هتل های 3 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پارمیدا مشهد

 

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا و در جوار بارگاه منور ثامن الحجج (ع) احداث شده است. لابی هتل با فضایی دلنشین و آرامش بخش و با تلفیق آثار و هنر نوین روز دنیا و با استاده از زیبا ترین دکوراسیون و مبلمان ,آکواریوم منحصر به فرد آرامش نهفته خود رادر فضایی خاطره انگیز به میهمانانش اهدا می کند.اکافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع ایرانی و فرنگی پذیرای میهمانان ارجمند تور مشهد می باشد.رستوران پارمیدا محیطی زیبا و آرامش بخش و با امکان سرو غذاهای ایرانی و فرنگی و برخوردار از میزبانان مجرب آماده ارائه خدمات می باشد.در این هتل هزينه اقامت كودكان 2 تا 7 سال نيمه بها و براي كودكان بالاي 7 سال تمام بها است. همچنین نرخ فولبرد با احتساب سونا و جکوزی می باشد.

_پارمیدا_مشهد2.jpg

_پارمیدا_مشهد1.jpg

امکانات هتل پارمیدا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، کافی شاپ، اعلام حریق، لاندری، تاکسی سرویس، کافی نت، پارکینگ، اینترنت در لابی و...

_پارمیدا_مشهد6.jpg

_پارمیدامشهد4.jpg

 

هتل ژاله مشهد

jaleh.jpg

هتل ژاله مشهد در خیابان اما رضا(ع) مشهد قرار دارد و یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد است.از هتل ژاله مشهد تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 5 دقیقه با ماشین فاصله دارد و زائران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم دارند.

امکانات اتاق ها:

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز که دارای 64 تخت و امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های این هتل دارای خدماتی همچون يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون ، تلفن، تهويه مطبوع، مبلمان و...می باشند که زائران تور مشهد می توانند در این هتل احساس راحتی کنند.

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس،  پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و... در اختیار مسافران تور مشهد قرار می دهد.

جهت خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از ارزانترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل 3 ستاره کیان مشهد :

هتل 3 ستاره کیان مشهد در حدود ۱۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا (ع) واقع شده است. این هتل در مجموع از 112 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل به مراکز اصلی خرید بازارها و مراکز دیدنی شهر نزدیک است. همچنین هتل در نزدیکی بازار رضا قرار دارد.این هتل امکانات خوبی را برای میهمانان تور مشهدخور ارائه می دهد.

_کیان_1.jpg

امکانات هتل کیان مشهد برای مسافران تور مشهد:
رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابي، كافي شاپ، ماهواره، آسانسور، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری,اینترنت در لابی، فروشگاه، فولبرد، سالن ورزشی، تهویه، گرمایش، صندوق امانات و...

_کیان_2.jpg

 

هتل سهند مشهد

 

_سهند_1.jpg

 

هتل سهند مشهد یکی ازهتل های 3 ستاره مشهدمی باشد که در آبان ماه سال نود ویک افتتاح شده و با دکوراسیونی بسیار شیک و مجلل آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد .این هتل دارای 60 اتاق 2 و 3 تخته در 6 طبقه با ظرفیت 144 تخت و 23 کاناپه جمعا 167 نفر می باشد . نهار و شام درهتل سهند مشهدبصورت بوفه آزاد می باشد .این هتل 6 طبقه در مجوع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل دارای 59 واحد مجزا می باشد.

 

sahand.jpg

امکانات هتل سهند مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در اتاق و لابی، چایخانه، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه، بیلیارد، پارکینگ اختصاصی، سرویس حرم، آسانسور، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه روی بام، صبحانه، گیم نت و...

 

_سهند_5.jpg

 

 

هتل خانه سبز مشهد :

هتل 3 ستاره خانه سبز مشهد در مرکز شهر مشهد احداث شده است. به فاصله 1200 متري از حرم مطهر در مجاورت مجتمع بزرگ تجاري نصر با تنوع در انواع اتاقها,این هتل در مجموع از 64 اتاق تشکیل شده است.هتل خانه سبز موفق به دريافت دو لوح برتر از نمايشگاه بين المللي ايرانگردي و جهانگردي شده است.

_خانه_سبز_4.jpg

_خانه_سبز_5.jpg

 

امکانات هتل خانه سبز مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، لاندری، کافی شاپ،  پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده، آسانسور،نمازخانه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_خانه_سبز_مشهد_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95 

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: