هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ددمان آنکارا, ترکیه

هتل ددمان هتلی ۵ ستاره در مرکز شهر آنکارا، واقع شده است و اقامتی خوب و با آرامش را برای گردشگران تور ترکیه به وجود می آورد. این هتل جذاب، در موقعیتی مرکزی ومسکونی بی سر و صدایی قرار گرفته و دسترسی عالی ای را به اقصی نقاط فراهم آورده است. همجواری هتل با اماکن دولتی، سفارتخانه ها و مراکز اداری، تجاری از دیگر امتیازات هتل محسوب می شود.

امکانات هتل ددمان آنکارا:

اتاق های هتل ددمان آنکارا با طراحی شیک و مدرن, پذیرای مهمانان و گردشگران تور ترکیه می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. مهمانان هتل ددمان می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند.

فضای داخلی هتل ددمان ، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت مهمانان تور ترکیه تبدیل شده است. هتل، خدمات فوق العاده ای را تدارک دیده است. مهمانان تور ترکیه می توانند با صرف نوشیدنی مورد علاقه خود و یا بهره مندی از خدمات مرکز آب گرم و آبتنی در استخر سرپوشیده هتل، رفع خستگی نمایند. امکانات گسترده برگزاری کنفرانس ها، ملاقات ها و سمینار ها نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. رستوران های شیک هتل ددمان، با سرو انواع خوراکهای خوشمزه ترکی و بین المللی از مهمانان تور ترکیه پذیرایی می کنند. از امکانات رفاهی ورزشی هتل ددمان ، می توان به یک مرکز آب گرم با حمام ترکی و سونا، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، جکوزی, ماساژ، بیلیارد، زمین گلف و یک ورزشگاه کاملا مجهز اشاره کرد.این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور ترکیه به ارمغان می آورد.


هتل تونتاس آپرت کوش آداسی ,ترکیه

 

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارد. این هتل چهار ستاره در شهر محبوب کوش آداسی است .

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا است .اینترنت در اتاق ها که شما مسافران تور ترکیه با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مهمانان تور ترکیه در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص می باشد.غواصی یکی دیگر از تفریحات این هتل می باشد و باغ این هتل که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید همچنین شما مسافران تور ترکیه می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.

 


هتل نک ازمیر, ترکیه

هتل نک ازمیر  هتلی ۴ ستاره در منطقه Konak و در ۱۷٫۵ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes واقع شده است همچنین ترمینال اتوبوس تنها در ۷ کیلومتری هتل نک واقع شده است. این هتل لحظات خوشی را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان میاورد.

امکانات هتل نک ازمیر:

هتل نک دارای ۵۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت بی سیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل نک دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.

 هتل نک ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران داخل و محوطه هتل با خدمات منحصر به فرد ، مدرن و به صورت ALL ( شامل : صبحانه، ناهار و شام) ارائه می دهد. در صورت درخواست مسافرين تور آنتالیا، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. کارکنان این هتل  ۴ ستاره به زبان ترکی و عربی صحبت می کنند. کارکنان مهربان هتل،به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95





:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, لوکس ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: