هتل های کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل تک ستاره برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با قیمت مناسب داشته باشند بسیار خوب می باشد. هتل فرشتگان کیش به دور از مراکز خرید و مرکز جزیره می باشد و گردشگران تور کیش می توانند اقامتی به دور از هیاهو و شلوغی داشته باشند. در ضمن این هتل هم سطح مسافر خانه می باشد و کیفیت غذاها و سرویس دهی هتل در حد معمولی می باشد.

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل 2 ستاره در سال 1379 در زمینی به مساحت 2 هکتار برای گردشگران تور کیش تاسیس شده است. هتل اسپادانا کیش تا فرودگاه تنها 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل اسپادانا کیش :

هتل اسپادانا کیش دارای 79 اتاق می باشد که این اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال و ... اشاره کرد. همچنین هتل اسپادانا کیش دارای اتاق بیلیارد برای گردشگران تور کیش می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل اسپادانا کیش :

لابی ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی ، فضای سبز و ....

جهت رزرو و خریدتور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در نزدیکی بازار ونوس قرار دارد. گردشگران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش :

هتل آپارتمان سالار کیش دارای سوئیت های 1 خوابه ، 2 خوابه و 3 خوابه می باشد که این سوئیت ها دارای امکاناتی از قبیل یخچال ، تلویزیون ، کولر گازی ، اجاق گاز ، تخت خواب های بزرگ ، مبلمان و ... می باشند. در ضمن هتل آپارتمان سالار کیش نزدیک به اسکله تفریحی می باشد و گردشگران تور کیش به آسانی می توانند به این منطقه تفریحی دسترسی داشته باشند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش هتلی 2 ستاره در جزیره زیبای کیش می باشد . این هتل در زمینی به مساحت 3850 متر مربع و در سه بلوک مجزا که هر بلوک به صورت پلکانی در دو طبقه ، یک طبقه و همکف برای گردشگران تور کیش بنا گردیده است. هتل دریا کیش در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد که گردشگران تور کیش می توانند به آسانی به مراکز خرید و تفریحی دسترسی داشته باشند. در ضمن این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل دریا کیش :

هتل دریا کیش دارای اتاق های دو تخته ، سه تخته ، چهار تخته و سوئیت های دوبلکس می باشد. اتاق های هتل مجهز به کولر گازی ، سرویس فرنگی ، وای فای و ... می باشند. در رستوان هتل انواع غداهای متنوع برای گردشگران تور کیش طبخ می شود. همچنین هتل دریا کیش دارای فضای سبز می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از این فضا استفاده کنند و بهترین لحظات را سپری کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل دریا کیش :

کافی شاپ ، لابی ، نماز خانه ، صندوق امانات و.....

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا بنا گردیده است . این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان می تواند بهترین انتخاب برای گردشگران تور کیش باشد. این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل عالی قاپو کیش :

هتل عالی قاپو کیش در مجموع 28 اتاق و 152 تخت خواب را دارا می باشد. این هتل 2 ستاره به دلیل قیمت مناسب و معماری خاصی که دارد توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. از دیگر امکانات رفاهی هتل عالی قاپو می توان به یخچال ، تلویزیون ، تلفن ، سرویس بهداشتی فرنگی و ..... اشاره کرد. 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96 





:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: