هتل های لوکس استانبول
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول 

radisonhs1jpg.jpg

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه سیسلی شهر استانبول واقع شده است . این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه و مراکز تجاری بهترین انتخاب برای گردشگران تور استانبول می تواند باشد. 

امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول دارای 291 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی از جمله مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. همچنین گردشگران تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول لحظاتی را به ورزش بپردازند. در ضمن کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند.  

دیگر امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

استخر سرپوشیده و سرباز ، حمام ترکی ، کا فی شاپ و .... 

radisonhs2jpg.jpg

radison6jpg.JPEG

radisonfs5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ناز سیتی استانبول 

هتل ناز سیتی استانبول هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد که در منطقه تکسیم شهر استانبول واقع شده است. هتل ناز سیتی تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر فاصله دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد توجه زیادی از گردشگران تور استانبول را به خود جلب کرده است. 

امکانات هتل ناز سیتی استانبول :

هتل ناز سیتی استانبول در مجموع دارای 79 اتاق می باشد که اتاق ها از امکاناتی برخوردار هستند. از امکانات اتاق ها برای گردشگران تور استانبول می توان به تلویزیون ، یخچال ، وای فای ، مبلمان و ... اشاره کرد. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های عزیز تور استانبول طبخ می شود. گردشگران تور استانبول می توانند در سالن بدنسازی هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل ناز سیتی استانبول :

خدمات نگهداری از کودکان ، پارکینگ ، خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین ، سونا و.....

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل سنترال پالاس استانبول یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول می باشد. هتل سنترال پالاس استانبول با میدان تقسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد کمتر از 100 متر فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و موقعیت مکانی خوبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل سنترال پالاس استانبول :

هتل سنترال پالاس استانبول دارای 107 اتاق شیک می باشد که اتاق ها به سبک عثمانی و با وسایل شیک طراحی شده اند. اتاق های هتل شامل امکاناتی از قبیل مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال و..... می باشند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای متنوعی برای گردشگران تور استانبول طبخ می شود. توریست های تور استانبول می توانند ساعات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

دیگرامکانات و خدمات هتل سنترال پالاس استانبول :

 اتاق ماساژ و آبگرم ، خدمات خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین و....

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پارک سیتی استانبول

 

هتل پارک سیتی استانبول یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول می باشد. این هتل 4 ستاره در نزدیکی میدان تقسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد واقع شده است. هتل پارک سیتی استانبول در سال 2010 برای توریست های تور استانبول بنا گردیده است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. هتل پارک سیتی تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و با فرودگاه سابیها تقریبا 55 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل پارک سیتی استانبول :

هتل پارک سیتی استانبول دارای 51 اتاق می باشد. اتاق های هتل دارای امکاناتی از جمله تلویزیون ، مبلمان ، یخچال ، وای فای و ..... می باشند. توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش و میل کنند. در ضمن هتل پارک سیتی استانبول برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل پارک سیتی استانبول :

خشکشویی ، صرافی ، اتاق های خانوادگی ، خدمات نگهداری از کودک و ....

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گلدن هیل استانبول

goldenhil1تحل.jpg

هتل گلدن هیل استانبول 4 ستاره و در جاده ی ملت قرار گرفته که منطقه ای مرکزی بوده و به عنوان استانبول قدیمی شناخته می شود. هتل گلدن هیل استانبول به دلیل موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گلدن هیل استانبول :

هتل گلدن هیل استانبول دارای 97 اتاق می باشد. همه اتاق های هتل به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون ، وای فای و ... مجهز می باشند و همچنین اتاق ها بالکن خصوصی و منظره ای زیبا رو به دریا دارند. در ضمن هتل گلدن هیل استانبول یک سالن spa دارد سالنی که گردشگران تور استانبول می توانند در آنجا از لحاظ روحی و فیزیکی آرامش خاصی پیدا کنند و لحظاتی به دور از استرس داشته باشند. گردشگران تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند.

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن هیل استانبول :

استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، جکوزی و ...

goldenhil6jpg.jpg

goldenhil3jpg.jpg

goldenhil5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95 

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96





:: برچسب‌ها: هتل های لوکس استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: