هتل های کوش آذاسی
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل ماربل کوش آداسی.gif.gif.gif.gifMarbel Kusadasi Hotel

هتل ماربل کوش آداسی درسال 1990 ساخته شده است در مرکز کوش آداسی واقع شده است، این هتل کمتر از سه کیلومتر از دریای اژه فاصله دارد. اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا می باشد و این هتل یک استخر روباز همراه با تراس آفتاب برای مسافران تور کوش آداسی دارد. این هتل بر اساس هنر دکو طراحی و ساخته شده و دارای یک ساختمان هفت طبقه با مفهوم کاملی از مهمان نوازی مدیترانه ای است هتل ماربل را به عنوان یکی از نفیس ترین و صمیمی ترین هتل ها در مرکز کوش آداسی شناخته می شود هتل دارای یک  فضای باز با شکوه همراه با یک استخر زیبا در فضای باز است  همچنین استخر کودکان نیز در کنار استخر اصلی قرار دارد نوار دور تا دور استخر توسط گیاهان سبز مدیترانه ای احاطه شده است. این هتل دارای یک تیم سرگرمی بزرگ و بسیار عالی است، در کنار یک محل عالی  امکانات هتل نیز بسیار عالی است، تمام موارد لازم برای یک تعطیلات کامل در این هتل مورد نظر قرار گرفته است. هتل ماربل حدود ۲۰ کیلومتر از شهر تاریخی  افسس فاصله دارد این هتل دارای ۱۰۵ اتاق برای میهمانان است اتاق های هتل بسیار مطبوع می باشند و به راحت ترین و زیباترین روش ممکن دکور شده اسند و امکانات خوبی مانند : دو تخت، حمام ،تلویزیون ماهواره ای و موسیقی، تلفن مستقیم، مینی بار، سشوار را در اختیار میهمانان تور کوش آداسی قرار می دهد اتاق ها دارای یک بالکن با نمایشی زیبا از باغ هتل هستندانواع ورزش ها و فعالیت های تفریحی شامل : زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، فوتبال، زمین بازی کودکان، استخر و میزهای تنیس روی میز و یک سالنتلویزیون در هت وجود دارد همچنین یک منطقه سلامتی و تمدد اعصاب با امکانات خوبی مانند حمام ترکی، سالن بدنسازی تناسب اندام، سونا، خدماتماساژ و سالن زیبایی (برخی از خدمات با هزینه اضافی) نیز در هتل وجود دارد. سرگرمی های شبانه و نمایش های زیبا در هتل برگزار می شودرستوران هتل دارای دو محیط داخلی و خارجی بسیار زیبا است که میهمانان هتل ماربل می توانند وعده های مختلف غذایی خود را به دلخواه در داخل و خارج رستوران میل کنند علاوه بر رستوران های اصلی  یک ساندویچ فروشی، یک کافه کوچک در سالن لابی، یک کافه در کنار استخر نیز به میهمانان انواع تنقلات و نوشیدنی های با طراوات را نمایش می دهد رستوران های هت به سبک بوفه انواع غذاهای ترکی و غذاهای بین المللی را در طول روزبرای میهمانان هتل آماده می کنند.

Marbel-Hotel-By-Palmwings-photos-Exterior.JPEG

Marbel-Hotel-By-Palmwings-photos-Exterior_1.JPEG

عکس ها و امکانات هتل ماربل کوش آداسی

  • سالن كنفرانس,سونا,لابي,پارك كودكان,جكوزي,كافي شاپ,آژانس خدمات مسافرتي,رستوران,ماهواره,خدمات خانه داري,پاركينگ اختصاصي هتل,اينترنت در لابي,فضاي سبز,پاركينگ سرپوشيده,اينترنت در واحد,گشت درون شهری و برون شهري,نمازخانه,تاكسي سرويس,لاندري,سالن ورزشي,صندوق امانات اختصاصي,كافي نت فروشگاه و غرفه,ترانسفر رايگان فرودگاه,گيم نت,چايخانه سنتي,چايخانه در بام هتل,زمين تنيس بيليارد و...
  • download.jpg
  • 6420211_14_b.jpg
  • download.jpg
  • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
  • هتل پانوراما هیل کوش آداسی .gif.gif.gif.gif Panorama Hill Hotel

    هتل پانوراما هیل کوش آداسی (THE PANORAMA HILL) در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در 18 کیلومتری شهر باستانی افسوس و 73 کیلومتری شهر ازمیر واقع شده است. فاصله هتل تا ساحل عمومی صفر نبوده و حدود 500 متر فاصله دارد. هتل پانوراما هیل ارائه کننده خدمات ALL INCLUSIVE می‌باشد. هتل‌های ADA CLASS ،PRESTIGE RESIDENCE و RAMADA RESORT در مجاورت این هتل قرار دارند. هتل پانوراما هیل دارای امکانات ورزشی و ماساژ ، استخر روباز و تراس اختصاصی می باشد. اینترنت WIFI و پارکینگ در این هتل رایگان است.... برای مسافران تور کوش آداسی قرار دارد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره میباشد.

    Panorama2.JPG

    images.jpg

    عکس ها و امکانات هتل پانوراما هیل کوش آداسی

    • استخر روباز,استخر کودکان,حوله ساحل,اینترنت بی‌سیم,اتاق بازی,حمام ترکی,مرکز تناسب اندام,حمام بخار,تنیس روی میز,دارت, بالکن، تهویه مرکزی، تلفن مستقیم، صندوق امانات (شارژ)، تلویزیون، سشوار و اینترنت و...
    • Panorama5.jpg
    • images_1.jpg
    • Panorama4.JPG
    • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
    • هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه

       

      هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه جز هتل های ۵ ستاره کوش آداسی ترکیه است. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و با اقامت در آن به راحتی می توان به ساحل دسترسی داشت. هتل دارای استخر در فضای باز و استخر سرپوشیده و زمین تنیس و یک اسپا لوکس با امکاناتی از قبیل سونا و حمام ترکی می باشد. اتاق های هتل Le Bleu دکوراسیونی شیک و لوکس دارند. تمام اتاق ها مجهز به سیستم تهویه اند و در اتاق ها یخچال و و همچنین تلویزیون وماهواره هم وجود دارد. گردشگران تور کوش آداسی ترکیه می توانند برای صرف غذا به یکی از رستوران های هتل بروند . در رستوران های هتل انواع غذاهای ترکی و ایتالیایی و غذاهای دریایی سرو می شود. صبحانه هم در هتل هر روز سرو می شود. در کافه وبار هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه هم انواع اسنک و کیک و شیرینی و انواع قهوه و نوشیدنی سرو می شود. هتل دارای یک بار ساحلی و هم چنین یک بار در کنار استخر است که انواع نوشیدنی ها را سرو می کند. هتل دارای پارک آبی با سرسره هاس آبی و هم چنین امکانات تفریحی مخصوص کودکان هم می باشد. گردشگران هتل می توانند با پرداخت هزینه ای از ماساژترکی هم لذت ببرند. این هتل تا مرکز شهر کوش آداسی ترکیه ۳ کیلومتر و تا فرودگاه Adnan Menderes حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد. در اطراف هتل هم فروشگاه و کلاب های شبانه واقع شده اند. هتل دارای ۲۶۳ اتاق با تمام امکانات رفاهی می باشد. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه و در اتاق ها بار و تلویزیون و ماهواره هم وجود دارد. تمام اتاق ها دارای بالکن هستند. اتاق ها دارای سرویس اینترنت بی سیم هم هستند. تمام اتاق ها دارای حمام و سرویس بهداشتی شخصی می باشند.

      اسپا و دیگر امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه :

      هتل دارای یک اسپا لوکس است و میهمانان هتل می توانند با پرداخت هزینه اضافه از یک ماساژ ترکی آرامش بخش لذت ببرند. هتل دارای دو استخر در فضای باز و هم چنین محوطه ساحلی خصوصی می باشد. هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه دارای سرویس اینترنت بی سیم است. از دیگر امکانات این هتل میتوان به وجود پرستار کودک و هم چنین فروشگاه اشاره کرد. از بین امکانات بی نظیر هتل می توان به رختشورخانه، اتوشویی، پذبرش ۲۴ ساعته و سایت کامپیوتری, تراس، باغ ، استخر در فضای باز سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، امکانات ورزش های آبی، کلاب کودکان، اسپا، ساحل خصوصی، موج سواری، دارت، زمین گلف، پارک آبی، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان، ساحل خصوصی، کرایه دوچرخه  اشاره کرد. هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه دارای سالن برگزاری کنفرانس و جلسات و همایش ها با تمام امکانات می باشد. این هتل دارای پارکینگ هم می باشد.که در مجموع همه امکانات سفری به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه به ارمغان می اورند.

       

      جهت رزرو و خرید تور کوش آداسی ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

       

      ادامه ی مطلب:

      تور کوش آداسی پاییز 95

      تور کوش آداسی آبان 95

      تور کوش آداسی آذر 95





:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: