هتل های گرجستان
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پیاززا این گرجستان

هتل پیاززا این گرجستان یکی از هتل های 3 ستاره شهر گرجستان می باشد. گردشگران تور گرجستانکه این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند می توانند به آسانی به اماکن توریستی و تفریحی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل پیاززا این گرجستان :

هتل پیاززا این گرجستان در مجموع 22 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها به مبلمان ، تخت خواب ، یخچال ، وای فای و .... مجهز می باشند. توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را تجربه کنند. در ضمن کارکنان هتل پیاززا این گرجستان به زبان های انگلیسی و روسی تسلط دارند.

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل کروز تفلیس گرجستان

 

هتل کروز تفلیس گرجستان در شمار هتل های 3 ستاره تفلیس گرجستان می باشد. این هتل در مرکز شهر واقع شده است به همین خاطر دسترسی به مراکز تفریحی و یا خرید برای گردشگران تور گرجستان که در هتل کروز تفلیس گرجستان اقامت دارند را آسان کرده داست.

امکانات هتل کروز تفلیس گرجستان :

هتل کروز تفلیس گرجستان در مجموع 51 اتاق دارد. همه اتاق های هتل شیک و زیبا می باشند که با دکوراسیون خوبی طراحی شده اند. اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، تخت خواب و .... می باشند. توریست های تور گرجستان می توانند انواع غذاهای گرجستانی ، اروپایی و بین المللی را در رستوران هتل کروز تفلیس تجربه کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل کروز تفلیس گرجستان :

خدمات لباسشویی و خشکشویی ، صندوق امانات ، گاو صندوق ، سوئیت عروس و......

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان هتلی 4 ستاره در شهر تفلیس گرجستان می باشد. هتل هالیدی با فرودگاه تنها 18 کیلومتر و با کوهستان کاکسوس 10 دقیقه فاصله دارد. هتل هالیدی این گرجستان برای گردشگران تور گرجستان که می خواهند به راحتی به مراکز تفریحی دسترسی داشته باشند بهترین انتخاب است.

امکانات هتل هالیدی این تفلیس گرجستان :

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان در مجموع دارای 252 اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات ویزه ای از جمله یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، تخت خواب و .... برخوردار می باشند. همچنین گردشگران تور گرجستان می توانند انواع غذاهای گرجی ، بین المللی را در رستوران هتل سرو کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل هالیدی این تفلیس گرجستان :

استخر روباز ، باغ ، کافی شاپ ، سالن تناسب اندام ، پارکینگ ، خدمات نگهداری از کودک و ......

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پریماورا تفلیس گرجستان

هتل پریماورا تفلیس گرجستان هتلی 4 ستاره در شهر تفلیس گرجستان می باشد. هتل پریماورا گرجستان از مو قعیت مکانی خوبی برخوردار است و توریست های تور گرجستان می توانند به آسانی به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند. این هتل تا فرودگاه 20 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل پریماورا تفلیس گرجستان :

هتل پریماورا تفلیس گرجستان 9 طبقه و دارای 28 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به مبلمان ، تخت خواب ، یخچال ، تلویزیون ، مینی بار و ..... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ، بین المللی و غربی سرو کنند. هتل پریماورا برای اوقات فراقت گردشگران تور گرجستان یک سالن تناسب اندام مهیا کرده و گردشگران می توانند لحظاتی را به ورزش بپردازند.

دیگر امکانات و خدمات هتل پریماورا تفلیس گرجستان :

صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، استخر و ....

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل اینتوریست پالاس گرجستان

هتل اینتوریست پالاس گرجستان از هتل های 5 ستاره شهر گرجستان می باشد. هتل اینتوریست پالاس گرجستان تا میدان مرکزی شهر تنها 200 متر و 300 متر تا دریا فاصله دارد. این هتل از لحاظ موقعیت جغرافیایی بهترین انتخاب برای گردشگران تور گرجستان می تواند باشد.

امکانات هتل اینتوریست پالاس گرجستان :

هتل اینتوریست پالاس گرجستان دارای 145 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون شیکی طراحی شده اند. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ و ... می باشند. توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور گرجستان می توان به حمام ترکی ، استخر ، آبگرم ، ماساژ و ... اشاره کرد. در ضمن کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان های انگلیسی ، روسی ، ترکی تسلط دارند و می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند.

دیگر امکانات و خدمات هتل اینتوریست پالاس گرجستان :

میز بیلیارد ، سالن زیبایی ، فروشگاه ، صرافی و ......

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور گرجستان پاییز 95

تور گرجستان آذر 95

تور گرجستان زمستان 95

تور گرجستان دی 95

تور گرجستان بهمن 95

تور گرجستان اسفند 95

تور گرجستان نوروز 96





:: برچسب‌ها: هتل های گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: