هتل های دبی
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تاورز روتانا دبی

هتل تاورز روتانا دبی هتلی زیبا و 4 ستاره شهر دبی می باشد که در خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل با مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا تنها 10 دقیقه فاصله دارد. در ضمن هتل تاورز روتانا دبی در مقابل بلند ترین ساختمان جهان که برج خلیفه نام دارد قرار گرفته است. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی تنها 12 کیلومتر فاصله دارد. هتل تاورز روتانا دبی به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای توریست های تور دبی باشد. 

 امکانات هتل تاورز روتانا دبی :

هتل تاورز روتانا دبی در مجموع دارای 372 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون و .... می باشند. هتل تاورز روتانا دبی دارای 5 رستوران می باشد که توریست های عزیز تور دبی می توانند انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... را در این رستوران ها سفارش داده و سرو کنند. همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر روباز ، تراس آفتاب ، سالن تناسب اندام و... برای گردشگران تور دبی می باشد. 

 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در خیابان شیخ زائد شهر دبی قرار دارد. هتل وارویک دبی 9 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و برای توریست های تور دبی که می خواهند اقامتی همراه با آرامش و به دور از هیاهو و شلوغی داشته باشند این هتل می تواند بهترین انتخاب باشد. در ضمن هتل وارویک در سال 2012 برای گردشگران تور دبی تاسیس شده است. 

امکانات هتل وارویک دبی :

هتل وارویک دبی 47 طبقه و دارای 357 اتاق می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و.... اشاره کرد. هتل وارویک دارای 6 رستوران می باشد که توریست های تور دبی می توانند انواع غذاهای بین المللی ، عربی ، اروپایی و .. را در رستوران هتل سفارش داده و سرو کنند. همچنین هتل وارویک برای توریست های تور دبی امکانات رفاهی از جمله سالن تناسب اندام ، استخر روباز و... را فراهم کرده است. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل وارویک دبی :

میز تنیس ، کافی شاپ ، پارکینگ و....

 

 جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سیتی سیزنز دبی

هتل سیتی سیزنز دبی هتلی 4 ستاره و در مرکز شهر دبی قرار دارد. این هتل زیبا در سال 2008 میلادی برای گردشگران تور دبی احداث گردیده است. هتل سیتی سیزنز دبی تا فرودگاه دبی 10 دقیقه و تا مراکز تجاری شهر دبی تنها 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل سیتی سیزنز دبی :

هتل سیتی سیزنز دبی دارای 180 اتاق و سوئیت های بزرگ و شیک می باشد. اتاق های هتل از امکانات ویژه ای از جمله تلویزیون ، مبلمان شیک ، یخچال ، وای فای و ..... برخوردار می باشند. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی و غذاهای معروف شهر دبی را سفارش داده و سرو کنند. توریست های تور دبی می توانند در سالن تناسب اندام و استخر روباز هتل اوقات فراقت خوبی را سپری کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل سیتی سیزنز دبی :

امکانات ویژه معلولین ، خشکشویی ، پذیرش شبانه روزی ، سالن زیبایی ، صرافی و ....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل نووتل البرشا دبی 

هتل نووتل البرشا دبی یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره شهر دبی و در معروف ترین خیابان شیخ زاید واقع شده است. هتل نووتل البرشا دبی به دلیل دسترسی آسان به مراکز تجاری و جاذبه های تفریحی بهترین انتخاب برای توریست های تور دبی می باشد. همچنین هتل نووتل البرشا دبی به ایستگاه مترو نزدیکی دارد.

امکانات هتل نووتل البرشا دبی :

هتل نووتل البرشا دبی دارای 41 طبقه و 465 اتاق می باشد. اتاق های هتل همه لوکس بوده و مجهز به تخت خواب های بزرگ ، مبلمان نرم ، تلویزیون ، یخچال ، وای فای و .... می باشند. گردشگران تور دبی می توانند انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را در رستوران هتل سرو کنند. همچنین هتل نووتل البرشا دبی برای اوقات فراقت و سرگرمی گردشگران تور دبی سالن تناسب اندام ، استخر و سونا را مهیا کرده است . 

دیگر امکانات و خدمات هتل نووتل البرشا دبی :

ماساژ ، اتاق بخار ، صرافی ، خشکشویی و ....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل مونترال دبی 

هتل مونترال دبی یکی از هتل های 4 ستاره شهر دبی و واقع در خیابان عمربن الخطاب می باشد . هتل مونترال دبی با فرودگاه دبی تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل مونترال دبی :

هتل مونترال دبی دارای اتاق های زیبا و با امکانات ویژه ای می باشد. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تخت خواب ، یخچال ، وای فای ، تلویزیون و... اشاره کرد. هتل مونترال دبی برای گردشگران تور دبی سالن بدنسازی و استخر روباز در نظر گرفته است که میهمانان می توانند اوقات خوشی را بگذرانند. در رستوران هتل مونترال دبی انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های تور دبی طبخ می شود. 

دیگر امکانات و خدمات هتل مونترال دبی :

امکانات برای معلولین ، صرافی ، خشکشویی و ....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 95 

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی بهمن 95 

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96





:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: