هتل های 5 ستاره روسیه
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل های 5 ستاره روسیه

هتل گلدن رینگ مسکو روسیه

هتل گلدن رینگ مسکو روسیه از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های روسیه که تنها 7 دقیقه تا خیابان آربات مسکو روسیه و 10 دقیقه تا به رد اسکوئر و کاخ کرملین فاصله دارد.اتاق های هتل گلدن رینگ مسکو روسیه با دکوراسیون شیک و کلاسیک با نمای پانورما از شهر مسکو روسیه،مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه‌ تخت و اینترنت بی‌سیم رایگان،با حمام  هایی مجهزو از جنس مرمر می باشد.این هتل با کارکنان مجرب و مهمان نواز گردشگران تور روسیه اماده اریه خدمات در طول شبانه روز می باشند.

 

امکانات هتل گلدن رینگ مسکو روسیه :

در رستوران زیمنی سد که در بالاترین طبقه هتل با منظره پانوراما اند زیمنی سد قرار دارد انواع غذاهای بین المللی و سنتی روسیه برای میهمانان تور روسیه سرو می شود.این هتل نیز دارای امکاناتی همچون انواع سونا, مرکز سلامت آبگرم, اتاق ماساژ, سالن بدنسازی,حمام بخار و سالن زیبایی با انواع خدمات متنوع برای مسافران تور روسیه,کافی شاپ, بار, صبحانه در اتاق, روم سرویس 24 ساعته, دستگاه خود پرداز, صرافی, آرایشگاه, خدمات تور روسیه, خشکشویی, پپذیرش شبانه روزی, فروشگاه سوغات و هدایا, اتوکشی, صندوق امانات, خدمات دربا, نظافت کفش, سالن مهمانی و جلسه, مرکز کسب و کار, فکس و فتوکپی, سوئیت ماه عسل, آسانسور, سرمایش و گرمایش, امکانات برای معلولین تور روسیه, بخش های بدون سیگار ,ترانسفر فرودگاهی را نیز دارا می باشد.

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه جزء یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه است که در یکی از برج های افسانه ای مسکو و در کنار باغ حلقه و در یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه راه آهن و دروازه اصلی مسکو به سنت پترزبورگ قرار گرفته است. هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای اتاق های شیک و مدرن با امکانات خوب و عالی در اختیار مسافران تتور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر سرپوشیده و گرم ,  سونای خشک و سالن تناسب اندام فراهم کرده است تا مسافران از استراحت خود لذت ببرند. رستوران هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هیلتون گرند مسکو روسیه:

استخر سرپوشیده, سونا, سالن بدن سازی برای مسافران تور روسیه, کافی شاگ, رستوران, اینترنت, ترانسفر, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.





:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: