نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آماری آتریوم تایلند:

_آماری_تایلند1.jpg

هتل آماری آتریوم تایلند در کنار خیابان New Petchburi و در 2.5 کیلومتری ایستگاه متروی Phetchaburi مستقر شده است.فاصله این هتل تا ایستگاه مترو بسیار کم می باشد و فاصله آن تا مرکز تجاری و مراکز خرید با مترو حدود 5 دقیقه میباشد .مرکز ملی همایش کوئین سیرکیت ، فقط ده دقیقه با هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند فاصله دارد و دسترسی آسانی به مراکز خرید و تجاری دارد . میهمانان و مسافران  تور تایلند می توانند از امکانات ورزشی مرکز تناسب اندام بهره مند بشوند و همچنین از خدمات ماساژ درمانی هم استفاده نمایند.

_آماری_تایلند2.jpg

_آمارای_تایلند3.jpg

امکانات هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند برای میهمانان  تور تایلند

:

 سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وایرلس ، کلوپ شبانه و رستوران و... می باشد . 

_آماری_تایلند4.jpg

_آماری_تایلند5.jpg

_آماری_تایلند6.jpg


 

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

هتل آماری واترگیت هتلی پنج ستاره میباشد و در منطقه مدرن و تجاری و بازرگانی شهر بانکوک تایلند واقع شده است. و آمیزه ای از اتاقهای لوکس و مجلل ، رستوران های عالی و امکانات تفریحی متنوع به میهمانان  تور تایلند خود ارائه میکند.فروشگاه های Central World و Gaysorn Plazaو Siam Paragon و همچنین فروشگاه های پوشاک و مد Pratunam تنها در چند قدمی هتل قرار دارند و پیاده میتوان به آنجا رسید.

 

_آمارای_واتر_گیت_تایلند.jpg

_آماری_واتر_گیت1.jpg

_آماری_واتر_گیت2.jpg

مسافران تور تایلند میتوانند با بهره مندی از خدمات ماساژ درمانی مرکز Sivara Spa که گویی بهشتی درقلب شهر است؛ دمی را به آرامش سپری کنند و با استحمام در استخر التیام بخش مملو از گلبرگ های گل سرخ و عطراگین سنبل وylang ylang ؛ اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و تجديد قوا كنند. سپس مي توانند به اتاق استراحت بزرگ خود بازگردند و صبح با استشمام عطر صبحانه تازه و خوشمزه از خواب بیدار شوند و روز فوق العاده دیگری را در این شهر فریبنده شروع کنند.

_آماری_واتر_گیت3.jpg

_آماری_واتر_گیت5.jpg

_آماری_واتر_گیت6.jpg

_آماری_واتر_گیت7.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور تایلند

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , مجلل ترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

_سنتراگرندسامویی_تایلند11.jpg

هتل 5 ستاره سنترا گرند سامویی یکی از لوکس ترین هتل های تایلند می باشد. که دارای موقعیت ساحلی بوده و در منطقه چاونگ قرا دارد.اطراف این هتل 5 ستاره با شکوه درختان و فضای سبز قرار دارد و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد .ازامکانات خوب هتل سنترا گرند سامویی تایلند برای مسافران تور تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان،  آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند سامویی برای ورزشکاران نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم کرده است. از امکانات دیگر اتاق های هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن،  مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه دی وی دی پلیر و رادیو میباشد.هدف کادر هتل سنترا گرند سامویی ، جلب رضایت مسافران تور تایلند و تور سامویی بوده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه می باشد.

 

 

_سنترا_گرند_سامویی22.jpg

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11.jpg

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22.jpg

 

هتل رویال پارادایز پوکت تایلند

_رویال_پارادایز1.jpg

یکی از لوکس ترین هتل های تایلند هتل رویال پارادایز پوکت است که از موقعیت مکانی بسیار زیبایی در ساحل پاتونگ برخوردار است و فقط چند دقیقه پیاده تا مرکز خرید جونگ سایکلون و خیابان پر جنب و جوش بانگلا و 10 کیلومتر با مرکز خرید سنترال فستیوال و پوکت فانتاسی واقع شده است. یک استخر در فضای باز، 8 رستوران مختلف و یک پارکینگ رایگان در اختیار مسافران تور تایلند قرار دارد. اتاق های مجلل آن با رنگ های زیبا، مبلمان کلاسیک طرح چوب، اتاق نشیمن راحت و بالکنی خصوصی با منظره ی استخر یا جنگل سرسبز تزئین شده است.اتاقهای این هتل دارای تلویزیون با کانالهای شهری، مینی بار، گاوصندوق، چای و قهوه ساز است. مرکز آب گرم هتل با ارائه لیستی از ماساژ و معالجات بدن، مکان مناسبی جهت استراحت میهمانان تور تایلند به شمار میرود. برای مسافرانی که به ورزش علاقه مند هستند، ورزشهای آبی متنوعی فراهم شده است. 4 رستوران هتل، با سرو انواع خوراکهای تایلندی، چینی، عربی و بوفه خوراکهای بین المللی و آسیایی از میهمانان پذیرایی میکنند.

 

_رویال_پارادایز22.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , مجلل ترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لمردین سامویی تایلند 

 

هتل ۵ ستاره لمردین سامویی مانند سایر هتل هایی که در این سطح هستند ارائه کننده امکانات لوکس و فوق‌العاده ای برای مسافران تور تایلند می باشد. از امکانات هتل لمردین ساموییتایلند میتوان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر امکانات این هتل 5 ستاره برای گردشگران تور تایلند هم شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه Dvd Player و رادیو میباشد.مکان هتل در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ(Patong Beach) و پوکت فانتاسی (Phuket FantaSee) می باشد.ساحل اختصاصی ریزورت که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد، شما را از استفاده ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد بر حذر می دارد. هتل دارای ۱۰رستوران و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مهمانان تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه شروع کرده و سپس از جاذبه‌های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_1.jpg

 

_لمردین_2.jpg


هتل دوسیت تانی بانکوک تایلند :

_دوسیت_تانی_بانکوک_تایلند.jpg

هتل دوسیت تانی بانکوک تایلندکه بر فراز پارک لومپینی قرار گرفته، یک هتل 5 ستاره ی بسیار لوکس استو در مرکز شهر بانوک قرار دارد و رو به منظره ی پارک " Lumpini" میباشد . امکانات این هتل  شامل زمین گلف ، اینترنت پرسرعت ، استخر و سونا و جکوزی ، سالن ماساژ و اسپا Devarana می باشد. این هتل دارای 507 اتاق است . که همگی به سبک مدرن و زیبای تایلندی تزئین شده است. امکاناتی که این هتل برای گردشگران تور تایلند دارد شامل دسترسی به اینترنت پرسرعت و فضای کار وسیع میباشد. وجود یازده رستوران ، تریا و سالن استراحت در هتل، اقامتی راحت را به شما هدیه می دهد. ایستگاه قطارHualamphong در 3 کیلومتری، رودخانه ی زیبای چائو پرایا در 1.5 کیلومتری و فرودگاه بین المللیSuvarnabhumi در فاصله ی 24 کیلومتری قرار گرفته اند.

_دوسیت_تانی1.jpg

_دوسیت_تانی2.jpg

_دوسیت_تانی3.jpg

_دوسیت_تانی4.jpg

 


هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند :

_سوفیتل_سیلوم_بانکوک_تایلند.jpg

هتل سوفیتل در مرکز شهر بانکوک در جاده" Sukhumvit " قرار دارد . این هتل در خیابان سیلوم نزدیک به ایستگاه مترو سیلوم ساخته شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 45  کیلومتر می باشد. و تا ایستگاه ترن هوایی  BTSدارای امکاناتی عالی و دسترسی آسان به بازارهای شبانه این خیابان و خیابان های مجاور میباشد . امکانات رفاهی این هتل برای مسافران تور تایلند شامل استخر روباز ، مرکز آب گرم و سلامت ، اینترنت ، ماساژ ، مرکز بدنسازی و ... میباشد. رستوران های این هتل غذاهای تایلندی و فرانسوی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند عرضه می کنند.

_سوفیتل1.jpg

_سوفیتل_2.jpg

_سوفیتل3.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , مجلل ترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

ساحل کاتا در پوکت تایلند

_کاتا1.jpg

_کاتا2.jpg

ساحل کاتا یکی ازدیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

_کاتا3.jpg

_کاتا_4.jpg

 


خانه مقدس حقیقت پاتایا تایلند:

 

_حقیقت.jpg

 

خانه مقدس حقیقت ( Sanctuary of Truth ) بنای چوبی عظیم و با ابهت معبد مانندی است که در شمال شهر پاتایا درکشور تایلند و  کنار دریا بنا شده است و بلندترین نقطه آن ۱۰۵ متر ارتفاع دارد. این بنای خانه مقدس حقیقتطوری ساخته شده است که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم باشد.

نکته جالب تر اینکه مجسمه های کنده کاری شده و چوبی که در این خانه وجود دارد که بر اساس قوه ابتکار و خلاقیتتایلندقدیم ساخته شده . هدف از به کارگیری این مجسمه ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی است. سرگرمی های دیگری نیز همچون شوی دلفین ها در این مکان اجرا می شود.

 

_حقیقت1.jpg

 

_حقیقت2.jpg

 مطالب مرتبط:

تور تایلند آبان 94

تور تایلند آذر 94

تور تایلند زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند , ارزان ترین دیدنی های تایلند , قیمت دیدنی های تایلند , بهترین دیدنی های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مونتین پاتایا تایلند:

_مونتین_پاتایا_تایلند1.jpg

هتل Montien، دقیقه پیاده تا مرکز خرید Central Festival فاصله داشته و اقامتی را به همراه استخر روباز، جکوزی، پارکینگ رایگان و 5

رستورانبه میهمانان تور تایلند ارائه میدهد.اتاقها به سبک تایلندی آراسته و از بالکن اختصاصی با چشم انداز دریا، تلویزیون ماهواره ای، یخچال،

چای و قهوه سازبرخوردار میباشند.میهمانان تور تایلند میتوانند در کلاسهای یوگا و ایروبیک که در باشگاه هتل برگزار میشوند شرکت نمایند. از دیگر

امکانات هتل میتوان به مرکز اداری، دفتر گردشگری، زمین بازی کودکان، اتومبیل کرایه و خدمات خشکشوییاشاره کرد.کافی شاپ شبانه روزی

Verandah، با سرو خوراکهای ویژه تایلندی، ویتنامی و بین المللی از میهمانان تور تایلند پذیرایی میکنند. رستوران چینیMarco Polo نیز خوراکهای

مختلف را در کاسه های کوچک و متعدد سرو میکند.هتل 15 دقیقه سواره تا ایستگاه اتوبوس فاصله دارد.

_مونتین_پاتایا_تایلند2.jpg

_مونتین_پاتایا_تایلند3.jpg

_مونتین_پاتایا_تایلند4.jpg

 


هتل رویال پارادایز پوکت تایلند

هتل رویال پارادایز از موقعیت مکانی بسیار خوبی در ساحل پاتونگ برخوردار است و 5 دقیقه پیاده تا مرکز خرید جونگ سایکلون و خیابان پر جنب و جوش بانگلا و 10 کیلومتر با مرکز خرید سنترال فستیوال و پوکت فانتاسی ودر چند قدمی ساحل Patong تایلند واقع شده است. یک استخر در فضای باز، 8 رستوران و یک پارکینگ رایگان برای آن تعبیه شده است.اتاق های مجلل آن با رنگ های طبیعی، مبلمان کلاسیک طرح چوب، اتاق نشیمن راحت و بالکنی خصوصی با منظره ی استخر یا جنگل سرسبز تزئین و مجهز شده اند.اتاقها به تلویزیون با کانالهای شهری، مینی بار، گاوصندوق، چای و قهوه ساز مجهز بوده و شبانه روز نظافت میشوند.مرکز آب گرم هتل با ارائه لیستی از ماساژ و معالجات بدن، مکان مناسبی جهت استراحت میهمانان تور تایلند به شمار میرود. برای آن دسته از میهمانانی که به ماجراجویی علاقه مندند، ورزشهای آبی متنوعی تدارک دیده شده است.4 رستوران هتل، با سرو انواع خوراکهای تایلندی، چینی، عربی و بوفه خوراکهای بین المللی و آسیایی از میهمانان تور تایلند پذیرایی میکنند.

_رویال_پارادایز.jpg

_رویال_پارادایز2.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند آبان 94

تور تایلند آذر 94

تور تایلند زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل تایلند , مجلل ترین هتل تایلند , امکانات هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ویستا (پاتایا-تایلند)

_ویستا_1.jpg

_ویستا_2.jpg
 هتل ویستا یکی از هتل های 4 ستاره تایلند می باشد که در مرکز پاتایا جای گرفته و تنها 100 متر با ساحل اصلی پاتایا فاصله دارد. یک استخر با آب شور و اتاق هایی مخصوص افراد غیرسیگاری برای آن تعبیه شده است.اتاق ها دکوراسیونی مدرن با رنگ های گرم دارند و بالکن خصوصی برای تمام آنها در نظر گرفته شده است. وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی با دوش و حمام در تمام اتاق ها وجود دارد. امکانات تفریحی مانند استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم و همچنین دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP میباشد . امکانات ورزشی این هتل شامل مرکز بدنسازی ، کرایه دوچرخه است . دیگر امکاناتی که برای رفاه مسافران تور تایلند در نظر گرفته شده شامل خدمات ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، خدمات تورها و فکس و کپی میباشد.

_ویستا_3.jpg

_ویستا_4.jpg

_ویستا_5.jpg

مطالب مرتبط:

تور تایلند آبان 94

تور تایلند آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویستا (پاتایا-تایلند) , بهترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل تایلند , مجلل ترین هتل تایلند , امکانات هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

ساحل کاتا در پوکت تایلند

_کاتا1.jpg

_کاتا2.jpg

ساحل کاتا یکی ازدیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

_کاتا3.jpg

_کاتا_4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کاتا در پوکت تایلند , بهترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل تایلند , مجلل ترین هتل تایلند , امکانات هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد