رستوران های ارمنستان
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران آمازون ارمنستان

amazon.jpg

رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای معروف ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده پذیرایی می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند ار غذاهای این رستوران لذت ببرند.
آدرس : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نوا 

رستوران ایرانی آریا ارمنستان

رستوران ایرانی آریا ارمنستان مجموعه ای از رستوران و کافی شاپ است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با طعمی لذیذ برای مسافران تور ارمنستان سرو می شود.در میان رستوران های ایرانی ارمنستان جز محبوب ترین رستوران انتخاب شده است.آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

arya.jpg

آدرس: ارمنستان , ایروان , بین خیابان تامانیان و باغرامیان در خیابان ایساهاکیان

شاورما تومانیان ارمنستان

shaverma.jpg

شاورما تومانیان فست فود عرضه كننده انواع ساندویچ گوشت و مرغ در نان لواش (شاورما) می باشد. یکی از قدیمی ترین فست فودهای سنتی شهر ارمنستان می باشد که در آن انواع کباب و ساورما سرو می شود.کباب های این رستوران موجب شلوغ بودن همیشگی این رستوران می باشد و قرار گیری در مرکز شهر نیز یکی دیگر از بازار خوب این شاور فروشی می باشد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از غذاهای این رستوران لذت ببرند.

آدرس رستوران در ارمنستان : ایروان، خیابان تومانیان، شماره ۲۳۲

رستوران آی لئونی ارمنستان

aileoni1.jpg

رستوران آی لئونی ارمنستان در سال 1998 در شهر ایروان ارمنستان افتتاح شده است.این رستوران زیبا انواع غذاهای ایتالیایی به سبک ونیزی را در غذا و سالاد به سبک سرآشپز تهیه می کند.این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های ارمنستان است و در منوی این رستوران  صبحانه، نهار و شام و كافه است. انواع پاستا، اسپرسو، كاپوچینو و بستنی ایتالیایی از جمله منوی این رستوران هستند.از صرف صبحانه در فضایی خاص و صرف نهار در مجلل ترین رستوران لذت خواهید برد و مسافران تور ارمنستان می توانند از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرند.

 

 

رستوران آراگاست ارمنستان

aragast.jpg

رستوران آراگاست ارمنستان یک رستوران به شکل کشتی  که در سه طبقه هرکدام با موسیقی و منوی خاص خود وجود دارد.این رستوران یکی از بهترین رستوران های ارمنستان است.می‌توانید درون رستوران یا در کنار دریاچه از غذاهای گوناگون ارمنی، پیتزاها و پاستا‌ها لذت ببرید.

آدرس : ایروان، خیابان ایساهاكیان، شماره ۴۱

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 





:: برچسب‌ها: رستوران های ارمنستان ,بهترین رستوران های ارمنستان,رستوران های خوب ارمنستان, رستوران های مناسب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: