نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آرگ ارمنستان

یکی از مناسب ترین هتل های ارمنستان هتل 3 ستاره آرگ است که دارای اتاق هایی تمیز و مناسب با امکاناتی نظیر سيستم تهويه مطبوع, تلویزیون, مینی بار, سشوار و ... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای باغی است بسیار زیبا که مسافران تور ارمنستان برای سرو غذا می توانند به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و گردشی هتل آرگ ارمنستان خدمات ماساژ درمانی, بیلیارد, صرافی و ... می باشو و مسافران تور ارمنستان می توانند زمان خوبی را در آنجا سپری کنند. رستوران این هتل بسیار خوب با انواع غذاهای مختلف و دسرها می باشد. هتل آرگ ارمنستان 24 ساعته در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل آرگ ارمنستان:

خدمات ماساژ, اینترنت, بیلیارد, باغ, رستوران, مینی بار, خدمات 24 ساعته, خدمات خانه داری, صرافی و .... که برای مسافرانتور ارمنستان می باشد.

 

هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان

از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان است که در مرکز 5 کیلومتری سیتی سنتر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای 15 اتاق تمیز و مناسب و با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای استخری سر پوشیده و تمیز است که مسافران تور ارمنستان از ساعت 6 بعد از ظهر می توانند به آنجا بروند و اوقات خوشی را سپری کنند. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای باغی زیبا و سر سبز که در آن آلاچیق هایی موجود است که مسافران تور ارمنستان می توانند به سرو صبحانه به آنجا بروند. هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد و در نزدیکی باغ وحش,  ایستگاه اصلی راه آهن و فرودگاه می باشد.

امکانات هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان:

باغ، تراس، استخر، سونا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ارمنستان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، سوییت ماه عسل، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل شیراک ایروان ارمنستان است که در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار گرفته است. هتل شیراک ایروان ارمنستان دارای 100 اتاق خوب تمیز است که هر کدام با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ طراحی شده اند و دارای امکانات خوب و مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و غذاهای سنتی ارمنستان مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل شیراک ایروان ارمنستان تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه و میدان جمهوری نیز در 2 متر است. مسافران تور ارمنستانمی توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان:

رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان، بار، اینترنت رایگان، تهویه، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان, لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان می باشد که در دوري از شهر در مکان و محیط کاملا راحت و ساکت اقامتي دلنشين قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و زیبا با امکانات خوب در اختیار مسافرانتور ارمنستان می باشد. هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان دارای مکانی ورزشی مانند سالن بیلیارد که برای مسافران تور ارمنستان درست کردنند تا اوقات فراغت خود را بگذرانند.

امکانات هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان:

رستوران با غذاهای متفاوت و خوشمزه، مركز تجاري،‌ مركز آبگرم و سلامت،‌اينترنت رايگان, سالن بیلیار و .... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل ساین ایروان ارمنستان

 یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل سایندر است که در 1 کیلومتری میدان جمهموری در ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل دارای 176 اتاق خوب است که اتاق ها مجهز به  مینی بار، سشوار، حمام، تلویزیون برای مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل تا پارک انگلیس 3 دقیقه و تا ایستگاه قطار 3/5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی ایروان 1 کیلومتر است. در لابی این هتل وای فای رایگان مخصوص مسافران تور ارمنستان موجود است. این هتل امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور ارمنستان می گذارد.

امکانات هتل ساین ایروان ارمنستان

تراس، سوناف باشگاه، اسپاف ماساژ، استخر سرپوشیده، حمام اسپرینگ مخصوص مسافران تور ارمنستان،کتابخانه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات بلیت، عابربانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، اتق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، مرکز بیزنس، آسانسور، روزنامه، پارکینگ(با هزینه) و.... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

روستای ساناهین ارمنستان

یکی از بهترین مکان های دیدنی ارمنستان روستای ساناهین ارمنستان است که در شمال استان لوری که  بخشی از شهر آلاوردی می باشد قرارگرفته است که از طریق تله کابین با این شهر پیوند دارد. ساناهین در زبان ارمنی به معنای «کهنتر از آن یکی» می باشد و منظور از آن، قدیمی‌تر بودن صومعه ساناهین از صومعه هاغپات است. در این شهر صومعه معروفی قرار دارد که به همراه صومعه هاغپات که در نزدیکی آن است در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارند و عمده شهرت این شهر به دلیل وجود این صومعه می باشد. این صومعه در قرن ۱۰ میلادی ساخته شد و به عنوان محلی برای آموزش تذهیب و خوش‌نویسی بوده است که بسیار مورد توجه مسافران تور ارمنستان قرار دارد. روستای ساناهین و هاغپات بر روی دو دشت و در دو طرف دره ای ژرف قرار گرفته اند و مسافران تور ارمنستان می توانند از آنجا دیدن نمایند.

 

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان است. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه یکی از قیمی ترین کلیساهای ارمنستان می باشد.

 

معبد گارنی ارمنستان

تاریخ ساخت معبد گارنی ارمنستان به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 کیلومتری جنوب شرقی ایروان واقع شده است که در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی خوب و مطبوعی که داراست برای شکار اختصاصی و ییلاق پادشاهان ارمنستان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از این عمارت حمام اختصاصی زیبا وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم می باشد. این حمام از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد است. بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده و ماهی های دریا نقاشی شده است. معبد گارنی ارمنستان دارای ططراحی نظیری از فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مناسب ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال پلازا ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ارمنستان هتل 4 ستاره رویال پلازا ارمنستان می باشد که در قلب شهر در نزدیکی موزه به نام مارتیروس ساریان و موزه به نام هوهاننس تومانیان قرار گرفته است. هتل رویال پلازا ارمنستان دارای 84 اتاق لوکس با امکانات عالی و مجهز که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. از خصوصیات خوب این هتل این است که در نزدیکی هتل رستورانها، دیسکوها، بارها و کافه ها قرار دارند تا مسافران تور ارمنستان با کمی قدم زدن به آنجا بروند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خيابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مركز بدنسازي،‌ خدامت ماساژ، صرافي،‌ خشكشویی و مركز تجارت ,رستوران روسيني به سرو انواع غذاهاي محلي و ايتاليايي و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلدن تیولیپ ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

میدان جمهوری ارمنستان

یکی از دیدنی های ارمنستان میدان جمهوری است که در شهر ایروان است که طراحی آن در سال های 1924-1929 و ساخت آن در سال 1958 توسط معمار ارمنی شده است.در این میدان مردم  ارمنستان بعضی از جشن ها و مراسم هایشان را برگزار می کنند و از تلاقی خیابان های آبویان، نالبندیان، تیگران متس، سارکسیان و آمیریان ایجاد شده است. شکل کلی میدان مربع است و با هفت ساختمان بزرگ و زیبای  گالری ملی و موزه، وزارت کشور، خانه دولت، دفتر مرکزی پست جمهوری ارمنستان ، هتل  ماریوت ارمنستان،  وزارت امور خارجه و وزارت انرژی و منابع طبیعی احاطه شده است. در قسمت شمالی این میدان و در جلوی گالری ملی رقص فواره بزرگ قرار دارد که در شب زیبایی و جلوه خاصی دارد. در گذشته مجسمه لنین در قسمت جنوبی میدان قرار داشت. مسافران تور ارمنستان  می توانند از تماشای این میدان لذت ببرند.

 

 

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان

 

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس از بزرگ ترین کلیساهای ارمنستان می باشد که در آن مراسم مختلف دینی و مذهبی انجام می گیرد. این کلیسا در سال 1980 به مناسبت 1700 امین سالگرد مسیحیت ساخته شد و در سال 2001 در آن به روی مردم گشوده شد. معماری این کلیسا به این صورت است که دیوار های آن از سنگ های دوف و در پایه ستون ها نیز از شمش طلا استفاده شده است. ناقوس های این کلیسا در قسمت شرقی آن قرار دارند و کتابخانه ای بسیار زیبا نیز در پایین کلیسا می باشد. از بزرگترین کلیساهای ارمنستان گریگورلوساوریچ مقدس است که جهت مراسم های مختلف دینی ومذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. مسافران تور ارمنستان می توانند از این مکان زیبای ارمنستان دیدن نمایند.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 95

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مکان های گردشگری ارمنستان, جاذبه های دیدنی و گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان

 هتل 4 ستاره توفنکیان هیستوریک ایروان جزو هتل های خوب ارمنستان می باشد که در 500 متری میدان جمهوری قرار دارد در نزدیکی این هتل موزه ها، کافه ها و رستوران های متنوعی برای مسافران تور ارمنستان وجود دارند. این هتل دارای 82 اتاق کاملا مجهز است که اتاق ها با وسایل و صنایع دستی زیبای ارمنستان طراحی شده اند و رستوران زیبای این هتل دارای نواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی و بین المللی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل با چوب و سنگ و اشیای فلزی طراحی شده است. فاصله این هتل تا موزه تاریخی ملی 5 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه بین المللی ایروان 12 کیلومتر است. 

امکانات هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان:

استخر سرباز، تراس، بالکن، اتاق جلسه، رستوران، بار، ماساژ، ماهواره، تلویریون، حمام، مینی بار، فکس، کپی، فزوشگاه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و ...برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

یکی از زیبا ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان است که در مرکز ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل تا میدان معروف جمهوری 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. هتل 50 اتاق  زیبا دارد که هر کدام از اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پخجال، ماهواره، تلویزیون و ... برای مسافران تور ارمنستان هستند. همه اتاق ها با رنگ گرم طراحیشده اند و حمام مجهز به سشوار، توالت و دوش است. مسافران تور ارمنستان می توانند در کافه ای که در نزدیکی این هتل فاصله دارد به صرف غذا بپردازند.این هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان:

 رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه) برای مسافران تور ارمنستان، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و...

 

 

تور ارمنستان اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان,لوکس ترین هتل های ارمنستان, مجلل ترین هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

موزه آثار خطی ارمنستان

موزه آثار خطی ارمنستان درانتهای شمالی خیابان مشدوتس قرار گرفته است و مقابلش مجسمه های بزرگی از مورخان و روحانیون مشهور قرون وسطی وجود دارد و در پایین ومرکز مجسمه ها مجسمه مسروف مشدوتس مخترع خط ارمنی در سال 405 میلادی و  شاگردش قرار گرفته است . ساخت بنای موزه درسال 1959 بود و هم اکنون بیشتر از 17000 نسخه تاریخی در موزه جمع آوری شده است و مراقبت می شود . بزرگترین کتاب در این موزه قرار دارد که متعلق به قرن هشت میلادی می باشد که وزن کتاب بیست و هشت کیلوگرم است و کوچکترین کتاب متعلق به قرن پانزده میلادی می باشد که وزن کتاب تقریبا 190 گرم می باشد.مسافران تور ارمنستان می توانند از جاذبه های گردشگری ارمنستان دیدن نمایند.

 

معبد گارنی ارمنستان

تاریخ ساخت معبد گارنی ارمنستان به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 کیلومتری جنوب شرقی ایروان واقع شده است که در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی خوب و مطبوعی که داراست برای شکار اختصاصی و ییلاق پادشاهان ارمنستان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از این عمارت حمام اختصاصی زیبا وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم می باشد. این حمام از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد است. بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده و ماهی های دریا نقاشی شده است. معبد گارنی ارمنستان دارای ططراحی نظیری از فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان است. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه یکی از قیمی ترین کلیساهای ارمنستان می باشد.

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان

 

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس از بزرگ ترین کلیساهای ارمنستان می باشد که در آن مراسم مختلف دینی و مذهبی انجام می گیرد. این کلیسا در سال 1980 به مناسبت 1700 امین سالگرد مسیحیت ساخته شد و در سال 2001 در آن به روی مردم گشوده شد. معماری این کلیسا به این صورت است که دیوار های آن از سنگ های دوف و در پایه ستون ها نیز از شمش طلا استفاده شده است. ناقوس های این کلیسا در قسمت شرقی آن قرار دارند و کتابخانه ای بسیار زیبا نیز در پایین کلیسا می باشد. از بزرگترین کلیساهای ارمنستان گریگورلوساوریچ مقدس است که جهت مراسم های مختلف دینی ومذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. مسافران تور ارمنستان می توانند از این مکان زیبای ارمنستان دیدن نمایند.

 

تور ارمنستان اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مکان های گردشگری ارمنستان, جاذبه های دیدنی و گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_5.jpg

 

هتل مدیا وان دبی

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگرانتور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد