هتل های 3 ستاره ارمنستان
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شیراک ایروان ارمنستان

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل شیراک ایروان ارمنستان است که در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار گرفته است. هتل شیراک ایروان ارمنستان دارای 100 اتاق خوب تمیز است که هر کدام با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ طراحی شده اند و دارای امکانات خوب و مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و غذاهای سنتی ارمنستان مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل شیراک ایروان ارمنستان تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه و میدان جمهوری نیز در 2 متر است. مسافران تور ارمنستانمی توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان:

رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان، بار، اینترنت رایگان، تهویه، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماس ارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل اربونی ارمنستان

 

هتل اربونی ارمنستان در میدان اصلی شهر ایروان ارمنستان در میدان جمهوری قرار داردو از جمله هتل های 3 ستاره ارمنستان می باشد که البته در سالهای اخیر بازسازی شده وشیک و مجلل شده است، هتل با داشتن کادری مجرب و مهمان نواز اماده پذیرش میمانان محترم تور ارمنستان می باشد.هتل گزینه مناسبی برای کسانی که برای کسب و کار و یا گردش تور ارمنستان امده اند می باشد.هتل اربونی ارمنستان از نظر موقعیت مکانی به موزه ها،تئاترها، کلیساها و پارک ها ،بانک ها، اماکن اداری ،رستوران ها و اماکن خرید دسترسی دارد.

 

امکانات هتل اربونی ارمنستان :

هتل حائز ۴۰ اطاق مجهز به سیستم تهویه جداگانه، مینی بار و کانالهای تلویزیونی ماهواره بوده است.هتل اربونی به دلیل نزدیکی به مراکز خرید ارمنستان و رستورانها انتخابی درست برای گردشگران تور ارمنستان می باشد.رستوران هتل از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ صبح برای صرف صبحانه به صورت سلف سرویس پذیرای مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نور ارمنستان

اگر شما مسافران عزیز تور ارمنستان به دنبال یک هتل ارزان قیمت و تمییز و با خدمات خوب هستید به شما هتل نور ارمنستان که در سال 2012 تاسیس شده و در نزدیکی مرکز خرید دالما و سالن هامالیر می باشد را پیشنهاد می کنیم نور در زبان ارمنی به معنی انار می باشد و چون انار نیز یکی از سمبل های کشور ارمنستان است این هتل را به این اسم نام گذاری کرده اند. فاصله این هتل با مرکز شهر (میدان جمهوری) 5 کیلومتر و 5 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه اتوبوس و 6 کیلومتر تا ایستگاه قطار و 12 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی Zvartnots می باشد.هتل نور دارای 27 اتاق در بخش غربی ایروان با طراحی و دکوراسیون روشن و با رنگ های گرم و با امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مینی بار، حمام خصوصی با سشوار و لوازم بهداشتی را می باشد.

پذیرش میهمانان تور ارمنستان در هتل نور به صورت شبانه روز می باشد، همچنین میهمانان صبحانه را می توانند هر روز صبح در رستوران هتل میل کنند و همین طور از وعده های غذایی در هتل لذت ببرید، و همین طور برای رفع خستگی یک روز کاری خود در بار هتل نور ارمنستان یک نوشیدنی گوارا نوش جان کنند.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از سایر تور ارمنستان با ما تماس حاصل نمایید.

هتل دان تاون ایروان ارمنستان

هتل دان تاون ایروان در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. این هتل 2 ستاره دارای 40 اتاق می باشد که تمامی اتاقها دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون و آشپزخانه ای کاملا مجهز به فر، یخچال و گاز و... کارکنان این هتل 24 ساعته اماده پذیرایی از گردشگران تور ارمنستان می باشد.

 

امکانات هتل دان تاون ایروان ارمنستان :

مرکز بدنسازی،سونا،روزنامه ،گاوصندوق ، انبار بار و چمدان، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ،خشکشویی و اتاق ویژه معولین از خمات این هتل که به گردشگران ارمنستان ارائه می کند.

جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از ارزانترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد





:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: