هتل های کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ونوس کیش w.gifw.gifw.gif  Hotel Venus Kish

هتل ونوس کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش میباشد. هتل ونوس کیش در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یکی از هتل های خوب و نوساز می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافرانتور کیشکه در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.  هتل ونوس کیش یک هتل نو ساز بوده و زیبایی و مدرنیزه سازی درآن به خوبی رعایت شده استو هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.فاصله هتل با مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد. در هتل ونوس کیش اتاق جلسه مجهز برای برگزاری جلسات مهم کاری مسافرانتور کیش موجود است.

امکانات هتل ونوس کیش:

لابی،کافی شاپ، ،رستوران،اینترنت،تاکسی سرویس،کافی نت،صندوق امانات خصوصی،ترانسفر رایگان فرودگاه،آسانسور،لاندری،نمازخانه،فضای سبز،اتاق بیلیارد،روم سرویس 24 ساعته،گشت سیاحتی جزیره،خدمات خانه داری و ... میباشد.
ve1.gif

ve2.gif

ve3.gif

ve4.gif

ve5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ستاره طلایی کیشv.gifv.gifv.gifGolden star hotel Kish

هتل ستاره طلایی کیش از دسته هتل های سه ستاره کیش میباشد که فاصله آن تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل  درنزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش ازجمله پارک آهوان قرار گرفته البته این هتل ازمراکزخرید کمی دوراست به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل ترتیب داده تا ازاین نظر کمبودی احساس نشود.هتل ستاره طلایی کیش دارای ۴۲ اتاق هست که ۲۲ واحد آن دو خوابه و سه خوابه، ۱۲واحد آن تک خوابه و ۸ واحد آن با ظرفیت ۴ نفر و8 واحد دوخوابه باظرفیت نفر آماده ارائه  خدمات به مسافرین تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

رستوران،کافی شاپ،فروشگاه،تاکسی سرویس،خشکشویی،اینترنت بیسیم،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگری،ترانسفر فرودگاهی،لابی،رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ،صندوق امانات شخصی و ... میباشد.

s1.jpg

s3.jpg

s2.jpg

s4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آنا کیشa.gifa.gifa.gifHotel Anna Kish

هتل آنا کیش از دسته هتل های 3 ستاره کیش میباشد که در سال 1377 در زمینی به مساحت 8500 متر مربع بنا شد. فاصله این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل 3 ستاره  دارای 152 اتاق با چشم انداز زیبا میباشد که ظرفیت این اتاق ها معادل 1 تا 5 نفر است.تمامی اتاق های این هتل از معماری زیبا و امکاناتی مناسب برخوردارند.

هتل آنا کیش با معماری خاص و داشتن محوطه زیبا بین دوبازار زیتونومرواریدقرار گرفته و از آن دسته هتل هایی است که لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است.از بهترین مزیت و مشخصه ی این هتل حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز آن است  که در شب فضایی بسیار زیبا و دل انگیز به خود می گیرد و بسیاری از مهمانهای هتل آنا در شب به محوطه ی این هتل می آیند و لحظاتی خوش را سپری می کنند.

 

امکانات هتل آنا کیش:

لابی،استخر،کافی شاپ،رستوران،لاندری،سالن کفرانس،تاکسی سرویس،صندوق امانات خصوصی،فروشگاه،ترانسفر فروگاهی،پارک کودکان،آژانس خدمات مسافرتی،اینترنت،فضای سبز و ... میباشد.
a1.jpg

a2.jpg

a4.JPG

a3.JPG

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدیس کیشc.gifc.gif Goldis hotel kish

هتل گلدیس کیش از دسته هتل های 2 ستاره میباشد که در سال  در بلوار ایران 1369 افتتاح گردید.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی،کافی شاپ،اینترنت،فروشگاه،سونا،جکوزی،تاکسی سرویس،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،ترانسفر،فضای سبز،خشکشویی،مینی بار و ... میباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تاپ رز کیش w.gifw.gifw.gif Hotel Rose Island tops

هتل تاپ رز کیش از دسته هتل های 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

لابی،کافی شاپ،چایخانه سنتی،رستوران با اجرای موسیقی زنده،پارکینگ،لاندری،خدمات خانه داری،تاکسی سرویس،فضای سبز،صندوق امانات خصوصی،کانتر خدمات گردشگری،خدمات خشکشویی،ترانسفر فرودگاهی و ... میباشد.

t1.jpg

t2.jpg

t3.jpg

t5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96





:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: