هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نریام مارماریس ترکیه

هتل نریام در ۳۰۰ متری دریای مدیترانه واقع شده است بنا به درخواست میهمانان و گردشگران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه Dalaman که در ۹۹ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. 

 

امکانات هتل نریام ترکیه:

هتل نریام دارای ۲۷ اتاق لوکس و سوئیت خانوادگی می باشد اتاق ها تماماً به خوبی در برابر آلودگی های صوتی و حرارتی عایق بندی شده و دمای اتاق، قابل تنظیم می باشد. اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته در کلیه اتاق ها در دسترس می باشند.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران تور ترکیه می باشند. در رستوران هتل نریام غذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند و این هتل با ارائه سرویس بی نظیر در مدت کوتاه توانسته است تعداد زیادی مسافر را به خود جذب کند.

میهمانان تور ترکیه می توانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند. کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين می باشند.يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد. میهمانان تور ترکیه می توانند در باغ سرسبز و زیبای هتل قدم زده به استراحت بپردازند. هتل نریام همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره می دهد.کارکنان هتل نریام به زبان انگلیسی و ترکی صحبت می کنند.

 


هتل فرور کلاب بدروم ,ترکیه

هتل فرور کلاب در ۱ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است.اين اقامتگاه ۴ ستاره دارای اتاق های خانوادگی  ،سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای VIP  می باشد.ميهمانان عزيز تور ترکیه می توانند از اتاق های راحت هتل لذت ببرند اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند.

امکانات هتل فرور کلاب ترکیه:

اتاق ها وسوئيت های هتل فرور کلاب دارای تلويزيون ماهواره ايی،محل نشيمن وحمام و ست کامل می باشد. امکانات رفاهی هتل فرور کلاب شامل ماساژ ، سونا ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی می باشد. وجود باغ بسیار زیبا درهتل از دیگر امتیازهای هتل فرور کلاب می باشد.ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند همچنین می توانند از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل استفاده کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل فرور کلاب با ارائه خدمات شبانه ­روزی به گردشگران تور ترکیه،تمام تلاش خود را در جهت رضایت خاطر مهمانان خود به کار می­برند .میهمانان می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند.

هتل فرور کلاب امکانات متنوعی از جمله پارکینگ اختصاصی ،صندوق امانات، کافی­شاب، اتاق بازیهای کامپیوتری ،سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و۲۴ ساعته خدمه هتل از جمله خدماتی است که به مهمانان تور ترکیه عرضه می­ شود تا همواره اوقات شاد و مفرحی را داشته باشند.

 
 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: