جاذبه های گردشگری دبی
نوشته شده توسط : نیکنام

جاذبه های گردشگری دبی

parkabi.jpg

جاذبه ها یکی از استراتژی های مهم امیرنشین دبی برای سرازیردلار به امارات متحده می باشد. گردشگری دبی بیشتر برای  خرید است اگر چه جذابه مدرن و تاریخی نیز دارد. در سال ۲۰۰۷ میلادی شهر دبی ۸مین شهر توریستی جهان بود. در سال ۲۰۱۵ میلادی، ۱۵۵ میلیون مسافر از دبی بازدید کردند.

دبی مشهورترین شیخ نشین در میان شیخ نشین های 7 گانه کشور امارات متحده عربی است.درامد اصلی آن از منطقه آزاد جبل علی و گردشگری است.بخش زیادی از درامد شهر دبی توسط صنعت گردشگری تامین می شود.دبی به پایتخت مرکز خرید خاورمیانه مشهور است که بیش از 70 مرکز خرید دارد.

جاذبه های گردشگری فرهنگی دبی

برای گردشگران دبی فرهنگ بعد خرید اولویت دارد.مناطظریی از فرهنگ قدیم در اطراف نهرها مشاهده می شود بناهای اطراف رودخانه نشانه فرهنگ این شهر قدیمی است.دهکده غوص  و میراثی، ماهیگیری را به نمایش میگذارد.از دیگر مناطق گردشگری فرهنگی به خانه شیخ سعید المکتوم، موزه دبی ( در سال 1971 ایجاد شده شامل عتیقه جات می باشد که از آفریقا و کشورهای آسیایی از طریق تجارت به دبی وارد شده اند)،مسجد شندغه 2000 سال قدمت دارد، منطقه ستکیه  و روستا اشاره کرد.تاریخ این روستا به 2 یا 3 هزار سال قبل بر میگردد و شامل 30 ساختمان که در 110 کیلومتری جنوبی شهر دبی دبی قرار دارد.

city-dubai7.jpg

جاذبه های تفریحی دبی

دبی پارک های زیادی دارد که مهم ترین آنها: آکواونچر،لیچرلاند، وایلد وادی و پارک آبی آتلانتیس است.

پارک وایلد وادی دبی

یکی از محبوب ترین پارک های آبی دنیا است که بین هتل برج العرب  و ساحلی جمیرا قرار دارد.بزرگترین استخر موج دار خاورمیانه با ارتفاع 1.5 متر در 5 شکل مختلف ایجاد می کند، رودخانه ای بطول 360 متر که می توانید با تویوپ های مخصوصی روی آن شناور باشد.این پارک آبی چندین رستوران و مرکز خرید دارد.

waild.jpg

پارک آبی آتلانتیس دبی

در داخل محوطه هتل معروف آتلانتیس قرار دارد که معروف ترین آن استخر زیگورت آن است این استخر بسیار زیبا است  و نماد زیگورات هایآمریکای جنوبی و مشابه آن هاست.این پار آبی در جزیره جمیرا قرار دارد.

park-abi-atlantis.jpg

 

پارک آبی آکواونچر دبی

 مساحت این پارک آبی 169974 متر مربع است که دارای امکانات سرسره های آبی، حوضچه های موج شنا، تیوب سواری، زمین بازی، رودخانه آبی سیلابی، سواحل اختصاصی و ... از خدمات این پارک آبی است.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: