هتل های 4 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. گردشگران تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند.

امکانات هتل عماد مشهد :

مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به گردشگران تور مشهد خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای گرشگران تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار گردشگران تور مشهد قرار خواهد گرفت.

هتل مشهد مشهد

هتل چهار ستاره‌ مشهد مشهد از باسابقه‌ ترین و نزدیک‌ ترین هتل‌های احداث شده در خیابان امام رضا، با چشم‌اندازی زیبا از بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) می باشد .

امکانات هتل مشهد مشهد :

کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای فرنگی و فست فود، رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی با محیطی آرام و دلنشین، اتاق چمدان، صندوق امانات، کافی نت، روم سرویس می‌باشد که در ۱۰ طبقه و ۱۳۷ واحد با ظرفیت ۴۴۵ تخت جای گرفته است و با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده‌ خدمت رسانی به شما گردشگران تور مشهد می‌باشد.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر حضرت رضا(علیه السلام) در خیابان امام رضا ۲واقع شده است.این هتل زیبا و مجلل دارای سه تیپ اتاق با نام‌های اتاق کانکت تریپل، اتاق کانکت دابل و سوییت رویال برای مسافران تور مشهداست.
 
امکانات هتل شامل لابی بسیار زیبا ،90واحد اقامتی بسیار شیک در 6 طبقه ،پارکینک اختصاصی در دو طبقه ، کافی شاپ 24 ساعته ،رستوران ،مینی بار ،اینترت وایرلس دراتاق به صورت رایگان ،شبکه های داخلی و خارجی،لاندری ، روم سرویس ،سرویس گرمایشی و سرمایشی پیشرفته (چیلر وهواساز ) هتل با سه نوع خدمات فولبرد بوفه، فولبرد منوی انتخابی واتاق با صبحانه در خدمت مسافران تورمشهد میباشد . بوفه هتل شامل انواع غذاهای لذیذ ایرانی،فرنگی و عربی،انواع دسر ، شیرینی ، سالاد، میوه فصل برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد.
 
 
 
 




:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: