هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در فاصله 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر(آنتالیا)و در منطقه بلدیبی واقع شده است. این هتل 5 ستاره ساختمان اصلی آن شبیه U است و دارای 4 آسانسور پانورما می باشد و در سال 2006 و با تعداد 295 اتاق افتتاح شده است. ساحل اختصاصی و فضای کوهستانی و سر سبز این هتل جلوه ای زیبا به آن بخشیده است. هتل گرند رینگ آنتالیادارای طراحی شیک و مدرن با دکوراسیونی با رنگهای گرم هماهنگ شده است که این هتل اتاق های استاندارد،ویژه معلولین و سوئیت می باشد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات اتاق های استاندارد : تلویزیون پلاسما، مینی بار، سشوار، تلفن، صندوق امانات، وان و سرویس 24 ساعته اتاق

در رستوران های هتل گرند رینگ شما می توانید از طعم غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید.

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا:

هتل گرند رینگ آنتالیا دارای اسنک بار ساحلی،لابی بار،بار در کنار استخر و بار ساحلی میباشد همچنین رستوران هتل پذیرای نهصد نفر میباشد.از دیگر امکانات هتل میتوان یک استخر سرپوشیده،دو استخر روباز،ماساژ،سالن ورزشی،حمام ترکی،سونا،حمام بخار،مرکز خرید،بولینگ،بیلیارد،پینگ پنگ،کافی نت،لابی،سالن آرایش،عکاسی،خشک شوئی ،دکتر،سرویس بیست و چهار ساعته،سالن کنفرانس،تخت آفتاب را نام برد.

 

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا 5 ستاره در کونی آلتی کمر و دریای مدیترانه واقع شده است.  با اقامت در این هتل احساس آرامش می کنید. این هتل اقامتگاهی با کیفیت و خدمات عالی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.  این هتل ، گردشگران  دسترسی خوبی به جاذبه های دیدنی آنتالیا دارند چرا که هتل در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته است . با اقامت در این هتل شگفت انگیز ، توریستان  می توانند از آسانسور ، رستوران ، سرویس اتاق ، سرویس لباسشویی و فروشگاه آن بهره ببرند. کلیه ی فضاهای اقامتی حسی بی نظیر از راحتی را برای مهمانان فراهم می آورند.هدف شما از سفر به کمر هر چه باشد هتل ایمپریال سان لند مکانی ایده آل برای استراحت و تفریح است.

امکانات هتل ایمپریال سان لند آنتالیا:

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا با دارا بودن چندین رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, فروشگاه, بار, استخر (سرباز و سرپوشیده), سونا, جکوزی, پارک آبی, از دیگر امکانات این هتل ماساژ,سالن بیلیارد, سالن بدنسازی, باغ, کافی نت, اینترنت بیسیم رایگان در لابی, اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها و...از امکانات این هتل می باشد. گردشگران تور آنتالیا با اقامت در هتل ایمپریال سان لند لحظات خوبی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: