هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و .. برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل معروف از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کمر واقع گردیده است که بین کوهستان سرسبز و در سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکان های دیدنی و تاریخی معروف مانند : کلوپ آمارا ، فواره های دودین ، موزه باستان شناسی آنتالیا ،هیراپولیس ، گودال کوپرلو ، کالیچی ، پاموکاله ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی ، ساحل کنیالتی ، آنتالیا مینی سیتی و . . . می باشد. هتل مدر ریزورت آنتالیا دارای 228 اتاق بسیار لوکس و مجهز به امکانات روز هتل داری برای گردشگران تور آنتالیا می باشد، از جمله این امکانات می توان به قفل الکترونیکی ، وسایل برودتی و حرارتی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام مجهز و . . . اشاره نمود.

امکانات هتل مدر ریزورت آنتالیا :

مرکز بدنسازی ، سولاریوم،، استخر، سونا و جکوزی ، کوه نوردی ، حمام ترکی و بخار ،تفریحات ساحلی ، زمین های بازی ، سالن زیبایی ،اتاق ماساژ ، ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا ، صرافی ، فروشگاه و . . .

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: