نوشته شده توسط : نیکنام

ساحل پاتارا ترکیه

ساحل پاتارا ترکیه یکی از طولانی ترین سواحل شنی مدیترانه در ترکیه است که هیچ ساختمانی به جز یک کافی شاپ در امتداد آن دیده نمی شود. یک گونه در حال انقراض لاک پشت سرگنده در این منطقه تولید مثل می کند. دهکده مجاور پاتارا زادگاه سنت نیکولاس، اسقف بیزانسی قرن چهاردهم بود که بعدها به افسانه بابانوئل بدل شد. مسافران تور ترکیه در ساحل پاتارا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 


آمفی تئاتر آسپندوس ترکیه

آمفی تئاتر آسپندوس یکی از حفاظت شده ترین تئاترهای باستانی عهد باستان است. این آمفی تئاتر در سال 155 بعد از میلاد و در عصر حکمرانی امپراتور رومی، مارکوس اورلیوس ساخته شد و ظرفیت تماشاگران آن 15000 تا 20000 نفر است. چون بعدها از این تئاتر به عنوان کاروانسرا استفاده شد, مرتباً مرمت و حفاظت شد. بنابراین آمفی تئاتر آسپندوس بدون از دست دادن ویژگی های اصلی اش، تا به امروز برای بازدید مسافران تور ترکیه باقی مانده است.

 


کوه نمرود ترکیه

کوه نمرود ترکیه 2134 متر ارتفاع دارد و در جنوب شرقی ترکیه و در نزدیکی شهر آدی یامان واقع شده است. در سال 62 قبل از میلاد، شاه آنتیوکوس اول، یک مقبره با مجسمه های عظیمی از خود، دو شیر، دو عقاب و خدایان یونانی و ایرانی مختلف در قله این کوه ساخت. از زمان ساخت این مقبره، سر این مجسمه ها از بالای کوه به پایین غلتیده و در این مکان پراکنده شده اند. قله کوه نمرود نمای زیبایی از کوه های اطراف می دهد. جاذبه اصلی این مکان برای مسافران تور ترکیه، تماشای طلوع خورشید از سمت شرقی کوه است که به سر این مجسمه ها سایه رنگ نارنجی می دهد و به حس اسرارآمیز این مکان می افزاید.مسافران تور ترکیه با آمدن به مکان تفریحی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95





:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,مکان های دیدنی ترکیه , مکان های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: