هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آسپن استانبول

هتل 4 ستاره آسپن استانبول  در سال 2004 میلادی در مرکز شهر استانبول و منطقه لاللی بنا شده است. هتل آسپن استانبول در 8 طبقه دارای 63 اتاق با محیطی دلنشین می باشد و آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول نوروز 95می باشد. فاصله بازار بزرگ استانبول حدود 1 کیلومتری این هتل می باشد.. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک استانبول در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. از هتل تا ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و با ایستگاه قطار شهری 10 دقیقه فاصله است. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد در نزدیکی هتل آسپن می باشند. در ضمن هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.این هتل در سال 2013 نوسازی شده است.

-آسپن-استانبول1.gif

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، اینترنت پرسرعت بی سیم، آرایشگاه زنانه، پیرایش مردانه، اتاق ماساژ SPA، جکوزی، حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بازی کودکان، سونا، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی،کافه تریا، لابی، اتاق تلویزیون و... را میتوان نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آسپن-1.jpg

-آسپن2.JPEG

-هتل-آسپن-استانبول3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 95 با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 


 

هتل ایکبال دلوکس استانبول

هتل 4 ستاره ایکبال دلوکس استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی دیواره های تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است. مسجد ایاصوفیه در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل در مجموع از 140 اتاق تشکیل شده است. در مقابل این هتل ایستگاه تراموا واقع شده است. میدان تقسیم 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. هتل ایکبال دلوکس از فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر فاصله داردمسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

_ایکبال_دلوکس_استانبول_1.jpg

امکانات هتل ایکبال دلوکس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا، جکوزی، سولاریوم، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، اینترنت وای فای، آسانسور، صرافی، سالن بدنسازی، بیلیارد، پرتاب دارت، سالن کنفرانس و... را نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ایکبال_دلوکس_استانبول_6.jpg

-ایکبال-دلوکس2.jpg

-ایکبال-دلوکس7.jpg


هتل دیاموند سیتی استانبول

هتل 4 ستاره دیاموند سیتی استانبول در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 90 اتاق دارد. رستوران این هتل آماده پذیرایی از 100 نفر می باشد. هتل دیاموند سیتی به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد. این هتل 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد که مسافران تور استانبول نوروز 95با اقامت در این هتل میتوانند از لحظات خوبی برخوردار باشند.

-دیاموند-سیتی-استانبول.gif

امکانات هتل دیاموند سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، رنت کار و... را میتوان نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-دیاموند-سیتی-استانبول-رستوران.gif

-دیاموند-سیتی-استانبول-اتاق-2.gif

-دیاموند-سیتی-استانبول-اتاق-1.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

 





:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: