هتل های گرجستان
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لایک گرجستان 

هتل لایک گرجستان یکی از هتل های 3 ستاره منطقه تفلیس شهر گرجستان می باشد. این هتل 3 ستاره تا تئاتر اپرا و باله تفلیس 12 کیلومتر و تا فرودگاه 22 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل لایک گرجستان به مراکز خرید نزدیکی دارد و گردشگران تور گرجستان که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل لایک گرجستان :

هتل لایک گرجستان دارای 18 اتاق می باشد . از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال و ... اشاره کرد. توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و اروپایی را سفارش داده و سرو کنند. همچنین هتل لایک گرجستان دارای اتاق بیلیارد و میز تنیس برای گردشگران تور گرجستان می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل لایک گرجستان:

خدمات خشکشویی ، خدمات ویژه معلولین ، خدمات نگهداری از کودک و .....

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ایرمنی تفلیس گرجستان

هتل ایرمنی تفلیس گرجستان هتلی 3 ستاره واقع در شهر تفلیس گرجستان می باشد. توریست های تور گرجستان که می خواهند اقامتی همراه با آرامش داشته باشند این هتل می تواند بهترین انتخاب باشد.

امکانات هتل ایرمنی تفلیس گرجستان :

 هتل ایرمنی تفلیس گرجستان در مجموع دارای 53 اتاق می باشد. همه اتاق های هتل مجهز به وای فای ، تلویزیون ، تخت خواب های بزرگ و ... می باشد. توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجستانی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. کارکنان هتل ایرمنی گرجستان با تجربه بوده و همه به زبان های انگلیسی و روسی تسلط دارند. همچنین توریست های تور گرجستان می توانند ساعات استراحت خود را در در ایوان مخصوص حمام آفتاب و ماساژ سپری کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل ایرمنی تفلیس گرجستان :

سالن زیبایی ، فروشگاه های متعدد و ..

 

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل پرزیدنت پلازا گرجستان 

هتل پرزیدنت پلازا گرجستان هتلی لوکس و 4 ستاره می باشد. این هتل در منطقه باتومی شهر گرجستان قرار دارد. هتل پرزیدنت پلازا گرجستان با فرودگاه باتومی تنها 15 کیلومتر فاصله دارد. در ضمن این هتل زیبا کنار مجسمه مدیا قرار گرفته است. گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مناطق توریستی و مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل پرزیدنت پلازا گرجستان :

هتل پرزیدنت پلازا گرجستان در مجموع دارای 35 اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از امکانات اتاق ها می توان به تخت خواب های بزرگ ، مبلمان شیک ، تلویزیون ، یخچال ، وای فای و .... اشاره کرد. رستوران هتل با دکوراسیون خاصی طراحی شده است که توریست های تور گرجستان می توانند انواع غذاهای گرجی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. گردشگران تور گرجستان می توانند اوقات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند. 

 

 

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل مرکور گرجستان 

هتل مرکور گرجستان هتلی 4 ستاره در منطقه تفلیس شهر گرجستان می باشد. این هتل 4 ستاره در سال 2015 میلادی برای توریست های تور گرجستان تاسیس گردیده است. هتل مرکور گرجستان با فرودگاه حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به مراکز خرید و همچنین مناطق تفریحی و توریستی به آسانی برای توریست های تور گرجستان صورت می گیرد.

امکانات هتل مرکور گرجستان :

هتل مرکور گرجستان دارای 102 اتاق می باشد که اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ، اروپایی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. همچنین توریست های عزیز تور گرجستان می توانند در سالن بدنسازی هتل لحظاتی را به ورزش بپردازند. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل مرکور گرجستان :

استخر و سونا ، تراس مخصوص آفتاب ، امکانات ویژه معلولین ، پارکینگ و ...

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان هتلی 4 ستاره در شهر تفلیس گرجستان می باشد.  هتل هالیدی با فرودگاه تنها 18 کیلومتر و با کوهستان کاکسوس 10 دقیقه فاصله دارد. هتل هالیدی این گرجستان برای گردشگران تور گرجستان که می خواهند به راحتی به مراکز تفریحی دسترسی داشته باشند بهترین انتخاب است.

امکانات هتل هالیدی این تفلیس گرجستان :

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان در مجموع دارای 252 اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات ویزه ای از جمله یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، تخت خواب و .... برخوردار می باشند. همچنین گردشگران تور گرجستان می توانند انواع غذاهای گرجی ، بین المللی را در رستوران هتل سرو کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل هالیدی این تفلیس گرجستان :

استخر روباز ، باغ ، کافی شاپ ، سالن تناسب اندام ، پارکینگ ، خدمات نگهداری از کودک و ......

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور گرجستان پاییز 95  

 تور گرجستان آذر 95 

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان دی 95 

تور گرجستان بهمن 95 

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  

 





:: برچسب‌ها: هتل های گرجستان، بهترین هتل های گرجستان، لوکس ترین هتل های گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: