هتل های 4 ستاره روسیه
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نووتل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل نووتل مسکو روسیه می باشد که در قلب مسکو سیتی روسیه قرار گرفته است و بسیار نزدیک به پل بگریشن و مسکو کرمیلن می باشد. هتل نووتل مسکو روسیه دارای ۳۶۰ اتاق خوب و تمیز با امکانات عالی نظیر یک تلوزیونن پالاسما(در تمامی اتاق ها) همراه با ماهواره, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای)آنتن دهی که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. مسافران تور روسیه می توانند یک تاکسی یا یک لیموزین شخصی داشته باشند. هتل نووتل مسکو روسیه به مساحت ۸۶۶۲ فوت مترر  مربع  فضا برای سالن کنفرانس و میتینگ روم دارد.

امکانات هتل نووتل مسکو روسیه:

یک روم فیتنس و یک روم ماساژ دهی(رایگان) برای مسافران تور روسیه, یک سونا و جکوزی+یک استخر سرباز و سربسته, رستوران, بیزینس سنتر هتل نووتل  به صورت ۲۴ ساعته, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای) و... که در اختیرا مسافران تور روسیه می باشد.

هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه

یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه است که در منطقه ای مناسب نزدیک به جاذبه های گردشگری و تجاری مسکو روسیه قرار گرفته است. هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه دارای اتاق های مناسب و مدرن, اتاق های ویژهه عروس و داماد، سویت های استاندارد، همچنین اتاق های ویژه معلولین و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستورانن این هتل بسیار مناسب با انواع غذاهای متنوع و دارای منوی متفاوت و حتی منو رژیمی مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. هتلل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه برای مسافران تور روسیه استخر, سونا و جکوزی فراهم کرده تا مسافران لحظلت خوبی را سپری کنند. سرویسس ترنسفر فرودگاهی نیز در اختیارتان مسافران تور روسیه در صورت تمایل قرار خواهد گرفت.

امکانات هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه:

رستوران, سالن جشن و سالن, برگذاری جلسه, آرایشگاه برای مسافران تور روسیه , خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی , استخر, اتو کشی , خدمات کفش و واکس,خدمات تورها, فکس و کپی, مرکز تجارت, کرایه اتومبیل, سرویس ایاب و ذهاب و ... که در اختیارر مسافران تور روسیه می باشد.

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه

 

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه (Moscow Marriott Royal Aurora Hotel) از جمله هتل های 4 ستاره روسیه است که یک مکان ایده آل و خوب در مرکز مسکو می باشد. این هتل فاصله ۲ دقیقه ای از سالن تئاتر بولشوی و فروشگاه GUM دارد وبه کرملین و میدان سرخ و ایستگاه های مترو تئاترالنایا، آخوتنی ریاد بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به این مناطقق  دارند.

امکانات هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه:

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه دارای 230 اتاق،38 سوئیت و 11 اتاق جلسه می باشد.از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه می توان به:اتاق های بزرگ، فضای داخلی شیک،منحصر به فرد و لوکس،دسترسی وای فای رایگان در سراسر هتل،مرکز تناسب اندام،آبگرم و سونا برای مسافران تور روسیه، یک سالن ماساژ آرامش بخش و استخر،دستگاه های خودپرداز،رستوران با انواع غذاهای بین المللی ،نوار لابی برای نوشیدنی پس از شام ،یک مرکز کسب و کار مدرن،خدمات اجاره اتومبیل و...اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه از جمله هتل های 4 ستاره روسیه بوده که در نزدیکی میدان ویکتوری و پارک گرودوف گریوف واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی ‏Pulkovo‏ ۳٫۱ مایل و تا ایستگاه متروی ‏Moskovskaya‏ ۵ دقیقه می باشد البته چند ایستگاهه اتوبوس نیز در نزدیکی این هتل ‏وجود دارد. امکانات خوب و مجلل این هتل قطعا باعث استقبال مسافران تور روسیه نوروز 96 از این هتلل  خواهد شد.

امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه:

پارکینگ،رستوران،سرویس خشکشویی،اینترنت،استخر،سونا،باشگاه ورزشی،رستوران و ... از جمله امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه از جمله هتل های 4 ستاره روسیه بوده و از موقعیت بسیار عالی با چشم انداز خلیج فنلاند و شهر سنت پترزبورگ برخوردار است.فاصله این هتل تا مجموعه نمایشگاهی لن اکسپو  (LenExpo)، با اتومبیل ۳ دقیقه و تا فرودگاه پولکووو (Pulkovo) تنها،  ۲۵ کیلومتر می باشد.خیابان واسیلئوستروفسکی (Vasileostrovskiy) برای آن دسته از مسافرانتور روسیه که به بناا  های تاریخی، یادبود ها و معماری علاقه مند هستند، پیشنهاد بسیار خوبی است.

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه از بزرگترین و قدیمی ترین هتل های شهر سنت پترزبورگ بوده که در زمان شوروی و در سال 1987 ساخته شده است،این هتل دارای چشم انداز زیبایی از خلیج فنلاند و شهر سنت پترزبورگ روسیه می باشد و دارای ۱۲۰۰ اتاق ، سوئیت Junior ، اتاق استاندارد با یک تخت بزرگ دو نفره یا دو تخت کوچک یک نفره و…برای مسافرن تور روسیه می باشد.

امکانات هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه:

از جمله امکانات هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه می توان به رستوران،کافی شاپ و کبابی RBG،سالن بدنسازی،بار،خشکشویی،اتوشویی،صندوق امانات،ترانسفر فرودگاهی،آسانسور،فروشگاه،امکانات برای معلولین ،پارکینگ خصوصی در محوطهه هتل،گاوصندوق، فروشگاه،مرکز تجاری با فکس، فتوکپی و خدمات پرینت،اینترنت بی سیم رایگان و...اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه ,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: