هتل های مجلل روسیه
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پرزیدنت مسکو روسیه

هتل پرزیدنت مسکو روسیه از هتل های 4 ستاره شهر مسکو بوده  که در کنار رودخانه مسکوا و در مرکز شهر مسکو روسیه واقع شده است.فاصله این هتل تا مکان هایی مانند کاخ کرملین ۱٫۶ کیلومتر،تا میدان سرخ ۱٫۹ کیلومتر،تا تئاتر بالشویی ۲٫۵ کیلومتر و تا بنای یادبود پتر کبیر ۳۰۰ متر می باشد.بدین ترتیب مسافران تور روسیه می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

هتل پرزیدنت مسکو روسیه دارای ۲۰۸ اتاق شیک و منحصر به فرد می باشد که همگی دارای امکاناتی همچون اینترنت رایگان،چشم انداز پانورامیک به رودخانه و شهر،حمام ,مجهز به  وان یا دوش،لوازم آرایش رایگان و...می باشند و میهمانان تور روسیه می توانند اقامت راحت و بدون دغدغه ای را در این اتاق ها تجربه نمایند.

انواع غذاهای روسی و اروپایی در رستوران Yakimanka هتل سرو شده و همچنین میهمانان تور روسیه می توانند در تریای Veranda که در طبقه ۱۴ هتل قرار دارد و دارای چشم انداز زیبایی به شهر مسکو روسیه می باشد،نوشیدنی های خود را میل کنند. هتل پرزیدنت مسکو روسیه یک استخر سرپوشیده و سالن ورزشی مجهزی دارد که دارای دارای ۲ سونا، وان و خدمات ماساژ می باشد.

امکانات هتل پرزیدنت مسکو روسیه:

رستوران،سونا ، پذیرش شبانه روزی،روزنامه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور،گاوصندوق،انبار باروچمدان سولاریوم ،تهویه،ماساژ،استخرسرپوشیده،فروشگاههای متعدد،صرافی،اتاق جلسه کاملامجهز،بيليارد،لباسشویی،خشکشویی،آرایشگاه،صبحانه در اتاق،فکس و کپی،مرکز تجارت،دستگاه خودپرداز و...از جمله امکانات رفاهی هتل پرزیدنت مسکو روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند از آن ها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه

 

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه (Moscow Marriott Royal Aurora Hotel) از جمله هتل های 4 ستاره روسیه است که یک مکان ایده آل و خوب در مرکز مسکو می باشد. این هتل فاصله ۲ دقیقه ای از سالن تئاتر بولشوی و فروشگاه GUM دارد وبه کرملین و میدان سرخ و ایستگاه های مترو تئاترالنایا، آخوتنی ریاد بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

امکانات هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه:

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه دارای 230 اتاق،38 سوئیت و 11 اتاق جلسه می باشد.از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه می توان به:اتاق های بزرگ، فضای داخلی شیک،منحصر به فرد و لوکس، دسترسی وای فای رایگان در سراسر هتل،مرکز تناسب اندام،آبگرم و سونا برای مسافران تور روسیه، یک سالن ماساژ آرامش بخش واستخر،دستگاه های خودپرداز،رستوران با انواع غذاهای بین المللی ،نوار لابی برای نوشیدنی پس از شام ،یک مرکز کسب و کار مدرن،خدمات اجاره اتومبیل و...اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه

هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه که از هتل های 5 ستاره روسیه است،نزدیک میدان سرخ و در مرکز شهر مسکو واقع شده است.ایستگاه تئاترالنایا نزدیک‌ ترین ایستگاه به این هتل می باشد و در صورت درخواست مسافرين تور روسیه،ترانسفر فرودگاه نیز در اختیار آنها قرار می گیرد.این هتل دارای ۲۱۶ اتاق ،۲ رستوران، ۳ بار، یک اتاق کنفرانس، یک استخر سرپوشیده، یک مرکز تناسب‌ اندام و بدنسازی می باشد که همه‌ ی اتاق‌ های آن با مینی‌ بار، سشوار، گاو صندوق و تهویه‌ ی مطبوع تجهیز شده اند.

امکانات هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه:

سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ،سولاریوم، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده (تمام فصل)، سرویس نگهداری کودکان، اتاق و امکانات برای  مسافران معلول تور روسیه، سوئیت مخصوص تازه عروس، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه مسافران تور روسیه، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز،خدمات تهیه بلیط تور روسیه، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب ، منوهای رژیمی، VIP پذیرش و ترخیص اختصاصی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل عبادت، رستوران با منوی رژیمی و …از جمله امکانات رفاهی هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه

هتل راشین سیزن سوچی روسیه که یکی از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد،دارای بالاترین استانداردهای بین المللی و از بهترین و لوکس ترین هتل های سوچی روسیه است.این هتل در محل پارک المپیک سوچی واقع شده و فاصله آن تا فرودگاه سوچی 10 کیلومتر می باشد.این هتل به دلیل خدمات و امکاناتی با درجه کیفی بسیار بالا همواره مورد استقبال مسافران تور روسیه بوده است.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه دارای 200 اتاق است که چشم انداز بسیار زیبایی دارند.از جمله امکانات این اتاق ها می توان به تلویزیون ال سی دی به همراه گیرنده ماهواره ، یخچال ، کتری برقی ، سشوار، اینترنت و ....اشاره کرد که میهمانان تور روسیه می توانند اقامت راحتی را در آنها داشته باشند.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه دارای رستورانی شیک به نام Dyagilev می باشد که با ظرفیت 180 صندلی و طبخ انواع غذاهای سنتی و اروپایی، آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران روسیه می باشد.همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از ماساژ و سونا هتل نیز استفاده نموده و اوقات خوب و لذت بخشی را تجربه نمایند.

امکانات هتل راشین سیزن سوچی روسیه:

اینترنت پرسرعت بی سیم، هاکی، اسپا و ماساژ، سونا و حمام ترکی، اجاره دوچرخه، استخر سرپوشیده، صرافی، رستوران، سالن زیبایی، بدنسازی، رستوران بوفه و بار، فروشگاه، خدمات نگهداری از کودک، خشکشویی، سیستم تهویه مطبوع بسیار مدرن و...از جمله امکانات رفاهی هتل راشین سیزن سوچی روسیه می باشند که گردشگران تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه هتلی 5 ستاره و بسیار مجلل و شیک است که در مرکز شهر سوچی روسیه و مقابل موزه هنر واقع شده و مورد استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.فاصله این هتل تا باغ گیاه شناسی سوچی کمتر از 15 دقیقه، تا بندرگاه تاریخی سوچی 10 دقیقه، و تا ساحل نیز کمتر از 10 دقیقه می باشد و دسترسی آسانی به مراکز گردشگری شهر دارد.همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی آدلر سوچی حدود 25 کیلومتر فاصله دارد.

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه دارای 198 اتاق در 14 طبقه می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی همچون:بالکن با دید به دریا، سیستم تهویه متبوع پیشرفته،یخچال ، تلویزیون LCD ،ماهواره ،اینترنت ،چای ساز و قهوه ساز، حمام با وان و دوش، سشوار و... می باشند.همچنین این هتل دارای رستورانی بسیار شیک و زیبا است که در آن انواع غذاهای قفقازی ، روسی و اروپایی برای مسافران تور روسیه طبخ می شود. کافه مویاما هتل نیز انواع نوشیدنی ها و کوکتل ها را به مسافرین عرضه کرده و آنها می توانند نوشیدنی های خود را در کافه کنار استخر هم میل نمایند.

 امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه:

از جمله امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه می توان به رستوران( با دید به آشپزخانه)، کافی شاپ، استخر روباز( تمامی فصول)، باشگاه بدنسازی، سونا ، میز پینگ پنگ و بیلیارد ، ماساژ ،خشک شویی، صرافی، اینترنت، مینی بار ، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مزتبط:

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: