هتل های دبی
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

 

هتل مجستیک تاور دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در بر دبی واقع شده است. این هتل دسترسی آسان به خیابان شیخ زاید دارد و ایستگاه مترو ال فهیدی دبی نیز در چند قدمی آن قرار دارد از این رو امکان دسترسی راحت به دیگر مناطق دبی را برای گردشگران تور دبی فراهم آورده است. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 15 دقیقه، تا خور دبی 7 کیلومتر، تا موزه دبی 1.7 کیلومتر، تا مرکز خرید برجمان 1.4 کیلومتر، تا بازار مینا 1.7 کیلومتر و تا نمایشگاه دبی 4 کیلومتر می باشد .این هتل از 262 اتاق و سوئیت در 28 طبقه تشکیل شده است که  تمامی اتاق ها مجهز به سشوار، تهویه هوا، وای فای، کانال های ماهواره ای بین المللی، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، وسایل آماده سازی چای و قهوه، مینی بار و... می باشند. این هتل چشم اندازی فوق العاده از برج خلیفه را که بسیار بی نظیر و آرامش بخش است برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل مجستیک تاور دبی :

استخر رو باز، استخر کودکان، مرکز بدنسازی، اتاق بخار و سونا، سالن زیبایی، مرکز بیزینس، سرویس اتوبوس برای مراکز خرید مهم و ساحل جمیرا، خدمات تور و گردش برای میهمانان تور دبی ، نگهداری اطفال، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی ، پارکینگ، رستوران و ... 

هتل مجستیک تاور دبی

 

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان المکتوم واقع شده است . طراحی این هتل به سبک و سیاق کلاسیک روسی می باشد و دارای ویژگی‏هایی از فرهنگ روس است. در معماری و طراحی این هتل معماری روسی به وضوح برای مسافران تور دبی قابل مشاهده است. هتل مسکو دبی دارای 138 اتاق شامل اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار می باشد و هر يک به سادگي تزئين شده و دارای مبلمانی مدرن ، نورکافی وپنجره هایی رو به مناظر شهر هستند. ورودی و لابی هتل مسکو به سبک تئاتر Bolshoi روسیه طراحی و چلچراغ های کریستالی و طاقدیس های آن را به نمایش گذاشته است . شما میهمانان تور دبی می توانید نوشیدنی خود را در تریا نشیمن هتل مسکو میل نمائید و از نمای زیبای هتل لذت ببرید. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر و تا زمین گلف خور دبی 2 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبی با 7 دقیقه رانندگی می توانند به مرکز تجارت جهانی دبی دسترسی داشت. 

امکانات هتل مسکو دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، تهویه، گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه وضیافت، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، مرکز سلامت، استخر روباز، سونا و ...

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

 

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه تجاری دیره واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3.5 کیلومتر فاصله دارد. هتل مونترال دبی با اتاق های مطبوعی مجهز به سرویس بهداشتی خصوصی و صفحه نمایش تخت آماده ارائه خدمات به مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای سه رستوران می باشد که یکی از رستوران های این هتل به صورت شبانه روزی آماده سرو غذا در سبک بین المللی برای میهمانان تور دبی می باشد. این هتل برای یک کودک زیر 8 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشد رایگان محاسبه می گردد.

امکانات هتل مونترال دبی :

رستوران و بار, پارکینگ, استخر سر پوشیده, سونا, جکوزی, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان تور دبی , گشت درون شهری, بوفه و صبحانه,  اتاق بخار, سالن بدنسازی, صندوق امانات و ...

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

 

هتل پولمن مال امارات دبی

هتل پولمن مال امارات دبی از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 4 ستاره دبی واقع در قلب شهر دبی می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه و تا مرکز تجارت جهانی دبی 15 دقیقه فاصله دارد. همچنین هتل پولمن مال امارات دبی به معروف ترین بازار امارات دبی بسیار نزدیک بوده مسافران تور دبی به راحتی می توانند از مراکز خرید استفاده نمایند و سپس در اتاق لوکس و مجهز هتل با چشم اندازی زیبا خستگی خود را رفع نمایند و نمای شهر لذت ببرند.

 

 

امکانات هتل پولمن مال امارات دبی :

این هتل خدمات رفاهی رایگانی برای میهمانان تور دبی مهیا ساخته است همچون رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، فروشگاه، تهویه، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، ماساژ و... 

 

هتل استار مترو دیره دبی

هتل استار مترو دیره در منطقه دیره شهر دبی قرار دارد. این هتل 4 ستاره در مجاورت خیابان صلاح الدین قرار دارد.این هتل تا مراکز خرید و برج خلیفه  15 دقیقه فاصله دارد و تا مرکز خرید سیتی سنتر 4 کیلومتر  و تا مرکز شهر 4 کیلومتر و تا  فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی هتل بصورت BB می باشد. این هتل در مجموع 168 اتاق و سوئیت دارد که تمامی اتاق ها دارای خدماتی مانند تلویزیون صفحه تخت، تلفن، صندوق امانات، حمام با اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.

امکانات هتل استار مترو دیره دبی:

رستوران، استخر ، سونا و جکوزی، مراکز خرید،باشگاه بدنسازی،ماساژ ، ترانسفر فرودگاهی، اتاق کنفرانس،لابی از خدمات این هتل است که در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی بهار 96 

تور دبی فروردین 96

 تور دبی اردیبهشت 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: