نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی پاییز 94

تور دبی آبان 94



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی اچ دبی , بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تاج دبی

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانانتور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

قیمت تور دبی

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاج دبی , بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دیدنیهای کیش

_دیدنیهای_کیش_1.jpg

هتل دیدنیهای کیش در شمار هتل های  3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل که به صورت ویلایی ساخته شده است و در ساحل جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل دیدنیهای کیش در کنار بازار مرجان قرار دار از این رو برای گردشگران تور کیش که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است. از جذابیت های این هتل می توان به اجرای موسیقی زنده در رستوران معروف این مجموعه اشاره کرد که باعث می شود مسافران تور کیش از هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. این هتل شامل 28 سوئیت و 112 تخت می باشد. از جمله امکانات ویژه هتل دیدنیهای کیش برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده برای مسافران تور کیش ، لاندري، فضاي سبز، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و...

_دیدنیهای_کیش_2.jpg

 _دیدنیهای_کیش_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیدنیهای کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰۰ متر مربع و در منطقه Beldibiدر ساحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع ۱۱۰۷ اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا ۳۵ کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  ۴۵ کلیومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا.jpg

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور، تهویه مطبوع، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور آنتالیا ، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_4.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_5.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود  5 کيلومتر است. فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل تور آنتالیا قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

 

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مسافران تور آنتالیا ، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . 

این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما گردشگران به همراه می آورد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

_آدونیس_آنتالیا_3.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدونیس آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گریون استانبول

_گریون_استانبول_1.jpg

هتل گریون استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 4 کیلومتر می باشد و در 3/2 کیلومتری مرکز CNR واقع گردیده است. همچنین در ساعات مشخصی از روز به سمت فرودگاه آتاترک ترانسفر رایگان وجود دارد. این هتل دارای 252 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه، سشوار و ... می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند هر روز صبحانه مفصلی را در رستوران گلدن هرن این هتل میل نمایند و از فضای زیبای آن لذت ببرند.

آدرس هتل گریون استانبول : Merkez Mah. Sanayi Cad. No:9 Yenibosna-Bahçelievler, Bahcelievler, 34197 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گریون استانبول

استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافرانتور استانبول ، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، خانه داری روزانه،آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم گرمایشی

_گریون_استانبول_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گریون استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 3 ستاره پیانو فورت استانبول در منطقه فاتیح بنا شده است. این هتل از فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی بعضی اماکن دیدنی استانبول نظیر مسجد قدیمی سلطان احمد قرار گرفته است و همچنین به مراکز خرید استانبول مانند آکسارای و توپکاپی و لاللی نزدیک می باشد. یکی از امکانت این هتل تور استانبول ضدصدا بودن اتاق ها است.

_پیانو_فورت_استانبول_1.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_2.jpg

 امکانات هتل پیانو فورت استانبول:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، تهویه، انبار بار و چمدان، بار، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آب گرم و... . اگر می خواهید از امکانات این هتل زیبا استفاده کنید با تور استانبول همراه شوید .

_پیانو_فورت_استانبول_3.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_4.JPEG

_پیانو_فورت_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پیانوفورت استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های هتل ایران کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گراند کیش

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگرانتور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش :

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره آنتیک استانبول Istanbul Antik Hotel در سال 1881 میلادی در منطقه بایزید استانبول بنا شده است. این هتل با مرکز شهر 1 کیلومتر و با فرودگاه آتاتورک استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در 4 طبقه و در مجموع از 194 اتاق تشکیل شده است که شامل 6 سوییت، 9 اتاق سه نفره، 22 اتاق دو نفره، 37 اتاق کانکت و 14 اتاق یک نفره می باشد. در این هتل یک صرافی و فروشگاه نیز وجود دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت بی سیم نیز می باشد.

-آنتیک-استانبول.gif

 

امکانات هتل آنتیک استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاه، کرایه اتومبیل، صرافی، ایوان مخصوص حمام آفتاب و... 

-هتل-آنتیک-استانبول-1.gif

 

هتل اورینت اکپرس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Orient Express Hotel

 

هتل 4 ستاره اورینت اکسپرس استانبول Istanbul Oreint Express Hotel در سال 2000 میلادی در نزدیکی مکان های توریستی و تاریخی استانبول بنا شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع از 54 اتاق تشکیل شده است. در این هتل یک صرافی وجود دارد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان ارائه می شود. هتل اورینت اکسپرس یک استخر سرپوشیده نیز دارد. فاصله فرودگاه آتاتورک ترکیه از هتل اورینت حدود 20 کیلومتر می باشد.

-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

سایر امکانات هتل اورینت اکسپرس استانبول:

رستوران بین امللی، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، گاو صندوق، بار،سیستم گرمایش، خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی،اجاره اتومبیل، فکس و کپی، استخر سرپوشیده ،اینترنت پرسرعت و...

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

 

هتل ایکبال دلوکس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Ikbal Deluxe Hotel

 

هتل 4 ستاره ایکبال دلوکس استانبول Istanbul Ikbal Deluxe Hotel در سال 1993 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی دیواره های تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است. مسجد ایاصوفیه در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل در 8 طبقه و در مجموع از 144 اتاق تشکیل شده است. در مقابل این هتل ایستگاه تراموا واقع شده است. میدان تقسیم 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد.فاصله هتل ایکبال دلوکس از فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 12 کیلومتر می باشد.

-ایکبال-دلوکس-استانبول.gif

سایر امکانات هتل ایکبال دلوکس استانبول:

رستوران بین امللی،پذیرش شبانه روزی، حمام سنتی ترکی و بخار،ماساژ و SPA، سونا، جکوزی، سولاریوم،تهویهمطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، اینترنت بی سیم، آسانسور، صرافی، باشگاه بدنسازی،سالن بیلیارد، پرتاب دارت، سالن کنفرانس و...

-هتل-ایکبال-دلوکس-استانبول.gif

-هتل-ایکبال-استانبول.gif

-هتل-ایکبال-دلوکس-استانبل.gif



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سارا کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Sara Hotel

هتل سارا کیش Kish Sara Hotel جز هتل های 3 ستارهجزیره کیش می باشد که در سال 1388 درقلب مراکز تفریحی و تجاری کیشبنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع از 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان فراهم آورده است.

-سارا-کیش.gif

امکانات و تصاویر هتل سارا کیش:

رستوران،کافی شاپ،پارکینگ،صندوق امانات،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،تلفن،تلویزیون،یخچال،سرویس بهداشتی فرنگی،اینترنت بی سیم،آسانسور،خشکشویی،سالن پذیرایی،آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

-سارا-کیش-1.gif

-سارا-کیش-2.gif

 

 

-سارا-کیش-3.gif

 

هتل آرامش کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Aramesh Hotel

هتل آرامش کیش Kish Aramesh Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ جزیره می باشد که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شده است. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

-آرامش-کیش.gif

-آرامش-کیش-4.gif

امکانات و تصاویر هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق ضطراری،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها ی تفریحی و...

-آرامش-کیش1.gif

-آرامش-کیش-2.gif

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Titanic Beach Hotel

هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ آنتالیا Antalya Titanic Beach Hotel در سال 2003 میلادی در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. این هتل در 4 کیلومتری مرکز لارا و 35 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا ترکیه در ۲۷ کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل در 9 طبقه و در مجموع با 580 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل کمتر از ۵دقیقه با پیاده روی تا ساحل شنی آنتالیا فاصله دارد.این هتل آخرین بار در سال 2012 بازسازی شده است.

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-3.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-2.gif

امکانات و تصاویر هتل تایتانیک بیچ آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،اتاق بازی، اتاق تلویزیون، اتاق صبحانه، سالن کنفرانس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان،اینترنت بی سیم،بار، بوفه‌ی استخر، پارکینگ،تهویه‌ مطبوع،سیستم گرمایش،جکوزی، استخر، حمام بخار، خدمات پزشکی، ماساژدرمانی، خشک‌شویی، روزنامه‌، زمین بازی کودکان، سالن ورزشی و بدنسازی، سالن نمایش، سرو غذا در اتاق، آرایشگاه، سوپر مارکت، سونا، صرافی، صندلی حمام آفتاب، صندوق امانات، فروشگاه، کافه، گاراژ، مینی‌کلاب و...

_تایتانیک_بیچ_آنتالیا_1.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-5.gif

هتل مردان پالاس آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Mardan Palace Hotel

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا Antalya Mardan Palace Hotel در سال 2009 میلادیدر زمینی به مساحت 180.000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق و انواع سوییت ها تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافرانتور آنتالیا می باشد. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت و فاصله فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.این هتل در سال 2013 بازسازی شده است.

-مردان-پالاس-آنتالیا.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-1.gif

امکانات و تصاویر هتل مردان پالاس آنتالیا:

رستوران های بین المللی (روسی، ترکی، مدیترانه ای،ژاپنی،تایلندی،فرانسوی،آمریکایی و غذاهای دریایی و رستوران ساحلی)،10 بار، استخر روباز، ،حمام سنتی ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

-مردان-پالاس-آنتالیا-6.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-5.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-7.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-3.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-2.gif



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا 2 , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

_میرزا_کوچک_خان_مشهد_3.jpg

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و در منطقه زائر نشین می باشد.پارک میرزا کوچک خان 32325 متر مربع وسعت دارد و توسط شهرداری منطقه 7 مشهد اداره می شود.از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهدو ساکنان محلی قرار بگیرد.

_میرزا_کوچک_خان_مشهد_1.jpg

 

_میرزا_کوچک_خان_مشهد_4.jpg

 

_میرزا_کوچک_خان_مشهد_2.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک میرزا کوچک خان مشهد , بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

غار مغان مشهد

 

دهانه غار مغان در ۷۵ کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است.این غار دارای دو دهانه است. ارتفاع آن از دریا ۲۹۱۰ متر می‌باشد. درون غار آثار استالاگمیت و استالاکتیت و چندین حلقه چاه وجود دارد که عمق یکی از این چاه‌ها ۲۵ متر می‌باشد. همچنین در این غار پرتگاهی به عرض ۳۵سانتیمتر و برکهٔ آبی وجود دارد..این غار متعلق به دوران دوم زمین شناسی است و قدمت آن از البرز و دماوند بیشتر می باشد ، غار دارای دهلیزها و راههای پر پیچ و خم گوناگونی است که در صورت عدم آشنایی با محیط احتمال گم شدن زیاد است.این غار در سال ۱۳۲۴ توسط کوهنوردان شهرستان مشهدکشف شده است.

 

_مغان_مشهد_2.jpg

 

_مغان_مشهد_7.jpg

 

 از سقف این غارستونهای استالاکتیت و استالاکمیت که شاخه های آهکی هستند آویزان است و منظره بسیار جالبی را به وجود آورده . در درون غار چشمه آبی وجود دارد که علاوه برزلالی و گوارایی آن بسیار سرد است بطوری که در تابستان نیز نمی توان بیشتر از چند لحظه دست و پارا در آن نگه داشت . درون این غار چاههای مختلفی نیز وجود دارد که درون بعضی از آنها پرندگانی نیز زندگانی می کنند .

غار مغان دارای دو دهانه می باشد که یکی رو به شمال به ابعاد 6 متر در 2 متر و دیگری رو به شرق به ابعاد 12.5 در  3 متر می باشد تا حدود 50 متر فضای داخل غار روشن است عرض ورودی در ابتدا 19 متر و ارتفاع آن در شروع 4 و تا 12 متر ادامه دارد در بعضی از نواحی از سقف غار آب می چکد در فاصله 110 متری به استلاکمیت دو قلو می رسیم در فاصله 120 متری از ابتدای غار با تنگه ای به عرض 4 متر مواجه می شویم، رو به سمت غرب به ابتدای تالار دوم می رسیم . بعد از یک سر بالایی به دو حفره غربی و جنوب غربی به طول 19 متر می رسیم که هر دو به تالار سوم منتهی می شود که البته مسیر غربی بهتر و ساده تر است. در مقابلمان یک صخره 5متری و یک راه گربه رو در سمت راست دیده می شود. برای عبور از این قسمت نیاز به طناب و حمایت همراهان است . بعد از عبور از این قسمت به تالار چهارم می رسیم . پس از طی حدود 23 متر به دو راهی شرقی و غربی می رسیم که طول هر کدام 17 متر است که پس از عبور از آن به یک تالار زیبا خواهیم رسید . که داخل آن یک برکه به عمق 20 تا 40 سانتی مترو ابعاد 5×4 متر می باشد که آب آن قابل شرب نیست.  ده مغان در جنوب مشهد و مسیر آن از طریق شهرک سیدی و عبور از جاده خلج می باشد.بازدید از این غار زیبا برای گردشگران تور مشهد هیجان انگیز خواهد بود.

_مغان_مشهد_1.jpg

 

_مغان_مشهد_3.jpg

 

_مغان_مشهد_6.jpg

 

 مطالب مرتبط:

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: غار مغان مشهد , بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران متسو مشهد : 

_متسو1.jpg

این رستوران  در مجتمع آبادگران که یک مجموعه مسکونی تفریحی می باشد واقع شده است و بخش کافی شاپ هم دارد. رستوران متسو دارای فضای بسته ، آلاچیق و تخت می باشد که در میحیطی دنج آرام پیاده سازی شده است . محیط داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دارای دید بسیار خوبی به شهر است . منوی این رستوران شامل : انواعپیتزا، پاستا، شنیتسل، استیک و سالاد های مختلفمی باشد.

_متسو2.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران متسو مشهد , بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران احسان مشهد :

_احسان_5.jpg

_احسان_4.jpg

رستوران احسان مشهد  یکی از رستوران های قدیمی مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد مطلوب است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت خوبی برخوردار است . محیط این رستوران نیز در حد مطلوب می باشد با ورود به رستوران با استقبال و خوش آمدگویی سرگارسون و خدمه روبرو می شوید. غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگرانتور مشهدرا به خود جلب کرده است .

_احسان_مشهد1.jpg

_احسان_مشهد3.jpg

قیمت غذاها کمی گران است و شامل میز اردو نیز می باشد که منوی این میز شامل : سالاد فصل ، سالاد ماکارونی در چند نوع ، ماست و خیار ، ماست موسیر ، زیتون ، خیارشور ، دو نوع سوپ ، دسر و انواع میوه است . مسافرانتور مشهدمی توانندلحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران احسان مشهد , بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ویستا (پاتایا-تایلند)

_ویستا_1.jpg

_ویستا_2.jpg
 هتل ویستا یکی از هتل های 4 ستاره تایلند می باشد که در مرکز پاتایا جای گرفته و تنها 100 متر با ساحل اصلی پاتایا فاصله دارد. یک استخر با آب شور و اتاق هایی مخصوص افراد غیرسیگاری برای آن تعبیه شده است.اتاق ها دکوراسیونی مدرن با رنگ های گرم دارند و بالکن خصوصی برای تمام آنها در نظر گرفته شده است. وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی با دوش و حمام در تمام اتاق ها وجود دارد. امکانات تفریحی مانند استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم و همچنین دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP میباشد . امکانات ورزشی این هتل شامل مرکز بدنسازی ، کرایه دوچرخه است . دیگر امکاناتی که برای رفاه مسافران تور تایلند در نظر گرفته شده شامل خدمات ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، خدمات تورها و فکس و کپی میباشد.

_ویستا_3.jpg

_ویستا_4.jpg

_ویستا_5.jpg

مطالب مرتبط:

تور تایلند آبان 94

تور تایلند آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویستا (پاتایا-تایلند) , بهترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل تایلند , مجلل ترین هتل تایلند , امکانات هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

ساحل کاتا در پوکت تایلند

_کاتا1.jpg

_کاتا2.jpg

ساحل کاتا یکی ازدیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

_کاتا3.jpg

_کاتا_4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کاتا در پوکت تایلند , بهترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل تایلند , مجلل ترین هتل تایلند , امکانات هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 5 ستاره رادیسون بلو پرا استانبول :

هتل 5 ستاره رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا بنا شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. فرودگاه آتاتورک در 18 کیلومتری هتل رادیسون بلو پرا واقع شده است. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود. این هتل از 130 اتاق تشکیل شده است. تونل های تاریخی استانبول 350 از این هتل فاصله دارند.با کمی پیاده روی می توان به موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی دسترسی داشت.

