مراکز خرید آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان تور آنتالیا و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند. 


مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا که جدیدترین مرکز خرید در آنتالیامی باشد ، در سال 2013 افتتاح گردیده است .در محوطه ای به وسعت 51/000 مترمربع در مرکز شهر آنتالیا در ابتدای منطقه کنیالتی واقع شده است . در این مرکز خرید  155  مغازه و به علاوه تعدادی رستوران و  پارکینگ بزرگی با گنجایش 3000 ماشین قرار دارد . معماری این ساختمان مدرن است و  انواع مارک های معروف ترک و غیر ترک  در این مرکز خرید شعبه دارند .مرکز خرید مارک آنتالیا در مرکزشهر آنتالیا قرار دارد و دسترسی به این مرکز خرید برای مسافرینی که با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند ، بسیار راحت است . تراموا نیز از کنار این مرکز خرید عبور میکند و اگر سوار تراموا میشوید میتوانید روبه روی این مرکز خرید پیاده شوید . مرکز خرید مارک آنتالیا دارای 10 سالن سینما و همچنین بزرگترین محوطه پارکینگ در آنتالیا می باشد .

مارک های معروفی  مانند مانگو ، کتون ، ماوی ، اپل ف ناین وست و ... در این مرکز خرید شعبه دارند . اگر برای خرید البسه به این مرکز خرید مراجعه کنید مطمئن باشید که دست خالی بر نخواهید گشت . برای هر بودجه و سلیقه ای می توانید اجناس مناسب پیدا کنید . برای خرید سوغاتی نیز میتوانید موارد مناسبی پیدا کنید .مسافران تور آنتالیا با خرید در این مرکز خرید می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 


مرکز خرید میگروس آنتالیا

یکی از فروشگاه های زنجیره ای بین المللی سوئیسی میگروس می باشد که در آنتالیا نیز شعبه دارد . میکروس بالغ بر ۴۷۰ فروشگاه در ترکیه دارد و مکانی برای برندهای بین المللی ، محصولات کامپیوتری ، عطر ، کفش ، البسه و بسیاری از محصولات دیگر می باشد . مرکز خرید Migrous آنتالیا از مهم ترین مراکز خرید آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا بشمار می آید .


مرکز خرید لاورا آنتالیا

 

لارا در مرکز شهر آنتالیا ( قلب ترکیه ) قرار دارد . زندگی ساکنین این منطقه و گردشگران تور آنتالیا در هم تنیده شده است . لارا دفتر مرکزی شرکت های مختلف گردشگری ست . 

مرکز خرید لاورا آنتالیا در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد  . لارا دارای ۸۰ فروشگاه است و هر فروشگاه نمایندگی یکی از بهترین برندهای تجاری دنیا هستند  . این مرکز خرید دارای پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۶۰۰ خودرو ست . ۲ سوپرمارکت بزرگ ، ۶ سالن سینما مجهز به بالاترین سیستم های ویدئویی و صوتی ، ۱۴ رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی و … از دیگر امکانات این مرکز خرید  است  که آنرا به یکی از تفریحات برای مسافران تور آنتالیا تبدیل نموده است .

 

در لارا علاوه بر خرید ، میتوانید ساعت ها خود و فرزندانتان را سرگرم کنید ، طعم غذاهای ترکی را بچشید ، در مراکز بازی سرگرم شوید ، بهترین لباس ها را بخرید ، از نمایندگی های معتبر لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کنید و در آخر از کیفیت اجناسی که خریداری نموده اید ، اطمینان داشته باشید و هر چیز را که بخواهید در آنجا پیدا کنید .

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید معروف آنتالیا ,بهترین مراکز خرید آنتالیا, مکان های خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: