نوشته شده توسط : نیکنام

مرکز خرید لاورا آنتالیا

مرکزخرید لاورا آنتالیا در سال ۲۰۰۴ گشایش شد . لاورا دارای ۸۰ فروشگاه است و هر فروشگاه نمایندگی احد از بهترین برندهای بازرگانی جهان هستند. این مرکز خرید دارای پارکینگ سرپوشیده با گنجایش ۶۰۰ اتومبیل ست .۲ سوپرمارکت بزرگ ،۶ سالن سینما مجهز به بالاترین سیستم های ویدئویی و صوتی ، ۱۴ رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی و … از دیگر امکانات این مرکز خرید است که آنرا به یگانه از مکان های گردشگران تور آنتالیا تبدیل نموده است .در لاورا علاوه بر خرید ، میتوانید ساعت ها خود و فرزندانتان را سرگرم کنید ، مزه غذاهای ترکی را بچشید ، در مراکز بازی سرگرم شوید ، بهترین پوشاک ها را بخرید ، از نمایندگی های معتبر ابزارها آرایشی بهداشتی تهیه کنید و در واپسین،انجام از کیفیت اجناسی که خریداری نموده اید ، اطمینان داشته باشید و هر چیز را که بخواهید در آنجا پیدا کنید .

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

خیابان آتاتورک :

از دیگر مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک آنتالیا می باشد که در منطقه ای قدیمی قرار دارد.در سرتاسر این خیابان مراکز خرید، رستوران محلی و فروشگاهای مختلف زیادی وجود دارد. در این خیابان شما شاهد برند های معروف خواهید بود که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای لوازم خرید خود را تهیه کنید. علاوه بر این ،این خیابان دارای کافه تریاهای فراوان و زیبایی می باشد که شما می توانید بعد از گشتی در این خیابان با صرف یک قهوه ترک خرید خود را به پایان برسانید .

 

_آتاتورک_مرکز_خرید_آنتالیا_3.jpg

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید معروف آنتالیا ,بهترین مراکز خرید آنتالیا, مکان های خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل کریستال آدمیرال آنتالیا

 هتل کریستال آدمیرال در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل 5 ستاره در امتداد دریای مدیترانه قرار دارد و با ساحل فقط 50 متر فاصله دارد و از لحاظ جغرافیایی ۱۲ کیلومتر تا مراکز خرید سیده ، ۸۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۸۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل با برخورداری آب و هوایی مطبوع ، پلاژ و ساحل اختصاصی ، بهره مندی از طبیعت شگفت انگیز و امکاناتی ایده آل سبب شده تا هتل کریستال آدمیرال به نیکویی یاد شود. این هتل 5 ستاره دارای ۶۹۴ اتاق و سوئیت لوکس می باشد که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای گردشگران تور آنتالیا به ارمغان آورده است.

 امکانات هتل کریستال آدمیرال آنتالیا:

انواع ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سولاریوم ، یوگا ، زمین تنیس ،اسکواش ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، زمین گلف ، اسکواش ، سالن کنفرانس ،پرستار کودک ، سرویس نگهدای از کودک ، موسیقی زنده ، پارکینگ ، سالن بازی آرایشگاه ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار دهد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال آدمیرال آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کالیستا آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل کالیستا آنتالیا با مساحتی حدود 120000 متر مربع با معماری بی نظیری است.

این هتل در سال 2007 میلادی بنا شده، مسافت هتل تا مرکز شهر 35 کیلومتر، فرودگاه 27 کیلومتر و فاصله هتل تا زمین های گلف 7 کیلومتر و جایگاهی مناسب نسبت به جاذبه های گردشگری است، همچنین هتل کالیستا آنتالیا با حضور پرسنل مجرب اقامتگاهی مناسب برای میهمانان تور آنتالیا میباشد.

هتل کالیستا آنتالیا با حضور کارکنان آموزش دیده و ارائه بهترین خدمات رفاهی بصورت تمام وقت، وجود ساحل خصوصی ، اتاق های مجهز به بالکن اختصاصی استراحتگاهی لوکس برای میهمانان عزیز تور آنتالیا شده است.

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

سرویس 24 ساعته، اتاق های  رو به دریا ، کوه و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران های متنوع با ارائه بهترین غذاهای بین المللی همچون چینی و ایتالیایی و ژاپنی، کافی شاپ با تازه ترین نوشیدنی ها برای مسافران تور آنتالیا، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سرسره آبی، دارت، بیلیارد، محوطه بازی های تنیس و والیبال و فوتبال، بازی های کامپیوتری، پینگ پنگ، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، جت اسکی برای مسافران محترم تور آنتالیا، غواصی، ماهیگیری ،حمام ترکی، اسکواَش، قایق رانی، موج سواری و بولینگ، نگهداری کودکان و ساحل شنی و ... . این هتل با وجود امکانات تفریحی و ورزشی کامل میزبان گردشگران عزیز تور آنتالیا میباشد و سفر خاطره انگیزی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم خواهد کرد.

 
 

 

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و یکی از هتل های زنجیره ای اسکا می‌باشد .هتل آسکا لارا ریزورت در سال ۲۰۱۴ و به مساحت ۶۲ هزار مترمربع در لارا بنا گردید . این هتل دارای ۱۵۰ متر ساحل شنی اختصاصی است که ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا ریزورت با مرکز شهر آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد . اتاق‌های هتل آسکا لارا آنتالیا اکثرا بین ۱۸ تا ۲۴ متر هستند و استاندارد بشمار می آیند البته هتل دارای اتاقهای دبل ، خانوادگی و اتاقهای ویژه معلولین نیز هست . هتل ۷ طبقه آسکا لارا در مجموع ۵۴۵ اتاق دارد که دسترسی به آنها به وسیله ۶ آسانسور صورت می‌گیرد . تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار (رایگان) ، صندوق امانات (رایگان) ، تلویزیون صفحه تخت ، تلفن ، حمام با وان و دوش و اینترنت می باشند و بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن با چشم انداز دریا هستند که مسافران تور آنتالیا لحظات خوشی را در این هتل سپری می کنند.

امکانات هتل آسکا لارا :

خدمات و امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا شامل استخر (روباز،سرپوشیده،کودک) و یک پارک آبی با ۹ سرسره آبی ، زمین تنیس ، بسکتبال ، بیلیارد ، دارت ، باشگاه بدن‌سازی ، سونا ، مرکز  SPA ، ماساژ ، حمام ترکی ، اتاق بازی و باشگاه کودکان میشود . رستوران Anka  به صورت بوفه ۲۴ ساعته صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. البته هتل دارای ۶ رستوران دیگر نیز هست که میتوانید با پرداخت هزینه در این رستوران ها غذا میل کنید . در رستوران‌های آلاکارته هتل آسکا لارا ، انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، چینی و دریایی ارائه می‌شود . اینترنت در لابی و اماکن عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس می‌باشد و پرسنل هتل آسکا لارا در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

 تور آنتالیا نوروز 96 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

چام یووا آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا، مکانی دنج و زیبا به نام چام یووا آنتالیا میباشد.

مردمانی روستا نشین در این منطقه آرام زندگی میکنند که دارای آداب و رسوم خاصی هستند. فرودگاه تا این جاذبه گردشگری زیبا حدود 65 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران عزیز تور آنتالیا با گردش در این محله زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت و همچنین میتوانند در هتل های اطراف چام یووا آنتالیا نیز اقامت داشته باشند. میهمانان محترم تور آنتالیا با حضور در این محله خوش آب و هوا تعطیلات خاطره انگیزی را خواهند داشت.

غار دامالاش آنتالیا

 

غار دامالاش آنتالیا مكان بسیار زیبا و دیدنی براي مسافران تور آنتالیا می باشد كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای مسافران تور آنتالیا جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای مسافران تور آنتالیا امکان پذیر است. 

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا  

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک در آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره لوکس و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای "تایتانیک" میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای بسگازواقع شده و امکانات رفاهی لوکس و سرویس های عالی به گردشگران تور آنتالیا خود ارائه میدهد.از فرودگاه بین المللی آنتالیا تقریباً 45 دقیقه با ماشین با هتل تایتانیک دلوکس بلک فاصله دارد.

امکاناتهتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا:

دارای نه رستوران، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف است. این هتل دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد. از دیگر انواع اتاق های هتل می توان به سوئیت های دلوکس، سوئیت های خانوادگی و اتاق های کنار رودخانه اشاره کرد.

برخی امکانات داخل اتاق ها عبارتند از: اینترنت بی سیم رایگان، تخت خواب های کاملاً راحت ساخته شده از الیاف طبیعی، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون های تخت بزرگ ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، میز آرایش، میز کاری و کمد بزرگ لباس و..

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96  



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

royal_tower_hotel_antalya.jpg

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا در حومه شهر کمر و آنتالیا واقع شده در سال 2011 و در زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع بنا شده است. فرودگاه آنتالیا ۴۳ کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای موقعیت عالی بوده با طبیعتی بی نظیرو استثنایی که با دریا ۱۵۰ متر فاصله دارد و با مکان های دیدنی دارای ساحل شنی وطبیعت  فوق العاده خود آماده پذیرایی گردشگران تور آنتالیا می باشد. هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا دارای یک رستوران و وای فای رایگان در سراسر هتل است. این هتل دارای یک مرکز آبگرم و سونای جرفه ای است پارکینگ خصوصی رایگان در هتل موجود است.اتاق های هتل دارای حمامخصوصی باحمام آبگرم است تراس، تلویزیون صفحه تخت باکانال های ماهواره ایدر اتاق موجود است. امکانات این هتل 4 ستاره نظیر اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ،ماساژ، جکوزی، استخر روباز ،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،حمام ترکی، استخر سر پوشیده ،مرکز بدنسازی، پینگ پنگ ،بازی دارت، کرایه دوچرخه، موج سواری، اسب سواری در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد.

royal_tower_hotel_antalya2.jpg

royal_tower_hotel_antalya4.jpg

royal_tower_hotel_antalya5.jpg

royal_tower_hotel_antalya1.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال تاور آنتالیا

هتل رویال تاور آنتالیا در مساحتی برابر 53000 متر مربع در سال 2011 بنا شده است و در ۱۷ کیلومتری منطقه‌ی ساحلی کمرآنتالیا قرار دارد و تا مرکز آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا فقط 15 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی مرکز خرید شی مال ، مرکز خرید لورا ، و ساحل BLM و همچنین مرکز خرید ترا سیتی و پارک Karnaval قرار دارد. و سرویس دهی هتل رویال تاور بصورت ALL می باشد.

امکانات هتل رویال تاور آنتالیا :

رستوران اصلی با چند رستوران با منوی جداگانه ، آمفی‌تئاتر ، چندین بار اعم از یک بار ساحلی و یک بار کنار استخر ، سونا اشاره کرد.امکانات اضافی برای هر اتاق نیز علاوه بر تلویزیون های ماهواره ای، یک اتاق مهمان شامل تخت با تشک های با کیفیت، دسترسی به اینترنت بی سیم، و تهویه مطبوع وجود دارد .مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری کنید.

 

 

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در منطقه سیده آنتالیا قرار  دارد. این هتل 5 ستاره هتل با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع تنها ۲۵۰ متر با دریا فاصله دارد در سال 2013 بنا شده است. هتل سی پلنت دارای ساحل شنی و اسکله اختصاصی می باشد همچنین در محوطه هتل استخرهای متعددی وجود دارد. این هتل 5 ستاره در 80 کیلومتری شهر و 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. امکانات هتل سی پلنت آنتالیا می توان به ۱۲ اتاق ماساژ ، ۲ سونا vip و ۶ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است. از دیگر امکانات این هتل شامل:پینگ پنگ، حمام افتاب،بیلیارد،پرتاب دارت،کافی شاپ،خدمات پزشکی، سونا و جکوزی، زمین تنیس، سینما،اتاق بازی و.... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار دارد.

 

 هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا افتتاح شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 5ستاره در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقيقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصي، استخر روباز،حمام سنتی تركي،سونا، جكوزي، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و...

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطراتخوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

    تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رز ریزورت آنتالیا

RoseResort1.jpg

هتل رز ریزورت آنتالیا 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است. این هتل در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد و تا فرودگاه 50 کیلومتر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا در نزدیکی ساحل مدیترانه که تنها ۲۵۰ متر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق از استانداردها برخوردار است که برای توریستان آنتالیا تدارک دیده شده است. اتاقهای هتل دارای امکانات تلویزیون ماهواره ایی، تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات، سشوار و … به توریستان تور آنتالیا ارائه می دهد.

RoseResort2.jpg

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

 رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و دیگر امکاناتی که برای تورسیتان تور آنتالیا مهیا شده است.

RoseResort5.jpg

RoseResort4.jpg

RoseResort3.JPG

شما گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل ریزورت آنتالیا سفر خوب و به یاد ماندنی را سپری می کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رز ریزورت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران اکیجی آنتالیا

رستوران اکیجی رستورانی است با چشم‌اندازی بی‌نظیر به بندرگاه ، آشپزخانه‌ای بی‌عیب ، سرویس خوب و غذایی عالی تاس‌ کباب ماهیو ماهی شور پخته غذاهای مخصوص این رستوران‌اند . اکیجی ، چند قایق شناور دارد که از آن‌ها هم به عنوان سالن غذاخوری استفاده می‌کند . مسافران تور آنتالیابا آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

1رستوران-اکینجی-آنتالیا.jpg

2رستوران-اکینجی-آنتالیا.jpg

 

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیامناسب برای ملاقاتهای رمانتیک ، قرارهای کاری و سرگرمی بوده و به همراه چشم اندازی از بار و مناظر بیرون رستوران ، ساعات خوشی را برای شما فراهم مینماید. در این رستوران میتوانید ناهار ، شام و دثر میل نمائید. منوی رستوران شامل خوراک های بین المللی است .مسافران تور آنتالیابا آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 2رستوران-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا ,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا, رستوران های مناسب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل منظره فوق العاده زیبایی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد. فاصله هتل مونتانا بیچ تا مرکز آنتالیا 30 کیلومتر و تا مرکز کمر 15 کیلومتر می باشد. این هتل دارای اتاق های تمیز و زیبا می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس , سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری... علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. 

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا (Best Westen Plus Khan) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در مرکز شهر آنتالیا واقع گردیده است. این هتل مجلل دارای 135 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که همگی دارای بالکن با چشم اندازی زیبا از دریا یا کوه یا مارینا هستند. این هتل تا شهر باستانی کالجی تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد ، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا :

آسانسور، تراس، تراس آفتاب، استخر سر باز، سونا، باشگاه ماساژ، کتابخانه، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، اتاق وی آی پی، سوییت عروس، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا (Latanya Palm Hotel Antalya) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد ، این هتل در مرکز شهر آنتالیا که به ترکیش ریورا معروف است بنا شده است و از این رو گردشگران تور آنتالیا می توانند به راحتی به تمامی نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا نمایند . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

امکانات هتل لاتانیا پالم آنتالیا :

رستوران و بار ، مرکز spa که شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و ...

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

 

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های بسیار زیبا با امکانات عالی برای گردشگران تور آنتالیا محسوب می شود . این هتل از اتاق های یک ، دو و سه تخته , سوئیت , اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و اتاق های لوکس و دو لوکس تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون , ماهواره , تلفن , مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق می باشد . هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است و مسافران تور آنتالیا می توانند علاوه بر استراحت و تفریح در ساحل زیبای آن از سایر امکانات هتل نیز بهرمند شوند .

امکانت هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا :

رستوران و بار و کافی شاپ , استخر سرپوشیده و روبازسالن زیبایی و بدنسازی , سولاریوم , سونا و جکوزی , ماساژ , سالن کنفرانس, حمام ترکی , زمین تنیس و گلف , خدمات پرینت و فکس , صرافی , پزشک و پرستار کودک , سرویس ویژه معلولین , بوفه صبحانه و ...

 هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شرایتون وویاگر آنتالیا

هتل شرایتون وویاگر آنتالیا 5 ستاره در نزدیکی ساحل کونیالتی در قلب آنتالیا قرار دارد.این هتل تنها ۱۸ کیلومتر تا فرودگاه این شهر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی بسیار عالی هتل امکان دسترسی به مراکز خرید و مکان های گردشگری و تفریحی شهر را آسان کرده است طوری که برای رفتن به موزه آنتالیا تنها ۱۰ دقیقه باید پیاده روی کرد.

امکانات اتاقها:

هتل شرایتون وویاگر آنتالیا دارای اتاق های لوکس استاندارد،سوئیت واتاق ویژه معلولین و همچنین سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد که همگی مجهز به صندوق امانات ،سرویس حمام،سشوار،تلویزیون،تلفن،سیستم حرارتی وبرودتی وبالکن می باشد.در بالکن اتاقها می توانید چشم انداز زیبایی از باغ ودریا را مشاهده کنید. امکانات گسترده و درجه یک هتل با کمک نیروهای خدماتی و کاربلد ، به بهترین شکل به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

امکانات هتل شرایتون وویاگر آنتالیا:

 

امکانات تفریحی هتل شرایتون وویاگر شامل مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی ، مرکز تناسب اندام پیشرفته که مشرف به استخر بوده و زیر نظر متخصص این رشته می باشد ، استخرهایی متعدد ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی می باشد همچنین فاصله هتل تا پلاژ عمومی کمتر از ۳۰۰ متر می باشد. 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تورانتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید. 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون وویاگر آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا درسال 2005 ميلادي با مساحتي بالغ بر40.000 مترمربع در سواحل مدیترانه و در منطقه لارا شهر آنتالیا بنا شده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 10 کیلومتر است.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم رایگان می باشد.این هتل در سال 2013 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.هتل دلفین پالاس قصری زیبا و باشکوه در سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا است.هتل دلفین پالاس هتلی لوکس و بسیار زیباست که دارای ۷ طبقه است و حدود ۵۶۰ اتاق دارد هتلی کامل برای فعالیت های روزانه و سرگرمی های شب میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

هتل برای میهمانان خود امکانات متعددی از قبیل :استخر بزرگ تالاب مانند، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه، آرایشگاه، بار، اتاق بازی،۵ ‌آسانسور، کافه، باجه‌ی روزنامه، سوپرمارکت، ۶ رستوران زیبا با بخشی ویژه‌ غیرسیگاری ها ، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت عمومی، اجاره‌ی دوچرخه، آمفی‌تئاتر،زمین بازی کودکان،خدمات سرو غذا در اتاق، خشکشویی، خدمات پزشکی ،پارکینگ ،۲ کلاب مختلف برای کودکان فراهم کرده تا مسافرت را برای میهمانان تور آنتالیا دلپذیر و زیباتر کند.

رستوران های هتل دلفین با ارائه آشپزی بین المللی انواع غذاهای لذیذ عثمانی، ایتالیایی، ژاپنی و غذاهای دریایی تازه را در دسترس میهمانان خود قرار میدهد سرگرمی شب شامل موسیقی زنده و یک باشگاه شبانه و کمدی است که میهمانان تور آنتالیا میتوانند انواع نوشیدنی های گوارا را در آن بنوشند.

در طول روز مهمانان هتل دلفین آنتالیا می توانند در استخر زیبای هتل شنا کنند و از آبتنی در کنار باغ های زیبای هتل لذت ببرند ۳ استخر آب شیرین، یک استخر نمک‌دریایی، استخر کودکان، بوفه‌ی استخر، محوطه‌ی حمام آفتاب همراه با صندلی و سایبان برای استفاده شما آماده شده میهمانان می توانند در محل مسابقات ورزشی متفاوتی انجام دهند باشگاه سلامتی هم شامل آبگرم با سرویس کامل و مرکز تناسب اندام بسیار حرفه ای آماده ارائه خدمات به میهمانان تور آنتالیا است.

اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاق های خانوادگی-خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – دستگاه خودپرداز – سایر امکانات – رستوران – پذیرش شبانه روزی – بالکن – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – گرمایش – امکانات باربیکیو – کتابخانه از دیگر امکانات هتل دلفین پالاس میباشد.

 

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا 

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا  در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است.  هتل در 50 کیلومتری شهرآنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است.  هتل ریکسوس پریمیوم در سال 2009 بازسازی شده است. مسافران تور آنتالیا با اقامت درهتل پریمیوم میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است.

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، باغ، سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری و... را کیتوان نام برد که مسافرانتور آنتالیا میتوانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. 

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است.ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.این هتل دارای 12 بار و 10 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلادی در زمینی به مساحت 180.000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا افتتاح شد و در سال 2013 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 5 ستاره در مجموع از 546 اتاق و انواع سوییت ها تشکیل شده است . در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت و فاصله فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل مردان پالاس جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.پرسنل این هتل آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند.

اتاقهای هتل مردان پالاس آنتالیا دارای طراحی و چیدمان مدرن و شیک می باشد و رنگ آمیزی اتاقها بسیار گرم و آرامش بخش می باشد.

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

رستوران های بین المللی (روسی، ترکی، مدیترانه ای،ژاپنی،تایلندی،فرانسوی،آمریکایی و غذاهای دریایی و رستوران ساحلی)،10 بار، استخر روباز، ،حمام سنتی ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

گردشگران عزیز تور آنتالیا با انتخایب این هتل از سفر خود نهایت لذت را میبرند.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل مردان پالاس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیابا اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.

-لارا-فالکن-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل لارا فالکن آنتالیا :

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

-لارا-فالکن-آنتالیا4.jpg

-لارا-فالکن-آنتالیا5.gif

-لارا-فالکن-آنتالیا2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل مجیک لایف واترورلد آنتالیا 

هتل مجیک لایف واترورلد آنتالیا در آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره با ۲۲۰٫۰۰۰ مترمربع مساحت ، در منطقه بلک و کنار دریا واقع شده است . این هتل مجلل از آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن برخوردار می باشد و پذیرای این هتل بصورت UALL می باشد. فاصله هتل مجیک لایف واترورلد تا فرودگاه آنتالیا ۳۲ کیلومتر  است به دلیل موقعیت مکانی هتل ، اسکله و ساحل اختصاصی ماسه ای در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است .

امکانات هتل مجیک لایف واتر ورلد آنتالیا:

خدمات رفاهی و امکانات تفریحی هتل مجیک لایف واترورلد بلک شامل : زمین گلف ، ۵ استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، پارک بازی کودکان ، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سواری دریایی ، جت اسکی ، رینگو ، بنانا بوت ، اسکی روی اب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی موجی ، برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات پزشکی ، رستوران های ژاپنی ، چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی ، خانه استیک و رستوران اصلی هتل در کنار ۱۰ کافه مجلل است از خدمات منحصر به فرد این هتل مجیک لایف واترورلد آنتالیا است.



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجیک لایف واترورلد آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا (Latanya Palm Hotel Antalya) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد ، این هتل در مرکز شهر آنتالیا که به ترکیش ریورا معروف است بنا شده است و از این رو گردشگران تور آنتالیا می توانند به راحتی به تمامی نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا نمایند . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

امکانات هتل لاتانیا پالم آنتالیا :

رستوران و بار ، مرکز spa که شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و ...

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

 

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه ی کالی واقع شده است. این هتل دارای مساحت 760 متر مربع است و توسط باغ گیاه شناسی احاطه شده است. میهمانان تور آنتالیا میتوانند از فضای آرامش بخش باغ مرکبات و میوه های گرمسیری و گل های رنگارنگ آن لذت ببرند. هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای لوکس ، پارکینگ و اینترنت رایگان است. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون با ماهواره ، پارکت ،مبلمان ،حمام با جکوزی و مینی تریا می باشند. هتل تا بدر و ساحل دریای مرمر تنها پنج دقیقه فاصله دارد. همچنین از امتیازات دیگر هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکانهای تفریحی مانند دروازه هادریانوس ،کسیک مناره و پارک می باشد.

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آستریا الیتا آنتالیا

هتل آستریا الیتا آنتالیا در سال 2004 در منطقه سیده آنتالیا افتتاح شده است.که یکی از تفرجگاه های مجلل و شیک سیده آنتالیا محسوب می شود. برخورداری آب و هوایی مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، بهره مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گیرد. به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل آستریا آنتالیا  ۱۵ کیلومتر تا شهر ماناوگات و ۸۱ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.و با داشتن کارکنان ورزیده آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند.

 امکانات هتل آستریا الیتا آنتالیا:

از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل آستریا الیتا می توان به : ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سرسره های آبی ،  ورزش های آبی موتوری ، امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب ، بیلیارد ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، خدمات پزشکی ، سینما ، رادیو ، دیسکو ، کافی نت ، اتاق بازی  ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود . 

هتل آستریا الیتا آنتالیا خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد که شما میهمانان عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستریا الیتا آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و .. برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل معروف از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کمر واقع گردیده است که بین کوهستان سرسبز و در سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکان های دیدنی و تاریخی معروف مانند : کلوپ آمارا ، فواره های دودین ، موزه باستان شناسی آنتالیا ،هیراپولیس ، گودال کوپرلو ، کالیچی ، پاموکاله ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی ، ساحل کنیالتی ، آنتالیا مینی سیتی و . . . می باشد. هتل مدر ریزورت آنتالیا دارای 228 اتاق بسیار لوکس و مجهز به امکانات روز هتل داری برای گردشگران تور آنتالیا می باشد، از جمله این امکانات می توان به قفل الکترونیکی ، وسایل برودتی و حرارتی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام مجهز و . . . اشاره نمود.

امکانات هتل مدر ریزورت آنتالیا :

مرکز بدنسازی ، سولاریوم،، استخر، سونا و جکوزی ، کوه نوردی ، حمام ترکی و بخار ،تفریحات ساحلی ، زمین های بازی ، سالن زیبایی ،اتاق ماساژ ، ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا ، صرافی ، فروشگاه و . . .

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آپارتمان کایرا آنتالیا

یکی از هتل آپارتمان های تمیز و مناسب آنتالیا هتل آپارتمان 4 ستاره کایرا آنتالیا است که در موقیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل آپارتمان کایرا آنتالیا دارای اتاق هایی مجهز به امکانات رفاهی ,تخت خواب ,میز ارایشی,میز غذا خوری, سيستم تهويه مطبوع, اینترنت و … در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های بزرگ و خانوادگی این هتل آرامش و راحتی را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان می آورد. از امکانات تفریحی و سرگرمی ای هتل آپارتمان استخر رو باز برای شنا با اب تمییز برای ورزش و صندلی برای آفتاب گرفتن مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. در هتل کایرا آنتالیا اجاره دوچرخه هم موجود است و مسافران تور آنتالیا با آن می توانند در شهر به راحتی بچرخید و هم ورزش کرده باشند و از آنتالیا دیدن نمایند.

امکانات هتل آپارتمان کایرا آنتالیا:

رانسفر فرودگاه ,گاوصندوق, محل مخصوص کشیدن سیگار, استخر, کرایه دوچرخه و ... که برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل الدرا ریزورت آنتالیا

 هتل 4 ستاره الدار ریزورت یکی از زیبا ترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. این هتل در کنار دریا در اختیلر مسافران تور آنتالیا قرار دارد. این هتل دارای  سالن کنفرانس زیبا می باشد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافرانتور آنتالیا در نظر گرفته شده است.هتل الداز ریزورت آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا امکانات خوب قرار می دهد.

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته،تلویزیون ال سی دی، ماهواره، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات، سشوار، صندوق امانات،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک برای مسافران تور آنتالیا، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، سالن کنفرانس و...

 

 

هتل باتونت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. این هتل در مجموع از 175 اتاق مجهز با امکانات عالی تشکیل و در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است. هتل باتونت گاردن آنتالیا در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. در نزدیکی این هتل ساحل دریای بسیار زیبا قرار دارد که مسافران تور آنتالیا در مدت زمان 10 دقیقه می توانن به دریا بروند. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی فاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و... برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه است که در ۱۴کیلومتری آلانیا ترکیه قرار گرفته است. هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه دارای ۱۱۵اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد با طراحی شیک و مدرن, همگی در اندازه های مناسب ومتنوع  از امکانات کامل نظیر حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن ،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته, بالکنی با چشم اندازی عالی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است و مسافران تور ترکیه با خارج شدن از اتاق های خود می توانند به ساحل زیبای هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه بروند. این هتل نوشیدنیهای الکلی و غیر الکلی را در کنار هم برای مسافران تور ترکیه سرو می کند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی بوده وبرخی گوشتهای ارائه شده از نظر شرعی قابل استفاده نمی باشد ولی گوشتهای حلال نیز در جای هتل های آلانیا ترکیه یافت می شود. این هتل ۳۵ کیلومتری تا فرودگاه فاصله دارد. مسافران تور ترکیه با رفتن به این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه:

 رستوران و بار ، استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، سالن بدنسازی مخصوص مسافران تور ترکیه  ،سونا و جکوزی ، ماساژ، خدمات پرینت و فکس ، صرافی ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه و ... برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه

یکی از هتل های خوب و شیک ترکیه هتل 4 ستاره و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه می باشد. هتل و اسپای گراند ورک آنکاراترکیه دارای ۳۶ اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد ، سوئیت مخصوص تازه عروس مخصوص مسافران تور ترکیه و اتاق هایی ویژه معلولین  می باشد که هر اتاق با طراحی شیک و با امکانات خوب و عالی مانند حمام ، سیستم تهویه هوا،مبلمان شیک، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل دارای رستوران با غذاهای متنوع و کافی شاپ خوب برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه:

استخر سرپوشیده (تمام فصول) ، حمام ترکی ، سونا مخصوص مسافران تور ترکیه، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, کارکنان پذيرش، شبانه روز, رانسفر فرودگاه, اینترنت, کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه

یکی از هتل های مناسب و زیبای ترکیه هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی ترکیه می باشد که جزء هتل های محبوب کوش آداسی ترکیه می باشد. هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه دارای ۷۰ اتاق شیک و مجهز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز,اینترنت رایگان و تراس با چشم اندازی رو به دریا مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. رستوران هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه که در طبقه همکف قرار دارد دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است. از خدمات ورزشی این هتل استخر رو باز و مخصوص شیر و غواصی برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

 

امکانات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه:

اینترنت, رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور ترکیه, کافی شاپ, اتاق کودکان, استخر رو باز و استخر شیر و... که این هتل برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل یلکن بلو لایف آنتالیا

 

هتل 5 ستاره یلکن بلو لایف آنتالیا در سال 2011ميلادي در منطقه بلدیبی آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 332 اتاق تشکیل شده است. هتل در فاصله 28 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل یلکن در فاصله بسیار کمی از دریا واقع شده است. فاصله هتل تا مركز شهر كمتر از 10كيلومتر است. فاصله فرودگاه با این هتل 40 کیلومتر می باشدو هتل مجهز به اینترنت وای فای می باشد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل یلکن بلو لایف آنتالیا:

2 سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز( کودکان و بزرگسالان)، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، کلاس غواصی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ماساژ و اسپا، آرایشگاه، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور ، تهویه، اینترنت وایرلس رایگان، پزشک، ترانسفر فرودگاه، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، گیم نت، کافی نت، برنامه های شاد شبانگاهی، مینی کلاب، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، رستوران، لابی، بار، کافه، استخر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_5.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_4.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_3.jpg 

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس مدرن ترین هتل در منطقه کنی آلتی شهر آنتالیا است.  مساحت این هتل 5 ستاره تقریبا ۱۳ هزار مترمربع است . این هتل تا ساحل زیبای دریای مدیترانه تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد و سرویس دهی هتل اونکل به صورت ALL می باشد. فاصله هتل اونکل رزیدنس تا فرودگاه آنتالیا حدود ۶۰ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و  توریستان تور آنتالیابه راحتی به مراکز خرید آنتالیا دسترسی خواهند داشت. 

خدمات اتاق ها:

اتاق های هتل اونکل رزیدنس آنتالیا  بسیار زیبا و شیک و مبله می باشد البته هتل اونکل رزیدنس آپارتمان هایی با آشپزخانه مجهز هم دارد که می توان رزرو کرد . تمامی آپارتمان ها از امکاناتی نظیر بالکن، تهویه ، تلفن ، آشپزخانه ، حمام اختصاصی ، سشوار و تلویزیون برخوردار هستند . رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که گردشگران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل اونکل رزیدنس هستند.

 

خدمات هتل اونکل رزیدنس:

از خدمات شامل استخر روباز به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع ، کافه کنار استخر ، استخر سرپوشیده با آب گرم ، سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدن سازی و سالن ماساژ ، پارکینگ سرپوشیده برای ۲۴۰ اتومبیل ، پارکینگ در فضای باز برای ۶۰ اتومبیل ، اینترنت Wi-Fi ،  سالن بسکتبال و والیبال نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند، آرایشگاه  ، ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی ، صرافی ، کرایه اتومبیل و … پرسنل مجرب 24 ساعته آماده پذیرایی از شما مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل آدم و حوا آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Adam & Eva Hotel

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا Antalya Adam & Eva Hotel در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارا می باشد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر یا 45 دقیقه و تا فرودگاه 35 كيلومتر یا 35 دقیقه است.طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است.

-آدم-و-حوا-آنتالیا.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-4.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و...

-آدم-و-حوا-5.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-2.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-6.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیمروس آنتالیا

هتل  هیمروس آنتالیا (4 ستاره) که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند. دارای حمام اختصاصی می باشد.یک سرویس رایگان اتوبوس شاتل از هتل به ساحل وجود دارد  این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است. 

امکانات هتل هیمروس آنتالیا:

هتل هبمروس دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین به راحتی با وای فای میتوانند دسترسی به اینترنت داشته باشند.امکانات تفریحی و سرگرمی هتل هم باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی  و دارای پذیرش 24 ساعته می باشد که بصورت رایگان در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار داده است.

رستوران هتل  هیمروس آنتالیا دارای  پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما می توانید غذا را در محوطه سرو کنید. 

یک استخر در فضای باز با بخش ویژه کودکان و یک بوفه کنار استخر با صندلی هایی برای استراحت و حمام آفتاب مهمانان همچنین می توانند از  ورزش های مختلف آبی از جمله قایقرانی با قایق های بادی ، جت اسکی، قایقرانی موتوری، غواصی، موج سواری استفاده کنند. مسافران تور آنتالیا می توانند لحظات خوشی را در هتل هیمروس سپری کنند.

 

 

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

 

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ماتیات آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا افتتاح شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 5ستاره در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقيقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصي، استخر روباز،حمام سنتی تركي،سونا، جكوزي، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و... برای میهمانان  تور آنتالیا  می باشد.

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطراتخوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

  تور آنتالیا تابستان 95

 

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورنج کانتی آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا درسال 1994 میلادی در زمینی به مساحت 125 هزار متر مربع در منطقه بلک آنتالیا افتتاح شده و در سال 2014 بازسازی شده است. این هتل 5 ستاره مجموعا 600 اتاق و 20 ویلا دارد.رستوران های هتل آستریا کلاب آنتالیا از قبیل رستوران (اصلی،روباز، چینی،ایتالیایی، ترکیه ای) این رستوران آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا می باشد و همچنین دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 43 کیلومتر،فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. 

 امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سرسره های آبی،چتر آفتاب،مینی کلاب،اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،خشکشویی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری،فروشگاه،ترانسفر فرودگاه،اینترنت پر سرعت رایگان،سالن کنفرانس،بار،کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز سلامت و آبگرم  SPA،سالن بدنسازی و ورزشی،ورزش های آبی،سرویس مراقبت از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی،ایروبیک، بیلیارد،تخت های حمام آفتاب و...

شما گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل آستریا کلاب آنتالیا سفر به یادماندنی را تجربه می کنید.

 

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و یکی از هتل های زنجیره ای اسکا می‌باشد .هتل آسکا لارا ریزورت در سال ۲۰۱۴ و به مساحت ۶۲ هزار مترمربع در لارا بنا گردید . این هتل دارای ۱۵۰ متر ساحل شنی اختصاصی است که ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا ریزورت با مرکز شهر آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد . اتاق‌های هتل آسکا لارا آنتالیا اکثرا بین ۱۸ تا ۲۴ متر هستند و استاندارد بشمار می آیند البته هتل دارای اتاقهای دبل ، خانوادگی و اتاقهای ویژه معلولین نیز هست . هتل ۷ طبقه آسکا لارا در مجموع ۵۴۵ اتاق دارد که دسترسی به آنها به وسیله ۶ آسانسور صورت می‌گیرد . تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار (رایگان) ، صندوق امانات (رایگان) ، تلویزیون صفحه تخت ، تلفن ، حمام با وان و دوش و اینترنت می باشند و بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن با چشم انداز دریا هستند که مسافران تور آنتالیا لحظات خوشی را در این هتل سپری می کنند.

امکانات هتل آسکا لارا :

خدمات و امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا شامل استخر (روباز،سرپوشیده،کودک) و یک پارک آبی با ۹ سرسره آبی ، زمین تنیس ، بسکتبال ، بیلیارد ، دارت ، باشگاه بدن‌سازی ، سونا ، مرکز  SPA ، ماساژ ، حمام ترکی ، اتاق بازی و باشگاه کودکان میشود . رستوران Anka  به صورت بوفه ۲۴ ساعته صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. البته هتل دارای ۶ رستوران دیگر نیز هست که میتوانید با پرداخت هزینه در این رستوران ها غذا میل کنید . در رستوران‌های آلاکارته هتل آسکا لارا ، انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، چینی و دریایی ارائه می‌شود . اینترنت در لابی و اماکن عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس می‌باشد و پرسنل هتل آسکا لارا در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و هتلی مجلل وسلطنتی می باشد که جزء آخرین شاهکار مجموعه هتل های زنجیره ای دلفین با خدمات منحصر به فرد با رستوران های بین المللی محسوب می شود که توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب نموده است.

هتل دلفین امپریال در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع گردیده است و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلومتر واز نظر زمانی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل دلفین امپریال در سال 2012 و در 12 طبقه احداث گردید که مساحت هتل 54000 هزار متر مربع است. این هتل از 650 اتاق استاندارد وسوئیت های لوکس تشکیل شده است.این هتل هشتمین هتل برتر آنتالیا در محدود هتل های ساحل لارا می باشد و در سال 2013 به عنوان یکی ازلوکس ترین و تاپ ترین هتل به انتخاب کاربران بوده است و خدمات یوال را به میهمانان تور آنتالیا ارائه میدهد. همچنین دارای استخر آب گرم. درایام نوروزو فصل های سرد در درجه (35) خواهد بود.

امکانات هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا : 

گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , فروشگاه , بار , تهویه هوا , روزنامه ,رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی , استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی برای تفریح مسافران تور آنتالیا , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر ,ساحل اختصاصی , بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , کتابخانه , حمام ترکی , موج سواری , بولینگ ,خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز ,نگهداری اطفال , سرویس معلولین , اسانسور و ...

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا ( DAIMA BIZ HOTEL ) در شمار هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا قرار دارد که از بهترین امکانات روز هتل داری برخوردار می باشد. این هتل در منطقه کیریش (کمر) شهر آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 350 متر در سواحل دریای مدیترانه می باشد.  این هتل در کنار هتل دایما ریزورت قرار دارد که هر کدام استخرهای جداگانه دارند اما سرسره‌های آبی، محل تشکیل جنگ‌های شبانه و بعضی تفریحات دیگر ویژه میهمانان تور آنتالیا برای هر 2 هتل مشترک است. هتل دایما بیز دارای مساحتی حدود 60000 متر مربع می باشد که در 5 ساختمان جداگانه و 4 طبقه بنا شده است. سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد و در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم برای میهمانان تور آنتالیا فراهم شده است.

امکانات هتل دایما بیز آنتالیا :

اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل دایما بیز آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل تور آنتالیا در ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت در فاصله ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. همچنین هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل الا کوالیتی آنتالیا

_الا_کوالیتی_آنتالیا_1.jpg

هتل الا کوالیتی آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا می باشد این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای طراحی و دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد. فاصله هتل تا تا مر کز شهر بلک 2 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند منظره مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و از سفر خود در این هتل لذت ببرند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

 ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و ...  

_الا_کوالیتی_آنتالیا_2.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_3.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بلو همیل آنتالیا

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا  به ارمغان خواهد آورد. 

 

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند. رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

 

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ماتیات آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل 3 ستاره ساحلی کریستال آنتالیا در یکی از شهرهای زیبای ترکیه است. این هتل ۳ ستاره در ساحل زیبای کنیالتی واقع شده است .فرودگاه آنتالیا تنها ۴۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل کریستال آنتالیا:

هتل ساحلی کریستال دارای اتاق های استاندارد و خانوادگی که از چشم انداز تماشایی دریای مدیترانه و یا رشته کوههای شهر آنتالیا برخوردار می باشند با طراحی  مدرن  و منحصر به فرد تزئین شده است. اتاق ها به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، مجهز می باشد. رستوران هتل، شبها، با سرو خوراکهای ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی کرده و تریای لابی نیز نوشیدنی و اغذیه ارائه می دهد. يک صرافی  نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.همچنین در صورت درخواست مسافرين تور آنتالیا، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.مهمانان تور آنتالیا می توانند با آرامش در باغهای خوش منظره محل به قدم زدن بپردازند.

از جمله خدمات هتل ساحلی کریستال می توان به ، اتو کشی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خانه داری ، خدمات تهیه بلیط ، خدمات تورها ، خشکشویی ، دستگاههای خودکار فروش نوشابه ، سرویس اتو شلوار ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ،سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، فکس و کپی ، لباسشویی ، منوهای رژیمی وکرایه اتومبیل اشاره کرد.

 

 

هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا تنها در چند قدمی ساحل زیبای Konyaalti واقع شده است این هتل ۳ ستاره ۱۵ دقیقه تا مرکز شهر آنتالیافاصله دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان تور آنتالیا در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.

امکانات هتل سانتا مارینا آنتالیا:

هتل سانتا مارینا دارای اتاق هایی استاندارد ، سوئیت مخصوص تازه عروس که با طراحی های بسیار شیک و زیبا، تمام نیازهای مسافرینش را برآورده کرده و خاطره ای به یادماندنی برایشان رقم می زند. میهمانان تور آنتالیا می توانند در اتاق های مجهز و مدرن به استراحت بپردازند ، اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، امکانات و اتاق ویژه معلولین VIP ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت و میز کار ، می باشند. در هتل سانتا ماریناغذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی سرو می شوند.

میهمانان تور آنتالیا می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل سانتا مارینا مراجعه کنند.این هتل ۳ ستاره ، محل ایده آلی جهت برگزاری تمامی مراسم ها ، رویدادهای فرهنگی، فعالیت های ویژه ی اداری و کنفرانس ها به شمار می رود. از دیگر خدمات و امکانات هتل سانتا مارینا می توان به پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ،تحویل سریع ، گاوصندوق و انبار بار و چمدان اشاره کرد. همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازی های کامپیوتری بپردازند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره در سال 2006 و در زمینی به وسعت 7000 متر مربع احداث شده است و در سال 2014 بازسازی شده است. فاصله هتل با ساحل اختصاصی حدود 300 متر است. طی زمان‌های مشخص شده، شاتلی به صورت رایگان میهمانان هتل را به ساحل اختصاصی می‌رساند و همچنین به هتل برمی‌گرداند.سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد.

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJو... ارائه میدهد که شما گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را در ذهن خود حکاکی کنید.

 

 

هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در کنار ساحل اختصاصی خود قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل فاصله ای ۴۵ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا،۴۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، ۱۱ کیلومتر تا سریک دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد.رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آسکا لارا آنتالیا 

هتل آسکا لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره در منطقه لارا در شهر آنتالیا ساخته شده است و جز زنجیره هتلهای آسکا محسوب می شود. هتل آسکا لارا در سال 2014 و در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع بنا گردید. این هتل دارای 150 متر ساحل شنی اختصاصی است که 350 متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا آنتالیا تا کنون موفق به کسب 10 جایزه و گواهی‌نامه در زمینه هتلداری شده است. این هتل 525 اتاق در تیپ های اتاق های دونفره، استاندارد دوگانه و استاندارد سه گانه دارد. از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی، حمام با دوش و سشوار رو تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی که مشرف به دریا و فضای سبز می باشد و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 



امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا:

 شش رستوران سفارش از منو نیز در «آسکا لارا» فعال است که غذاهای متنوعی از قبیل غذاهای آسیای شرقی، سنتی ترکیه و ایتالیایی عرضه میکنند. 

برخی دیگر از امکانات این هتل استخرسرباز و سرپوشیده با یک پارک ابی با 9 سرسره آبی دارا می باشد. مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، وایفای رایگان در محوطه های عمومی، سالن بسکتبال، تنیس،سالن بیلیارد، سالن بدنسازی،اتاق بازی کودکان،کلاب شبانه، میز پذیرش 24 ساعته، باشگاه شبانه، ماساژ، سونا، حمام آفتاب. 

اگر قصد سفر با تور آنتالیارا دارید می توانید هتل آسکا لارا را برای اقامت در شهر آنتالیا انتخاب نمایید. 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. ميهمانان می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، قايقرانی با کانو، بيليارد، تنيس، بولينگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در فاصله 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر(آنتالیا)و در منطقه بلدیبی واقع شده است. این هتل 5 ستاره ساختمان اصلی آن شبیه U است و دارای 4 آسانسور پانورما می باشد و در سال 2006 و با تعداد 295 اتاق افتتاح شده است. ساحل اختصاصی و فضای کوهستانی و سر سبز این هتل جلوه ای زیبا به آن بخشیده است. هتل گرند رینگ آنتالیادارای طراحی شیک و مدرن با دکوراسیونی با رنگهای گرم هماهنگ شده است که این هتل اتاق های استاندارد،ویژه معلولین و سوئیت می باشد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات اتاق های استاندارد : تلویزیون پلاسما، مینی بار، سشوار، تلفن، صندوق امانات، وان و سرویس 24 ساعته اتاق

در رستوران های هتل گرند رینگ شما می توانید از طعم غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید.

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا:

هتل گرند رینگ آنتالیا دارای اسنک بار ساحلی،لابی بار،بار در کنار استخر و بار ساحلی میباشد همچنین رستوران هتل پذیرای نهصد نفر میباشد.از دیگر امکانات هتل میتوان یک استخر سرپوشیده،دو استخر روباز،ماساژ،سالن ورزشی،حمام ترکی،سونا،حمام بخار،مرکز خرید،بولینگ،بیلیارد،پینگ پنگ،کافی نت،لابی،سالن آرایش،عکاسی،خشک شوئی ،دکتر،سرویس بیست و چهار ساعته،سالن کنفرانس،تخت آفتاب را نام برد.

 

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا 5 ستاره در کونی آلتی کمر و دریای مدیترانه واقع شده است.  با اقامت در این هتل احساس آرامش می کنید. این هتل اقامتگاهی با کیفیت و خدمات عالی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.  این هتل ، گردشگران  دسترسی خوبی به جاذبه های دیدنی آنتالیا دارند چرا که هتل در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته است . با اقامت در این هتل شگفت انگیز ، توریستان  می توانند از آسانسور ، رستوران ، سرویس اتاق ، سرویس لباسشویی و فروشگاه آن بهره ببرند. کلیه ی فضاهای اقامتی حسی بی نظیر از راحتی را برای مهمانان فراهم می آورند.هدف شما از سفر به کمر هر چه باشد هتل ایمپریال سان لند مکانی ایده آل برای استراحت و تفریح است.

امکانات هتل ایمپریال سان لند آنتالیا:

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا با دارا بودن چندین رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, فروشگاه, بار, استخر (سرباز و سرپوشیده), سونا, جکوزی, پارک آبی, از دیگر امکانات این هتل ماساژ,سالن بیلیارد, سالن بدنسازی, باغ, کافی نت, اینترنت بیسیم رایگان در لابی, اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها و...از امکانات این هتل می باشد. گردشگران تور آنتالیا با اقامت در هتل ایمپریال سان لند لحظات خوبی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا به شمار می رود. این هتل مدرن و جذاب با سبک و سیاق عثمانی و شبیه کاخ توپکاپی در استانبول ساخته شده است. فاصله این هتل تور آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 20 کیلومتر می باشد. هتل وو توپکاپی پالاس 8500 مترمربع زیربنا دارد و دارای 908 اتاق است که شامل 92 اتاق خانوادگی و 10 اتاق ویژه معلولین می‌باشد. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر سالن استراحت، حمام همراه با دوش و سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار، گاوصندوق اجاره‌ای، تخت کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و بالکن یا تراس با چشم‌انداز رو به استخر است. تمام وعده‌های غذایی در این هتل به صورت بوفه برای مسافران تور آنتالیا سرو می‌شوند، ناهار و میان‌ وعده‌ها را می‌توانید از منو نیز سفارش دهید. همچنین می‌توانید سفارشات رژیمی و غذای مورد نظرتان را به رستوران اعلام کنید. اتاق‌ها را می‌توان با تمام وعده‌های غذایی رزرو نمود.

در این هتل زمین های ورزشی برای بازی تنیس و بیلیارد و اتاق های مخصوص بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از فعالیت هایی نظیر اسکواش ، پینگ پنگ ، پرتاب دارت ، موج سواری ، قایق رانی با کانو بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایند.

امکانات هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا :

لابی با پذیرش شبانه روزی ، تهویه‌ی مطبوع  سونا و جکوزی ، استخر ، حمام ترکی ، اتاق بازی ، صرافی ، اتاق جلسه مجهز ، آرایشگاه ، پارک کودک ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی ویژه میهمانان تور آنتالیا ، فضای سبز ، نمازخانه، سالن ورزشی ، صندق امانات ، کافی نت ، چایخانه و . . .

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد . اتاق های این هتل تور آنتالیا از امکانات روز هتلداری برخوردار می باشند و دارای حمام خصوصی با امکانات لازم است. هتل دارای سوئیت هایی با نمایی زیبا از دریا می باشد. در این هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود . فاصله هتل تا ساحل کونیالتی کمتر از 1 دقیقه رانندگی با ماشین است، همچنین تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل رینگ بیچ آنتالیا :

رستوران , پذیرش شبانه روزی , ارائه خدمات به میهمانان معلول , امکان سرو صبحانه در اتاق میهمانان تور آنتالیا , صندوق امانات , صرافی , فروشگاه , خشکشویی , اجاره ماشین , تهویه , آسانسور , باغ , ترانسفر فرودگاهی (رایگان) , سونا , ماساژ , استخر روباز (فصلی) , استخر سرپوشیده (فصلی) , سالن بدنسازی , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین بازی کودکان , دارت , زمین تنیس و ...

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رینگ بیچ آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد . این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است . از امکانات این هتل که توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می کند می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف آن از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... می باشند .  این هتل همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده نمایند .

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا :

سونا ، استخر ، جکوزی ، اینترنت بیسیم ، سالن بیلیارد ، بولینگ ، اتاق بازی کودکان ، خدمات لباس شویی ، آرایشگاه رستوران ، کافی شاپ و ... 

 

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تور آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، زمین گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_5.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_3.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

حمام رومی آنتالیا

از دیدنی ترین و قدیمی ترین مکان های آنتالیا حمام رومی است که در حال حاضز به موزه تبدیل شده و در منطقه باستانی سیدهآنتالیا قرار دارد. حمام رومی آنتالیا در ساحل ماسه ای، مجاور دریای آرام و فرح بخش مدیترانه سیده قرار دارد و برای مسافران تتور آنتالیا بسیار جذاب می باشد. از ویژگی های بسیار خوب و جذاب این حمام وجود درختان کاج در کنار دریای مدیترانه بوده که بسیار مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است. حمام رومی آنتالیا دارای منطقه ای آرام با فضایی سرسبزو زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

چتر بازی در آنتالیا

  یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین تفریحات آنتالیا چتر بازی آن است. البته چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهرآنتالیا است که مسافران تور آنتالیا و دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را برای مسافران تور آنتالیا آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و خاطره انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما زیبا تر و کامل تر شود. لازم به ذکر است که قبل از پرش کرم ضد آفتاب بزنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. مسافران تور آنتالیا با این تفریح می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را شپری کنند.

 

موزه باستان شناسی آنتالیا

 

یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا موزه باستان شناسی است که در این موزه آثاری از دوران پالئوتیک در دوران عثمانی که با دست ساخته شده  است به نمایش گذاشته شده است.این مکان توریستهای زیادی را به خود جذب کرده است و نشان دهنده تاریخ کهن آنتالیا نیز می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل زنا ریزورت کمر ترکیه

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های خوب ترکیه هتل 5 ستاره زنا ریزورت کمر ترکیه است که در نوار ساحلی کمر ترکیه قرار دارد. هتل زنا ریزورت کمر ترکیه دارای ۲۰۸ اتاق زیبا و مدرن که هر کدام پنجره قدی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی رو به ساحل دریا و یا باغ بوده و با بهترین امکانات نظیر اینترنت, سشوار ، مینی بار,  تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های بسیار خوب این هتل داشتن ساحل و پلاژ اختصاصی و امکاناتی مدرن و با بهترین پذیرایی مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. دور تا دور این ساحل را طبیعتی سرسبز و چشم انداز دریا و کوهستان اطراف کمر می باشد و مسافران تور ترکیه می توانند از فضای زیبای آنجا دیدن نمایند. هتل زنا ریزورت کمر ترکیه امکانات تفریحی و سر گرم کنندهای مانند محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ،سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی, استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان و ... که برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است تا مسافران نهایت لذت را ببرند. این هتل تا مرکز شهر کمر ترکیه ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کمرترکیه ۶۵ کیلومتر و به مراکز خرید کمر بسیار نزدیک می باشد.

امکانات  هتل زنا ریزورت کمر ترکیه: 

رستوران ، بوفه صبحانه ، بار, کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، اینترنت رایگان برای مسافران تور ترکیه ، فروشگاه ، لاندری, صندوق امانات, استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و برگسالان ، محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ، کرایه اتومبیل ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی ، پرستار کودک ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، مرکز تجاری و... که برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

یکی از مجلل ترین و زیبا ترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه است که در منطقه لارا آنتالیا ترکیه قرار گرفته است. هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه دارای ۳۱۱ اتاق هایی بسیار شیک و مجلل دارای امکاناتی عالی و مدرن نظیر ال سی دی, اینترنت رایگان, مینی بار, سشوار بالکنی بسیار زیبا و با منظره ای بسیار فوق العاده و آرامش بخش در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل 7 رستوران عالی با انواع غذاهای ترکی ، چینی ، ژاپنی ، ایتالیایی ،دریایی و 6 بار با انواع نوشیدنی های مختلف برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است. از امکانات تفریحی و گردشگری هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه می توان گفت استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سرگرمی های آبی ، پارک آبی ، استخر کودکان ، سرسره آبی ، کلاب شبانه ، تئاتر ، ساحل اختصاصی ، دارت ، بیلیارد ، زمین تنیس ، میز تنیس ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، کتابخانه ، جت اسکی ، حمام ترکی و .... مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. فرودگاه بین المللی آنتالیا در ۱۲ کیلومتری و مرکز شهر آنتالیا ۱۸ کیلومتر تا هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه فاصله دارد.

 

امکانات هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه:

رستوران با انواع غذاهای ترکی ، چینی ، ژاپنی ، ایتالیایی ،دریایی, ۶ بار و دیسکو مخصوص مسافران تور ترکیه,  استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سرگرمی های آبی ، پارک آبی ، استخر کودکان ، سرسره آبی ، کلاب شبانه ، تئاتر ، ساحل اختصاصی ، دارت ، بیلیارد ، زمین تنیس ، میز تنیس ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، کتابخانه ، جت اسکی ، حمام ترکی, صرافی و ... که برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های ترکیه هتل 5 ستاره هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه است که در ورودی شهر و در فاصله 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی ترکیه قرار دارد. هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه دارای 443 اتاق زیبا و مدرن با بالکنی زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ترکیهمی باشد. این هتل دارای رستوران ها و اسنک بار های متنوع و نوشیدنی های متفاوتی دارد که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا لذت ببرند. از امکانات تفریحی هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه می توان گفت دارای 6 استخر سرباز و سرسره های آبی, ساحل اختصاصی, بیلیارد، میز تنیس، دارت و ورزش های آبی و ... که همه مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 80 کیلو متر می باشد.

 

امکانات هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، امکانات ورزش های آبی مخصوص مسافران تور ترکیه، پارک آبی، سونا، اسپا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ترکیه، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بلو همیل آنتالیا

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا  به ارمغان خواهد آورد. 

 

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند. رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل بلو همیل آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

چتر بازی در آنتالیا 

توریستان تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا محسوب می شود که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. توریستان تور آنتالیانگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. مسافران تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

 

آبشار دودن آنتالیا

در شهر آنتاليا ترکيه و در 28 کيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است.سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه کيرک گوزلر در 40 کيلومتري آن است . آب اين دو چشمه پس از طي مسيري کوتاه يکي شده و رود دودن را مي سازد . دودن پس از طي مسيري 14کيلومتري از زيرزمين در گودالي بنام وارساک در روي زمين جاري شده و پس از يک جريان کوتاه دوباره در طرف ديگر گودال در اعماق زمين فرو مي‌رود.آبي که در گودال وارساک به زمين مي‌رود پس از طي 2 کيلومتر در آبريز آبشار بيرون آمده و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد.آبي که از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مکعب در ثانيه است و حداکثر آب پس از سر ريز از بالاي آبشار و جاري شدن روي زمين 15 الي 16  مترمکعب درثانيه است.سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 کيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود.گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این آبشار زیبا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

دره عمیق پلدار (کورپولو کانیون)

در شمال شرقی آنتالیا ، وقتی به سمت تاشاگیل(Taşagil) و بش کوناک (Beşkonak)می پیچید ، یک راه خوش منظره به پارک ملیدره پلدار منتهی می شود. جاده از روی یک رودخانه کوهستانی رد شده و از میان جنگلهای بکر با آبشارهای خروشان رد می شود. وقتی به پارک در 92 کیلومتری آنتالیا می رسید, شما به دره زیبایی غنی از گونه های گیاهی و جانوران می رسید.دره پلدار 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی جاها به 400 متر نیز می رسد. در اطراف می توانید رستورانهای ماهی پیدا کنید که منوی لذیذی برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می کنند.
 
 
پل رومی اولوک ، بر روی کانیون و پل بوگروم (Büğrüm)بر روی رودخانه کوجادره (Kocadere) ، شاهکار مهندسی زمان خود بودند. از این پارک شما دو انتخاب گردشگری دارید، به سمت شهر باستانی سلگه (Selge) یا به مرتفع ترین قله کوهستان دده گول (Dedegöl) با ارتفاع 2992 متر. کوهنوردان تور آنتالیا نمی توانند در مقابل کوهنوردی ، اکتشاف
و اردو زدن در این منطقه خوش منظره و با ابهت مقاومت کنند.
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()