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_1.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_2.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_3.jpg

4_هتل_رادیسون_بلو_پرا_استانبول.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_5.jpg

امکانات هتل رادیسون بلو پرا استانبول:

رستوران، پدیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، تهویه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشکاه، بار، گرمایش، صرافی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی و...

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_6.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_7.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_8.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_9.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_10.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رادیسون بلو پرا استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره آزیاده استانبول :

هتل 4 ستاره آزیاده استانبول نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد.

هتل آزیاده استانبول

هتل آزیاده استانبول 1

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

هتل آزیاده استانبول 2

هتل آزیاده استانبول 3

هتل آزیاده استانبول 4

هتل آزیاده استانبول 5

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آزیاده استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی مشهد:

_حکیم_ابوالقاسم_فردوسی1.jpg

 آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهدواقع شده است.این بنای یادمان توسط هوشنگ سیحون بر پایهٔ طرح پیشین آن توسط حسین لرزاده با کمی تغییرات در ابعاد و اندازه و تزئینات، طراحی و بازسازی شد.ساختمان کنونی آرامگاه در سال ۱۳۱۳ هم‌زمان با آیین‌های هزاره فردوسی گشایش یافت.کیخسرو شاهرخ در سال 1305 در توس مکان دفن این شاعر را پیدا کرد. طول مقبره ی فردوسی 6متر و عرض آن 5 متر بوده است . آرامگاه به شکل بناهای پرسپولیس و مقبره کورش در پاسارگاد ساخته شده استمساحت ساختمان نهصد و چهل و پنج متر بود و برای تزیین آن بهترین سنگ تراش ها تصاویری از شاهنامه را بر روی دیواره های ساختمان حک کردند. این بنا در جشن هزاره ابولقاسم فردوسی افتتاح شد. موزه ای نیز در نزدیکی ساختمان مقبره ساخته شده و می توانید در آنجا بهترین و نفیس ترین شاهنامه ی فردوسی را ببینید.  مهدی اخوان  ثالث به خواسته خودش در کنار این شاعر بزرگ دفن شده است.

_فردوسی3.jpg

حکیم ابوالقاسم فردوسی در حدود سال سیصد و بیست و نه ه.ق در شهر طبران توس به متولد شد. پدرش از کشاورزان توس بود که ثروت و موقعیت عالی داشت. ابولقاسم فردوسی در جوانی با درآمدی که از این  املاک پدرش به ارث برده بود زندگی خود را می گذراند و به کسی محتاج نبود. اما کم کم اموال خود را خرج سرودن شاهنامه کرد و در پیری به تنگدستی و فقر رسید.به مسافران تور مشهد پیشنهاد میکنیم ازمقبره شاعر بزرگ ایران دیدن فرمایند.

_فردوسی2.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی مشهد , بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

باغ موزه نادر شاه مشهد :

_موزه_نادر_شاه_مشهد_3.jpg

آرامگاه نادر شاه بنایی است درمجموعه باغ موزه نادریدر شهر مشهدکه به یادبود نادر شاه افشاردر سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحونطراحی و ساخته شده‌است. ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاهمیباشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره‌های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاهرا برای مسافران تور مشهد نمایش میدهد.

باغ موزه نادرشاه در چهارراه شهدامشهدواقع شده است. در این موزه  مجسمه سنگی از نادر شاه  افشار قرار دارد که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است. در  این موزه غرفه هایی زیادی موجود است که شامل نمایشگاه عکس های مربوط به حوادث  دوره نادرافشار می باشد. همچنین این موزه شامل انواع اسلحه  ششلول, سلاح سرد و گرم, انواع شمشیر, خنجر و تجهیزات جنگی می باشد که به دوره های مختلف قاجار, صفوی و افشاریه برمی گردد. این باغ به دستور نادر شاه در سال۱۱۴۵روبه روی حرم امام رضا ساخته شده است. در این موزه شما مسافران تور مشهد می توانید تمامی اشیائی که به دوره های قبل به الخصوص زمان قاجار برمی گردد را ببینید.

_موزه_نادر_شاه_مشهد_1.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: باغ موزه نادر شاه مشهد , بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()