد پله ها بیشتر و بیشتر می شود. برای حفر کردن دهلیز زاویه آن را طوری تنظیم می کنند که پله آخر پایاب به انتهای قنات برسد تا بتوان از روشنایی نوری که از دهانه چاه یا همان قنات به سطح آب می تابد استفاده کرد. در اطراف پله آخر محیطی را ایجاد می کنند تا گردشگران بتوانند برای استراحت از آن استفاده کنند چون این محیط هوای خوب و دلپذیری را دارد مخصوصا در فصل تابستان هوای آن بی نظیراست. قدمت پایاب حدودا دو هزارسال می باشد. پایاب کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز واقع شده است . در سال های اخیر این منطقه به شکل زیبایی بازسازی شده است و همچنین نظر مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. علاوه بر این در منطقه پایاب کیش یك چایخانه و رستوران که دارای انواع غذاهای سنتی ایرانی است برای پذیرایی از گردشگران و مسافرانتور کیش قرار گرفته است.

payabkishj1.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آرامیس کیش :

هتل 4ستاره آرامیس کیش یکی  از بهترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است.اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید

_آرامیس_2.jpg

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و... اگر می خواهید اوقات خوشی را در جزیره کیش داشته باشید پیشنهاد من اقامت در این هتل است .

 

_آرامیس.jpg

_آرامیس_5.jpg

_آرامیس_3.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامیس کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ورا ورد ریزورت آنتالیا

هتل ورا ورد ریزورت آنتالیا 5 ستاره که در شهر آنتالیا قرار دارد محلی مناسب برای اقامت  مسافران تور آنتالیا می باشد.از این هتل مهمانان دسترسی آسانی به مناظر دیدنی و جاذبه های گردشگری دارند. این هتل در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2012 بازسازی شده است.هتل ورا ورد در فاصله ۳۵ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و ۲۵ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و در ۲ کیلومتری Kadriye و ۵ کیلومتری مرکز بلک واقع شده است . این هتل دارای 312 اتاق می باشد.خدمات بعضی از اتاق ها شامل بالکن، بار کوچک، تلویزیون صفحه تخت و .. می باشد.

امکانات هتل ورا ورد ریزورت آنتالیا:

 زمین تنیس، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، قایقرانی، بولینگ، اسب سواری، امکانات ورزش های آبی ، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، وان داغ، ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده (تمام سال)، اتاق بازی، زمین بازی کودکان، کلوپ تفریحی، باغ، تراس، تراس خورشید و … می شود . از امکانات عمومی هتل ورا ورد میتوان به روزنامه ها، صندوق امن، مغازه (در هتل)، اتاق های برای سیگار کشیدن، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق خانواده، آسانسور، گرمایش و … اشاره کرد.با نتخاب این هتل شیک سفر خوشی را سپری می کنید.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ورا ورد ریزورت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال تاج محل آنتالیا 

هتل رویال تاج محل آنتالیا در سال 2015 در منطقه سیده آنتالیا افتتتاح شده است.این هتل 5 ستاره دارای سرویس دهی uall می باشد.در مساحت ۴۰٫۰۰۰ متر مربع بنا شده است و معماری هتل الهام گرفته از بنای باستانی تاج محل هند هست و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد. هتل تاج محل آنتالیا در ماناوگات سیده قرار دارد و منطقه سیده بهترین شرایط آب و هوایی دارد . این هتل در ۷۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و در ۴۸ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و تا مرکز شهر فقظ 7.5 کیلومتر فاصله دارد. دارای ۴۵۰ اتاق هتل که تمامی اتاق ها شیک و دلباز هستند و دارای بالکن هست و بعضی از اتاقها منظره دریا دارند.

امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا :

استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سالن بدنسازی ، سینما ، سولاریوم ، مراکز ماساژ ، یوگا و ایروبیک ، حمام ترکی ، مرکز بازی های ویدئویی ، زمین والیبال ساحلی ، بیلیارد ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ، تیم انیمیشن و نمایش ، سرگرمی شبانه ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، اتاق بازی ، سرویس کودک ، محل نگه داری کودک ، رستوارن ، کافه ، پزشک ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، سالن آمفی تئاتر برای نمایش ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته ،  و … البته برای استفاده از آرایشگاه ، انواع ماساژ ، تلفن و فکس ، ورزشهای آبی و زمین گلف باید بصورت جداگانه وجه پرداخت کنید. مسافران تور آنتالیا با نتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال تاج محل آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()