بازار کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی احداث شده است و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که با اسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند. این بازارچه ها با یك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند. در این بازار کالاهایی نظیر پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... به گردشگران تور کیش ارائه می گردد.

بازار مرجان کیش

بازار مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش در پشت سواحل مرجان با وسعت بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع  احداث شده و یکی از شیک ترین بازارهای جزیره  به شمار می رود این مرکز خرید همچنین در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر واقع شده است. مجتمع تجاری سیاحتی مرجان کیش در زمینی به مساحت ۲۲٬۷۸۲ متر مربع، در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. معماري اين مرکز خرید بسیار جذاب و منحصر بفرد مي‌باشد که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . این مجتمع دارای یک بازار، یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی می باشد.

بازار مرجان کیش از ۲۶۰ واحد تجاری و اداری تشکیل شده است که ۱۳۴ واحد آن فعال در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است.

بازار مرجان از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را به نمایش گذارده است. تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها در نظر گردشگران تور کیش دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش در سال 1377 در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری بنا گردید و شروع به فعالیت نمود. نمای شیشه ای زیبا و فضای با طراوت اطراف آن با توجه به قیمت های مناسب اجناس نظر بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است. یکی از موارد مورد توجه در این مرکز خرید ارزان بودن اجناس خانگی عرضه شده در آن، در قیاس با دیگر بازارهای جزیره است.

اکثر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را ارائه می کنند.  در این بازار کافی نت و کافی شاپ و در محوطه آن چند رستوران برای پذیرایی از گردشگران تور کیش وجود دارد .

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع بنا شده است.در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

hyper.jpg

بازار پارس خلیج کیش

parskhalij1.JPG

بازار پارس خلیج متشکل از یک طبقه و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 احداث شده است و در شمال غربی جزیره نقره فام کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذایی و... مشغول فعالیت می باشند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند بنا شده است. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مکان های گردشگری آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارای دو رستوران می باشد. آنچه که باعث جلب نظر گردشگران تور کیش می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه





:: برچسب‌ها: بازار های کیش, بهترین بازار های کیش , بازار های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: